Magistrat szuka naczelnika - podhale24.pl
Niedziela, 19 maja
Imieniny: Iwa, Piotra, Celestyna
Szczawnica
Clouds
12°
Wiatr: 5.436 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
13°
Wiatr: 5.436 km/h Wilgotność: 77 %
Clouds
12°
Wiatr: 4.752 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
13°
Wiatr: 5.436 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
13°
Wiatr: 6.732 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
10°
Wiatr: 7.128 km/h Wilgotność: 93 %
Jakość powietrza
42 %
Nowy Targ
48 %
Zakopane
42 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 21 | 42 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 24 | 48 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 21 | 42 %
07.07.2015, 12:14 | czytano: 5991

Magistrat szuka naczelnika

Urząd Miasta w Nowym Targu ogłosił konkurs na stanowisko naczelnika Wydziału Kultury, Sportu i Promocji.

Obecnie pracę pięcioosobowego wydziału nadzoruje bezpośrednio wiceburmistrz Joanna Iskrzyńska-Steg. Wydział powstał na przełomie marca i kwietnia, jako wynik reorganizacji w Wydziałach Infrastruktury Społecznej i Promocji oraz Spraw Społecznych. Naczelnikiem tego drugiego został wówczas Marcin Jagła.

Od kandydata na naczelnika Wydziału Kultury, Sportu i Promocji magistrat oczekuje m.in. bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, programów graficznych, programów i funduszy unijnych, orientacji w szeroko pojętym życiu społecznym regionu oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu.

Na oferty od kandydatów magistrat czeka do 31 lipca.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
To nie figiel12:51, 10 lipca 2015
Ja się czuję OSZUKANY.
figiel wyborczy16:50, 9 lipca 2015
Nasze Miasto miała promować Pani Wiceburmistrz a szukają Naczelnika od promocji. Miasto spłatało wyborcom niezłego figla. ;)
Eszke15:32, 8 lipca 2015
Demokracja to z założenia rządy głupców. Nie wymagaj cudów.
wolwo12:59, 8 lipca 2015
Może już nadszedł czas na bezrobotnych małżonków ickow co dostali stołki? To jakiś żart? Czy ciemna strona podjętych przez nas decyzji w wyborach?
Igor12:30, 8 lipca 2015
a można zdalnie?
radykalny Benek11:21, 8 lipca 2015
Mysle, ze mimo wszystko, takie pytania najlepiej kierowac do urzedu, a nie na anonimowym forum.

No chyba, ze jestes jednym z 99% piszacych bez odwagi do zabrania glosu w przestrzeni publicznej.
rufinka10:40, 8 lipca 2015
Rufio ! ty się nadajesz
kolega10:37, 8 lipca 2015
Może Paweł Kos? Taki wyuczony
nocóż10:35, 8 lipca 2015
Pan Marcin Jagła już jest naczelnikiem i to dobrym naczelnikiem i o inną pracę bić się nie będzie..
?10:08, 8 lipca 2015
Dla kogo szykują ten stołek? Macie jakieś pomysły?
Spiewać każdy może09:18, 8 lipca 2015
Ja rozumiem że zna jomości programów unijnych ale znajomości programów graficznych wymaga się od naczelnika promocji? Po prostu podejrzewam że przyszły kandydat jest grafikiem,może jeszcze w Krk i dostosowano do jego umiejętności wymagania konkursowe.TAki kabaret to tylko w naszym mieście,Jeszcze nigdy tak śmiesznie nie było..
bocian09:16, 8 lipca 2015
mam nadzieję, że będzie to ktoś z zewnątrz,bo w urzędzie są tacy fachowcy, że szkoda gadać.
ciekawy23:30, 7 lipca 2015
Tylko pytam śmiało. ....to jaką funkcję spełnia p.Steg? Podobno miała być od promocji czy może zajmuje się oświatą? Boże broń. To w jakiej sprawie można się do Niej zwrócić? Jak nie promocji, nie oświaty to w jakiej? Inwestycji? Przepraszam że pytam ale jako płacący niemałe podatki mieszkaniec mam prawo widzieć.
ss22:32, 7 lipca 2015
Ej...no nie wierze, żeby juz kandydata nie było...
grafik22:11, 7 lipca 2015
naczelnik i znajomość programów graficznych - czyżby konkurs był ukierunkowany ? bawcie sie dobrze zostało 3 lata i pare miesięcy !
swojok21:44, 7 lipca 2015
A miały być redukcje etatów, zero kolesiostwa itd itp. No tak pomarzyć można.
mick19:29, 7 lipca 2015
Ciekawe czy Marcin Jagła wystartuje?
Psotka17:48, 7 lipca 2015
M agistrat szuka naczelnika? To chyba odwrotnie.
gron16:57, 7 lipca 2015
Będzie tak jak w kablówce? Ha ha ha ha....Czy tak jak z panią vice? Ale obciach....
jow15:51, 7 lipca 2015
Ta dorotka ta malutka, ta malutka tancowala do............
odemnie 915:44, 7 lipca 2015
Do wszystkich P.T. narzekających
Ten upał, już całkowicie odebrał Wam rozum.
Negatywne myślenie jest przyczyną impotencji wszelakiej, którą tu też prezentujecie.
zainteresowana14:44, 7 lipca 2015
ciekawe kogo sobie już upatrzyli na to stanowisko burmistrzowie?
Z pewnością musi mieć wiele papierków , że to ukończył to, to i to, potem musi olśnić komisję i nie zadawać za dużo pytań burmistrzom .....
i nie może być za dużo podań bo trzeba będzie unieważnić konkurs
Ha,ha14:42, 7 lipca 2015
Nawet wiemy kto to będzie,w koncu zasłużył się w kampanii.
Lingwista14:26, 7 lipca 2015
A znajomość angielskiego w mowie i piśmie będzie sprawdzał Pan Jagła czy Pani Steg :)
gue14:16, 7 lipca 2015
to wszystko w ramach redukcji etatow. Dlaczego nie zostana wylonione oddzielne wydzialy, sportu, kultury i promocji i do kazdego oddzielny naczelnik
radykalny Benek14:15, 7 lipca 2015
Sugerowanie, ze ktos z takim doswiadczeniem i z takimi wymaganiami pojdzie pracowac do urzedu. Obnizcie wymagania!
Czerwony kapturek14:09, 7 lipca 2015
W kolejce ustawili się Chuck Norris i MacGyver, goście rozwiążą każdy problem, a jaką mają orientację w szeroko pojętym życiu społecznym ha
basz14:04, 7 lipca 2015
Do promocji to przypadkiem Stegowej nie przyjoł na drugiego vicka??? A teraz ta pani to rozumiem że zbędna?
niecytaty14:04, 7 lipca 2015
bardziej interesujące od tego konkursiku jest mechanizm pozwalający bez trudu na mnożenie kierowników przez pączkowanie - w ramach reorganizacji z jednego kierownika zrobiło się dwóch...
Rufio14:01, 7 lipca 2015
ma być biegle władającym angielskim grafikiem komputerowym i w dodatku specjalistą od funduszy unijnych ? W całej Polsce na palcach jednej ręki takie talenty można by zliczyć. Problem w tym, że tak przygotowani specjaliści juz dawno pracują za granicą a stawki z polskich urzędów mogłyby ich najwyżej rozśmieszyć a nie zainteresować.
A najfajniejsze to ostatnie zdanie o "umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu. " czyli tłumacząc na polski - będziesz tyrał po nocach aby nadrobić to co inni zapomnieli na czas zrobić, albo w ostatniej chwili ratować komuś cztery litery i stołek bo coś w urzędniczym bajzlu się zapodziało. Przecież taki wymóg w normalnie funkcjonującej i dobrze zorganizowanej firmie nie ma prawa wystąpić. Jeżeli pojawia się w urzędzie, to tylko swiadczy o planowanej chaotycznej działalności.
baciok@12:38, 7 lipca 2015
Czyli człowieka od czarnej roboty.
1.Promowac nie ma co
2.Sport- każdy widzi idąc koło lodowiska
3.Kultura taka jak obecna władza
jolka12:38, 7 lipca 2015
"umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu" - to mnie poprostu rozwaliło - gratulucie UM !
ohohoho12:38, 7 lipca 2015
A ten stres to kto bedzie produkowal ?
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas