919 tys. zł dla sześcioraczków z Tylmanowej - podhale24.pl
Sobota, 27 kwietnia
Imieniny: Teofila, Zyty, Żywisława
Czarny Dunajec
Clouds
Wiatr: 4.968 km/h Wilgotność: 94 %
Clouds
Wiatr: 4.86 km/h Wilgotność: 94 %
Clouds
Wiatr: 4.392 km/h Wilgotność: 91 %
Clouds
Wiatr: 6.264 km/h Wilgotność: 89 %
Clouds
Wiatr: 8.532 km/h Wilgotność: 92 %
Clouds
Wiatr: 8.64 km/h Wilgotność: 95 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
24.02.2020, 17:49 | czytano: 18782

919 tys. zł dla sześcioraczków z Tylmanowej

Filip, Tymon, Zosia, Kaja, Malwina i Nela - czyli sześcioraczki z Tylmanowej otrzymają kolejne wsparcie od samorządu Małopolski. Decyzją radnych, do gminy Ochotnica Dolna, w której rodzeństwo przyszło na świat, trafi aż 919 tys. zł.

Fot. UMWM
Fot. UMWM
- Posiadanie tak licznego potomstwa to błogosławieństwo, ale także olbrzymie wyzwanie. Mamy nadzieję, że pomoc finansowa pozwoli rodzicom wychowywać pociechy bez trosk o ich najważniejsze potrzeby - podkreślił marszałek Witold Kozłowski.

- Dzieci są wcześniakami, więc mają obniżoną odporność i opieka nad nimi wymaga dużej ostrożności. Wszystkie dzieci muszą być rehabilitowane pod okiem specjalistów kilka razy w tygodniu, wymagają także codziennej stymulacji w domu. Zapewnienie im odpowiedniej opieki to prawdziwe wyzwanie, dlatego środki w wysokości ponad 919 tys. zł. będą przekazane na rzecz rodziny, tak aby rodzice mogli zorganizować dla nich całodobową opiekę - powiedziała Marta Malec-Lech z zarządu województwa.

Środki na ten cel pochodzą z budżetu województwa. Przypomnijmy, że Województwo Małopolskie przekazało do tej pory rodzicom sześcioraczków pomoc finansową w łącznej wysokości 485 tys. zł. Środki te przeznaczono m.in. na wyprawkę dla dzieci oraz zatrudnienie opiekunek.

Źródło: UMWM, oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Ok boomer23:24, 1 marca 2020
Te pieniądze są rozłożone dla każdego dziecka do 18 r.z wliczając w to opiekunki, rehabilitacje itd a nie jest to ich ?widzimisie?. Używajcie mózgów czasem
Ola00:11, 28 lutego 2020
W styczniu TVN informował ,że dzieci rozwijaja się doskonale ,rosną jak na drożdżach i jadą na kolejne szczepienie a teraz nagle dostają milion zł bo musza być rehabilitowane kilka razy w tygodniu ...Czy to przez szczepionki ?Piszą w necie ,że dwójka dostała zeza a taki objaw był u trojaczków po szczepieniu ,potem diagnoza -porażenie dziecięce
AntyPiS-PO10:38, 27 lutego 2020
Tyczy się to m.in. Broda, oburzona, ja, do wszystkich, ?polak?, Jola i inni...
W komentarzach można zobaczyć prawdziwych polaczków hejterów, pewnie płowa albo więcej z komentujących tutaj nie ma dzieci, ale do hejtowania pierwsi...
Najpierw się zastanówcie i przemyślcie jakie są wydatki przy jednym dziecku bez opiekunek a później dodajcie koszt opiekunek i pomnóżcie razy 6 i wtedy komentujcie...
Kupcie sobie maść na ból czterech liter zakompleksione, zazdrosne o każde 5zł polaczki i zluzujcie zawory...
Xxxxxx16:29, 26 lutego 2020
Do oburzonej: drugie tyle trzeba zaplacic jeszcze ZUS za te nianię więc tyle wychodzi
Krmr15:23, 26 lutego 2020
Oburzona popieram. Niech płacą Ci co urodzili jedno zdrowe dziecko, z masą urodzeniową powyżej 4kg i po 38 tyg ciąży. Przecież to patologia rodzić tak duże i tak zdrowe dzieci.
leming doskonały15:08, 26 lutego 2020
Do : Oburzona

Większego bełkotu, sorry - jak Twoja wypowiedź, to dawno nie czytałem - ot, znalazła się kolejna "Jola" - czytaj - Oburzona, która ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Na temat marihuany nie będę się wypowiadał, bo nie tego dotyczy artykuł - niemniej w tym temacie masz ZERO WIEDZY. Logiki u Ciebie za grosz, nawet poprawnie liczyć nie potrafisz - poprzednio napisałem "Teraz oburzeni sobie policzcie - wynagrodzenie dla 3 opiekunek z pełnym zus-em - to ok 200 - 250 tyś zł rocznie," Przyjmijmy tą wyższą kwotę - podziel przez 3 osoby, następnie podziel przez 12 miesięcy - to masz ok 7 tysięcy BRUTTO - teraz odejmuj od tego zus i podatki - i ???, (Twoja wypowiedź : " nawet gdyby tą sumę 250 000 podzielić na trzy etaty dla trzech opiekunek, to wychodzi dla każdej po blisko 10.000 na miesiąc") jakim cudem wyliczyłaś takie dochody ??? Moje zdanie, że tej rodzinie należy się pomoc w każdej formie w całości podtrzymuję. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że nie masz zielonego pojęcia ile kosztuje czasu, wyrzeczeń i pieniędzy wychowanie dwoje - troje dzieci, a co dopiero siódemki. Mówię to z własnego doświadczenia - moje dzieci od dawna są już pełnoletnie i na swoim. Jeszcze jedno - jestem rodowitym nowotarżaninem od kilku pokoleń i z tą Rodziną nic mnie nie łączy, natomiast darzę Ich olbrzymią empatią (Tobie to słowo chyba nie jest znane) i życzę Im, aby maluszki się rozwijały i rosły zdrowo.
Oburzona11:53, 26 lutego 2020
Do leming znów niedoskonały. Ciebie pamiętam, gdy krzyczałeś w swoich komentarzach, iż chcesz legalizacji marihuany z danymi wyssanymi z palca, które szybko Ci obaliłam. No, to że młodziutki człowieku jesteś i kimś z rodziny lub z najbliższego otoczenia, jest dla mnie oczywiste. Jakiś interes masz z podtekstem osobistym, co w Twoich wypowiedziach widać. Moderator zablokował moją poprzednią wypowiedź, była bardzo niewygodna i po przemyśleniu, zgadzam się z nim, nie była tu potrzebna- natomiast są rzeczy, które trzeba naprawić, bo nie tylko szwankują, co powodują w różnych instytucjach patologie, na które dziecko jest narażone i które niestety musi przejść. Ale wracając do Ciebie, to Ty czytaj ze zrozumieniem a nie zarzucaj Joli błędu- ponieważ masz pecha, informacja została podana do publicznej wiadomości, rehabilitacje są nieodpłatne, a dzieci po mału przestają być ? wcześniakami? nawet gdyby tą sumę 250 000 podzielić na trzy etaty dla trzech opiekunek, to wychodzi dla każdej po blisko 10.000 na miesiąc. Wg mnie nie sprawiedliwe względem dzieci, którym narzuca się życie w ubóstwie ( ochrona alimenciarzy- ciekawe czemu dzieci mało- skoro się chroni ich? tatusiów?nadal przed dziećmi, którymi się znudzili i traktuje opiekuna, który dziecka nie zostawił, jakby popełnił wykroczenie- bo dziecko zostało urodzone i śmie wychowywać) ( co za problem narzucić alimenciarzom kary: np: zabranie prawa jazdy i świadomość, że nie mógłby nigdy dożywotnio go w UE wyrobić, czy wilczy bilet np na przeloty liniami cena 5 razy tyle za lot ( a z tego oddać dziecku ), zero emerytury i możliwości zasądzenia dla siebie od najbliższych na starość, skoro sam nie płacił oraz zero pomocy socjalnej na tą starość- da się- tylko trzeba siąść pomyśleć co jeszcze i wykonać- to w z?bach będą przynosić a nie umarzać- bo się przedawni) lub nie otrzymują nie tylko takiego wsparcia, co praktycznie żadnego ( zbierają pieniądze na własną rękę lub przez organizacje charytatywne), a tu takie rozdawnictwo- proporcje w jedną, jak i w drugą stronę są rażące. Ps: do pozostałych członków z rodziny: nie bierzcie z moich składek, a sobie zaróbcie, tak jak ja to robiłam, to nie będę oburzona jak pieniądze ( moje) są rozdawane. A do wyrażania własnego zdania nawet i tak niewygodnego dla niektórych, mam prawo.
leming doskonały22:48, 25 lutego 2020
Do : Jola
Naucz się czytać ze zrozumieniem.

Za onet.pl : "Pieniądze mają trafić do gminy Ochotnica Dolna, w której słynne rodzeństwo przyszło na świat. Środki na ten cel pochodzą z budżetu województwa."
"- Wszystkie dzieci muszą być rehabilitowane pod okiem specjalistów kilka razy w tygodniu, wymagają także codziennej stymulacji w domu. Zapewnienie im odpowiedniej opieki to prawdziwe wyzwanie, dlatego środki w wysokości ponad 919 tys. zł. będą przekazane na rzecz rodziny, tak aby rodzice mogli zorganizować dla nich całodobową opiekę ? zapewniała Malec-Lech."
też matka22:19, 25 lutego 2020
Super, że im pomagają. Urodzić sześcioraczki, to naprawdę nie codzienne wydarzenie, do tego wszystkie przeżyły. Wiadomo, że tak mnoga ciąża zawsze jest ryzykiem i dzieci rodzą się wcześniej. Jestem za pomocą takiej rodzinie. Kochani rodzice dbajcie o te skarby, niech się zdrowo chowają, a zazdrosnymi i zawistnymi wpisami się nie przejmujcie.
Do oburzona.
Jesteś śmieszna. Oburzasz się, że na dzieci idą nasze pieniądze, a nie oburzasz się, że idą na więźniów, którzy są przestępcami? Idą na patologie, którym się pracować nie chce? O to też nikt nas nie pyta czy się zgadzamy to sponsorować.
Jola21:50, 25 lutego 2020
Ciekawe która opiekunka zarabia 250 tys! Brak słów! Jakie chore dzieci? to wcześniaki a nie chore dzieci bez przesady
Dolcez20:48, 25 lutego 2020
To rozdawnictwo jest oburzające! Myślę, że istnieją inne środki pomocy. Inni rodzice muszą dawać radę bez takich pieniędzy
Tussken20:21, 25 lutego 2020
Tak nie może być. Jak wrócę do Polski to zabiorę wszystko biednym Polakom i dam bogatym Niemcom .
Zuzula17:33, 25 lutego 2020
Nie rozumiem jednego ! Dlaczego dziecko które urodzi się chore nie może liczyć na takie wsparcie jak te dzieci i ich rodzice... Przecież ono też chcę Żyć....na litość boską pomagajmy ale sprawiedliwie ..
Swój13:58, 25 lutego 2020
A co dostaną Ci rodzice którzy mają i więcej dzieci. Kto im pomoże? Jak sobie nie dają rady, to sąd, kurator i dzieci do rodzin zastępczych. Wtedy nikt nie pomoże, a przecież P. Ziobro mówił że najpierw trzeba pomoc, nie odbierać. To jest rodzina zamożna, ale może powinowaci z KIMŚ, no i kasa leci. Ci co nie znają sytuacji lepiej się nie wypowiadajcie, bo to tak, jakbyście Tuskowi druga pensje dać chcieli. ???????????? ŻAŁOSNE.
góralka13:35, 25 lutego 2020
Przeczytajcie opis matki tych maleństw na Instagramie, a później oceniajcie. Ludzie przestańcie hejtowac, skąd w was tyle jadu? Pani Klaudio proszę sie nie przejmować opinia innych, naprawdę nie warto.
88812:35, 25 lutego 2020
Proponuję by wypowiadali się tylko Ci którzy znają rodzinę,bo połowa to pisze takie bzdury z niewiadomo skąd wyciągnięte.To tak jak byście pisali że politykom trzeba podnieść pensję bo na rachunki nie mają.Jesteś z np..Witowa,Rzepisk czy Obidowej a piszesz jakieś bajki a nawet nie wiesz gdzie jest Tylmanowa i o kogo chodzi.
xyz12:21, 25 lutego 2020
gyby rząd te pieniazki podarował tak po cichu , to nie było by teraz tej nienawiści i hejtu na ta rodzine , no ale coz przecież wybory się zblizaja wiec trzeba się pokazac
mała12:18, 25 lutego 2020
Wszystko było by pięknie i ładnie gdyby te dzieciaczki urodziły się w zwykłej szarej rodzinie - myślę ze wtedy inaczej by każdy na to patrzył. A tak poza tym czy innym rodzinom gdzie były wielomnogie urodzenia np. 5-cioraczki tez się tak pomaga ?
Zdrowia dzieciaczkom , bo przed nimi sporo jeszcze walki.
I ludzie mniej hejtu
obiektwyny11:58, 25 lutego 2020
Dla mnie przegięcie.
Ha10:04, 25 lutego 2020
Sześcioraczki to też wizytówka regionu, nic dziwnego że poszła na nie kasa. Ta matka ma zarąbiste wsparcie nad dzieciakami, gdzie jedna dodatkowa niania by nie wystarczyła. Taka kwota wydaje się duża, ale pamiętajmy że kasa przestanie płynąć, dzieciaki wsparcia będą pewnie wymagać dłużej. Jak to podzielicie na 6 i rozłożycie na 10 lat ... To już nei jest taka wielka kwota.
k09:17, 25 lutego 2020
Skandal i tyle. Pomoc się należy,to oczywiste. Ale NIE TAKA!!!! Darmowe miejsca w żłobku,przedszkolu,wejścia do parku zabaw,na basen i tak z czasem jak będą rosły ......itd. SKANDAL
Znajoma08:52, 25 lutego 2020
Tak się składa że jestem znajoma rodziców i wiem ze te pieniądze muszą być przeznaczone na nianię. Rodzice nawet nie mogą ich przeznaczyć na rehabilitację A już na pewno wziąść sobie do kieszeni
Renata08:50, 25 lutego 2020
wszytsko rozumiem, ale prawie milion złotych z naszych pięniedzy! czy wójt to przemyślał?jakim prawem!!!! niech połowe z tego da na chorą dziewczynkę!
Znajoma08:49, 25 lutego 2020
Tak się składa że jestem znajoma rodziców i pieniądze są przeznaczone na nianię, rodzice nie mogą je wydać na nic innego nawet nie mogą tego przeznaczyć na rehabilitacje
A co08:48, 25 lutego 2020
Zanim dorosną, będą milionerami.
Aga08:46, 25 lutego 2020
Porostu to jakaś rodzina która ma kogoś po urzędach mnie z moim wczesniakiem nawet w ośrodku nie przepuszcza bez kolejki a niby takie uprzywilejowane są te maluchy każdy kto ma dzieci wie ile kosztują ale ta suma to lekka przesada czemu chorym dzieciom nie ma kto pomoc tylko rodzice zbierają gdzie się da nie jestem zazdrosna tylko poirytowana
Ann08:37, 25 lutego 2020
Mamy troje dzieci, w tym jedno dziecko onkologiczne. Nikt nigdy nie przyszedł z gminy zapytać czy nie potrzeba nam pomóc...
Rodzina sześcioraczkow do biednych nie należy. Ta potężna kwota już w połowie powinna ich odciążyć. Druga połowa mogła trafić na leki dla chorych dzieci z okolicy
yama07:32, 25 lutego 2020
Żal mi was ludzie ile was jadu i nienawiści pieskom kotkom chcecie pomagać a człowiekowi was boli urodzenie tak licznego potomstwa jest ewenementem zdarza się raz na 4,7 mld razy !! Nie którzy nie mogą poradzić sobie z jednym dzieckiem a oni mają 6 i są to dzieci które wymagają intensywnej opieki ! Zazdrość jest bo państwo daje pieniądze daje bo nas stać za Waszych rządzących na nic nie było stać
leming doskonały07:27, 25 lutego 2020
Przy takiej gromadce dzieci - wymagających specjalnej troski - zatrudnienie 3 - trzech - opiekunek, to minimum. Teraz oburzeni sobie policzcie - wynagrodzenie dla 3 opiekunek z pełnym zus-em - to ok 200 - 250 tyś zł rocznie, do tego setki pampersów miesięcznie. Dzieciaczki rosną - ubranka, kaftaniki, jedzenie razy 6, utrzymanie samochodu i 900 tyś zł się rozpłynie, nie wiadomo na co. Za kilka lat, Te dzieci, za reklamę art dziecięcych zarobią same na siebie. W tej chwili jednak wymagają specjalistycznej opieki i znaczącego wsparcia finansowego. Tu nie wchodzi w grę, że młodsze dzieci noszą ubranka ze starszych - jak bywało w naszych rodzinach - w tym przypadku trzeba kupić każdemu nowe - a byle ciuszek, bucik do tego obłożony dzięki PO/PSL podatkiem VAT kosztuje znaczące pieniądze. Naprawdę, nie wiem czego tej rodzinie zazdrościcie - postawcie się w Ich sytuacji.
JAN Z PO07:15, 25 lutego 2020
co to miliom...ja bym proponowal po 5 milionow na glowe bo wydatkow duzo!!!
Tadek A.07:06, 25 lutego 2020
@wsciekly
Ja też ich znam,a nawet pracowałem u teścia.Jedna z najbogatszych rodzin w regionie,zatrudniająca kilkadziesiąt osób.
czworaczki00:30, 25 lutego 2020
Jak tak sobie myślę to "granatowa rozpacz "sześcioro dzieciaczkow potrzebuje specjalistycznej opieki ale z drugiej strony jak tak sobie myślę to jak na nasze realia to konfortowa sytuacja o kasę nie trzeba się martwić...zdrowia życzę
Stop szerzeniu zawiści00:24, 25 lutego 2020
Co miał na celu ten artykuł oraz to rozdawnictwo? Wprowadzić podziały i niesmak pomiędzy rodziną szescioraczkow, a cała reszta społeczeństwa? Oczywiste jest to ze mamy doczynienia z przypadkiem przesadnej pomocy. Została przekroczona granica dobrego smaku. Każdy zdrowo myślący człowiek, powinien zdawać sobie sprawę z tego że przyznając taka kwotę z publicznych pieniędzy naraża tą rodzinę na publiczny hejt I zawiść. Pomoc owszem- Ale zdroworozsądkowa. Państwo nie składa się tylko z jednej rodziny.
Do Kobiet23:22, 24 lutego 2020
Wy tys mogliście urodzić szećioraczki to byście mieli a nie płakali
Obserwator22:59, 24 lutego 2020
według mnie to skandal. Rozdawnictwo jak za komuny
wściekły22:27, 24 lutego 2020
Tak się składa że jestem mieszkańcem Tylmanowej i znam tą rodzinę i proszę mi wierzyć tam biednie nigdy nie było i nie jest natomiast jest wiele biednych rodzin wielodzietnych które na prawdę potrzebują pomocy a jej nie mają ale tak nie stety jest ci którzy mają to dostają jeszcze więcej a ci co nie mają nie dostają nic.
a stasiu22:22, 24 lutego 2020
i bardzo dobrze..milion zl ...w jeden rok wydadza pewnie ze 100 tysiakow..niech maja nalezy im sie.nareszcie panstwo zadbalo o obywateli..brawo
Ciekawy22:07, 24 lutego 2020
Jest chora dziewczynka na raka, rodzice sami zbieraja pieniądze. Czy gmina pokusi sie aby ich wesprzec?

Mozna wpisac w wyszukiwarke "mała goralka walczy o zycie". Pomagajmy, bo nasze państwo niestety tego nie zrobi.
Mowię jak jest21:50, 24 lutego 2020
Popieram @ oburzoną. Jest to przesadne rozdawnictwo i sztuczne uprzywilejowanie jednej rodziny kosztem innych.Przesada, która może zdeprawować inne rodziny i rozbudzić nadmierne oczekiwania w tym zakresie.
Ogarnijcie_sie21:33, 24 lutego 2020
PiS dał na TVP 2 mld, to było oburzenie, że nie na chore dzieci. Daja na chore dzieci, to też jest kwik.... Ludzie, wam nie dogodzi. Oby nikt z was nie miał nigdy chorych dzieci?
Greg21:28, 24 lutego 2020
Ci którzy uważają, że "ktoś" jest zazdrosny lub też jest "sępem" , jest niespełna rozumu. Realia są oczywiste. Każdemu kto tego potrzebuje, powinno się pomagać sprawiedliwie. Dzieciaczki z Tylmanowej też takiej pomocy potrzebują. Jednak nakład finansów oraz całe zamieszanie w tym przypadku, wywołuje odczucia porównywalne do tych, które towarzyszą człowiekowi w momencie pobicia rekordu Guinessa lub też wysłania ekspedycji na marsa. Kierujmy się realiami a nie euforią. To na prawdę wielkie pieniądze. Nie dziwię się głosom oburzenia ale też nikogo nie zamierzam osądzać. Zalecam jednak samorządom większą wstrzemięźliwość, ponieważ kiedy wydarzy się w niedalekiej przyszłości następny taki przypadek lub nawet kilka, to będziecie mieli na to w pogotowiu np.5 mln zł?
Ciekawy21:11, 24 lutego 2020
Rozumiem wszystko, pomoc finansowa owszem. Jednak az milion zloty potrzebują? I tak co roku?

Zdrowia dla dzieci.
polak21:11, 24 lutego 2020
Masakra 1000000 zł . ja zarabiam 2100 na m-c ile muszę pracować na taką kwotę.Chyba już wszyscy powariowali.
34521:11, 24 lutego 2020
@oburzona, Tak, zatrudnili legalnie. Musieli.
Ludzie, czego wy zazdrościcie? Szóstki chorych niemowląt? Przeciez to są wcześniaki, skrajne wczesniaki, one wymagają ogromnej opieki. Niewykluczone, że każde z nich ma inne problemy.
@888, to skoro wiesz ile pracy i pieniędzy trzeba włożyć w jednego wcześniaka, to teraz sobie pomysl, że masz sześcioro takich! Też mam dziecko wymagające wielu wizyt lekarskich i rehabilitacji. Jedno. I wiem ile to pożera czasu i pieniędzy. Na prawdę, nie wyobrażam sobie szóstki chorych niemowląt. Nie zazdroszczę im i nie wiem skąd u was ta zazdrość.
do wszystkich21:10, 24 lutego 2020
w sumie dali im 1 ml 400 tys no masakra - tu nie chodzi o zazdrość tylko o sprawiedliwość są ludzie i dzieci naprawdę w potrzebie a taty szescioraczków jak nie stac to za granice do roboty ... wladza szasta kasa bo nie ich - dramat
Smok20:56, 24 lutego 2020
tragedia
Wojtek20:34, 24 lutego 2020
Nie potrzebna była ta publikacja,bo zazdrosne sępy się odezwały,zwłaszcza "oburzona".
Ola20:27, 24 lutego 2020
To są chyba jakieś żarty. Czy ja śnie ?
antyPO20:17, 24 lutego 2020
Wybraliście PiS (Wierzbe, Piczure) to o co lament???
Oburzony na słowa oburzonej20:14, 24 lutego 2020
Do oburzona. Wstyd. aż się sam wstydzę tęgo co piszesz. Nawet mi się nie chcę mi komentować
jolka20:13, 24 lutego 2020
brawo
Pisowiec19:29, 24 lutego 2020
Proponuje dać dzieciom juz od tej chwili emerytury do końca życia
szary19:14, 24 lutego 2020
Do 888,Broda,Oburzona...-urodziłyście 6-cioraczki? I tyle.
b19:07, 24 lutego 2020
Do Oburzonej : Nawet sobie nie zdajesz sprawy ile kosztuje prowadzenie jednego dziecka wcześniaka!!!Przez 3 lata w mojej rodzinie na takiego wcześniaka (1) poszło tyle żeby wybudował dom w stanie surowym!!!Oby to cię nie dotknęło,i nikogo z twoich bliskich!
ja19:02, 24 lutego 2020
To już staje się niesmaczne ! są dzieci chore bez rodziców które potrzebują tych pieniędzy bardziej .
Jo18:56, 24 lutego 2020
do Oburzona
Chyć ze sie roboty a nie narzekoj!!!!
Oburzona18:34, 24 lutego 2020
Urodziły się w maju, a więc 9- miesięcy temu. Na miesiąc już nas kosztowały, każdy z osobna 8980 zł. A teraz dostaną dwa razy tyle! Czy ktoś się mnie pytał czy się na to zgadzam? A co one jadły że tyle miesięcznie kosztowały? A inne matki nie potrzebują opiekunek? To były jakieś z zagranicy? Miały firmowe wózki, ciuszki? Na co tyle poszło???Inne dzieci mają za 500 zł wyżyć, alimenty najniższe i krzyczy się, że reszta nadmiar to -zbytek, a tu??? A co mają inni powiedzieć, gorsi bo nie naraz mają dzieci?Dostali Auto, dwa razy kasa i to ogromna! Babcia tak się przechwalała, że będzie pomagać... to ile te opiekunki po naście tysięcy miesięcznie kosztowały każda? Zatrudnili legalnie? Chce widzieć rachunki! W końcu z naszych idzie! Kto zadecydował za nas czy chcemy taką sumę im przekazać z publicznych pieniędzy!
Broda18:11, 24 lutego 2020
Dalej szajstajcie kasa. Od razu 10 mln im dajcie. Brak slow
88817:58, 24 lutego 2020
Hmm,ja też mam wcześniaka ale nikt mi podobnej pomocy nie proponował?nawet rodzinne mi się nie należy.Wszędzie muszę sam z żoną jeździć i stac po poradniach jak każdy inny.Mam chyba gorsze dziecko.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas