Małopolska przeciw ideologii LGBT - podhale24.pl
Sobota, 21 grudnia
Imieniny: Tomasza, Piotra, Tomisława
Nowy Targ
Clouds
-2°
Wiatr: 9.144 km/h Wilgotność: 82 %
Clouds
-1°
Wiatr: 10.26 km/h Wilgotność: 96 %
Clear
Wiatr: 6.984 km/h Wilgotność: 79 %
Clouds
Wiatr: 6.156 km/h Wilgotność: 77 %
Clear
-0°
Wiatr: 1.692 km/h Wilgotność: 75 %
Clear
-2°
Wiatr: 4.356 km/h Wilgotność: 92 %
Jakość powietrza
32 %
Nowy Targ
20 %
Zakopane
26 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 16 | 32 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 10 | 20 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 13 | 26 %
30.04.2019, 19:40 | czytano: 5337

Małopolska przeciw ideologii LGBT

Sejmik Województwa Małopolskiego przyjął deklarację w sprawie sprzeciwu wobec wprowadzenia ideologii LGBT do wspólnot samorządowych. "Deklarujemy obronę systemu oświaty przed propagandą LGBT zagrażającą prawidłowemu rozwojowi młodego pokolenia" - napisano w deklaracji.

22 radnych wyraziło zdecydowany sprzeciw wobec pojawiających się w sferze publicznej działań zorientowanych na promowanie ideologii ruchów LGBT, której cele naruszają podstawowe prawa i wolności zagwarantowane w aktach prawa międzynarodowego, kwestionują wartości chronione w polskiej konstytucji, a także ingerują w porządek społeczny.

Oto jej treść: "Sejmik Województwa Małopolskiego wyraża zdecydowany sprzeciw wobec pojawiających się w sferze publicznej działań zorientowanych na promowanie ideologii ruchów LGBT, której cele naruszają podstawowe prawa i wolności zagwarantowane w aktach prawa międzynarodowego, kwestionują wartości chronione w polskiej konstytucji, a także ingerują w porządek społeczny. Podejmowane w ostatnim okresie działania przez niektórych przedstawicieli samorządowej, jak i krajowej sceny politycznej ukierunkowane są na wywoływanie fundamentalnych zmian w życiu społecznym. Działania te zorientowane są na anihilację wartości ukształtowanych przez wielowiekowe dziedzictwo chrześcijaństwa, ważnych szczególnie dla mieszkańców Małopolski. Jako Radni Województwa Małopolskiego deklarujemy wsparcie dla rodziny opartej na tradycyjnych wartościach oraz obronę systemu oświaty przed propagandą LGBT zagrażającą prawidłowemu rozwojowi młodego pokolenia.

Deklarujemy, że Sejmik Województwa Małopolskiego w realizacji swoich publicznych zadań będzie wierny tradycji narodowej i państwowej, mając w pamięci tysiącletnią tradycję chrześcijaństwa w Polsce oraz wielowiekowe przywiązanie Polaków do wolności".

oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
Głos rozsądku17:47, 2 maja 2019
@nie traćmy rozsądku. Ja jak najbardziej zgadam się że nie należy poświęcać na to wiele czasu. Nie ma sensu wprowadzać ogromu matwriału do szkół ale wydaje mi się że jedna lekcjia biologi to optymalny czas na ogólne omówienie tematu. Ja tylko boję się jednego, że problem ten jest bagatelizowany i zamiatany pod dywan. Przez to osoby, które się tym zainteresują szukają informacji w środowisju LGBT, a nie ma co ukrywać, że to środowisko jest mało obiektywne. Po wprowadzeniu tego zagadnienia do szkół osoby te uzyskały by wiarygodne informacje bo byłyby one zweryfikowane przez środowisko naukowe, które działa według procedur. Dzięki temu młodzi ludzie (przyszli dorośli) niebyliby manipulowani przez żadną stronę.
0
k10:56, 2 maja 2019
A ja jestem za LBGT. Nit mi dzieci nie będzie obmacywał nie ważne czy na portki zakłada kiece . Jestem za ale ciemnogród jak zwykle uzurpuje sobie prawo do zabierania głosu w moim imieniu.
0
Obłuda10:27, 2 maja 2019
Do Jolka
Swirek to Ty bo jeżeli tak to zdecyduj się jakiej jesteś płci.
0
Nie traćmy rozsądku08:51, 2 maja 2019
@" Głos rozsądku" To jest tak bzdurne i marginalne, że zwykłym absurdem jest wprowadzanie tego do szkoły. O Antarktydzie w szkole jest tyle, że jest i niewiele dodatkowo suchych danych. W matematyce "5" nie da się pominąć, a to wynaturzenie jak najbardziej. Można o tym informować tyle co o Antarktydzie, ale nie przedszkolaków.Właśnie z tą chorobą, czy jak by to zwał, jest teraz jak z tą płaską ziemią w średniowieczu. Wszyscy mają to uznawać za coś szczególnego, dzieci mają się o tym uczyć w szkołach, w urzędach i nie tylko będą parytety, itd. Kogo to będzie interesowało dowie się wszystkiego, jak w każdym temacie. Wystarczy jedno pokolenie ludzi wychowanych w tej głupocie i będzie za późno. Oni wiedzą o tym, wiedzmy i my.
0
Banan23:32, 1 maja 2019
40 % gejów jest pedofilami.
0
Jolka23:29, 1 maja 2019
Obłuda zjedz banana bo gwiazdorzysz.
0
Won LGBT23:27, 1 maja 2019
Dzieci od żłobka będą uczyć gejostwa. Albo 12 latka jak się ma masturbować lub jaki seks wybiera z pedofilem.
0
Głos rozsądku22:21, 1 maja 2019
Bardzo oburzona* Ja rozumiem, że pewne kwestie są dość skrajne i ideologicznie trudne. Ale nauka nie służy do tego, aby wybierać sobie co nam odpowiada, a co nie. Pewne rzeczy są i nasze widzimisię tego nie zmieni. Jak powiedziałem chodzi o merytoryczną wiedzę. Główną zasadą edukacji jest przekazanie wiedzy, a namawianie do czegokolwiek w szkole jest niedopuszczalne, bo nauczyciel nie tylko nie powinien, a nawet nie wolno mu przekazywać uczniom własnych poglądów czy własnego zdania. To dokładnie tak samo jakbyśmy uczyli się liczyć i stwierdzili, że pominiemy sobie 5 bo przecież komu ta piątka potrzebna. Albo na geografii nie uczyli o Antarktydzie bo przecież i tak nie żyją tam ludzie na co to komu? Nikt nie mówi, żeby zaraz puszczać w szkołach porno czy stworzyć przedmiot z podstaw Kamasutry, ale wytłumaczyć że coś takiego jest i dlaczego tak się dzieje, a nie inaczej to raczej wypada.
0
Bardzo oburzona...20:34, 1 maja 2019
*głos rozsądku- temat seksualności ok w pewnym wieku ale lgbt? Po co to komu? Osiągając pewny wiek człowiek sam dorasta do pewnych decyzji i decyduje się czy woli płeć przeciwna czy też nie. Na co komu wciskanie że mają byś też związki homo? Ja sobie nie życzę żeby ktoś mojemu dziecku na siłę mówił że wszystko ma byc na "kolorowo" dlatego z całym szacunkiem ale to co piszesz nie ma najmniejszego sensu. Mam znajomą która już na początku liceum wiedziała że woli łaski, i najbardziej czego się bała to że ja z każdej strony będą atakować. Więc ona sama wiedziała co chce. Tak ja już pisałam, to przede wszystkim rola rodziców żeby uczyć szacunku do drugiego człowieka. Nie ważne czy biedny czy homo czy chory czy stary. Dzisiaj tego brakuje niestety. I żadne lekcje lgbt tego nie zmienia. To my rodzice jesteśmy odpowiedzialni za to jak nasze dzieci będą spostrzegać drugiego człowieka...
0
Szanujmy się20:25, 1 maja 2019
Oto co Papież Franciszek powiedział o homoseksualistach bo wydaje mi się że większość komentarzy ziejących nienawiścią piszą pewnie "katolicy"

?Jeśli ktoś jest homoseksualistą i z dobrą wolą poszukuje Boga, kimże jestem aby go oceniać?. Następnie dodał, że ?geje NIE powinni być marginalizowani i powinni stanowić integralną część społeczeństw, w których żyją?.
0
Głos rozsądku19:00, 1 maja 2019
Bardzo oburzona* Ależ ja się zgadzam z tobą w 100% małe dzieci nie powinno się uczyć o takich rzeczach. Jedynak w okresie dojrzewania, kiedy dzieci przestają być dziećmi, a zaczynają być nastolatkami temat seksualności i w tym LGBT powinien być moim zdaniem poruszany.
0
Głos rozsądku18:55, 1 maja 2019
*taka prawda. Nie jest to choroba z naukowego punktu widzenia. Chorobę się nabywa, a homoseksualizm to wada genetyczna (wrodzona), której nie da się wyleczyć (na obecnym poziomie medycyny) nawet jeśli byś chciał/ła. Jedyne co można zrobić to przebadać genetycznie wszystkie kobiety na świecie ( tak homoseksualizm przenosi żeński chromosom X dlatego czynnik doboru naturalnego nie wyeliminował tej wady) i za pomocą inżynierii genetycznej zmodyfikować pewne geny. ALE są pewne problemy. Pierwszy to prawny bo międzynarodowe konwencje zabraniają genetycznego modyfikowania organizmu człowieka, gdy wada ta nie zagraża życiu danemu organizmowi. 2 problem to koszty, których nikt nie chce wydać z budżetu bo chcąc nie chcąc na świecie mamy większe problemy dlatego lepiej jest to zostawić tak jak jest. A co do zgodności z naturą. Natura to dość sprytna bestia, której ciągle nie okiełznaliśmy. I jeżeli popatrzymy na ten fenomen z punktu natury to sprawa wygląda tak, że wada ta istotnie istnieje od zarania dziejów, ba czasami jest nawet faworyzowana. Gdyby nie była wyginęłaby tak jak na twoich wyspach bo homoseksualiści nie mają potomstwa, a inwitro istnieje od dość niedawna. Natura faworyzuje ten "wadliwy" gen ponieważ np. Jest kobieta, której układ DNA zmutował i wytworzył homoseksualizm. ta kobieta ma 2 dzieci załóżmy chłopca i dziewczynkę. Chłopiec jest gejem dlatego nie ma dzieci, ale aby zaspokoić własny instynkt rodzicielski pomaga w wychowaniu (nakładaniu środków itd.) potomstwa swojej siostry, a te dzieci jako że więcej osób się nimi opiekuje mają większe szanse na przeżycie niż dzieci wychowywanych przez 2 rodziców. Dlatego z punktu widzenia natury wada ta jest faworyzowana i tak bardzo utrwaliła się w naszym społeczeństwie. Kolejnym argumentem że istnieje od bardzo dawna jest to że występuje globalnie. Gdyby była młoda występowała by na danym opaszże lub u jednej grupy etnicznej, a tak nie jest.
0
Obłuda18:31, 1 maja 2019
Do swirek
Małopolska raczej ostatni bastion zacofania i głupoty .
Tak na marginesie to dlaczego najwięcej wyjeżdżających za granicę jest z Podhala?
0
Janko Wski17:04, 1 maja 2019
Do Nie dla LGBT
Jeżeli chodzi o pedofilię o której wspomniałeś to pomyliłeś instytucje raczej chodzi Ci o kler a nie o LGBT
0
moim_zdaniem16:33, 1 maja 2019
BRAWO
Nie chcę by moje dzieci pytały
które to żona , które nie żona
które to mąż, które nie mąż
kto,co,gdzie, komu
i gdzie?!
wpycha wciąż
Co dzieciom powiedzieć?
Wrzućcie na luz,
bo z takich relacji nie ma 500+
Natura jest okrutna
ale z łysego nie da się zrobić futra.
0
Pytanie dla każdego16:31, 1 maja 2019
Do Piotruś
Gdzie byś poleciał gdyby twoje dziecko było innej orientacji seksualnej? ?
0
Zaszczepiony Przeciwko Obietnicom Bez Pokryci15:33, 1 maja 2019
@Staszek Alcatraz
A w średniowieczu to naukowo udowodniono, że histeria jest efektem urwania się macicy i krażenia jej po organizmie kobiety. Jest mnóstwo piśmiennictwa na ten temat. Jest też mnostwo piśmiennictwa naukowców średniowiecznych na temat płaskosci ziemi. Jest także literatura naukowa dowodzacąca, że namiętność seksualna u kobiet wynika z ich diabelakiej natury i trzeba ją zduszać w zarodku. I mnostwo innych twierdzeń, o których dziś wiadomo, że to banialuki bez dowodów naulowych. Podobnie te "pseudoprace" o uleczalności homoseksualizmu. Co najwyżej udało się kogoś o takich skłonnościach zmusic do małzeństwa i unieszczęśliwić w ten prosty sposób i delikwenta/delikwentkę i jego żonę/męża i ewentualne potomstwo. To przypomina wyjatkowo podłe tortury a nie żadne leczenie.
A kazdy heteroseksualny mężczyzna powinien się cieszyć, kiedy część kontrkandydatów do kobiet się "samoeliminuje" a nie napadać na tychże:)
0
taka prawda14:28, 1 maja 2019
Ukaciska, to nie jest choroba? Bo co? Bo paru DZIAŁACZY a nie lekarzy wykreśliło homoseksualizm z wykazu chorób kilkanascie lat temu? Istnieje mówisz od zarania dziejów? To weź se zasiedl dwie wyspy -jedną parami męskimi, drugą żeńskimi -jak przeżyją przynajmniej dwa pokolenia to przyznam ci rację że jest to zgodne z naturą...
0
wtf14:21, 1 maja 2019
miejscowy-z ciebie taki góral jak z Koziej d... trąbka
0
fakt14:18, 1 maja 2019
Brawo!!!
0
świrek13:47, 1 maja 2019
Brawo,tak trzymać. Małopolska - ostatni bastion zdrowego rozsądku.
0
Bardzo oburzona...12:17, 1 maja 2019
* głos rozsadku- jak dla mnie małe dzieci nie powinny o takich rzeczach slyszec... Ja też byłam dzieckiem i nikt mi nie mówił o takim czymś, bo nie musiał! Z wiekiem sama zaczęłam obserwować różne dziwne rzeczy i wypytywalam rodziców o to i tamto... Mając już pewna świadomość życia i tego jak powinno być. W szkole nikt o takim czymś nawet nie wspominał. A dzisiaj co? Do czego świat dąży? Jedynie co to w szkołach a przede wszystkim w domach powinno się uczyć tolerancji do drugiego człowieka. Jeżeli od rodziców dziecko nie nauczy się szacunku dla innych, to szkoła niestety nic nie pomoże bo już będzie za późno... I myślę że to każdy rodzic powinien uznać za stosowne kiedy uświadomić dziecko o lgbt czy innych sprawach, a nie narzucać w brew woli ludziom. Ja jestem tolerancyjna osoba i tacy ludzie mi jie przeszkadzaja, ale jeżeli już mieszają w to dzieci to nie odpuszczę...
0
wesoła szatynka12:07, 1 maja 2019
Gey is OK.
0
Pola10:59, 1 maja 2019
Do ta ruda ...Krzeptowski nie dorastał do pięt zdrajcom ,sprzedawczykom z Platformy (nie)obywatelskiej Tuski ,Schetyny ,Lewandowskie ,Thuny z kolcami i inni zdrajcy powinni stanąć przed Trybunałem Stanu za zdrade Polski za donoszenie Niemcom ,Timermansom ,a tobie wara od nas Górali
0
Piotruś10:42, 1 maja 2019
Nie dla LGBT. Jakbym tylko usłyszał od mojego dziecka że coś takiego ma miejsce w szkole to poleciał by dyrektor razem z tymi krowami.
0
ta ruda09:04, 1 maja 2019
do klio.. , rodzice góralom przekazali wartości???? Krzeptowskiego? ABC?czy może zwykłą pazernośc na dudki????kpisz czy o droge pytasz?
Nawiasem mówiąć stawiasz się wyżej Boga?
0
Staszek Alcatraz09:04, 1 maja 2019
W latach 70-tych gejostwo i lesbijstwo było uważane za chorobę . Niekiedy uleczalną. Było to naukowo udowodnione i mnóstwo na ten temat jest publikacji . Dopiero w latach 80-tych pod naciskiem lobby gejowskiego ukryto te publikacje i geje nie chowały się po szafach a w latach 90-tych już nawet obnażali się organizując pochody . Dziś bycie lesbijką wśród młodych dziewczyn jest cool i trendy . Uważam ze czas powrócić do publikacji naukowych lat 70-tych i otworzyć specjalne ośrodki pomocy osobom chorym . Bo za dużo jest perwersji i zboczenia
0
ta ruda09:01, 1 maja 2019
do maverick ..chrześcijanskiej ok, katolickiej kultury wolę unikać, a nawet omijać ją szerokim łukiem.
Niestety ludzie w Polsce w chrześcijaństewm mają mało wspólnego i dotyczy to najbardziej księzy i polityków
0
Ola08:55, 1 maja 2019
Jakie korzenie chrześcijaństwa? Może warto sobie przypomnieć dawne czasy??? Co w tych korzeniach jest? Księża, biskupi zboczeńcy nic więcej. Takie oto korzenie. Jest się naprawdę czym szczycić
0
Obserwator08:35, 1 maja 2019
tragedia jest wtedy gdy politycy zajmują się d....zamiast tym do czego sa powołani. To Oni są dla ludzi a nie odwrotnie.
0
Głos rozsądku08:08, 1 maja 2019
Sejmik może się sprzeciwiać, kościół może się sprzeciwiać, rodzice mogą się sprzeciwiać i Wy też możecie się sprzeciwiać, ale fakt że LGBT istnieje ukryć się nieda. Do was chyba nie dociera, że obywatele czy wasze dzieci to nie bezmózgie ameby, które będą robić co im się każe. Czy komukolwiek się to podoba czy nie i tak będą robić co chcą. Uważam że w szkołach powinno się mówić na ten temat bo czy komuś się to podoba czy nie homoseksualizm istnieje i czy chcemy czy nie jest częścią naszej historii. Dlatego temat ten powinien być merytorycznis opracowany (obiektywnie) aby uniknąć jakichkolwiek manipulacji czy oszukiwania przyszłych pokoleń. Bo czy celem oświaty nie jest edukowanie obywateli? Wydaje mi się że wiedza jeszcze nikomu nie zaszkodziła, a osobiście wolałbym żeby moje dziecko dowiedziało się o omawianym temacie przez wyszkolone kadry w szkole niż od szarlatanów z LGBT.
0
Damy radę07:57, 1 maja 2019
To jest zwieńczenie naszego piętnastoletniego członkostwa w UE. Całkowity upadek natury człowieka i jego rozumu, człowiek sprowadzony do poziomu zwierzęcia, a nawet gorzej, bo w przyrodzie coś takiego nie występuje. W kolejce są: burdele dla zoofilów (już są). Zakaz chrztu, bo narusza to prawa człowieka (noworodek nie może wyrazić zgody), a od wszystkiego ma nas "wybawić" stosowana już EUTANAZJA.To wszystko dzieje się tam, gdzie nie ma już Kościoła jako wspólnoty, a kościoły i katedry się pali i burzy. resztki wiernych straszy się" pedofilami w sutannie". A z drugiej strony co się robi?
0
hary07:51, 1 maja 2019
miejscowy - nie musisz się przyznawać , ale ludzie i tak nie chcą żeby nauczanie pedałowania było wywyższane ponad wartości moralne które są nam przekazywane od rodziców . Po prostu robi się bydło .
0
Podatnik06:14, 1 maja 2019
Hipek to Ty przeczytaj co napisała. Jak nie rozumiesz piśmiennictwa to proponuję dodatkowe lekcje u jakiegoś poplecznika *** broniarza,a i weź paragon za ,,korki,, Dla mnie lgbt,pedalstwo, pedofilstwo i inne zboczenia to choroba,i mówmy jasno,, łysy to łysy, gruby to gruby, a czarny to czarny itd itp.
0
DżejDżejOkocza01:04, 1 maja 2019
I bardzo dobrze. Dzisiejsza homo propaganda przekracza jakiekolwiek normy. To nie tolerancja już a prosta droga do samounicestwienia.
0
Zaszczepiony Przeciwko Obietnicom Bez Pokrycia00:22, 1 maja 2019
@z tej mąki...
To był chyba jakiś konowal a nie lekarz, albo zmyślasz...
Pomijam fakt, że ciekawe jak tacy "teoretycy homoseksualizmu" tlumaczyli skąd zatem brali się homoseksualisci w czasach historycznych, kiedy nie znano środkow antykoncepcyjnych.
Poza ta jakże ważną deklaracją powinni jeszcze dodac deklarację, że Małopolska nie życzy sobie promieniowania kosmicznego, odwiedzin UFO i smarków w nosie.. A swoją drogą homoseksualistow wśród górali jest zapewne dokladnie tyle samo ile wśród kazdej innej nacji czyli okolo 2%. Łatwo obliczyc, że geje i lesbijki to w Nowym Targu jakies kilkaset osób. Ilu czlonków liczy Zwiazek Podhalan?
0
baciok@00:01, 1 maja 2019
Dyskusja rozpala. I dobrze warto rozmawiać. Tylko że tacy ludzie tez żyją na Podhalu( i to osoby często publiczne). Może nie warto ich kamieniować.
To takie moje spostrzeżenia chrześcijanina.
0
Zdrowy człowiek23:39, 30 kwietnia 2019
Zdarzają się ludzie chorzy umysłowo ale nie mogą swojej choroby narzucać zdrowym ludziom.
0
Normalny23:36, 30 kwietnia 2019
Geje won z Podhala do niemiec tam gdzie was kochają.
0
Nie dla LGBT23:34, 30 kwietnia 2019
Brawo tak trzymać! Chrońmy dzieci przed pedofilią i pedalstwem.
0
MiKi23:18, 30 kwietnia 2019
wstyd.
0
papa smerf23:03, 30 kwietnia 2019
I Bardzo dobrze to trzeba zwalczać
0
hipek23:02, 30 kwietnia 2019
Bardzo oburzona... Przeczytaj jeszcze raz, co napisałaś z tych nerwów do ukaciaka. Żal mi cię. Reszty nie czytam.
0
Bardzo oburzona...22:16, 30 kwietnia 2019
*ukaciaka jeżeli kiedykolwiek moje dziecko będzie się interesować płcią przeciwna zaakceptuje to, będzie to cios dla mnie i ciężko mi się będzie pogodzić z tym, ale zawsze to będzie moje dziecko. A ja póki mogę dołożę wszelkich starań aby moje dziecko patrzylo swoich korzeni... Nigdy natomiast się nie zgodzę aby uczyli takiego dziadostwa... Przyjdzie i czas że będzie wiedzieć. Co jest czarne a co biale...
*masakra a Ty się zastanów co piszesz nie lubię żadnej partii politycznej bo jeden wart drugiego, ale jeśli PiS opowiada się za obrona godności dzieci i jie tylko to ja nie widzę w tym nic złego i chwała im za to. Bo w słusznej sprawie jeśli trzeba będzie wyjść to wyjdę na ulicę i nie ważne czy to PiS czy PO czy jakaś inna durna partia... Każdy ma swój rozum i wie jak jest. Nie ma sensu mówić że ktoś jest pisiorwm czy powcem.
0
Z tej mąki chleba nie będzie22:12, 30 kwietnia 2019
Mówił mi znajomy lekarz że te inklinacje mogą byś spowodowane
zażywaniem przez matki środków antykoncepcyjnych
córki mają skłonności męskie
synki to panienki
0
LE GE BI TE22:01, 30 kwietnia 2019
NIE ZGADZAM SIĘ
NA SKRÓT LGBT
L-esbijki
G-eje
T-ranswestyci
G-eje
B-iseksualiści
O CO CHODZI
CO SIĘ
DZIEJE ?
Co ja teraz tutaj robię ?
Mam ? czy nie mam homofobię?
L-sbijki
G-eje
T-ranswestyci
B-iseksualiści
MOŻE SIĘ WAM
SEN TEN ZIŚCI
Że hetero patrzeć mają
Jak się homo obśliniają ?
L-esbije
G-eje
B-iseksualne
T-ranwerstyci
NIE JESTEŚCIE
TROGLODYCI
Inność ludzi mnie nie brzydzi
Sercu nie żal co nie widzi
Przecież różne są wyznania
I kultury , dokonania
Są Weganie i Indianie
DOBRZE MÓWIĘ ?
TAK CZY NIE ?
L-esbijki
G-ejowie
B-iseksualiści
T-tanswerstyci
PROSZĘ POWIEDZCIE
JAK TU MÓWIĆ TATO
DO KOBITY ??????????
L..G..B..T...
TOLERANCJA TAK
AFIRMACJA NIE !!!
PONO TEMU BARDZO WINNE
TABLETKI ANTYKONCEPCYJNE
0
LE GE BI TE21:51, 30 kwietnia 2019
NIE ZGADZAM SIĘ
NA SKRÓT LGBT
L-esbijki
G-eje
T-ranswestyci
G-eje
B-iseksualiści
O CO CHODZI
CO SIĘ
DZIEJE ?
Co ja teraz tutaj robię ?
Mam czy nie mam homofobię?
L-sbijki
G-eje
T-ranswestyci
B-iseksualiści
MOŻE SIĘ WAM
SEN TEN ZIŚCI
Że hetero patrzyć mają
Jak się homo obśliniają
L-esbije
G-eje
B-iseksualne
T-ranwerstyci
NIE JESTEŚCIE
TROGLODYCI
Inność ludzi mnie nie brzydzi
Sercu nie żal co nie widzi
Przecież różne są wyznania
I kultury , dokonania
Są Weganie i Indianie
DOBRZE MÓWIĘ ?
TAK CZY NIE ?
L-esbijki
G-ejowie
B-iseksualiści
T-tanswerstyci
PROSZĘ POWIEDZCIE
JAK TU MÓWIĆ TATO
DO KOBITY ??????????
L..G..B..T...
TOLERANCJA TAK
AFIRMACJA NIE !!!
0
Władek21:45, 30 kwietnia 2019
W końcu ktoś się odważył głośno sprzeciwić tej bandzie dewiantów!!! Brawo !!!
0
Ukaciaka21:45, 30 kwietnia 2019
Tych ludzi również stworzył Bóg, a więc takimi ich stworzył i takimi ich ma, to nie jest choroba. Problem odmienności dotyczy nie tylko naszych czasów, on istnieje od zarania dziejów i istnieć będzie czy się to komuś podoba czy nie i żadne deklaracje, manifesty tego nie zmienią.
Co zrobicie górale, jak któreś z Waszych dzieci okaże się gejem lub lesbijką?
Czekam na przykłady postępowania.
0
Stara Ceperka21:42, 30 kwietnia 2019
I słusznie, na tym polega d e m o k r a c j a. Nie może mniejszość narzucać swojej woli większości.
0
Pola21:30, 30 kwietnia 2019
Bardzo dobrze że wyrazili sprzeciw , o co chodzi tym POokemonom czemu żywcem chcą z nas zrobić holenderskich niemców? Warszawiacy i ich psełdo prezydent ....o Boże litości kogo oni wybrali ?
0
Masakra21:21, 30 kwietnia 2019
Skoro PiS ma większość w sejmiku to jaka miała być deklaracja? Przykre jest to, że rządzą nami niewykształceni ludzie.
0
(?)21:19, 30 kwietnia 2019
PiSlogia xD
0
miejscowy20:51, 30 kwietnia 2019
Maverick ----Mów sam za siebie katoliku , ja się do was nie przyznaje
0
klio20:48, 30 kwietnia 2019
Jednak górale mają mocny kręgosłup moralny i trzymają się tych wartości co im ojcowie przekazali.Może inne sejmiki wojewódzkie pójdą w ich ślady.Trzeba głośno o tym mówić bo milczenie to akceptowanie tych zboków z LGBT
0
karamba20:45, 30 kwietnia 2019
W calej malopolsce jeszcze ludzie majo rozumy i widza co to jest LGBT a takze wielu rodakow pracuje po calej Europie i widza jakie sa tego efekty kazdy ma swoje miejsce na ziemi nawet czlowiek zboczony ale nie moze nam narzucac ze nasze dzieci sie maja tego uczyc.....
0
gh20:38, 30 kwietnia 2019
Fachowcy wojewódzcy od wszystkiego.
0
Tylko Palikot !!20:18, 30 kwietnia 2019
Tylko Palikot!!
0
maverick20:09, 30 kwietnia 2019
Jesteśmy społeczeństwem od wieków zakorzenionym w kulturze chrześcijańskiej i tacy chcemy pozostać, to jest nasza tożsamość narodowa. Inne państwa mogą przyjąć inny model, ale nie mogą nam niczego narzucać.
0
alik20:03, 30 kwietnia 2019
Tylko ciemny człowiek tak może mówić. Rzeczywistość jest inna. Polecam samobiczowanie.
0
czytelnik19:57, 30 kwietnia 2019
Choc tyle
0
baciok@19:52, 30 kwietnia 2019
A co na to jeden z włodarzy Gminy z terenu Podhala -przedstawiciel LGTB???
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas