Arcybiskup z Podhala z zarzutami o pedofilię - podhale24.pl
Kartka z kalendarza
05.09.2013, 10:01 | czytano: 13122

Arcybiskup z Podhala z zarzutami o pedofilię

Urodzony na Podhalu, w Mizernej (gmina Czorsztyn), arcybiskup Józef Wesołowski został odwołany ze stanowiska nuncjusza apostolskiego na Dominikanie w związku z oskarżeniami o pedofilię - poinformowały zagraniczne i polskie media, powołując się na rzecznika Watykanu ks. Federico Lombardi.

Fot. Robert Miśkowiec
Fot. Robert Miśkowiec
- Potwierdzam, że arcybiskup Wesołowski został odwołany i zwolniony ze stanowiska i został poproszony o wyjaśnienie stawianych mu zarzutów - powiedział dziennikarzom ks. Lombardi. Arcybiskup nie opuścił stanowiska dobrowolnie - dała wyraźnie do zrozumienia Stolica Apostolska. Decyzję o odwołaniu Józefa Wesołowskiego podjął osobiście papież Franciszek. Stało się to 21 sierpnia.

oprac. r/ źródło: TVN24. Gazeta.pl
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
Partyzant09:36, 10 września 2013
Widzę że większość to same postkomunistyczne pachołki Tuska...Po primo,nie osądza się bez dowodów.Jest dowód jest i kara,nieważne czy ksiądz czy prezydent.Stalin tak osądzał jak teraz wy "czerwone pająki".
0
Kolega Żulka15:57, 9 września 2013
ada -masz racje mi też wstyd za niego wszyscy sie teraz smieją z nas
0
do ada09:47, 9 września 2013
a po co w ogóle ktokolwiek czy to z Czorsztyna czy z Mizernej ma się wstydzić za czyjeś poczynania?
0
Alfons23:04, 8 września 2013
aleksandra ...

dobrze piszesz ;) bo co mają cierpieć niewinni ministranci przez zboczenców
0
ada19:07, 8 września 2013
a może jednak sie urodził na mizernej, po co czorsztyn ma sie wstydzić
0
mieszkaniec11:03, 8 września 2013
On nie pochodzi z Mizernej tylko z miejscowosci Czorsztyn!! ludzie sprostujcie to,wprowadzacie w nas wszystkich w bład.
0
wilk10:17, 8 września 2013
byl taki ksiadz w Poroninie ktory mowił o trzezwosci a sam sie prowadził jak bura kotka , Panie swiec nad jego dusza ! teraz nastepny podpora Dziwisza i powtorka z rozrywki , ksieza sa tak samo grzeszni jak kazdy tylko o tym nie wolno mowic , bo to grzech jak mowi Juchas , im wszystko wolno ale musle ze do czasu
0
Kolega Żulka22:48, 7 września 2013
szkoda chłopców , przez psychiczne horoby dorosłych muszą tak cierpieć przez całe życie
0
sceptyk15:37, 7 września 2013
@ciekawski
Do ks. Lemańskiego mam ograniczone zaufanie odkąd przyłapałem go na pisaniu nieprawdy. Jeden i drugi ( ks. Lemański i T. Terlikowski ) osądzili już abp. Wesołowskiego nie znając dokładnie sprawy. T. Terlikowski zaznacza , że " nie ma na razie potwierdzenia tych win".
Informacje o których piszę potwierdza m.in. El Pais oraz Washington Post i zapewniam Cię, że nie są to media kontrolowane przez kler :)
0
ciekawski09:23, 7 września 2013
do : sceptyk

Tobie to już dokładnie kler wyprał mózg - chyba, że jesteś jednym z nich. Odsyłam do Frondy - wypowiedź Terlikowskiego i blogu ks. Lemańskiego. Wujek google pomoże Ci ich znaleźć.
0
sceptyk22:15, 6 września 2013
Kolejne wieści w sprawie:
"Biskupi z Dominikany zwołali dziś konferencję prasową, podczas której powiedzieli, że w liście stolicy apostolskiej do tamtejszych biskupów nie został podany powód usunięcia abp Wesołowskiego z funkcji nuncjusza apostolskiego. Stanowczo dodali, że oskarżenia polskiego hierarchy o pedofilię, to plotki."
"Zarówno w Watykanie, jak i na samej Dominikanie od lat głośno było o konflikcie między polskim duchownym z dominikańskim episkopatem. Obie strony wzajemnie wysyłały na siebie donosy do Watykanu."

W Polsce oczywiście niektórzy wiedzą już wszystko i zdążyli osądzić arcybiskupa Wesołowskiego.
0
lok19:17, 6 września 2013
oj!!! żle się dzieje na tym swiecie
0
Edward Kwarciak18:57, 6 września 2013
wstyd dla czorsztyna zę pedofila ziemie czorsztynska wydała nam
0
Edward Kwarciak18:55, 6 września 2013
ja tam nie popieram Franciszka dobrze było jak było cicho i spokojnie wszyscy wiedzieli ze na podholu dobrzy ludzie a teraz wychodzą rodzynki na jaw

wstyd na mizernej dla tego pana przynosi jej mieszkancom :(
0
ciekawski14:57, 6 września 2013
nic mu nie zrobią - ręka rękę myje - przecież Dziwisz powiedział, że prawo boskie jest ponad prawem stanowionym, a tylko kler ma prawo do jego interpretacji - stanowienia. Z czasem sprawa rozmyje się po kościach tak jak Petza Prawo karne kleru (powyżej biskupa) nie dotyczy - najwyżej przeniosą go w inny zakątek świata i będzie sobie żył jak pączek w maśle.
0
arcybiskup w cywilu12:16, 6 września 2013
Papa Benedykt zabrał się za sprzątanie po "kremówkowym papieżu". Teraz to dzieło sprzątania kontynuuje papa Franciszek. Oby tak dalej. Pedofilia wśród duchownych wszystkich szczebli występuje i u nas. Problem jest takowy, że te sprawy rzadko są ujawniane. Jak tak dalej pójdzie to jest szansa na przewietrzenie polskiego kościoła ze zboczeńców, a nie ukrywanie ich po odległych parafiach.
0
Don Pedro11:33, 6 września 2013
Cytując starożytnych: "Żona Cezara musi być ponad wszelkie podejrzenia...". Nie wiem czy jest winny czy też nie, tylko jak napisałem te oskarżenia mają swoje źródło i nie biorą się znikąd. Dobrze byłoby dla Kościoła, żeby zabrał się ze zdwojoną siłą za pedofili w sutannach, bo postawa zamiatania wszystkiego pod dywan mogła działać w średniowieczu, a nie dzisiaj. Pomijam już sam czyn pedofilii, który nie ma dla mnie żadnego wytłumaczenia. Trzeba posypać głowę popiołem i naprawdę zacząć tępić takich zboczeńców.
0
do "do11:18, 6 września 2013
Nie twierdzę że mamy przymykać oczy przeciwnie otwierać je szeroko bo dzisiejszy świat jest szalony, ale osądy jakieś uwagi w stosunku do wszystkich księży chyba nie na miejscu, my też nie jesteśmy idealni jak jeden czy paru jest popapranych to my też w takim razie powinniśmy wszyscy po sobie pluć. Po prostu niech emocje nie biorą góry, trzeba poczekać do zakończenia śledztwa jeśli winny kara powinna go spotkać oczywiście, a jeśli nie to ciekawe czy któryś z tych tutaj plujących napisze potem w komentarzu przepraszam?Wątpię.
0
ppf11:03, 6 września 2013
Miejsce pedofila jest w wiezieniu nieważne robol czy osoba publiczna tylko zastanawia mnie fakt nagonki na KK i za wszelką cene tropienie pedofili gejow i alkoholików jakby inne środowiska były mniej patologiczne
0
aleksandra10:06, 6 września 2013
Papież Franciszek wreszcie się bierze za czyszczenie Kościoła ze zboczeńców. Brawo dla Papieża!
Tak szybka reakcja wskazuje na to, że Papież miał uzasadnione powody by nuncjusza Wesołowskiego zdymisjonować.
Czy zarzuty się potwierdzą, pokaże śledztwo.
Działania Papieża są też ostrzeżeniem i to czytelnym dla duchownych w Polsce, których zboczenia są znane i ukrywane tak przez biskupów jak i świeckich.
Apeluję do rodziców: patrzcie duchownym na ręce i nieustannie kontrolujcie ich relacje z dziećmi. Uczulajcie swoje dzieci na kwestie wykorzystywania seksualnego stosownie do ich wieku. I najważniejsze: nie lekceważcie żadnych sygnałów ze strony dzieci o tym co niewłaściwego w tej kwestii dzieje się na lekcjach religii, koloniach i obozach czy innych spotkaniach z udziałem duchownych.
0
zuza09:51, 6 września 2013
Celibat to nic innego jak forma zabezpieczenia finansowego kościoła.Gdyby go nie było kościół nigdy by nie zgromadził takich majątków. I nie liczcie na to że przestanie obowiązywać. Żona ,dzieci utrzymanie domu ,szkoły itd. nie są kościołowi do niczego potrzebne bo to wszystko kośztuje! I to znacznie więcej niż wszystkie procesy o pedofilie razem wzięte.
0
fuj09:12, 6 września 2013
Tiaaa, a arcybiskup lubił spacerować w białym, niechlujnym podkoszulku akurat tam, gdzie się sprzedają młodzi chłopcy. Czy wy też byście spędzali swój wolny czas łażąc po placu Szczepańskim...np? Wydawałby się , że taki arcy- arcy po robocie idzie w zacisze swojego gabinetu i czyta mądre księgi...a jest inaczej, jest ohydnie.. fuj
0
kleryk09:07, 6 września 2013
No to jest tylko wierzchołek góry lodowej.Ilu podobnych temu arcybiskupowi jest pedofili w hierarchii kościelnej lepiej nie mysleć.
Brawo Frańciszek , nasz papież w takiej sytuacji zamiótłby sprawę pod dywan.
0
ciekawski08:46, 6 września 2013
odsyłam do wypowiedzi ks. Lemańskiego umieszczonej na Jego blogu. Może to admin wreszcie puści.
0
upsss...07:55, 6 września 2013
Za jego życie będą go sądzić na górze a tu na dole jest najważniejsze,że powolutku sprawy pedofilii wśród księży nie są "zamiatane pod dywan" tylko papież powiedział o tym i podjął jakieś działania. Księża to też ludzie i są grzeszni ale najważniejsze żeby wiedzieli,że nie są bezkarni.
0
Loco07:21, 6 września 2013
Oczywiście jak w przypadku malwersacji Rydzyka, TV TRWAM, "zamachu" w Smoleńsku, alkoholizmu gdańskiego księciunia niektórzy "wierni" posłaliby do tego bronionego przez nich pedofila własne dzieci. Wiara powinna mieć granice, a rozsądek i myślenie pierwszeństwo. Samo podejrzenie o pedofilję powinno wykluczać danego osobnika z zawodu księdza, czy nauczyciela. Dzieci należy chronić bez względu na to w co, albo w jaką wersję zdarzeń ktoś WIERZY.
0
ladybird05:58, 6 września 2013
ksieza czy biskupi to tylko ludzie!!!!!!!!!!!my tez przysiegamy cos na slubie w kosciele!!!!!!!!!a ilu z nas sie z tego wywiazuje????????//osadzi i nas zwyklych ludzi,ksiezy i biskupow sam BOG!!!!!!!!!!!i bedzie wtedy nastepna,prawdziwa kara
0
obrońca00:24, 6 września 2013
To sprawa tego oto pana arcybiskup Roberto González Nieves. Jestem tego pewien. TO JEST KŁAMSTWO! Komuś wyraźnie przeszkadza. Osoby wypowiadajace sie w reportażu są zapewne przekupione. W takim kraju niewiele potrzeba aby ludzie wypowiadali to co sie im każe.
0
sceptyk00:03, 6 września 2013
wszycho
Oczywiście nie dam głowy. Za nic. Przecież jestem sceptyk :)
Zwróć jednak uwagę na konflikt między Watykanem a abp Nievesem. Zastanawia mnie mocna pozycja abp Nievesa , który mimo nacisków i wezwań do ustąpienia pozostaje na stanowisku.
Już w maju jeden z zagranicznych portali pisał, że największym wyzwaniem papieża Franciszka będzie pozbycie się portorykańskiego arcybiskupa, który mimo próśb Watykanu, wielokrotnie odmawiał ustąpienia. Czyżby abp Nieves przechytrzył Watykan ?
0
BABKA23:33, 5 września 2013
ludzie zrozumcie ,chłop wyrosniety nie urobiony dobrze odżywiony blisko boga czyli bezkarny a wiec dziobak szaleje --- a czy to on jeden albo ostatni wystarczy popatrzyć na nasz episkopat ,tam cherlawego chłopa ciężko znależć i tak jak wyżej napisałam- NO CO ONI MAJĄ BIEDNI ZNUDZENI ŻYCIEM RO BIĆ ?
0
pio23:15, 5 września 2013
pewnie Juchas na kazaniu w niedziele będzie znowu gadał że to nagonka medialna na kościół.
0
szyderczy22:52, 5 września 2013
W jakich my czasach żyjemy ? Co się porobiło z ludźmi ? Wysyłacie swoje dzieci do kościoła, które i tak nie chcą tam chodzić. Jaki w tym jest cel ? Jedynie taki, by sąsiadki nie wyzwały was od bezbożników. Otwórzcie oczy i umysły. Jeśli mają tam chodzić z waszego powodu a nie z powodu miłości do Boga, to po co ta cała szopka ? Nawiązując do tego artykułu, to może te dzieci spotkać tam większa krzywda. Bo nie wiadomo gdzie czai się następny ksiądz czy biskup pedofil. Może w Twojej parafii ? Osądzacie ludzi po tym, czy wierzy, czy chodzi co niedziele do kościoła i po tym ile daje na tace. Dla mnie chodzenie do kościoła powinno być czasem poświęconym medytacji a nie klepaniu modłów, nawet nie myśląc o Bogu tylko o tym co kto ubrał. Najgorsi są tacy, którzy myślą że cotygodniowa wizyta w kościele równa się zbawienie. Trzeba być też dobrym człowiekiem, takim, który potrafi pomóc zagubionym a nie takim, który tylko oczerni poza plecami.
0
Partyzant21:41, 5 września 2013
Wy co chodzicie po ulicy między pedałami tez jesteście pedały.Nie osądza się człowieka po tym gdzie przechodzi i z kim bywa.Jezus też chodził wśród grzeszników.To tylko lewicowe czerwone gnomy potrafią karać przed osądzeniem.
0
sisi21:40, 5 września 2013
Wraz z wyświęceniem, uroczysta kastracja w rodzinnej miejscowości
0
ja21:39, 5 września 2013
dziwne że teraz się opamietali arcybiskup ma 65lat a nie 40 to można by się zgodzić ale teraz to dziwne ktoś czeka na stanowisko .
0
Czorsztynianka21:37, 5 września 2013
Ten filmik wygląda jak by go ktoś śledził i specjalnie nagrywał. Kto bez powodu łazi za kimś i nagrywa każdy jego krok dla zabawy?
0
gorcowy21:30, 5 września 2013
Niezależnie od tego czy sytuacja bp.Wesołowskiego jest wynikiem jego rzeczywistych zachowań , czy też padł ofiarą manipulacji - to jest dzieło szatana , który albo zawładnął oskarżanym albo kieruje tymi co chcą go zniszczyć oskarżając fałszywie . Musimy być bardzo czujni ufając Opatrzności bo i czas dzisiejszy tego od nas wymaga ... .
0
Myślący21:25, 5 września 2013
Prawdziwy duchowny służy bliźnim. Być może, że w miejscu publicznym spowiadał grzeszników. Nikt go złapał na gorącym uczynku!!!!!!!!!! Za rozgłos niech podziękuje 'po bratersku" swojemu konkurentowi.
0
ASIII21:18, 5 września 2013
nie wierZe ,najlepiej człowieka zniszczyc słowem to jedna z diabelskch sztuczek -które człowiek zaraz złaPIE .OPINIE BARDZO DOBRA ŁATWO ZSZARGAC -TAK JAK ROZEDZRZEC PODUSZKE PUCHOWĄ I DO NIEJ POZBIERAC WSZYSTKIE PIÓRKA
0
johny20:50, 5 września 2013
zgadzam się z niektórymi wypowiedziami że celibat jest zupełnie nie potrzebny i kłóci się z naturą ludzką zwłaszcza że nie istnieje od początku i wprowadzony został kilka wieków po Chrystusie. Czas najwyższy zrobić z tym porządek bo problem pedofilii czy homoseksualizmu nie jest nowy ,tylko czasy się zmieniły i można publicznie o tym gadać bez ryzyka napiętnowania czy spalenia na stosie.
0
belfer20:42, 5 września 2013
Nie tak dawno z biskupa Głodzia zrobili alkoholika.We wszystkich mediach i telewizorniach codziennie trąbili o biskupie.Nagle cisza-nawet nie przeprosili ani nie sprostowali.Gawiedż to chwyciła i razem z tymi ''przekaziorami''powtarzała.Myślę,że tak samo będzie z arcybiskupem Wesołowskim.Patrzę na to chłodno bo napewno nie jest to prawdą.
0
wszycho20:39, 5 września 2013
@sceptyk:
Czy dasz głowę że to są faktycznie pomówienia a nie prawda? Sugerując pomówienie narażasz na utratę prestiżu samego papieża, który jak podają media sam go musiał odwołać ze stanowiska (czy myślisz że Franciszek taki miał kaprys że go odwołał?).
0
aha20:14, 5 września 2013
Wy DURNIE jeszcze nic nie udowodnione a wy już szczekacie jak watacha psów ---- Każdy ma prawo do obrony ,czy usłyszeliście już wyrok sądu a czy wy wszyscy opluwający nie macie nic na sumieniu od osądzania jest sąd i BOG ..Jak się będziecie czuli jeżeli będzie to nieprawda .Wszystkiego dobrego i włączcie mózg do myślenia a nie szczucia .
b
0
m20:03, 5 września 2013
jakim prawem zaszedl tak daleko w kaplanstwie,ale obciach
0
n20:01, 5 września 2013
ale wstyd
0
oz19:54, 5 września 2013
I ci dalo się? Franek widzę ma wolę walki i chce ukrucić pedofilie. Za JP II ,sprawa pewnie by nie wypełzła poza mury watykańskie.
0
do :(19:35, 5 września 2013
O jakich katolikach piszesz? Chcesz powiedzieć że dobry katolik powinien siedzieć cicho i przymykać oczy na pedofilie? Brawo!
0
obserwator18:29, 5 września 2013
w każdej plotce jest ziarno prawdy
0
A18:19, 5 września 2013
Nie sądzę żeby Watykan coś podał nie sprawdzając tego rzetelnie, tym bardziej iż Stolica Apostolska wie jak KK ma problem z "tymi" sprawami.
0
sceptyk17:38, 5 września 2013
Wyborcza.pl pisze, że :
"Od trzech lat abp Wesołowski, który był jednocześnie delegatem papieskim w Portoryko i Haiti, walczył z arcybiskupem San Juan w Portoryko Robertem Gonzálezem Nievesem, którego oskarżał przed Stolicą Apostolską o malwersacje oraz krycie pedofilii. Słał w tej sprawie denuncjacje do Kongregacji ds. Biskupów, Duchowieństwa oraz Doktryny Wiary."
oraz:
"O pedofilię arcybiskupa Józefa Wesołowskiego oskarżają media z Dominikany, a sprawa przerodziła się w ogólnonarodowy skandal. Tamtejsza telewizja wyemitowała materiał o tym, że abp Wesołowski często odwiedzał miejsca znane z prostytucji nieletnich. Dziennikarze zaznaczają, że nie mają bezpośrednich dowodów na pedofilię polskiego arcybiskupa."

Kto da głowę, że za pomówieniami nie stoi arcybiskup Roberto González Nieves ?
0
DK17:34, 5 września 2013
Ne sądż,nie będziesz sądzony,,,kto z Was rzuci kamień w jego strone,,,]]
0
Turkuć do misiek z gór17:20, 5 września 2013
A co ty myślisz że jak hrabia to nie lubi sobie chłopczyka na kolankach posadzić. Jakie ma znaczenie czy on jest z pochodzenia chłoporobotnik czy boa grzechotnik.
0
?17:09, 5 września 2013
Za naszego jp2 zboczeńcy mieli sie w kosciele dobrze - i pewnie maja nadal, ale Franek postanowił wyczyścić ta stajnię. Da sie ... i nie trzeba czekać aż te watykanskie młyny zaczna mielic. Ciach i pedofila nie ma - a co z Paetzem było? jaki był bezczelny? jaki byłskandal?
0
:(17:07, 5 września 2013
Wychodzi jakimi jesteśmy katolikami, ledwo news poszedł w świat a już wszyscy opluwają księży i kościół, wśród nas tez są pedofile i co to oznacza ze wszyscy jesteśmy źli, trochę powściągliwości w osądach
0
matka terego17:07, 5 września 2013
serio? byl mily, pomocny, uczciwy? chcecie powiedziec ze nie obnosil sie ze swoimi (ewentualnymi) zainteresowaniami co do dzieci? to faktycznie bezapelacyjnie swiadczy o jego niewinnosci. przeciez powszechnie wiadomo ze kazdy pedofil chodzi w koszulce 'nie masz jeszcze dowodu osobistego - zapraszam po mszy'
0
Bro16:59, 5 września 2013
No to się Czorsztyn rozsławił po świecie...
0
kopiec kreta16:52, 5 września 2013
Oskarżenia o pedofilię skierowały pod adresem nuncjusza media na Dominikanie. Tamtejsza telewizja nadała reportaż, w którym pokazała watykańskiego dyplomatę, gdy odwiedzał miejsca w stolicy kraju znane z prostytucji nieletnich. cyt za onet . Może tylko tak sobie chodził obok tych miejsc i łapał świeże morskie powietrze. Na wideo przez chwilę widać jak macha rękoma w przód i w tył jakby coś trenował. Może sportowiec. Nuncjusz nie nuncjusz ruchu nigdy nie za wiele.
0
opamietajciesie16:51, 5 września 2013
Niektórzy są tak przyćmieni przez kościół i tak zmanipulowani przez księży, że nie dopuszczają do siebie myśli, że to co się dzieje na "plebaniach" i po za niedzielnym kazaniem przeczy prawom natury, które są niepodważalne odkąd ziemia się kręci. Pseudo celibat to tylko przykrywka dla pedofilskich zwyrodnialców i gejostwa. Nie wspomnę już o ciążach gospoś czy tych k....szonów co goniły za księdzem, bo temu to się nie dziwie, że chłop dał upust testosteronowi który w nim buzował
0
misiek z gór16:45, 5 września 2013
Witam :do czorsztynianki ,w pełni się z tobą zgadzam,znam go też osobiście,pracowałem tez z jego bratem ,i nie wierzę w te brednie ,są to ludzie wywodzący się z hrabiowskiej przedwojennej rodziny,jestem sto procent pewny że to fałszywe oskarżenia ,prawda wyjdzie na jaw jak oliwa :pozdrawiam
0
baciok@16:23, 5 września 2013
Brawo papież Franciszek
0
Do Dziękuję za uwagę15:49, 5 września 2013
Ciekawe ile ty z tego "wszystko masz na Youtube" rozumiesz. taki jesteś mądry jakbyś już wyrok usłyszał dla biskupa a twoja teściowa to spoko kobieta
0
chwileczkę15:25, 5 września 2013
radziłbym poczekać z osądami a nie od razu walić kamieniami po tym człowieku którego również znam i nigdy nie uwierze w takie oskarżenia. to jego nie pierwsza misja apostolska (wcześniej choćby Kazachstan) i nie sądzę żeby za nim stały takie czyny. ale coś w tym jest że jak wobec duchownego pojawiają się takie oskarżenia (TYLKO oskarżenia) to najłatwiej i najszybciej znajdują się "sprawiedliwi" wydający wyroki
0
fin14:39, 5 września 2013
do stau duchownego zawsze miałem uprzedzenia.
nigdy nie mogłem sobie wytłumaczyć jak zdrowy i nie urobiony facet może powstrzymać się od sexu. Wiem że jest celibat i odanie Bogu.
JednaK mimo wszystko to mnie nie przekonuje
0
Ma facet pecha14:27, 5 września 2013
Ma facet pecha. Za coś takiego jeszcze dziesięć lat temu nikt by go nie ruszył. A teraz masz... odwołanie ze stanowiska nuncjusza apostolskiego...
0
góralka14:23, 5 września 2013
jedna głupota;
0
Dziękuję za uwagę.13:55, 5 września 2013
Do Ja, tyś to chyba z moją teściową gadał/gadała zanim żeś to napisał. Nie jest to wymysł TVN-u Wiadomość podała Dominikańska TV wszystko masz na Youtube wystarczy wpisać arcybiskup oraz imię i nazwisko arcybiskupa.
0
co13:51, 5 września 2013
Haha. Na to czekałam, artykuł o biskupie, ale oczywiście trzeba było w to wmieszać burmistrza w komentarzach. W głowie się nie mieści...
0
Czorsztynianka13:47, 5 września 2013
Po pierwsze arcybiskup jest rodowitym Czorsztynianinem, po drugie nigdy prze nigdy nie uwierzę w stawiane mu zarzuty, znam go osobiście i wiem jakim jest wspaniałym, skromnym i pomocnym człowiekiem. Wielu ludzi to może potwierdzić. A te oskarżenia to prowokacja. Ktoś ma chrapkę na jego stanowisko.
0
x.man13:11, 5 września 2013
Na youtube jest reportaż o arcybiskupie.Wystarczy wpisać imię i nazwisko w wyszukiwarkę youtube
0
Śpisok12:54, 5 września 2013
Żywy Kościół jest NASZ a nie ich i wymaga oczyszczenia. Inaczej MY odejdziemy. MY bez nich się obejdziemy i NIE będziemy przyjmować sakramentów z rąk, które wcześniej macały kleryków lub dzieci.
0
jxc12:30, 5 września 2013
nie sądź a nie będziesz sądzony
0
kkkk12:27, 5 września 2013
nie ma bata znam chlopa wszystko to tylko pomowienia za ktore beda go przepraszac
0
!!!!12:20, 5 września 2013
do Ja. Prawda w oczy kole, wszystko jedno kto ją podaje, tvn czy dyrektor Biura Prasowego Stolicy Apostolskiej
0
Ania11:34, 5 września 2013
Z Czorsztyna!!!
0
Ja11:29, 5 września 2013
Czy wy ludzie jesteście tępi, doprawdy macie tak przysłonięte klapki na informacje pierwszego lepszego tvn-u który żyje tylko z takich sensacji?! weźcie sie zdrowo ogarnijcie zanim coś napiszecie i zaczniecie wydawać swoje bezwartościowe opinie!
0
sss11:16, 5 września 2013
Jeżeli zarzuty się potwierdzą - BEZWZGLĘDNA KARA POZBAWIENIA WOLNOŚCI - nie może mięć znaczenia jaką funkcję pełni ten człowiek..
0
Oświecony11:15, 5 września 2013
Może wreszcie zapatrzone w kleryków podhale przejzy na oczy. W szczegulności na wioskach. No i nasz pan burmistrz zamiast na kościoły zacznie inwestować w infrastrukture turystyczną która przyniosła by korzyści dla mieszańców w postaci pracy. Amen
0
Parafianin10:53, 5 września 2013
Szok. Mam madzieje, ze zarzuty sie nie potwierdzą.
0
masakra10:50, 5 września 2013
jeżeli informacja się potwierdzi to nic tylko go wykastrować i na sto lat do pudła zboka jednego! wstyd na całe Podhale! menda bez honoru!
0
do ftos10:46, 5 września 2013
Ta,napewno...
0
ftoś10:41, 5 września 2013
czy on na pewno urodził się w Mizernej???
0
julek10:40, 5 września 2013
Skandal!!
0
ps10:40, 5 września 2013
po prostu brak slow...
0
xxx10:29, 5 września 2013
mafia pedofilska zaczyna być rozbijana. tak trzymać
0
KUBAOSTERC@INTERIA.PL10:07, 5 września 2013
bagno..bagno..bagno ten KK
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
31
05.2025
Nie przegap!
13
06.2025
Nie przegap!
14
06.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
maj
26
Poniedziałek
Imieniny:Filipa, Pauliny, Eweliny
Kliknij po więcej