O zamknięciu kas biletowych przy tymczasowym dworcu kolejowym w Zakopanem informowaliśmy w artykule "Zakopane: PKP zamknęło kasę biletową" (kliknij TUTAJ). Informację o problemach z zakupieniem biletów otrzymaliśmy od czytelnika.
Wysłaliśmy pismo do PKP Intercity z prośbą o wyjaśnienie sytuacji w Zakopanem. Oto odpowiedź:
- Działalność kasy PKP Intercity na tymczasowym dworcu Zakopane Spyrkówka została zawieszona w związku z brakiem zainteresowania podróżnych kupnem biletów w tym punkcie. Przystanek Zastępczej Komunikacji Autobusowej zorganizowanej w miejsce zawieszonych połączeń kolejowych, dla wygody podróżnych, znajduje się przy ul. Kościuszki. Bilety na ZKA można nabywać przez Internet oraz w autobusie u załogi konduktorskiej. Bilety na całość oferty PKP Intercity można nabywać m.in. za pośrednictwem strony intercity.pl, aplikacji mobilnej lub portali i aplikacji naszych partnerów (Bilkom, e-podróżnik, mPay, Koleo) - informuje Zespół Prasowy PKP Intercity S.A.
Pracownicy PKP Intercity zapewniają, że kasa zostanie otwarta w momencie wznowienia połączeń kolejowych do Zakopanego. Ma to nastąpić 22 grudnia br.
ms/
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas