Baner wyborczy prezydenta na ogrodzeniu kościoła - podhale24.pl
Czwartek, 26 grudnia
Imieniny: Szczepana, Dionizego,
Czarny Dunajec
Clouds
-2°
Wiatr: 3.456 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
-0°
Wiatr: 1.548 km/h Wilgotność: 46 %
Clouds
-4°
Wiatr: 3.564 km/h Wilgotność: 77 %
Clouds
-3°
Wiatr: 3.132 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
-1°
Wiatr: 1.836 km/h Wilgotność: 49 %
Clouds
-1°
Wiatr: 6.012 km/h Wilgotność: 59 %
Jakość powietrza
380 %
Nowy Targ
118 %
Zakopane
174 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Zła
PM 10: 190 | 380 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 59 | 118 %
Rabka-Zdrój
Umiarkowana
PM 10: 87 | 174 %
25.02.2020, 08:30 | czytano: 16003

Baner wyborczy prezydenta na ogrodzeniu kościoła

NOWY TARG. Choć wybory prezydenckie odbędą się dopiero 10 maja, na terenie stolicy Podhala pojawiły się pierwsze banery wyborcze.

Fot. Michał Adamowski
Fot. Michał Adamowski
Baner wyborczy obecnego prezydenta, który ubiega się o reelekcję, zawisł na ogrodzeniu kościoła św. Królowej Jadwigi przy ulicy Ludźmierskiej. Opinie, czy to odpowiednie miejsce na reklamę wyborczą są różne - zależą głównie od popieranej opcji politycznej. Ocenę zostawiamy naszym czytelnikom.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
Adam02:19, 27 lutego 2020
LUDZIE BŁAGAM - MYŚLCIE !!!!!!!!! KODowcu Napiszę tylko tyle. Rząd bierze pieniądze z Vatu! Który za waszych czasów był w nadmiernej ilości rozkradany. Wy chcecie po prostu powrotu waszych władz żeby można było znowu kraść!
0
ekonom01:30, 27 lutego 2020
@Polaku nie słuchaj kłamstw Tak Polaku nie słuchaj kłamstw PIS-owskich zwłaszcza tych z TV PIS

Dług Polski wynosi obecnie 1 057 887 290 000 zł a dług ukryty czyli niewypłacone zobowiązania to 4 807 979 570 000 zł. Dług przyrasta w tempie o.k. 240 000 000 na dzień... Więc jeżeli ktoś pyta: Gdzie ten dług to znaczy że albo jest niedoinformowany albo niepoczytalny. To nie jest dług wirtualny. Każdy Polak nieważne czy ma 1 roczek czy 100 lat jest obciążony jako obywatel tego kraju długiem o.k. 130 000zł. Kolejna sprawa to nie jest dług wirtualny. Trzeba go spłacić. Więc rząd musi w podatkach ten dług wyegzekwować. Kiedyś pisałem. Jeśli rodzina w Polsce zarobiła 5000zł a zostało jej na życie 3000zł to 2000zł poszło na spłatę kredytów. Jeśli pracownik za tą samą pracę, za wyprodukowanie tego samego towaru co Niemiec dostaje 4 razy mniej to znaczy że jego Państwo spłaca 4 razy więcej zaciągniętych kredytów. Podatki... Podatki zawarte w żywności, w paliwie w zeszytach, plastelinie, biletach autobusowych. To takie proste. Proste ale PIS-owski ciemny lud nie jest stanie tego pojąć. Temat rzekomych powszechnych mafii vatowskich: Czy ktokolwiek kto uwierzył w te bajeczki Morawieckiego (któremu są dwukrotnie udowodnił kłamstwo) jest w stanie wskazać kogoś z rzekomej mafii vatowskiej, kto siedzi w wiezieniu?........???????? Dwa mld zł przeznaczone zamiast na onkologię na TV PIS czyli na propagandę. To jest obraz PIS -u . Polska Fundacja Narodowa która defrauduje dziesiątki milionów kolejny obraz, komisja smoleńska która próbuje udowodnić zamach, którego nie było kolejne stracone pieniądze, odradzanie się nacjonalizmu, faszyzmu, dzielenie społeczeństwa na sorty i skłócanie kolejny obraz. Uważam że trzeba mieć wielkie deficyty mentalne i być bardzo ograniczonym światopoglądowo a na koniec zupełnie nie umieć liczyć i przewidywać konsekwencji finansowych żeby głosować n atak bardzo antypolską partię jaką jest PIS.
0
Polaku nie słuchaj kłamstw23:47, 26 lutego 2020
Widzę że są tu osoby które ślepo wierzą TVNowi. Gdzie macie ten dług? Gdzie ta bieda? Przykro was czytać ale bieda to była za PO-PSL i to się wróci jak mądrzy Polacy zamiast zagłosować to będą siedzieć w domu. Tylko że już opozycja zapowiedziała z góry że pieniędzy na 500+ 300+ i 13tki nie będzie. A tymi pieniędzmi się sami podzielą. I znów mafie vatowskie się odrodzą. I będzie dobrze ale tylko dla przedsiębiorców a pracownik będzie robił za najniższą krajową tylko nie tą co teraz jest tylko pomniejszoną.
0
@Ilona17:04, 26 lutego 2020
Przecież to rząd NAS Polaków okrada najbardziej!
Czy Ty kobieto urwałaś się z choinki, spadłaś z kosmosu??
0
LUDZIE BŁAGAM - MYŚLCIE !!!!!!!!!16:59, 26 lutego 2020
@Ilona

Czy Ty kobieto się słyszysz?????
Bzdury takie wypisujesz, jakby pieniądze były opadem atmosferycznym :) jak deszcz czy śnieg !!!
Z tego co piszesz wnioskuję, że nie masz bladego pojęcia o sytuacji w POLSCE !!!

Jak myślisz kobieto:
Dlaczego rząd wziął pożyczkę z banku światowego na 500+ ?
Dlaczego ceny idą górę a my jesteśmy obarczani NOWYMI PODATKAMI ???
Skąd rząd bierze pieniądze w ogóle ??????

Przed wyborami składa się obietnice, za które ludzi sami zapłacą????
0
KK16:20, 26 lutego 2020
@ Ilona ja nie kradłem ani nie kradnę, pieniędzy mimo że zarabiamy z żoną więcej to mamy mniej,bo wszystko kosztuje majątek.Na czym mam jeszcze zaoszczędzić?Sprzedać 14 letni samochód czy kupować mniej jedzenia dzieciom? To jest dobrobyt pisowski?
0
Ilona13:37, 26 lutego 2020
Boli was 500+ bo nie bierzecie. A w czym dziecko Polskie jest gorsze od dziecka niemieckiego? W Niemczech od 76 roku wypłacany jest socjal na dzieci i biorą go nawet Polacy i nikt nie krzyczy. A mydlenie oczu że pieniędzy nie ma to kłamstwo. 5 lat już istnieje i dług Polski nie rośnie. Biedy nie ma w kraju. Widać to po codziennych korkach w mieście. Ludzie ciągle po sklepach z pełnymi koszykami. Nie kłamcie że pieniędzy nie ma bo są tylko ci co kradli to mają mniej.
0
Uczciwy pracodawca13:07, 26 lutego 2020
ekonom Ja jeszcze nie widziałem kogoś kto nie pracuje a żyje z 500+ i jeszcze odkłada. A ścieme z fakturami to możesz w TVN udostępniać bo dobrze wiemy co było za PO-PSL. A pewnie cię boli bo musisz pracownikom więcej płacić i dla tego ci mniej zostaje. Ale to nie wina PIS tylko twojego Tuska który wygnał pracowników za granice i teraz brakuje ich w Polsce. Więc głupoty możesz pisać w TVN lub na onecie.
0
e211:35, 26 lutego 2020
"oko i ucho" masz 100% racji!!!!. Wystarczy włączyć myślenie i porównać to co Pis obiecuje przed każdymi wyborami, a co jest potem.........! Dziwię się ludziom, ze tego nie widzą, dostają marne ochłapy i się cieszą - tylko z czego? Pieniądze z nieba nie spadają i już ich nie ma. Wszędzie brak pieniędzy , służba zdrowia leży, szkolnictwo leży, kogo stać na mieszkanie? itd. można wymieniać. Tylko politycy i kościół ma się dobrze opływa w złocie.... Też jestem katoliczką i mam porównanie jak jest w innych krajach w kościołach, tam myśli się o wiernych,a nie o kasie i władzy!
0
Pola11:29, 26 lutego 2020
@Jurek.Oczywiście że za PiS mamy więcej pieniędzy ale przez inflację którą wywołał rząd swoimi nieudolnymi rządami wydajemy coraz więcej i więcej łącznie ze swoimi oszczędnościami.I taki dobrobyt nam szykują że rok dwa będziemy piszczeć jak w Wenezueli.
0
ekonom11:03, 26 lutego 2020
Niejaki "Jurek" i "pracoholik" już zasugerowali że jestem złodziejem bo za PO miałem więcej. Tacy ludzie to typowa bezmózga masa. Nikogo nie okradałem zwłaszcza że moje usługi ludzie chcą sobie odliczać wiec za każdym razem wystawiam fakturę. Jakby się przyjrzeć wspomnianym Panom to by wyszło że się pozwalniali, żyją z MOPS-u i 500+ oraz wszelkich możliwych kombinacji. Tacy ludzie doskonale wiedzą gdzie dają kasę i jaki formularz należy wypełnić to z opieki społecznej to z MOPS-u, to coś Gmina pomoże, to z 500+, to coś innego zakombinujemy. Dlaczego takim ludziom żyje się tak świetnie? Bo PIS okrada nas przedsiębiorców żeby za nasze pieniądze kupić głosy wyborcze takich kombinatorów jak "Jurek" czy "pracoholik". Nie dla rozdawnictwa. Nie dla pieniędzy dawanych za darmo do łapy. Zabawa się skończy bo inflacja czyli spadek wartości pieniądza, jest w tym roku rekordowa. Przedsiębiorcy zaciskają pasa i nie inwestują. Do Europy zbliża się kolejny kryzys. My sobie poradzimy bo mamy maszyny, wiedzę, znamy języki, coś potrafimy. Płakać będą właśnie tacy kombinatorzy, tak uczciwi jak ich cały PIS. O nowych aferach korupcyjnych kryształów z PIS dowiadujemy się codziennie z mediów. Sprawdźcie sobie w jakim tempie PIS zadłuża kraj ile wynosi dług narodowy. Rośnie on wielokrotnie szybciej niż za PO. Sprawdźcie sobie ile PIS pożyczył już na program 500+...Poczytajcie po co PIS ściągnął z Londynu zdeponowane 100 ton naszego złota. Aha...Was to nie interesuje. Co tam jutro. Ważne że dzisiaj jest 500+ i coś można z Gminy wyszarpać, naściemniać, dorobić na czarno.
0
leming doskonały09:34, 26 lutego 2020
do : Jurek - ekonom i popierających Pana Dydę

"Kraj w którym odbiera się biednym emerytom 17% ich emerytury w podatku PIT, aby następnie uroczyście wręczyć im 8,3 % ich emerytury bo są biedni. Jedyny taki"

500 + z przed 5 laty, dzisiaj ma wartość ok 200 - 250 zł a niebawem będzie jeszcze mniej, bo inflacja go zjada, rząd wprowadza coraz to nowe podatki (dotychczas ok 30) - a Wy dalej z klapkami na oczach głosujcie na PiS - jeszcze chwila, a obudzicie się z ręką w ... , kolejce po zapomogi do MOPS-u
0
Piotr Cymerman09:28, 26 lutego 2020
Dobrze!
0
jaga207:18, 26 lutego 2020
@ Klimek. Kto to są albo co , ci - groszoroby -. Ci co mają albo i nie mają kasy . Pierwsze slyszę takie określenie
0
Jurek01:44, 26 lutego 2020
@ ekonom Oczywiście że za PISu mam więcej w kieszeni. Za PO-PSL to tylko złodzieje mieli więcej.
0
oko i ucho01:25, 26 lutego 2020
@Wielbiciel Prezydenta
Człowieku gdzie na kogo TY patrzysz, bo na pewno nie na prezydenta!!!
W kwietniu 2015 przed wyborami prezydenckimi Duda obiecał podnieść kwotę wolną od podatku do 8 tysięcy do jesieni 2015 a potem z roku na rok miała ta kwota rosnąć !!!!!! Z takiego rozwiązania skorzystałby każdy Polak dorosły i dziecko. Z uśmiechem na twarzy mówił, że kwota wolna od podatku w Polsce jest kwotą najniższą w całej UNII EUROPEJSKIEJ !!! Mówił też, że kwota wolna od podatku w Polsce jest NIŻSZA OD PROGU UBÓSTWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minęło 5 lat kadencji i co ?!?!?!?!?!
Nadal kwota wolna od podatku wynosi 3091 zł i nadal jest niższa od progu ubóstwa 6500 zł
To tylko wierzchołek góry lodowej, który mam do zarzucenia prezydentowi !!!
Proszę posłuchać
- Stanisław Michalkiewicz
- Jerzy Robert Nowak - napisał książkę o p. Andrzeju Duzdie
- Wojciech Sumliński
- Grzegorz Braun
- Leszek Żebrowski
- Lech Kowalski

Wyłącz TV !!!!!!
Wyrzuć telewizor !!!!!!
Włącz myślenie !!!!!!

Nie sugeruj się tym co mówi propaganda TV-PIS tylko RUSZ GŁOWĄ i szukaj prawdy !!!!!
0
Pis PO jedno zło01:03, 26 lutego 2020
Otworzcie oczy ludzie. PiS kradnie wam pieniądze z portweli nakładając coraz to nowe podatki, od 1 kwietnia zaplacicie więcej za cukier np. Mamy w dekalogu nie kradnij, co stego że dają jak i tak więcej wezmą i cierpią najbiedniejsi którzy chcą godnie pracować a nie żyć z zasilkow... Pis nadal nic nie robi w sprawie aborcji , przykazanie nie zabijaj. Duda zapowiada ustępstwa dla związków genderowych... Wsprawie rozszczen żydowskich cisza , przyjęli więcej imigrantów do Polski niż PO, wolna kwota od podatku cały czas najniższa... Inflacja rośnie , dług publiczny rośnie , i najlepsze , "nie będą rosły ceny tylko wynagrodzenia" ceny rosną bo rosną wynagrodzenia...
0
pracoholik00:39, 26 lutego 2020
Do ekonom - Jak się nie kradnie vatu to mniej zostaje. Ja mam dużo więcej bo wypłaty poszły w górę i już nie pamiętam co to debet. Tak źe tylko PIS.
0
ekonom00:26, 26 lutego 2020
Zadajcie sobie pytanie i bardzo uczciwie sobie na nie odpowiedzcie: Czy obecnie za zarobione w miesiącu pieniądze możecie kupić więcej czy za koalicji PO-PSL . Sami sobie dacie odpowiedź, która opcja lepiej zarządzała tym krajem. Mnie obecnie zarabiając w prywatnej w miarę stabilnej branży zostaje co miesiąc w portfelu znacznie mniej niż za rządów PO- PSL. Dlatego nie zagłosuję na PIS.
0
Modlitwa pomoże00:23, 26 lutego 2020
To straszne że KOD tak atakuje baner, płot i kościół. A powinni iść się pomodlić o zdrowie bo koronawirus już jest blisko a oni są w grupie ryzyka na zachorowanie.
0
Grześ00:07, 26 lutego 2020
No to mnie Paśko zaskoczył. Aż przejdę się w niedzielę na mszę i rzucę dyche na tace.
0
Tylko Andrzej Duda23:47, 25 lutego 2020
Dla czego nie wisi tam nikt inny? Widać po komentarzach. To się nazywa ślepa nienawiść A nienawiść jest grzechem. Andrzej Duda czyni dobro bo daje ubogim a reszta by jeszcze tych ubogich okradła. I już zapowiadają że jak dojdą do władzy to znów będą głodne dzieci a starcy będą wybierać między lekami a jedzeniem i opłatami.
0
Klimek22:22, 25 lutego 2020
To, że ksiądz powiesił Dudę na płocie, mnie akurat nie dziwi.
Dziwi mnie to, że Paśko, wyrażający się pogardliwie o "groszorobach", liczy na ich głosy na Dudę.
Dla mnie może sobie wieszać pisowców, mojego głosu i tak na nich nie oddam. I tyle.
0
Staszek Alcatraz21:56, 25 lutego 2020
Moim zdaniem kościół powinien być sumieniem narodu . Całkowicie apolityczny . A tym czasem wpisuje się w opcje polityczne . Kościół należy do parafii i parafian . Powinien być neutralny . I zamiast polityką powinien zając się zbawieniem człowieka . I .. walką z pedofilią . Skandal !
0
Obietnice bez pokrycia21:01, 25 lutego 2020
Za ten dobrobyt który pustoszy moje kieszenie nie będę głosował na tego pana ani na PiS.
0
Mówię jak jest21:00, 25 lutego 2020
@baciok
Jesteś chłopie tak żałosny, że nawet nie chce się nikomu odpowiadać na Twoje brednie.Ja to zrobię jeden jedyny raz, bo kiedyś mądrze napisałeś o banderowcach i rzezi wołyńskiej. Ślepy jesteś, i nie widzisz rozwoju gospodarczego Polski? Właśnie przegoniliśmy Portugalię, a za komuny wszystko szło do ZSRR- statki, telefony, lokomotywy nawet węgiel.
0
Smok20:52, 25 lutego 2020
ja, cała rodzina i 4 domy po sąsiedzku wszyscy na Bosaka
0
Wielbiciel Prezydenta20:47, 25 lutego 2020
Na płocie i na zewnętrznej stronie płotu - powiesił baner nie pytając właściciela o zgodę ? To jest całkiem możliwe. A wy od czci a nawet wiary posądzacie Gospodarza. A ja chcę p. Andrzeja Dudę, Prezydenta z klasą jakich mało oglądać w każdym miejscu, bo jest Sobą,
mądry, prostolinijny, wyrozumiały, uczciwy - nawet wśród Prezydentów takich nie uraczysz. Atakujecie Kościół - bo was przykazania boskie mało obchodzą. To wam wmawiała lewicowa propaganda i rewolucja francuska i jej wierzycie.
Atakujecie księży o pedofilię - a tu w orszakach z tęczową flagą pełno jest zdziwaczałych ludzi po różnych przejściach, którzy nabyli to z mlekiem matki , tak myślicie? Nikt z was w waszych szeregach tego nie widzi ?
Tak , nie widzicie bo jesteście daleko od przykazań boskich i często jeszcze z wypranym mózgiem przez 70 lat komuny. Niektórzy twierdzicie z obłudą, że jesteście wierni ideom Kościoła. Jedynie Kościół za rzucane weń obelgi - oferuje miłosierdzie, złem za zło nie odpłaca.
0
Patriota19:45, 25 lutego 2020
Zagłosuję na Biedronia bo tylko On może zrobić porządek z wciskającym się wszędzie i ograbiającym ten kraj i obywateli kościołem. Duda podpisuje wszystko co mu PIS podsunie , łącznie z ustawami, które łamią konstytucję, ład prawny i szkodzą Polsce.
0
matka19:14, 25 lutego 2020
Nie godzę się na politykę księży. Płot jest parafialny, a nie księdza./.../

Ostrożnie z oskarżeniami. Moderator.
0
Data18:46, 25 lutego 2020
Do Sąsiad i ja.
Za czasów rządu PO prezydent,premier,marszałek sejmu,marszałek senatu a nawet przewodniczący UE byli z jednej partii czyli PO i wtedy było to zgodne z..................... konstytucją,/wg Ciebie/ a teraz nie jest,dziwny ten świat................
0
LudzikUSA16:09, 25 lutego 2020
do zatroskany a gdzie go maja powiesic na galezi? na kazdej wiezy koscielnej na calym Podhalu powinien taki baner wisiec zeby byl widoczny z daleka
0
Esc15:29, 25 lutego 2020
Zakładam, że ten baner (można go traktować jako reklama) wisi tam za darmo, natomiast na P24 wystawiacie je za kasę i tutaj nie ma problemu???
0
dziadek14:44, 25 lutego 2020
Pewnie nie wszyscy to wiedza, ale z chwilą objęcia urzędu prezydent składa legitymację partyjną (to obowiązek) i deklaruje apolityczność. Jak to się miało i ma nadal u pana Dudy każdy widzi. Zależność od PiS-u i samego prezesa Kaczyńskiego jest wręcz nieprzyzwoita. NIE dla takiej prezydentury.
0
Doświadczony Zyciem14:34, 25 lutego 2020
Doświadczony
Autorzy wpisów jaka Wasza zajadłość i potwierdzenie podziału społeczeństwa na różne sorty
-to nie są wybory Ordynariusza, Prymasa, ani też Proboszcza
-kandydat Duda nie zaskarbił sobie powszechnego przekonania u wyborców, niczego nie może zawłaszczyć sobie
- nie przestrzega Konstytucji ani też zasad społecznej sprawiedliwości
- ludu Boży, Rodacy Podhalanie, Obywatele myślcie w/g własnego rozumu i nie dajcie się sterować
Dość obłudy , kłamstwa
Są inni kandydaci godniejsi powierzenia Pałacu
A swoją drogą to budynek czyli Kościół, ani jego ogrodzenie to nie miejsce na plakaty i banery
0
sąsiad i ja14:31, 25 lutego 2020
Prezydent powinien być z innej opcji politycznej, niż jest obecny rząd. Nie mając swojego prezydenta i senatu rząd musiałby działać zgodnie z konstytucją i dla dobra całej Polski, nie tylko pisowskiej.
0
PIS TO PZPR14:25, 25 lutego 2020
Ludzie!Precz z polityka w kosciele.
0
JP14:08, 25 lutego 2020
@samo dobro
Takim "samo dobro" piekło jest wybrukowane
0
baciok@14:05, 25 lutego 2020
Do nick pamiętający
Zgadzam się z każdym twoim słowem.
PiS ton taka bolszewia idąca na pasku wiadomych środowisk.
Gospodarczo to gorsza od komuny.
0
Zachowuję spokój.14:03, 25 lutego 2020
Nie widzę problemu. A czyj ma wisieć? Hołowni? Biedronia?
0
Zosia14:03, 25 lutego 2020
@MW
Gospodarzem jest cała parafia, nie ksiądz, a ja np nie godzę się na jakikolwiek baner polityczny !!!
0
Ewa13:44, 25 lutego 2020
Baner Dudy boli bo prowadzi w sondażach. No ale jak ma nie prowadzić jak reszta kandydatów to lepiej żeby się nie wypowiadała publicznie. Niech wisi baner z jedynym konkretnym kandydatem na to stanowisko. Druga sprawa co ma płot do kościoła. Są tacy ludzie którzy już oszaleli z nienawiści i jeszcze mówią że PIS podzielił Polaków. Nie PIS tylko lewacka nienawiść.
0
Zatroskany13:35, 25 lutego 2020
Trochę wstyd, że Prezydenta wiesza się na płocie.
0
pamiętający13:29, 25 lutego 2020
Jak można pozwolić na wieszanie plakatu wyborczego na parafialnym płocie "kandydata" na prezydenta, który bardziej ceni środowiska żydowskie niż Polskie - Narodowe. Co Nowotarżanie o Nim myślą, ??? - pokazali na płocie cukierni omen nomen Duda Skraba na Kościuszki. Czekam na spełnienie postulatu wyborczego Tego kandydata z poprzedniej kadencji t.j. PODNIESIENIA KWOTY WOLNEJ OD PODATKU DO 8 (ośmiu) tysięcy - wszak tą ustawę można procedować i przeprowadzić (podobnie jak ustawę o IPN) w ciągu 1 -jednej- DOBY, czytaj 24 godzin.
0
samo dobro13:29, 25 lutego 2020
Kto głosuje na PO i Lewice niech się nie zbliża do Kościoła, ja sobie nie życzę aby ktoś taki obok mnie siedział w ławce...
0
Ferdek13:28, 25 lutego 2020
No powiesili baner tego który wygra wybory prezydenckie. I żadne wycie lemingów tego nie zakłóci.
0
o13:26, 25 lutego 2020
Do oli:)

Oczekuję, że na tych samych warunkach zawiśnie tam baner Biedronia.
0
,,13:22, 25 lutego 2020
Do Michał:)

Szkoda, że JUDASZ.
0
Zakopiańczyk13:08, 25 lutego 2020
Przez takich księży "biznesmenów" jak wasz nowotarski Paśko, czy nasz zakopiański Olszówka ludzie zrażają się do kościoła i przestają ufać księzom
0
Stan13:07, 25 lutego 2020
Wam antypolskim wszystko przeszkadza.
0
MW13:02, 25 lutego 2020
Chyba Gospodarz tej nieruchomości ma prawo decydować na jaki baner się zgadza. Na pewno nie na baner kandydatów ugrupowań politycznych, które opluwają kościół, drwią i szydzą z osób wierzących ???
0
DO FRANEK12:59, 25 lutego 2020
Z Dudy taki katolik jak z tego całego PiS-u. Nic tylko obłuda i klęczenie na pokaz.
Nikt tak nie podzielił Narodu jak ten zawzięty mały człowiek który niestety rządzi naszym Pięknym Krajem.

Plakat nie powinien wisieć w tym miejscu. Ja nie popieram PAD i nie chcę ażeby na Naszym Kościele wisiał jakikolwiek baner wyborczy.
Kościół jest dla Boga a nie dla handlu politycznego i robienia interesów.
0
jacek12:53, 25 lutego 2020
miałem zgłosować na Dudę , niestety dzięki takim banerom zmieniam zdanie
0
@ Mario12:48, 25 lutego 2020
Brawo Mario - strzał w dziesiątkę !!!!
Dziękuję !!
0
antyPO12:40, 25 lutego 2020
/.../ Wracając do meritum sprawy, każde godne miejsce jest warte tak godnego obywatela jakim jest Pan prezydent Andrzej Duda, kto tego nie widzi jest ślepcem, zaślepionym nienawiścią do Polskości.
0
nowotarżanin12:10, 25 lutego 2020
szkoda że za mieszanie się do polityki księży zapłaci cały kościół bo wraz ze zjazdem w dół PiSu ubędzie też pseudo wiernych
0
Ina12:01, 25 lutego 2020
Proboszcz nie powinien zgadzać się na baner nawet jeśli popiera Pana Dudę teren Kościelny w tym ogrodzenie powinien być wolny od polityki.
0
oli11:15, 25 lutego 2020
No chyba nie Biedronia mieli wywiesic
0
swojak211:10, 25 lutego 2020
Mimo wszystko, chociaż jestem katolikiem, to uważam, że kościół nie powinien mieszać się do polityki i uważam, że ksiądz Henryk, którego miałem przed laty okazję osobiście poznać, trochę się zagalopował.
0
Ziomek11:10, 25 lutego 2020
Ja mam miejsce na płocie chętnie udostępnie miejsce P. Dudzie
0
Edek11:06, 25 lutego 2020
Zostają jeszcze tylko starsze osoby czyli jedno pokolenie a młodzież już oceniła kościół będzie tak jak w Irlandii zamknięte kościoły.. Szkoda że księża dbają tylko o swój byt......
0
JK11:00, 25 lutego 2020
Rozumiem że redaktorowi się nie podoba. A to że Kościół popiera Prezydenta Dudę to chyba tajemnicą nie jest.
0
r/11:00, 25 lutego 2020
ale co w tym złego...
0
Burok10:59, 25 lutego 2020
do Tylko Andrzej Duda
A czy Ktoś Ci broni chodzić do Tego Kościoła ??????
0
k10:54, 25 lutego 2020
To arogancka polityczna agitacja. Dziwi mnie ze kościół to zaakceptował. W tym wypadku stanowisko powinna zająć Kuria nałożyć stosowną karę i wyciągnąć konsekwencje . Jak według księdza który na to pozwala mają się czuć parafianie którym nie po drodze z PIS-em? Biedronia niech powieszą obok w końcu wszyscy są równi a kochać bliźniego należy jak siebie samego.
0
Mario10:44, 25 lutego 2020
~Do Dariusz: W Kościele nie powinno być miejsca dla polityki, w Kościele powinieneś czuć się kochany - przykro mi, że tak nie jest ale jeżeli z tego powodu zrezygnowałeś z uczestnictwa z mszy świętej, z sakramentów to znaczy, że do tej pory chodziłeś tam dla uczuć a nie dla Jezusa. Polecam książkę o ks. Dolindo "Jezu Ty się tym zajmij" - on to dopiero mógł tam się źle czuć ale trwał dla Jezusa.
~ Do Jojo: ŻADEN plakat nie powinien tam wisieć choćby jak pobożny był kandydat.
0
Podhalanin10:39, 25 lutego 2020
Dlatego niemam od wielu lat zadnego zaufania itp do ksiezy.
ksieza sa jak politycy, dwulicowi falszywi i tylkopatrza zeby kasa i swoje cenniki.
Taka reklama na terenie kosciola Mnie nie dziwi, jeszcze az dziwne ze w kosciele nie powiesza poniewaz slyszalem ze nie raz na mszach mowiono sie tez o polityce.
Takie czasy i taka prawda, tylko mocherowe widza w ksiezy aniolow hehehe
0
Wyłącz telewizor włącz myślenie10:38, 25 lutego 2020
Nie byłoby problemu, gdyby ludzie;
WYŁĄCZYLI TELEWIZORY I WŁĄCZYLI MYŚLENIE
Patrząc na to wszystko odnoszę wrażenie, że ludzie w ogóle nie słuchają kandydatów na prezydenta, tylko ludzi, którzy polecają te osoby!!!

NARODZIE POLSKI - OBUDŹ SIĘ !!
NARODZIE POLSKI - WYŁĄCZ PROPAGANDĘ !!
NARODZIE POLSKI - WŁĄCZ MYŚLENIE !!

NARODZIE POLSKI - NIE BĄDŹ JUDASZEM !!!!
0
Michał10:37, 25 lutego 2020
Protestował bym gdyby powiesili tam Biedronia, Kidawę, Hołownie czy Kamysza którzy popierają LGBT. Baner Dudy może wisieć bo to katolik.
0
Rufio10:30, 25 lutego 2020
Jeżeli ksiądz Paśko tak otwarcie popiera prezydenta i jego partie, to niech sie zastanowi czy jest księdzem dla wszystkich ludzi, czy tylko dla tych którzy popierają PIS. Jeżeli chce się bawić w politykowanie, to musi mieć świadomość, że wielu ludzi odstraszy od pójścia do niego do spowiedzi, czy do kontaktu w jakiejkowiek sprawie "duszpasterskiej". Większość Polaków nie popiera PISU - w wyborach głosowała na nich mniejszość, i rządzą tylko dzięki ordynacji wyborczej. Ale nawet gdyby większość ich poparła, to zostałaby spora część nie popierająca PISu i Dudy. I tych ludzi ksiądz ma w .***

Wszyscy wiedzą jakie straszne podziały wywołuje dzisiaj polityka. Jawnie stając po stronie jakiejkolwiek partii staje ksiądz po stronie jednej strony. Jeżeli ta strona mówi o przeciwnikach że to komuniści i złodzieje, gorszy sort, zdrajcy i kanalie, to zapewne podziela ksiądz ich zdanie. Jak w takiej sytuacji ma przyjść do kszięda ktoś kto nie popiera PISu. A powinien być księdzem do którego każdy może zwrócić się z zaufaniem. No a naprawde trudno zaufać politykierowi. Ksiądz naprawdę chce być księdzem tylko dla tych co popierają jedyną słuszną partię ??
Kościół powinien być miejscem w którym każdy czuje się jak u siebie, gdzie liczy się tylko Jezus. A jak sie tak czuć w miejscu gdzie widać (i czasami niestety słychać) że najważniejsza jest polityka.
Ktoś powiedział, że "Kościół, który bierze ślub z jakąś partią zostaje wdową po następnych wyborach" ... no to tak dalej i bedzie miał ksiądz pusty kościół za kilka lat.
Już teraz nie jest chyba za dobrze. Czasem bywam na mszy w tym kościele (czasem, bo wolę inne), i widać tylko starszych ludzi, zero młodych. Jakoś mi się nie chce wierzyć że mam pecha i ci mlodzi przychodzą tłumnie na inne msze. Tym bardziej, że od uczniów ze szkoły na Borze wiem co myślą. Nie pomoże zmuszanie do mszy na początku roku, czy na końcu, zmuszanie do rekolekcji czy różnych kościelno-patriotycznych fiest... jak tylko mogą to trzymają się z daleka od kościoła. Mozna się łudzić że kilku ministrantów i dziewczynek w scholi którym rodzice kazali przyjść , czy kilkanaście starszych osób z kółka różańcowego świadczy o sile tej parafii. Guzik prawda.
A teraz jeszcze polityka. Oj, ciężko księże pracujesz na pusty kościół.
0
podhalanin10:21, 25 lutego 2020
Tylko nie Duda , nie chcemy notariusza i podwładnego prezesa na każde zawołanie , na prezydenta
0
dlaczego nie ?10:15, 25 lutego 2020
Każde miejsce na banery Prezydenta Dudy jest właściwe, bo niby dlaczego nie? Ma ktoś przeciwko temu , to niech nie patrzy i na tym koniec.
0
PP10:11, 25 lutego 2020
po raz kolejny portal PODHALE 24 udowodnil swoją wrazliwosc a napewno nie jest to wrazliwosc prawicowa! Niby zwykla wzmianka ale pytam po co to zrobili!!!!!!!!!! cel jasny zasianie fermentu otworzenie puszki i napuszczanie jednych na drugich. Czy ta informacja jest az tak wazna ? Nie ! tu byl przekaz kosciol nie moze mieszac sie do polityki!!! A niby dlaczego obludnicy z PODHALE 24 !!!!Osobiscie jako katolik uwazam że KOSCIOŁ ma obowiazek zabierac glos w sprawach spolecznych.I nic wam do tego PODHALE 24
0
Perun10:10, 25 lutego 2020
Bardzo dobrze. Kościół sam się wypala i idzie drogą Irlandii. W 16 największych miastach Polski, większa część młodzieży już zrezygnowała z lekcji religii, a obłuda kościoła w sprawach pedofilii i polityki tylko to pogłębia. Za 10-15 lat będą w nich markety, puby, i dyskoteki jak na zachodzie.
0
Piotr10:07, 25 lutego 2020
Ks. Henrykowi wydaje się że jest właścicielem kościoła i ogrodzenia. Szkoda tylko że parafianie z ul. Ludźmierskiej nie reagują na kolejne agitacje polityczne proboszcza.
0
ha,ha10:06, 25 lutego 2020
@ Tylko Andrzej Duda
I tylko taki z tego będzie efekt.
0
Viktor 202010:03, 25 lutego 2020
Popieram zawieszenie Plakatu wyborczego w tym miejscu. To jedno z właściwych miejsc montażu przy Parafi św. Jadwigi poświęcenia go na wybory dla Pana Prezydenta. Jak się komuś nie widzi, nie podoba to niech odda sprawę do nadzoru, pytając czy jest zgopdna z prawem budowlanym.
Brawo dla Sztabu wyborczego p. Prezydenta dr A. Dudy
Mnie się podoba.
Viktor 2020
0
FAM10:00, 25 lutego 2020
/.../ Coz ja tam mam swoj prywatny plot kolo nowego kosciola i tam bedzie piękny baner pana Szymona Hołowni.
0
Dariusz09:58, 25 lutego 2020
Bo kościół w Polsce jest tylko dla wyznawców PIS'u, dla reszty katolików już dawno w nim nie ma miejsca. Ja przestałem chodzić bo poczułem się niemile widziany z moimi poglądami. Ale tak wybrał kościół, że wyłącznie interesuje ich wybrana grupa społeczeństwa. Bóg to widzi - zbawiony będzie każdy dobry człowiek, a cała ta rzesza politycznych kościelnych klakierów na pewno do nieba nie trafi.
0
z09:52, 25 lutego 2020
W Rabce tez Andrzej wisi na Marii Magdalenie
0
Franek09:50, 25 lutego 2020
Taki ksiądz to mi się podoba. Przynajmniej popiera katolika. Jak kogoś boli to niech sobie wywiesi na swoim płocie Biedronia.
0
twardy09:48, 25 lutego 2020
Od teroz chodze do kosciola na ofiare bede dawaol kseży sluchol super to mi se widzi.
0
Jojo09:44, 25 lutego 2020
A co ma zawisnąć plakat biedronia czy kiduli-lgbt
0
Xyz09:43, 25 lutego 2020
A podobno Kościół jest apolityczny. Ja mam już dość tej obłudy. Jestem katolikiem ale coraz bardziej oddałam się od tej instytucji
0
Obłuda09:38, 25 lutego 2020
Jaki kościół to takie plakaty na ogrodzeniu
0
kazimir09:30, 25 lutego 2020
jestem za Dudą ale kościół to nie miejsce na politykę
0
xxx09:28, 25 lutego 2020
za darmo ten baner bankowo nie wisi, biznes to biznes...
0
KOŚCIÓŁ" MUSI SIĘ OCZYŚCIĆ09:28, 25 lutego 2020
Czy księża na Podhalu, potrafią jeszcze słuchać?
Bo ja słuchając wszystkich kandydatów, wcale nie uważam aby ten Pan był najlepszym kandydatem na Prezydenta Najjaśniejszej Rzeczypospolitej Polskiej.
0
Tylko Andrzej Duda!09:27, 25 lutego 2020
No do takiego Kościoła mogę chodzić i nawet 100 zł co niedzielę dam na tacę
0
miescon09:26, 25 lutego 2020
Widać, że zapisali się do jedynej najwłaściwszej partii.
0
Mówię jak jest09:25, 25 lutego 2020
Ogrodzenie kościelne jest w zasadzie w pasie drogowym, zatem wywieszenie banera od strony zewnętrznej wydaje się dopuszczalne. Ale ks. Paśko, jak to sam ogłasza: "za Bóg zapłać nawet Zdrowaś Maria nie odmówi", zatem węszy jakiś zysk. Pytanie czy dla ogółu, czy tylko dla niego.
0
Gość NT09:21, 25 lutego 2020
Nie jest to nowością na płocie tego kościoła. Przed wyborami europejskimi cały płot był zalepiony pisowcami. Niema czego oczekiwać po wielebnym biznesmenie. Sprawę trzeba nagłośnić w mediach oraz wysłać dokumentacje do kurii.
0
Katolik09:16, 25 lutego 2020
Baner dobrego człowieka można powiesić na płacie kościoła. Tylko kłamców i zdrajców banerów się nie wiesza.
0
Mieszkaniec09:15, 25 lutego 2020
Nie dam na tacę.
0
ktos08:58, 25 lutego 2020
moze zamias polityki ksieża wezma sie za podofilie i załatwia swoje sprawy najpierw u siebie
cały czas mówia za kosciół jest apolityczny -własnie widac
0
Janek08:55, 25 lutego 2020
Ciekawe na czym będą wieszać banery Biedronia i jaka będzie interpretacja nie mogę się doczekać.
0
Iga08:53, 25 lutego 2020
A naprzeciw kościoła na małym domku do tej pory wisi plakat Marczulajtis z poprzednich wyborów
0
Więcej takich08:44, 25 lutego 2020
Księżulo przesadził. jest nadzieja na odwrotny skutek.
Naród będzie głosował na kandydata narodowców.
0
p08:43, 25 lutego 2020
precz z tym banerem - kościół to nie hyde park ...
0
Wojtek08:37, 25 lutego 2020
r,ale podjudzasz ! Dlaczego w ukryciu Twoje pełne nazwisko i imię?
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
06
01.2025
Nie przegap!
31
12.2024
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas