Właściciel zagrodził drogę. Popularny skrót między Al. Tysiąclecia a os. Suskiego zamknięty - podhale24.pl
Piątek, 03 maja
Imieniny: Marii, Aleksandra, Stanisława
Jabłonka
Clouds
17°
Wiatr: 8.28 km/h Wilgotność: 40 %
Clouds
18°
Wiatr: 6.228 km/h Wilgotność: 57 %
Clouds
18°
Wiatr: 7.452 km/h Wilgotność: 50 %
Clouds
18°
Wiatr: 10.692 km/h Wilgotność: 39 %
Clouds
19°
Wiatr: 8.712 km/h Wilgotność: 43 %
Clouds
17°
Wiatr: 9.396 km/h Wilgotność: 38 %
Jakość powietrza
46 %
Nowy Targ
52 %
Zakopane
34 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 23 | 46 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 26 | 52 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 17 | 34 %
07.11.2017, 12:58 | czytano: 16436

Właściciel zagrodził drogę. Popularny skrót między Al. Tysiąclecia a os. Suskiego zamknięty

NOWY TARG. Właściciel terenu po którym biegnie skrót łączący osiedle Suskiego z Alejami Tysiąclecia wybudował ogrodzenie, wstawił bramę i zagrodził przejście popularnym skrótem.

Fot. Szymon Pyzowski
Fot. Szymon Pyzowski
Groźba zamknięcia przejścia wisiała w powietrzu od kilku miesięcy. W lipcu właścicielka gruntu po którym biegnie ścieżka zdecydowała się ogrodzić swoją własność zapisaną w księdze wieczystej. Niestety, choć przejście było we władaniu miasta od wielu lat, nigdy nie zostało skomunalizowane. Na wieść planach właścicielki Urząd Miasta w Nowym Targu wezwał ją do ich zaniechania, a następnie wystąpił do sądu o zasiedzenie. - Czekamy na rozprawę w sądzie. Jej termin nie został jeszcze wyznaczony - mówi burmistrz Grzegorz Watycha.



r/ zdj. Szymon Pyzowski
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Obserwator07:25, 10 listopada 2017
Może władza zacznie szanować zwykłego obywatela bo jak do tej pory to marnie to wychodzi, zapewne ta pani jeszcze płaciła podatek od tej części nieruchomości
Majka18:26, 9 listopada 2017
Właściciel i tak długo miał anielską cierpliwość tolerując to chodzenie pod domem - uważam że słusznie zrobił zagradzając teren.
hen11:28, 9 listopada 2017
Nauczcie się szanować kogoś własność. Ciekawe czy wszyscy tu piszący pozwalali by chodzić ludziom po swoich działkach.
Góral z Podkarpacia Orawskiego09:11, 9 listopada 2017
Całe szczęście że polany w gorcach nie należą do nowotarżanów bo już dawno byłyby ogrodzone i byłby zakaz chodzenia po nich, przecież teren prywatny
Janusz z ....09:04, 9 listopada 2017
jo się tam telo nachodzil do szkoły tamtedy
th06:59, 9 listopada 2017
oj czerwone wraca,oj wraca ciekawe co jeszcze burmistez znacjonalizuje
yhm15:04, 8 listopada 2017
Ania...zainwestuj w słownik bo oczy bolą jak się to czyta...
Badura09:14, 8 listopada 2017
Do Baciok@ Pani Radna szuka Ciecia by zamykał plac zabaw ,może trampoliny by sforsować zamknięte przejście .
Ania08:46, 8 listopada 2017
Ja to jestem w szoku rozbawiona... Ciezko.omreslic moje emocje :) szkoda przejscia ale.jak.wlascicielki to wlascucielki dobrze ze ma.na tej.wsi.jeazcze ktos.jaja....
KNT08:33, 8 listopada 2017
Um toz to czysta blazenada ....
JEGO DZIAŁKA, WIĘC MA PRAWO !!08:17, 8 listopada 2017
Może ktoś postawi się na miejscu właściciela???
Kto normalny chciałby, żeby przy jego domu zrobiono sobie skrót?!?!
adek08:15, 8 listopada 2017
skomunalizowac? Zasiedzieć? Poprostu ukraść... Moze tak zapłacić włascicelowi za grunt???
obiektwyny08:13, 8 listopada 2017
i o co ta afera?
Działka prywatna i tyle. Czemu ma ktoś po niej chodzić i ktoś ma ją remontować i turlac sie w błocie za swoje pieniądze
Kasia07:47, 8 listopada 2017
Od zawsze korzystalam z tego przejscie. Bedzie mi go brakowalo ale skoro to prywatna posesja to i tak powinnismy sie cieszyc, ze tyle lat dane nam bylo tamtedy chodzi. Przez tak dlugi czas wlasciciele borykali sie ze zniszczeniami. Maja prawo walczyc o swoje !
Ieeaa07:37, 8 listopada 2017
Zaniedbanie miasta że tak zostawiło tą sprawę. Zgadzam się z właścicielką.
baciok@07:16, 8 listopada 2017
Do nick Do Baciok
Co ma Radny czy Radna do sprawy prywatnej własności
Kilka moich podsumowań:
1.Miasto nie powinno wystepować w roli legalnego złodzieja.
2. To nie jest tak, że ktoś został odcięty od dostępu do drogi(trzeba się przejść naokolo)
3.Kiedyś Komuna robiła w ten sposób, że przyjeżdżała ekipa budowlana w asyście milicji i wylewała asfalt bez dyskuscji. Próbowales dyskutować to cię spałowali.
4.Jak miasto chce wykupić to niech rozmawiają z właścicielem terenu i zaproponują mu godne warunki które jest w stanie zaakceptować.
5. Jak ktoś nic nie ma to łatwo chce mu się zabiera drugiemu(kilka takich wypowiedzi z tej dyskusji)
obywatel UE06:08, 8 listopada 2017
w Unii Europejskiej nie ma czegoś takiego jak zasiedzenie, to pokomunistyczne prawo, własność jest własnością , komuna brała co im pasowało, bez pytania. A zapytajcie ile pola jest wzięte właścicielom na działki ........
Do Baciok23:33, 7 listopada 2017
A ja jeszcze raz pytam - gdzie szanowna radna z tego rejonu Bogusława Korwin ?
Nic nie mogła zrobić w tej sprawie ?
Wyrocznia22:48, 7 listopada 2017
Urzędasy pierdzistołki i co teraz, głupio wam? Jesteście bandą socjalistów z burmistrzem na czele i powinniście zniknąć wraz z minioną epoką. Ale jak widać czym skorupka za młodu... Mam podobny problem. Odbierając mi kawałek działki pod drogę dawaliście śmieszne pieniądze, ale gdy chciałem wymienić na nieużytek państwowy z drugiej strony działki, to nagle wielki lament, że to ma sporą wartość. Banda socjalistycznych złodziei!
sssss21:55, 7 listopada 2017
zaś dużo nie trzeba nadrabiac w chodzeniu żeby iśc inna drogą.
jk21:54, 7 listopada 2017
jeszcze jak zarząda kasy o bezumowne korzystnie z przejścia. czemu wczesniej nie zostało to pomyslane przez urząd
marek20:54, 7 listopada 2017
Nieudolność starych urzednków urzedu miasta.
odrobinka20:49, 7 listopada 2017
będzie mi brakowało tego przejścia ale o swoje trzeba walczyć i tutaj popieram właścicieli posesji
Kolo20:39, 7 listopada 2017
Panie Burmistrzu proponuję nic z tą sprawą nie robić. Nie ma przejścia to nie ma i już. Niech mieszkańcy sami zobaczą w kogo to jest wymierzone. Bez łaski niech sobie jakiś adwokat weźmie za załatwienie (wygranie) sprawy.
wicek20:27, 7 listopada 2017
czego pretensje do właściciela.
Pamiętam budował dom działka była zagrodzona ale prominenci za komuny zmusili go do rozegrania płotu groźbami i nakazami.
Garaże co stoją powinny być zwalone a teren zwrócony właścicielom bo wywłaszczanie było ponoć na drogę a prominenci postawi garaże i pewnie uwłaszczyli się na cudzym terenie.
Nowa władza nie lepsza mnie wywłaszczyli i poświadczyli nieprawdę i nie zapłacili i mam na to papier urzędowy.
pokrzywdzony19:48, 7 listopada 2017
na ul.Waksmundzkiej miasto ZRIDEM zabrało i zburzyło dwa domy do dzisiaj nie zapłacili za dom Rokickich a do tego obecnie obniżyli wycenę za dom i teren o 40 % czy tu nie trzeba wezwać p ministra Ziobrę słyszałem że sprawa zgłoszona do tV
Miejscowy NT19:47, 7 listopada 2017
Bobo ty byś oddał?
Pewnie nie ma masz nic więc milcz.
Tomasz19:45, 7 listopada 2017
Jak jego niech grodzi takie ma święte prawo...
A miasto niech się p......
kodżak19:34, 7 listopada 2017
@sąsiad MF nie odwracaj uwagi od nieudolnego Watychy, FM nie wyciągał przynajmniej reki po nie swoje (czytaj miejskie).
heavy metal z NT19:01, 7 listopada 2017
Głupio to ty ale piszesz !!!
Nie mówiąc co jeszcze
kierowca18:57, 7 listopada 2017
Ludziom się w głowach przewraca.I co ubędzie babie tego chodnika jak ktoś przejdzie?Do grobu sobie zabierze?Chory naród!!
obserwator18:41, 7 listopada 2017
Klapek?
wwwww18:37, 7 listopada 2017
te patałachy z urzędu miasta nic nie umieją zrobić tylko zadłużyć miasto nabić własne kieszenie zaciągnąć następny kredyt ukraść komuś ziemie i czekać byle do następnych wyborów
Brawo!18:03, 7 listopada 2017
Urząd wezwał do zaniechania? A na jakiej podstawie? Że ktoś za komuny tam kawałek asfaltu wylał? Zasiedzenie to nic innego jak legalna kradzież. Takiej chcemy władzy? Co okrada ludzi? Jakoś Watycha nic nie mówi, że chciał działkę kupić. Widać właściciel mądry, bo dlaczego mają mu zabierać jego własność.
Ci co narzekają to niech zrzutkę zrobią, teren kupią i udostępnią dla wszystkich za darmo. Hop! Robić zrzutę a nie marudzić jak nie wasze zabierają!
ta ruda18:02, 7 listopada 2017
do przechodnia- mieszkańcy bloków są współwłaścicielami terenów danej spółdzielni mieszkaniowej, serio nikt nie skraca drogi przez tak ładnie nazywane blokowiska???
Inna sprawa że własnośc to jest własnośc jak sama nazwa wskazuje, a wniosek o stwierdzenie zauzywania to czyste złodziejstwo
jaga218:02, 7 listopada 2017
Gdyby nie niszczyli , kobieta nie dawno pomalowała właśnie od strony przejścia. Teraz ci ze sprayami , a już coraz więcej papraja sciany wsadź sobie w jedno miejsce ten spray
skazana18:00, 7 listopada 2017
Cwaniackie urzędniki w gospodarce nieruchomościami od lat i kolejny raz chcą okraść obywatela. Powinni stanąć przed sądem za kradzież i zostać skazani na prace społeczne ./.../ Ale zobaczycie że się za to im czkawką odbije.Wywaliłbym na zbity pysk. Szkoła poprzedniej władzy nadal trwa.

Naruszenie regulaminu. Moderator.
kolega GW18:00, 7 listopada 2017
dlatego ,że właściciel pozwolił za friko używać przejścia przez ponad 40 lat, teraz zasiedzenie. Grzegorz opamiętaj się, wczuj się w ich położenie.
alik17:53, 7 listopada 2017
Gdyby włodarze miasta dbali o mieszkańców to już dawno wykupili by ten kawałek gruntu za "przyzwoitą kwot". Teraz Miasto chce się uwłaszczyć na zasadzie zasiedzenia gdy właściciel poinformował ich, że teren zostanie ogrodzony. Za ten stan rzeczy należy zwolnić z UM NT odpowiedzialnych URZĘDASÓW!!! 3 lata zero działań w tej sprawie.
Mieszkaniec17:52, 7 listopada 2017
Hmmm... A może by tak postawić bramę przecinającą Aleje Tysiąclecia bo w końcu działka ciągnie się aż na drugą stronę ulicy
brawo17:51, 7 listopada 2017
I bardzo dobrze zrobiła. Mi też miasto chciało ukraść moją własność. Powiedziałam aby mi zapłacili i jak zwykle usłyszałam, że miasto nie ma pieniędzy.
Hhhha16:59, 7 listopada 2017
Wynoha.blokusie.na.wies
sąsiad MF16:57, 7 listopada 2017
a ka był Marek F przez 18 lat , nic nie zrobił w tej sprawie, hallo panie marku proszę sie odezwać.
Rychu16:24, 7 listopada 2017
Czy ja dobrze czytam?Czy obecna władza miejska z Panem Burmistrzem Grzegorzem Watycha chce poprzez zasiedzenie zagrabic czyjaś prywatną własność???Czy taki przyklad ma dawac uczciwy wlodarz miasta?Jakie zasiedzenie ?Grzegorzu!Po prostu wykup ten skrawek dzialki - zaplac wlascicielce nalezne jej pieniadze- ona Ciebie nie okradala i wiele lat za ten kawalek ziemi placila podatek.Ludzie!Nie mozna tak robic i niezaleznie czyje to zaniedbanie to osoby decyzyjne w tym miescie nie moga dzialac na szkode mieszkancow!Takie zwyczaje to nie za tego ustroju!!
Po prostu zenada wstyd
AZS16:13, 7 listopada 2017
W niektórych dalej tkwi komunistyczne myślenie, że żeby coś mieć to trzeba komuś zabrać. Może tak któryś z urzędników odda coś swojego na rzecz miasta?
Mieszkanka16:06, 7 listopada 2017
Brawo właścicielce za odwagę.Do tej pory to Ona w zimie odśnieżała tę drogę,posypywała,żeby nikt nie złamał nogi.W pozostałe części roku zamiatała.A co w zamian za to dostała: wybite szyby w oknach w piwnicy,pomalowany dom szprejami i pełno śmieć,a nawet na tym terenie niektórzy załatwiali swoje potrzeby fizjologiczne.
A co do obecnego Pana Burmistrza to On wykonuje swoje obowiązki, to nie On zawalił sprawę.Jest mi wiadomo,że sprawa toczyła się od wielu lat.Sprawy nie załatwili poprzedni Burmistrzowie Pan M.Fryźlewicz i Pan J.Kolasa.To ich jest wina.Zostawili wiele jeszcze innych nie załatwionych sprawy swoim następcą za co Oni teraz niesłusznie od ludzi zbierają.
I tych spraw jest jeszcze dużo więcej.
Bobo15:32, 7 listopada 2017
Tak na wsi jak i mieście właściciele oddali pod rowy koło dróg część gruntu zmniejszając swoje np ogródki czy działki uprawne, tak samo w mieście pod chodniki czy nawet place.Dla dobra wspólnego, dla dobra współmieszkańców. Uratuje ich kawałek chodnika, zrobią sobie kawałek ogródka, chytrość zwykła źle się kończy.
marek15:28, 7 listopada 2017
ale się będzie działo ,już widzę panie , paniusie biegnące w te pędy po mszy św ulicą Szaflarską po chleb i bułki wydmuszki, dystans trochę dłuższy , wyjdzie na zdrowie..
wielbiciel Radnej15:26, 7 listopada 2017
no i zaczęło się ! czekać aż rogowy dom na równi sąsiadujący z blokiem Aleja 1000 lecia 36 zamknie przejście miedzy budynkami .a tak nawiasem to co się czepiacie Burmistrza .Od czego jest naczelnik wydziału co nie wie jakie grunty są w mieście do kogo należą chodniki teren zielony.Pani Korwin do dzieła ma Pani teraz pole do popisu hhahha przed wyborami .
gazdaII15:21, 7 listopada 2017
widzę rozpacz w oczach blokersów,ale trudno ,żeby coś mieć trzeba pracować a nie narzekać, to jest prywatna własność i wara od niej.
Nowotarżanka15:18, 7 listopada 2017
Koniec czasów bezprawia. Własność prywatna, jeśli ktoś chce sobie przechodzić, to można zrobić bramki i za opłatą niech sobie skraca drogę, a jeśli urząd chce być właścicielem tego gruntu niech solidnie za niego zapłaci. Tak trzymać, w pełni popieram inicjatywę właściciela. Brawo.
pol15:15, 7 listopada 2017
uwaga ,uwaga mam bardzo dobrą wiadomość dla wielbicieli tego przejścia, organizuję nowe , przez moje podwórko, ale jak to w życiu bywa nic za darmo, zainwestuję w "bramki", jedno przejście 1 zł na dobry początek, będzie to bardzo nowoczesne rozwiązanie, chętnych proszę o wyrażenie opinii.
Maciej15:04, 7 listopada 2017
To teraz ludzie będą chodzić przez Topolowe skrótem :D
pol15:04, 7 listopada 2017
sprawa jest tak czysta i przejrzysta, to oczywista oczywistość, zamknął swoje prywatne,i ktoś teraz w demokratycznej Polsce chce mu to odebrać, byłoby to draństwo i koniec panowania pan burmistrza.Ci właściciele płacili za to przejście podatek przez 45 lat, tak tak nie pomyliłem się, a teraz ktoś chce zrobić na to skok., wstyd panie burmistrzu wstyd, wielki wstyd
ja14:49, 7 listopada 2017
i miał racje, jego własności
baciok@14:47, 7 listopada 2017
Wstyd Panie Burmistrzu . Wyrywać komuś prywatną wlasność. Miasto chce być złodziejem w białych rekawiczkach.
kierowca14:46, 7 listopada 2017
Własność prywatna i do widzenia. Jak ktoś ma wątpliwości to niech swój ogródek udostępni spacerowiczom.
gazdaI14:44, 7 listopada 2017
a mam pytanie , kto płacił podatki od tego niby przejścia przez ostatnie 40 lat.Może ktoś odpowie . coś mi się wydaje ,że pan włodarz nie popiera własności prywatnej, och strach mieć takiego gospodarza.A wybory tuż. tuż.
ty14:42, 7 listopada 2017
Może zasiedzieli, a może nie. A może by tak miasto zapłaciło uczciwie za czyjąś własność? Piękny sygnał dla mieszkańców - nigdy nie bądźcie uprzejmi dla innych i nie użyczajcie im swojej własności. Pochodzą, pojeżdżą, a potem uznają za swoje.
jo14:28, 7 listopada 2017
Po mojej działce (częściowo) biegnie droga. Od lat prosimy UM o uregulowanie sprawy. Mają czas. A może zrobić to samo?
marekII14:27, 7 listopada 2017
a dlaczego nie zostało skomunalizowane ??!!pytanie za milion. Jakie zasiedzenie? właściciel płacił podatki ,sprawa jest oczywista, własnośc prywatna, i robi co chce.Nie wiem czy ktoś pamięta , jak do tego doszło ,że to przejście powstało , to był bandytyzm i tyle.Mam 70 lat , troche wiem na ten temat.To przejście powinno być zamknięte już w latach 90-tych,nie byłoby teraz problemu.
Mieszkaniec14:18, 7 listopada 2017
Wcale się babie nie dziwię! Dlaczego? Bo oprócz skrótu, było to przede wszystkim miejsce obsrane przez setki psów, których właściciele po swoich pupilkach nie sprzątają!. Ci, którzy tamtędy chodzili wiedzą o czym piszę.
G&G13:36, 7 listopada 2017
I właśnie tak miasto chce okraść obywatela... Przykre. Jestem w szoku że ten skrót był cały czas terenem prywatnym. I dziwię się że tak długo właściciel wytrzymał nie grodząc tego. Szkoda skrótu, bo był przydatny, ale moim zdaniem właściciel dobrze zrobił.
ens13:36, 7 listopada 2017
Jakie zasiedzenie? Że co? Że burmistrz własnoręcznie tam odśnieżał, czy wezwał do utrzymywania i odśnieżania właścicielkę?

Jej teren niech grodzi, miasto chce niech go kupi, a nie sępi za darmochę. Was u władzy już do końca %^&&%$$
kazek13:31, 7 listopada 2017
Jak droga idzie przez jego działkę to mu wolno.
przechodzień13:22, 7 listopada 2017
Najwięcej do gadania będą mieli Ci, co w blokach mieszkają i poza mieszkaniem g mają. Własność prywatna jest święta. Ci co do kościoła chodzą, niech wyjdą 10 minut wcześniej żeby idąc przez Szaflarską na mszę się nie spóźnili.
ja13:22, 7 listopada 2017
Brawo dla właścicielki !!! UM mógł wcześniej sie o to postarać .W mieście jeszce dużo działek których uregulowanie będzie trwało latami .
heavy metal z NT13:13, 7 listopada 2017
Miasto na głupie inwestycje to ma ( kolejne ścieżki rowerowe ITP.) a kupić trochę gruntu i dobrze zapłacić to nie.
skygirl13:13, 7 listopada 2017
jednym slowem żenada...po tylu latach publiczne przejście a teraz taka niespodzianka
Dziekuje12:59, 7 listopada 2017
Jeśli jest to jego własnosc to ma do tego prawo.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas