Nowy Targ: 15-latek uderzył koleżankę gaśnicą w głowę - podhale24.pl
Rabka Zdrój
Clear
24°C
Clear
24°C
Clear
25°C
Clear
25°C
Clear
24°C
Clear
22°C
Kartka z kalendarza
08.11.2024, 12:48 | czytano: 14934

Nowy Targ: 15-latek uderzył koleżankę gaśnicą w głowę

W jednej ze szkół na terenie Nowego Targu 15-latek uderzył gaśnicą uczennicę w głowę. Na miejscu od razu została udzielona jej pierwsza pomoc. Dziewczyna z raną głowy została przewieziona do szpitala na badania.

Zdjęcie ilustracyjne / Archiwum
Zdjęcie ilustracyjne / Archiwum
Do zdarzenia doszło w środę przed południem.

- Obrażenia jakie odniosła zakwalifikowano jako lekkie i niezagrażające jej życiu i po badaniach opuściła szpital - informuje podkom. Dorota Garbacz z Komendy Powiatowe Policji w Nowym Targu.

15-latek został przewieziony do szpitala na konsultację lekarską. W tej sprawie zostało złożone oficjalne zawiadomienie. Policjanci na miejscu wykonali niezbędne czynności procesowe. Materiały sprawy zostaną przekazane do sądu rodzinnego.

Źródło: KPP Nowy Targ, r/
Ankieta
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
najlepiej oceniony
5
Jasiek 13:04, 8 listopada 2024
Komunikat bardzo lakoniczny. Podobno kilka dziewczyn znęcało się psychicznie nad chłopakiem i ten w końcu nie wytrzymał.
najgorzej oceniony
49
pomyśl zanim coś chlapniesz 14:08, 8 listopada 2024
To efekt bezstresowego wychowania i polityki gender propagowanej przez lewactwo światowe i polskie. Chuligana należy już teraz wyizolować ze społeczeństwa - bez telewizji , bez komórek i o chlebie i wodzie na kilka dni . Bez litości nad takim g...em .
0
Paweł17:41, 21 listopada 2024
A gdzie byli nauczyciele dyżurujący na przerwach. Bajcyli zamiast obserwować
0
Do 112212:49, 15 listopada 2024
Na co chłopak był chory,bo widzę, że jesteś zorientowany???
4
Bruce11:48, 10 listopada 2024
Bo teraz dzieciakom wszystko uchodzi płazem.. Pamiętam na początku lat 90-tych jak w jednej ze szkół uczeń w szkole podstawowej zrobił " żyletę" nauczycielce i uciekł do klasy. Nauczycielka go dołapała i strzeliła z liścia w pysk, że odbił się od tablicy... I to było piękne czasy...
0
Th18:08, 9 listopada 2024
Do sceptyk,mama daje jeszcze cyca?
2
Rolniksamwdolinie16:54, 9 listopada 2024
To nie jedyne miejsce w szkołach na świętym Podhalu gdzie rządzą w szkole zdeprawowane dzieciaki z porządnych domów z forsą. Tak samo jest w szkole w Cz. Dunajcu. Tam też rządzi patologia i znęca się nad słabszymi. Nauczyciele z dyrekcją nie reagują a wręcz faworyzują. To samo robi świętobliwy wójt stygmatyzując dzieci niewierzące Na szczęście zabrałem dziecko z tej patologicznej szkoły nie dopuszczając do tragedii ( grożono jej śmiercią z powodów religijnych).
32
Sceptyk16:41, 9 listopada 2024
Jak by tak uderzył moja córke to nie miał by statusu podejrzewanego tylko zaginionego,a nie ważne czy się znęcały czy nie on powinien wiedzieć że dziewczyna się ustępuje nie ważne co robią
4
PasterzPPP15:44, 9 listopada 2024
No i sprawa się rypła, tego się już nie uda zamieść pod dywan. Psycholog szkolny do spółki z pedagogiem szkolnym i nauczycielem wspomagającym będą przez następne pół roku wypełniać stos kwitów. A sprawę rozwiąże woźna okładając mokrą szmatą kogo się nawinie.

Gratulację dla chłopaka, lepiej było odpalić gaśnicę i przejechać im po makeupie.
1
mieszkaniec14:39, 9 listopada 2024
do Dddddd.... Pytasz gdzie byli rodzice chłopca? to Ci odpowiem zgłaszali tez problem tyle ze nikt ich nie słuchał. A teraz Ty odpowiedz Gdzie byli nauczyciele? gdzie wychowawca który wiedział o problemie? Gdzie Ci wszyscy Psycholodzy i reszta uczonych?...Czemu nie pomogli chłopcu ? O co tu chodzi bo nie rozumiem.....po co siedza w szkole?czego sie boja ze nie reagowali? wiedzieli o wszystkim na co czekali? Dziekować Bogu ze tak sie to skonczyło a nie gorzej....
6
112212:07, 9 listopada 2024
Do gall anonim bardzo dobrze jej zrobil jak mozna znecac sie dwa mc na chorym chlopcem bo co bo im sie nie podobalo bo byl ze wsi czy co kazdy ma orawo sie uczyc nikt nie ma prawa znecac soe nad chorym sory ale nie masz racji wiec cos o znecaniu sie w szkola mialam kiedys podobna sytuacje w gimnazjum z moja corka tak tez dawal jej po kosciach zecorka do szkoly nie chcialach chodizc nie jest to mile widocznie juz nie wytrzymal tego wszytskiego i stwierdzil ze ka dosc juz tego pytam gdzie byla dyrektorka nauczyciele jak dawaly po kosciach mu dziewczyny a tam z tego co wiem to jest norma i ta dziewczyna powinna odpowiedziec za to wszystko co sie tam stalo nie bronie tez chlopaka bo mogl zabic ale jej tez nic nie usprawiedliwia ze tak soe zachowywala
11
Dddddd10:00, 9 listopada 2024
Ja rozumiem że się znęcały i że powinne być za to ukarane ludzie ale nie ze uderzył gaśnica to naprawdę mogło skończyć się tragicznie a co by było gdyby to wasze dziecko tak zaatakował gdzie byli rodzice tego chłopca że nic nie wiedzieli ze ma taki problem z tymi dziewczynami każda matka zna swoje dziecko i zawsze zauważy ze jest coś nie tak
4
cienki bolek09:30, 9 listopada 2024
Jeżeli o tą szkołę chodzi co ludzie opowiadają to wszedłem na ich stronę i co widzę. Zatrudnionych jest
2 Dyrektorów
2 pedagogów szkolnych
3 pedagogów specjalnych
1 psycholog
A tu chłopak doprowadzony do ostateczności musi sprawiedliwość wymierzać sam.
4
Radek08:49, 9 listopada 2024
Bardzo mi jej szkoda ale chłopak też miał za swoje jak mu te trzy dziewczyny tak robiły .
3
prosty wyborca08:23, 9 listopada 2024
Wiem w której to szkole było. Nie znam sytuacji bezpośrednio, ale tak jak piszecie można ułożyć chronologię.
1. Grupa wulgarnych dziewczyn znęca się psychicznie nad chłopakiem. Podejrzewam że i chłopcy tez tam byli.
Ale znając życie dziewczyny obecnie są bardziej wulgarne i bezwzględne od chłopców.
2. Chłopak zgłasza sytuacje w szkole. Nikt nie reaguje poczynając od wychowawcy, pedagoga, dyrektora.
3.Chłopak doprowadzony do ostateczności nie wytrzymuje psychicznie i niestety wali tą gaśnicą po łbie jedną z agresorek.

I teraz moje wnioski
1. Szkoła nie zgłosiła wcześniej sprawy na Policję. Bo po co? Rzutowało by to na opinie szkoły. Nauczyciele z Dyrekcją nie reagują. Bo się boją wychylać. CISZA CISZA CISZA.
2. Po co są tabuny różnych nauczycieli zatrudnionych w szkole, a to pedagog , pedagog specjalny, psycholog, terapeuta, terapeuta wspomagający.
Rozgonić to towarzystwo jak nie umie zdiagnozować problemu.
3. Znając życie z chłopaka zrobią wariata, a młode ( ciśnie się wulgarne słowo) dostaną pomoc psychologiczno- pedagogiczną bo nabawiły się stresu.

I na koniec lata swoje mam i też za moich czasów były doczepki ze strony dziewczyn. Niejedna dostała po buzi i siedziała potem cicho.
Dzisiaj byśmy mieli sprawy w Prokuraturze.

Kuratorium powinno przeprowadzić dogłębną kontrolę tej szkoły

Panie Redaktorze /.../
3
Siedem gwiazdek- Wielki Wóz06:16, 9 listopada 2024
Kto sieje wiatr
Zbiera burze
Ktoś doprowadził do tej sytuacji
Sytuacja powinna być wyjaśnione, a osoby odpowiedzialne ponieść karę.
Za moich czasów zapobiegało się takim wyczynom, czyli,, pała i wąskie drzwi,, teraz ludzie mają wszystko 800+ i smartfony i tabletki przed i Po. Lubię się uśmiechać w powszednie dni. Szkoła powinna też bacznie się przyglądać i interweniować jeżeli zdarzają się takie incydenta.
To jest moja opinia. Dziękuję Za uwagę. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
0
Nowotarskie szkoły06:05, 9 listopada 2024
Ciekawe co tam u ciągnika i jego mamy dyrektorki/pschylożki.
1
xy23:57, 8 listopada 2024
@Gall anonim - wielokrotnie uderzał koleżankę gaśnicą po głowie i odniosła lekkie obrażenia? Chyba gaśnica, gdyby tak było jak piszesz.
2
Do hall anonim23:42, 8 listopada 2024
Nic nie usprawiedliwia tych, którzy znęcają się psychicznie nad innymi.
2
Do Gall anonim23:00, 8 listopada 2024
Jakby mu nie dokuczali to napewno by nie doszło do takiej sytuacji.Z tego co słyszałem to chłopak zgłaszał w szkole że mu dokuczają i co to pomogło.Ciekawe ile ty Gall Anonim byś tego zniósł ale z twojej wypowiedzi to dokuczać wolno tylko bronić się już nie wolno.
25
Gall anonim22:34, 8 listopada 2024
Większość pisze że koleżanki i koledzy znęcali się nad chłopakiem od początku roku,to gdzie byliście, że nie zgłosiliście takiego zdarzenia właściwym organom???A może nikt nie widział znęcania, ale chce usuwać wszystkich uczniów tej klasy że szkoły.Jedno jest pewne,chłopak uderzał wielokrotnie koleżankę gaśnicą po głowie, i prawdopodobnie gdyby nikt nie zareagował na czas,to pewnie by ją zabił, tak jak wyznał to dzień wcześniej kolegom z klasy,którzy uznali to za jakiś żart. Po zdarzeniu został złapany w lesie, i szkoda,że tylko on został przesłuchany , gdzie przedstawił sytuację ze swojego punktu widzenia.Reszta klasy nie miała okazji się wypowiedzieć u psychologa,bo nikt ich nie zapytał o zaistniałą sytuację,a większość od początku roku szkolnego nigdy nie zamieniła z chłopakiem ani jednego slowa. Nie można pozwolić na jakąkolwiek przemoc, ale jeżeli ktoś uderza drugiego człowieka gaśnicą po głowie, to jest chory psychicznie,a następnym razem, jak mu się coś nie spodoba,to wbije komuś nóż w plecy... Nie konieczne w szkole,może na ulicy,w parku,w autobusie...
5
Obserwator21:59, 8 listopada 2024
Bardzo mi szkoda tego chłopaka. Jak dużo musiał znosić i pewnie sam był z tym problemem. Czy szkoła- dyrekcja pomoże mu i jego rodzinie.
27
30 lat po szkole21:46, 8 listopada 2024
Czytam te komentarze i tragedia hejt był jest i bedzie Mniejszy bądź wiekszy ale to pokolenie jest tak slabe psychicznie ze tragedia. Nie mogę zrozumieć jak po 2 miesiącach szkoły gdzie 1 miesiac sie jeszcze nawet nie znali dobrze, mozna pisać ze biedny chlopiec byl zaszczuty do tego stopnia ze ściągnął gaśnicę ze ściany i nie myśląc o konsekwencjach bije znienawidzona dziewczyne kilka razy gaśnicą w głowę przecież to mogło być zabojstwo.
2
***21:45, 8 listopada 2024
Spróbujcie wyrzucić ucznia ze szkoły, powodzenia. Nie wiem, co musiałby zrobić, żeby wylecieć. Z kolei najczęściej nękanie odbywa się w internecie, w zamkniętych grupach - kto ma do tego dostęp? Nikt o tym nie wie, dopóki ktoś nie wytrzyma i powie dorosłym, albo... weźmie gaśnicę. Młodzież nie rozładowuje energii w sporcie i ma problem z agresją, z frustracją. W wychowaniu nacisk na indywidualizm bez nauki życia w grupie, w wygodzie, z dostępem do wszystkich mediów i najnowszych sprzętów. No to jest, jak jest.
A szkoła jakie ma narzędzia wychowawcze? Upomnienia, nagany, rozmowy? Kto się tego boi? Spróbujcie wychowywać skutecznie trzydziestu dojrzewających nastolatków w klasie, w dodatku bez motywacji do nauki, bo rodzice kazali liceum skończyć... A w domu kto ma czas na wychowanie, jak kasę trzeba zarabiać?
4
mb21:34, 8 listopada 2024
W latach '50 XX wieku C.L. Lewis pisał, że: "współczesna szkoła jest niańczeniem nieuków". Jaki to ma związek z tematem? Ano taki, że gdyby w szkołach wymagano choćby połowę z tego, co w latach pięćdziesiątych, to takie pannice nie miałby czasu pomyśleć o nękaniu kolegi, a kolega o lataniu z gaśnicą. Po drugie za naganne zachowanie powinien być wylot ze szkoły i wilczy bilet. A tak mamy, co mamy. I żeby była jasność, nie mam pretensji do nauczycieli, bo im akurat nic nie wolno: ani wymagać, ani zwrócić uwagi, ani krzyknąć, by przypadkiem nie zestresować 15-,18-(!)letniego bąbelka...
8
Max19:46, 8 listopada 2024
Jak dzieci mają być mądre jak rodzice są nie tego,teraz psycholog to takie modne,dawniej to była robota w polu obowiązki.
4
Obserwator18:09, 8 listopada 2024
Tak dużo presji na pseudo sukces w szkołach i ranking w wynikach egzaminów, że niewiele uwagi zwraca się na relacje międzyludzkie, aspekt wychowawczy w szkole.Kontrola to procedury,a młodzi ludzie potrzebują wsparcia, nie są wysłuchani. Może więc na lekcjach wychowawczych wychowanie, a nie nadrabianie zaległości z przedmiotów, czy inne nie związane z wychowaniem czynności.Ignorancja negatywnych postaw i zachowań, zacieranie norm i wartości wprowadza chaos w społeczeństwie, a takich postaw coraz więcej.Pedagodzy w szkołach może powinni zająć się pracą z uczniami,a nie tworzeniem "dokumentów"do kontroli zewnętrznych.
Reklama
5
Władek18:07, 8 listopada 2024
Chłopak niewinny powinny te 3 dziewczyny odpowiedzieć za znęcanie się nad chłopakiem dostac kurarora i wywalić ich że szkoły..cwaniary
5
stasek17:59, 8 listopada 2024
Mam 40 lat i od małego słyszę gadanie o "bezstresowym wychowaniu" jako źródło zła wszelakiego. Skoro potrzebujecie swoje traumy i chęć wyżycia się przenosić na dziecko to jeździe do okopów na Ukrainę i tam się wyżyjcie zamiast na dzieciach. Z nimi trzeba ROZMAWIAĆ I WYCHOWYWAĆ a nie zostawiać same sobie a gdy coś nie tak to przemoc.

Co do sytuacji - trzeba poznać obie strony i wyciągnąć stosowne konsekwencje. A szkoły niech zaczną wspólnie z rodzicami wspierać uczniów a problemy niech będą rozwiązywane a nie chowane pod dywan.
21
nauczyciel17:55, 8 listopada 2024
Uczniowie przychodzą do szkoły żeby się uczyć. Nauczyciele są od nauczania. Wychowywać w szkole należy tylko i wyłącznie przez nauczanie. Od wychowania są rodzice i powinien być kościół (dla wierzących). I jeśli pojawia się jakiś problem to tylko te instytucje zawiniły, a nie szkoła. Otrząśnijcie się w końcu z XIX wiecznego spojrzenia na szkołę. Ciekawe kto z rodziców zgłasza do psychologa, że ma problem z dzieckiem? Ciekawe ilu uczniów idzie do psychologa i zgłasza? Niewielki odsetek, ale winny jak zwykle ma być nauczyciel. Dlaczego? Bo najłatwiej jest problem odsunąć od siebie i zwalić na innych.
2
Obiektywny17:26, 8 listopada 2024
Medal zawsze ma dwie strony.Czy napewno ofiara jest ofiara, a sprawca sprawca? Gdzie byli nauczyciele? Dyrekcja?uwazam, ze atak byl wynikiem czegos co narastalo juz wczesniej, ale jak zaznaczylem to tylko moja opinia.Sadze, ze stosowne instytucje wiedza co robic.Wydawanie sadow przez opinie nie jest na miejscu.
8
Broda17:25, 8 listopada 2024
Zainteresowałbym się dyrektorką bo widać ewidentnie że była stronnicza lub nie interesowało ją co się wyprawia w jej budynku zwanym szkołą.
3
nowotarzanin17:21, 8 listopada 2024
W szkołach należy kategorycznie rozliczać tych, którzy znęcają się nad innymi. Dziewczyna za to, jeśli prawdą jest, że dokuczała chłopakowi,powinna wylecieć ze szkoły.
2
Do @pomyśl zanim coś chlapniesz17:17, 8 listopada 2024
"pomyśl zanim coś chlapniesz" dobry nick, ale niewykorzystany w realu. Pomyśl, albo dowiedz się u źrodła jaka była prawda i drugie dno sprawy zanim zaczniesz hejtować ofiarę zamiast prowodyra i sprawczynię tej sytuacji. Przez ten artykuł na chłopaka wylewa się fala hejtu a to dziewczyny są winne tej sytuacji, znęcały się nad chłopakiem, bo trochę odstaje od innych. To jest ta pseudo integracja w szkołach, które udają, że nie widzą i nie ma tematu. Bardzo przykre. I nie żal mi tej dziewuchy, bo zasłużyła na odwet, mimo iż nie popieram przemocy to rozumiem, bo każdy człowiek ma granice psychicznej cierpliwości. Więc zamiast chłopaka hejtować, trzeba nauczyć kultury i empatii tą rozwydrzoną młodzież - w tej sytuacji dziewczyny. Ale takie rzeczy wynosi się z domu, w którym widać takie zachowania są normą...
13
e217:00, 8 listopada 2024
Zamiast religii w szkołach, które nic nie dają, to porządne godziny wychowawcze, rozmowy z pedagogiem, psychologiem na tematy tolerancji i przemocy w szkołach,i różnych problemach itp Więcej uwagi poświęcajmy młodzieży! Bo jak widać problemy są i to poważne, a 2 godziny religii nic tu nie załatwi!
3
Zyzio16:07, 8 listopada 2024
Do "pomyśl zanim coś chlapniesz"'Znawca z Ciebie widać i psycholog!A nie pomyślałeś że obecnie dziewczyny są bardziej brutalne i chamskie?Nie znasz sprawy a osądzasz!Chłopak ponieważ był może trochę inny No to mieli z niego ubaw!Nie tłumaczę jego czynu ale z pewnością był wywołany dłuższym znęcaniem się i dokuczaniem brutalnym przez te bezwzględne dziewczyny i tylko dlatego że był że wsi i że był "inny "
1
kolega15:01, 8 listopada 2024
& pomyśl zanim cos chlapniesz.. Hej czy znasz sprawe? wiesz dlaczego tak sie stało? CHuligana trzeba odizolowac? CO??? a co z Ta dziewucha? Czy Twoim zdaniem nic nie zawiniła? a moze to własnie Ją trzeba odizolowac od ludzi skoro nie potrafi z nimi zyc w zgodzie? Wyzywac i wysmiewac sie ze słabszego chorego kolegi to Twoim zdaniem jest OKI? Lepiej sie nie wypowiadaj jak nie znasz sprawy ...
6
Turysta14:45, 8 listopada 2024
Słowem można bardziej zranić niż gaśnicą liczymy ze te d*** odpowiedzą za to
5
aninom14:43, 8 listopada 2024
Brak pomocy psychologicznej w szkołach to problem od dawna. Wszędzie niby są obsadzeni na tych stanowiskach a pomocy brak- wiem na własnym przykładzie. Na pewno każdy widział co się wyprawia w szkole. Rozmawia się z takimi dziećmi? Nie. Potem dziwić się że są takie sytuacje.
8
uczennica14:33, 8 listopada 2024
Szkoły bardzo często zamiatają problemy pod dywan, nie ma prawidłowego wsparcia, rozmów na ten temat na lekcjach wychowawczych. Uczeń w szkole pozostaje ze wszystkim sam. Tworzą się gangi szkolne, które potrafią naprawdę być okrutne.
7
zainteresowany14:25, 8 listopada 2024
Bezstresowe wychowanie ? potoczna nazwa zbioru różnych teorii i praktycznych systemów pedagogicznych,a tutaj najwidoczniej takich systemów brakło w przypadku tej dziewczyny (jeśli faktycznie znęcała się nad kolegą)! zatem to nie efekt bezstresowego wychowania tylko w ogóle braku wychowania !

Bo jak coś złego robią młodzi ludzie / nastolatkowie to od razu, że bezstresowe wychowanie, a czy np. 60-latek, który powoduje wypadek po pijanemu też był bezstresowo wychowywany ?
10
żal serce ściska14:10, 8 listopada 2024
Dziewczyny są obecnie gorsze od chłopców !!! Możliwe jest to co napisał Jasiek .
49
pomyśl zanim coś chlapniesz14:08, 8 listopada 2024
To efekt bezstresowego wychowania i polityki gender propagowanej przez lewactwo światowe i polskie. Chuligana należy już teraz wyizolować ze społeczeństwa - bez telewizji , bez komórek i o chlebie i wodzie na kilka dni . Bez litości nad takim g...em .
3
Broda13:58, 8 listopada 2024
Do Jasiek. Jeśli to prawda to chłopak powinien dostać ochronę i pomoc psychologa a nie te pseudo dziewuchy. Brak szacunku niestety wynosi się z domu.
13
Young Brown13:57, 8 listopada 2024
Gaśnice ciągle na topie...
23
Janosik13:53, 8 listopada 2024
Na ziemi, obok siebie żyją 3 płcie. Albo się wzajemnie lubią, albo walczą ze sobą. Są to kobiety, mężczyźni i psychicznie chorzy.
0
Bambul13:44, 8 listopada 2024
Broda maź rację nie było telefonu życie było wesołe
6
Ęą13:39, 8 listopada 2024
Ja słyszałem, że to dziewczyna była prowodyrem i znęcały się psychicznie nad chlopakiem, który wpadł w szał .
5
Tutejsza13:37, 8 listopada 2024
Gdzie była Dyrekcja szkoły ? Znęcanie sie nad chłopakiem od poczatku roku przez Ta dziewczyne i jej kolezanki i kolegów. Wyśmiewanie się i wyzywanie.Zdrowy człowiek by nie wytrzymał. Wiem coś o Tym tez wyzywano i wysmiewano sie ze mnie i z moich kolezanek tylko dlatego ze byłysmy ze wsi,tak bylo nas kilka wiec jakos to wytrzymałysmy a On ? hmmm moze nie miał przyjaciół nie miał wsparcia w kolegach wiec sie chłopak załamał i nie wytrzymał .Szkoda dziewczyny ale szkoda też i tego chłopaka.
5
Prawda13:27, 8 listopada 2024
@Jasiek
Tak dokładnie. Pewnie była przemoc zbiorowa na nim koleżanek której Panie nauczycielki nie zauważały aż nie wytrzymał.
19
/.../13:13, 8 listopada 2024
Rubta co chceta i uśmiechamy się, Pała i wąskie drzwi za takie czyny? Powinno być śledztwo i dozór kuratora.

Proszę zmienić podpis. Z góry dziękuję. Moderator.
5
Jasiek13:04, 8 listopada 2024
Komunikat bardzo lakoniczny. Podobno kilka dziewczyn znęcało się psychicznie nad chłopakiem i ten w końcu nie wytrzymał.
14
Broda12:52, 8 listopada 2024
Tik toki, Facebooki, Instagramy itp zrobiły swoje. Na halloween g..rze wymyślały wkładanie gwoździ do cukierków. Internet to teraz gnój. I rodzice powinni kontrolować co ich dzieci oglądają. W szkołach powinien być zakaz telefonów. A co do samego szacunku chłopaków do dziewczyn to nie ma go co szukać w dzisiejszych czasach. Jest mega zezwierzęcenie. Kto dorastał w latach 80 lub 90tych ten był prawdziwym szczęściarzem.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
czerwiec
22
Niedziela
Imieniny:Pauliny, Flawiusza, Agenora
Kliknij po więcej