Media piszą o "skandalicznym" i "oburzającym" zachowaniu senatora Jana Hamerskiego - podhale24.pl
Niedziela, 8 września
Imieniny: Marii, Adrianny, Klementyny
Szczawnica
Clouds
18°
Wiatr: 3.96 km/h Wilgotność: 79 %
Clouds
19°
Wiatr: 2.484 km/h Wilgotność: 74 %
Clouds
19°
Wiatr: 3.96 km/h Wilgotność: 76 %
Clouds
20°
Wiatr: 4.824 km/h Wilgotność: 71 %
Clear
16°
Wiatr: 7.524 km/h Wilgotność: 74 %
Clouds
15°
Wiatr: 7.956 km/h Wilgotność: 74 %
13.07.2024, 19:39 | czytano: 12727

Media piszą o "skandalicznym" i "oburzającym" zachowaniu senatora Jana Hamerskiego

Pochodzący z naszego regionu senator Prawa i Sprawiedliwości Jan Hamerski ze Szczawnicy został skrytykowany przez ogólnopolskie media za zachowanie w stosunku do 10-letniej dziennikarki w Sejmie.

Jan Hamerski i sytuacja w Sejmie. Fot. Podhale24.pl, TikTok
Jan Hamerski i sytuacja w Sejmie. Fot. Podhale24.pl, TikTok
„Perspektywa Sary” to videoblog, na którym 10-letnia Sara Małecka-Trzaskoś zamieszcza na TokToku swoje wywiady z politykami. Cieszy się on sporą popularnością wśród intenautów. Wywiadów udzieliło jej wielu znanych polityków. Ostatnio stało się o niej głośno za sprawą prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, który w rozmowie z dziewczynką powiedział, że "wolność słowa nie jest dla dzieci”.

Na kolejnym nagraniu widać jak senator Jan Hamerski ignoruje młodą dziennikarkę, chwyta ją za rękę i odpycha.


Za swoje zachowanie senator spotkał się z dużą krytykę ze strony mediów.

"Skandaliczne zachowanie jednego z senatorów Prawa i Sprawiedliwości. Na nagraniach z Sejmu widać, jak Jan Hamerski odpycha 10-latkę, która w parlamencie przeprowadza wywiady" - ocenia zachowanie senator TVP Info.

"Blogerka podeszła do polityka na sejmowym korytarzu i zaczęła mówić: "Dzień dobry. Chciałam pana się zapytać...". Nie udało jej się jednak nawet dokończyć zdania. Senator chwycił szybko dziewczynkę za rękę, w której trzymała mikrofon, a następnie ją odepchnął" - czytany na Gazeta.pl. - Senator Hamerski chwycił mnie za ramię. To tak nie powinno wyglądać. Nie chcę z nim rozmawiać po tej sytuacji - oceniła sytuację Sara w rozmowie z korespondentką Onetu.

oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
2
...15:16, 16 lipca 2024
gbur i tyle. Szkoda słów. Pamiętać przy następnych wyborach.
1
Baca09:51, 16 lipca 2024
Zarówno ten Pan i Pani Paluch już dawno powinni nie zasiadać w Sesjmie i w Senacie. Wredni ludzie
6
no p08:57, 16 lipca 2024
do p gażyny m z partnerem januszem.do kolekcji 8 gwiazdek ,pustego serca koszulka z napisem niemiecko ruska szajka tuska,a wkrotce bardzo modne szorty ze zdjęciem premiera mierzącego w plecy trampa.wtedy dzieci,które nie maja zadań,mogą zarabiać i wkleją do internetu, i moze do sejmu pani modne zdjęcia.z wyrazami szacunku członkini grona pedagogicznego.
8
AM08:07, 16 lipca 2024
Myślał że jak został senatorem to mu wszystko wolno!. A w parlamencie 10 latka pokazuje mu gdzie jego miejsce.
7
NOrmalny23:55, 15 lipca 2024
Chore,gość nic nie zrobił, to pisze zwolennik PO
9
cba20:32, 15 lipca 2024
I to jest podejście do dzieci, które chcą coś więcej wiedzieć. Najlepiej kopnąć w d.... !
7
Skandal18:47, 15 lipca 2024
Kara dlla rodziców - NIE wolno wykorzystywać 10 letniego dziecka do zarobkowania !!!!!!
11
pytam15:42, 15 lipca 2024
ile matka zarobiła na ""występie" dobrze zapowiadającej się "reporterki", to były pieniądze z naszych podatków a może od sorosa ,aj, waj?
3
Gulasz Juliusz Zeżarł15:11, 15 lipca 2024
Można dyskutować, kiedy dziecko jest wystarczająco dojrzałe do tego, żeby zadawać politykom pytania jako młodzieżowy dziennikarz w Sejmie (dla mnie 10 letnie raczej nie bardzo).

Ale to zupełnie nie zmienia faktu, że senator zachował jak towarzysz Lenin ze starego dowcipu - tylko odepchnął. A przecież mógł kopnąć.
9
Ciekawe11:07, 15 lipca 2024
Janosiku - samozwańcu, masz rację. Owieczki są bardzo mądrymi stworzeniami i warto z nimi przebywać. A wiesz, co rzekły, jak się dowiedziały o Twoich mądrych inaczej "przemyśleniach" i poparciu dla buty, arogancji, chamstwa i prostactwa w wydaniu senatorskim? Ano, skrzywiły pyszczki, dało się słyszeć "Bee, bee...", a zaraz potem mądre porzekadło - "Nie trza głupik sioć, ino sie im śmioć!". Tak, więc Janosiku - samozwańcu, popatrz w lustro i uśmiechnij się... endorfiny zamiast bździn popracują tam, gdzie trzeba.
9
MM10:37, 15 lipca 2024
Brawo Wektor ,gdyby Jan byłz PO to by mógł ją nawet opluć i nic by nie było.Wy wszyscy cudowni popatrzcie sie na własne podwórko,ze aborcja może jasniej zabijanie dzieci to wam nie przeskadza.Nie widzę ,żeby ją popychał tylko dotknął jej rękę, a wyście go już ukamienowali swoim obrzydliwym jęzorem pseudo inteligętni i z miasta .Czym się różnicie.A co do dziecka to gdzie ta cudowna mama ,ze dziecko jest bez opieki i w tym miejscu .Myśle ,Jan senator to inteligentny facet i nie dał się zprowokować .Brawo.
15
ciekawski10:06, 15 lipca 2024
Bardzo dobrze postąpił - też bym się zachował podobnie. Jak się dziecko chce zapytać, czegoś się dowiedzieć, to niech pyta rodziców ewentualnie nauczycieli w szkole a nie obcych ludzi. Jeszcze chwila a lewactwo oskarży senatora o "zły dotyk" bo po nich się można wszystkiego spodziewać.
1
Jaśko Onufry09:50, 15 lipca 2024
Te wywiady spotykają się z taką reakcją niektórych polityków bo to nie jest autorski projekt 10-cio letniej dziewczynki. Stoją za tym dorośli i to na dodatek o wyraźnie lewicowych poglądach.

Ale i tak wywiady odnoszą skutek a politycy PIS zachowują się dokładnie tak jak się każdy spodziewał. Stare dziadki które ciężkie czasy pamiętają, wszystko wiedzą lepiej i nie będą z gó...mi gadać.
4
all09:38, 15 lipca 2024
Ja się pytam co 10-letnie dziecko robi w sejmie , powinno w piłkę grać , a nie w dziennikarstwo się bawić .
13
Grazyna Mikołajska09:11, 15 lipca 2024
@ ZAGADKA. Trzeba umieć kochać dzieci. To od nas zależy, czy będą dobrymi ludźmi . Tak , porozmawiałbym z takim dzieciakiem i muszę Ci powiedzieć, że mam świetny kontakt z dziećmi, Dzieci należy wysłuchać, być cierpliwym, tłumaczyć co jest złe,a co dobre. Dziś niestety wielu młodych rodziców nie ma tej cierpliwości, są wygodni, katują nawet niemowlęta, bo płaczą. Nie widzisz , nie słyszysz co się dzieje ? Słyszałeś o 19 dniowym niemowlaku zakatowanym na śmierć niedawno . Jeszcze Ci coś powiem , oburzona jestem jak widzę te młode matki z wózkami na jarmarku Podhalańskim w nocy godz. 11.00 i póżniej. Huk, decybele nie do wytrzymania , a wózku dzieciątko. Zdajesz sobie sprawę jak takie decybele wpływają na jego uszy, słuch ?? Bardzo dobrze jak dzieci rozwijają swoje pasje, a senator Hamerski zachował się źle. Wystarczyło powiedzieć np. : śpieszę się bardzo Kochana, przepraszam ,a nie odtrącać.Żegnam
14
orawianin09:10, 15 lipca 2024
arogancja i buta...
13
Janosik08:15, 15 lipca 2024
@ciekawe
A ja ci powim, skrob se te swoje maszkary, powyj do owiecek na hali, umów się z Mikołajską, a oboczys, że Twoje życie stanie się lepsze. A od polityki trzymoj sie z dala.
17
góralka07:02, 15 lipca 2024
no cóż.....człowiek ze wsi wyjdzie - wieś z człowieka nigdy.....wstyd panie Hamerski !
5
Grażynka06:09, 15 lipca 2024
Nie wychowujecie dzieci, tylko dzieci was wychowują.
7
Robur05:35, 15 lipca 2024
@acc. Dzięki za wyjaśnienie. Po prostu uważasz, że każdy niepełnosprawny umysłowo może być dziennikarzem, albo, że każdy dziennikarz to idiota. Nie dojaśniaj, to mi już wystarczy, królu Maciusiu II. Pozdrawiam z zażenowaniem.
18
Niestety23:53, 14 lipca 2024
No cóż filmik pokazuje kulturę Podhala. Wstyd. Pochwalić się nie ma czym.
6
acc22:43, 14 lipca 2024
@Robur jak najbardziej trzeba umieć używać oczu, uszu, coś tam potrafić napisać, być przyzwoitym człowiekiem i potrafić kogokolwiek zainteresować swoim przekazem. W dodatku wypadałoby mieć jakieś pojęcie o świecie. Studia dziennikarskie przynajmniej te, które znam opierają się na nauce historii, historii literatury, gramatyki opisowej, komunikacji społecznej i kilku innych pierdół. Czy coś z nich się przydaje? No tak średnio. Bardziej się liczy doświadczenie, lekkie pióro, umiejętność pracy z kamerą i mikrofonem, rozwinięte umiejętności interpersonalne i przede wszystkim olbrzymie znajomości, a więc otwartość i charakter. Tego na studiach nie zdobędziesz. To się zdobywa latami ciężkiej pracy. Nie ważne kiedy się zacznie. K. Stanowski zaczął w wieku 14 lat i teraz prowadzi jedno z największych mediów w Polsce. Ja tam tej dziewczynce życzę takiego samego jak nie większego sukcesu. Bo dobrze jej idzie. Sam fakt, że trwa tu polemika świadczy o jej sukcesie. Proszę też nie porówuj rzeczy nieporównywalnych, bo jest różnica między tymi zawodami i to dosyć spora.
@Szok tak z ciekawości. Jak definiujesz funkcje społeczną jaką spełnia dziennikarz? Nie pytam od strony zawodu czy prawa ale od strony społecznej.
6
Zagadka21:05, 14 lipca 2024
Pani Grazyno jak ktoś wysle pani 10cio latke dziennikarke udzieli pani wywiadu na pytanie o agresję w wypowiedziach internetowych?? Potraktuje ja pani poważnie? No bo jutro nagle na ulicy podejdzie taka dziennikarka a rodzice nagrywają..... I jak teoria do praktyki?
16
Grażyna Mikołajska20:26, 14 lipca 2024
@ Wektor. Odpuść sobie człowieku. Tego Twojego głupiego bełkotu nie sposób słuchać, ale mała parafraza ;"Każdy członek PiS-u, niezależnie od tego, w jak trudnej sytuacji się znajdzie, może być pewnym
wsparcia swojego prezydenta"- ułaskawi zanim uprawomocnią się wyroki . Żadnej posługi partyjnej nie wypełniam, bo do żadnej partii nie należę, ale wspieram działania i ruchy demokratyczne, Autorytarna i pełna nienawiści polityka Kaczyńskiego podzieliła polski naród, a ty temu przyklaskujesz.Bez odbioru
10
Grazyna Mikołajska20:04, 14 lipca 2024
@np. Dzieci zawsze trzeba bronić. Poziom Twój żenujący,więc żegnam. Bez odbioru
5
po rozum na wieś18:49, 14 lipca 2024
pomyśl zanim chlapniesz... pomyśl kto obniżył ceny przed wyborami aby kupić ciemny lud ?
ciemny lud głosuje na przestępców i złodzieji ?
8
Karol18:36, 14 lipca 2024
Nie chodzi o to ze probowala przeprowadzic wywiad , to jest dziecko czy ten człek swoje tez tak traktuje , lans przed wyborczy sie skończył , dostał sie jest senatorem i kasa leci, ta partia nie szanuje nikogo samych siebie jedynie choc nie zawsze ,
5
Szok17:54, 14 lipca 2024
@acc

Przeczytaj jeszcze raz swój wpis, popraw błędy ortograficzne, później przemyśl stylistykę tekstu, a co najważniejsze logikę wypowiedzi.
Na tym zakończę naszą kłÓtnię;).

Jeszcze raz powtórzę, streamer to nie dziennikarz.
3
Juliusz17:40, 14 lipca 2024
1. jest to projekt lewicy,
2. ojciec Sary jest, był pracownikiem dziennika "Nie" (Urban)
2
Ciekawe17:16, 14 lipca 2024
Janosik, co Ci powiym, to Ci powiym, ale Ci powiym - porno, duchota i leje... a Ty lejes wode...jes je juz po kolana...dejze se rady, bo Ci kielusek, flaske z gorzołkom i moskole ze spyrkom porwie ze stołu i będzie Ci markotno, bo sie łostanies ino z tymi bździnami w głowie... A fte trza bedzie cekać na holny, coby Ci je wywioło...
6
Robur16:42, 14 lipca 2024
@acc. Jesli uważasz 10 letnie dziecko za "dziennikarkę, to jedna z 2 rzeczy: (1) albo uważasz, że do bycia dziennikarzem nic nie trzeba umieć, bo to po prostu zawód dla inteligencji na poziomie rozwielitki, albo (2) należy ci życzyć by w razie choroby operowała cię 11 lenia lekarka, a w razie okradzenia dochodzenie prowadził 9 letni detektyw pod kierunkiem 6 letniego prokuratora
5
Skinheads 6916:16, 14 lipca 2024
Prostak po prostu.
8
Prawo i Sowieci16:14, 14 lipca 2024
Przecież w pisie to sami chrześcijanie ludzie cnotliwi dbajacy o Polske.Jacy oni sa prawi i sprawiedliwi to teraz wychodzi,prosty chlop z wąsem.
19
Wektor15:03, 14 lipca 2024
Do Grazyna Mikołajska

Pani jak zwykle jest oderwana od rzeczywistości :). Wypełnia Pani posługę partyjną, bez zastanowienia się, czym
tak naprawdę jest dziecko i gdzie jego miejsce w życiu społecznym. Podobno jest, albo była Pani nuczycielką. Tą
sprawą powinien zająć się Komitet Ochrony Praw Dziecka. Tego dziecka z mikrofonem, nie powinno być w sejmie, to
tak jakby wysłać dziecko do kopalni, bo w domu nie ma co jeść, aby zarobiło parę złotych, bo matka i ojciec
chleją wódę i nie mają czasu na prace.

Komu, przysłowiowa słoma, wychodzi z butów ? :).

Bolszewickie zasady wobec aresztowanej urzędniczki, według Pani jako kobiety, to zachowania godne kobiety, czy
temat mało istotny ?, którego nie należ komentować, bo to pisowska kobieta ? Pani sobie zada pytanie, stając
przed lustrem, jakie środowisko pani popiera i komu tak naprawdę, przysłowiowa słoma, wychodzi z butów :).

Katalog tortur i działań opresyjnych, które stosuje nierząd LPO: Pozbawienie snu, dręczenie światłem i hałasem,
uniemożliwiane dostępu do wyników badań, przetrzymywanie w izolatce w złych warunkach.
Takie działania Pani popiera ??? Brawo :). Poczekamy, jak sytuacja się odwróci :).

Wielebny Giertych "Platforma obywatelska to LURA" :)

I jeszcze jedno, o czym należy pamiętać przy zaistniałej sytuacji.

Każdy członek Platformy Obywatelskiej, niezależnie od tego w jak trudnej sytuacji się znajdzie, może być pewnym
wsparcia swojej partii. Również w przypadku kłopotów z prawem. Cytat - "Jedna zasada jest dla mnie święta, k...a.
Naucz się tego. "Jak będziesz w Platformie, będę cię bronił, k...a, jak niepodległości". "Jak wyjdziesz z Platformy,
to masz problem". Wychodzi na to, że sądy są WASZE (LPO), a skoro WASZE to rozliczajcie tylko "afery" PiS-u.

Których tak naprawdę nie ma, ale skoro ich nie ma, to trzeba je stworzyć, bo czymże nakarmić lemingograt, który
chce wyroków i igrzysk :). Pozamykajcie wszystkich oponentów politycznych, a platforma w końcu nam wyjaśni, czym
jest demokracja LUDOWA. I będzie SUPER nowy ład lemingogradu. NADCHODZI SUPER PAŃSTWO :).
Egzekutywa komitetu centralnego (mandaryni jewropy) podejmuje decyzje co zrobić z landem polskim i partiami
prawicowymi. Konfa na pewno zostanie zdelegalizowana jako niepoprawny twór polityczny. Demokracja w likwidacji.
Kiedyś napisałem - "komuna zabija, zmodyfikowana też będzie zabijać". Do Trampa szczelała lewica.
14
Olga14:53, 14 lipca 2024
Hipokrytka mikołajska się odezwała. A " dorżnąć watahę, podpiłować katolików czy nazwanie polskich żołnierzy SSmanami to czyje standardy?!! Twoich lewackich mocodawców i im POdobnych. Jednak wtedy bijesz bravo.
8
acc14:03, 14 lipca 2024
@Szok dziennikarz to osoba zajmująca się przygotowaniem i prezentowaniem materiałów w środkach masowego przekazu. To tak w skrócie. Pojawienie się internetu, rozwój mediów internetowych zwiększył grono osób mogących się definiować jako dziennikarze. Formy przekazu znane powszechnie z mediów papierowych w tej sytuacji uległy ewolucji. Tematy treści są inne. Ludzie mają szersze horyzonty Intelektualne i są bardziej krytyczni. Czytam obecnie reportaż Hannahy Arendt "Eichmann w Jerozolimie" i porównując go do wszystkich reportaży z XXI w. traktujących o procesach zbrodniarzy wojennych dochodzę do jednego wniosku. To są zupełnie inne treści. Zupełnie inne podejście do opisu rzeczywistości. Dziś liczy się pokazanie rzeczywistości niemalże przez przezroczystą szybę albo przez abstrakcyjny farbami przekonań autora obraz wydarzeń. Reportaże XX w. stawały pośrednio między refleksją autora, a opisem tego co zobaczył lub doświadczył. Tematyka ich jak wspomniałem jest inna bo rzeczywistość jest szersza. Kiedyś nikt nie robił relacji na żywo z grania w maincrafta bo nie było maincrafta ani środków by takie relacje robić. Powiesz, że to nie jest dziennikarstwo. Jest bo wspomniana przeze mnie gra sama w sobie jest pewną rzeczywistością zawiera elementy świata niemalże bliźniacze do tego, w którym żyjemy. Opisywanie egzystencji w tym wirtualnym świecie to właśnie dziennikarstwo. Wiem, że prezentowany wyżej pogląd jest kontrowersyjny i kłuci się z tradycyjnym spojrzeniem pojęciowym ale możemy patrzeć na rzeczywistość przez pryzmat jakiś kanonów i próbować złapać coś co jest nie do złapania ale również możemy patrzeć ma rzeczywistość przez pryzmat natury, w której jedną z wielu cech jest ciągła zmiana. Wszak wszystko płynie. Stąd też porównanie dziennikarza do hydraulika jest marne.
35
Janosik13:25, 14 lipca 2024
Proszę państwa. Pan senator padł ofiarą ordynarnej prowokacji wykonanej przez niemieckie media sprzyjające KO. Tym bardziej jest to wstrętne, bo użyto dziecka. Założenie było takie, zaczepiać polityków PiS i nagrywać ich zachowanie. Jak odtrąci to cham,jak przytuli, to pedofil. Tak to działa. Jak dziewczynka to lubi, niech se robi wywiady w piaskownicy, albo w lodziarni. Posyłanie jej do polityków to przestępstwo. Równie dobrze można by ją wysłać pod budkę z piwem, aby robiła wywiady z menelami. Albo na plażę naturystów, niech robi wywiady z golasami. Użycie dziecka do takich prowokacji powinno być karalne. Naruszono tu zresztą wiele przepisów. Zatrudniono osobę nieletnią. Osoba nieletnia nie posiada takich praw do wolności jak osoba dorosła. Pytam się tych piewców wolności, czy osoba 10-letnia może zawrzeć związek małżeński, czy może oglądać filmy porno, czy może używać Tik-Toka? Posłużono się dzieckiem w perfidny sposób, aby kogoś zdyskredytować. Powiadam Wam, więcej chamów jest po tamtej stronie. Wystarczy poczytać wspomnienia małżonki Donalda Tuska. Mamy do czyniena z napuszczaniem ludzi na opozycję. W efekcie może doprowadzić to nawet do morderstw politycznych. Od małego zaczyna się tresura. Tak wychodwano niedoszłego zabójcę Trumpa, który jeszcze nie dawno był dziesięciolatkiem z niewinną buzią.
Nie dajcie sobą manipulować. Obecna władza całą swoją energię skupia na walkę z opozycją poprzez prowokacje, szukanie afer których nie ma, bezsensowne komisje śledcze. Z obietnic wyborczych zostało wspomnienie. Jak skończą z opozycją wezmą się za Was.
16
takitam.12:26, 14 lipca 2024
krotko i tresciwie : b, ch, p. b - buraki, ch - nie moge napisac,ale wiecie o co chodzi, p - prostaki. to wprawdzie tylko dziesieciolatka bez praw wyborczych, ale to przede wszystkim czlowiek, panowie pisowcy, katolicy milujacy blizniego!
12
Besala12:20, 14 lipca 2024
No nareszcie! Nareszcie Polska dowiedziała się, że ma senatora Hamerskiego. Przez kolejne kadencje pan senator Hamerski był widoczny wyłącznie na Podhalu, gdzie otwierał, przecinał wstążki i ubogacał swoją obecnością. Odtrącając młodą osobę chciał przypodobać się zapewne Jarosławowi K., któremu wiernie służy i który tę nastoletnią dziennikarkę odtrącił wcześniej. Pan Hamerski senator jest podobno nauczycielem. I to nauczycielem z powołania, czego dowodzi obrazek z sejmu.
15
no p12:05, 14 lipca 2024
pani grazyna teraz broni nieupilnowane dzieci w sejmie,robaki już się przejadły. a kiedy będzie żłobek w sejmie,obiecywany /.../ .bo żołnierzy to musi bronić teraz naród.włączcie kanał51.

Naruszenie regulaminu. Moderator.
7
Szok11:55, 14 lipca 2024
@acc
Streamer, youtuber, influencer ...to nie są dziennikarze i nie jest tak, że nagle jakieś pojęcie stało się b.szerokie i każdy może nazywać siebie, jak chce. Nie jestem hydraulikiem tylko dlatego, że umiem wymienić uszczelkę w kranie.
14
Absurd goni absurd11:29, 14 lipca 2024
Po co się uczyć, po co iść na studia, skoro w wieku 10 lat można zostać dziennikarką...Kpina z dziennikarzy i sposobu udzielania akredytacji w sejmie.

Zaraz będę nas operować 10-letni "chirurdzy", gdyż b.interesuje ich medycyna, a tatuś załatwił wejście na salę operacyjną...

To już nawet nie jest śmieszne.
A Sarze i zwolennikom dzieci w sejmie proponuję przeczytać "Króla Maciusia Pierwszego"...
12
Obywatelka11:26, 14 lipca 2024
Zachował się jak zwykły ....
14
Yarek11:11, 14 lipca 2024
Pisowscy kościołowi obywatele przecież są tacy nieskazitelni , krytyka w tego Pana to z pewnością nagonka polityczna i obraza uczuć religijnych
13
obywatel10:50, 14 lipca 2024
Szanowna p. Mikołajska jeśli ci politycy mieliby świecić przykładem to ja chyba zostanę wcześniej biskupem! Czy to jest już Parlament???? Ale ktoś ich wybiera prawda? Najpierw walczą o prawa dziecka jeszcze nie narodzonego by po 10 latach uświadomić mu że dzieci i ryby głosu nie mają! Faktycznie tym ludziom słoma z butów wygląda! Oj oj smutne to nasze Podhale z takimi politykami!
28
racja senatora10:39, 14 lipca 2024
W tym wieku dziewczynka powinna czytać bajki,a nie gonić z mikrofonem
po korytarzach sejmowych.Senator powinien dziewczynkę odprowadzić do prawnego opiekuna,gdyż była pozostawiona bez opieki.
9
senior10:38, 14 lipca 2024
Wolność albo jest dla wszystkich, panie H., albo jej nie ma!
9
Henryk10:37, 14 lipca 2024
pisowie są tacy "mili"...
19
Tylko pytam10:23, 14 lipca 2024
Kilkakrotnie obejrzałam filmik, delikatnie odsunął rękę z mikrofonem, gdy mu zasłoniła drogę idąc korytarzem. Cała histeria to pranie mózgów, gdzie są obiektywni dziennikarze.
3
Rafi10:19, 14 lipca 2024
Komentarze to dowod na instnjehace dwie elity zwalczające się nawzajem w celu przyjęcie korzyści, musi powstać partia która nie będzie szła w lewo i w prawo tylko prosto
15
zofia10:13, 14 lipca 2024
Kto tego ... tam wpuszcza nie jest pracownica sejmu ani poslem czyli ja tez moge sobie tam wejsc i zadawac infantylne pytania
25
John James Rambo09:52, 14 lipca 2024
Fajny i spokojny a w szczególności bardzo kulturalny jegomość.
Wolał się nie odezwać niż używać słów obrońców demokracji. Gdyby ta młoda chciała zapytać o klocki LEGO, żeby jej doradził jakie ma kupić to na pewno by to zrobił.
12
S-40009:51, 14 lipca 2024
Dziennikarstwo zeszło na psy nie zdziwi mnie za jakiś czas pies biegający w tej roli po sejmie za politykami tym bardziej że lewactwo debatuje nad Pieselem
13
Urlich von Pipke09:48, 14 lipca 2024
Hamerski straciłeś mój głos, moich dzieci, mojej rodziny. Albo inaczej otworzyłeś mam oczy, kim jesteś faktycznie
9
PAL09:40, 14 lipca 2024
Smutna
A widziałaś 10 latka prowadzącego wóz strażacki ?
9
Grazyna Mikołajska09:40, 14 lipca 2024
@zpodhalańskiej A Ty powinnaś/ powinieneś najpierw nauczyć się ortografii, a PÓŹNIEJ pisać komentarze
18
Grazyna Mikołajska09:10, 14 lipca 2024
Cokolwiek by nie powiedzieć podeszło do niego DZIECKO i grzecznie się chciało zapytać. Zachowanie Hamerskiego jest naganne, urząd senatora jednak do czegoś zobowiązuje,ale cóż środkowy paluch , gest Kozakiewicza,ubliżanie kobietom od pijaczek, buczenie to norma zachowań PiS- u w Parlamencie. Słoma z butów i tyle w temacie,
a powinni świecić przykładem zwłaszcza dzieciom.
28
zpodhalanskiej08:57, 14 lipca 2024
sie pana sie zapytac najopierw niech rodzice naucza to dzicko poprawnie sie wyslawiac a dopiero puzniej wysylac siac zamet
25
J-2508:55, 14 lipca 2024
To prowokacja. Takia 10-o letnia dziewczynka, wywiady powinna robić sobie w przedszkolu, ewentualnie w szkole i to w najmniejszych klasach, bo starsi też by Ją zlekceważyli. Jasiek Senator, jest raczej spokojnego usposobienia i przestańcie już jeździć po nim. Większość tak by zareagowała. Źle się dzieje jak już g...arze mieszają się do polityki.
18
no p08:29, 14 lipca 2024
dzieci w państwie policyjnym .to po to tam została wysłana ,zeby się dowiedzieć jak ,,wybrani,, namawiają do mordu w łonie matki /.../.przecież podobno więcej jest produkowanych pieluch dla dorosłych niż dla niemowląt .
15
tak to ja08:12, 14 lipca 2024
Hamerski po prostu bał się że znowu nie bedzie potrafił udzielić odpowiedzi. Poprzednio dziewczynka pytała go o wojnę w Jugosławii i niestety nie doczekała się merytorycznej odpowiedzi. Trochę mnie to dziwi bo podobno Hamerski jest historykiem
18
ale to już było i się nie sprawdziło08:09, 14 lipca 2024
Ale to już było , nic nowego nie potrafią wymyślić, tylko powielają stare schematy wykorzystując do tego dzieci , które powinny się uczyć w szkole , a nie zajmować się głupotami typu polityka !
22
pomyśl zanim coś chlapniesz08:05, 14 lipca 2024
Ta szara masa zacznie się inaczej zachowywać jak zacznie otrzymywać kolejne i jeszcze wyższe rachunki za prą, za ciepło , za wodę i ścieki żywność. Przetrą oczka i zaczną kumać ,że ich także to dotyczy ,że ich nie ominie . Uśmiechnięta Polska Tuska .
8
Smutna05:29, 14 lipca 2024
Wg komentujących to możesz zostać małym strażakiem ale małym dziennikarzem już nie. A dlaczego? Bo zadała pytanie Kaczyńskiemu i Hamerskiemu. Nie żeby raczyli odpowiedzieć, na "przepraszam" źle reagują. Komentujący po tym słowie poznali, że to lewactwo. Ciekawe, górale takich słów nie używają?
12
Ewka05:05, 14 lipca 2024
Reakcja PiS członków na poczęte narodzone. Dzieci nie mają głosu, mają dopóty się nie narodzą. Zakłamanie wychodzi z każdego konta.
19
Misiek04:51, 14 lipca 2024
Gnać to do szkoły,potem głosują za zielonym gó... za specjalistami od gwałtów z Afryki i bliskiego wschodu.A wy którzy ... na Hamerskiego pomyślcie jakie pranie mózgu zrobili tej biedzie ,jakie to dziecko ma pojęcie o prawdziwym życiu A dopiero potem piszcie swoje komentarze.Naprzwdę myślenie nie boli.
11
Muchozol00:21, 14 lipca 2024
Naturalna reakcja się mu włączyła jak na odganianie muchy.
37
Wektor00:03, 14 lipca 2024
Lewackie dziecię robi prowokacje na zamówienie z centrali LPO, a lemingograd przeżywa jak chłop podorywkę.
Polskie lewactwo chce sobie wyhodować nową Grete Thunberg, którą można sterować i wykorzystywać do gry
politycznej. Karygodne :). Tylko w lewackich umysłach, mógł się wykluć taki pomysł :). Dziecio-dziennikarka,
z piaskownicy internetowej, wychodzi na łono realu, aby sprostać wyzwaniom, jakie przynosi życie. /.../

Naruszenie regulaminu. Moderator.
29
acc23:59, 13 lipca 2024
Aż strach bierze na myśl, że komentujący tutaj mogą mieć dzieci i mam głęboką nadzieję, że to próba marnego trollingu ze strony wynawców pana senatora. Jednak dla uczciwości przede wszystkim wobec młodej dziennikarki i w obronie przyzwoitości warto się do tego co napisaliście drodzy państwo odnieść. A zatem:
1. Dziecko = człowiek.
2. Wolność słowa jest jak najbardziej dla dzieci ponieważ:
2.1. Nie można się nauczyć odpowiedzialności za słowo, jej nie ponosząc.
2.2. Wykluczanie dzieci z dyskursu dorosłych, to zbrodnia na psychice dziecka albowiem hamuje je to w rozwoju, buduje negatywne nastawienie do dorosłości, burzy więzi z bliskimi, daje poczucie, że się jest niepotrzebnym i nic nie wartym.
2.3. Odbieranie człowiekowi wolności słowa jest szalenie dobrym wstępem do jego całkowitego zniewolenia. Człowiekiem pozbawionym tej wolności łatwo jest rządzić bo nie wyrazi sprzeciwu, a jak się tego człowieka pozbawi tej wolności słowa od małego, to już się ma niewolnika doskonałego. Zastanówcie się drodzy Państwo, chcecie mieć kochające dzieci, czy małych niewolników czekających słusznie jak zdechniecie?
3.Gdyby niektórzy z naszych seniorów dzisiaj musiała się zmagać z trudem wychowania dzieci, to śmiem twierdzić, że zakłady karne pękały by w szwach, a domy dziecka nienadążały by z przyjęciami ponieważ:
3.1. Było powszechne przyzwolenie na kary fizyczne (bicie ludzi)
3.2. Dziecko nie stanowiło obieku miłości rodziców lecz obiekt ich własności.
3.3. Przemoc psychiczna, a więc poniżanie, dyskredytacja, zmuszanie dzieci by te musiały pracować na uwagę rodzica było porządku dziennym.
3.4. Dzieci nie przestawały być rzeczą rodziców nawet gdy stawały się dorosłe. Stąd te wszystkie aranżowane małżeństwa, wydawanie córek nie za kochających narzeczonych, a za hektary bo to stoi wyżej miłości.
4. Ta młoda dziennikarka ani nie była nachalna, ani nie zrobiła nic, co urągało by powadze miejsca, w którym była. Powadze tego miejsca urągają wyborcy tego pana i ten pan.
5. Parlament, pałac prezydencki, sądy czy prokuratura i inne organy władzy, to jak najbardziej miejsce dla dzieci, bo to dzieci będą sobie w przyszłości budować kraj, który jest teraz w naszych rękach. Gdzieś muszą się nauczyć na czym polega sprawiedliwość, jak się tworzy prawo i co należy zrobić by te państwo ulepszyć. Poza tym nie można być wiernym wartością ich nierozumiejąc. A niezrozumienie bierze się z obserwacji, dyskursu i poświęceniu uwagi.
6. Nie róbcie też proszę z 10 letniej dziennikarki obiektu walki politycznej. Nic Wam drodzy Państwo ta dziewczynka nie zrobiła, a wkręcanie jej w którąś stronę jest jej znieważeniem.
7. O zachowaniu pana senatora można powiedzieć jedno. Jest poniżej godności senatora. Zlewając tę dziennikarkę i naruszając jej nietykalność cielesną zachował się jak cham i prostak. Nie ma usprawiedliwienia na takie zachowanie/.../
8. Dziennikarz w dzuejszych czasach to termin niezwykle otwarty. W zasadzie każdy i każda z nas nim może być bo wszyscy mamy telefony, w których można napisać artykuł, zrobić reportaż czy nagrać interesujące wydarzenie. Wiek nie gra tu roli. Komercjalizacja tego dziennikarstwa liczy się od zainteresowania społecznego daną treścią i tak 11 latka może być dziennikarką i może na tym więcej zarabiać niż zatrudniona w poważnej redakcji jej starsza, dorosła już koleżanka. Po prostu media w jakich może być lub je tworzyć ta 10 letnia dziennikarka mogą mieć większe zasięgi i większą monetyzacje. Proszę sobie drodzy państwo zobaczyć oglądalność niektórych streamerów, dzieci. Ich widownia często przekracza widownie kanałów telewizyjnych i czytających topowe serwisy. Zatem te dzieci mają większe oddziaływanie i mogą bardziej niż się zwać nośnikami opinii publicznej niż ci poważni dziennikarze, reporterzy i redaktorowie.
9. Gdyby pan senator był człowiekiem przyzwoitym, honorowym i potrafił zachować się jak mężczyzna, to zaraz za tym artykułem i nagraniem opublikowałby przeprosiny. Chyba, że przeproszenie 10 letniego dziecka go przerasta, wówczas chyba nie muszę sugerować o czym to świadczy.
10. Takich będziemy mieli dorosłych z naszych dzieci jakich sami w lustrze widzimy.
24
Ciekawe23:57, 13 lipca 2024
Skąd się biorą w Sejmie i Senacie RP tacy ludzie jak butnie i niekulturalnie zachowujący się (zresztą nie od dzisiaj, a od lat, jak tylko wyczuł, że władza to popularność i kasa) senator J. Hamerski z Podhala? Odpowiedź nasuwa się sama - wystarczy poczytać komentarze do informacji o wstrętnym zachowaniu dużego i podobno dorosłego, co nie znaczy dojrzałego i wychowanego mężczyzny w stosunku do dziecka - 10 - letniej dziewczynki. Wybrali go ludzie, podobnie myślący jak on, prezes jego partii i inni - dla nich to "norma", że oni to "elita", ci, co im czapkują to "pierwszy sort", a cała reszta "drugi sort", a dzieci, to w ogóle potrzebne są tylko do machania chorągiewkami podczas wzmożeń partyjnych i nadętych od absurdów i kłamstw wystąpień wodza Jarosława. W normalnym świecie takie zachowanie wobec innego - dziecka czy dorosłego, jest nie do pomyślenia... W pisowskiej alternatywnej rzeczywistości, jak widać zachowanie posła Kaczyńskiego i senatora Hamerskiego i poparcie dla nich jest "normalne". Cóż, jak to mówił Jan Sztaudynger "Nie dyskutuj z chamem..."
12
oby to nie było to23:29, 13 lipca 2024
odnoszę wrażenie...było jedno dziecko , które się "darło" o ocieplenie klimatu..(albo mu się kazali dreć bo z tej górnej niby pólki), i się co nieco powtarza ? Tyle, że sami sobie winni podziękować za to co się dzieje. Dopuścili do tego niech piją śmietankę. Nie mniej jednak obserwując tzw scenę polityczną to jest ona wytypowana przez tzw rządzących i jest ułożona odgórnie,z zamysłem ... ukierunkowanym na ...??? powtórka z rozrywki, świat toczy koło, historia się powtarza? A to przysłowie "Nową przypowieść Polak sobie kupi, Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi".
30
Nowotarski23:22, 13 lipca 2024
Niestety tak już się PiS będzie zawsze zachowywał jak został przegranym
25
normal23:05, 13 lipca 2024
"media piszą..." przepraszam a jakie media ????
Co jeszcze wymyśli obecny NIErząd żeby szczuć na opozycję - dzieci do tego wykorzystują ??!
14
Ewa22:31, 13 lipca 2024
Nie popieram wykorzystywania dzieci do celów politycznych i zdecydowanie nie jest to miejsce dla 10-letniej dziewczynki, co nie zmienia faktu,że Hamerski zachował się jak cham i prostak. Jak nie chciał udzielać odpowiedzi, to można było odmówić z klasą, ale niestety u tego pana najwyraźniej jej brak.
16
thunbe@rg22:30, 13 lipca 2024
Ta dziewczynka Greta ma na imię?
12
Zagadka22:26, 13 lipca 2024
Wykorzystywanie dzieci do polityki
18
i słusznie22:04, 13 lipca 2024
Jakaś polska "Greta" została zignorowana?
16
Ja21:57, 13 lipca 2024
10 letnia dziennikarka?
21
mowa21:37, 13 lipca 2024
Chamstwo to chamstwo ale miejsce dzieci jest w szkole albo przy zabawie, jeszcze zdąży dorosnąć. Nie dajmy się zwariować.
31
*****21:33, 13 lipca 2024
Pycha kroczy przed upadkiem i temu panu tego zycze
32
Rotor21:20, 13 lipca 2024
Bez strony politycznej. Dziecko nie jest żadną dziennikarką, bawi się w dziennikarstwo. W innej dziedzinie jest taka kategoria "aktor dziecięcy" - dziecko gra a kasują w jego imieniu rodzice. Coś nie tak z tą pajdokracją. Obojętne mi czy poseł jest z PiS, PO, LPR, konfederacji, PZPR, ONZ czy PCK - dziecko 10 letnie jest dzieckiem i nie powinno się narzucać dorosłym. Za 4 ltery jej rodziców za wykorzystywanie dziecka
28
Wyborca20:56, 13 lipca 2024
Szkoda że na niego głosowałem .pozdro
26
Wyborca20:56, 13 lipca 2024
Szkoda że na niego głosowałem .pozdro
32
strażak dyndu dyndu20:47, 13 lipca 2024
buraczarnia wyszla z chłopa
35
Zofia20:44, 13 lipca 2024
Wstyd, że to przedstawiciel z Podhala.
22
Ruska łonuca20:22, 13 lipca 2024
Ech ta lewica.... I dziesiecioletnia dziennikarka z savoir wiwre(dobre maniery)
35
Jan Marian 20:21, 13 lipca 2024
Naruszenie nietykalności osobistej. Ale co to dla górala. Takiego chcieliście - takiego macie.
31
Konan Destylator20:13, 13 lipca 2024
Ta dziewczynka to jest narzędzie tych mediów.Podpuszczana z konkretnymi pytaniami.Co 10 letnie dziecko wie o polityce i wolnością słowa według mediów mętnego nurtu....Nie nazywajmy szamba perfumeria...
43
.....20:12, 13 lipca 2024
Dobrze zrobil.
15
Jo20:08, 13 lipca 2024
Nietykalność cielesna.
28
Malina20:05, 13 lipca 2024
Nie bronię polityka, ale co dziecko robi w sejmie? Bezstresowe wychowanie nic dobrego nie przynosi. Dzieciom wydaje się, że zjadły wszystkie rozumy i mogą zaczepiać dorosłych!
21
Smok19:59, 13 lipca 2024
1. No cham i prostak.
2. Od kiedy 10 letnie dziecko może być dziennikarzem?
36
wsiok z nt19:57, 13 lipca 2024
No cóż kolejny ... z pis.
34
nowa jakoś19:56, 13 lipca 2024
nowa jakoś kliki z 13 grudnia,jak można dzieci wykorzystywać do prowadzenie brudnej polityki bodnarowskiej,pytam gdzie są rodzice tego maleństwa???
42
Profokator19:54, 13 lipca 2024
To nie do pomyślenia by jakaś g...a zaczepiala dorosłych ludzi w Sejmie. Gdzie rodzice, kto jej pozwolił robic szopkę, ani chybi następna greta. Rodzicom odebrać władze rodzicielską jak nie potrafią wychować dziecka.
34
Tutajhamon19:53, 13 lipca 2024
Wolność słowa nie jest dla dzieci gdyż dzieci powinny wpierw nauczyć się tej wolność poskramiając swój własny język ucząc się jakie pytania i zachowania są odpowiednie a jakie nie?kiedy już osiągną dojrzałość i będą odpowiadać za swoje słowa wtedy mogą używać wolności słowa ?dawniej w towarzystwie dorosłych dla dzieci nie było miejsca, miały grzecznie pójść do innego pomieszczenia?Dzisiaj klaszcze się dziecku które zadaje niegrzeczne pytania?W świat dorosłych nie miesza się dzieci ? a to że w danej sytuacji senator nie miał ochoty na pytania dziecka mówi o tym że z parlamentu nie można robić placu zabaw dla dzieci ?
39
S-40019:52, 13 lipca 2024
Ryby i Dzieci głosu nie mają
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
Co, gdzie, kiedy
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas