Grzegorz Watycha w pierwszym przemówieniu: "Burmistrz i urząd ma być dla mieszkańców, a nie odwrotnie" - podhale24.pl
Jabłonka
Clouds
16°C
Clouds
17°C
Clouds
18°C
Clouds
19°C
Clouds
17°C
Clear
15°C
Kartka z kalendarza
06.12.2014, 09:03 | czytano: 6101

Grzegorz Watycha w pierwszym przemówieniu: "Burmistrz i urząd ma być dla mieszkańców, a nie odwrotnie"

NOWY TARG. - Chciałbym podziękować mojemu kontrkandydatowi w tych wyborach, panu Markowi Fryźlewiczowi, którego zasług i osiągnięć nikt nie kwestionuje i nie podważa, bo takie bezsprzecznie są, lecz wynik wyborów dzisiaj pokazuje, że mieszkańcy stawiając na zmianę oczekują już czegoś innego - powiedział nowo wybrany burmistrz w inaugurującym przemówieniu.

Fot. Michał Adamowski
Fot. Michał Adamowski
Wygłosił je tuż po zaprzysiężeniu. Oto jego pełna treść:

"Panie Przewodniczący,
Wysoka Rado,
Szanowni Państwo!

Chciałbym serdecznie powitać wszystkich zgromadzonych na sali mieszkańców Nowego Targu, Radnych oraz Naczelników wydziałów i pracowników Urzędu Miasta i Kierowników jednostek organizacyjnych miasta.

Jest to dla mnie bardzo wzruszający moment, będący pewnym wynikiem wysiłku wielu ludzi, którzy wsparli mnie w kampanii wyborczej, zaufali mi, przyczyniając się do tego, że dzisiaj dane mi było złożyć, w tym miejscu ślubowanie przed Radą Miasta na Burmistrza Nowego Targu.

Chcę z tego miejsca podziękować Mieszkańcom naszego miasta, którzy w tak dużej liczbie, oddali na mnie swój głos w wyborach. Tak duży mandat zaufania jaki zdobyłem, tym bardziej zobowiązuje mnie do ciężkiej pracy, aby program i idee które w nim zawarłem były realizowane, krok po kroku w myśl hasła – „Konsekwentnie i z Wizją”.

Wielkie podziękowania kieruję do młodzieży, oraz młodych Wyborców, którzy czynnie włączyli się w naszą akcję wyborczą i bardzo licznie głosowali w obydwu turach wyborów. Dziękuję bardzo wszystkim kandydatom na radnych, zarówno tym, którzy zostali wybrani, jak i tym którym się nie udało. To dzięki Waszemu zaangażowaniu uzyskałem tak dobre wyniki w poszczególnych okręgach wyborczych.

Dziękuję też naszym wiernym kibicom i sympatykom, mam tutaj na myśli ludzi, którzy wspierali nas w organizowaniu spotkań przedwyborczych, akcji plenerowych i wszystkiego co się na naszą kampanię złożyło.

Dziękuję mojemu sztabowi wyborczemu w osobach dwóch Piotrków: Piotra Stega i Piotra Burdyna oraz Mikołajowi Figlowi nowotarżaninowi mieszkającemu i pracującemu w Krakowie, który wsparł nas swoim graficznym talentem i świetnymi pomysłami.

Na koniec pozostawiłem sobie, jeszcze jedno podziękowanie, szczególnej osobie, nie ma jej dzisiaj na sali bo przebywa na szkoleniu w Warszawie, (tak się akurat złożyło) myślę, że większość domyśla się o kim mówię, to Joanna Iskrzyńska - Steg, osoba która na bazie ruchu społecznego „FALA” walczącego o miejską pływalnię zbudowała ruch obywatelski NASZE MIASTO, zaangażowaną grupę ludzi z różnych środowisk, którą miałem zaszczyt reprezentować jako kandydat na Burmistrza, a dzisiaj, Drodzy Mieszkańcy jako Wasz Burmistrz.

Szczególnie gorąco dziękuję mojej Żonie, za wyrozumiałość, wsparcie i pomoc w czasie kampanii, oraz za to że wzięła na siebie większy ciężar opieki nad naszymi dziećmi w okresie wypełnionym spotkaniami i akcjami związanymi z wyborami.

Ruch Obywatelski, szeroko pojęta obywatelskość to w naszej młodej demokracji wartość, która w tych wyborach już pokazała swoje oblicze. W wielu miastach w Polsce ruchy społeczne, podobne jak nasz, odniosły sukces, ku zaskoczeniu lokalnych władz sprawujących dotychczasowe urzędy. Ja jako człowiek bezpartyjny, nigdy wcześniej nie związany z żadną partią, jestem wielkim zwolennikiem idei obywatelskości i mam zamiar w tym duchu sprawować urząd burmistrza w myśl zasady: nic o nas bez nas. Burmistrz i urząd ma być dla mieszkańców, a nie odwrotnie.

Chciałbym podziękować mojemu kontrkandydatowi w tych wyborach panu Markowi Fryźlewiczowi, którego zasług i osiągnięć nikt nie kwestionuje i nie podważa bo takie bezsprzecznie są, lecz wynik wyborów dzisiaj pokazuje, że mieszkańcy stawiając na zmianę oczekują już czegoś innego, więcej świeżości i nowego spojrzenia na sprawy Miasta i jego Mieszkańców. Dziękuję wszystkim Kandydatom na burmistrza za dobrą rywalizację i kulturalną kampanię, której poziom oceniam wyżej aniżeli we wcześniejszych kampaniach wyborczych.

Ja postaram się przez te 4-ry lata wykazać, że to co głosiłem w programie wyborczym jest możliwe do zrealizowania, a za cztery lata znowu wybory to zweryfikują.

Dziękuję jeszcze raz wszystkim bardzo, bardzo serdecznie i zapraszam do współpracy w konsekwentnym budowaniu przyszłości dla naszych dzieci!"

oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
lol18:25, 8 grudnia 2014
Dobra nocka czy to ty jesteś tołdi?Z charakteru sądząc po wypocinach tak,a z wyglądu?
0
Zorientowany13:34, 8 grudnia 2014
A pan Zajaczkowski poszedł na zwolnienie lekarskie za 80% pensji, ciekawi mnie który lekarz nagle uznał go za chorego. Pół roku będzie chorował i ciągnął kasę, a potem weźmie jeszcze odprawę? No patrzcie państwo
0
goska11:17, 8 grudnia 2014
Pani I-Steg to osoba, ktorej nikt nie zatrzyma, kiedy ma plan. Rzadko takie sie spotyka. Powinna otrzymac w urzedzie stanowisko ds. trudnych i niemozliwych - OGROMNY SZACUNEK!
0
kojak22:26, 7 grudnia 2014
Chyba ci się grafomanie adresat pomylił,najpierw pomyśl zanim zaczniesz pluć.
0
TAStaś20:38, 7 grudnia 2014
Do Dobra NOCKA A my to olewamy czy ty z Modim wiesz kto pisze.

Może bawcie się Panowie, bez wciągania mnie w te gierki. Moderator.
0
STAŚ20:02, 7 grudnia 2014
Już, nie mogę się doczekać dnia jutrzejszego. Nowym zastępcą, nowego burmistrza, będzie...
0
MONIDŁO i KICZ19:44, 7 grudnia 2014
Mówię ci prosto w twarz
Tak naprawdę to jej nie masz
Bo już dawno jest kres kresu
A gę.. twa nadal pełna frazesów
0
kolezanka15:12, 7 grudnia 2014
A czy ta pani od wystawiania stronniczych opini maziorzowi , ta pani radca to juz na zielonej trawce czy gdzie?
0
Mietła14:34, 7 grudnia 2014
Ojej ,wróciły wierszydła-monidła. Jakby nie można było sobie coś powiedzieć prosto w gę.. znaczy w twarz.
0
Mama biednych14:27, 7 grudnia 2014
baciok@, myślę, że baciokowi też leży na sercu, aby dzieci, wszystkie dzieci są nasze - slogan ?, były traktowane w szczególny sposób, bo to przyszłość nasza. Dlatego sądzę, że dyskusja o nowym burmistrzu, to dyskusja o wszystkim co nas dotyczy. Jeżeli na samym początku nowego zarządzania zapomnimy o dzieciach, to dziękuję bardzo!
0
Dobra NOCKA10:31, 7 grudnia 2014
Dawno dawno temu
Za siedmioma górami
Za siedmioma lasami
Skończyła się bajka
I upadła szajka

Tołdi klakierze drogi
Trzymałeś pana za nogi
Ale obudż się donosicielu
Twój wysiłek sięgnął celu

Jaki cel działania twego
Czy dotknięte twoje ego
Piszesz nadal te głupty
Modi i ja wiemy kto ty
0
Goral z Polski09:57, 7 grudnia 2014
ja sie ciesze ze Burmistrzem jest Pan Watycha i zycze by jego 4 lata były dla Nowego Targu wielkim plusem wspolnej codziennosci w miescie by miasto odzyło by zaczeło znow zyc jak dawno temu poniewaz od paru lat miasto jest zacofane na stolice Podhalanskiej Wsi.
P. Fryzlewicz zawalił se kilkoma tamatami a u Kibicow sportu zawalił se ze wybudował stadiony za miliony a Hale zostawił taka jaka była no tylko pomalowanie i tu dla Kibicow był kop w d... ze tak powiem.
W miescie inwestycje nawet nawet ale zapomniano o zabezpieczeniu wałow w koło lodowiska i przy domach nad dunajcem, lata o nowa targowice, lata o cmentarz, na wsicha imprezy były duzo lepsze i mocniejsze nic tak zwany Jarmarrk Podhalanski w NT.
za pozno Fryzlewicz wykompinował z planem dla firm z po za Podhala, tyle lat zmarnowanych w miescie ze slow niema i jak widac duzo mlodych tez opusciło Nowy Targ duzo osob mieszka w polsce a pochodzi z NT, Fryzlewicz troche zrobił w miescie ale uwazam ze te inwestycje niesa dla miast nawet korzyscia 50 procent dlatego mieszkancy juz podziekowali.
Panie Watycha niech Pan spokojnie i rozwanie decytuje by te 4 lata były nowowscia dla miasta i mieszkancow na lepsze jutro Powodzenia.
0
baciok@07:58, 7 grudnia 2014
Dp Mama biednych i Wściekli rodzice SP6
Nie mieszajmy jakiś wątków prywatnych związanych z osobistą sytuacją rodzinną a dyskusją na temat przyszłego rzadzenia nowego Burmistrza. Ale też sadzę że każdy ma rozum i jeżeli ma dzieci to odpowiada za nie a nie jęczy i lata od instytucji do instytucji jaki to poszkodowany i biedny
0
Tak00:45, 7 grudnia 2014
Ciekaw jestem bardzo jak pan Watycha bedzie rozwiazywał problemy.Czy nie bedzie tak ze bedą układy i układziki.Nie chce być złym prorokiem ale nie widzę tego dobrze.Czas pokaże. Juz za niedługo wszystko sie okaże.
0
o,joj,joj00:41, 7 grudnia 2014
Jakieś kłopoty Panie Burmistrzu z doborem kadry? Nie chcą? Wypięli się na taką kasę ? To teraz wystarczy inżynier od sanitariatów, a nie budowlaniec? Zaczęły się schodki?
0
siostra basen00:37, 7 grudnia 2014
do merytoryczny. Ale sobie kadzicie nawzajem.
0
ciekawski23:20, 6 grudnia 2014
do : Leszek

" Ja pracuję społecznie wiele lat, radnym jestem też dość długo, ale przyjdzie czas, że ludzie się odwrócą i nie ma to nic wspólnego z tym co robi się dla społeczeństwa."

W rzeczy samej Panie Leszku - taka jest kolej rzeczy - dziwię się, że ciemny naród - czytaj wyborcy - głosują na człowieka, który sprzedał się za kasę - czytaj za stanowisko - przez 8 lat bycia radnym nic nie zrobił dla swoich wyborców ze swojego okręgu, a jak ludzie mawiają zdobył głosy - czytaj kupił - za alkohol.
0
Wściekli rodzice SP 622:51, 6 grudnia 2014
wredna baba, ....niestety , takie są realia. Tak, takie są realia, pedały, lesbijki, psy mają większe przywileje, jak chociażby dzieci, które są nic nie winne temu,że pojawiły się na tym świecie. A swoją drogą temu nauczycielowi śpiewu, który piastuje wysokie stanowisko w SP nr6, należy rzeczywiście się przyglądnąć!
0
baciok@22:49, 6 grudnia 2014
Każda władza musi się odwdzięczyć stanowiskami. Myslę że Pan Watycha ma jakiś zapał, myślę że będzie się kierowl jakąś logiką bo tej brakowało byłemu Burmistrzowi.Dajmy mu jakiś czas a potem sprawdzimy jakimi kartami zagrał. Uważam w obecnej sytuacji nic wielkiego nie da się nietety już zrobić. Czas odpowiedni był po przemianach. Teraz niestety połowa wysprzedana połowa rozgrabiona w różny sposób.Nowy Targ niestety to będzie tylko takie małe przelotowe miasteczko. Nie chcę pisać o szczegółach bo każdy widział logikę działania nami rzadzacych w ostatnim dwudziestoleciu.
0
MAMA biednych dzieci22:41, 6 grudnia 2014
do wredna baba, kimkolwiek jesteś, obyś na chleb miała. Módl się do Matki Boskiej Nieustającej Pomocy o,........
0
merytorczny22:31, 6 grudnia 2014
Pani Steg jest jedną z najbardziej pracowitych, konsekwentnych i inteligentnych kobiet jakie znam. Rozmawiałem z nią kilka razy "oko w oko" i powiem szczerze, lepszej diagnozy dla obecnej sytuacji w NT i problemów związanych z tym miastem nie usłyszałem.

Ta kobieta nie mając praktycznie ŻADNEGO zaplecza politycznego dokonała rzeczy niemożliwych, tym samym rozpoczynając nową epokę w naszym mieście.

Serdecznie jej gratuluję i mam nadzieję, że będzie Pani osobą zaangażowaną w dalszy rozwój miasta.
0
Leszek21:56, 6 grudnia 2014
Nie mieszkam w Nowym Targu. Nowemu burmistrzowi gratuluję. Proszę jednak pamiętać, że to społeczeństwo które wyniosło Pana do władzy, to samo społeczeństwo wdepnie Pana w ziemię. Taka jest demokracja. Mój Ojciec poświęcił społecznej pracy 21 lat, był czas, ze śpiewali mu sto lat, ale przyszedł też taki czas, że wykrzykiwali, że wybiją mu okna, że go zniszczą. Ja pracuję społecznie wiele lat, radnym jestem też dość długo, ale przyjdzie czas, że ludzie się odwrócą i nie ma to nić wspólnego z tym co robi się dla społeczeństwa. Piłsudski mawiał "Naród wspaniały, tylko ludzie to sk........ny" niestety miał rację. W naszym kraju nikt nie lubi, jeżeli ktoś się wybije. Vox populi. Powodzenia.
0
wredna baba21:27, 6 grudnia 2014
@matka biednych - no cóż każdy powinien mieć tyle dzieci na ile go stać. I to, że zdecydowała się Pani na dużą rodzinę nie może Pani oczekiwać od reszty społeczeństwa aby Panią wspierali w wychowaniu dzieci i wyręczali w łożeniu na ich utrzymanie. Tak tak wiem jestem wredna.. niestety takie są realia.
0
Miescon do Szusera21:25, 6 grudnia 2014
1693 Mayflower z kryminalistami na Podhale w zamian za darowany wyrok w Królestwie; no - lubimy się naparzać do dziś, choć pragnienie jest by teraz jakby bardziej ... rozumem.
0
Ultra20:56, 6 grudnia 2014
Panie Burmistrzu . Panie Grzegorzu Watycha . Nowa władza . Nie dla układzików . Wie Pan , co pana czeka? Może być gorzej jak z panem Fryźlewiczem . To jest gorsze jak kryminał w naszym mieście . Wie Pan? Dlaczego nie został burmistrzem pan Tarnowski? Dlatego nie został burmistrzem pan Fryźlewicz . Demokracja w Nowym Targu dojrzała .
0
Staruszek20:42, 6 grudnia 2014
Panie Stasiu . Myślę , że już wie . Pan Fryźlewicz wie doskonale , że został rozliczony . Lepszego rozliczenia nie trzeba . Nawet nie muszę tego Panu komentować . A pan Liszka , zostanie rozliczony , przez życie w odpowiednim czasie . Proszę zwrócić uwagę , jak potrzebne są komentarze .
Trzeba się tylko zainteresować sprawami miasta , czyli moimi . A że nam dopiekło to widać .
0
Szuser20:39, 6 grudnia 2014
Do Miescona 1693

No Miescon teraz sie z tobą zgadzam.
1693 to Mayflower? o to ci chodzi.
0
qwer20:08, 6 grudnia 2014
Nowa władza , nowe układziki, ....
0
Mama biednych19:54, 6 grudnia 2014
do Pokrzywdzony, miałam taką przypadłość z dyrektorem szkoły : chciałam, aby pomógł mi załatwić pewną sprawę, a nadmieniam mam kilkoro dzieci, na to dyrektor powiedział po co tak robiłam, że tyle mam dzieci ! Czy to jest w porządku ? Ten człowiek ? nienawidzi ludzi biednych. I taki ma być na stanowisku ? Rzecz taka dzieje się w szkole nr 6.
Reklama
0
Ultra19:07, 6 grudnia 2014
Na chrzcie Polski zapomnieli napisać , że wyborów nie trzeba robić w kościele . Zapomnieli też wystawić cennika za pokropki . Jeśli się ludzie pytają w komentarzach ile wziął ksiądz . To chyba Fryżlewiczowi , gęby by nie wykrzywiło gdyby odpowiedział . Powiesz , że to komentarze anonimowe . Gdyby był konkretnym urzędnikiem to nie zadawałby się z nikim . Byłby dalej burmistrzem . A tak to przegrał dzięki kościołowi . Wyborcy nie powiedzieli że zburzą kościoły . Tylko chcą porządku , jaki Kościół głosi . Dostosować można się do wszystkiego . Wszystko ma swoja " Miarę " .
0
wtf19:07, 6 grudnia 2014
lolek, bredzisz i jeszcze oczerniasz. Jak się ma JEDEN PLAKAT do plakatów przy KAŻDYM kościele Marka F.? Czy obwieszony teren proboszcza Paśko przy szkole nr.5? Idź lecz kompleksy gdzie indziej...
0
joj joj18:16, 6 grudnia 2014
@ Staś. Nie dla Jędryski,ale Bakalarzowa Tak
0
STAŚ17:45, 6 grudnia 2014
Panie Staruszek....w dużej mierze, zgadzam się z pańskimi tezami. Pragnę jednak dodać, że każda władza, przed objęciem rządów, powinna wiedzieć, że po kadencji, zostanie rozliczona?!!
0
STAŚ17:40, 6 grudnia 2014
A, co ze stanowiskiem dla Jędryski?!
0
doktor17:38, 6 grudnia 2014
czy to nasz burmistrz jakis inny jak na plakatach taby byl zchororwany juz
0
Janek17:02, 6 grudnia 2014
Do obywatel
A co ci przeszkadza Ksiadz przy otwarciach inwestycji ja jestem ateista ale mieszkamy w kraju chrześcijańskim i niewiedzę problemu równie dobrze mógł by tam stać strach na wróble . Sami wybieramy miejsce zamieszkania w Izraelu albo w Iraku księdza raczej nie ma przy otwarciu inwestycji mozna sie przeprowadzić :) albo dostosować bo chrzest polski był wcześniej niz my bo chyba 966
0
andy13:57, 6 grudnia 2014
Zamiast wszystkim dziękować mógł powiedzieć co ma zamiar zrobić w pierwszej kolejności.
0
Staruszek13:56, 6 grudnia 2014
Sprawy miasta są sprawami nas , wszystkich mieszkańców . Ludzie oczekują otwartości , jawności (władzy , finansów) . Mają do tego pełne prawo . Płacą
i utrzymują miasto w różnych formach finansowych . Rzecz polega na tym aby się nie zasłaniać procedurami . Większość wie , że są sprawy do których nie każdy ma dostęp . Siedemdziesiąt procent spraw nie potrzebuje procedur . Dlaczego mam głosować (wybierać) kogoś , kto przede mną cokolwiek ukrywa . Pragnę żyć i mieszkać w mieście o przyjaznych stosunkach międzyludzkich . To ja z innymi chcę o moje miasto dbać . Tak jak to było w założeniach " Solidarności "
0
lolek13:40, 6 grudnia 2014
@ obywatel .Watycha jest bardziej kościółkowy niż ci się wydaje. Był ministrantem i afiszował się na ternie kościoła Paśki czasie kampanii wyborczej . Otwierać to Watycha na razie nie będzie miał co ( bo główne inwestycje wykonał poprzednik), ano przepraszam może kibelek na Sobieskiego, który teraz zrobi , bo wcześniej Bakalrzowa wstrzymywała i nie dawała pozwolenia, to teraz jak sama będzie wice to Sanepid byłej szefowej nie będzie robiła problemów.
0
obywatel13:02, 6 grudnia 2014
I ciekawe czy przy każdej nowej otwieranej inwestycji w mieście, nawet tej najmniejszej, obecność księży jegomości będzie najwazniejsza i tak rozbudowana jak dotychczas ? Bo to co było standardem praktykowanym przez burmistrza Fryzlewicza było mocno przesadzone.
Powinno być rozdzielenie władzy państwowej od "władzy" duchownej.
0
kk13:00, 6 grudnia 2014
do Bobo - cos ci sie koles pomyliło - Miasto to nie jest prywatna firma, tylko nasza wspólna. Burmistrz obraca NASZYMI pieniędzmi i jako właściciele mamy prawo wiedzieć jak każda złoówka jest wydawana i za ile wynajmuje komuś nasze mienie- czyli lokale, komu zleca jakieś drobne prace i za ile. Takie cuś w niektórych miastach działa- tam, gdzie włodarze nie zamierzaja kręcić własnych lodów i załatwiać kumplom różne sprawy pod stołem. Jaka ochrona? Puknij sie gościu w czoło! Podobno mamy demokrację a nie komunę.
0
Ignacy12:57, 6 grudnia 2014
Pani Steg jest bardzo nerwowa a jej zachowanie przypomina raczej osobę która myśli ze wciąż jest nastolatka i takie też ma poglądy..
Jeżeli ona będzie u władz to jedyne czego możemy się spodziewać to kłótni i fochów .
0
olo12:54, 6 grudnia 2014
Jako mieszkaniec Nowego Targu bardzo dziękuję wszystkim którzy zagłosowali na Pana Panie Grzegorzu.
Mam nadzieję, że takich judaszy jak Mikołajski,Jurek, Batkiewicz, Pawlikowska, Truty oraz wszystkich radnych z obecnej opozycji będzie Pan omijał z daleka to jest wstrętna i obrzydliwa grupa ludzi którzy nigdy nie dbali o dobro Nowego Targu jedynie o własne diety i układy.
Pozdrawiam i życzę sukcesów
0
Miescon od 169312:52, 6 grudnia 2014
Wielu z nas ma amerykański back ground i wie, co oznacza społeczeństwo obywatelskie i chęć zrobienia dla otoczenia czegoś, co jest efektem braku zgody na aktualną rzeczywistość.
Taki przykładem jest Pani Aśka Iskrzyńska-Steg, która prywatnie mnie ani ziębi ani grzeje.
Ale należą się Jej gratulacje za: kilkuletnią wytrwałość w przeciwieństwie do polaczkowatego słomianego zapału, pomysł na sprzeciw poza zwyczajowym szczekaniem i narzekactwem.
Podziwiam ją za to, że pewnie miała chęć tysiąc razy pieprznąć wszystkim, ale się sama sobie nie dała i tym innym, którzy pewnie nie raz uderzyli ją w najczulsze miejsca.
Gratulacje! - w przeciwieństwie do nas wszystkich przemądrzałych i anonimowych, pokazała Pani swoją twarz i zwyciężyliście na chwałę mieszkańcom; dziękujemy, podziwiamy, dobrze życzymy.
!!! Niek się darzy !!! Trzymomy kciuki !!!
0
studnia12:46, 6 grudnia 2014
Jachymiak będzie rządził Sanepidem ?
0
kozioł12:42, 6 grudnia 2014
Za co on dziękuje Stegowej? To już hipokryzja.
0
obserwator12:40, 6 grudnia 2014
Do Bobo. Jeszce ten wasz nowy burmistrz nie raz nie dwa będzie się musiał pokłonić Fryźlewiczowi czy Zajaczkowskiemu, bo to nie jest tak hip na krowę i gotowe, jak się wam i jemu wydaje. Jest świeży i bez pomocy Fryźlewicza może sobie skoczyć na ..., nawet mu sztab Tarnowskich nie pomoże. Już są schody z zastepcą, jakoś nie ma chętnych do tego miodu, chociaż słuchy chodzą, że Sanepid szuka dyrektora, więc się można domyślać, że będzie wiceburmistrzowa. Też mi inżynier budowlaniec !
0
juluna12:40, 6 grudnia 2014
A dlaczego pan nie wspomniał kiedy zrobi porządek z Jagłą ???
0
Staszek12:38, 6 grudnia 2014
Znalazł sobie mentora. Moze jeszcze kontynuacje nam zafunduje. Szkoda słów.
0
Bobo12:26, 6 grudnia 2014
do kk
To akurat nie jest tak,że nowy Burmistrz będzie podawał na stronach internetowych dane objęte ochroną - dla wszystkich w mieście. Opamiętajcie się ludzie, są jakieś przepisy, procedury i one będą decydować o wielu sprawach urzędowych.Wystarczy,że Burmistrz sam będzie znał wiele spraw dotychczas nieznanych ogółowi, że będzie znał nasze poglądy na pewne sprawy i uwzględni je w swoim działaniu. Pożegna kogo trzeba, przeniesie na inny stołek kogo się da, tak by rozbić to towarzystwo, które ewentualnie przez 4 lata zamierza knuć i działać na jego niekorzyść.
0
dawny nauczyciel szkoły elementarnej12:15, 6 grudnia 2014
W poniedziałek całkiem siwy emeryt będzie wiceburmistrzem
0
?12:11, 6 grudnia 2014
@kk A co ty ta siostrę basen tak wielbisz?
0
Pokrzywdzony12:09, 6 grudnia 2014
W pierwszej kolejności konieczne są zwolnienia kilku naczelników i ich zastępców bo są zepsuci do szpiku kości i nie do zreformowania,na czele z kierownictwem wydziału nieruchomości i planowania przestrzennego ponieważ wyrządzają swoim nadętym ego dużo krzywdy ludziom.
0
Viktor11:39, 6 grudnia 2014
To było dobre przemówienie.
Dziękujemy państwu: Steg, Boradyn, Pawlikowskim i innym wspierającym, którzy przyczynili się niejako KWW do tego, że zmiany, nawet te personalne w UM i w Nowym Targu nastąpią.
Czego jako wyborcy od nowego Burmistrza sobie i innym życzymy.
Viktor.
0
Pierwszy ruch?10:41, 6 grudnia 2014
Ciekawe czy emeryci zostaną na stołkach czy zastąpią ich młodzi ?
0
Staruszek10:24, 6 grudnia 2014
Trzeba z młodymi naprzód iść . Nie zapominać o seniorach. Kiedyś to miasto tętniło życiem . Urząd ( władza) nie może kursować od skrajności do skrajności . W tamtym czasie PZPR w obecnym Kościół . Sprawy miasta , sprawy ludzi muszą być załatwiane w urzędzie . Przy ul. Krzywej , nie po kątach . Nie na prywatnych imprezach . Cieszę się że mieszkańcy naszego miasta otworzyli oczy . Po prostu dopiekło im . Jeśli Pan Burmistrz i pana urząd będzie dalej otwarty na mieszkańców ,to miasto zacznie żyć i rozwijać się .
0
kk09:43, 6 grudnia 2014
Zgadzam się - pani Steg to jest ktoś. Ma szczególny dar, choć na Fryźlewicza działała jak czerwona płachta na byka. Panie Mareczku - pani Steg sama zbudowała cos wspaniałego - nie za pieniadze, nie ogłaszała przetargu i nie kupowała drogich ekspertyz. I to, co zrobiła zmiotło pana z urzędu. Obywatele pana zmietli. Mam nadzieję, że pan Watycha będzie pamietał kto mu za robotę płaci i pierwsze, co powinien zrobić " ku przestrodze" to audyt. Powinien ogłosić ile zarabiali doradcy, ile kto płaci za miejskie lokale, jakie Fryźlewicz zawierał umowy. To wszystko powinno się znaleźć na stronach internetowych, wtedy uwierzymy, że władza nie chce inczego ukrywać i że odtąd będzie wszystko przejrzyste. W ten sposób sam Watycha ochroniłby się przed róznej maści "interesantami"
0
tola09:19, 6 grudnia 2014
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
Trwa do 14.06.2025
Nie przegap!
14
06.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
czerwiec
12
Czwartek
Imieniny:Janiny, Onufrego, Leona
Kliknij po więcej