Radny apeluje do burmistrza: wycofajmy się z wprowadzenia Strefy Płatnego Parkowania - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Szczawnica
Clouds
10°
Wiatr: 5.868 km/h Wilgotność: 56 %
Clouds
11°
Wiatr: 8.352 km/h Wilgotność: 56 %
Clouds
11°
Wiatr: 2.484 km/h Wilgotność: 58 %
Clouds
12°
Wiatr: 2.916 km/h Wilgotność: 59 %
Clouds
10°
Wiatr: 8.532 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 5.76 km/h Wilgotność: 63 %
Jakość powietrza
10 %
Nowy Targ
14 %
Zakopane
10 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 7 | 14 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
09.06.2014, 14:44 | czytano: 4670

Radny apeluje do burmistrza: wycofajmy się z wprowadzenia Strefy Płatnego Parkowania

NOWY TARG. Radny Grzegorz Watycha skierował dziś do burmistrza Marka Fryźlewicza interpelację z wnioskiem o wycofanie się z planów wprowadzenia Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta. Urząd Miasta jest obecnie w trakcie rozstrzygania przetargu na wybór operatora SPP, ale decyzji jeszcze nie podjęto.

"Szanowny Panie Burmistrzu, w związku z trwającym postępowaniem przetargowym na zorganizowanie, wdrożenie i administrowanie strefą płatnego parkowania na drogach publicznych na terenie miasta Nowy Targ zwracam się do Pana z wnioskiem o unieważnienie w/w postępowania i podjęcie odpowiednich działań w celu definitywnego wycofania się z planów wprowadzenia powyższej strefy" - napisał radny Grzegorz Watycha.

I dalej: "Przez ostatnie miesiące miałem okazję przeprowadzić wiele rozmów z mieszkańcami naszego miasta, zarówno z tymi, którzy w obrębie planowanej strefy zamieszkują oraz prowadzą działalność gospodarczą, jak i też z tymi, którzy odwiedzają centrum miasta w celach zakupowych i w zdecydowanej większości otrzymywałem bardzo krytyczne uwagi w tej sprawie. Faktem jest, że jako radny głosowałem za wprowadzeniem Strefy Płatnego Parkowania
i dziś muszę przyznać, że bardzo się w tej kwestii pomyliłem, za co mieszkańców Nowego Targu, którzy powierzyli mi mandat zaufania - przepraszam.

Od samego początku przy planowaniu wprowadzenia tej strefy popełnionych zostało bardzo dużo błędów. Doskonale Pan pamięta, ile ich popełniła sama firma Stadtraum, opracowująca na zlecenie Urzędu Miasta koncepcję SPP, co wytykaliśmy na posiedzeniach komisji. Firma ta ma swoją siedzibę gdzieś w okolicach Poznania i moim zdaniem nie dołożyła należytej staranności w rozeznaniu lokalnych uwarunkowań Nowego Targu, przez co w opracowaniu znalazło się tyle błędów i wyciągnięto ostatecznie tak dużo błędnych wniosków. Aktualnie znając już ceny zaoferowane w przetargu jestem przekonany, że firma Stadtraum przygotowując koncepcję strefy dążyła wyłącznie do maksymalizacji zysków przyszłego administratora SPP kosztem mieszkańców i przedsiębiorców naszego miasta. Wadliwie przygotowana koncepcja SPP oraz brak rzetelnie prowadzonej konsultacji społecznej spowodowały, że Radni otrzymali nierzeczywisty obraz skutków społecznych i finansowych wprowadzenia SPP. Dziś z całym przekonaniem stwierdzam, że uruchomienie Strefy Płatnego Parkowania, doprowadzi do sytuacji, w której mieszkańcy nie tylko Nowego Targu, ale i też okolicznych miejscowości zaprzestaną przyjeżdżać do sklepów i zakładów usługowych w centrum Nowego Targu. Już teraz supermarkety położone na obrzeżach miasta są mocno oblegane, a po wprowadzeniu strefy tym bardziej każdy kierowca będzie omijał centrum Nowego Targu, między innymi z powodu, że w tamtych lokalizacjach nie są pobierane opłaty za parkowanie. W konsekwencji doprowadzi to do bankructwa lokalnych przedsiębiorców i powiększy bezrobocie na terenie naszego miasta. Wprowadzenie w życie tej strefy, przy zapowiadanej budowie kolejnych centrów handlowych, pogłębi tylko proces degradacji miasta. Zaproponowany system opłat okazuje się bowiem w rzeczywistości swoistym „parapodatkiem” sięgającym bardzo głęboko do kieszeni mieszkańców.

W procesie wprowadzania SPP zapominano całkowicie o koszcie, jaki za to zapłacą mieszkańcy, przedsiębiorcy, a ostatecznie nasz samorząd, kiedy zniszczymy życie społeczne i gospodarcze w centrum miasta. Panie Burmistrzu, dobry gospodarz nie może do takiej sytuacji dopuścić! Nikt nam tego w przyszłości nie daruje.

Jestem pewien, że można wypracować rozwiązania, które rozwiążą problem parkowania w centrum Nowego Targu, a nie będą miały tak negatywnych skutków dla mieszkańców.

Mając na uwadze przedstawione powyżej zastrzeżenia i to, że zdecydowana większość mieszkańców i przedsiębiorców naszego miasta jest tak krytycznie nastawiona do organizacji strefy w tym kształcie, wnoszę o unieważnienie prowadzonego postępowania i podjęcie w trybie pilnym niezbędnych działań w celu wycofania się z wprowadzenia jej
w naszym mieście"

oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Głos Ludu pracującego na emigracji20:54, 10 czerwca 2014
Odezwa do klakierów, pociotków, wasali, ludzi winnych przysługę szanownemu Panu burmistrzowi, skoro tak zaciekle atakujecie Grzegorza Watyche, to zapytajmy mieszkańców Zakopanego czy gminy Czorsztyn, co zrobił jak tam pracował? Jakim był pracownikiem urzędu miasta czy gminy. Jakie miał możliwości i co w tym czasie zrobił Wasz Jego eminencja. Tu brakuje gospodarza, wiadomo że nie uda się wszystkich pogodzić, ale nie może być tak że burmistrz swoje a mieszkańcy swoje. Wszędzie w cywilizowanym świecie to urzędnicy są dla mieszkańców anie odwrotnie no ale nie w tym zwichrowanym kraju i tej specjalnej wiosce...
Wierząca18:46, 10 czerwca 2014
do Prawdę Mówiąc......Co, za jaja, z tymi urzędnikami : W gminie miernota, w starostwie miernota, a na burmistrza i to Nowego Targu staruje ???!!!! To gorzej niż paranoja. Jak tacy ludzie mogą nami zarządzać ?!!!
na niwie16:45, 10 czerwca 2014
Do skort tych 3 to żołnierze pana Jelonka a on do pracy autem jezdzi i tyle w temacie.
za a nawet przeciw16:36, 10 czerwca 2014
W mieście obecnie działają dwie strefy płatnego parkowania. Przy szpitalu i przy starostwie powiatowym, w którym Watycha jest sekretarzem. Jeżeli p. Watycha chce być wiarygodny powinien najpierw zlikwidować te dwie strefy opłat, a potem domagać się nie wprowadzania kolejnych stref. Nawiasem mówiąc sam za ich wprowadzeniem głosował a jego koledzy z klubów poganiali burmistrza do szybszego wprowadzenia stref płatnego parkowania. Idą wybory więc GW szuka tematu, który będzie budził emocje. Z Falą i basenem nie wyszło, ze strefami będzie podobnie. Dla mnie ktoś kto raz jest za, a raz przeciw jest nieobliczalny i nie nadaje się do piastowania funkcji publicznych.
mieszkaniec bez centrum16:31, 10 czerwca 2014
Do mieszkanki centrum widać ze jesteś blond włosa i nie masz ani samochodu ani swojego interesuj dłuższy czas pracy wiąże sie z kosztami a lody w pucharkach będą w następnej kadencji w kawiarni RATUSZOWA tylko musi być zmiana .
skort15:37, 10 czerwca 2014
Przeciw tej strefie byli jedynie Radni Luberda Grzegorz, Morawa Tadeusz i Samolej Gabriel Reszta Rajców niestety była za strefą.
