Nowotarska "Gra o tron", czyli kto startuje na burmistrza Miasta - podhale24.pl
Sobota, 20 kwietnia
Imieniny: Agnieszki, Czesława, Amalii
Zakopane
Clouds
Wiatr: 5.832 km/h Wilgotność: 94 %
Clouds
Wiatr: 6.192 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
Wiatr: 2.52 km/h Wilgotność: 92 %
Clouds
Wiatr: 3.24 km/h Wilgotność: 91 %
Rain
Wiatr: 12.276 km/h Wilgotność: 84 %
Rain
Wiatr: 10.008 km/h Wilgotność: 95 %
Jakość powietrza
48 %
Nowy Targ
42 %
Zakopane
6 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 24 | 48 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 21 | 42 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 3 | 6 %
26.08.2018, 15:42 | czytano: 16440

Nowotarska "Gra o tron", czyli kto startuje na burmistrza Miasta

NOWY TARG. Jeszcze w maju wymieniano aż 12 nazwisk osób, które ponoć miały plany startu w boju o fotel burmistrza Miasta. Z biegiem czasu ta liczba malała. Obecnie najczęściej wymieniane są trzy nazwiska.

Te osoby, to: Grzegorz Watycha, Paweł Liszka i Agata Michalska. O ile z pierwszym z kandydatów nie ma problemu, bo urzędujący burmistrz od dłuższego czasu nie ukrywa chęci startu w wyborach i starań o reelekcję, o tyle z pozostałą dwójką jeszcze nic ne jest ustalone na sto procent.

W przypadku Pawła Liszki, który startować ma w barwach Prawa i Sprawiedliwości oficjalne ogłoszenie tego faktu ma dopiero nastąpić. Niemniej ten kandydat publicznie został już przedstawiony jako osoba z listy PiS kandydująca na stanowisko burmistrza Nowego Targu. Wcześniej pojawiły się pogłoski, iż Paweł Liszka wystartuje z ramienia własnego komitetu wyborczego z poparciem PiS.

Co się tyczy prezes klubu sportowego Tatry Ski Podhale Nowy Targ Agaty Michalskiej - tu jest najwięcej niewiadomych. Sama odmawia udzielenia jednoznacznej deklaracji co do swojego udziału w wyborach, ale z rozmów zarówno z osobami z jej otoczenia, jak i z innymi kandydatami na radnych oraz przedstawicielami zarejestrowanych już komitetów wyborczych wynika, iż pani prezes ma reprezentować "szeroko rozumianą opozycję względem obecnego włodarza Miasta".

Oficjalnie kandydatów na wójtów i burmistrzów poznamy najpóźniej 26 września. Wiec możliwe, że pojawią się kolejni chętni do objęcia władzy w Mieście.

Przypomnijmy - w poniedziałek 27 sierpnia minie termin rejestracji komitetów wyborczych. Z kolei trzy tygodnie później - 17 września komitety muszą już przedstawić gotowe listy kandydatów na radnych miast, gmin, powiatów i sejmików. Wybory samorządowe odbędą się w niedzielę, 21 października.

Dziękujemy autorowi żartobliwej grafiki za zgodę na jej wykorzystanie.

SPalka
Reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
grafik15:34, 3 września 2018
Grafika pożal się boże
......11:35, 2 września 2018
A Robcio Kowalski nie kandyduje? Niemożliwe!
swój16:46, 31 sierpnia 2018
Jeszcze tutaj nam potrzeba pisiorów....
Komuch12:22, 31 sierpnia 2018
Precz z Watychą, nachapał się to już mu wystarczy, bo wiecznie na nic piniędzy nie ma.
besala08:49, 31 sierpnia 2018
Zastanawiające, że zwolennicy obecnego burmistrza nazywają go najczęściej Grzesiem. czasem Grzegorzem okazując mu, bezwiednie, lekceważenie. W ten sposób bywa on określany także przez swoich podwładnych. Nie świadczy to najlepiej o ich kulturze, ale dowodzi także, że Grzegorz Watycha nie zdobył powszechnego szacunku, że nie zyskał zaufania i akceptacji koniecznych do pełnienia funkcji samorządowych. Mógł zostać Panem Burmistrzem, nadal jednak pozostał Grzesiem.
strachu08:44, 31 sierpnia 2018
Agata jest ładna wiec głosujmy na nią !!!
liczyliśmy na znacznie więcej21:39, 30 sierpnia 2018
do prp - niestety za tę panią odpowiada sam GW, bo to jego decyzja i jego odpowiedzialność. Skoro taki przypadek rządzi polityką samego burmistrza to oznacza tylko jedno, że on sam jest jednym, wielkim przypadkiem i nie ma pojęcia o zarządzaniu, bo to zawsze opiera się na ludziach, których się dobiera w określonym celu. No chyba, że sam zaplanował również te wstążki zgodnie ze swoją wizją i konsekwencją przez całą kadencję. Tak też pewnie jest. Zawsze to może być też zwykła miłość.
Hmm21:30, 30 sierpnia 2018
To prawda w Moku zmiany na gorsze. Zdecydowanie mniej kabaretow, koncertów. Ntvk duży plus. Inwestycji dość sporo na plus
ekonomista21:06, 30 sierpnia 2018
Watycha nie spełnił obietnic między innymi nie sprywatyzował zakładów budżetowych : MZK i ZGZiR. Naraził tym samym budżet miasta na poważne straty , gdyż trzeba będzie wykładać dotacje na ich utrzymanie ,a organizowanie przetargów na te zadania byłoby dużo tańsze dla miasta . To świadczy ,że słaby z niego gospodarz .
Lokalny patriota16:14, 30 sierpnia 2018
Niestety ... to miasto umrze we własnych ściekach. Do wladzy garną się osoby, które jak ktoś wcześniej napisał, nawet nie potrafiły we własnym życiu kierować finansami i fotel burmistrza traktują tylko i wyłącznie jako trampolinę dla domowego budżetu. Żaden z kandydatów nie ma pomysł? na rozwój Nowego Targu. Szkoda :)
prp11:46, 30 sierpnia 2018
Grzegorz , miły człowiek, kompetentny. Można powiedzieć że jako Burmistrz GW dał sobie rade. Jego zastępca Pan Waldemar wraz ze swoim wydziałem też mocno pracowali i pociągnęli pozytywnie parę inwestycji, starają się. MPEec ożył i idzie ku lepszemu, Kablówka też zmieniła się bardzo na plus, MZwiK również. Wszędzie tam gdzie głos mieli Panowie jest całkiem ok. Gorzej jest tam gdzie głos miała Pani, słynna zastępczyni , morska Fala, lub tsunami, jak kto woli. Kiedyś świetnie działający MOK pod jej skrzydłami utonął w falach chaosu a kapitana nie widać bo pewnie zabrał kotwice i uciekł na Łapsową polanę. Pani J namieszała prze te 4 lata tak, że przez kolejne 4 trzeba będzie to prostować i naprawiać. Promocja Miasta leży i kwiczy i wiesza słynne wstążki i tupta na obcasach. Koledzy burmistrzowie pracują a koleżanka się bawi i tańczy ze swym pupilem. Niestety działania Pani Joanny ściągają czarne chmury na Burmistrza i jego pomnik pod kopcem, Ntvk te chmury przegania i maluje tęcze.
Z22:30, 29 sierpnia 2018
Pomnik Smoleński na Rynku i zatrute powietrze . Rozbiór NowegoTargu (kowaniec gminą) i marionetka na tronie. Wstążki na Rynku. Odpowiedź jest prosta, wybieram wstążki w całym mieście.
LudzikUSA20:54, 29 sierpnia 2018
Hi rozbawiony za prace to sie juz nie wezme mimo Twojej podpowiedzi a konkurencji wymienonych osob to sie nie obawiam bo i nie musze Oni dla mnie nie przedstawiaja zadnej konkurencji pozdrawiam moich rodakow z nad Dunajcow
qwertyu20:14, 29 sierpnia 2018
Prosze sobie przypomnieć z poprzednich wyborów co robił radny Liszka razem z MF :) ale był szopka , a jak skończyło sie z tym mobilnym banerem wyborczym pod szkołą ??? miał jakieś konsekwencje ?
besala20:09, 29 sierpnia 2018
Burmistrz Watycha genialnie opanował sztukę unikania odpowiedzi na trudne pytania. Na przedwyborczych spotkaniach należy więc go pytać między innymi o pomnik-obelisk-pamiątkową tablicę, która pojawiła się i zniknęła! Należy Pana (jeszcze) Burmistrza zapytać, czy oddał medal, który przyjął w trakcie odsłaniania tego czegoś. I należy Go zapytać, dlaczego kazał wyryć swoje nazwisko na tym monumencie? I należy Go zapytać, czy władzom lokalnym wypada szukać prawnych kruczków, dzięki którym uwieczni się swoje nazwisko na pomniku?
LudzikUSA19:07, 29 sierpnia 2018
w tych osobach ktrore wyminilem nie sa zadna konkurencja dla mnie poprostu oni nie moga sie ze mna rownac pod zadnym wagledem oni dla mnie sa niczym poprostu niczym czy Wy mozecied to zrozumiec.Uwazam ze Rada MIasta powinna pracowac bez zadnego wynagrodzenia za darmo bo nie sa warci nawet przyslowiwego grosza zenada kochani moi rodacy z nad Dnajca
do hpg09:45, 29 sierpnia 2018
Tak.... A co ty nam tu drugiego Misiewicza fundujesz? Jakby ziarenko prawdy było w tym całym twoim wywodzie to Rabka przy pani burmistrz była by mlekiem w miodem płynąca. A ponieważ to g......o prawda jest jak jest.
maszynista21:26, 28 sierpnia 2018
do p: nie martw się, Grześ wystawił ją na jedynkę do Rady Miasta. Będzie zapewne lokomotywą tej listy, ha, ha, ha i dojedzie tam, gdzie jej miejsce - do skansenu kolejowego w Chabówce.
Do ????20:54, 28 sierpnia 2018
Janusz,proponuję wizytę u Maćka
Janek20:49, 28 sierpnia 2018
Pana Macieja już wszyscy mieli w mieście dość i przesłali mu o tym wiadomość w wyborach do powiatu. Teraz lansuje Super Stars Agatkę i myśli że nikt tego nie zauważy. Kończ Waść wstydu oszczędź.
Czapajew20:45, 28 sierpnia 2018
Paweł Liszka to kompletnie niewiarygodny człowiek.Broń Nas Panie Boże od takich ludzi l
p18:22, 28 sierpnia 2018
Liszka jawi się jako niekwestionowany lider - i dobrze. Po "dokonaniach" Watychy i Stegowej Miasto potrzebuje kogoś takiego jak on.
Blokers17:12, 28 sierpnia 2018
Popatrzcie w oświadczenie majątkowe Watychy. Ile tysiaków bierze co miesiąc od Geotermi Nowotarskiej, której sprzedał miasto. Ile każdy mieszkaniec bloków dopłaci do tego interesu?
hpg17:06, 28 sierpnia 2018
@ Tak: i to jest bardzo ważki argument przemawiający za P. Liszką. Jest związany z partią rządzącą i czy się to komu podoba, czy nie, to dzięki temu ma większe możliwości "załatwienia" różnych rzeczy dla miasta. Czy to dofinansowanie do modernizacji lodowiska, czy inne. Jak Zakopianka dotrze do NT, to trzeba będzie myśleć o budowie łącznika do drogi w stronę Białki. Kto to lepiej załatwi? Burmistrz Watycha postawił niestety nie na tego konia, co trzeba. Jeśli PiS wygra wybory do sejmiku woj. małopolskiego, to dużo łatwiej będzie wydębić od województwa budowę wiaduktu kolejowego w ciągu ul. Ludźmierskiej.

Chłodna analiza faktów tylko potwierdza, że Paweł Liszka jest najlepszym z tych trzech kandydatów. Wypominają mu niektórzy, że w poprzednich wyborach dogadał się z ówczesnym burmistrzem Fryźlewiczem. I bardzo dobrze zrobił, bo już wtedy wiedział, że jedynym celem wystawienia G. Watychy jest odsunięcie MF od władzy i nic poza tym. 4 lata pokazały dobitnie, że obecny burmistrz nie realizuje obietnic wyborczych, więc nie powinien być wybrany ponownie. Jeśli raz zawiódł, to jaka jest gwarancja, że w kolejnej kadencji będzie inaczej?
do mieszkaniec miasta15:16, 28 sierpnia 2018
Albo masz na myśli innego liszką albo nie czytałeś jego oświadczenia majątkowego. No chyba że chcesz być puszczony z torbami? Wszyscy tylko NIE ON.
pamiętający14:55, 28 sierpnia 2018
Jak PiS będzie miał na listach do Rady takich kandydatów, jak Ten co przeszedł z PSL do PiS, który deklarował, że jest to Jego ostatnia kadencja w Radzie a dalej się pcha na stołek - to ja na takich kandydatów na radnych głosował nie będą, bo pewnych zobowiązań wypowiedzianych publicznie trzeba dotrzymywać.
O,kurczątko14:34, 28 sierpnia 2018
Titanic,lotniczy wierszokleta czy znów będziemy czytać twoje wypociny?
???????14:30, 28 sierpnia 2018
Dobra zmiana. Co ty chłopie bierzesz.podziel się.
mieszkaniec miasta12:20, 28 sierpnia 2018
Obecny burmistrz nie wywiązał się z obietnic wyborczych więc dajmy szansę komu innemu - Ja widzę Tu jedynego kandydata z odpowiednim wykształceniem i znającym się dobrze na finansach - Pan Liszka powinien zostać burmistrzem. Pani Michalska - to tylko za hokejem będzie. Miasto ma wiele innych potrzebnych poza hokejem inwestycji, dlatego Pan Paweł Liszka powinien zostać w tej kadencji burmistrzem.
do basela11:40, 28 sierpnia 2018
zapomniałeś dodać że Burmistrz Watycha zapowiadał otwarcie Nowego Targu na turystykę! Bu ha ha ha . I pewnie w natłoku tych turystów przywędrował do nas tańczący dyrektor NOK-u.
dziadek08:51, 28 sierpnia 2018
Pan Paweł Liszka to jedyny dobry kandydat na Burmistrza. Jeszcze żadna Partia do tej pory nie zrobiła tyle dobrego dla ludzi i Polski co PIS. Kto tego nie widzi i docenia to chyba ma problemy nie tylko z pamięcią.
besala08:05, 28 sierpnia 2018
Burmistrz Watycha spelnił wszystkie obietnice wyborcze! Nie zatrudnił drugiego zastępcy, wybudował nową halę lodową, zadbał o dodatkowe patrole policji w centrum miasta... Ponadto wybudował na Rynku za 900 tysięcy obiekty, z których zyski czerpią wyłącznie dzierżawcy. To tylko część sukcesów tego pana. Dobry z niego gospodarz, ale już wystarczy!
konferansjer07:47, 28 sierpnia 2018
obudziły się klakiery dobrej zmiany i wstążki
Tak07:40, 28 sierpnia 2018
Do Patriota
Własnie o to chodzi w tym wszystkim ze Liszka jest partyjny. Jesli tego nie rozumiersz to nie pchaj sie w polityke. Przykrywka innych kandydatow w postaci komitetow i innych stowarzyszen to tylko tzw. sciema. Kase zalatwia sie w Warszawie i tyle w temacie. Ja swojego kandydatow jeszcze nie mam ale najblizej mi do Liszki.
patriota23:32, 27 sierpnia 2018
Liszka - najgorszy kandydat bo partyjny, a my potrzebujemy naszych miastowych gospodarzy a nie pisowskich namiestników. Każdy tylko nie :Liszka
Dobra zmiana23:05, 27 sierpnia 2018
A ja będę głosować na Watyche bo to jefyny wiarygodny koleś który pokazał gdzie ma kolesiostwo i czarne byznesy byznesmenow z nowego targu, i jak już tak go chcecie rozliczać to dajcie chłopakowi jeszcze jedną kadencyje bo w tejże prostować musiał zakręty Marka, a wstążki miech wiszą jeszcze pomyślcie o kokardach toż to dla oczu i ucha miłe
fryta23:05, 27 sierpnia 2018
oooo czyli dr Maciej wystawia Agate ... czyzby chciał sterować miastem z tylnego fotela jak Jarosław ? Dobre !
pytia21:51, 27 sierpnia 2018
Liszka to najbardziej wiarygodny kandydat.Po lini i na bazie . Dwaj pozostali to Grzesiu splamiony i Agata fajna babka, ale zdecydowanie niech zostanie tam gdzie jest .
Osiedlowiec19:24, 27 sierpnia 2018
Paweł Liszka to obecnie jedyny wiarygodny kandydat na burmistrza. Ja i nasze osiedle będziemy głosować na niego. Wiele dobrego pokazał i na pewno może coś zdziałać więcej w tym naszym mieście. Takich nam ludzi potrzeba.
Titanic18:15, 27 sierpnia 2018
Start Liszki nieciekawie miastu wróży
On to miasto wnet zadluży
Ci co w oświadczenie majątkowe wgląd już mieli
Wiedzą że ten Pan kredyt nie jeden dzieli
Jaki strateg z niego jest
Skoro frank chce go zjeść
Więc jeżeli chcecie mieć powtórkę z Titanica
Głosujcie na tego banknowczyka
s30krzys17:43, 27 sierpnia 2018
Jak wybierzecie PiS i Liszkę, to będziecie mieć na Alejach Rondo Smoleńskie a w rynku model schodów smoleńskich z pomnikiem Lecha Kaczyńskiego.Ja jestem za hokejem...Michalska!!!
Jasne16:57, 27 sierpnia 2018
Michalska czemu a no temu że Bakalarzowa już nie wystartuje ale to ta sama ekipa....zresztą obie Panie nie kryją sympatii do siebie i od dawien dawna chodzą wszędzie razem jak kuchenka z gazem...Rajski nie startuje bo nie ma sponsorów grube ryby pchają kasę w Agatę a jak ona wygra nastąpi rozbiór Nowego Targu
hpg16:54, 27 sierpnia 2018
@spostrzegawczy: słuchałem. Dwa razy. I słyszałem jednego kandydata, który chce wydać 170mln zł na obiekt używany przez kilkuset hokeistów (licząc dzieci i młodzież w sumie z I drużyną) oglądanych przez kilkuset zapaleńców w sezonie oraz drugiego, który potrafi liczyć pieniądze i wie, że przy budżecie na inwestycje rzędu 11 mln taka inwestycja jak Centrum Sportów Lodowych jest przywiązaniem kamienia do szyi miasta. Do tego CSL będzie w takiej lokalizacji, że jeszcze zwiększy ruch samochodowy w mieście, a hala w obecnej lokalizacji pozwala na dojście, a nie dojazd na mecz.

Słyszałem jednego kandydata, który wydaje 10mln zł na rurę ciepłowniczą w terenie zgazyfikowanym i drugiego, który przytomnie zauważa, że za te pieniądze można ocieplić 500 budynków w centrum miasta i umożliwić ludziom w ten sposób ogrzewanie gazem. 500 domów z gazem kontra 170 z MPECem. I kto tu umie lepiej liczyć i lepiej dbać o budżet, czyli nasze pieniądze, a przy okazji o nasze zdrowie?

P. burmistrz Watycha jest przyjaznym człowiekiem, ale nie nadaje się do rządzenia miastem, ponieważ nie potrafi oszczędnie wydawać naszych wspólnych pieniędzy. Ja nie chcę takiego burmistrza i myślę, że nie tylko ja. P. Paweł Liszka znacznie rozsądniej planuje gospodarować naszymi pieniędzmi i już to powoduje, że warto na niego oddać głos.
juras14:37, 27 sierpnia 2018
i wszyscy zatańczą fokstrota lub poloneza na nowym chodniku przy Józefczaka
koza14:02, 27 sierpnia 2018
Czy nikt tego nie dostrzega jak bardzo wazeliną oklejony jest Liszka?? Michalska to totalne nieporozumienie i dziwi mnie że ktokolwiek dostrzegł w niej potencjał do rządzenia . Grzegorz dla mnie jest o tyle niewiarygodny że nie dotrzymał obietnic wyborczych i wprowadził Joannę -wstążkę tylnymi drzwiami. Miało jej tam nie być. Dlatego na niego nie zagłosuję. Stracił chłop wiarygodność i szczerze powiem że kolejne 4 lata z Joanną są dla mnie nie do przyjęcia. Takiej lipy się nie spodziewałem. Nie ma kandydata który by zadbał o nasze interesy i wziął stery miasta w swoje ręce.
p12:04, 27 sierpnia 2018
Stegowa nie startuje ? Cóż za strata dla NT nie będzie komu wstążeczek wieszać, brokatem ulic posypywać...
pytonica12:03, 27 sierpnia 2018
Pan Liszka? nie ma szans. Gdzie on znajdzie taki zastępców jak Pan Grzegorz. Kto mu udekoruje tak miasto wstążkami, kto kupi takie piękne owce na rynek, kto mu urządzi takie ładne festyny na rynku z biesiadną muzyką, kto nakarmi i napoi lud spragniony pikników i zabawy? kto zaoszczędzi tyle środków publicznych, kto będzie tak umiejętnie i skutecznie prowadził Budżet obywatelski, no kto? gdzie on znajdzie takich fachowców, oddanych prezesów i dyrektorów? Chyba nie w Nowym Targu.
dobra zmiana ;)11:23, 27 sierpnia 2018
Eugeniusz Zajączkowski na burmistrza :) - komitet już ma, teraz czekamy aż ogłosi swoją kandydaturę, chyba, że jak filip z konopi wyskoczy MF
Ala10:59, 27 sierpnia 2018
Gdzie Rajski, gdzie Glonek? Pytacie jakbyście nie wiedzieli! Przecież to jedna drużyna z Michalską.
Ze względy na różne okoliczności postanowili zrobić "Burmistrza" z twarzą kobiety, a Pani Agata wyczuła, że po wygranych wyborach będzie mogła "wydoić" miasto na hokej i zgodziła się być kandydatem.
Obudź się ludu miasta NT
morszczuk10:57, 27 sierpnia 2018
Dużym sukcesem Grzegorza W. są Joanna Wstęga, Latający Prezes i Tańczący Dyrektor
Tomek10:52, 27 sierpnia 2018
Z tą Michalską to niezły żart. Boki zrywać.
Paweł10:52, 27 sierpnia 2018
Kandydaci na bogato. Jakie miasto tacy kandydaci.
Ela10:51, 27 sierpnia 2018
Brak na liście nazwisk Dyrektorów dwóch szkół podstawowych Pana Zycha i Pana Kurandy.
moherowy lis10:16, 27 sierpnia 2018
Bu ha ha ha.. Liszka? Gdzie jest kandydatura Rajskiego? Bo z tego co tu widzę to będzie mój faworyt.
Wito10:05, 27 sierpnia 2018
Pan Liszka cztery lat temu miał nie popierać MF a poparł. Pani Michalska to będzie hokej i hokej. W mieście widać że zaczyna sie dziać z inwestycjami i wreszcie z głową są one planowane. Krytykujący obecnego burmistrza niech przypomną sobie co było kilka lat temu...
fernando09:54, 27 sierpnia 2018
Nie uwierzę już w cokolwiek co powie G. Watycha - zero osiągnięć, strata 4 lat dla Miasta. Faktycznie warto sobie odświeżyć jego obietnice i "nie po słowie ich poznacie lecz po czynach". A czyny słabiutko wypadają.

Teraz Liszce warto dać szanse. Niech się wykaże.
gazdaIII09:43, 27 sierpnia 2018
Głosujemy na osoby a nie na partie. PIS w Nowym Targu to hipokryzja , kto tylko może lepi się do PIS, nowotarżanie opamiętajcie się
wzrokowiec09:39, 27 sierpnia 2018
Liszka z PIS-u jakieś jaja!!!???Tylko czekać jak były burmistrz MF wystartuje z PIS, ale cyrk bedzie
operator drona09:33, 27 sierpnia 2018
Grzegorzu musisz zostać.
???09:27, 27 sierpnia 2018
Przynajmniej jeden godny kandydat. Panie Pawle, dobrze, że Pan zdecydował się startować.
Za burmistrzem09:07, 27 sierpnia 2018
Z tej gry o tron najrozsądniejszym kandydatem jest Pan Grzegorz W.
A dlaczego ponieważ jako jedyny patrzy w kierunku miasta a co może pan L Broń Panie Boże od takiego kandydata na burmistrza dlaczego ponieważ bardzo mocno popiera pewnych BIZNESMENOW a to jest nie zbyt dobrze bo wiele razy udowodnił to na sesjach rad miasta a w kandydaturze na burmistrza trzeba patrzeć w kierunku ludzi a ludzie myślę że przepatrza na oczy.
...09:04, 27 sierpnia 2018
Proszę zrobić pole do zaznaczenia ŻADEN Z NICH Jaja sobie robicie? To jaje kpiny z mieszkańców miasta.
klakier09:03, 27 sierpnia 2018
pewnie teraz prezesy i dyrektory mianowane denerwują się przed wyborami, to dla nich trudny okres
spostrzegawczy09:01, 27 sierpnia 2018
~dobry czas na zmiany i hpg
Może posłuchacie debaty pana Liszki i pana Watychy w ubiegły czwartek. Ani jeden pan ani drugi, nie do końca wie jakie są problemy NT, a niektóre wypowiedzi są żenujące.
@Jola,Liszka...,hpg,dobry ?08:37, 27 sierpnia 2018
Ale się gościu produkujesz dla mnie Liszka stracił wszystko jak skumał się z PO i Fryżlewiczem w drugiej turze .Teraz to już zupełne kuriozum bo szefem kampanii PIS jest naczelny PO wiec z 2013 i 2014 i 2015 roku w naszym mieście Zajaczkowski .
jo08:35, 27 sierpnia 2018
Pan Liszka już pokazał w poprzednich wyborach na co go stać , ciekawe czy znowu bedą jakieś mobilne banery przy szkole 11 :) :) Może jakaś współpraca z miłościwie nam pamujacym 16 lat MF ??
Obserwator07:58, 27 sierpnia 2018
do @w szkołach uczyć, który z tych kandydatów pracuje lub pracował w szkole?
115KM07:52, 27 sierpnia 2018
Proszę określić się politycznie. Wyraźnie. Takie czasy nastały, że jeśli ktoś mówi, że jest apolityczny, niezależny, to nie wierzę , nie zagłosuję. Każdy widzi, jak wszystko w Polsce podporządkowane jest polityce. Czy na szczeblu lokalnym może być inaczej...? Nie. Tak obecna ekipa rządząca podzieliła Polaków, jak na meczu: MY i ONI. W dużych miastach nikt nie wstydzi się swojej przynależności partyjnej, a na prowincjach wszystko pokamuflowane za różnymi stowarzyszeniami.
Q07:07, 27 sierpnia 2018
Każdy, byle nie liszka. Ma parcie na szkło, a dokonania nędzne. Kiepski jak jego mentor fryźlewicz. Nowy Targ pod jego rządami to kolejne lata stagnacji jak za fryźlewicza.
pamiętający06:41, 27 sierpnia 2018
Sensacja wybuchnie, gdy komitet Pani Korwin ogłosi, że jego kandydaturą na burmistrza będzie - kto ??? - PANI KORWIN i na tą kandydaturę czekam. Zastanawia mnie czy wystartuje do Rady radny, który przeszedł z PSL do PiS - to jest walka o stołek !!! - który po ostatnich wyborach samorządowych publicznie zadeklarował, że jest to jego ostatnia kadencja w Radzie. Zrobi d.. z gęby ??? jeśli tak, to jego słowo będzie g.... warte.
ergo sum05:56, 27 sierpnia 2018
Gra o tron to była w sobote w Krempachach - wesele na 130 osób i tylko dwie szalety czynne..
j5305:48, 27 sierpnia 2018
słychać jazgot i wycie przeciwników Grzegorza Watychy!To dobrze!!Ile w Was zaciekłości i nienawiści!Popatrzcie dookoła siebie!!Ja widzę duże zmiany na lepsze!Wiecej obiektywizmu a mniej zaciekłego wylewania pomyj!Trzymaj się Grzegorz!Dużo zrobiłeś dla Miasta a pieniacze i hejterzy niech sobie wyją!Realnie myślący obywatele tego miasta są z Tobą!!Liszka-już pokazał nieraz oblicze "kameleona"-tak że nie ma szans!Ludzie pamiętają!!!
Ewa01:28, 27 sierpnia 2018
Nigdy w życiu nie zagłosuję na Liszkę!!! Nie tylko dlatego, że jest z PiSu, ale już sporo niestety pokazał. /.../
w szkołach uczyć23:30, 26 sierpnia 2018
Ludziska, bez względu na kogo byście nie głosowali błagom Wos nie głosujcie juz na nauczycieli! Tych to juz naprawde mamy dosc w POLITYCE, Samorządach! Potrzeba nam dobrych managerow, z obyciem w finansach, prawie, biznesie, ludzi przedsiebiorczych. Nauczycieli nam trzeba w Szkołach, niech tam zostaną i uczą lepiej, po co się pchają do rządzenia?
PasterzPPP23:29, 26 sierpnia 2018
@Oświadczenie prawde Ci powie...

Ktoś kto osiągnął prawdziwy sukces nie ma ochoty babrać się w bycie byle burmistrzem i pseudolokalną politykę.
dobry czas na zmiany...23:22, 26 sierpnia 2018
Panie i Panowie, Paweł Liszka wydaje się być jedynym sensownym kandydatem, który realnie może zadbać o pozytywne zmiany w naszym Mieście. Gość ma CHARAKTER, wie czego chce, ma na to Miasto POMYSŁ. Nie trzeba być jakimś super wnikliwym obserwatorem żeby łatwo stwierdzić że tego nam obecnie brakuje. Aby nie pozostać gołosłownym - sesje Rady Miasta są transmitowane on-line za pośrednictwem NTVK, wystarczy go na nich posłuchać. Jeżeli ktoś choć odrobinę zna się na ludziach to bardzo łatwo na własne oczy i uszy sprawdzić co kto sobą prezentuje.
hpg23:20, 26 sierpnia 2018
Sądząc po tym, na co są wydawane pieniądze w mieście (imprezy co chwilę), a na co brakuje (wyposażenie szkół, skatepark), to p. Watycha się nie nadaje, bo przejada nasze pieniądze. P. Michalska, to niestety tylko hokej. Choć jest ważny, to jednak nie stanowi całości gospodarki Nowego Targu, a burmistrz powinien patrzeć szeroko i zachęcać do inwestowania w mieście.
Obserwując sesje rady wygląda na to, że p. Liszka jest jedynym sensownym kandydatem. Potrafi się upomnieć o kupców, potrafi przyprowadzić inwestora (park rozrywki), potrafi zwrócić uwagę na sensowność wydawania pieniędzy z budżetu. Ma rozsądne podejście do życia no i jest na kierowniczym stanowisku w prywatnym sektorze już od kilku lat, co dobrze świadczy o jego kompetencjach.
rozbawiony22:43, 26 sierpnia 2018
"podszyty" ludzikuUSA
Czyżbyś się obawiał konkurencji w wymienionych osobach? Ludziku weź się do pracy, pajacowanie czas skończyć.
LudzikUSA21:45, 26 sierpnia 2018
moim zdaniem w pierwszej kolejnosci nalezy wywalic cala rade mkiejska spiochow i leni ktorzy pobieraja wnagrodznie za nic.w pirwszej kolejnosci wyalic p.Korwin p.Lapse p.Mikolajskiego /spiocha/ p.zapiorkowskiego p.Szokalska. co ci ludzie robia dobrego dla naszego miiasta a nic poprostu nic. Nalezy powolac nawa rade miasta ktora SPROSTA OCZEKIWANIOM MIESZKANCOW NOWEGO TARGU
Tak21:44, 26 sierpnia 2018
Ja bym dał szanse Liszce. Ma poparcie PiS to moze wyrwie cos dla miasta. Jak nie on to kto inny to załatwi? Watycha ma lepke PO a inni to tylko opozycja dla prawicy. Nikt z Warszawy nie bedzie z nimi rozmawiałem.
wpotrzasku21:22, 26 sierpnia 2018
a będzie ktoś z partii wolne sądy konstytucja?, wg. mnie zostały naruszone prawa człowieka....
magda21:01, 26 sierpnia 2018
Zaden nie zasługuje by wygrac glupota obluda wykorzystywanie pracowników byle by do własnego koryta zamieść zenada Ci kandydaaci Marku wróć
Liszka to najlepszy wybór21:01, 26 sierpnia 2018
G. Watycha pokazał, że się do tego nie nadaje, dobrał też złych zastępców, jedyne co zapamiętamy to wstążki..., A.Michalska zajmie się głównie hokejem, który jest ważny, ale nie najważniejszy dla zdecydowanej większości mieszkańców, inwestowanie głównie w hokej nie spowoduje rozwoju naszego Miasta... P.Liszka daje możliwość na pozytywną zmianę, jest doświadczonym finansistą, dyrektorem Oddziału Banku, co świadczy, że umie bardzo dobrze zarządzać zarówno ludźmi jak i finansami i promocją. Więc mój głos daje zdecydowanie na Liszkę.
tys prowda20:54, 26 sierpnia 2018
Michalska zostanie byrmistrzem to Nowy Targ może zapomnieć o nowej hali widowiskowej. Zobaczycie. A jak mieszkańców będzie traktować jak swoich podwładnych to bieda z nędzą. Agatko, administracja to nie prywatna firma będąca folwarkiem...
obiektywny20:50, 26 sierpnia 2018
Panu Liszce już dziękujemy. Jeszcze nie jest burmistrzem a już szarogęsił.
mmieszkaniec miasta20:48, 26 sierpnia 2018
Z tą Michalską to chyba jakiś kawał? Ale prima aprilis dopiero za kilka miesięcy . Ktoś kto podaje takie kandydatury, to chyba na głowę upadł. jakie predyspozycje ma to ***?Jakie doświadczenie ? Paranoja .
Darek20:36, 26 sierpnia 2018
Michalska tylko hokejem leci. Miasto padnie całkiem . /.../
Jola20:29, 26 sierpnia 2018
Z całej trójcy Liszka się tylko nadaje na to stanowisko.Ma wiedzę i swoje zdanie .
Zbych20:24, 26 sierpnia 2018
Grzesiek i owszem decyzje dawno podjął. W wyborach do radcy nadzorczej Nowotarskiej Spółdzielni Mieszkaniowej tez wystartował i przegrał...czyżby to była przepowiednia ze tu też polegnie? I tak się nie nadaje na burmistrza co pokazał w tej kadencji
Daria20:22, 26 sierpnia 2018
Michalska na burmistrza? Sama decyzje podjęła czy sala sie wypuścić ?
Marcin20:20, 26 sierpnia 2018
Watycha? Pokazał że nie potrafi sam podejmować decyzji i jest tylko marionetka. myślał ze pozostali to popierają A tak na prawdę to tylko posłużył do wywalenia MF. Nawet nie trzyma się złożonych wyborcom obietnic ....np co do 2 v-ce- A ta Pani to porażka. Z kolei Pani Michalska to tylko hokej widzi o nic więcej..też będzie marionetka. A Rajski nie startuje? Przecież miał zapędy. Dobrze ze choć jest jeden kompetentny i decyzyjny Ludzka...no bo choć miasto nie przepadnie. Ciekawe czy jeszcze ktoś się zgłosi...A może olympyjczyk?
adijo20:05, 26 sierpnia 2018
Proszę tylko przypomnieć sobie obietnice pana Watychy i odkreślić te punkty z poprzedniej jego ulotki wyborczej, które zostały zrealizowane (pusty śmiech hahahaha) - toż to jedna wielka porażka ze sloganami w ustach, wyrzuconymi w błoto pieniędzmi, głupimi decyzjami podejmowanymi na kolanie. Zresztą to kolejna osoba z przypadku, której udało się dorwać do rządzenia bez najmniejszego efektu dla Miasta. Wszystko co robili i robią to przecież lepsze lub gorsze działania bieżace, takie zwyczajne, powszechne, które w każdym przypadku można było zrobić szybciej, taniej i sensowniej. I nikt z nich do tej pory nie miał żadnego pomysłu na rozwój miasta, a już najmniej wspomniany obecny włodarz. No ale władza ma to do siebie, że uważa się za niezastąpioną, nieomylną oraz zupełnie bezrefleksyją. Oczywiście do czasu ...
spostrzegawczy19:16, 26 sierpnia 2018
Grafika THE BEST! Odzwierciedla postacie w pełni. Brawa dla twórcy.
józia19:01, 26 sierpnia 2018
Ha ha poprawiła mi humor ta grafika :-D Ciekawe czy też jak w prawdziwej "Grze o Tron" głowy będa leciały gęsto :-)
sam18:54, 26 sierpnia 2018
Garbarnia na Grelu (na brzegu Dunajca ! ! !- ewenement w XXI w.) może funkcjonować dopóki jestem radnym.
qwerty18:41, 26 sierpnia 2018
znowu " dwulicus " w akcji :)))
Rozczarowani wyborcy18:33, 26 sierpnia 2018
Watycha nie przejdzie do drugiej tury. Oszukał wyborców. Miał mieć jednego zastępcę i wybudować wyciąg narciarski. Zatrudnił niekompetentną Steg i cztery lata wieszał wstążki. 99% wyborców którzy na niego głosowali więcej już tego nie zrobi.
Wojtek18:25, 26 sierpnia 2018
do rubin 2007,Masz całkowitą rację, a Liszka nie ma właściwego kręgosłupa, raz tak, raz siak.
Oświadczenie prawde Ci powie...18:08, 26 sierpnia 2018
@Dexter

Jeśli bogaci rodzice sa dla Ciebie wyznacznikiem sukcesu to współczuje. To tylko wymówka...

A druga sprawa, jak ktoś kto nie pokierował własnym życiem by osiągnąć sukces finansowy to jak chce rządzić miastem z budżetem ok 100 mln?
****18:03, 26 sierpnia 2018
Tylko nie pan Liszka ..... masakra.
rubin 200717:46, 26 sierpnia 2018
"Niczym sroki ..."z kamienia na kamień"...
Z PO do PIS-u z PIS-u do PO
Byleby się swego dopięło "
Radek motocyklista z 27 letnim stażem17:30, 26 sierpnia 2018
AGATA
Nalepszy kandydat !
Glosujmy wszyscy na P.Agate M.
ja17:29, 26 sierpnia 2018
powinnien P. Marek Fryźlewicz wrocić ..... nie bylem jego zwolennikiem ale ..... było znacznie leppiej ...
Casanova17:29, 26 sierpnia 2018
Agata powinna zostać , należy jej sie dba o region dba o siebie super
popieram Paniom .
bbubbu17:27, 26 sierpnia 2018
Pan Rajski nigdy nie mówił że będzie kandydował. Ubrali go w "te buty" swoimi pogłoskami zwolennicy obecnego burmistrza, żeby go ludzie zaczęli atakować. Bali się tej kandydatury bo ARajski zagroziłby realnie GWatysze - więc go wystawili na strzał.
Przez dwa miesiące kablówka atakowała pana Rajskiego i pozwalała go obrażać. Ciekawe, że gdy pan Rajski definitywnie uciął kilka dni temu pogłoski to komentarze ucichły.
Kwadrat17:20, 26 sierpnia 2018
Nie rozumiem tej podniety tym stanowiskiem. Ani prestiż, ani zarobki niezbyt atrakcyjne, a jakoś nie uwierzę w misję, służbę, etc.. Szkoda zachodu, są ciekawsze zajęcia.
Władek17:04, 26 sierpnia 2018
Podobno na osiedlu Suskie zbierają podpisy pod kandydaturą Roberta Duńki. Postać raczej mało znana, ale mająca jeden niezaprzeczalny atut: jest ponad partyjny i nie zależny! Gdy przypomnę sobie Janusza Tarnowskiego, który też przed wyborami nie był szeroko znany, a który mimo to uzyskał niezły wynik to wydaje mi się ,że może akurat ten kandydat trochę namiesza. Osobiście nie daję mu wielkich szans, ale kto wie? pożyjemy, zobaczymy...
Dexter16:44, 26 sierpnia 2018
do Oświadczenie prawde Ci powie.

nie każdy miał bogatych rodziców
leming doskonały16:43, 26 sierpnia 2018
Pytanie - Kogo - i czy - wystawi Kukiz15, i czy w wyborach na burmistrza wystartuje M.Glonek ??? - myślę, że kandydatów będzie jeszcze kilku i pewna druga tura.
alik16:39, 26 sierpnia 2018
Z tej obecnej trójki tylko p. Watycha mógłby w razie konieczności pozostać burmistrzem. W.... pani dużo szumu bez efektów.
tak z boku16:34, 26 sierpnia 2018
Radna Bogusława musi wystawić 21 kandydatów na radnych aby być wpisanym na listę kandydatów na burmistrza
a jak chce zostać radną musi wystawić co najmniej trzech kandydatów na radnych w każdym okręgu
tak więc widać ze kandydaci na burmistrza muszą mieć zaplecze w radnych w pełnej gotowości i liczbie
Oświadczenie prawde Ci powie...16:23, 26 sierpnia 2018
Startować powinni ludzie sukcesu którzy włąsną pracą/pomysłowością coś stworzyli i osiągneli. A tymczasem...

Radze zerknąć na oświadczenia majątkowe dostępne na stronie UM. Nie ma się czym chwalić....
Z grapy Michalcowej16:22, 26 sierpnia 2018
Jakosik nie widzem " dokonań" obecnego Burmistrza,a w mojej sprawie nic ,wygasło zobawiazanie Gminy ????? Pewnie sad bedzie niestety przypomnieć,tych dwoje ? to juz ta pani by mi sie zdawało,ale Miastu trza na gwałt dobrego gazdy,a nie układanki politycznej, trza ponaprawiiac "zaniedbania" po poprzednikach / l.mnoga/
Mieszkaniec Nowego Targu.16:20, 26 sierpnia 2018
A ja słyszałem że podobno ma startować Pan Rajski - czy to prawda ?
Jan Tek16:03, 26 sierpnia 2018
Mimo, że nie powinna, to pewnie Bogusława Korwin będzie startować. Generalnie, jak by nie patrzeć, to lekko mieć nie będziemy...
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas