Raba Wyżna: wszystkie gminne przedszkola mają być czynne do godz. 17 - podhale24.pl
Szczawnica
Clear
3°C
Clear
4°C
Clear
-0°C
Clear
1°C
Clear
-1°C
Clouds
-3°C
Jakość powietrza
Nowy Targ
Zakopane
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Umiarkowana
PM 10: 84 | 168 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 19 | 38 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 30 | 60 %
Kartka z kalendarza
25.03.2025, 10:38 | czytano: 4833

Raba Wyżna: wszystkie gminne przedszkola mają być czynne do godz. 17

To efekt rozmów z rodzicami, którzy proszą o wydłużenie o godzinę pracy placówki tam, gdzie otwarte były do godz. 16.

Przedszkole w Rabie Wyżnej. Zdj. Józef Figura
Przedszkole w Rabie Wyżnej. Zdj. Józef Figura
Tym sposobem ma zostać ujednolicony czas otwarcia - każde z pięciu gminnych przedszkoli ma być czynne od godz. 7 do 17. Wciąż jednak trwają rozmowy na ten temat. Sama zmiana miałaby wejść w życie od 1 września.

- Chcemy to ujednolicić. Docierały do nas głosy, by przedszkola dłużej były otwarte, chodzi głównie o rodziców pracujących zawodowo. Te obiekty są po to, by te oczekiwania realizować - przyznaje wójt Tomasz Rajca.

Na pytanie radnego Tomasza Kawuli, co w takim razie z przedszkolem w Bielance, wójt przekonuje, że tam nie ma przedszkola, tylko szkoła z oddziałem przedszkolnym.

- Co do rozmów o konieczności wydłużenia pracy świetlicy szkolnej w Bielance - możemy do tego wrócić. To kwestia omówienia, kosztów, potrzeb. Musimy wiedzieć jakie są potrzeby i jak możemy pomagać - przekonuje wójt.

Przedszkola na terenie gminy działają w Rabie Wyżnej, Sieniawie, Rokicinach Podhalańskich i Skawie. Od 1 wrześnie uruchomione zostanie przedszkole w Podsarniu. W sumie będzie więc czynnych pięć placówek.
fi/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
najlepiej oceniony
4
Buka 12:39, 25 marca 2025
Dobra inicjatywa. Tylko szkoda, że zapoczątkowana przez rodziców, którzy z własnej woli zaczęli brać udział w nadchodzących wyborach przy kandydacie z KO + karierowicze przy aktualnym wójcie oraz pare innych influencerek, które najchętniej zostawiałyby swoje dzieci w przedszkolu od 6:00 do 19:00 + w weekendy.

A niestety, kto zdecydował się na dzieci powinien z nimi spędzać trochę czasu.

Oczywiście nie atakuje rodziców, którzy faktycznie pracują do godzin powyżej 16:00
najgorzej oceniony
22
Obserwator 22:57, 25 marca 2025
Czytam i zastanawiam się kto pracuje w przedszkolu? Zawsze myślałem że są to nauczyciele,ludzie o wrażliwych sercach zwłaszcza na dobro dzieci a tu widać że nie! Każdy z tych pracowników myśli tylko o wygodzie dla siebie. Wstydzicie się, Zwolnić i wysłać do Niemiec na zbiór szparagi może wtedy zrozumieją co to jest dobro dzieci.
0
N06:08, 3 kwietnia 2025
Stare dobre powiedzenie Nauczyciela poznaje się po uczniach!!!
0
Wujek23:58, 2 kwietnia 2025
Do Stary komuch
Twój komentarz-żenada!!!!
1
Do Patt23:40, 2 kwietnia 2025
Patt zgadzam się w 100 % Urzędy i przedszkola powinny być dostosowane godzinowo do innych prac.Nareszcie jakieś zmiany! Bo z tym starym wojttem ro się dogadać się mogło potrafił powiedzieć wprost A Pani pracuje? Gdzie naprawdę chcialo sie iść do pracy....Pierwsze muszę mieć gdzie dziecko zostawić zapewnić opiekę i to nie znaczy że będzie w przedszkolu 10 h! - do twojej wiadomośći stary...dz.adu!
Kadra Przedszkola też niektóre stare baby do wylotu nie mają już tej cierpliwości do dziecka!
1
Patt19:15, 28 marca 2025
Masakra.. czy ktoś serio myśli, że jeżeli przedszkole jest od 7 do 17 to dziecko przyprowadzają na to 10h? Większość dzieci i tak korzysta tylko z darmowych 5h, a ta opcja jest dla rodziców, którzy pracują. U mnie w mieście przedszkole jest czynne od 6:30 do 17:30. Nie ma ani jednego dziecka które było by przez cały czas w przedszkolu. Sa to po prostu godziny w których jest zapewniona opieka. To niemożliwe co tu się czyta. Chyba piszą to jakcys bezdzietni lub sfrustrowane stare baby
6
Do hahaha19:04, 28 marca 2025
Też czekałem na twoj komentarz który potwierdza tylko to że negatywne opinie pisze jedna, dwie osoby które ciągle wchodzą na te same artykuły?
2
Hahaha14:48, 28 marca 2025
Znów się doczekałem:D kiedy nie ma jak merytorycznie wytłumaczyć swoich decyzji to trzeba ratować tonący okręt poprzednim wójtem :D przypominam, że niebawem minie rok kadencji Pana Rajcy i wyciągać poprzednika z szafy już od dawna nie wypada, bo świadczy to o nieudolność (nie mogę napisać) "nowego", tylko po prostu wójta. Zakasać rękawy i do pracy! Znów strzał w kolano - tyle, że swojego :D
11
Z raby12:55, 28 marca 2025
Komentującym chyba nie chodzi jaka jest decyzja ale że to jest decyzja wójta i choćby nie wiem co zrobił stary układ będzie go hejtować a rykoszetem dostają też inni
2
Mąż nauczycielki11:31, 28 marca 2025
Proszę mi wierzyć,że NAUCZYCIELKI przedszkola nie mają problemu ani pracować w nowych godzinach pracy przedszkola ani czasu na pisanie oczerniających komentarzy. Tak się składa, że zajmują się Państwa dziećmi i wkładają w to całe serca. Niech sobie niektórzy wezmą na wstrzymanie. A jak coś to proszę, droga wolna zrobić studia pięcioletnie, ciągle szkolenia, przynosić pracę do domu i pracować w przedszkolu. Nikt nie broni. A i jestem pewny, że matki to oczerniają siebie nawzajem. Pozdrawiam
4
Pracująca mama22:30, 27 marca 2025
Czytam komentarze i nie wierzę.. to co lepiej jak rodzice nie pracują i żyją z zasiłków, maDki którym się wszystko należy dla bombelka i wtedy wszystko będzie wporzadku? Jaki jest problem w tym, że rodzice pracują bo ja tu czegoś nie rozumiem chyba? Nie każdy ma babcię obok, która może pomóc w opiece nad dzieckiem i rodzice muszą sobie często radzić sami godząc opiekę nad dzieckiem i pracę- tak oczywiście byli świadomi decydując się na dziecko i właśnie dlatego oboje pracują żeby temu dziecku niczego nie brakowało. Wydłużenie pracy placówki o 1h nie oznacza, że każde dziecko będzie spędzać tam 10h, ale umożliwia podjęcie pracy na pełen etat do godz 16 tak by móc spokojnie odebrać pociechę po skończonej pracy
12
Rabianki22:03, 27 marca 2025
Panie Wójcie,ja jako jedna z matek, proszę i żądam aby Pan wyciągnął głęboko idące konsekwencje z tych hejtow na pracujące matki. Proszę zastanowić się czy w przedszkolu w Rabie jest odpowiednia pani dyrektor i odp personel. Nie może być osoba nie odpowiedzialna dyrektorem przedszkola a podejrzewam to po postach i myślę że większość matek tak uważa.
4
Tatuś z wyboru21:56, 27 marca 2025
Oburzone mamy - każdy jest kowalem swojego losu. Każdy podejmuje takie, a nie inne decyzje, które niosą skutki daleko w przyszłość. Każdy może spróbować nowego - nikt nie broni pracy w przedszkolu, a z drugiej strony zabrzmiało to tak jakby 90% dzieci miało matki w przedszkolu (co statystycznie jest niemożliwe). Proponuję się zastanowić co jest dobre dla waszego dziecka. Podesłać WASZEGO dziecka.
11
Anna21:06, 27 marca 2025
Dobrze się mówi tym mamusia które pracują w przedszkolach i same ciagna dzieci ze sobą do przedszkola w czasie wakacji bo one idą do pracyba z dzieckiem nie ma co zrobić. Gdyby każdy rodzic mógł wziąść dziecko ze sobą do pracy to Panie Przedszkolanki nie miałyby pracy. Ale im krzywda bo nigdy nie były w sytuacji kiedy nie ma kto zostać z dzieckiem. Zmienić pracę? Trzeba użyć rozumu czy w każdej pracy jest możliwość godzinową żeby było dogodnie odebrać dziecko z przedszkola. Nie każdy jest nauczycielem,urzędnikiem czy przedszkolanka które wiecznie mają pretensje a tak naprawdę korzyści z tego. Nie pasuje niech spróbują pracy w biedronce i powiedzą ze w wakacje muszą mieć wolne bo przedszkole zamknięte a może wychowują dziecko same i trzeba go utrzymać ale dobrze się mówi kto nie jest w takiej sytuacji.
10
Matka pracująca17:06, 27 marca 2025
Hejt jaki wylał się tu na matki pracujące jest porażający?.
5
@szpak14:40, 27 marca 2025
To trzeba było pomyśleć trochę wcześniej i wziąć psa. Utrzymanie niewiele kosztuje, zajmuje się sam sobą wtstarczy pogłaskać raz na czas. Nie trzebaby teraz narzekać ze praca taka czy siaka, że mąż utrzymuje czy też nie.
Ostatecznie rozważyć zmianę pracy skoro obecna unemozliwia opiekę nad dzieckiem, bo to sprawa dla sądu rodzinnego
7
Iruś05:28, 27 marca 2025
Opieka społeczna powinna zająć się rodzicami co nie opiekują się dziećmi. Jak decyduje się na dzieci to trzeba się nimi opiekować a nie szukać domu dziecka. Tak mi się wydaje, może jestem już wiekowy ale moje zaczynały od zerówki i są mądre pokończyły szkoły mają już swoje dzieci i nie zamykają ich w przedszkolu tylko wychowują i co ciekawe każde pracują. A tak na końcu wójt znowu naszą szkołę w Bielance pomija pewnie znowu do likwidacji wystawi.
13
Stanislaw Marchewka00:57, 27 marca 2025
Do wszystkich hejterów, to że przedszkole będzie czynne od 7 do 17 nie oznacza, że wszystkie dzieci będą tam siedziały 10h. Ludzie serio? To nie zakład pracy gdzie się kartę odbija.
BTW podhale24 powinno wyłączyć opcję anonimowego komentowania, ponieważ łatwo jest bluzgać i obrażać podpisując się Wiesław Marchewka. Niepotrzebne sianie fermentu. Jak ktoś będzie miał coś mądrego do powiedzenia to nie będzie się wstydził swojego nazwiska. A teraz to jest typowa g**** przepychanka, bez merytoryki, w skrócie żenada.
4
Buka00:06, 27 marca 2025
@szpak już tłumaczę, bo najprawdopodobniej nie rozumiesz o co tyle szumu w komentarzach.

Wójt i wicewójt na każdym kroku ogłaszają, że szukają oszczędności głównie w obszarze szkół i przedszkoli.

Przykład: przyłączenie przedszkola w Skawie do Szkoły Podstawowej, gdzie miesięczny koszt oszczędności wyniesie: 1 000 zł, a dostosowanie szkoły i innych elementów wyniesie ile? Tego nie wiemy.

To samo dotyczy m. in. wydłużenie otwarć przedszkoli. Nikt nie jest przeciwny. Pytanie tylko ile rodziców pośle dzieci do przedszkola do godziny 17. Moim zdaniem max 5-10. A miesięczny koszt wyniesie na jeden obiekt pewnie z 10 000 zł
(kadra, opłaty typu prąd itp. itd.)

Wystarczyło przez władze nie krakać na lewo i prawo o oszczędnościach tylko działać dla dzieci, bo tu one są najważniejsze.
15
szpak23:03, 26 marca 2025
Ręce i m....opadają. Wszystko jest poddane krytyce, do 16 żle, do 17 jeszcze gorzej, no ludzie skoro rodzice wnioskowali do 17 a wójt sie zgodził to chyba dobrze, a Ci co komentują to chyba napewno dzieci i nie mają albo męzowie pracuja na czarno i ojro przywożą żeby Panie mogły siedzieć w domach z dziećmi.
Do tych co krzyczą że skoro mają dzieci to mają je wychować a nie do przedszkola oddawać: To po co to przedszkole jest?? Po 1 może obydwoje rodziców musi pracować żeby utrzymać dom, opłaty, gaz , prąd i ubrać wyżywić te dzieci, no sorry z siedzenia nie ma nic, to chyba dobrze świadczy o rodzicach że pracują, dzieci są w przedszkolu i dbają o dobro rodziny,a nie narobią dzieci , biorą 800 + i do pracy nie raczą pójść! Albo wykopią mężów, mają 800 +, alimenty, dodatki samotnej matki i mają się świetnie - te do pracy nie muszą chodzić - to niech sobie wychowują w domu, nie każdego na to stać!
Po co krytykujecie ? jaki w tym wasz interes ile czyje dziecko ma być w przedszkolu ? Nie chcesz, nie wysyłaj dziecka do przedszkola i nie mów innemu ile ma być!
Rabianie ostatnio są fantastyczni w krytykowaniu i hejtowaniu wszystkiego -mam wrażenie że ktoś chyba za to płaci ;)
9
Majka22:41, 26 marca 2025
Patrząc na komentarze,to popieram rodziców. Panie Wójcie Kurek dobrze ze Pan otwiera do 17.
10
Mama21:00, 26 marca 2025
Porażka. Dzieci spędzają w przedszkolu cały dzień. Nie mają ferii, wakacji... Dobrze, że są ustawowo wolne dni od pracy bo inaczej nawet wtedy biedne siedziałyby w przedszkolu. Pracuję z dziećmi i wiem jak bardzo potrzebują WOLNEGO... i czasu z rodzicami. Dziwne jest to, że z jednej strony słyszymy, koszty, zadłużenie gminy....a z drugiej wystarczy głośna 'mamusia' i już w wakacje otwarte przedszkola (chociaż nie ma potrzeby by tyle ich było otwartych) i godziny pracy wydłużone. Eh żeby tak Pan wójt wszystkich słuchał....
5
Iruś20:12, 26 marca 2025
Cosik widzi mi się że pomysł zamykania urwisów na cały dzień w przedszkolu to ni ma poklasku. Coś w tym jest ja pamiętam że największe zbóje to były te co ich rodzice po jarmarkach jeździły a oni ganiali. Przedszkole najdłużej do 14 powinno być czynne bo jeżeli dłużej to jest dom dziecka a nie przedszkole. Tak mi się zdaje.
0
Rabianka20:12, 26 marca 2025
Godziny pod Stop
4
Niania19:49, 26 marca 2025
To proponuję, żeby urzędy też były czynne do 18-19, bo ludzie pracują przecież do 16-17...
A dziecko w przedszkolu spędzające więcej godzin niż dorośli na etacie w pracy - brawo!!! Kto nie ma czasu na dzieci, po co ma dzieci???
16
Sieniawianka19:01, 26 marca 2025
I do się??? DO. Nareszcie. Najdardziej widzę to przeszkadza tym co dzieci nie mają, ale koniecznie muszą innych nauczyć jak mają dzieci wychowywać.
2
Kresowianka17:59, 26 marca 2025
Powinna być jakaś weryfikacja relanych potrzeb opieki. Później okazuje się, że mamunia w domu, a dziecko do ostatniej minuty w przedszkolu :D i jeszcze się słyszy, że ono tak lubi to niech siedzi. No super świetnie to świadczy o tym, że dziecko nie tęskni za domem. Czekam kiedy zaczną się weekendowe opieki w przedszkolu i nocownaki :D
2
Iruś17:17, 26 marca 2025
A od obiadu to dzieci głodne, jak byłem teraz w szpitalu to o tej godzinie to kolację dają. Do piątej to ciężko dzieciakom.
7
Grubba15:07, 26 marca 2025
Jeśli rodzic dziecko ma to niech wie, że ma obowiązek się nim zając. Może trzeba zmienić pracę, może pójść na wychowawczy jeśli sobie poradzić nie mogą?

Dziecko powinno być z rodzicem.
A prawda jest taka, że czasami jedyna miłość, zainteresowanie i wsparcie dziecko dostaje od pan z przedszkola.
To nie tak powinno wyglądać. Tutaj powinno włączyć się myslenie
5
Czarne chmury15:04, 26 marca 2025
Drodzy Państwo!

Dyrektorowi wiszą godziny otwarcia. Nauczycielom również- każdy z nich pracuje 8 godzin, na zmiany więc mają głęboko czy do 17 czy dłużej.

Gmina niech tylko pamięta że za każdą godzina ida godziny do zapłaty i etaty, które za wszelką cenę teraz próbują ograniczać. Więc Szanowni panowie niech się w końcu zdecydują czy oszczędzająna ludziach, nie robią inwestycji czy wchodza w d... ludziom, którzy nie wiedzą po co mają dzieci
16
Kasia12:08, 26 marca 2025
Rokiciny mają przedszkole do 17 a w Rabie dyrekcja mówi nie bo nie.
Reklama
10
asia09:32, 26 marca 2025
Pracuję w Rabce od 8 do 16 -dzięki
11
kaśka09:00, 26 marca 2025
super,też się cieszę że będzie do 17.
0
pomyśl trochę08:44, 26 marca 2025
do mieszkaniec - możesz przyjść do urzędu między 8 a 10 rano ,czas twojej pracy to 8 godzin na dobę
16
jan08:38, 26 marca 2025
Tak czytam te komentarze i myślę dobry dyrektor sam zabiega o funkcjonalność przedszkola bo przecież w obecnych czasach to przedszkola powinny być czynne od godz 6 do godz 22 na 2 zmiany i w sobotę minimum 7 godzin.Każdy z nas pracuje i co ma zrobić z maluchami.Drodzy Państwo tu widzę jedno rozwiązanie wymienić dyrektora bo jak widać wyraźnie sobie nie radzi i dać kogoś młodszego z nowym świeżym podejściem.Jeszcze dodam że rodzice wreszcie nie będzie się zastanawiali czy mieć 1 czy może 3 dzieci bo będzie miał wsparcie.
13
Ala07:34, 26 marca 2025
Do obserwator-zgadzam się.
15
Krisi07:32, 26 marca 2025
Też musiałam prosić sąsiadkę żeby poszła po dziecko, jestem za otwarciem do 17.Dziekuje panu Kurkowi i panu Rajcy że wreszcie nie boją się zrobić coś dla ludzi.
7
Celek23:35, 25 marca 2025
Panie Wójcie zrobisz pan w końcu sam coś po roku od objęcia urzędu?
Czemu zawsze fikuśne pomysły wychodzą po spotkaniu z EKO Raba Wyżna?

Majo już biurko u Pana w gabinecie oficjalnie? Czy nadal na nielegalu polują na Pana pracowników podczas przerwy jak chodzą do sklepu?
22
Obserwator22:57, 25 marca 2025
Czytam i zastanawiam się kto pracuje w przedszkolu? Zawsze myślałem że są to nauczyciele,ludzie o wrażliwych sercach zwłaszcza na dobro dzieci a tu widać że nie! Każdy z tych pracowników myśli tylko o wygodzie dla siebie. Wstydzicie się, Zwolnić i wysłać do Niemiec na zbiór szparagi może wtedy zrozumieją co to jest dobro dzieci.
12
Ania22:38, 25 marca 2025
Też jestem za, super decyzja. Pracuje od 9 do 17 ale mąż pracuje do 16.
9
Marta22:34, 25 marca 2025
Pracuje jako pomoc dentystyczna od 12 do 19 i chętnie odprowadze dziecko do przedszkola na 11,30 do 19,30.
4
Spokojny22:21, 25 marca 2025
@WKU...ony
Nie wiem czy u wójta rozum jak u Kubusia Puchatka czy może jego całkowity brak, bo mota się między swoimi własnymi słowami, z ludzi próbuje debili robić. Kłamie w żywe oczy wybierając sie swoich własnych decyzji i słów.
A najlepiej jak do Kruka wysyła. Wtedy zaczyna się prawdziwy cyrk.
5
Stary komuch22:15, 25 marca 2025
Najwięcej do powiedzenia maja ci, którzy nie pracują - od zawsze tak było. Dziecko oddać na 10 h to i spokój w domu na paznokcie czas jest i fryzjera, może jakiś shopping. Rodzice którym zależy na dziecku w życiu nie oddadzą go tam na 10h. Gdzie więź z rodzicem? A za kilka lat pan wójt otworzy osrodek pomocy dziennej dla tych samych dzieci z zaburzeniami psychicznymi i innymi depresjami. Jaki kontakt będzie miał rodzic z tym dzieckiem ja się pytam - śpiące wniesie do domu na wieczór i śpiące wyniesie z domu z rana. 500+ przytuli, a dzieciakiem niech się panie zajmą. Co za pokolenie "rodzicow" mamy - nieporadne, nieudolne, a przy tym pyskate,roszczeniowe i leniwe. Zapytajcie swojej matki i babki jakie były przedszkola i jak im Państwo pomagało dzieci wychować. I przynajmniej społeczeństwo wyrosło na ludzi porządnych silnych i pracowitych
1
mieszkaniec21:18, 25 marca 2025
Ja chce zeby urząd był czynny codziennie do 18 ! bo ja pracuje do 17
5
XYZ19:44, 25 marca 2025
Dorosły człowiek pracuje standardowo 8 godzin, a później ma wypłacane ponadwymiarowe, a dzieci w przedszkolu mają spędzać po 10 godzin? Gdzie w tym wszystkim zdrowy rozsądek? Dla rozwoju dziecka najważniejszy jest czas spędzony z rodziną, a nie w przechowalni przez cały dzień, a często też bez przerwy w ferie i wakacje... Szkoda dzieci
18
kinga19:16, 25 marca 2025
dziękujemy za zrozumienie pracujących rodziców!
18
wreszcie ktoś pomyślał19:14, 25 marca 2025
Wspamiale,zawsze dzwonię do dziadków żeby ktoś leciał po dzieciaki a teraz sama odbiorę. Dobry pomysł panie Wójcie. Jeszcze wakacje jakoś należy rozwiązać bo możemy mieć tylko 2 tygodnie urlopu i co dalej z dziećmi.
3
no p19:03, 25 marca 2025
prscowsłam w przedszkolu i wiem jakie dzieci były umęczone,gdy przebywały tam ponad 10 h.na drugi dzień to samo nie domyte,nieodpowiednio ubrane.szanujcie swoje dzieci,i to rodzice maja wychowywać ne partia.
2
WKU...ony18:33, 25 marca 2025
Ja proponuję żeby szanowny wójt poprostu zaczął kierować się rozumem (jakimkolwiek jaki ma), bo słuchanie rozhwianych emocjonalnie bab do niczego nas nie zaprowadzi.

Pokaż pan w końcu że masz coś w spodniach i stan na wysokości zadania, a jak nie to oddaj urząd.
0
Madka roku18:27, 25 marca 2025
Tak tak. Może jeszcze z oddziałem nocnym? Po co rodzice mają dzieci? Po to, żeby oddać na cały dzień? Nakarmią, ubiorą, prześpią i wychowają. Rodzicom dzieci w dzisiejszych czasach są potrzebne żeby do domu zabrać na przespanie i przebranie? I najwięcej maja do powiedzenia w tym temacie mamy, które nie pracują. Bo te które faktycznie może potrzebowałyby to potrafią się tak zorganizować, że nie potrzebują
7
Brak konsekwencji17:25, 25 marca 2025
Jakoś mi się to nie klei... Z jednej strony ciągły brak kasy, sztandarowe hasło optymalizacja wydatków, a z drugiej strony wydłużenie czasu pracy przedszkoli... Z jednej strony zamykanie szkoły w Bielance, bo generuje duże koszty, a z drugiej strony otwieranie świetlicy dla garstki dzieci... Ktoś tu ma problem z łączeniem kropek... Nie wiem już czy to tylko brak konsekwencji, czy już głupota
1
Hai17:01, 25 marca 2025
Panie wojcie a jakby tak zabrać te dwie co teraz są w Spytkowicach i przenieść je z powrotem do Bielanki na świetlicę? Prosimy
4
xx16:53, 25 marca 2025
@gustaf Urząd Gminy w Rabie Wyżnej we wtorki jest czynny do godz. 17.
1
Ruska łonuca14:57, 25 marca 2025
Powinno się iść dalej i przedszkola 24/7 dzieci by się odbierało by się w wieku 7 lat....
8
Xxx13:55, 25 marca 2025
Dobra inicjatywa,bo do tej pory idąc do pracy muszę kogoś prosić aby odebrał mi dziecko o 13.00,kiedy sama pracuję do 16.00,a jeszcze trzeba wrócić z pracy
1
Nowotarżanin z wyboru13:35, 25 marca 2025
Szanowny panie wójcie - świetlica szkolna nie może opiekować się dziećmi przedszkolnymi. Należy do tego zatrudnić wychowawców przedszkolnych i określić w arkuszu jako godziny pracy oddziału przedszkolnego.
17
mama -na etacie z 3 dzieci12:54, 25 marca 2025
Wreszcie normalny czas pracy przedszkola,10lat temu też chcieliśmy zmian ale nie było szans na zmiany.
4
Buka12:39, 25 marca 2025
Dobra inicjatywa. Tylko szkoda, że zapoczątkowana przez rodziców, którzy z własnej woli zaczęli brać udział w nadchodzących wyborach przy kandydacie z KO + karierowicze przy aktualnym wójcie oraz pare innych influencerek, które najchętniej zostawiałyby swoje dzieci w przedszkolu od 6:00 do 19:00 + w weekendy.

A niestety, kto zdecydował się na dzieci powinien z nimi spędzać trochę czasu.

Oczywiście nie atakuje rodziców, którzy faktycznie pracują do godzin powyżej 16:00
4
jan12:00, 25 marca 2025
Ale mądre: dzieci bedą siedziały od 7 do 17 . Dramat
3
gustaf11:42, 25 marca 2025
Nie tylko przedszkola.
Kiedy wreszcie wszelakie urzędy przestaną byc czynne codziennie w tych samych godzinach, pokrywających sie z czasem pracy większości ludzi. Kiedy wreszcie, chociaż jeden dzien w tygodniu beda otwarte przynajmniej do 17?
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
30
05.2026
Nie przegap!
28
03.2026
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
marzec
10
Wtorek
Imieniny:Cypriana, Marcelego
Kliknij po więcej