Cichy protest na nowotarskim Rynku (zdjęcia) - podhale24.pl
Piątek, 19 kwietnia
Imieniny: Adolfa, Tymona, Pafnucego
Jabłonka
Clouds
Wiatr: 9.54 km/h Wilgotność: 94 %
Clouds
Wiatr: 9 km/h Wilgotność: 90 %
Clouds
Wiatr: 7.488 km/h Wilgotność: 91 %
Clouds
Wiatr: 8.928 km/h Wilgotność: 87 %
Clouds
Wiatr: 10.296 km/h Wilgotność: 88 %
Snow
Wiatr: 11.556 km/h Wilgotność: 94 %
Jakość powietrza
32 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 16 | 32 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
25.10.2020, 19:43 | czytano: 23659

Cichy protest na nowotarskim Rynku (zdjęcia)

NOWY TARG. Około trzydziestu kobiet i dziewcząt spotkało się wieczorem na płycie Rynku. Odpowiedziały na internetowo zwołane wydarzenie - "Godzina ciszy".

zdj. Szymon Pyzowski
zdj. Szymon Pyzowski
"Protest bez nagłośnienia, by pokazać że jesteśmy też kobietami z klasą. Weźmy transparenty, czarne parasolki, wieszaki, znicze lub po prostu bądźmy by pokazać że siła to kobieta!" - brzmiało wyjaśnienie organizatorki spotkania pod hasłem "Idziemy z transparentami i parasolkami. W ramach protestu i niezgody na obecną sytuację. Nie dla Terroru. Tak dla Wyboru".

Uczestniczki stały, spacerowały i paliły znicze stawiane obok postaci "Hanki-góralki" siedzącej na ławeczce.

Na poniedziałkowe popołudnie zapowiedziany jest w Nowym Targu - "Marsz po wolność".


s/ zdj. Szymon Pyzowski
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Osiol20:09, 27 października 2020
Brawo dziewczyny trzeba mieć odwagę aby w otoczeniu dwulicowcow wyjść i protestowa to mała mieścina przy drodze wszyscy się znają wszyscy powiązani rodzinnie jesteście odważne macie odwagę robić coś czego inni całe życie nie zrobią i całe życie będą że przetrąconym kręgosłupem i żalem ze im odwagi braklo
GLADIATOR02:34, 27 października 2020
Nowotarżanka, potwierdziłaś tym wpisem tępote i zacofanie Tych co to powiedzieli.
Ps. A teraz określ co masz na myśli,,demo kracja,,?
Teraz już nie ma czasu na merytoryczne gadanie, teraz to cza ino,,lać,, i patrzyć czy równo puchnie.
nowotarżanka21:18, 26 października 2020
Do GLADIATOR:

Generalnie uważam Twój komentarz za mało merytoryczny i nic nie wnoszący do tej dyskusji.

A co do reszty: Twój komentarz świadczy o tym, że obok demokracji to Ty nawet nie stałeś. Już prędzej obok ochlokracji.
DR.MARTENS19:43, 26 października 2020
Gladiator bo w majty zrobisz...
moim_zdaniem17:48, 26 października 2020
Tęczowy szlam i wściekłe mordercze macice wypełzły na ulice...
To nie jest piekło kobiet !

To wy jesteście z kobietami piekła rodem.!!!!
Sabina17:28, 26 października 2020
Do pp! Zgadzam się z Tobą!!!!!
GLADIATOR15:50, 26 października 2020
Nowotarżanka nie pasi demokracja to wypad,mniejszoć nie będzie rządzić większością, wygrajcie se wybory,bo jak My wyjdziemy na ulice,to się to inaczej skończy
Normalna kobieta15:36, 26 października 2020
Rysunki przedstawiające koślawe klabździochy? Na tyle was stać? Tfu! Wstyd!
Normalna kobieta15:31, 26 października 2020
Nasi dziadkowie łapali takie dziewoje i strzygli do gołej skóry za zdradę Ojczyzny. Teraz feminazistki zapobiegliwie strzygą się zawczasu u fryzjera, ale za to policja może jednej z drugą wlepić mandat za nielegalne zbiegowisko i narażanie współobywateli na niebezpieczeństwo zakażenia koronawirusem.
Normalna kobieta15:27, 26 października 2020
"Kobiety z klasą"?! Z KLASĄ?! Paradujące z wieszakami, by zademonstrować solidarność z kobietami, które za pomocą wieszaków wpychanych do kuciapy wyskrobują swoje nienarodzone dzieci? Serio?
Wypad z Podhala, bo przynosicie hańbę swoim rodzicom, nauczycielom i rodakom
nowotarżanka14:27, 26 października 2020
Brawo dziewczyny za odwagę! Wyjście na protest w zapyziałym, ospałym Nowym Targu to odwaga. Nie dajcie się zastraszyć. Nikt nie ma prawa decydować za Was! Jak taka tragedia dosięgnie kiedyś Was (wiadomość o tym, że nosicie pod sercem dziecko z wadą śmiertelną) to o tym co dalej powinnyście móc zdecydować same!! To powinna być Wasza i tylko Wasza decyzja. Nie żadnego polityka z tej czy innej opcji, nie księdza grzmiącego z ambony czy takich czy innych ciotecek.

I żeby było jasne: jestem zdecydowaną przeciwniczką tzw. aborcji na życzenie, czy ze względów społecznych. Trzeba się zabezpieczać, a nie usuwać ciążę, bo takie się ma widzimisię. Ale jakim trzeba być podłym, żeby zmuszać kobietę do rodzenia dzieci bez mózgu czy z wnętrznościami na zewnątrz, które nie ma żadnych szans na przeżycie?! Dla jednej to będzie trauma, ale - przy wsparciu męża, rodziny - to przetrwa, ale dla innej nie.

Jakim prawem częśc tu komentujących chce być recenzentami czyichś sumień?! Chcecie być Bogiem?!
Wektor13:43, 26 października 2020
Piąte: NIE ZABIJAJ.

Nie można pozwolić człowiekowi przy narodzinach, aby podejmował decyzje, o tym, kto
ma żyć, a kto ma umrzeć. O to fundament tego sporu. Nauka mówi, że ten płód ma umrzeć,
religia (wiara) mówi, że nie. Dlaczego jest to kluczowe? Dlatego że jutro będziemy
zabijać emerytów (i inne niepotrzebna "jednostki"), bo nie będą użyteczni (zdrowi).
Uzasadnienie takiego działania będą tak samo, jak dziś, uzasadniane jako nowoczesne
podejście do życia. Gra nie idzie o to czy dziecko, to czy inne, ma wady letalne lub
choroby genetyczne, tylko precedens, który umożliwi dalsze kroki w celu zabijania
ludzi. CYWILIZACJA ŚMIERCI. Pojawią się dywagacje typu: jak tu można, to można i w
tej sytuacji zastosować ŚMIERĆ. Precedens już istnieje w krajach zachodu np. Holandii.
Do czego to się sprowadza? A no do tego, aby namieszać w głowach jak największej
liczbie ludzi (najlepiej wykształconych), którzy to będą popierać. Żeby to wszystko
zrozumieć, trzeba by jechać na zachód, na 2-3 lata, i zaobserwować te wszystkie
nowinki zachodniego życia. Ludzie na zachodzie (co bardziej rozgarnięci) mówią, żebyśmy
nie dopuścili do tego w Polsce. Każda aborcja jest zła, bo ZABIJA i nie można jej
uzasadnić niczym, człowiek nie ma takiego prawa, chba, że jest FASZYSTĄ, który działa
w imię nauki "MENGELE". Josef Mengele. Nigdy nie miał wyrzutów sumienia.
Słowo PRECEDENS to środek znieczulający mózgi.

Piąte: NIE ZABIJAJ. (Nikogo).
Czytelnik13:10, 26 października 2020
Podhale24.pl powinno wreszcie dodać możliwość komentowania z FB lub innej platformy na której trzeba mieć konto.
Skończyłoby sie trollowanie, podszywanie pod innych, pisanie sobie samemu braw.
W artykułach o szkole dyrektorka wychwala liceum i udaje uczniów, rodziców. W artykule o telewizji lokalnej, jej pracownice dzwonią po znajomych żeby wychwalali ich pracę z innych IP. Tutaj nastolatki mają dość i same sobie gratulują.
Dzieki opcji o której napisałam nowotarżanie nauczyliby się grama uczciwości, choćby w internecie.
pp13:02, 26 października 2020
pamietajmy ze aborcja jest tylko wstepem do dalszego "postepu" potem pojda nastepne grupy ktore beda dehumanizowane !Nie ma co sie oszukiwac wiekszosc obecnej gimbazy nie chce zakladac rodziny miec dzieci a bombardowani przez media liberalne seksem idą w tym kierunku! Mlode kobiety juz sa traktowane jako nie material na zone ale jako obiekt samice do kopulacji a potem kopa wd..! i Tyle Braknie rodzicow norm i wartosci to na tych antywarosciach oni poprostu wymra>Wroze im ze za 20/30 lat stare schorowane bezdzietne feminazistki majace kota psa mysz samotne brzydkie beda same zagrozne eutanazja przez mlode "postepowe" nowe pokolenie ! I tak historia zatoczy kolo! Biedne mlode gimbazy ktore naprawde nie rozumieja w co grają @ NIE WOLNO ZABIJAC NIKOGO !!!
Zacofanegoralice12:41, 26 października 2020
O prawdziwe goralice się odezwały, czuwają, nie śpią. Ciekawe jakbyscie zareagowały na wiadomość o urodzeniu dziecka, które po kilku godzinach umrze. A może nosić martwe dziecko i urodzić?
Ja tylko przejazdem12:31, 26 października 2020
@edi
coś ściemniasz

USIŁUJĘ ZNALEŹĆ ZMIANY w USTAWIE I TEKST DOTYCZĄCY PRZYMUSÓW JEST, PRZYNAJMNIEJ MOIM ZDANIEM, TAKI SAM JAK TEN Z 2009 ROKU - WYJAŚNISZ RÓŻNICE, KTÓRYCH NIE MOGĘ ZNALEŹĆ, które upoważniają do uznania, że uchwalili jakąś zmianę w PRZYMUSOWYCH SZCZEPIENIACH?

Dz.U.2020.1845 t.j. | Akt obowiązujący
Wersja od: 20 października 2020 r.
USTAWA
z dnia 5 grudnia 2008 r.
o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi

Art. 36. [Zastosowanie środków przymusu bezpośredniego]
1. Wobec osoby, która nie poddaje się obowiązkowi szczepienia, badaniom sanitarno-epidemiologicznym, zabiegom sanitarnym, kwarantannie lub izolacji obowiązkowej hospitalizacji, a u której podejrzewa się lub rozpoznano chorobę szczególnie niebezpieczną i wysoce zakaźną, stanowiącą bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia innych osób, może być zastosowany środek przymusu bezpośredniego polegający na przytrzymywaniu, unieruchomieniu lub przymusowym podaniu leków.
2. O zastosowaniu środka przymusu bezpośredniego decyduje lekarz lub felczer, który określa rodzaj zastosowanego środka przymusu bezpośredniego oraz osobiście nadzoruje jego wykonanie przez osoby wykonujące zawody medyczne. Każdy przypadek zastosowania środka przymusu bezpośredniego odnotowuje się w dokumentacji medycznej.
3. Lekarz lub felczer może zwrócić się do Policji, Straży Granicznej lub Żandarmerii Wojskowej o pomoc w zastosowaniu środka przymusu bezpośredniego. Udzielenie pomocy następuje pod warunkiem wyposażenia funkcjonariuszy lub żołnierzy w środki chroniące przed chorobami zakaźnymi przez tego lekarza lub felczera.
4. Przed zastosowaniem środka przymusu bezpośredniego uprzedza się o tym osobę, wobec której środek przymusu bezpośredniego ma być zastosowany, i fakt ten odnotowuje się w dokumentacji medycznej. Przy wyborze środka przymusu bezpośredniego należy wybierać środek możliwie dla tej osoby najmniej uciążliwy, a przy stosowaniu środka przymusu bezpośredniego należy zachować szczególną ostrożność i dbałość o dobro tej osoby.
5. Przymus bezpośredni polegający na unieruchomieniu może być stosowany nie dłużej niż 4 godziny. W razie potrzeby stosowanie tego przymusu może być przedłużone na następne okresy 6-godzinne, przy czym nie dłużej niż 24 godziny łącznie.
6. Przytrzymywanie jest doraźnym, krótkotrwałym unieruchomieniem osoby z użyciem siły fizycznej.
7. Unieruchomienie jest dłużej trwającym obezwładnieniem osoby z użyciem pasów, uchwytów, prześcieradeł lub kaftana bezpieczeństwa.
8. Przymusowe podanie leku jest doraźnym lub przewidzianym w planie postępowania leczniczego wprowadzeniem leków do organizmu osoby - bez jej zgody.

TEKST Dz.U. 2008 r. Nr 234, poz.1570.
1. Wobec osoby, która nie poddaje się obowiązkowi szczepienia, badaniom sanitarno-epidemiologicznym, zabiegom sanitarnym, kwarantannie lub izolacji, a u której podejrzewa się lub rozpoznano chorobę szczególnie niebezpieczną i wysoce zakaźną, stanowiącą bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia innych osób, może być zastosowany środek przymusu bezpośredniego polegający na przytrzymywaniu, unieruchomieniu lub przymusowym podaniu leków.
2. O zastosowaniu bądź zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego decyduje lekarz lub felczer udzielający pomocy osobie, o której mowa w ust. 1. Każdy przypadek zastosowania środka przymusu bezpośredniego odnotowuje się w dokumentacji medycznej.
3. Lekarz lub felczer może zwrócić się do Policji, Straży Granicznej lub Żandarmerii Wojskowej o pomoc w zastosowaniu środka przymusu bezpośredniego.
Udzielenie pomocy następuje pod warunkiem wyposażenia funkcjonariuszy lub żołnierzy w środki chroniące przed chorobami zakaźnymi przez tego lekarza lub felczera.
4. Przed zastosowaniem środka przymusu bezpośredniego uprzedza się o tym osobę, wobec której środek przymusu bezpośredniego ma być zastosowany, i fakt ten odnotowuje się w dokumentacji medycznej. Przy wyborze środka przymusu bezpośredniego należy wybierać środek możliwie dla tej osoby najmniej uciążliwy, a przy stosowaniu środka przymusu bezpośredniego należy zachować szczególną ostrożność i dbałość o dobro tej osoby.
5. Przymus bezpośredni polegający na unieruchomieniu może być stosowany nie dłużej niż 4 godziny. W razie potrzeby stosowanie tego przymusu może być przedłużone na następne okresy 6-godzinne, przy czym nie dłużej niż 24 godziny łącznie.
6. Przytrzymywanie jest doraźnym, krótkotrwałym unieruchomieniem osoby z użyciem siły fizycznej.
7. Unieruchomienie jest dłużej trwającym obezwładnieniem osoby z użyciem pasów, uchwytów, prześcieradeł lub kaftana bezpieczeństwa.
8. Przymusowe podanie leku jest doraźnym lub przewidzianym w planie postępowania leczniczego wprowadzeniem leków do organizmu osoby ? bez jej zgody.
Józef12:28, 26 października 2020
Kobiety walczcie o swoje prawa. Niech ci, co nawet poprawnie "kościół" nie potrafią napisać nie dyktują wam tego, w jakim kraju macie żyć.

do @Widza. Nie martw się w dużych miastach kibole idą z dziewczynami, a tylko ich garsta - pseudo wszechpolacy, co nie potrafią nawet 10 przykazań wymienić, a o 5 przykazaniach kościelnych nawet nie wspominając - "broni" katedr.
m12:22, 26 października 2020
Do Xxx

Podwiązanie jajowodów jest w Polsce nielegalne. Dopuszczalna jest wazektomia. Także ten, zamknij się, bo nie masz pojęcia ani o prawie, ani o prawdziwym życiu. :)
nieuczony12:15, 26 października 2020
Inkwizycja &:tak wygląda,że masz pamięć wybiórczą a co ze zbiorowymi mordami popełnianymi przez reżimy komunistyczne począwszy od dyktatury tow.Lenina ,ojca narodów Stalina i innych watażków czerwonych, liczba ofiar znacznie przekracza 100 milionów ,6mln Ukraińców zmarło w latach 32-33r.w skutek sprowokowanego głodu a co z ofiarami nazizmu których liczba przekracza 25milionów, mam dalej podawać przykłady?
Inkwizycja11:51, 26 października 2020
Najwięcej istot ludzkich zabił tzw kościół a w Irlandii nie tak dawno to zakonnice do szamba wrzucały dzieci a teraz mają czelność się wypowiadać
edi11:45, 26 października 2020
Jacy Wy jesteście naiwni. Rząd wrzucił Wam to teraz, żebyście porobili krzyku i tym samym zagłuszyli to, co przechnęli parę dni temu - PRZYMUSOWE SZCZEPIENIA !!!! to tylko durne baby chwytają to, co im PiS podrzuci. PiS manipuluje Wami jak aktor pociągający sznureczkami marionetki.

Wasza siła i wola powinna teraz być skierowana przeciwko PRZYMUSOWYM SZCZEPIENIOM.
świrek11:43, 26 października 2020
Mała armia gotowa,żeby się wyskrobać.Brawo panienki. Tylko pokażcie buźki,nie chowajcie się za maseczkami,które PiS każe nosić - brakuje konsekwencji i odwagi? Słabo.
życzliwy11:09, 26 października 2020
Jest wiele przypadków gdzie medycyna zawiodła i się "poddała" sugerując matkom usuwanie płodów, ale KOCHAJĄCE MATKI się nie poddały i dzisiaj są albo w NIEBIE, albo na obiedzie u KOCHAJĄCYCH JE DZIECI. Osoby nie wierzące proszę o nie komentowanie tego postu.
Anna10:51, 26 października 2020
Brawo dla nich. Za odwagę. To nie jest protest za aborcją w ogóle, ale aborcją w przypadku wad letalnych.
Cyc Malina10:41, 26 października 2020
@Misiek, popieram Twój wpis w 100%. Szkoda że te intelektualne ameby nie potrafią zrozumieć tego na jakiej zasadzie to się odbywało do tej pory i co teraz będzie. Tyle lat było wszystko dobrze a tu nagle "poprawiają" to co funkcjonowało bez problemu. Te intelektualne ameby jak tak wszystko rozumieją to jest jedna wielka MASAKRA, takie ludki maja prawo głosu w tym państwie ,szkoda gadać.
dobrze że zdążyłam się urodzić10:28, 26 października 2020
mordercze macice wyszły na ulice....
tempora o mores10:24, 26 października 2020
doczekaliśmy się czasów kiedy to zlepki komórek jak to określała jedna poślica z sld wyszedł protestować za aborcją na nowotarski rynek
Xxx10:02, 26 października 2020
Skoro te kobiety chcą wyboru to dlaczego nie wybierają wcześniej ... podwiazujac sobie jajniki albo korzystac z antykoncepcji ... tylko chcą wybierać czy poczety człowiek ma prawo do życia czy nie ... kto im wogule dał takie prawo każde stworzenie się rodzi z chęcią życia bo inaczej by się nie rodziło.. ... brak szacunku do życia to brak szacunku do fundamentalnych praw dzisiaj będziemy zabijać własne dzieci juto seniorów po jutrze chorych a potem każdego który będzie inny w jakiś sposób ...
Widz09:19, 26 października 2020
Zaraz wyjdą kibole na ulice i pokażą im co to zycie
Janosik09:16, 26 października 2020
Znamienne jest, że to małoletnie damy tutaj się pokazują.
O inteligencji nastolatek wypowiadał się nie będę. Wystarczy wejść na istagram i opinię sobie wyrobić.
Niestety nie zdają sobie sprawy jak są manipulowane.
Opozycja nie chciała wyborów na wiosnę z powodu koronowirusa, a teraz wyprowadza ludzi na ulicę, gdy jest kilkanaście tys. zakażeń.

A ten ich symbol, którym dumnie powiewali młodzi naziści, pojedyncza runa sig, która znajdowała się na sztandarze Hitlerjugend.
To,że ten symbol pojawił się wcześniej w jednym z najstraszliwszych systemów totalitarnych, jakie widział świat, nie ma dla nich znaczenia. A może one w ogóle nie zastanawiają się nad znaczeniem.
Dodadzą do pary i będzie znak SS.
Wszyscy, kiedyś będziemy cierpieć, a diabeł się cieszy.
podhalan09:06, 26 października 2020
Niech protestują prawie pandemia /.../ a skoro ryzykują wychodzą i prowokują zdrowiem niech się sami leczą. Djabły zeszły na ziemie zapamientajcie ich twarze i chrońcie kościoły poljcie ale nie upadnijcie dziś my obrońcy życia wyłapiemy niewiernośc amen
Smutna08:51, 26 października 2020
Misiek! jesteś mądrym facetem! Krótko i na temat. Brawo dla protestujących w tym zaściankowym mieście, pełnym hipokryzji.
Qwerty08:46, 26 października 2020
Natka - a jakie szanse na przeżycie i wybór ma dziecko , które ma wnętrzności na wierzchu lub ma połowę mózgu albo całkowity jego brak (i tysiące różnych wad) jest pewne że umrze albo w łonie matki dla której będzie to wielkie zagrożenie życia lub zaraz po narodzinach w ogromnym bólu i cierpieniu ! Czy ma ono wybór ? Raczej tylko jeden umrzeć ! Poczytaj co matki niepełnosprawnych dzieci przeżywają i jaka jest opieka w naszym państwie dla takich ludzi ! I skończ pieprzyć !
Anka08:34, 26 października 2020
Nigdy w życiu nie zrobiłabym aborcji nawet wtedy gdyby dziecko miało być niepełnosprawne. Nie mogłam bym tak żyć, zabić niewinne ni czemu dzieciątko, dla mnie to jest coś strasznego. Ale każdy zrobi jak uważa. Świat z chodzi na psy i nie dzieje się dobrze.
Z doswiadczenia08:31, 26 października 2020
Myślałem że podhale logicznie myśli tu chodzi o plody które mają ciężkie choroby genetyczne i jak to się określa nie rokuje ludzie nie mówimy o usuwaniu zdrowego dziecka ja to rozumiem bo moje dziecko nie ma wady genetycznej tylko wrodzoną ale jest pod opieką trzech lekarzy rozumiecie ból matki ojca i calej rodziny gdzie patrzysz jak dziecko odchodzi nie mozesz mu pomóc chyba nie tu nie chodzi o usuwanie bo komuś tak pasuje chodzi o gwałt który został i choroby genetyczne większość z was nie wie o czym mówi karać pozostałe przypadki ale nie matkę która chciała urodzić zdrowe dziecko choroba genetyczna nie ma nic wspólnego z seksem bez odpowiedzialności nie przyrownojcie tych dwóch rzeczy
człowiek08:13, 26 października 2020
KODZIAŻE wyszli na Ulice Nowotarskie a dokładnie wyszły smarkule pszesiąknięte manipulacią lewicy . Djabły wyszły protestują i na kościuł plują . ŻYCIE BRONIĆ PONAD WSZYSTKO
Nowotarżanin08:03, 26 października 2020
Wyrocznia, czytałem twoje komentarze pod różnymi artykułami i zwykle, nie masz nic do powiedzenia poza obrażaniem innych, a jeśli już rzucisz jakiś argument, to jest to obraza dla inteligencji i to raczej niskiej. Może zajmij się hodowlą mrówek, albo zbieraniem złomu, byłeś już przestał pluć jadem i bredzić. Proponujesz spóźnioną aborcję protestujących. Co trzeba mieć w głowie żeby coś takiego napisać? Co to ma wspólnego z przedmiotem sporu? Twierdzisz że protestujący nie mają mózgów. A ty? Tylko plujesz jadem i obrażasz innych, a poglądy to kopiuj-wklej z TVP i TV Trwam. Pytanie czy ty masz mózg? Proponuję czytelnikom P24 ignorować komentarze tego osobnika, ja napewno nie będę.
Kobieta07:58, 26 października 2020
Nie rozumiem tych, którzy krytykuja te dziewczyny. Przecież one nie są za ogólną aborcją, przecież nie chcą mieć prawa do usuwania każdej ciąży...
Wyobraźcie sobie sytuację kiedy kobieta ma jedno niepełnosprawne dziecko, ledwo wiąże koniec z końcem i zachodzi w drugą ciąże i też okazuje się, że dziecko będzie chore...
Jojo07:58, 26 października 2020
Szabo w mieście się wylało. Musiał być smród.
góralka07:23, 26 października 2020
Nie mogę zrozumieć tych kobiet... Nie wiem, czy są takie głupie czy wymóżdżone? Zanim wyszły na Rynek, powinny się zapytać, jak w tej sytuacji czują się rodzice dzieci niepełnosprawnych, bo one swoim protestem odbierają im prawo do życia... I tu nie chodzi o żadną wolność, to są bzdury!
M...06:58, 26 października 2020
A ja pamiętam czasy kiedy to nie można było uprosić ksiedza żeby odprawił msze nad grobem dziecka które zmarło jeszcze w łonie matki ponoć nie miało jeszcze duszy. Czy zastanowiliście się kiedyś dlaczego tak dużo jest małych grobów na cmentarzu w N. T w jednym miejscu blisko starego muru daleko od kościoła? Dziś to wygląda inaczej bo cmentarz się rozrósł ale kiedyś były na samym końcu.
Wsiok do niewsiok06:55, 26 października 2020
Do niewsiok--mów za siebie ja nie jestem nie popieram moderstwa niewinnych dzieci pozdrawiam z największej wiochy zabitej dechami
dziadek06:48, 26 października 2020
To już wróży koniec PiS-u. W małych miastach trudno jest wyjść na ulicę i protestować, bo od razu jesteś stygmatyzowan(y). Ale, gdy już będą setki, to ruszy lawina . Brawo kobiety.
Ratatujjj06:35, 26 października 2020
No tak.szkoły pozamykali i bary to dzieci się nudzą.
Jakie to kociarstwo ze zdjęć ma pojęcie o życiu? Tyle co w Tik Toku zobaczą.
frenk06:17, 26 października 2020
tłumy były 1HAHAHAHAHAHAHA
ANTPS05:30, 26 października 2020
Dziewczyny starajcie się bez wulgaryzmów. Wiem, że już macie dość ale takie napisy to woda na młyn dla rządowych mediów i przeciwników. Na takim proteście powinni też si ę znaleźć (mam nadzieję, że będą) sędziowie, rolnicy, nauczyciele, lekarze, przedsiębiorcy itd.
Wielu znajomych, którzy głosowali na PiS mówi mi teraz: przepraszam, to Ty miałeś rację mówiąc, że są to antypaństwowcy, karierowicze, ludzie którzy nie potrafią budować (co wszystko widać po działaniach). Szkoda tylko, że daliście im mandat w ostatnich wyborach i pozwolenie na dalszy rozkład Państwa.
Bądźmy na protestach, to bezprawie, brak dialogu, musi się skończyć!
jan04:59, 26 października 2020
Jak czuje sie osoba niepelnonasprawna widzac cos takiego ?
Jak np. poczuja sie ociemniale czy niewidome dzieci , ktorymi od lat troskliwie opekuja sie zakonnice w budynku rabczanskiej Tereski ?
Czyz nie jest to dla nich akt psychologicznej eutanazji ?
Polak04:53, 26 października 2020
Dzisiaj krzycza pozwolcie dzieci nam zabijac jutro pojda protestowac szczorow myszy NIE ZABIJAC!!
Zuza02:04, 26 października 2020
Brawo dla protestujących!
Niewsiok01:03, 26 października 2020
Cudowne, odważne dziewczyna- wszyscy sa z Wami!!!!!
zygf00:43, 26 października 2020
Dlaczego nikt nie stał cicho z jakże głośno brzmiącym transparentem
KONSTYTUCJA
KONSTYTUCJA

nota bene jej głównym patronem był lewak Pan Kwaśniewski, jednak jak coś na lewicy wymyślą to lubi się to w bubel zamienić.
an00:19, 26 października 2020
popieram protest,
aborcji jest nie popieram, jest zła, ale kompromis, który trwał tyle lat dot.aborcji w Polsce runął. Następna po PIS opcja , która przejmie władzę szybciutko pozwoli na aborcję do 3-go miesiaca na zyczenie. Winna temu bedzie osoba która naruszyła to .
W sytuacji, gdy dziecko-płód posiada wady letalne to kobieta powinna decydować o tym czy kontynuować ciąże, czy nie.
Do Nowotarżanka00:07, 26 października 2020
*** do Nowotarzanka wez sie Ty sie puknij w ta swoja pusta łeb pomysl bo myslenie nie boli zanim cos napiszesz
Kijas23:56, 25 października 2020
No jakby tak tym wszystkim góralom tu wylewającym pomyje na prostest zakazali piwa, wódki i jedzenia to by dopiero był lament. Widać że nie wiecie co to słowo Wybór. I o to chodzi w tym proteście.
Nowotarżanka23:34, 25 października 2020
Każda jedna która popiera aborcje powinna mieć zawiązywane jajowody i nie mieć możliwości nigdy mieć dziecka , każdy jeden powinien być kastrowany jak knur .
KNT23:29, 25 października 2020
Ej wy to jednak jesteście ograniczeni umysłowo tu komentujący.... Czy wy wiecie o jaką aborcję chodzi????
Justyna23:28, 25 października 2020
Misiek popieram w 100000000...%
Czytelnik23:27, 25 października 2020
Żalosne...Jakoś maski na gebach nie ograniczaja wasze wolnosci
Swój chłop23:21, 25 października 2020
Kaczyński rzucił Wam kolejną marchewkę, lecicie wszyscy za nią jak ćma do światła a w cieniu tam gdzie nie widać dzieją się rzeczy których społeczeństwo ma nie widzieć i nie wiedzieć.
Ciekawe kto z Was sięgnął po ten wyrok Trybunału a nie tylko po pasek w telewizorze.
Lubiący zwierzyniec23:21, 25 października 2020
Brawo brawo dziewczyny walczyć z tym ciemnogrodem jest 21 wiek nie 12.A to chodzi tylko o to żeby rodziły zdrowe chore nie ważne tylko żeby biskupi mieli co chrzcić i kropić oczywiście nie za darmo
Wyrocznia23:18, 25 października 2020
Jest podejrzenie, że one nie mają mózgu, czy mamy dokonać spóźnionej aborcji?
KJ23:06, 25 października 2020
Brawo dziewczyny !!! Walczyć z ciemnogrodem !!!
Misiek22:46, 25 października 2020
Wyjaśniam intelektualnym amebom że protest jest przeciwko likwidacji prawa do aborcji płodów nie rokujących oraz zagrażających zdrowiu matki, a nie prawa do aborcji na żądanie, która była i pozostaje w Polsce zakazana. Po co tu plujecie na protestujących? Chcecie chronić życie poczęte, to zamiast głupich komentarzy podajcie swoje dane i zgłoście chęć adopcji zdeformowanego, niepełnosprawnego dziecka porzuconego w szpitalu. Jest ich wiele, a dzięki zmianie przepisów będzie znacznie więcej. Zobaczymy ilu z was, obrońców życia poczętego się zgłosi, ilu poświęci swoje życie żeby zajmować się 24 godziny na dobę takim dzieckiem. Założę się że nikt, ale w gębie wszyscy tacy mocni...
Max22:38, 25 października 2020
Brawo! Walczcie tak jak cała Polska od wschodu do zachodu. Na podlasiu nawet w małych wioskach chodzą! Nie bać się i protestować!
calzedonia22:35, 25 października 2020
Jak nie będzie badań prenatalnych- a do tego zmierza-to jak się stwierdzi wadę genetyczna lub letalną podczas ciąży? 9 miesięcy spokoju a tu kuku przy porodzie?
Warzniak22:26, 25 października 2020
Dajcie im tą aborcję. Przynajmniej idioci sami się wyeliminują.
Mokebe z Senegalu22:26, 25 października 2020
Coraz dziwniej się robi w tym naszym kraju, tak prawdę mówiąc kto będzie chciał, ten dalej będzie usuwal chociażby u naszych sąsiadów Czechów,jest to znana praktyka. Swoją drogą śmieszne sa hasła "moja ci*ka to nie twoja broszka" równie niskich lotów co moja psiocha-klapciocha i co mi zrobita sobie usune jak będę chciała, trzeba brać odpowiedzialnosc za przygodny seks,pozdrawiam.
Góral22:26, 25 października 2020
Dla wszystkich tak chętnie komentujących i negujących prawo możliwości podjęcia racjonalnej decyzji, pamiętajcie oliwa jest sprawiedliwa. A komentowanie i obrażanie drugie osoby, to w jakiej religii jest dozwolone ? bo na Podhalu nie słyszałem o takiej. Czyżby typowy katolik w niedziele w kościele bez maseczki, a w tygodniu .......... ale na tacę daję wiec mogę.
w....lać22:22, 25 października 2020
Niech sobie usuną jajniki i po problemie.
Wektor22:21, 25 października 2020
Powtórka.

Podobno lewica jest "nowoczesna", a wy jesteście po prostu zacofani, pozbawieni
zdrowego rozsądku. Jak można zabijać i wmawiać całemu narodowi, że to w drodze
rozsądku, ba, oszczedności, które z tego wynikają. Kogo macie zamiar zabić w drodze
oszczędności w przyszłości, emerytów, niepełnosprawnych a może oponentów politycznych,
którzy nie rozumieją zmian PROLETARIATU.

Zajście w ciąże to wypadek przy pracy, który można zlikwidować tak sobie bez żadnych
konsekwencji. A co z odpowiedzialnością za swoje czyny? Bezprawie za pieniądze?
Co jeszcze chcecie zlikwidować na drodze OSTATECZNEGO ROZWIĄZANIA:(?
PYTAM - czego można się spodziewać JUTRO?

I na koniec raz jeszcze.

Dożyliśmy czasów, kiedy komuniści i zdrajcy Polski uczą nas demokracji i
patriotyzmu, aktywiści LGBT tolerancji, ateiści wiary, a stacja TVN
obiektywnego myślenia.
Gustaf22:11, 25 października 2020
Mnie przerażaja dwie rzeczy. Pierwsza to jak łatwo ludzie dają się wmanewrować w wojny ideologiczne, które ich nie dotyczą ( przedmiotowy temat dotyczy, na szczęście, niewielkiej ilości ludzi w skali wszystkich porodów w kraju) i robią z tego symbol swojej krucjaty (jedna jak i druga strona). Druga to czego przykrywką jest rozpętanie tej wojny ideologicznej. Pewnie czegoś co będzie dotyczyło nas wszystkich w niedalekiej przyszłości, a teraz trzeba potrząsnąć workiem, żeby psy zaczęły gryźć się między sobą i tego nie zauważyły . Pozdrawiam wszystkich trzeźwo myślących .
D.22:00, 25 października 2020
Szanowni Państwo, przecież w Polsce nie ma legalnej aborcji. Nikt legalnie nie usuwa zdrowych, prawidłowo rozwijających się ciaz. Tu mowa o skrajnych przypadkach płodów zniekształconych, nie rozwijających się w zdrowy i prawidłowy sposób. To są bardzo często płodu bez czaszki, mózgu. Płody nie mające absolutnie szans na funkcjonowanie. Są to ciąże zagrażające życiu kobiety. Bardzo często matki która w domu ma dzieci. Opamiętajcie się. Nie krytykujcie. To nie są łatwe decyzje. To jest ludzka tragedia i taka decyzje powinna podejmować kobieta która doświadcza tej tragedii a nie rząd polski. Łatwo oceniać kiedy nie jest sie w takiej sytuacji. Nie życzę nikomu aby czuł taki ból, żeby nosił pod sercem dziecko i miał świadomość ze nie przeżyje nawet godziny. Nie krytykujcie tylko uszanujcie te najtrudniejsze w życiu decyzje.
Martunia21:48, 25 października 2020
Brawo dziewczyny za odwagę !!! Mamy PRAWO Wyboru i nie dajmy go sobie odebrać
pedał21:48, 25 października 2020
CIPKI NIE NALEŻĄ DO WAS toteż zostawcie je temu który je stworzył.
Ewa21:38, 25 października 2020
Poczekajcie do jutra. Brawo dziewczyny.
Tereska21:34, 25 października 2020
To nie jest decydowanie wyłącznie o ciele. To decydowanie o całym życiu matki ciężko chorego dziecka, która wydając je na świat może zapomnieć o normalnym życiu rodzinnym, zawodowym, związku, relacjach z otoczeniem, zdrowiu, spokoju. Funduje się jej nieustanną walkę o przetrwanie kosztem dosłownie wszystkiego. Decyduje się także za dalszą rodzinę i rodzeństwo ciężko chorego dziecka, zmuszając do współodpowiedzialności za jego dalsze losy... Drodzy Panowie którzy się tu wypowiadają antyaborcyjnie -/.../
Mak21:29, 25 października 2020
Zdaje się , że miały pokazać klasę... Czytając napisy na tabliczkach - prostactwo i tyle.
Karolina21:28, 25 października 2020
Xes , o co chodzi z bzykaniem!? Wiesz ze tutaj nie chodzi o wpadki. W Polsce nie można usunąć ciąży zdrowej chyba ze została poczęta z gwałtu. Tu chodzi o to ze chcą nakazywać kobieta donosić ciaze z wada genetyczna, wada letalną, chcą skazywać kobiety na cierpienie zwiazane z noszeniem takiej ciąży, zmusić je na sile do heroicznych czynów do czego nikt nie ma prawa. Tu chodzi o to ze chcą zmusić kobiety co cierpienia!
czytelnik21:26, 25 października 2020
"Fuj", "Ohyda", "Ja z pewnością bym żałowała, mając takie córki.", " z** zamaskowanych (...) Kto to wychowywał takie w***, (...) a ta s***", " teraz won z mojego miasta" itd., itp.
Wspaniały przykład miłości bliźniego dajecie Państwo. Jezus nauczał, by błądzącą owieczkę odnaleźć. By nie osądzać, nie być obłudnym, na pokaz...
Papież Franciszek obmawianie innych, hejt internetowy zestawił z najcięższymi grzechami z Dekalogu. A Wy? Kimże jesteście by osądzać innych? Kimże, by decydować o ich losie (i zbawieniu lub nie)?

"Kto pierwszy jest bez grzechu niechaj rzuci kamień"
Jezus z Nazaretu ~2000 lat temu
Karolina21:26, 25 października 2020
Brawo!
Wielu tutaj komentuje mówiąc o zabijaniu i cierpieniu dzieci. Ale dlaczego nikt nie mówi o cierpieniu psychicznym i fizycznym kobiety zmuszonej do donoszenia ciąży w wyniku której dziecko które się urodzi umrze! Nikt nie może nas zmuszać do heroizmu! Aborcja nigdy nie jest łatwym wyborem, tak samo jak donoszenie takiej ciąży. Ale ważne żeby mieć wybór! Nie każda kobieta jest w stanie znieść ból noszenia pod sercem dziecka przez 9 miesięcy tylko po to żeby później oglądać jego smierć. I nikt nie może kazać im tego zrobić! To jest skazywanie kobiet na cierpienie!
.,.,.,.,.,.,21:21, 25 października 2020
Suoer tak trzymać!!
Idę na protest bo somsiot tyż idzie21:19, 25 października 2020
Niech ktoś zacznie rozdawać prezerwatywy!! Będzie po problemie. Jak Cie cyka swędzi to albo się zabezpiecz albo zatkaj ranę kołkiem osinowym:) Głupie te baby w tych czasach. Niestety ludzie niepełnosprawni teraz czują się na marginesie. Trzeba zabijać bo ktoś nie jest w pełni sprawny? Drogie "Panie" czy następny punkt waszych popisów będzie to zabicie wszystkich chorych na raka, covid i inne choroby?? Trzeba się tego pozbyć bo to jest inne? Twoje dziecko powinno dostać łomot pasem po tyłku bo ma katar?
balbus21:18, 25 października 2020
coś za mało tych *** na nowotarskim rynku,czyżby sponsorzy nawalili?
Proste21:16, 25 października 2020
Nie dawaj to nie zajdziesz w ciążę.
Edukacja seksualna21:12, 25 października 2020
Do Ces20:30, 25 października 2020
"...jesteśmy kobietami z klasą..." i kartka w ręce z napisem: "moja cipka, nie twoja broszka" Klasa, że hohoho...

Współczuje nieznajomości anatomii otóż cipka jest zwykłym organem. Dlaczego dziewczyny nie miałyby o tym pisać? Wmawiajcie sobie dalej, że jest to coś złego. :)
kobieta21:11, 25 października 2020
hahahahahaha
szara eminencja21:05, 25 października 2020
Przecież prawo do aborcji to wybór. Jak wiadomo 98% Polaków to katolicy, a aborcja to przecież taki straszny grzech, więc dziewczyny nie będą tego robić, prawda?
No chyba że jednak tak religia to taka na pokaz, stąd to wasze oburzenie.
e220:58, 25 października 2020
Czytając Wasze wypowiedzi jestem przerażona! To Wy katolicy, obrońcy życia bluzgacie na te odważne młode kobiety? Ja je podziwiam!!!, że w tym zapyziałym średniowiecznym miasteczku mają odwagę bronić swoich praw! Macie żony, dziewczyny ,córki, wnuczki, i nikt tego nie wie co Wam los przyniesie, a może to będzie tzw,"chichot losu", nigdy nie wiemy przed jakimi trudnymi decyzjami w swoim życiu staniemy! Każdy z nas odpowiada za swoje decyzje, za swoje grzechy! Nie bądżmy hipokrytami, bo los czasami bywa okrutny!
Babcia20:56, 25 października 2020
Brawo dziewczyny!!!
Lolek20:54, 25 października 2020
Się znaleźli obrońcy życia. Prawie jak ci emeryci przez których wszystko zamykają w Polsce - mają godziny dla seniorów, żeby ich nie narażać, ale hurtem po sklepach łażą o każdej innej porze. A potem ratujcie nas. Ilu chętnych do adopcji dzieci niepełnosprawnych?
Góralka20:51, 25 października 2020
Super odważne dziewczyny, brawo!
Mz20:50, 25 października 2020
Ludzie żal ( do komentujących) wy chyba nie rozumiecie o co w tym wszystkim chodzi. przecież aborcja nie jest legalna chodzi o chore zaostrzenie przepisów. A co młodzi ludzie nie mogą protestowac? Muszą dopiero nabyć doświadczenie poprzez noszenie w brzuchu dzieciątka z wadami które uniemożliwiają mu przeżycie nawet godziny po porodzie? Wtedy według was będą mogły protestowac? Ruszcie łbami a nie słuchajcie /.../
xes20:46, 25 października 2020
Bzykanie tak, ale po co od razu ciąża i problemy z nią??
cytat_wklejony20:43, 25 października 2020
Zastanawiam się jakie miny miałby taki manifestant czy manifestantka optująca za mordowaniem nienarodzonych gdyby jego/jej rodzicielka przyznała przypadkiem: '' mało brakowało, ażebym cię wyskrobała''

Bo dziwnym trafem?
"za aborcją opowiadają się ludzie którzy już zdążyli się urodzić" jak to powiedział jeden z prezydentów USA
Stanisław20:42, 25 października 2020
mieszkaniec - czyli bez prania mózgu u psychiatry ,to miasto nadal będzie moje .He he, ale z ciebie dzbanek śniadaniowy . Pasujesz jak ulał do tych dziewuszek . Intelekt jak u typowej julki .
Matka Polka20:42, 25 października 2020
Czytając komentarze nie ma się co dziwić ze mamy taka władze... 80% Podhalan popiera PIS wiec czego się spodziewać dalej będziemy jednym z najbardzej zacofanym państwem w Europie.
Brawo dla protestujących , popieram( tak mam dzieci) #niejestemzaaborcjajestemzawolnymwyborem
Michał20:40, 25 października 2020
Może to i dobrze, że te pańcie nie chcą się rozmnażać......
Michal20:38, 25 października 2020
No i super. W końcu powiew normalności. Cieszy też, że tak zwani katolicy pokazują poniżej swoją prawdziwą twarz.
F**k logic20:36, 25 października 2020
- ingeruję w Twoje życie i zmuszam do heroizmu
- "przekleństwa"
- ale dlaczego Pani przeklina? To bardzo nieładne i niegrzeczne! Tak nie wolno!
mieszkaniec20:36, 25 października 2020
@Stanisław
Zafunduj sobie psychiatrę, a to Miasto nigdy nie będzie Twoje.
;)20:32, 25 października 2020
na szczęście nie wiedzę tam nikogo poważnego !!!
Ces20:30, 25 października 2020
"...jesteśmy kobietami z klasą..." i kartka w ręce z napisem: "moja cipka, nie twoja broszka" Klasa, że hohoho...
Stanisław20:28, 25 października 2020
Ale wy macie wybór .Powiedzcie swoim partnerom ,żeby sobie zafundowali wazektomie ,albo wy sobie zamówcie saplingektomie. Legalne ,bezpieczne .

Macie wybór

A teraz won z mojego miasta
Bokser..20:28, 25 października 2020
Może jutro wybierzcie się z transparentami przeciwko Papieżowi JP ll bo On też był przeciwko aborcji...rozumiejąc po waszemu chorych niepełnosprawnych w śpiączce= eutanazja
Arab20:28, 25 października 2020
Proponuję tym dziewczynka jechać z do arabskich krajów tam araby będą gwałcić, i dawać im na usowanie nie winnych dzieciatek
Wolna wola to przeżytek20:28, 25 października 2020
Wolna wola? A komu to potrzebne? Trzeba odebrać, siłą wszystkich zbawić i zmuszać do heroizmu!
Hdk20:27, 25 października 2020
Dzieciobójstwo niewinnych dzieci? To że ja nie dokonałabym aborcji nie znaczy że mam zabraniac innemu! Nie każdy ma możliwość pociągnięcia psychicznie i finansowo sytuacji keidy dziecko rodzi się chore. Bóg dał nam wolna wolę i możemy dedycowac sami o naszym postępowaniu. Każdy będzie z tego rozliczany w odpowiednim czasie.
A aborcja i tak istnieje istniec będzie zawsze. Jeśli ktos nie chce dziecka to nie będzie go miał.
karaluch20:25, 25 października 2020
Kobiety jestem z Wami. Ale wejścia do kościoła atak na kościół to nawet do tego muzułmanie się nie posunęli. Wstyd
Tomek20:23, 25 października 2020
To co się dzieje w tym państwie już naprawdę przechodzi wszelkie granice. Władza do wymiany i to natychmiast!
Bożena20:22, 25 października 2020
Tylko ktoś, kto nie odczuwa empatii, może popierać wyrok TK. Brawa dla protestujących!
Arcyś20:21, 25 października 2020
AD grzeczne i posłuszne dziewczynki nie zostaną wysłuchane a zlekceważone jak zawsze. Nadszedł czas by kobiety wyszły że strefy komfortu i powiedziały głośno co myślą póki jeszcze mają do tego prawo!
natka20:21, 25 października 2020
Gdzie to matki , gdzie rodzice tych z** zamaskowanych na Rynku? Kto to wychowywał takie w***, gdzie mają wstyd .Przecież Podhale to katolicy , a ta s*** gdzie się wychowała? Czy rodzice nie wiedzą co robią ich córki?
M.20:20, 25 października 2020
Ale tłok. Gdzież ta akcja. Gdyby aborcja parenaście lat temu była legalna, to może świat takich "dziewczątek" by nie widział. Wasze mamy pewnie żałują, że nie zrobiły skrobanek. Ja z pewnością bym żałowała, mając takie córki.
KC20:19, 25 października 2020
Pani B. straszna aktywistka! A te młode dziewczyny wiedza o czym mówią? Mają dzieci?
Jesteście najlepsze20:18, 25 października 2020
Tak trzymać dziewczyny! Oby z dnia na dzień było Was więcej.
Cieszę się, że moje rodzinne miasto stara się jednak walczyć. Dziękuje, że tam jesteście! W środę na rzecz strajku nie idziemy do pracy ;)
G&T20:18, 25 października 2020
I bardzo dobrze! W pełni popieram!
;)20:17, 25 października 2020
Te kraj od ponad 1000 lat jest chrześcijański taki był i będzie a jak się nie podoba to papa ... nie pozwolimy na wasze fanaberyczne mordowanie niewinnych dzieci !!!!!!!
gg20:17, 25 października 2020
Ohyda. Będziecie się za kilka lat wstydzić tej swojej głupoty i podłości.
;)20:15, 25 października 2020
kochaneczki kochankowie romansiki później aborcja - co Wy macie w głowach popierając dzieciobójstwo ???
danka furmanka20:13, 25 października 2020
ale tłumy nie do wiary ,
fe20:13, 25 października 2020
jak maja dosc to na zachód do beżowych
Iga20:10, 25 października 2020
Coś niewielu tych małolatów
Ewa20:07, 25 października 2020
7-8 osób . Szału nie ma.
Robert20:06, 25 października 2020
Proproponuje by same dały przykład i dokonały na sobie spóżnionej aborcji.
AD20:03, 25 października 2020
Wulgarne dziewuszyska. Fuj.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas