Obrońca zabójcy Andrzeja Krzysztofiaka: "Mam wrażenie, że w tej sprawie rozpętano pewną histerię, którą próbują wykorzystać politycy" - podhale24.pl
Sobota, 4 maja
Imieniny: Floriana, Moniki, Grzegorza
Rabka Zdrój
Clouds
13°
Wiatr: 5.112 km/h Wilgotność: 89 %
Clouds
13°
Wiatr: 5.292 km/h Wilgotność: 61 %
Clouds
13°
Wiatr: 4.428 km/h Wilgotność: 89 %
Clouds
14°
Wiatr: 6.624 km/h Wilgotność: 87 %
Clouds
12°
Wiatr: 5.184 km/h Wilgotność: 85 %
Clouds
11°
Wiatr: 4.608 km/h Wilgotność: 85 %
Jakość powietrza
60 %
Nowy Targ
74 %
Zakopane
56 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 30 | 60 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 37 | 74 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 28 | 56 %
15.02.2016, 10:20 | czytano: 8511

Obrońca zabójcy Andrzeja Krzysztofiaka: "Mam wrażenie, że w tej sprawie rozpętano pewną histerię, którą próbują wykorzystać politycy"

Mecenas Jan Widacki, obrońca Dawida M. z Rabki-Zdroju, skazanego na 15 lat więzienia za zabójstwo Andrzeja Krzysztofiaka w andrzejki 2013 r. pod dyskoteką na Rynku w Nowym Targu uważa, że kara dla mordercy jest surowa, a dożywocie - nieadekwatne. W rozmowie z "Gazetą Wyborczą" mówi, że sprawa zabójstwa w Nowym Targu jest wykorzystywana przez polityków.

Fot. Michał Adamowski
Fot. Michał Adamowski
W sobotę na Rynku w Nowym Targu odbyła się manifestacja z udziałem rodziny zamordowanego Andrzeja Krzysztofiaka. Około pół tysiąca ludzi protestowało przeciwko niskiemu wyrokowi dla mordercy. Pisaliśmy o tym w artykule "Manifestacja na Rynku: Ten wyrok jest kpiną z bólu i rozpaczy rodziny, z nas wszystkich". Przypomnijmy, iż Sąd Okręgowy w Nowym Sączu skazał go na dożywocie, ale Sąd Apelacyjny w Krakowie obniżył wyrok do 15 lat więzienia. Po tym, jak sprawa stała się głośna, minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro zapowiedział, że wniesie kasację od wyroku do Sądu Najwyższego.

Sprawę skomentował obrońca Dawida M. - mec Jan Widacki z Krakowa. W rozmowie z "Gazetą Wyborczą" wyjaśnia, że rocznie w Polsce zapada kilkaset wyroków o zabójstwo. Zaledwie 3% z nich to wyroki dożywotniego więzienia. Ta najsurowsza kara zapada w sprawach o szczególnie drastycznym charakterze - gdy ofiarą jest dziecko lub gdy morderca jest wyjątkowo bestialski. - Tutaj mieliśmy bójkę pod dyskoteką. W tej sprawie dożywocie wydaje mi się karą nieadekwatną. Przecież 15 lat to maksymalny terminowy przewidywany przez Kodeks karny. Jest to - wbrew wygłaszanym w sobotę w Nowym Targu opiniom - surowa kara. Proszę sobie przypomnieć, jaką karę dostała matka małej Madzi za popełnioną zbrodnię. 25 lat - przekonuje Widacki.

Jego zdaniem, obecna władza próbuje na sprawie z Nowego Targu zbić kapitał polityczny. - Mam wrażenie, że w tej sprawie rozpętano pewną histerię, którą próbują wykorzystać politycy. To jest na rękę władzy, która lubi administrować strachem. Można przecież przyłożyć niezależnemu sądowi. Podważa się autorytet sądów, próbuje się ludzi na nich napuścić. Mam tylko nadzieję, że minister Ziobro przed podjęciem decyzji o kasacji przeczyta najpierw uzasadnienie wyroku i odpowiednie przepisy z Kodeksu karnego - dodaje.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
konstucha22:34, 17 lutego 2016
Może mecenas Widacki chcial zasugerować ze oskarżony wziął nóż po to żeby robić kanapki a nie zabić. Żenada. Mam nadzieje ze ta zakamuflowana świnia D.M dostanie DOŻYWOCIE.
Gość19:48, 16 lutego 2016
Panie Widacki czy pan ma dzieci? Bo ja jestem ciekawa na jaką karę skazałby pan kogoś kto niby przypadkem wbiłby śmiertelnie nóż w głowę pana dziecka!!! Kara 25 lat ale nie w wygodnej celi tylko w kamieniołomie.
Monika17:21, 16 lutego 2016
Dożywocie dla niego bo co wyjdzie za pare lat i to samo s.......l zrobi a inni ludzie siedzą za byle co i mają duże wyroki bo mój mąż przebywa w z-k za to że jechał z pracy do domu bez uprawnień i oczymał wyrok 17 miesięcy zostawił 2 dzieci
ppf17:13, 16 lutego 2016
dozorca
Nie piszemy o pedofili czy bigami tylko morderstwie
Nic lepszego w tej kwesti nie wymyślono od czasów Kodeksu Hammurabiego czy Biblijnego Oko za Oko niestety żyjemy w czasach lewackiego terroru gdzie psychopaci bezkarnie mordują a społeczeństwo jest pozbawione ochrony jaką nie wątpliwie jest KARA ŚMIERCI
Napisałem ,,jedyny pozytywny efekt'' odnośnie jak szariat traktuje morderców
dozorca15:51, 16 lutego 2016
@ppf
no wiesz prawo szariatu zezwala nie tylko na ucinanie rąk i głów ale i na wielożeństwo i śluby z dziećmi. nie widzę tu nic pozytywnego.
gość15:07, 16 lutego 2016
Ja pierdziele gość wyszedł na dyskotekę z nożem kuchennym i zadał cios w skroń i ktoś tu mówi że to był przypadek! To chyba się mu priorytety przyzwoitości pomyliły.
ppf09:47, 16 lutego 2016
Savage mylisz się powrócą wraz z islamizacją europy i to będzię jedyny pozytywny efekt zmian jaki przyniesie prawo szariatu
gd08:26, 16 lutego 2016
Powinno być dozywocie - ale pracy w kamieniołomach , żeby nie trzeba było zabójcy utrzymywac z naszych podatków
Savage23:16, 15 lutego 2016
Czasy kiedy złodziejom za dokonaną kradzież obcinano dłoń zapewne bezpowrotnie minęły -pewnie wiele osób się ze mną zgodzi ze to akurat wielka szkoda . Jaką karę wymierzyć mordercy i to za tak bestialski czyn ?niech każdy sobie sam odpowie .
Asia22:51, 15 lutego 2016
Owszem, była to bójka,ale zabójca wyszedł z domu już z nożem.
Nóż jest narzędziem kuchennym ,mecenasie!!!!!!!!!!!!
Powinien zostać w kuchni,tak że nie była to zwykła bójka,skoro brał nóż, to myślał o jego użyciu !!!!!!!!!!!!!
Kara wg mnie to minimum 25 lat a jak miał już problemy tego typu ,to śmiało dożywocie!!!!!!!!!!!! Gdyż jest zagrożenie ,że znowu użyje noża poza kuchnią!!!!!!!!!!!!
Aleks22:36, 15 lutego 2016
Wysłuchałem uzasadnienia wyroku i byłem na tym proteście. Jestem oburzony stanowiskiem obrońcy, ale nie jestem zaskoczony tym stanowiskiem. Pan Mecenas Widacki jak każdy inny obrońca swojego klienta ma prawo do takiej linii obrony. Oczywiście w demokratycznym państwie można wszystko, co nie jest zabronione prawem. Można zmieniać kwalifikację czynu, można biadolić o trudnym dzieciństwie, o patologii w rodzinie sprawcy, można pokrzywdzonym wmawiać, że powinni czuć się usatysfakcjonowani pseudo czy nawet autentycznymi przeprosinami (żenująca linia obrony wobec zbrodni), można rozważać poczytalność sprawy, można wybierać różne dowody, można wykazywać współdziałanie sprawcy z organami, chociaż takiego nie będzie i w tej sprawie chyba nie było itd. - znam to wszystko, no i można wygłaszać pogląd o histerii społeczeństwa czy siłę interesów politycznych. No można Panie Profesorze, ale chcę Panu powiedzieć za pośrednictwem tego portalu, że w większości (rozmawiałem ze znajomymi tam spotkanymi) nie byliśmy na tym proteście na nowotarskim rynku z pobudek politycznych (rządzący to nie moja i ich bajka, chociaż wyrażamy im podziękowanie za wrażliwość społeczną) czy rodzinnych. My byliśmy tam we własnej sprawie. W sprawie bezpieczeństwa i w sprawie sprawiedliwości, niezależnie od tego, kto to bezpieczeństwo i sprawiedliwość ma nam zagwarantować. Byliśmy po to by pójście na dyskotekę, do kina, na prywatkę, na mecz w Nowym Targu czy Krakowie nie wiązało się z dużym ryzykiem spotkania osoby wrogiej nam i całemu społeczeństwu, w którym funkcjonuje. Poszliśmy po to by wymiar sprawiedliwości wyrwał się z letargu, jaki chyba tam panuje.
pietrek20:35, 15 lutego 2016
Panie mecenasie (specjalnie z małej litery) Widacki.
Przesiąkł pan już tą polityką do szpiku kości.
To nie jest żadna sprawa (jak się panu wydaje) polityczna.
TU CHODZI O SPRAWIEDLIWOŚĆ !!!!.
Za zabicie człowieka z premedytacją powinno być CO NAJMNIEJ dożywocie jak nie kara śmierci. Niech pan nie odwraca kota ogonem i nie d... pan, że to polityczne. Bo szykuje pan po prostu kolejną linię obrony dla tego wyrzutka społeczeństwa jakim jest każdy zabójca. A pan chce zrobić z niego męczennika politycznego.
Tyle w temacie.
USA20:19, 15 lutego 2016
Śmierć za śmierć to jest adekwatne
xyz19:27, 15 lutego 2016
Pan mecenas kpi sobie z nas. Ciekawe, czy mu chodzi o sprawiedliwość czy o kasę? Czy pan mecenas podjął się obrony tego bandyty za darmo czy za pieniadze? Jak myślicie? Czy broni tego mordercy z pobudek ideowych? Mam co do tego duże wątpliwości. Papuga wszystko powie za kasę. Oni wszyscy są na sprzedaż. Minister Sienkiewicz miał rację mówiąć,że Polska to".... ..... i kamieni kupa. Wszędzie korupcja... w wymiarze sprawiedliwości, w lecznictwie, szkolnictwie, w urzędach. Żadnego autorytetu! Żadnego.
fan politycznej propagandy18:50, 15 lutego 2016
ja nie wiem k****, brak mi słów żeby opisać swoje zdenerwowanie!

LUDZIE, przecież zginał człowiek!!!

Jak to jest możliwe, że kiedy gaśnie czyjeś ludzkie życie, to prawo jeszcze tego człowieka broni, szuka okoliczności łagodzących... przecież ten morderca, zadając cios w głowę nożem, zabrał życie, odebrał jakiekolwiek prawa ofierze!!!!
jakim cudem prawo przewiduje jakiekolwiek łagodne wyroki w tym brutalnym, celowym zabójstwie!!!!!!???????????????
Mocno oburzony18:41, 15 lutego 2016
W głowie się nie mieści, żeby bronić zabójce, który idzie na imprezę z nożem kuchennym i zabija przypadkowego, Bogu duch winnego chłopaka, tłumacząc ludziom że wyrok dożywocia to przesada. Ciekawy jestem, czy gdyby na miejscu chłopaka który został zabity był syn mecenasa W. padło by takie samo uzasadnienie wyroku...
Cygan18:30, 15 lutego 2016
Nie zasłaniaj się mecenasiku polityką,bo polityka to nic tu nie ma.Wykorzystujesz pan sytuację jaka jest w kraju,z restą tak jak wszyscy z z pana grona.Pani prokurator z Krakowa też nosiła głowę wysoko,i co rodzinny dramat.I nagle cicho w jej sprawie.Myślimy że jeszcze będzie głośno o panu.Działajmy p. Ziobro.
ysys18:12, 15 lutego 2016
dozywocie !!!
Obserwator17:36, 15 lutego 2016
Ani ja,ani moi znajomi nie bawimy się w politykę, nie rozumiem o czym pan Widacki pitoli. Żądamy przywrócenia sprawiedliwej kary dla mordercy-DOŻYWOCIA, bez możliwości wcześniejszego starania się o wyjście, chyba,że po 50 latach.
Wojtas17:19, 15 lutego 2016
widacki, nie wstyd ci?
to na to Twoja żona?
Bo moja śmieje się z Twojej argumentacji
Ja jestem zażenowany - tak po męsku
Środowisko ma na to nazewnictwo - wiesz o czym mówię :)
Jonasz16:54, 15 lutego 2016
Do celów politycznych?
Władza próbuje na sprawie z Nowego Targu zbić kapitał polityczny?
Jak można tak bredzić??
Gówniarz z nożem idący na dyskotekę to dla mecenasa normalny widok?
Trzeba raz na zawsze powiedzieć, że Polskie prawo dla morderców i zbrodniarzy jest baaaardzo łaskawe!
To, że ktoś powiedział dość!!!! - należy cenić!!!
Matka Madzi do kamieniołomów dożywotnio!
Morderca Andrzeja to samo!
Niech błagają o zastrzyk z pawulonu albo kulę w łep w bólu i cierpieniu do końca swoich plugawych dni!

PS. Adminie nie wycinaj epitetów - są ostre ale zasłużone!
sabina16:35, 15 lutego 2016
do Dawid: Ty sie lepiej *** nie wypowiadaj bo widac jestes ze znajomych mordercy... zasluguje na wiezienie i nic wiecej!! na dodatek nie TYLKO 15 lat a minimum 50, a najlepiej dozywocie! to bylo morderstwo ze szczegolnym okrucienstwem i zasluguje na gnicie w wiezieniu!!
Jo16:27, 15 lutego 2016
Szkoda, że morderca nie może odsiedzieć wyroku w Rosji lub Chinach. Wystarczyło by nawet te 15 lata.
człowiek16:20, 15 lutego 2016
Mnie zastanawia dlaczego sąd apelacyjny nie wziął pod uwagę opinii biegłych psychologów, którzy jednoznacznie stwierdzili ,że ten ( nie boje się użyć tego słowa) zwyrodnialec, nie nadaje się do resocjalizacji, a kurator sądowy zrezygnował z "opieki" na nim twierdząc, że to nie ma sensu ponieważ ma on osobowość psychopaty i z pewnością, prędzej czy później dopuści się kolejnych przestępstw ( dziewięć wyroków skazujących już wtedy miał na koncie) z zabójstwem włącznie!!! Już samo to powinno wystarczyć do odizolowania tego bandyty ze społeczeństwa raz na zawsze! Panie Widacki, nie życzę nikomu źle, ale jak się to zdarzy, a zdarzy się na pewno, to będziesz pan miał to na swoim sumieniu! Okoliczności łagodzące wg mecenasa i sądu to, przeprosiny, młody wiek sprawcy, że nie działał ze szczególnym okrucieństwem. Zapytuję więc jak można szczerze przeprosić za coś do czego się nie przyznał i nie przyznaje do dzisiaj? Czy gdyby miał 40 lat to wiek byłby już wystarczający i ile osób musiałby zabić, żeby było szczególnie okrutne? Jego esemesy potwierdzają, że jechał z zamiarem zabicia, a że nie było tego, którego chciał, to zabił przypadkowo spotkanego człowieka!! Następny może być ktoś z rodziny.... sędziny!! Kara powinna odstraszać i być odczuwalna dla sprawcy, a ta z pewnością taka nie jest i to musi się zmienić!!!!
ona ona16:05, 15 lutego 2016
Absolutnie nie zgadzam się z mecenasem Widackim, to morderstwo było szczególnie okrutne, morderca wbił nóż w głowę drugiego człowieka.
Dożywocie!
fakty ,mity , pieniądze15:24, 15 lutego 2016
a wystarczyło wykazać że morderca miał w tym czasie POMROCZNOŚĆ JASNĄ i włos by mu z głowy nie spadł jak synowi Wałęsy - trzeba się było uczyć na kolegach z branży panie Widacki..
ultras14:58, 15 lutego 2016
W tym zepsutym do cna świecie nie wystarczy już prosta zasada sprawiedliwości śmierć za śmierć. Na dodatek Jeszcze pierwsze egzekucje należy przeprowadzić publicznie. Wtedy bardzo szybko większość tych beztroskich młodzieńców się opamięta. Podobnie z długimi wyrokami i karą dożywocia. Wyłącznie na własny rachunek i to w kamieniołomie. Albo pracujesz na siebie, albo zdychasz z głodu.
baciok@14:55, 15 lutego 2016
Panie ministrze Ziobro czyń Pan swoja powinność. Ma Pan poparcie całego Podhala. Pan Panie Widacki niech lepiej milczy ze względu na pamięć ofiary.
przypadkowa uczestniczka manifestacji14:49, 15 lutego 2016
A pan Widacki zrobił pokazówkę dla swoich studentów, których zaprosił na rozprawę, musiał więc wiedzieć jaki będzie wyrok nie naraził by swojej adwokackiej reputacji gdyby miał przegrać/O sprawiedliwości tu nie ma mowy. A 500 000 zł za ...... to dużo, czy mało?
Czy rodzina i przyjaciele, którzy organizowali manifestacje to politycy? czy pokrzywdzeni moralnie. Wierzę, że właśnie p. Ziobro zainteresuje się sprawą. Nie żałuję, że właśnie ja w tym czasie znalazłam się na rynku w NT i ze łzami w oczach i ze ściśniętym gardłem uczestniczyłam w tej smutnej manifestacji
Sweex14:39, 15 lutego 2016
Czy autor artykułu, bądź ktoś inny może podać link do artykułu wyborczej,w którym wypowiadał się Widacki?
Bardzo proszę, bo nie mogę znaleźć, a informacje źródłowe są bardzo istotne.

Nie linkujemy w komentarzach. W wyszukiwarce proszę wpisać "Widacki wyrok Nowy Targ wyborcza" i nie ma problemu ze znalezieniem. Moderator.
moje zdanko14:36, 15 lutego 2016
Panie Widacki, czy apelacja nie jest podważeniem autorytetu sądu? To czemu się pan jej podjął? Jest pan gotowy na wzięcie na sumienie kolejnej ofiary tego psychopaty?
mbp14:28, 15 lutego 2016
Panie Mecenasie, wyrok nie jest adekwatny, ma pan rację - powinna być kara śmierci. Gdyby za morderstwo groziła kara śmierci, to ręczę panu że procent dokonywanych zabójstw czy morderstw zmniejszyłby się zaskakująco. Tyle że adwokatom wiodłoby się coraz gorzej.
Urszula14:24, 15 lutego 2016
Wypowiedź obrońcy NIE DO PRZYJĘCIA. Gdzie poleciał się żalić? Do "Wyborczej". Ja wyciągam wnioski.
gorycz14:10, 15 lutego 2016
Paranoja! Kompromitacja! I to ma być prawnik-to ja wysiadam. Może poprosi tego mordercę, żeby zabił kogoś z jego rodziny, a on go ułaskawi, bo jest młody. Kara śmierci! Tylko to może dałoby coś do myślenia bandziorom, gdyby sobie obejrzeli seans z krzesłem elektrycznym!
oskar5113:59, 15 lutego 2016
W takim razie to albo sędzia pierwsze instancji dajacy dozywocie, albo ten z apelacji powinien stracić prawo do wyrokowania bo mozna różnic sie w ocenie ale nie aż tak drastycznie.To tak jak jeen lekarz raka leczył by morfiną a drugi aspiryną. Panie Widacki niech pan nie miesza do tego polityków.Nie życzę panu by ten morderca spotkał po wyjsciu kogoś z pańskich bliskich !!!!
Zainteresowany13:57, 15 lutego 2016
Mecenas Widacki z uporem maniaka fałszuje ustalenia Sądu Okręgowego i prokuratury..."(...) podnieść należy, że nie istniał żaden powód dla którego D. M*** dopuścił się tego czynu. Pokrzywdzony był dla niego osobą obcą, której w ogóle wcześniej nie znał. Zaatakowanie A. Krzysztofiaka nożem przez D. M*** wykraczało poza "konwencję" bójki (...) było odrębnym czynem od bójki - był to eksces ze strony tego oskarżonego, który nie był elementem bójki. (...) Ciosy nożem D. M*** zadawał bez uprzedzenia, nie mając ku temu - jak i do samego ataku nożem - najmniejszej potrzeby." Zatem, jeżeli argumentem do obniżenia kary za to zabójstwo mają być statystyki orzekania kar dożywocia w Polsce, a nie wnikliwa analiza akt sprawy to mam nadzieję, że Minister Sprawiedliwości dokładnie przyjrzy się pracy krakowskiego Sądu Apelacyjnego.
tutejsza13:45, 15 lutego 2016
myślę, że inaczej by się wypowiadał, gdyby morderstwo dotknęło jego rodziny, bądź kogoś ze znajomych...
beti13:35, 15 lutego 2016
kto pierwszy naruszył nietykalność?
ko13:13, 15 lutego 2016
wstyd Panie Widacki no ale cóż pieniądz rządzi światem
Czlowiek13:10, 15 lutego 2016
Panie Mecenasie !!!! Take prawo jacy jego przedstawiciele ,panskie stanowisko w tej sprawie jes zenujace i zalosne ......
kwk13:04, 15 lutego 2016
Tak podważa się wiarygodność sądów, chyba tych orzekających w I instancji. Przecież tam orzekali sędziowie z bardzo dużym doświadczeniem zawodowym i orzekli karę dożywocia, obszernie uzasadniając jej zastosowanie.Pewnie też działali na zlecenie polityków - według Pana Widackiego.Żenująca wypowiedź.
ja12:56, 15 lutego 2016
ciekawe jak Pan obrońca stracił by dziecko w podobnych okolicznościach to czy również by chciał dla zabójcy jak najniższej kary ??? czy może rolę by się odwróciły ?
ktoś12:50, 15 lutego 2016
widacki.. raczka raczke myje nie??????
Maniek12:30, 15 lutego 2016
Widacki nie pamięta chyba jak sam był Posłem na Sejm VI kadencji...

...żenada - jak można bronić bandytę?
SQ912:27, 15 lutego 2016
Cytat [...] Można przecież przyłożyć niezależnemu sądowi. Podważa się autorytet sądów, próbuje się ludzi na nich napuścić." Szanowny Panie Mecenasie - jeśli jest to faktyczne przytoczenie Pana wypowiedzi vel słów, to należy Pana trochę "oświecić". To właśnie Pan, a nie kto inny przyłożył niezależnemu sądowi w Nowym Sączu i podważył jego autorytet i niezależność, składając apelację od poprzedniego wyroku do Sądu Okręgowego w Krakowie. Tego typu wypowiedzi to Pan może przekazywać, ale w żłobkach, bo już w przedszkolach dzieci wykazują się daleko idącym rozsądkiem i analizą wypowiadanych przez dorosłych treści. Krótko mówiąc - "karmić" bzdurami to można, ale ...może gołębie na rynku krakowskim.
Dzień czarny12:20, 15 lutego 2016
Panie mecenasie,jeżeli pan prześwietlił już swojego klienta,to na pewno pan już wie kto po wyjściu na wolność,tego skromnego chłopaka będzie następny do zadźgania.Pan Ziobro myślę że zrobi porządek i z nim i z panem,i resztą którzy to mataczyli.Czekamy z utęsknieniem .Pan mec następny procesdo zrealizowania.Chańba dla sądu,pan przynosisz.
Dawid12:17, 15 lutego 2016
Adwokat ma 100% racnji,pomyscie jakbyscie byli na jego miejscu i grzali pajde,15lat to jest maksymalna kara biorac pod uwage wszystkie okolicznosci
taktak12:10, 15 lutego 2016
krzesło elektryczne powinien dostać ! tylko no cóż żyjemy w Polsce... ech...
obiektwyny11:51, 15 lutego 2016
On zabił za nic, z zimną krwią - wiedział co robi , zero motywu. Na o nie może być przyzwolenia. Kompromitacja adwokata po takich słowach.
mhmmm11:50, 15 lutego 2016
Za pieniądze można kupić każdego nawet mecenasa , tu nie chodzi o sprawiedliwość , rządzi kasa , wnet zrobią z mordercy poszkodowanego . Tak mnie zastanawia czy stać go na taka papugę czy opłacany jest przez rodziców dzieciaków którzy byli z nim.
Nic nie znaczący11:48, 15 lutego 2016
Panie mecenasie, skończ pan, wstydu oszczędź. Doskonale pan wie, że ten psychopata zasługuje na dożywotnie odseparowanie od społeczeństwa, ale takimi wywiadami reklamuje pan tylko swoją kancelarię dla podobnej klienteli...
sabina11:43, 15 lutego 2016
pan mecesans powinien zakonczyc swoja kariere bo kazdy wie ze glownie mordercow broni! smiech na sali to jego beznadziejne tlumaczenie... wzial noz na impreze i nie mial zamiaru nikogo zabic? niech pan sie sam poslucha! ponad to dowody czyli kamery pokazuja zupelnie co innego... wbil noz 3 raz, ostatni cios w glowe i na koniec kopnal Andrzeja i to nie jest okrutne? to ze pan kazal mu przeprosic to nie znaczy ze wyraza skruche bo tylko czytal to z kartki i to wygladalo jakby kierowal to do sadu a nie rodziny! to nie byly szczere przeprosiny, kazdy o tym wie wiec zasluzyl na dozywocie i na nic wiecej! co z tego ze mlody jak juz jest zdemoralizowany i juz sie nie zmieni! najlepiej jakby o suchym chlebie i wodzie zyl!
Ziggy11:31, 15 lutego 2016
Dotyczy podważania autorytetu Sądów ; przecież Sądy same sobie podważają autorytet , jeżeli Sąd w Nowym Sączu wydaję wyrok dożywocia a Sąd w Krakowie obniża wyrok do lat 15 to kto komu podważa autorytet Politycy , czy sami sobie sędziowie .
obwiniona11:26, 15 lutego 2016
O jakiej Wy godności mówicie - piszecie. Każdy dobry mecenas nie ma godności, żadnych skrupułów i nie posiada sumienia. Natomiast posiada, co jest najważniejsze, konto w Bankach. Każda mocna i ważna obrona kosztuje a w szczególności u Pana Wideckiego, który, jak chodzi opinia, to i diabła z piekła wyciągnie i obroni. Oczywiście za odpowiednią kwotę.
profesor11:26, 15 lutego 2016
nie no normalnie ja sie zastanawiam jak on moze miec tytul profesora ? gada jak by rozumu nie mial ! nasza wladza nawet by o tym nie wiedziala gdyby nie my ludzie ktorzy mamay dosc tego aby przestepcy mieli wieksze prawa jak my a w wiezieniu lepsze zycie jak ludzie na emeryturze bo papu dadza lekarza zapewnia internet tez i dach nad glowa ! miarka sie przebrala w koncu trzeba cos z tym zrobic ! do kamieniolomu i do konca zycia niech pracuja na swoje utrzymanie w wiezieniu !! nie tylko dawid m,ale wszyscy przestepcy ! a widacki niech juz przestanie teraz strach przed tym ze moze wyjsc cos na swiatlo dzienne?
miple11:12, 15 lutego 2016
Jest taki serial "ZBRODNIE, KTÓRE WSTRZĄSNĘŁY ANGLIĄ" - państwo potrafi zaopiekować się winnymi a nie ofiarami. Wczorajszy odcinek - dwóch 10-latków zabija 3-latka w bestialski sposób. W dziwny sposób "prawo" ich broni. Parę Osób powinno obejrzeć to.
@prawnik@11:12, 15 lutego 2016
Panie WIDACKI ciekawe jak by Pan mówił i porównywał wyroki w Polsce jakby to Pana syna zabił Dawid M. Ciekawe czy dalej byłby Pan za 15 latami więzienia czy za dożywociem. Jestem pewien że chciałby Pan wtedy dla zabójcy dożywocia bez prawa do wyjścia po 25 latach.
fan politycznej propagandy11:06, 15 lutego 2016
Śmierć za śmierć!

Śmieszne słowa, człowieczeństwo zanika, za jakiś czas będzie normalne chodzenie z nożem na dyskoteki i zarzynanie kogoś kto nam się nie spodobał.

Ja mam jedno proste pytanie dla Pana Widackiego, gdy by to był Pana syn, wnuk, lub ktokolwiek z rodziny, też by Pan był taki pewny siebie i sugerował taki wyrok???

Mam nadzieje że MORDERCA śp Michała i 5 pozostałych osób które brało w tym udział, pomagało, zacierało ślady i udawało że nic się nie stało, dostaną surowe wyroku i uśmieszki z waszych mord znikną.

NOWY TARG i LUDZIE wam tego nie zapomną, będziecie wytykani palcami i do końca waszych dni sumienie wam będzie o tym przypominać że braliście udział w ZABÓJSTWIE swojego kolegi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K*** j***!!!!!!!!!!!!
Adam11:03, 15 lutego 2016
Mecenas Jan Widacki powinien dostać zakaz wykonywania zawodu, przynosi wstyd wymiarowi sprawiedliwości. Patrząc na takie postrzeganie prawa nie dziwię się że na ulicach coraz niebezpieczniej. Ciekawi mnie co by Pan Mecenas zrobił, gdyby ktoś potraktował tak jego dziecko. Dziś za pieniądze można wszystko, mam nadzieję że Pan Ziobro wyrok jednak skasuje. A Pan Mecenas to tak jak w filmie typowy Adwokat Diabła.
cyngiel10:58, 15 lutego 2016
Biedny jest ten adukat,że zaczyna już trząść portkami bo sprawa nie idzie po jego myśli i dutki będzie trzeba zwrócić.Jakoś do mnie nie dociera,że ten morderca działał w sposób ,,wielce miłościwy", gdzież u niego wyjątkowe bestialstwo, dopiero trzecie uderzenie nożem było dla niego właściwym zakończeniem ,,drobnego incydentu".Za kopnięcie psa w d*** więcej by mu przysądzili...
ramcin10:40, 15 lutego 2016
Podważa się autorytet sądu? ale to Widacki podważył odwołując się w innym sądzie.
ramcin10:37, 15 lutego 2016
Nie no powinien dostać jeszcze nagrodę za to, że zabił i odszkodowanie za straty moralne.
szanowny Panie mec.Widacki10:36, 15 lutego 2016
obrońca jest po to by bronić, a raczej mydlić oczy... używa Pan słowa " bójka" co się ma nijak do założenia oskarżonego w dniu morderstwa, jak wynikało z korespondencji sms zanim dotarł do NT nosił się już z zamiarem zabicia "kogokolwiek" - co wg mnie odbija argument, że do zabójstwa doszło "przypadkiem podczas bójki". Stwierdza Pan również, że wyrok dożywocia jest wyjątkowym środkiem, stosowanym tylko dla zwyrodnialców. Przytaczany jest tu przykład matki Madzi - mała różnica - Katarzyna X. nie stanowi zagrożenia dla społeczeństwa, natomiast Pana "PODOPIECZNY" stanowi i to duże... jak Pan myśli, kiedy zabije znowu???
Dd10:29, 15 lutego 2016
Jeśli ktoś bierze na imprezę nóż kuchenny to chyba nie ma na myśli bójki tylko zdaje sobie sprawę że może kogoś tym nożem zabić.Panie Widacki skończ pan się kompromitować.Dla pana wbicie noża w skroń to zwykła bójka.Żal mi pana. Niech sobie politycy wykorzystują sytuację byle by ten gn... do końca życia nie ujrzał światła słonecznego.
Pfy10:28, 15 lutego 2016
Wstyd Panie Widacki. Brak godności człowieka. Z pewnością rodzice Andrzeja zorganizowali manifestację dla pobudek politycznych... Żenada..
art 14810:27, 15 lutego 2016
Panie Widacki, kara jaka dostała matka małej Madzi to nawet nie żenada, to klęska wymiaru sprawiedliwości w Polsce! Powoływanie się na ten casus to pana klęska, panie mecenasie
Obserwator10:24, 15 lutego 2016
Interesujące podejście obrońcy do sprawy!
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas