Placówka została przeniesiona do nowego lokalu o większym metrażu, wyposażonym m.in. w klimatyzację, co znacznie poprawi komfort obsługi klientów oraz warunki pracy pocztowców. Nowy lokal Urzędu Pocztowego w Jabłonce jest również dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych – znajduje się na parterze budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz obniżonym stanowiskiem obsługi.
– Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę w nowej lokalizacji. Poprzednia lokalizacja nie zapewniała należytego stanu technicznego i estetycznego. Cieszę się zatem, że nasi klienci będą korzystać z komfortowej sali obsługi w placówce w nowej i przyjaznej aranżacji oraz wydłużonych godzin obsługi – podkreśla Mirosław Mętel, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Krakowie.
Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00–17:00, a w piątki w godz. 8:00–20:00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki.
Źródło: Poczta Polska, oprac. r/