Wolnościowe Podhale apeluje by nie traktować ich jak "Komisji Likwidacyjnej" - podhale24.pl
Wtorek, 30 kwietnia
Imieniny: Katarzyny, Mariana, Lilii
Jabłonka
Clear
12°
Wiatr: 6.516 km/h Wilgotność: 77 %
Clear
12°
Wiatr: 6.084 km/h Wilgotność: 62 %
Clear
12°
Wiatr: 5.76 km/h Wilgotność: 75 %
Clear
13°
Wiatr: 7.776 km/h Wilgotność: 77 %
Clear
10°
Wiatr: 10.404 km/h Wilgotność: 82 %
Clear
Wiatr: 10.62 km/h Wilgotność: 72 %
Jakość powietrza
38 %
Nowy Targ
42 %
Zakopane
52 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 19 | 38 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 21 | 42 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 26 | 52 %
05.09.2014, 22:41 | czytano: 4711

Wolnościowe Podhale apeluje by nie traktować ich jak "Komisji Likwidacyjnej"

NOWY TARG. - Korzystamy wyłącznie z naszych obywatelskich praw - mówił podczas sesji Gabriel Jędrol. Zabrał głos w imieniu stowarzyszenia "Wolnościowe Podhale", by jak powiedział "rozwiać wątpliwości, jakie narosły wokół inicjatywy zorganizowania referendum".

zdj. Michał Bachulski
zdj. Michał Bachulski
Oto treść odczytanego oświadczenia:

"Szanowny Panie Przewodniczący, Szanowni Radni, Panowie Burmistrzowie i wszyscy obecni na dzisiejszej sesji.
Z racji iż wokół naszej inicjatywy, czyli inicjatywy zorganizowania referendum narodziło się w ostatnich tygodniach wiele nieporozumień oraz plotek, chcielibyśmy przed Państwem przedstawić Nasze motywy oraz idee naszej dalszej działalności społecznej.

Stowarzyszenie Wolnościowe Podhale jest oddolna inicjatywa młodych ludzi, którzy po zakończeniu edukacji chcieliby mieszkać, pracować i żyć w swoim ukochanym mieście.

Wolnościowe Podhale to inicjatywa na rzecz poszerzania wiedzy ekonomicznej społeczeństwa i zmniejszania ingerencji samorządu i państwa w życie jednostki.

Ustanowione przez nas cele chcielibyśmy realizować poprzez konkretne działania praktyczne. Jednym z tych działań jest próba zorganizowania referendum w mieście dotyczące Straży Miejskiej. Chcemy zaznaczyć, że Naszym głównym celem nie jest likwidacja tej służby, lecz danie ludziom możliwości wypowiedzenia się w ważnej i często powracającej do debaty publicznej kwestii. Proszę o nie traktowanie nas jako Komisji Likwidacyjnej.

Przedstawiamy konkretne argumenty i konkretne rozwiązania, które wydają nam się tańsze, a przede wszystkim skuteczniejsze niż zastosowane obecnie.

Nie twierdzimy, że Policja będzie w stanie przejąć wszystkie obowiązki Straży Miejskiej. Jesteśmy dalecy od zatrudniania policjantów do kontroli gospodarki śmieciowej, natomiast uważamy, że wzorem innych miast w Polsce, ten konkretny obowiązek mogą realizować urzędnicy bez munduru, pracujący w referacie ds. ochrony środowiska. Jak czytamy na stronie Urzędu Miasta pod obowiązkami osób pracujących we wcześniej wspomnianym referacie jest chociażby, tu cytat “organizowanie, nadzór i kontrola nad gospodarką odpadami” . Zdajemy sobie sprawę z tego, że nikt nie lubi być kontrolowany i w sytuacji w której na teren posiadłości prywatnej następuje urzędnik bez munduru budzić to może niepokój obywatela, dlatego wzorem innych miast po referendum będziemy proponować w takich przypadkach odpłatną asystę policyjną.

W zamian za patrole Straży Miejskiej, które odbywają się samochodem bądź na rowerach, będziemy proponować również płatne, piesze patrole policyjne, z których raporty miałyby trafiać bezpośrednio do Urzędu Miasta. Faktem jest, że policjant, z pełnym uzbrojeniem i z pełnymi kompetencjami może skutecznie zainterweniować w nawet najtrudniejszych przypadkach. Ma on także obowiązek narażania swojego życia i zdrowia dla obywateli.
Podsumowując nasze argumenty, musimy dodać, że proponowane przez nas rozwiązania są tańsze, a także skuteczniejsze. Dlatego, biorąc pod uwagę argumenty Pana Burmistrza i Pana Komendanta Straży Miejskiej, chcemy poddać tą kwestię pod demokratyczne glosowanie obywateli. W ten sposób korzystamy wyłącznie z naszych obywatelskich praw.

Bardzo było nam przykro słuchać słów Pana Burmistrza w lokalnym radio, który “ostrzegał” obywateli przed korzystaniem ze swoich praw w obliczu przedsięwzięcia obywatelskiego jakim jest przeprowadzenie demokratycznego referendum. Musimy nadmienić, że zbiórkę podpisów potwierdził pisemnie i wyraził na nią zgodę p. V-ce Burmistrz Zajączkowski.

Chcielibyśmy się również odciąć od sugerowanych nam powiązań z wszelakimi opcjami politycznymi. Jesteśmy inicjatywa oddolną oraz niezależną od wszelkich wpływów partyjnych czy to szczebla centralnego czy tez lokalnego.

Myślę, że udało nam się w tym wystąpieniu rozwiać wszelkie wątpliwości nie tylko Państwa, obecnych tu dziś na Sali, ale także opinii publicznej. W razie jakichkolwiek pytań czy też sugestii, jesteśmy skłonni rozmawiać z przedstawicielem każdego ugrupowania, jeżeli tylko tym osobom będzie zależeć na zmniejszaniu wydatków publicznych, obniżce podatków i ułatwianiu życia oraz pracy mieszkańców całego Podhala, przy minimalnej ingerencji władzy i urzędników.”

Wystąpienie przyjęte zostało oklaskami.

Potem głos zabrał wiceburmistrz Eugeniusz Zajączkowski: - Ja nie potwierdzałem zbierania podpisów, tylko potwierdziłem przyjęcie do wiadomości samej inicjatywy. Potwierdzać będziemy podpisy, jak je od państwa otrzymamy. Będziemy je wtedy weryfikować. Proszę się więc ściśle i precyzyjnie wyrażać. To wszystko jest nagrywane - pouczył członków "Wolnościowego Podhala".

- Skierowałem oficjalne pismo do Komendanta Powiatowego Policji tydzień temu z zapytaniem, czy Policja jest w stanie przejąć zadania Straży Miejskiej i czy te zaoszczędzone środki byłyby lepiej wykorzystywane. W przyszłym tygodniu powinna być odpowiedź. Jeśli okaże się, że tak, to nasi młodzi koledzy mają rację. Ale z tego co wiem to raczej "nie bardzo" - dodał Marek Fryźlewicz. Burmistrz zobowiązał się przekazać odpowiedź komendanta radnym i mediom.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Jan z Lasa13:34, 9 września 2014
Wolnościowe Podhale to Ruch Palikota?
obywatelka13:33, 8 września 2014
Nie wiem skąd wyrosło przekonanie że SM jest niepotrzebna... Nie dość, że nie ma pracy to zaraz będzie jeszcze więcej bezrobotnych... Ale ja na coś innego chciałam zwrócić uwagę. Myślicie, że jak nie będzie SM to coś się w mieście wielkiego zmieni? Że z tą policją to wypali? Myślicie, że co pan burmistrz z tymi pieniędzmi zrobi? Zrobi więcej miejsc pracy? Da Wam? hehe xD Chłopaki, ruszcie głową, dojrzyjcie jakie są realia i jakie mogą wyniknąć z tego konsekwencje. Bo nie sztuką jest coś rozwalić...
blokuska11:44, 8 września 2014
dlaczego tak bardzo boicie się tych młodych ludzi?
to pierwsi od lat którzy chcą tu zostać a nie uciekać.
ktoś napisał że statystyka to piękna nauka. to prawda
w n.targu rodzi się nas więcej niż umiera !!! chura
tylko wg statystyk co roku jest mniej nowotarżąn.
paradoks czy emigracja
POPIERAM MŁODYCH - bo im się chce, bo nie chodzi im o kasę, bo mają otwarte głowy i się nie boją zadrzeć z UKŁADEM ZAMKNIĘTYM

a dla urzędników miejskich kasa za nadgodziny
tyle komentarzy w niedzielę to w końcu też praca.
Klara02:27, 7 września 2014
masakra ile jest nienawiści w tych komentarzach...
serwus21:10, 6 września 2014
No widzisz komendancie , a jednak !?
ustawodawca20:50, 6 września 2014
Panowie jestescie za cieccy w pasie. Straz byla jest i BEDZIE. Nic wam nie da wypromomowane sie,!!!!!
STAŚ20:11, 6 września 2014
do KMS.........coś, Waść kombinujesz, ale można i tak. Inni dorwali się do Twoich wypowiedzi,a, po mojemu, powinni zająć się tematem, a nie piszącym. I tak , na marginesie, wyznaję zasadę, jutro będzie lepszy dzień!!! Miejmy trochę szacunku dla drugiej osoby. Zaznaczam, przy okazji, jestem apolityczny libertyn, ceniący sobie wolność!!! Wolność, w każdej jej postaci. Pozdrawiam, nawet, malkontentów!!!
nie patriota idiot17:44, 6 września 2014
' młodych ludzi, którzy po zakończeniu edukacji chcieliby mieszkać, pracować i żyć w swoim ukochanym mieście.' SŁUCHAM? a co tu jest że takie 'ukochane'? parę domów, bloczków, cztery biedronki i galeria? to się nazywa miasto? nieźle macie, powiem wam. w krakowie studiujecie a na nt mowicie 'ukochane miasto' haha co za patrioci
KMS17:37, 6 września 2014
do serwus: KMS to nie skrót od Komendanta Straży Miejskiej, ale od czegoś zupełnie innego, związanego z życiem osobistym a nie zawodowym. To tyle w tym temacie.

do nt: akurat jestem młodą osobą (przed 30stką). Ale od małego dziecka miałem wpajane, by nie narzekać a doceniać to co się ma. W Nowym Targu jest wiele firm, które prężnie się rozwijają.
Zaś wyjazd za chlebem spowodowany jest działaniami posłów i im podobnych a nie Burmistrza.
Bo co wspólnego ma Burmistrz z ogromnymi podatkami nałożonymi na przedsiębiorców czy wysokimi cenami paliw?
816:58, 6 września 2014
do wow. Wiesz, ortografii zawsze się można jeszcze nauczyć, ale chamstwo które wyssałeś z mlekiem matki zostanie ci już na zawsze. Bo w naszym mieście burmistrzem jest pan Fryźlewicz a nie rura.' Przygadywała motyka gracy"
serwus16:15, 6 września 2014
Ktoś kto wybrał sobie nick'a KMS (w tej dyskusji ) , naraża się na podejrzenie , że jest Komendatem Miejskiej Straży . Z tego też powdu istnieje domniemanie , że jest sędzią we własnej sprawie .
A to podkopuje jego wiarygodność jako bezstronnego dyskutanta za , którego chciałby uchodzić .
nt16:14, 6 września 2014
Panie KMS - ci uważają, że jest dobrze którzy mają robotę głównie -urzędniczyny. Mnoży sie to jak szrańcza. Patrz pan ile biurowców i ile milionów na to idzie - starostwo, skarbówka teraz gminia pierze ogromny budynek. Fajna robota. 8 godzin w ciepełku, żadnej ale to żadnej odpowiedzialności, żadnych własnych inwestycji i dobra pensyjka. Co miesiąc.
Może pan się dowiesz, ile młodych ludzi wyjechało za chlebem za granicę? Ile rodzin zostało rozbitych? To wszystko przez niedołęgę burmistrza, bo zamiast organizować miejsca pracy to on marmurem place wykłada. Zamiast remontować halę lodową on buduje Wojasowi boisko, żeby Wiesio mógł kupować i sprzedawać zawodników za miliony. Paranoja! Młodzi nie są głupi i widzą jakie jaja się w mieście robi i prawidłowo na nie reagują. A ty KMS idź już na zasłużoną, wysiedzianą emeryturę. Teraz młodzi mają głos bo oni chcą tu żyć i pracować a nie tułać się po świecie.
Chunkie16:09, 6 września 2014
KMS ma rację! To już nie można być zadowolonym z życia i z tego co mamy, tak po prostu bez żadnego ukrytego motywu w stylu "jestem radnym i koniecznie chce zachować swoją posadkę"? Ludzie! Ogarnijcie się! Mamy naprawdę dobrze i nie trzeba być "człowiekiem burmistrza" żeby to dostrzegać.
A straż miejska jest potrzebna co było widać na Jarmarkach, bo naprawdę pilnowali ten komunikacyjny chwilowy burdel.
KMS15:22, 6 września 2014
do @wow: za błąd przepraszam i przyjmuję krytykę ortograficzną z pokorą.
A dla Pana/Pani (po nicku ciężko o identyfikację) informacja, że jestem zwykłym mieszkańcem a nie radnym.
Właśnie taka postawa w komentarzach jest dla mnie bardzo rażąca. Jak ktoś popiera Burmistrza czy ma wątpliwości co do słuszności działań Wolnościowego Podhala to od razu musi być radnym albo pracownikiem Urzędu Miasta czy innej instytucji.
To już normalny mieszkaniec miasta nie może mieć własnego zdania?
W Nowym Targu jest bardzo wiele osób, które uważa że jest dobrze. Nie marudzą i nie narzekają, bo są zadowoleni z życia i miasta!
Dość już tego szufladkowania!
Bo inaczej to oznaczała, że np. Pan/Pani @wow jest z opozycji albo Wolnościowego Podhala, bo jest przeciwko wszystkiemu i krytykuje co tylko się da.
wow13:59, 6 września 2014
Panie radny ukrywający się pod nickiem KMS - naucz sie pan pisać i odmieniać po polsku - komu, czemu? .... kierowcom! nie kierowcą. Dlaczego pan oskarżasz o złe intencje? Oni tylko korzystają ze swoich niezbywalnych praw jako obywatele, a że wy trzęsiecie porami to się nie dziwię. Co się z wami - darmozjady stanie jak rury zabraknie? Bidoki
KMS12:24, 6 września 2014
do @ciekawski: a byli np. na szaflarskiej w kilku miejscach i pomagali kierowcą na drodze o zmienionych kierunkach jazdy. Byli też w całym rynku i nie tylko.
A Wolnościowe Podhale jest bardzo nie szczerze.
Jak ktoś chce referendum to ma konkretny cel, inaczej nie podejmowałby inicjatywy. Wiec ich celem jest likwidacja straży a nie referendum. Wiec to pierwsza nieścisłość. Drugą jest ich niepolityczność. Rzekoma. Bo przecież na tym portalu jeden z nich przyznał, że sympatyzuje z Korwinem.
Zbyt pachnie to polityką i podejrzanymi układami.
do @statystyka: podaj źródło swoich danych i podaj o ile rozrosła się administracja w każdej z tych miejscowości.
nowotarżanin11:51, 6 września 2014
Czytając niektóre komentarze można odnieść wrażenie,że policja ma obowiązek tylko siedzieć na Konfederacji ewentualnie patrolować samochodem ulice.Otóż moi drodzy do policyjnych obowiązków należy również patrolowanie ulic piechotą!Wydaje mi się,że policyjne patrole przyniosą więcej korzyści niż ta nasza "***"straż miejska...
Statysta11:39, 6 września 2014
Stalowa Wola -
SM - 1 mln zł, po likwidacji Policja dostaje 150 000 zł

Chrzanów -
SM - 1,1 mln zł, po likwidacji Policja dostaje 100 000 zł

Łask -
SM - 300 tys. zł, po likwidacji Policja dostane 20 000 zł

Grajewo -
SM - 300 tys. zł, po likwidacji Policja dostaje 60 000 zł

Trzebinia -
SM - 120 tys. zł, po likwidacji Policja dostaje 30 000 zł

Zakroczym -
SM - 200 tys. zł, po likwidacji Policja dostaje 30 000 zł.

Efekty ? W każdym mieście zanotowano wzrost wskaźników za które odpowiadała SM. Statystyka to piękna nauka.
Szef11:29, 6 września 2014
Jezu jak oni się ich boją...
ciekawski11:26, 6 września 2014
do : R

Czytaj ze zrozumieniem.

Głównym celem akcji jest doprowadzić do referendum w sprawie odwołania SM. To referendum zdecyduje, - czyli MY czytaj nowotarżanie - czy SM jest Nowemu Targowi potrzebna czy też nie
e?10:57, 6 września 2014
UM już bardziej stara się siać propagandę orzeciwko aktywnym ludziom. Już powoływania na wiarę, na litość, że się jest ich kolegami. Zmiana retorymi za prośbą urzędasów? Z rzekomymi mandatami skończyła się gadka bo jednak szukanie w papierach SM nie dało nic? NT to miasto gdzie władza ma menralność tej z PRL a obywatel ma siedzieć cicho i nie przeszkadzać?

Boisko dla Wojasa to osobny temat, niby lekkoatletyczne a tak naprawdę kto widział rzucać oszczepem do plastikowej trawy? I nagle się okazuje że kilka zbędnych milionów poszło na funkcję lekkoatletyczną której stadion pełnić nie będzie. No ale Wiesiu ma boisko bo piłki już któreś z kolei i Maziorz zadowolony. Paśkę też zadowolił nazwą rąda, takiemu księdzowi biznesmenowi na pewno nie chce się narazić
R09:46, 6 września 2014
A mnie się nie udało przekonać. Stwierdzenie: "Naszym głównym celem nie jest likwidacja tej służby" przeczy dalszemu ciągowi pisma, bo w konsekwencji jest to likwidacja. Miotacie się pastwo w swoich racjach...
Analityk09:36, 6 września 2014
Może nikt nie zauważył ale dzięki nim - Miasto już zaoszczędziło prawie
3,5 mln.zł taki miałby być budżet Strefy Parkowania -w/g informacji burmistrza
A i jakoś Strażnicy miejscy są teraz jakby mniej aroganncy
Panie Komendancie obiecujemy z budżetu naszego miasta co roku
sfinansować etaty i zakup pojazdu
proszę nie szukać nowych pracowników mamy naszych już umundunrowanych i przeszkolonych
Radny Tadeusz Morawa09:24, 6 września 2014
popieram was Wolnościowe Podhale.
kazek09:19, 6 września 2014
Kazdy ma prawo do gloszenia swoich idei i pomyslow a wladza powinna wczytywac sie w te glosy i nie byc pyszna. Ale u nas jest z ty marnie
werty08:58, 6 września 2014
Brawo chłopcy.
ciekawski08:41, 6 września 2014
do : KMS

Co strażnicy miejscy są w stanie zabezpieczyć w liczbie 10 osób ????
Widziałeś ich gdzieś na jarmarku podhalańskim poza skrzyżowaniem Kolejowa Kazimierza Wielkiego ???? Gdzie byli PANOWIE strażnicy miejscy, gdy była impreza na lotnisku - otóż stali samochodem (byli) na parkingu przed kładką i ani palcem nie kiwnęli jak kierowcy idioci samochodami zjeżdżali ścieżką rowerową w stronę potoku Biały Dunajec, bo nie chciało im się wracać przez lotnisko - za taką służbę (ok 1 mln złotych rocznie) to ja dziękuję.
Adolf08:38, 6 września 2014
Nie ma czegos takiego jak odpłatna asysta policji! Skąd oni takie bzdury biorą. Policja może udzielić np. asysty komornikowi, ale reguluje to konkretna ustawa. A nie być przy sprawdzaniu śmieci! Młodzi ludzie piszą coś on płatnych patrolach, czyli tzw. ponadnormatywnych - jeśli to miało by być tańsze od SM to gratuluję wiedzy. Straż Miejska może mieć takie samo wyposażenie jak Policja(włącznie z bronią palną). To tylko część, za dużo pisania żeby to wszystko poprawiać
kk08:34, 6 września 2014
@modlitwa nade wszystko - nieżle cie gościu pogięło. Czy też się modlisz za tych co przez Fryźlewicza , Zajączkowskiego i Kolasę musieli jechać za chlebem za granicę i zostawić tu małe dzieci, rodziny? O tych leniwych strażników to ty się nie módl - kumple Fryxlewicza zawsze wyjdą na prostą. Pomódl się raczej o łaskę mądrości dla siebie......ech , co za .......
kol08:23, 6 września 2014
Jakim prawem Fryźlewicz i Zajączkowski traktuje tych chłopaków jak debili i zło konieczne? Czy gdyby PAN Wojas stał za zbieraniem podpisów reakcja burmistrzów byłaby taka sama? Wybudowali boisko za miliony dla PANA Wojasa nie oglądając się na sens koszty a tu nagle obawa, czy policja sobie poradzi. Chłopaki- nie dajcie się zastraszyć - racja jest po waszej stronie.Tym co siedzą z przodu sali już ani pie... się nie chce, ale po wypłatę lecą na skrzydłach. Róbcie swoje.
Kicia08:20, 6 września 2014
Popieram!
Ola ma kota08:13, 6 września 2014
Brawo nie dajcie się zastraszyc poniżyć i ośmieszyć to że "wszystko jest nagrywane" "weryfikowane" "nie bardzo" będzie tylko z korzyścią dla demokratycznego referendum .
Powodzenia
Już nie kolega Gabrysia08:05, 6 września 2014
Nie jesteście komisją likwidacyjną ? To dlaczego podeszliście do mnie i do mojej grupy znajomych podczas zbiórki podpisów mówiąc hej sluchajcie likwidujemy straż miejską będzie się działo a gdy ja odpowiedziałem że nie zgadzam się z tym i nie podpiszę gdyż szanuję każdą osobę pracującą a o znalezienie nowej pracy jest trudno to dzisiaj nie jestem już kolegą Gabrysia i już nie odpowiada mi cześć. Więc jakie jest tutaj szanowanie zasad demokracji z waszej strony
KMS06:03, 6 września 2014
Mam taki przykład: w bodajże 2016 roku mają być w Polsce Światowe Dni Młodzieży. Jak to zwykle bywa, na taką imprezę ściągani są Policjanci z całej Polski, z Nowego Targu też. Załóżmy też, że Władze Miasta zechcą zorganizować telebim i wyświetlić transmisje na żywo. To kto wtedy będzie pilnować porządku skoro nowotarscy Policjanci będą w Krakowie?
To tylko przykład. Ale pokazuje jakie mogą być przykre konsekwencje pochopnych działań.
Panowie z Wolnościowego Podhala jak widać pomysłów na rozwiązanie kwestii praktycznych nie mają, tylko rzucają jakieś bliżej niesprecyzowane hasła.
modlitwa nade wszystko01:03, 6 września 2014
módlmy się o nawrócenie tych chłopców do naszego Papieża Polaka. jeśli oni spowodują utratę pracy strażników i głód ich dzieci to będzie to dla nich wielki grzech, módlmy się w ich intencji
mieszkaniec23:49, 5 września 2014
Szanowni Panowie z Wolnościowego Podhala niestety Wasze propozycje nie są ani tańsze, ani skuteczniejsze. Twierdzicie, że cyt. "Wolnościowe Podhale to inicjatywa na rzecz poszerzania wiedzy ekonomicznej społeczeństwa i zmniejszania ingerencji samorządu i państwa w życie jednostki", wypadałoby więc zanim się coś zaproponuje choć trochę poszerzyć własną wiedzę. W tym kraju nie ma czegoś takiego jak cyt. "odpłatna asysta policji" dla urzędników samorządowych, więc ta propozycja to bzdura. Mityczne piesze płatne patrole Policji, które według Panów zastąpią patrole Straży Miejskiej to również niestety brak wiedzy. Dodatkowe płatne służby reguluje między innymi rozporządzenie w sprawie rozkładu czasu służby policjantów i mimo,że samorząd przeznaczy środki finansowe to i tak Policja przy obecnym stanie etatowym nie będzie w stanie zrealizować nieokreślonej liczby patroli. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że przedstawionymi argumentami kompromitujecie ideę referendum, chyba nawet nie przeczytaliście ustawy o strażach gminnych i nie do końca wiecie jakie obowiązki i uprawnienia ma ta formacja ( np. mówicie o pełnym uzbrojeniu policjantów, a jakie uzbrojenie może posiadać strażnik miejski - zaskoczę Panów, również pełne ), o innych przepisach nie wspomnę. Panowie nie jest metodą na poprawienie funkcjonowania jakiejkolwiek instytucji rozwiązywanie jej, tylko dlatego, że być może coś w tej instytucji szwankuje.Pozdrawiam.
Myśliciel23:40, 5 września 2014
"Jeśli okaże się, że tak, to nasi młodzi koledzy mają rację. Ale z tego co wiem to raczej "nie bardzo" - dodał Marek Fryźlewicz. Burmistrz zobowiązał się przekazać odpowiedź komendanta radnym i mediom."

Policja powie to co burmistrz chce ;)
W końcu jest burmistrzem i ma znajomych tu i tam ;)
Ola23:06, 5 września 2014
Jestem za rozwiązaniem tej organizacji własnej adoracji.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas