Nieszczęśliwy wypadek zmienił się w wielką tragedię. Nie żyją trzy osoby (aktualizacja) - podhale24.pl
Piątek, 22 listopada
Imieniny: Cecylii, Marka, Maura
Nowy Targ
Snow
-3°
Wiatr: 6.444 km/h Wilgotność: 84 %
Snow
-3°
Wiatr: 5.868 km/h Wilgotność: 96 %
Snow
-2°
Wiatr: 8.604 km/h Wilgotność: 86 %
Snow
-2°
Wiatr: 7.956 km/h Wilgotność: 84 %
Snow
-1°
Wiatr: 6.516 km/h Wilgotność: 85 %
Snow
-2°
Wiatr: 6.012 km/h Wilgotność: 91 %
01.01.2021, 11:36 | czytano: 62376

Nieszczęśliwy wypadek zmienił się w wielką tragedię. Nie żyją trzy osoby (aktualizacja)

NOWA BIAŁA. Znalezione dziś rano w szatni klubu sportowego trzy osoby - nie żyją. - Na miejscu pod nadzorem prokuratora wykonano czynności procesowe.- mówi rzecznik Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu asp. Dorota Garbacz.

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
Jak już informowaliśmy, rano znaleziono trzech młodych mężczyzn - dwóch w wieku 18 i jednego 19-latka. Na pomoc wezwano ratowników, ale jak potwierdza policja - cała trójka nie żyje. Z wstępnych doniesień wynika, że mogli oni ulec zatruciu tlenkiem węgla.

- Byli reanimowani niestety nie udało się ich uratować Dokładne okoliczności tego tragicznego zdarzenia oraz przyczyny śmierci będą wyjaśniane w trakcie prowadzonego śledztwa - dodaje asp. Garbacz.

Z nieoficjalnych doniesień wynika, że w pomieszczeniach klubu zorganizowana została zabawa sylwestrowa z udziałem kilkunastu osób. Po imprezie większość rozeszła się do domów, ma miejscu została trójka młodych mężczyzn.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
mądry i skromny12:25, 3 stycznia 2021
Do Rychu -czy Ty chłopie masz w ogóle jakieś własne zdanie? Najpierw dołączyłeś do tych lejących Darka-teraz jesteś w grupie krzyczących [ciszej nad tą trumną] żeby za wszelką cenę być wśród tych którzy mają racje. I nie próbuj dosłownie odbierać moich słów bo kiedy pisze że jesteś osiołkiem w kieracie- to używam przenośni czy tam metafory i tak na prawdę to wiem że jesteś człowiekiem[no bo jak osiołek by tym kopytkiem w klawiaturę stukał?] A co do mojego nicku- słyszałeś o autoironii?
0
Zasmucona01:37, 3 stycznia 2021
Przeczytałam wszystkie komentarze, no ten co napisał że był zakaz i trzebabylo siedzieć w domu i że rodzice powinni wiedzieć gdzie są ich dzieci- jakaś porażka , dzieci nie macie tylko tak logicznie można to wytłumaczyć. Śledztwo jest już prowadzone w kierunku nieumyślnego spowodowania śmierci, ten agregat prądotwórczy zwyczajnie nie powinien znajdować się w pomieszczeniu zamkniętym, to czy młodzi wiedzieli czy nie wiedzieli jakie zagrożenie niesie jego praca w tych warunkach , to drugorzędna rzecz, chyba najważniejsze kto przyczynił się do umieszczenia go w tym miejscu. . Straszna tragedia, sama mam syna i doskonale wiem ile taki młody człowiek popełni błędów zanim nauczy się życia , choć nie wiem ile bym się starła nie mogę być wszędzie, jak jechali w piątke samochodem z Gdańska do Zakopanego, a pogoda była kiepska , to cała ich drogę nerwowo obliczałam na mapie co chwilę dzwoniąc, po prostu porażka, oni dojechali ja padłam z wycieńczenia nerwowego, spowrotem syn powiedział że jadą jutro , dzwonię a on do mnie że już przyjechali, miał dość mojego wydzwaniania, i tak można mnożyć setki sytuacji, zanim z młodego wyrośnie dojrzały człowiek my osiwiejemy, nie znany dnia ani godziny.. Współczuć najbliższym , w głowie mi się nie mieści co przeżywają ...
0
Rychu18:06, 2 stycznia 2021
Do prawda boli
Dzięki
Do mądry i skromny...
Ech człowieku - Ty weź trzy razy przeczytaj moje dwa wcześniejsze komentarze. Na spokojnie - słowo, po słowie. Potem poskładaj to wszystko do kupy i przeczytaj swoje odpowiedzi. Ja o pierniku, Ty o wiatraku. Mógłbym każde Twoje zdanie punktować, tylko po co? Nie wiem - może za dużo wymagam - jak tak to "sorry". A może to efekt świętowania nowego roku? To już Ty wiesz.Tak czy siak podsumuje to krótko - zmień nick ;-)
0
pytac14:50, 2 stycznia 2021
@Jarek Nowa Biała
Po co piszesz,w ten sposób dolaczyles do grona komentujących...
0
prawda boli?14:21, 2 stycznia 2021
Do @Rychu. Nie przejmuj się chłopie, po poziomie większości komentarzy tu widać, że głównie to chyba dzieci się nudzą w domu przed komputerami, sam widzisz, że ta osoba nawet nie potrafiła przeczytać ze zrozumieniem kilku zdań prostego tekstu... Jeśli to ktoś dorosły, to zwyczajnie smutne, że takie braki w edukacji. Pisałeś zupełnie co innego, Ty o rybach, ten o grzybach, jak to się mówi. Akurat uważam Twój komentarz za jeden z nielicznych rozsądnych, spokojnych i wyważonych, widać, że od normalnego, zrównoważonego psychicznie człowieka. Reszta to pewnie sporo z takich, co przesiadują cale dnie z nosami w smarkfonach, patrząc jak w obrazek na różnych guru youtuba typu Korwin i wielu innych domorosłych myślicieli, co skupiają wkoło siebie małe stadka, co nie potrafią myśleć samodzielnie bez danego guru, który im powie co i jak, same prawdy objawione. Potem powstają ruchy typu tak zwani "foliarze" i inni spiskowcy dziejów. Wiadomo, dobrze być sceptycznym do władzy, nie można jej ufać, bo władza z reguły deprawuje i rządzącym nie należy nigdy do końca ufać, trzeba używać logiki i samemu szukać informacji o świecie w różnych źródłach, jednak chodzi o to, że niektórzy już poszli w takie skrajności, że nawet pod artykułem o tragedii ludzkiej będą ziali jadem i nienawiścią. A jak zwórcisz uwage, jak tutaj niżej osoba o nicku "Stąd", to oczywiście pójdą w odruch zaprzeczenia, bo każdy tu oczywiście o wielkim sercu i niezwykłej dobroci jest człowiekiem ;) A na prawdę? Ludzie idą za prymitywnymi odruchami. Samemu poczuć się dobrze, innego zgnoić - o to w tym wszystkim chodzi. Aż raz karma wróci i sami znajdą się w sytuacji jakiegoś nieszczęścia, wypadku, a po drugiej stronie będzie stała tłuszcza, wołając: ten jest winny, ten jest winny! Powiesić, powiesić!
0
prawda boli?14:01, 2 stycznia 2021
Do @stamtąd.
Akurat @Stąd dobrze napisał. Niektórzy komentatorzy zachowują się jak tłuszcza w średniowieczu, która sama w try miga znalazła "winnego" i biegła kupą by go powiesić na najbliższym drzewie... Czyli tak zwany lincz. Nie ważne kto: sami chłopacy, koledzy chłopaków, rodzice, policjanci, czy wreszcie rząd - no ktoś musi być winny, bo to przecież w tej sytuacji najważniejsze żeby znalazł się ktoś do dokopania i dosrania mu. I ja, wielce mądry Komentator zza ekranu będę sobie to arbitralnie oceniać, i dowalać temu, czy tamtemu, kogo uznam za winnego... Postawa taka jest małostkowa i o tym napisał @Stąd. Brak empatii dla rodzin, dla calej tragedii, tylko karmienie swojego ego.
0
mądry i skromny12:57, 2 stycznia 2021
Do Rychu-a nie pisałeś o ograniczonych mózgach które niczego nie pojmują i nie pojmą? Połowa Twojego wpisu to zwykłe bluzgi-weź przeczytaj to sobie przypomnisz. Z jednej strony chwalisz się swoją wolnością ,a z drugiej strony sugerujesz że ktoś zamordował Twoją siostrę-to coś z tą wolnością chyba jest nie halo. Dalej piszesz że odnosiłeś się i nie byłeś sam. I to jest klucz do odczytania zachowań takich jak Ty. Zaatakować w grupie ,zgnoić kogoś i poczuć się dobrym człowiekiem. Ale Ty już nie jesteś w grupie, Ty już jesteś sam.
0
Rychu10:51, 2 stycznia 2021
Do mądry i skromny
Nie wiem do której części mojego komentarza ty się odnosisz. Czy ja oskarżałem gdziekolwiek rodziców albo kogokolwiek o ta tragedię? Czy ja napisałem że jestem mądry, a ktoś jest niemądry? Czy pisałem , że dobrze wychowałem dzieci, czy że mam dzieci?? Nigdzie nawet nie wspomniałem o rzeczach o których ty do mnie pijesz. Dlatego z osiołkiem to pisz o sobie. Nie jestem celebryta, ale nie czekałem do 6 rano, aby do domu wrócić, stąd mówię, że mi nikt wolności nie ogranicza. Pleciesz coś o jakiejś szopce leśnej, tak jakby tam nigdy wcześniej imprez nie było - zarówno przed, jak i w trakcie pandemi. Ja podkreślam, że jest to tragiczny nieszczęśliwy wypadek, a nie że ktoś komuś coś kazał czy zabrania i wskazywanie na czyjąś winę. To tak jak ja bym oskarżał lekarzy o to że moi rodzice umarli w młodym wieku, określałbym mianem mordercow cala grupę zawodowa z której się wywodzi morderca mojej siostry. Ale to byłoby pomówienie. Ja odnosiłem się do pewnej czesci komentujących i nie tylko ja. Na tym kończę przez szacunek do ofiar i ich rodzin.
0
Jarek Nowa Biała10:23, 2 stycznia 2021
Nawet taka durna Interia, która już zeszła poniżej jakiego kolwiek poziomu wyłączyła dodawanie komentarzy pod informacją o tej tragedii. Normalnie ręce opadają.
0
Wojtek09:49, 2 stycznia 2021
Współczuję, ale przecież był zakaz urządzania Sylwestra na zewnątrz i to w takich warunkach !
0
Jacek09:28, 2 stycznia 2021
Poco oni tam wogle poszli no poco
0
pikolo08:20, 2 stycznia 2021
@zdrowy rozsądek - próbujesz walczyć z wirusem głupoty!
Powodzenia!
0
gimby nie znajo01:09, 2 stycznia 2021
Już nie broniąc władzy to obostrzenia nie mają nic wspólnego z wiedzą. Żal że tak wyszło.
0
stamtąd00:34, 2 stycznia 2021
@asterix
O sytuacji w Europie wiesz tyle co przeczytasz,nie wiesz nie wypowiadaj się.
@Stąd
Odezwał się najmądrzejszy...Skoro nie masz nic mądrego do napisania,po co sie odzywasz.
0
Onczynieon23:07, 1 stycznia 2021
Do nowotarżanka: właśnie w tym sęk, ze stanu wyjątkowego nie ma... Bo nie chcą Go włodarze ogłosić. Za drogo by ich to wyszło... Są tylko obostrzenia (nie zawsze legalne) i apele do ludzi.
0
Stąd22:07, 1 stycznia 2021
Ludzie, czy ostały się w was jeszcze jakieś ludzkie uczucia i odruchy? Czy naprawdę nie czujecie nic poza przemożną chęcią wyrzucenia z siebie przemądrzałych, okropnych, napastliwych, wścibskich, oskarżających...po prostu niepotrzebnych w obliczu takiej tragedii słów? Co się z wami dzieje, że śmierć, tragiczna śmierć trzech młodych ludzi - R.I.P. i trudne do wyobrażenia cierpienie ich bliskich wyzwala w was nie współczucie tylko waszą przemądrzałość, pychę i gotowość do ferowania wyrokami? Zamiast języka, użyjcie rozumu i serca - cierpiącym bliskim tych tragicznie zmarłych młodych ludzi nie potrzeba dodatkowego bólu powodowanego waszymi nieludzkimi słowami, potrzebują spokoju i szczerego, współczującego wsparcia. Jak nie jesteście do tego zdolni, to przynajmniej zamilknijcie.
0
Wyrocznia20:24, 1 stycznia 2021
Do zdrowy rozsądek - logicznie to wytłumaczyłeś, nie trzeba nic więcej dodawać.
0
mądry i skromny20:10, 1 stycznia 2021
Do Rychu-przy każdej tragedii która wzbudzi zainteresowanie mediów krążą takie hieny które tak długo łażą koło dziennikarzy aż ktoś ich o coś spyta-a wtedy walą ni z gruszki ni pietruszki-Ja też mam dzieci ale żeby coś takiego. . . .Niby bez sensu-ale w tym szaleństwie jest metoda. Bo to jest budowanie pozycji do ataku-Ja jestem dobry. Moje dzieci nigdy nic takiego by nie zrobiły. Bo Ja je dobrze wychowałem. Więc mogę wszystkich pouczać i obrażać. Czy Ty naprawdę nie widzisz że w naszym kraju zapanowały podwójne standardy? Że bogaci, ludzie władzy i celebryci różnej maści bawili się wczoraj bez ograniczeń a biedaki schowały się w jakiejś szopce w lesie? I co by było gdyby nie czekali do 6 rano? Takie pytania zadał Darek może w niezbyt parlamentarny sposób. Więc kiedy będziesz szukał ograniczonego mózgu to masz go przy sobie-a co do wolności to masz jej tyle co osiołek w kieracie[powinienem napisać koń ale widzę niestety ze nie trafiłem na pełnokrwistego rumaka]. On też w swojej głowie myśli że idzie wciąż naprzód -a że ciągle chodzi w kółko-to dla niego jeden c..j.
0
Nowotarżanka19:46, 1 stycznia 2021
Jest w kraju stan wyjątkowy ? Jest . Była prośba o pozostanie w domach . Była . Współczuje tragedii i to w trzech domach , ale WINĘ PONOSZĄ RODZICE ! Nieważne ze chłopaki byli pełnoletni! Ojciec z matką powinni wiedzieć gdzie jest ich dziecko , a w obecnych czasach zatrzymać w domu . Koniec kropka .
0
klio19:31, 1 stycznia 2021
Smutna wiadomość na rozpoczynający się nowy rok.Niestety winnych jest wielu.Pierwszym będzie ten kto dysponował kluczem do tego obiektu i udostępnił go .Wiedział,że będzie wiele osób ,nie dość,że złamał zakaz ,to mógł chociaż zainteresować się tym co będzie się tam działo,ale może ważniejszy był zarobek za wynajem.Koledzy od kieliszka też nie są bez winy,zostawiając swoich ,odurzonych alkoholem.Widać ,że piszą tu gimbusy,chociaż gimnazja to już przeszłość ale co z nich wynieśli to pozostało w ich głowach.Gdy by posłuchali rządzących,to tragedii by nie było.Wyrazy wielkiego żalu dla rodzin tych młodych chłopaków,których życie było o wiele za krótkie.
0
zdrowy rozsądek18:50, 1 stycznia 2021
Wypadki się zdarzają, zdarzały i będą zdarzać. Takie jest życie.
Widzę jednak, że tu wielu jasnowidzów, którzy znają alternatywną ścieżkę przyszłości. A na prawdę to nic nie wiecie co by było gdyby, bo nikt tego nie wie i wiedzieć nie może.
Ja też mogę podać inną alternatywną ścieżkę przyszłości do waszej. Jeden chłopak mógł za niedługo spowodować wypadek samochodowy i zabić w nim 5 osób. Drugi mógł dostać raka i konać w męczarniach przez kilka miesięcy, w dużym bólu i cierpieniu, tymczasem zmarł bezboleśnie, może by tak chciał w takiej sytuacji... Trzeci może miałby inny wypadek, lub przeżył bardzo nieszczęśliwe życie, lub umarłby na jakąś chorobę i może też by umierał w cierpieniach, marząc o szybkiej śmierci we śnie.
Takie samo moje gdybanie tu powyżej, jak i wasze, czyli co by było, gdyby nie było to, co jest...
Może przestańcie niektórzy tak gadać bez sensu. Stała się tragedia, ale też nikt nie zna kolei losu i tego, co by było w innym przypadku. Za bardzo mamy tendencję do uproszczeń i myślenia czarne-białe. A to prowadzi do cierpienia. Rodzina ofiar jeśli myśli w taki sposób jak tu niektórzy, że umie przewidzieć alternatywną przyszłość i oczywiście ta wyimaginowana przyszlość by była koniecznie usłana różami, to jest to myślenie wiodące ku cierpieniu psychicznemu (nieraz znacznie gorszemu od fizycznego). Znacznie mądrzej jest przyjąć, że ścieżek losu nie znamy, jak i na wiele rzeczy nie mamy wpływu. Bo to jest prawda. Dzieją się w życiu różne krzywdy i wypadki. Jest to trudne i ciężkie doświadczenie gdy dotyka nas tragedia. Ale człowiek nieumiejętnym myśleniem o tym dokłada sobie dodatkowe ciężary na psychikę. Rodzinie raczej takimi komentarzami nic nie pomożecie.
A to wieczne szukanie winnych, nawet gdy zdarza się zwyczajny wypadek, też to nie jest do końca zdrowe. Nie wszystko człowiek potrafi przewidzieć, w życiu - w praktyce, a nie w teorii, gdzie się łatwo teoretyzuje po fakcie. Po szkodzie to każdy mądry i na pewno on by wszystko przewidział, i zapobiegł, heh. To takie uspokajanie siebie, że wypadki się zdarzają tylko innym, a mi się nie zdarzy nic złego nigdy, bo ja jestem przecież taki mądry przewidywacz, wszystko przewidzę. Jakby chłopaki/znajomi chłopaków/ludzie z rządu/czy kogokolwiek jeszcze obwiniacie byli w stanie przewidzieć, że to się stanie, to myślicie, że by nie zapobiegli temu? Widocznie nie było to takie oczywiste przed faktem, jak teraz jest po nim. Perspektywa się zmienia z czasem. Ciekawe ilu z tu komentujących mędrców, jakby wczoraj byli w tamtym miejscu z tamtymi chłopakami, by myślało akurat o piecu i tlenku wegla, a nie o czymś całkiem innym... Pewnie byście pili z nimi piwko w najlepsze, opowiadali kawały i tym podobne tematy by wasze mądre mózgi zaprzątały, a żaden by o piecu akurat nie pomyslał, jak znam życie. No ale teraz to wielkie mędrce, każdy jeden przewidujący, wręcz od progu by pomyślał o piecu i wszelkie niebezpieczeństwa przewidział w porę. Zwłaszcza będąc w wieku 18 lat, pijąc z kolegami alkohol w sylwestra, każdy by myślał tylko o piecu. Ta. Już to widzę :)
A rządzący w Warszawie to oczywiście też powinni przewidzieć, że jak wydadzą zakaz gromadzenia się, to paru chłopaczków pójdzie wtedy świętować akurat do jakiegoś pomieszczenia z piecem i nieodpowiednią wentylacją. No przecież to tak jedno z drugiego wynika, że aż dziw, że ktoś o tym nie pomyślał i nie wysłano wczoraj do ludzi apelu, żeby uważali na piecyki... A swoja drogą, może chłopaki tak czy siak by tam chcieli sylwka spędzić, niezależnie od działań rządu, skąd możecie wiedziec? Jak sie jest młodym, to sie z reguły szuka miejsc do balowania z dala od rodziców. Gdzieś na rynku to można postać zimą przy mrozie w samą północ, ale potem to się idzie dalej świętowac do ciepła. Ja to rozumiem, że ludzie są niezadowoleni tymi wszystkimi obostrzeniami, ale trochę logiki w komentarzach zachować by można, kurczę. Bo niedlugo dojdzie do tego, że nawet jak ktoś się poślizgnie i złamie nogę, to będzie wina rządu. Nie popadajmy w skrajności...
0
Rychu18:38, 1 stycznia 2021
Szczere kondolencje dla rodzin zmarłych. Niewyobrażalną tragedia. Też mam dwóch synów i pomyśleć, że mogłoby mnie coś podobnego dziś spotkać to serce staje. Tragedią (oczywiście zdecydowanie mniejszej wagi) jest również poziom niektórych komentarzy , jak ten Darka i podobne. Nieszczęścia się zdarzają, a zatrucia czy nieszczęśliwe wypadki były również w przeszłości i nikt żadnego rządu o to nie obwiniał. Wiem, że Niektóre zbyt ograniczone mózgi tego nie pojmują i nie pojmą, ale niech spróbują. Mi nikt wolności nie zabrał. Jeżeli wam zabrano to tylko w waszych głowach - widać są na to podatne..
0
Swój17:57, 1 stycznia 2021
Obarczanie policji za ten nieszczęśliwy wypadek, to jak obwiniać ich za to, że ktoś nas okradł. Jest podzial wladzy w Polsce, a policja nie wladza ustawodawczą! Nie szukajmy winnych tam, gdzie ich nie ma! Wydarzyl się wypadek i dalsze komentarze sa zbędne. Wyrazy wspolczucia dla bliskich. Ps. Przestańcie sie nakrecac!
0
Jo17:54, 1 stycznia 2021
Ty sieroto śpisko na temat wolności to ty się nie wypowiadaj bo ty wogule nie wiys co to jest niewola
0
asterix17:02, 1 stycznia 2021
Było nie mieszać i nie straszyć ludzi bezpodstawnymi mandatami i obostrzeniami bez wprowadzenia stanu wyjątkowego pisanymi na twitterach to by ludzie normalnie w domu urządzili imprezę zamiast kitrać się po szopach.
Polska to jest w ogóle jakiś ewenement na skalę światową bo chyba to jest jedyny kraj w którym prawo pisze się na twitterze a obostrzenia i zamykanie wszystkiego wprowadza się bez wprowadzenia stanu wyjątkowego, wszędzie w Europie i na świecie wprowadzony jest stan wyjątkowy a tylko w Polsce nie.
Ludzie kogo wy do władzy wybraliście.......
0
przectawiciel16:53, 1 stycznia 2021
Pan DAREK za takie oskarżanie może ponieść konsekfencje prawne
0
mistrz patelni16:44, 1 stycznia 2021
@Dariuszowa
Praworządna się znalazła ha ha.Jak się zakłóca ciszę nocną to ktoś jest be,weź się kobieto zastanów co piszesz a jak brakuje Ci wolności i jesteś zniewolona przez polskie państwo,droga do lasu stoi otworem.
0
do Dariuszowa16:34, 1 stycznia 2021
a kto ci wolność odebrał? najeźdźca , okupant, zaborca, bandyci,wsadzili cię do wiezienia
0
staryubol16:33, 1 stycznia 2021
Dariuszowa & Dariusz :coś komuś się pomieszało i to mocno w górnej półce,na takie stwierdzenia jak ,,aparat represyjny,syf ,kiła i mogiła,
reżimowy system,darmozjady"wskazana byłaby zomowska ,,ścieżka zdrowia"a jak nie poskutkuje to nie zaszkodzi lewatywa z tłuczonego szkła?
0
Radek Radecki16:26, 1 stycznia 2021
Dariuszowi masz racje , jakby więcej taki ludzi było w PL jak Wy i My z żona i dziećmi to inaczej by to wszystko wyglądało .a tak :
Będziemy mieć coś gorszego dużo gorszego od Komuny !

Aby utrzymać wolność musimy wyjść na ulice i przeciwstawić się rządowi
Nie tylko polskiemu ale i brukselskiemu bo polscy pachołkowie
wykonują tylko rozkazy z Brukseli USA i Chin . !
A wirusa jak nie było tak niema ludzie umierają przez obostrzenia
Na zawały
Na grypę
Na cukrzyce
Na nowotwory
I inne choroby
Bo nie maja ratunku w szpitalach
0
Nowabiałastanumysłu16:24, 1 stycznia 2021
obserwator. jak pajace to zachowują się ludzie (gabie) tacy jak ty którzy patrzą na reakcję pograżonych w smutku rodzin. Do Darek. Zadzwoń do psychiatry.
0
grypa15:54, 1 stycznia 2021
@Tymek.Ty też zmanipulowany przez bezobjawowego świrusa? Co będzie z tobą i podobnie myślącymi jak panika się skończy?
0
balbus15:29, 1 stycznia 2021
Darek &:radziłbym przejść na melisę ,trochę spokoju nie zaszkodzi nie abstrahuj zbyt wcześnie,sam sobie przeczysz w swojej wypowiedz nie widzisz tego? ,
0
Dariuszowa15:23, 1 stycznia 2021
Jak wy Szanowni Panstwo nie przyznajecie racji Darkowi to ja juz nie wiem czy jest szansa utrzymać nasza wolność. To sa ostatnie chwile wolności. Jakby była normalna sytuacja to by poszli to jednego domu drugiego pochodzili by po domach jak to dawniej robili. Otwórzcie oczy moi Panstwo, bo nikt z nas nie wie kto będzie kolejny ofiara reżimowego systemu. Ktoś dzwoni na sąsiada bo w sylwestra zakloca ciszę nocna. Ci którzy tak zrobili , to brak na nich słów. Prosze pamiętać to szabla wojuje od szabli ginie. Skoro taka jest sytuacja powinniśmy się zjednoczyć póki nie będzie za późno. Czy ten kraj zawsze juz nierządem będzie stał jak pisal klasyk przed zaborami ..
0
BRAWO DAREK15:14, 1 stycznia 2021
Popieram Darek to wina rzadu
0
Śpisok15:08, 1 stycznia 2021
do darek
Idąc twoim tokiem rozumowania mogłeś zaprosić ich do siebie nie było by tragedii.
0
acozmacicami15:02, 1 stycznia 2021
ktoś tu chyba złamał prawo,jak można było zgodzić się na ,,bal Sylwestrowy "w budynku gromadzkim w czasie obostrzeń związanych z Covidem?
Niepotrzebna tragedia.Wyrazy współczucia dla rodzin.
0
Wojt wsi15:02, 1 stycznia 2021
Do Darek
Szkoda słów. Twój tok myślenia jest na poziomie 5 latka.
0
Tymoteusz14:46, 1 stycznia 2021
Teraz doczytałem do końca Twój komentarz Darku ....przepraszam
Faktycznie wina premierach ze zakazał publicznych zgromadzeń i ludZie wie ukrywali i umierali ...Niestety
0
CO214:28, 1 stycznia 2021
@Darek
Siejesz propagandę nic poza tym więcej.Ktos kiedyś zapytał jak żyć w tych czasach covidowych obostrzen...Odpowiem krótko; za komuny dało się żyć,stan wojenny był i też dało się żyć,a dziś?Młodzi mają dosłownie wszystko a i tak narzekają,najlepiej dać im kasę żeby nic robić tylko balety urządzać.Tragedia tragedia,gdzie są koledzy od picia którzy ich zostawili,mają czyste sumienie???Żaden nie pomyślał że agregat wydziela co2?Zanim się coś zrobi trzeba pomyśleć,tyle że Polak zawsze mądry po szkodzie...Kosztowna przestroga dla innych,kolesi którzy ich zostawili też.
0
Tymek14:14, 1 stycznia 2021
Do Darek.
Zatkało mnie.Na tak idiotyczny komentarz brak słów,więc zostawie to bez komentarza.Puknij się w głowę człowieku.
Wyrazy współczucia dla rodziny.
0
Bibi14:08, 1 stycznia 2021
Darek *** się w łeb, kondolencje i wyrazy współczucia dla rodzin zmarłych
0
Jan14:05, 1 stycznia 2021
No tak, rząd winny głuPOcie. Lecz się cymbale.
0
BIOŁCON14:00, 1 stycznia 2021
DAREK.Co ma kwarantanna do śmierci tych trzech młodych ludzi?Trzeba troche myślec jak się pije alkohol pali papierosy i pali w NIEUŻYWANYM piecu . Byli trzeźwi? /.../ Młodzież na Podhalu pije pije pije i to jest PROBLEM nie obostrzenia
0
Obserwator13:46, 1 stycznia 2021
Darek popieram Cię w całości....tragedia niewyobrażalną. A panowie policjanci na miejscu zachowywali się jak pajace.....
0
Góral13:45, 1 stycznia 2021
*** Darek idź lecz a dla rodzin kondolencje
0
Długa13:43, 1 stycznia 2021
Jakby nie te zakazy to pewnie witali by nowy rok na rynku w Nowej Białej i nic by im nie było a tak zginęli .

Albo w nowym targu na rynku by się bawili do rana
0
Halina13:36, 1 stycznia 2021
Darek ...trafiłeś w sedno

To wina tylko i wyłącznie systemu czyli złych ludzi z Warszawy ktorY zakazali świętować normalnie nowy rok
0
Xxx13:32, 1 stycznia 2021
Darek popieram twój wpis 100%
0
Darek12:57, 1 stycznia 2021
Na wstępie kondolencje dla rodzin zmarłych dzieciaków. Po drugie : tragedię się zdarzają ale należy zadać sobie pytanie , czy ten cały cyrk covidowy nie przyczynił się do tragedii. Cześć ludzi chcąc świętować nowy rok musiało ukrywać się przed wielkimi służbami aparatu represyjnego państwa. Gdzie jesteście *** policjanci, *** sędziowie.? No gdzie? Co było na sylwestrze z 2? Dlaczego tam darmozjady nie wpadlosxie i nie zrobiliście porządku. Jesteście ***. Syf kiła i mogiła z takimi służbami. Goniliscie,straszyliscie ludzi przed normalnym zachowaniem. Z każdym dniem pośrednio przyczyniacie się do kolejnych tragedii ludzkich. /.../
0
Krk12:49, 1 stycznia 2021
Wyrazy współczucia najbliższym. Dla nich Nowy Rok okazał się tragiczny
0
Ja ty on12:46, 1 stycznia 2021
Szkoda chłopaków. A do wszystkich co ogrzewają domy piecami. Załóżcie sobie czujniki dymu gazu czadu. Koszt 150 zł który ratuje życie.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
06
01.2025
Nie przegap!
23
11.2024
Nie przegap!
08
12.2024
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas