Turystka weszła na prywatną posesję i pogryzł ją pies. Sąd skazał właściciela na grzywnę - podhale24.pl
Szczawnica
Clouds
8°C
Clouds
8°C
Clear
10°C
Clear
10°C
Clear
10°C
Clouds
8°C
Kartka z kalendarza
26.03.2012, 12:04 | czytano: 21999

Turystka weszła na prywatną posesję i pogryzł ją pies. Sąd skazał właściciela na grzywnę

ZAKOPANE. Na 600 zł grzywny i skazał zakopiański sąd Andrzeja S., mieszkańca Krzeptówek, za to, że jego pies pogryzł młodą turystkę z Opola. Problem w tym, że 21-letnia Natalia zignorowała wszelkie ostrzeżenia, weszła na prywatną posesję pana Andrzeja i podeszła do uwiązanego na łańcuchu owczarka niemieckiego - informuje "Dziennik Polski".

Pogryzienie miało miejsce w styczniu 2010 roku. Młoda kobieta skróciła sobie drogę na stok narciarski przez podwórko Andreja S., podeszła jednak zbyt blisko do uwiązanego na łańcuchu psa, który ugryzł ją w udo. 21-latce natychmiast pomógł właściciel psa, ratownik TOPR. Sprawa trafiła do sądu, a kobieta zażądała 8-tysiącznego odszkodowania za rzekomy uraz psychiczny. - Nero był w części gospodarczej, niedostępnej dla postronnych. To był teren prywatny, oznaczony dwiema tabliczkami ostrzegającymi przed psem. Do tego pies był na łańcuchu - bronił oskarżonego mecenas Paweł Zieliński reprezentujący Andrzeja S. Sąd uznał jednak winę właściciela psa, uzasadniając to tym, że pies miał zbyt długi łańcuch i powinien być za ogrodzeniem.

wyrok jest nieprawomocny. Andrzej S. zamierza się od niego odwołać.

Źródło: "Dziennik Polski"
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
grzegorz08:03, 25 lutego 2017
To dzieje sie w polsce, zatem z pewnoscia sedzia w sprawie o pogryzienie turystki na prywatnym strzezonym terenie byl hobbysedzia jak polski byly prezydent hobbymagister kwasniewski , ktory nominowal sedziow jak klaunow w cyrku, tak jak samego siebie na magistra. Caly polski wymiar tzw sprawiedliwosci prezentuja sprzedajne prostytutki lub hobbysedziowie.
0
gość04:16, 10 sierpnia 2013
Zakłócenie miru domowego (wystarczą przeprosiny), prowokowanie psa ( 1000 zł mandat) a od pani 5000 zł. za stres, i szkolenia psa po tak ciężkich przeżyciach. Jeżeli narusza się czyjąś własność, to ugryzienie jest namiastką zapłaty. To nadaje się na apelację i kasację.
0
gość.02:54, 19 sierpnia 2012
Czytając te komentarze,muszę to jeszcze dodać mam dwa psy w domu blokowym jeden jest owczarek 5 lat a drugi mieszaniec owczarka rok o różnych temperamentach. Kocham je jak moje dzieci i wiem że nie pozwoliły by nikomu mnie skrzywdzić.Dobre psy i struże są wychowywani bez agresji,szarpaniny i bez pouchwalania się z obcymi .Mam dzieci również w domu i psy je lubią.
0
gość..02:40, 19 sierpnia 2012
Moim zdaniem właściciel psa powinien omówić temat jeszcze z prawnikiem ,bo jeśli łańcuch był za długi,to znaczy również że pies był widoczny. A tablice ostrzegawcze uprzedzały właścicielkę o niebezpieczeństwie . Może ta pani chciała być pogryziona przez właściciela psa? a nawet jak turystka gdyby się zagubiła powinna zapukać do drzwi, a nie myszkować po posesji.. Z wypowiedzi psychologa -pies w domu stanowi domownika a jeśli mimo ostrzeżeń ktoś wchodzi na prywatny ogrodzony teren lub do domu wchodzi na własną odpowiedzialność...
0
gość02:29, 19 sierpnia 2012
moim zdaniem powinien właściciel psa się zrewanżować tej pani poprzez art 193kk -oskarżyć o wtargnięcie na prywatny ogrodzony teren i spowodowanie szkód materialnych oraz szkody poprzez presje psychiczną jaką spowodowała ta pani..
0
wkurzony19:33, 24 kwietnia 2012
To jest durna Polska właśnie. Czyli jeśli na mój teren wtargnie jakiś bandzior z nożem, celem pozabijania całej rodziny, to ja nie mogę ani spuścić psa, ani dać mu po łbie, bo to MNIE będą potem ciągać po sądach, a bandzior oskarży mnie o naruszenie nietykalności?!? Podobnie jak z tą wyrodną matką z Sosnowca, która rzucała sobie dzieckiem, wyrolowała całą policję, a teraz jeździ sobie po Polsce, farbuje włosy, głupio się uśmiecha i nikt jej nic nie może zrobić... Ludzie, drugiego tak durnego kraju nie ma chyba na całym świecie! Kraj, który chroni bandziorów, a nie normalnych, płacących podatki, obywateli... A politycy się tylko kłócą o krzyże. Zazdroszczę tym, którzy stąd uciekli.
0
Leśny20:34, 29 marca 2012
Za długi?...,jak będzie za krótki,to będzie znęcanie się nad zwierzęciem...,po to psu jeść daję by strzegł i bronił mej posesji...
0
Wyrocznia04:36, 29 marca 2012
Gdyby tacy ludzie istnieli w epoce kamienia łupanego jak ta turystka, to nie mielibyśmy szans na przetrwanie. Jakiś instynkt samozachowawczy człowiek powinien posiadać, a w dzisiejszych czasach: pies ugryzł, który był na łańcuchu, do tego na terenie prywatnym - do sądu właściciela,
wywracając się na śliskim chodniku - do sądu właściciela itd. Kiedyś po walce Gołoty z Bowe doszło do awantury na ringu, w zamieszaniu Gołota dostał krótkofalówką w głowę. Po tym ciosie miał rozciętą głowę. Później ktoś mu sugerował żeby zaskarżył tego, który go uderzył, na co Gołota odparł - to moja wina, powinienem zrobić unik. Może to zbyt drastyczny przykład, ale ludzie powinni mieć świadomość tego co może się zdarzyć i nie szukać winnych swojej bezmyślności.
0
pio00:04, 28 marca 2012
co za chory kraj i ci w czarnych togach! a jakby miał za krótki łańcuch to przyszliby z ochrony zwierząt i dostałby w zawiasach 2 LATA!
0
no name21:46, 27 marca 2012
no własnie przyjezdaja do zakopanego takie cepry robia co chca bo sa na wypoczynku a potem wszyscy na okolo maja cierpiec bo jej sie zachciewa przechodzic po prywatnej posesji . ją powinnia ukarac za wtargniecie na posesje...
0
Mec.15:48, 27 marca 2012
Rece opadaja czytajac takie doniesienia.Nie dlugo dojdzie do tego,ze wlamywacz do mieszkania bedzie skarzyl wlasciciela mieszkania,ze ten nie posiadal odpowiedniej ilosci towaru do ukradzenia i ze, ten narazil go na strate czasu i niepotrzebny wysilek.Sad wydajac taki wyrok nazil sie nie tylko na krytyke/niedozwolona/ale i na podejrzenie.,ze nie zna przepisow dot.ustawy o ochronie zwierzat-zadlugi lancuch!?Moze p.Min.Sprawiedliwosci roztoczylby wiekszy nadzor na Sadem w Z-nem?
0
slicznotka12:12, 27 marca 2012
Juhas! to ty jesteś oszołomem, wściekłość przez ciebie przebija. Inaczej byś śpiewał, gdybyś sam cokolwiek posiadał. Biedaczku, Ty wiesz, co to jest własność prywatna? obytobie, bez twojej zgody nikt nie przeszedł po głowie, chociaż ona pusta.
0
oburzony12:07, 27 marca 2012
Teren nie ogrodzony, ale buda z daleka widoczana, to pan iusia miała oczka na
urlopie, czy lazła po cudzej własności w magilii? A może chciała wyłudzić odszkodowanie, może też liczyła że zastanie pusty, otwarty dom? bo inaczej tego nie da się wytłumaczyć. Pies bardziej rozumie co to cudza własność i skutecznie umie bronić własności swojego pana.
Oj panie sędzią, to że turystka córka prawnika, nie można tak bezczelnie naginać prawa. A co na to Pana Zwierzchnik?
0
echo nowotarskie11:58, 27 marca 2012
Jak to jest z tym prawem. Tu jest winien właściciel który bo mu beztrosko na posesję weszła kobieta. U nas w NTargu ostatnio była historia, że w pogoni za złodziejem właściciel kradzionego drzewa wpadł do jego domu, W sądzie mu doradzono by wycofał sprawę wyciętego drzewa. gdyż sam naruszył prawo prywatnej własności, bo wszedł do domu złodzieja i bronił swojej własności. Ale w N. Targu jest chyba inne prawo.
0
oburzona11:49, 27 marca 2012
Panie sędzio, przepisy najnowsze o długości łańcucha mówią o 5 m, tego Pan nie wiedział? właściciel psa ma sprawę wygraną. To że "turystka" jest córką prawnika nie zmienia prawa. A własność prywatna? to się u pana nie li
czy? Ale cóż "ręka rękę myje".
0
student prawa11:42, 27 marca 2012
Troche dziwna sprawa. Ale znajac zycie, to albo gazeta cos przekrecila, albo oskarzony opowiadal jak to bylo z jego perspektywy, co zawsze rozni sie od perspektywy drugiej strony. Tak czy siak, jesli rzeczywiscie weszla na cudza posesje i podeszla do psa, to mamy tzw. samonarażenie się pokrzywdzonego i sąd powinien stwierdzic, ze nie mozna przypisac skutku w postaci obrazen ciala oskarzonemu, albo chociaz znacznie umniejszyc stopien jego winy. Cos tu nie gra i albo to sąd walnął głupotę, albo gazeta opowiada bajki. Zobaczymy co na to II instancja.
0
Zatroskana o los Juhasa11:17, 27 marca 2012
J
Juhas! Ty wiesz o czym mówisz? A Ty wiesz co to jest cudza własność? A możę Tobie właśnie przeszkadza ogrodzone domy,zamki w drzwiach czy psy pilnujące własnoś ci?, radzę Ci zmieć profesję, by Tobie nic złego się nie stało.
0
agula10:45, 27 marca 2012
masakra !!!tylko w Polsce można otrzymać karę za coś takiego!!!i winny jest ten co nie powinien!!!TYLKO W POLSCE:(
0
OBSERWATORKA10:41, 27 marca 2012
Jak to jest z tym prawem? kobieta weszła na cudzą posesję i właściciel jest winny. W NTargu na Kowańcu właściciel ścinanych przez złodzieja drzew w pogoni za nim wpadł do jego domu i w sądzie doradzono mu by wycofał sprawę, bo będzie odpowiadał za "wtargnięcie na teren prywatny"...... tu jest inne prawo? A w tym przypadku złodziej (zresztą notorycznie kradnący nie tylko drzewo) śmieje się i śpi spokojnie.... KTO TO WSZYSTKO ZROZUMIE?
OBSERWATORKA
0
oburzona10:19, 27 marca 2012
Do bonda! Pies był na łańcuchu. Czy teren ogrodzony czy nie to to jest MOJA POSESJA!!!!!!!! i nawet jak ktoś jest tak leniwy jak ta turystka nie ma prawa sobie skracać drogi przez prywatną posesję. Inaczej gdyby tam była zwykła pusta działka. Podejrzewam że pan bond pisze w imieniu tej opowalonej turystki...
0
~a~10:06, 27 marca 2012
@Bond - znaczy się mam rozumieć że każda posesja powinna być ogrodzona płotem o wysokości 5m z zasiekami z drutu kolczastego na szczycie?

Dobrze wiedzieć że teraz muszę mieć płot mimo widocznych granic posesji...
0
0.09:53, 27 marca 2012
BARDZO DOBRZE PO CO SIE PCHALA NA CZYJAS POSIADLOSC JA BYM TEZ A=JA UGRYZL Z MOIM PSEM I POZNIEJ ZDZIWIENIE ZE PIES NA MOIM PRYWATNYM TERENIE BRONI MI MAJATKU I ZALOZL BYM SPRAWE ZA WTARGNIECIE NA TEREN PRYWATNY
0
andreas09:43, 27 marca 2012
Rada dla wszystkich bezrobotnych:idźcie poszukać posesji z psami , wejdźcie i dajcie sie pogryźć i forsa gotowa-zakopiańsk sąd wam to umożliwi!Jak sie nazywa ten mądry sędzia?Chciałbym mu pogratulować .
0
Tomasss09:38, 27 marca 2012
Dokladnie tak. Jestem za panem A. A poza tym chce wtracic ze moj sasiad ma duzego psa ktorego wypuszcza za ogrodzenie by sobie "pobiegal" po czym tlumaczy ze mu uciekl. A piesek biega ludźi gryzie,dzieci do szkoly nie moga dojsc,nawet samochody atakuje! Dlaczego nikt z tym nie zrobi porzadku nareszcie?
0
yo09:04, 27 marca 2012
Do Bonda,akie glupoty, górnolotny tyś to nie jest, to że teren nie był ogrodzony to nie znaczy ze ceperka moze sobie sciezki deptac tak jak sie jej umysli. A po drugie jesli tam były tabliczki a paniusia je zignorowala bo myslala ze ten piesek to jest taki jak u nich na blokach w wielkim miescie , to sie jednak przeliczyla. wyrok absurdalny , sedziw powinnien sie wstydzic. Redaktor powinnien umiescic w atykule nazwisko jasnie oswieconego ktory to jest przedstawicielem wladzy sadowniczej.
0
mwm08:51, 27 marca 2012
Wspaniały komentarz juhasa, nie ma co. Każdy ma psa takiego jak chce, dużego czy małego. Prawem psa jest bronic swojego podwórka i właściciela i tak zrobił ten pies. Pisanie, że pies jest jak broń w tej sytuacji jest co najmniej dziwne. Rozumiem psy dresiarzy, które oni szkolą do atakowania ludzi na rozkaz, ale co był winny owczarek na łańcuchu. Były tabliczki, teren prywatny więc nie powinno być żadnego ale. Jak kto nie umie czytać to trudno, musi ponieść tego konsekwencje.A uzasadnienie, że pies miał za długi łańcuch to chyba jakiś żart?
0
CzłowiekZGór08:47, 27 marca 2012
Znając pracę sędziów sądu w Zakopanem, nie dziwię się wyrokowi. Po prostu katastrofa polskiego sądownictwa.
0
sfok07:05, 27 marca 2012
Jestem przeciwnikiem PO, ale przyznaję rację Gowinowi: zakopiański sąd do likwidacji!
0
KNT Kanarek06:49, 27 marca 2012
Bond i Juhas to chyba jakieś blokusie którzy nie wiedzą co to takiego teren prywatny. Normalnie szlak mnie chce trafić jak czytam wypowiedzi takich ludzi. Co do sędziego to więcej takich wyroków i powodzenia w dalszej karierze sędziego. A właścicielowi i pieskowi życzę powodzenia!
0
Bond01:09, 27 marca 2012
Popieram Juhasa. Reszta to oszołomy. Teren prywatny nie był ogrodzony.
0
MM22:50, 26 marca 2012
Państwo w państwie-trzeba dodać , że rodzinka turystki to adwokaci.... najlepiej było wezwać policję i zgłosić wtargnięcie z usiłowaniem kradzieży psa:) a nie pomagać - w Polsce pomaganie jest karalne .....
0
młoda czytelniczka22:30, 26 marca 2012
Kompromitacja dla SĄDÓW w Polsce a szczególnie w Zakopanem.m
0
nabuzowana22:10, 26 marca 2012
Mnie się wydaje,że "Dziennik Polski się pomylił i coś przekręcił. To nie do wiary, aby Sąd był aż tak głupi, to paranoja,gdzie my żyjemy?, w państwie prawa? - werdykt tego sędzięgo tak głupi,że aż wydaje się nieprawdziwy! Ale ta turystka ma tupet, to ona powinna być oskarżona za naruszenie czyjeś własności, może chciała coś ukraść lub kogoś zabić?, kto to wie co tak naprawdę ta turystka chciała zrobić, a pies tylko bronił swojego terytorium i prywatnej własności swojego pana.Co za wstyd, skazany powinien się odwołać nawet do Strasburga. Życzę wygranej z całego serca, a ta baba to jeszcze powinna ponieść wszelkie koszty za swoją głupotę. Czytając ten artykuł krew się we mnie burzy na niesprawiedliwość Sądu, jestem totalnie nabuzowana taką niesprawiedliwością i takim bezprawiem w Polsce!
0
WKURZONY CZYTELNIK21:55, 26 marca 2012
P.Andrzeju czymam za pana kciuki.Niech P. wniesie oskarżenie o wtargnięcie na teren prywatny.Musi Pan to wygrać bo inaczej ;turyści; nas stratują. Gratuluję sądowi zakopiańskiemu wyroku.Nie będę im ubliżać bo nie są tego warci.
0
VeniVidiVici21:48, 26 marca 2012
@juhas, Może przejadę się czołgiem przez twoją posesję, uszkodzę przy tym dom i przejadę po twoim samochodzie, następnie zażądam od Ciebie odszkodowania za urazy psychiczne, bo przecież mogłem zginąć przejeżdżając na skróty przez twoją posesję, a twoim zadaniem było dopilnowanie jako właściciel posesji, żeby nikt tamtędy czołgami nie jeździł, bo dom to broń na czołgi i powinieneś być świadom zagrożenia, jakie powoduje.
Tak widzę sens twojej wypowiedzi.
0
maro21:38, 26 marca 2012
wiecie co ludzie to jest szczyt szczytów takiego dziadostwa jeszcze nie widziałem.to ja się pytam co to jest teren prywatny co to jest moja działka na której biega mój pies .ktoś mi wytłumaczy czy zwykły pracujący płacący podatki człowiek na swojej działce ma jakieś prawo prywatności czy obcy ,złodzieje itp którzy wchodzą na moją działkę mają większe prawa niż właściciel to jest prawo jakie ,w tym kraju niema żadnego prawa oni tzn np jak ten sędzia potrafią ukarać zwykłych ludzi a nie tych co kradną napadają i wchodzą w cudzą własność.a czy ktoś się spytał czy ta g*** to nie jest czasem córą jakiegoś dygnitarza które wszystko wolno po co tam lazła chamstwo i dobrze jej tak
0
radykalny Benek21:06, 26 marca 2012
ja bym na jego miejscu wniósł teraz do sądu wniosek o ukaranie turystki za wtargnięcie bez zgody właściciela na teren prywatny.

co za *** niesprawiedliwość !
0
biznesplan20:35, 26 marca 2012
hahahaha. ubiore zbroje rycerza i ide ku kazdemu psu na wsi ale zarobie za urazy psychiczne:D:D:D j*** małolata mysli ze u gorali wszystko wolno??
0
Obywatel20:35, 26 marca 2012
Szkoda psa, mógł doznać urazu psychicznego. A tak na poważnie to niektórzy ludzie nie mają ani trochę zdrowego rozsądku żeby wszędzie tak włazić i samemu prosić się o nieszczęście
0
zyta20:16, 26 marca 2012
Juhas jaki ty durny wykład tutaj strzelił. Widać że glupie i chłopskie rozkminy i mądrości ludowe tutaj nam serwujesz. Weź książkę i zanim cokolwiek napiszesz to sobie poczytaj i przyucz się . Pewno ten co orzekał był tak mądry jak i Ty !!!;p Czekam na wyrok sądu II instancji mam nadzieję że chociaż okręgowy sąd pokaże że ma troche więcej oleju w głowie.
0
zyta20:11, 26 marca 2012
Swoboda oceny dowodów prowadzi do takich absurdów. Drogi sedzia chyba nie czyta komentarzy Zolla lub KC , ten wyrok to chyba jakiś precedens za długi łancuch chyba władza sądownicza ma zbyt rozległą fantazje.
0
Partyzant19:57, 26 marca 2012
Niema co gadać skoro sąd jest po złej stronie to chodzmy wszyscy po obcych zagrodach i róbmy co nam się żywnie podoba jak się skaleczymy to jeszcze odszkodowanie dostaniemy.Co jak co za komuny jak było tak było ale teraz to paranoja nad paranoje paranojom pogania.A to wszystko przez UE.żygać się wogóle chce na te nowe ustawy i prawo.
0
góra-all19:53, 26 marca 2012
W Stanach z taką turystką nikt by się ni pierdzie***. Od razu by ją odszczelił że weszła na teren prywatny.
Śmiać mi się chce z takich wyroków
0
obserwator19:26, 26 marca 2012
Broawo miejscowa brawo Gies brak tabliczki żle jest tabliczka dla tych co umieją czytać turystka z cemno grogu biedula nie umie czytać Pan na Zagrodzie równy WOJEWODZIE
0
ppp19:17, 26 marca 2012
no przeciez na krotkim łańcuchu nie wolno bo tez karalne
0
olaf19:17, 26 marca 2012
kuzwa to jest nie do pojecia !!!! po co ktos włazi na prywatna posesje!!! byłem w stanach i tam nie ma zadnych ogrodzen psy lataja po swojej posesji w elektrycznych obrozach i wolno im bo to jest prywatna posesja i kazdy tego przestrzega ! nie psa wina ze ona tam polazła ani tym bardziej własciciela !
Reklama
0
oburzona19:15, 26 marca 2012
*** moze pozbadzmy sie ogrodzen bo na co one nam sa? skoro musimy kary placic jak ktos wejdzie na cudza posesje? To sa jakies jaja!!!! Turystka mogla nie pchac tylka gdzie nie powinna!!!!

Naruszenie regulaminu. Moderator.
0
miszka19:06, 26 marca 2012
widzieliście materiał gdzie Cejrowski wypowiada się na temat polskiego sądownictwa? człowiek ma zupełną rację. WSZYSCY WON ! !
0
góral18:33, 26 marca 2012
państwo w państwie !!! jedno wielkie dziadostwo, wypie....ć wszystkich z tych stołków
0
sb.Nt18:24, 26 marca 2012
dzisiaj kolorowo jest jedynie w telewizji heheh masakra w tym naszym kraju mlekiem i miodem płynącym hehehe
0
jaga17:35, 26 marca 2012
przeciez do 3 lat wiezienia grozi za znecanie sie nad psem ze ma za krotki lancuch w UWADZE mowili ze ma miec dlugi a tak poza tem kiego *** ona tam szukala chyba to znalazla brawo pies pan powinien dac mu wielka kosc
0
Wyrocznia17:33, 26 marca 2012
Sąd pod sąd!
0
wtf?!?!17:16, 26 marca 2012
W wojsku, dowódca warty podczas szkolenia na wartownika, nieoficjalnie powiedział, że jak mamy strzelać, to tak, by zabić. Martwy człowiek nie wniesie oskarżenia. Jakże poprawne były te słowa.
0
Bóre16:29, 26 marca 2012
Dosyć tego, nie pozwolę, żeby Polska tak dalej będzie chora! Głupia ta polka, skoro wchodziła przez prywatną działkę, to podnosi swoją odpowiedzialność, a nie właściciel działki!!!!!!!!!!!!!!
0
miejscowa16:28, 26 marca 2012
Proponuję jeszcze ukarać właścicieli tego stoku narciarskiego na który szła turystka, bo dgyby tam stoku nie było, nie musiałaby skracać drogi przez podwórko P. Andrzeja i Nero by jej nie pogryzł. A na marginesie, jak ją Nero złapał za nogę to się pewnie strasznie darła, psy mają bardzo wyostrzony słuch, czy aby na pewno Nero nie doznał uszczerbku na słuchu ?
0
GisMo16:27, 26 marca 2012
nie dość że jej pomógł to ta *** jeszcze chce kasy chore to mało powiedizane za niedługo to psy trzeba bedzie trzyma ć w bunkru hahahahahaah szkoda mi tylko tego właściciela.
0
Janosik16:23, 26 marca 2012
Teraz wiecie dlaczego 100% pensjonariuszy zakładów karnych głosowało na PO. Takie mamy czasy, że jak np. złodzieja pies pogryzie, to powie że skrócił sobie drogę przez posesję i dostanie nawet odszkodowanie. Pora zacząć kraść chyba nikt nie chce być gorszy?
0
maximo15:27, 26 marca 2012
Czytając coś takiego normalnie otwiera się nóż w kieszeni...To ma być prawo????Ludzie przecież to najnormalniejsza kpina i kant!!!Na miejscu właściciela nie popuściłbym i wytoczył owej turystce proces o bezprawne wtargnięcie na teren prywatny.Oczywisćie również żądając zadośćuczynienia finansowego.Sąd się nie popisał i można tylko załamać ręce czytając coś tak absurdalnego...
0
jfg15:21, 26 marca 2012
ta pani turystka idzie na glowna na wioche :)
0
janek14:54, 26 marca 2012
to nie prawo broni złodziei i bandytów tylko tacy sędziowie stają się adwokatami
0
elika14:51, 26 marca 2012
Jak można wchodzić komuś bezprawnie wchodzich na jego posesję - winny pies - to chyba jakiś żarty i kipina ze strony sądu
0
etam14:47, 26 marca 2012
Kpina! Co to znaczy za długi łańcuch!? Nasz sąd jest śmieszny! Specjalnie będą włazić góralom na posesje, żeby dostawać odszkodowania! Były tabliczki ostrzegające i koniec i kropka!
0
wiosna14:43, 26 marca 2012
Wiem. Chodzi o to, żeby psom podwórkowym powyrywać zęby.Tylko dlaczego tego nie piszą w uzasadnieniu wyroku i co na to obrońcy zwierząt?
0
Dana_MMM14:41, 26 marca 2012
I w dodatku Paniusia jest na tyle bezczelna że żąda odszkodowania za "urazy psychiczne". Cyrk na kółkach...
0
M5314:39, 26 marca 2012
Prawo mamy jakie mamy ale Sądy są po to aby wydawać rozsądne wyroki a tu tego nie ma .może jeszcze oskarżą właściciela domu o przeszkadzanie w wykonywaniu zawodu złodziejowi jak zastaniemy go w naszym domu takie wyroki powinni pokazać w TV :Państwo w Państwie : dla przestrogi dla innych orzekających.
0
Kpiny14:28, 26 marca 2012
To psu powinni zrekompensować uraz psychiczny, że zmuszony był ugryźć głupią do potęgi dziewczynę. Przypuszczam, że jej psychika nie jest do uratowania i żadne zdarzenia nie powinny mieć na nią wpływu.
A tatusiek, czy kto tam, kto wpadł na pomysł skarżenia, powinien raczej zlać jej d.... pasem, żeby nie właziła więcej i problemu normalnym ludziom nie robiła, a tym bardziej nie skracała łańcuchów biednym czworonogom.
0
sąd pod sąd14:22, 26 marca 2012
Widać sąd nie dał wiary zeznaniom owczarka. Pewnikiem dlatego, że owczarek był niemiecki. Polski by się wywinął.
0
juhas14:15, 26 marca 2012
Słuszny wyrok.
Pies jest jak broń, szczególnie owczarek .Za psa odpowiada właściciel który musi sobie zdawać sprawę z powagi posiadania takiej'' broni".
Wiemy że broni można użyć tylko w obronie własnej w przypadku
zagrożenia własnego życia, oczywiście jeśli mamy licencję itd...
Ponad tym wszystkim jest najważniejsze dobro każdego człowieka: mnie, Ciebie, tej turystki a nie prywatna własność. Przecież każdy z nas mógł się znaleźć w tym miejscu, nieraz chodzimy na skróty.
Dlatego świętym obowiązkiem właściciela groźnego zwierzęcia jest nie dopuścić do takiej sytuacji.Jak to zrobić nie wiem,może lepiej mieć
małego pieska który robi hałas a nie pogryzie.
0
M/13:56, 26 marca 2012
Ludzka bezczelność ("pokrzywdzona") i głupota (sąd) naprawdę powalające. Chyba, że ktoś pomylił fakty, bo to nadaje się do programu "Nie do wiary". Może jeszcze psa trzeba by było uśpić?
0
sa13:54, 26 marca 2012
Brak słów. To ta turystka powinna zostać ukarana za wtargnięcie na prywatna posesję. Odwoływać się ile się da....
0
Gall Anonim13:48, 26 marca 2012
Do skpnt:Tak niestety jest prawo broni złodziei i bandytów.Ja pamiętam jak za czasów szkoły średniej mieliśmy coroczne spotkanie z policjantem ,który mówił ,że nie wolno samemu wymierzać sprawiedliwośći,bo wtedy my stajemy się osobą popełniającą przestępstwo i będziemy sądzeni przez wymiar sprawiedliwości w razie czego.Tak to działa niestety prawo kryje bandytów , a zwykłych obywateli płacących podatki ma w du**. Tak że wiesz wejdzie ci złodziej na posesję pogryzie go twój pies to staniesz się przestępcą bo napuściłeś na kogoś psa , a potem będziesz się latami odwoływał i włóczył po sądach i tłumaczył z tego.A swoją drogą to trzeba mieć niezły tupet żeby żądać jeszcze 8 tysięcy odszkodowania za coś takiego ,a sąd się do tego przychyla.
0
znany i lubiany13:45, 26 marca 2012
hahahahahahahahahahaahahahahaha!!!!!


Boże Kochany czy Ty to widzisz? Widzisz w jakim ja państwie żyje????????????
0
E.13:39, 26 marca 2012
kpiny,brak słów!
0
gość13:37, 26 marca 2012
Kpina! Wyrok jest niedorzeczny!!!! a tym turystom to już się w głowach przewraca, myślą, że im wszystko wolno i jeszcze chce odszkodowanie....śmiech na sali !
0
po co na co13:35, 26 marca 2012
po co tam właziła jak wyraźnie są dwie tabliczki zachciało się jej skrótów to ma!!. Jaja dokładnie w Ameryce tak jest,że jeśli ktoś obcy wejdzie na cude podwórko to strzelaja i u nas tez tak powinno być!
0
Wtosik13:34, 26 marca 2012
Wchodzi na teren prywatny i wielce zdziwiona, że pies ją pogryzł. Paranoja. Ta idiotka nie powinna dostać ani grosza, co więcej powinna pokryć koszta postępowania sądowego w tak durnej sprawie.
0
Klimczuk13:32, 26 marca 2012
Łańcuch minimum 5 metrów. Ten wyrok to skandal. Jak tak mozna. Wina jest turystki, bo weszła ma posesję. Pies tylko wykonał swoje zadanie i bronił swojego terenu.
0
baciok@13:31, 26 marca 2012
Może to żart primaaprilisowy Sądu Zakopiańskiego.
0
baciok@13:28, 26 marca 2012
Ale jaja ten sąd robi. Kobita weszła na prywatna własność, czyli naruszyła mir domowy.Ten pan powinien ją oskarżyć o próbę kradzieży psa. Podać do publucznej wiadomości skład Sądu.
0
NowoTarżanka13:14, 26 marca 2012
To jest jakaś kpina!!! Nie dość, że wlazła na prywatną posesje bo się d**** nie chciało ruszyć to jeszcze rząda odszkodowania !!!! Szczerze dobrze jej tak może ten uraz psychiczny nauczy ją żeby się nie pchać tam gdzie nie wolno!!!! Można by tu dużo pisać o tym jaka to jest paranoja no ale po co co to da!!!
0
żarty13:11, 26 marca 2012
Witojcie w Polsce! Takie rzeczy tylko u nos!
0
Dana_MMM13:08, 26 marca 2012
Przecież tyle się teraz o tym mówi ze pies nie może mieć krótkiego łańcucha więc nasz "wymiar sprawiedliwości" (chociaż nie powinien tak się nazywać) robi sobie jaja z obywateli. Panie Andrzeju proszę walczyć o swoje prawa. trzymam kciuki!!!
0
Nefretete13:05, 26 marca 2012
Nie zgadzam się z opinią sądu , ponieważ ,, Mój dom jest moją twierdzą" i ktokolwek obcy narusza moje terytorium łamie prawo mojej prywatności. Zaznaczam , że pies jest dodatkowo moim obrońcą przed nasilającymi się kradzieżami i wszechobecnymi zlodziejamii. Ten kto złamie tę zasadę musi się liczyć ze wszystkimi konsekwencjami
0
kuba12:53, 26 marca 2012
Nie piszcie..zakopiański sąd.....
podajcie konkretne nazwisko tego sędziego!!!!
jutro mu wejdę do domu i oskarżę że ma za wysoki próg
i zwróci mi za straty moralne przy schylaniu.....
0
opz12:45, 26 marca 2012
przecież prawo zabrania za krótkiego łańcucha , a tu takie argumenty sądu ,istny cyrk , jaja
0
KaNT12:39, 26 marca 2012
Ja się pytam CO Z TĄ POLSKĄ ?!
0
Goralka12:34, 26 marca 2012
No naprawde brak slow. Jak sad mogl ukarac wlasciciela psa?
Eh to nasze prawo...
0
klara12:33, 26 marca 2012
Najwyższy czas żeby w końcu sędziowie szanowali święte prawo własności wchodzisz na czyjąś posesję licz się z konsekwencjami. A nie że ktoś biega przez twoje podwórko i ma to gdzieś że to nie jego. Widać wymiar sprawiedliwości pomaga wszystkim tym którzy prawo mają w głębokim poważaniu
0
~a~12:32, 26 marca 2012
Nie wiem kto tą sprawę prowadził ale sędzia/sędzina powinna się zastanowić nad tym co robi bo z po wyrokach oceniając to dalej wierzy ta mądra głowa że bocian dzieci przynosi :| Szkoda tylko że teraz osoba która winna być nie powinna o swoje musi walczyć przez idiotyczny wymiar sprawiedliwości i głupotę - bo jak tu inaczej nazwać podejście do obcego psa stróżującego? - pewnej turystki która myśli że wszędzie jej wolno... Swoją drogą jeśli ktoś będzie w Opolu niech się dopyta czy to u nich normalne czy to tylko jeden odstęp od normy...

Panie Andrzeju niech się pan nie podaje - a pies powinien dostać kość bo dobrze domu pilnował ;)
0
skpnt12:30, 26 marca 2012
Czyli jakby złodziej mi wszedł do domu, a tam go pogryzie pies - to też będzie wina właściciela bo pies nie był na łańcuchu ani w ogrodzeniu? To są jakieś jaja...!!!!
0
a12:17, 26 marca 2012
Logiczne jest że jeśli ktoś obcy wchodzi na teren prywatnej posesji i zbliża się do psa ponosi pełną odpowiedzialność za swoje zachowanie, a nie jeszcze żąda odszkodowanie. Nie wspominając że sąd się jeszcze do tego przychylił. Weszła tam gdzie nie powinna to ma za swoje. Szczyt ludzkiej głupoty.
0
Jaja12:11, 26 marca 2012
To są chyba jakieś jaja. Czytam i oczom nie wierzę. Przecież to jest kpina z polskiego wymiaru sprawiedliwości. Kpina z prywatnej własności, a na dodatek nie wolno w domu psa trzymać. No paranoja i brak mi słów. W USA do takich, co inwazję na cudze podwórko robią strzela się bez ostrzeżenia.
0
Tusetanah12:08, 26 marca 2012
Kpina! A gdzie obroncy praw zwierzat? od razu powinni wtracic sie do tego "psa za ogrodzeniem" moze jeszcze betonem trzeba bedzie niedlugo odgradzac posesje!
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
13
06.2025
Nie przegap!
14
06.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
czerwiec
9
Poniedziałek
Imieniny:Felicjana, Pelagii, Sławoja
Kliknij po więcej