Rozstrzygnięto postępowanie w trybie podstawowym na wykonanie remontów dróg o nawierzchni nieulepszonej na terenie Miasta w tym roku. Za najkorzystniejszą ofertę uznano propozycję złożoną przez Bartłomieja Majerczyka (Solid-Bruk, Bukowina Tatrzańska) z ceną wykonania zamówienia 140 001 zł.
Unieważniono zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa ul. Stawiska w Nowym Targu", ponieważ na sfinansowanie zamówienia przeznaczono w budżecie kwotę w wysokości 75 tys., a oferta z najniższą cenę opiewała na ponad 112,6 tys.
Na terenie Miasta PPDM wykonuje już tzw. ścieki przykrawężnikowe, m. in. przy ul. Szaflarskiej.
Co się tyczy drobnych remontów, to jak mówi Grzegorz Watycha - "po uruchomieniu produkcji masy asfaltobetonowej przez specjalistyczne zakłady, przeprowadzone zostaną typowania i firma wyłoniona w przetargu przystąpi do gruntownych pozimowych remontów dróg". - A będzie ich sporo, bo na skutek utrzymywania dróg na czarno, woda zamarza i widzimy, że ubytków i dziur będzie po tej zimie sporo - konstatuje burmistrz.
W tym miesiącu - w formie on-line - odbyła się rada techniczna z udziałem burmistrza, przedstawicieli Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie i jednostki projektowej - PROMOST-WISŁA Sp. z o.o. w sprawie opracowywanej, wielowariantowej koncepcji bezkolizyjnego skrzyżowania DW 957 z linią kolejową nr 99 w Nowym Targu wraz z pozyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz opracowaniem programu funkcjonalno-użytkowego.
- Projektanci przedstawili dotychczas wykonane prace. Omówiono wstępne rozwiązania koncepcyjne dla tej inwestycji. Kolejna rada przewidywana jest w w połowie kwietnia. Gdy prace wejdą w etap uzgodnień inwestora, zapewne odbędzie się pełna prezentacja rozwiązania tego "węzła gordyjskiego", jakim jest przejazd na ul. Ludźmierskiej - zapowiada włodarz Miasta.
s/