mieszkanka13:36, 10 czerwca 2014
Mieszkanka Centrum
Uważam,że należy zrezygnować z płatnych parkingów w centrum miasta, ponieważ po przeniesieniu sie Starostwa do nowej siedziby już zwolniło się wiele miejsc, podrugie powstał parking na ul.Harcerskiej, a w budowie
parking przy ul. OrkanA. Oczywiście jest jeszcze problem z urzędnikami
Urzędu Miasta.Ci Państwo powinni parkować koło lodowiska.Kolejny problem,to setki miejsc zajętych przez ekspedientki z okolicznych sklepów. Te Panie powinny korzystać z busów i autobusów, no, ale
wygodniej jest autem.To są dwie grupy, które zajmują miejsca parkingowe przez 8 godzin.Po godzinie 17-tej, znajdą Państwo miejsce bez problemu.Wtedy jednak nie ma po co przyjeżdżać do centrum, bo wszystko zamknięte. Jedynie wijąca się jak za PRL-u kolejka po lody daje oznaki życia.Jakby nie można było wydłużyć godzin otwarcia sklepów, zrobić lodziarni pośrodku rynku i zjeść lody z pucharków z owocami ,z bitą śmietaną, bo nie każdy jest wielbicielem piwa.No, cóż widać nie można.
Łatwiej protestować niż coś samemu zmienić, a my mieszkańcy będziemy
płacić,aż centrum miasta wyludni się całkowicie.
Chłopak z Miasta10:47, 10 czerwca 2014
Nowotarżanie zostaliście załatwieni po kolei , najpierw zniszczono Rynek aby ułatwić galerią rozwój , potem wyznaczono w planie zagospodarowania w mieście kilkanaście miejsc na centra wielkopowierzchniowe teraz strefy dokończą dzieła , pozostaje wyjazd z kraju za chlebem , albo Walczcie o swoje oni o Wasze poparcie walczyli a potem zdradzili !!!
Mieszkanie na emigracji10:44, 10 czerwca 2014
Popieram, przyjadę specjalnie na wybory z za granicy i oddam na Pana Grzegorza swój głos. Prawda jest taka ze mieszańców NT każe sie na każdym kroku jakimiś para podatkami. Brak na to zgody! Pan burmistrz w ostatnich miesiącach swojego urzędowania po prostu chce sie na mieszkańcach zemścić ... Ale za co ????
????????10:36, 10 czerwca 2014
trzeba wybudowac parking pietrowy i kasowac
podobno miał byc kolo lodowiska ale sie nie udalo
kolostrazy jest miejsce ale .......???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Sędzia10:32, 10 czerwca 2014
W nowej galerii 600 miejsc parkingowych a w rynku ograniczono do 40 wszystko zgodnie z planem , swoi w rynku załatwieni na amen .
Po polsku aby sąsiad nie miał lepiej . Teraz dopiero potrzebna będzie rewitalizacja rynku . Tylko będzie za późno . W normalnych miastach , Miasto i rajcy bronią swoich kupców pytają o zdanie i opinie , tylko nie w Nowym Targu . To jest skrajny kretynizm .
Kupcy głośno PROTESTUJCIE !!!
Protest Kupców10:30, 10 czerwca 2014
Kupcy z Miasta i targowicy oraz ich pracownicy razem w sobotę blokujemy zakopianke o 15 00 na przejściu koło Skalnego Dworku . Zbiórka o 14 pod ratuszem w rynku koło fontanny. Pana Grześia też zapraszamy oraz innych radnych oraz włodarzy którym zależy
na przyszłości miasta .
NOWY TARG201410:18, 10 czerwca 2014
uwazam ze chory pomysł jest by w centrum była jakas strefia płatnego parkowania nienormalne jak na Nowy Targ, Burmistrz i Radni narobili echa ze chce by w poblizu centrum był parking poziomowy i co? cisza normalne.
Płatna strefa parkowania turysta ominie Nowy Targ po i tak w miescie nuda a rynek jest jak patelnia kamienna.
Ten Burmistrz musi zakonczyc Razem ze Swoimi Radnymi załosnymi, Nowy Targ stał sie miastem zacofanym ale Rada z Burmistrzem kompinuja ze masakra tylko szkoda ze kompinuja negatywnie dla miasta i mieszkancow nie wspominam o turystach ktorzy przewaznie tylko przejezdzaja przez miasto i jada dalej.
Radni skad maja takie glupie pomysły? chyba za duzo ogladaja filmow nie z zycia, nie potrzeba referentum szkoda kasy poniewaz odpowiedz prawie kazdego mieszkanca i turysty jest jedna NIE NA STREFE PARKOWANIA PŁATNEGO.
ten pomysł jest wielkim nie wypałem, nierozumiem dlaczego Burmistrz i Radni maja az taki powazny problem z mysleniem? normalnie załosne ich decyzje i inwestycje.
mam nadzieje ze nowa wladza miasta bedzie sport traktowac pozytywniej i rozwijac by miasto znow bylo zyciem sportowo rozrywkowym nie ja teraz zamuła miastowa.
Parkometr10:12, 10 czerwca 2014
Płatna strefa parkowania jest niepotrzebnym pomysłem jest to oczywiste że to rodzaj dodatkowego podatku dla obywateli i interesantów a mechanizm zastosowania takiego rozwiązania będzie opłakany w skutkach. Ale to jest tak jak decydenci i włodarze są oderwani od rzeczywistości i wpatrzeni w siebie.
510:02, 10 czerwca 2014
Ten znowu pajacuje
Verius Dicam (Prawdę mówiąc)09:43, 10 czerwca 2014
Kwieciste wypowiedzi pod publikę z racji zbliżających się wyborów....
Najpierw Grzegorz W. głośno krzyczał na basenie (prawie ... bo go sprawnie uciszono). Teraz parking, jutro coś nowego...
Nawet mam już tematy do poruszenia i "promowania siebie" i chętnie podpowiem - stadion miejski, hala Gorce, hokej (zawsze nośne ale mało efektywne - Tarnowski próbował).
Szkoda tylko, że to zjełczała kiełbaska wyborcza kandydata na burmistrza...
A prawdziwych pomysłów na miasto brak.
Pytanie: Czym wsławił się Grzegorz W jako zastępca wójta gminy Czorsztyn czy teraz sekretarz powiatu?
No właśnie....
Niczym.
Więc co zrobi jako przyszły burmistrz?
No właśnie....
Nic.
rynkowiec07:38, 10 czerwca 2014
A którzy to radni byli za,a którzy przeciw strefie parkowania,są wybory niebawem to ich rozliczmy,jak ktoś wie podać imiennie
Alien01:48, 10 czerwca 2014
lepiej przyznać się do błędu i zrobić krok w tył niż brnąć w absurd powszechnego niezadowolenia, żadnego pożytku z tej strefy nie będzie!
klara23:02, 9 czerwca 2014
@szmira słuszna racja... jakoś nikt nie widzi problemu, że koło SOR nie ma gdzie zaparkować !!!!
!!!!22:49, 9 czerwca 2014
Słusznie, a że wybory blisko to tym bardziej słusznie. Negatywne komentarze wyglądają tak, jakby były pisane na zamówienie "burmistrza ostatniej już kadencji"
wyborca22:29, 9 czerwca 2014
Kiełbasa wyborcza - tylko tyle
xyz22:28, 9 czerwca 2014
@szmira, a ty aby używasz wazeliny ... czy tak na sucho. podobno na sucho nie jest komfortowe.

Watycha to jedyny radny który słucha mieszkańców i mysli. Strefy załatwią do końca biznesy w centrum,,,,,,a może chcecie dać jakiejś firmie zarobic, bo trudno inaczej zrozumieć wasz upór przy ich wprowadzaniu
szmira22:04, 9 czerwca 2014
Mam tylko jedno pytanie do sekretarza Watychy - czy starostwo konsultowało pierwszą w mieście strefę płatnego parkowania pod szpitalem? O ile mnie pamięć nie myli to nie. No to może w obronie zarówno mieszkańców jak i przedsiębiorców tego miasta oraz powiatu należałoby zacząć od swojego podwórka? Jakaś inicjatywa? Jakiś pomysł? Sugestia jaką pan sformułował po tych kwiecistych komunałach "Jestem pewien, że można wypracować rozwiązania, które rozwiążą problem parkowania w centrum Nowego Targu, a nie będą miały tak negatywnych skutków dla mieszkańców" jest żałosną hipokryzją. Przecież od trzech lat ma pan mandat radnego i zamiast pomagać ludziom w rozwiązaniu problemów uprawia pan niezmiennie politykę na poziomie Kalego.
Hej21:41, 9 czerwca 2014
Watycha to taki sam koleś jak Tarnowski który żeruje na posadzie państwowej i szuka dziury w całym. Strefa do dobry pomysł bo przynajmniej skończy sie parkowanie całodniowe urzędników i innych kolesi w centrum miasta. Watycha myśli ze wybory wygra juz w czerwcu ...Co za koleś!!!!
Glos Ludu pracującego na emigracji21:28, 9 czerwca 2014
Prawda jest taka, że centra miast zmieniają swój charakter, to co kiedyś było w Krakowie, potem w Bielsku, musiało siłą rzeczy dotrzeć też i na wieś.
Nowemu Targowi potrzebna jest rewitalizacja rynku ale nie wybetonowanie wszystkiego ale nowy charakter lokali w centrum. 10 w bielsku widziałem jak przez kilka lat z centrum sklepiki z ciuchami znikały a na to miejsce wchodziły banki i restauracje. Pytanie czy Nowy Targ jest w stanie zaoferować coś żeby ściągnąć turystów? Jaki procent wszelkich wczasowiczów wypoczywających na Podhalu latem czy zimą będzie chciał tu przyjechać na jeden dzień i po co? A jeśli już to płatne parkowanie na pewno temu nie pomoże. Tak że pomysł radnego Watychy nie jest zły. Miejscowym nie przeszkadza ale żeby ściągnąć turystów, trzeba coś znacznie więcej... Czy przed wyborami, można poprosić jego eminencje i naszego kandydata na burmistrza w osobie Grzegorza Watychy aby przedstawili swój plan co zamierzają zrobić aby z Nowego Targu uczynić miast przyjazne mieszkańcom i turystom...
NIE dla platnego parkowania21:20, 9 czerwca 2014
brawo p Grzegorzu
strefa platnego parkowania to koniec handlu w centrum i koniec podatkow od dzialalnosci do budzetu miasta !!!!!!!
markety dzis sa jutro zmiana nazwy i zwolnienia od podatkow dzi9wne koszty aby uniknac podatkow i docelowo wyzsza cena po wycieciu konkurencji !
Masz pan moj glos w wyborach !!!!
Panie Fryzlewicz juz wiecej na pana nie zaglosuje dosc !!!!!!!!!!!
Dabliuuu19:41, 9 czerwca 2014
Proponuje zrobic referendum w sprawie stref.To czyste zlodziejstwo i tyle.Spoko ten Radny:)
mit19:13, 9 czerwca 2014
Brawo głosuję na Pana - takiego włodarza trzeba w tym mieście.
kontroler_ruchu19:00, 9 czerwca 2014
do wyborów nie ma strefy po wyborach będzie i to drogo !!!!
mikołaj wiedźma18:15, 9 czerwca 2014
Musi czymś chłopina błysnąć, bo wybory za pasem. Największa głupota to nie robić strefy płatnego parkowania w tym i tak już zapchanym mieście.
wtf18:07, 9 czerwca 2014
mieszkaniec...bredzisz. NT to nie Kraków i NIE JEST potrzebna w NT żadna strefa a tym bardziej obejmująca prawie połowę miasta. Brawo Watycha ! Trzymam kciuki za obalenie 20lat rządów Burmistrza i spółki. Masz mój głos.
Mieszkaniec17:48, 9 czerwca 2014
Świetna inicjatywa Panie Grzegorzu. Jak to sie mówi lepiej późno niż wcale.
misiek17:23, 9 czerwca 2014
Szkoda, że tak późno p. Radny mądrze pomyślał. Tyle kosztów narobiono z projektami i tak pewnie byłoby za rządów p. W. Zmiana konieczna w naszym mieście ale nie p. W bo będą nie przemyślane decyzje.
Tomek16:40, 9 czerwca 2014
W końcu ktoś raczył porozmawiać z mieszkańcami.. aż dziwnie. Ale szacun za przepraszam ;)
Magdalena16:37, 9 czerwca 2014
mam nadzieję, że ta interwencja Pana Grzegorza pomoże
kolega kolegi z urzedu16:22, 9 czerwca 2014
Brakuje pieniędzy na spłatę kredytów zaciągniętych przez miasto to Maziorz chwytał się będzie wszystkich możliwych sposobów by ludzi ogolić z pieniedzy
lili16:15, 9 czerwca 2014
To jest przykre ze burmistrz z innymi nie myślą o swoich mieszkańcach tylko o sobie. Zezwalają na budowę duzej galerii gdzie wiadomo otworzą sie sieciówki. Przy nich małe sklepiki nie mają szans. Wprowadzają płatne parkingi dla mieszkańców. Aż sie nie chce myslec co to bedzie...:((
brawo!!!!16:10, 9 czerwca 2014
Pierwszy radny co ma jaja!!!!
mieszkanic16:01, 9 czerwca 2014
Watycha na Burmistrza////
anon16:00, 9 czerwca 2014
Grzegorz Populista.
jan16:00, 9 czerwca 2014
Watycha i Tarnowski działają na burmistrza jak płachta na byka. Ciekawe, co mu burmistrz odpowie..... pewnie, że się nie da, bo on burmistrz ma taki kaprys i ma do kaprysów prawo, bo sami wyborcy mu je dali
mieszkaniec15:41, 9 czerwca 2014
Szanowny Panie Radny!
zanim napisze Pan głupoty proszę wyjść do Rynku i zobaczyć czy tak łatwo znaleźć wolne miejsce parkingowe, wszystkie miejsca są zajęte a opłata wynosi 3zł za pierwszą godzinę. W strefie jak Pan powinien wiedzieć opłaty będą zdecydowanie niższe, więc niech Pan nie pisze głupot, uregulowanie parkowania w mieście wymaga od dawna podjęcia szybkich działań, a to że ludzie wolą robić zakupy w supermarketach nie jest spowodowane opłatami za parkowanie, tylko cenami jakie oferują przedsiębiorcy w centrum miasta
parkingowy15:34, 9 czerwca 2014
I bardzo dobrze, lepiej późno niż wcale.
krawber15:30, 9 czerwca 2014
Juto to kiedyś pisałem ale skomentuję raz jeszcze:
Jeszcze tylko trzeba się zastanowić po co nie długo ludzie mieliby parkować, A) w Rynku B) w okolicach Rynku.
Przecież UM Nowy Targ z jego ekscelencją burmistrzem to taka władza co promuje obcy handel w postaci hipermarketów i dużych centrów handlowych. Dawniej to rozumiem, w Rynku kwitły biznesy lokalnych przedsiębiorców, teraz wszystko wymarło, bo za miast stwarzać ułatwienia dla lokalnych firm to robi się wszystko aby je zabić, za to ułatwienia robi się wszystkim innym tylko nie swoim. Osobiście to nie wiem po co do tego rynku jechać - na loda... hm i jeszcze dopłacać za parking aby tego loda zjeść... to przecież można sobie za darmo zaparkować przed centrum handlowym i zrobić zakupy u obcych. A dla obcych - np. takiej galerii Buy and Fly to burmistrz na gruncie publicznym ufunduje dodatkowy parking żeby tylko się rozwijali. Swoim w centrum i rynku płatne parkingi obcym w galeriach za darmo będą oddawać. A dzisiaj pojawiła się informacja, że na przeciwko Zadymy będą budować kolejne największe w regionie centrum handlowe COLOR PARK - również widzę promowane przez Miasto - no to jak już to otworzą to ludzie nawet do centrum nie będą skręcać tylko prosto do centrum z darmowym parkingiem. Ludzie Nowy Targ to nie Krakow - po co te płatne parkingi, przecież do centrum nie ma już po co jeździć. W mieście z tradycjami handlowymi lokalny handel jest w powolnej agonii....
Nowotarżanin15:04, 9 czerwca 2014
Panie Watycha, weź się Pan za jakąś robotę konkretną. To jets żałosne, głosował Pan za wprowadzeniem strefy. Wiadomo że wiekszość mieszkańców jest przeciwna płatnej strefie. Ale nikt nas nie pyta o zdanie. Teraz Pan strugasz "dobrego wujaszka". Właśnie tak jesteście oderwani od rzeczywistości, że nie wiecie po co jesteście w Radzie Miasta i za czym głosujecie.
xyz15:03, 9 czerwca 2014
Grzesiek na burmistrza!!!!!! Jedyny mądry w tym zakłamanym towarzystwie. Wystarczy płatny parking pod urzędem
POPIERAM !!!15:01, 9 czerwca 2014
Zgadzam się z Panem Watychą, płatna strefa parkowania to poroniony pomysł i trzeba się z tego przedsięwzięcia wycofać.
Oscypek15:00, 9 czerwca 2014
Jakże piękny przedwyborczy "dupochron"
sss14:57, 9 czerwca 2014
popieram w pełni - szukajmy innego rozwiązania, to jest zbyt dotkliwe dla wszystkich..
kolo14:51, 9 czerwca 2014
Bardzo słuszna idea pod warunkiem egzekwowania zasad prawidłowego parkowania. Parkingów w mieście jest wystarczająca ilość a samochody są parkowane w sposób uniemożliwiający korzystanie z chodników. Straż Miejska natomiast pozwala na taką sytuację.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas