Lekarze z ginekologii odpowiadają na zarzuty. "Panie dyrektorze, czy warto iść tą drogą?" - podhale24.pl
Sobota, 27 kwietnia
Imieniny: Teofila, Zyty, Żywisława
Jabłonka
Rain
12°
Wiatr: 6.696 km/h Wilgotność: 71 %
Clouds
13°
Wiatr: 9.216 km/h Wilgotność: 68 %
Rain
13°
Wiatr: 3.528 km/h Wilgotność: 72 %
Clouds
14°
Wiatr: 3.096 km/h Wilgotność: 70 %
Clouds
11°
Wiatr: 15.804 km/h Wilgotność: 72 %
Clouds
Wiatr: 8.244 km/h Wilgotność: 74 %
Jakość powietrza
30 %
Nowy Targ
32 %
Zakopane
16 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 15 | 30 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 16 | 32 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
14.09.2023, 12:13 | czytano: 16985

Lekarze z ginekologii odpowiadają na zarzuty. "Panie dyrektorze, czy warto iść tą drogą?"

NOWY TARG. Konflikt w szpitalu. Lekarze z oddziału ginekologiczno-położniczego, którzy złożyli wypowiedzenia z pracy, przekazali redakcji Podhale24.pl swoje oświadczenie i odpowiedź na stawiane im zarzuty. I pytają: - Czy równoległa praca nowej Pani Ordynator w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej i Nowym Targu jest tą właściwą restrukturyzacją i nowym „najlepszym” standardem pracy?

Zdjęcie ilustracyjne / archiwum Podhale24
Zdjęcie ilustracyjne / archiwum Podhale24
Przypomnijmy: Dziesięciu lekarzy oddziału ginekologiczno-położniczym Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego w Nowym Targu złożyło wypowiedzenia z pracy. Ordynator oddziału poszedł na urlop z zamiarem rezygnacji. O sprawie pisaliśmy wczoraj w artykule: "Lekarze złożyli wypowiedzenia".

Oto odpowiedź lekarzy na pojawiające się w mediach informacje i wypowiedzi dyrektora szpitala Marka Wierzby:

Wniosek zespołu w zaistniałej sytuacji

Niezrozumiałe jest i na pewno bardzo krzywdzące dla całego personelu medycznego oddziału ginekologiczno-położniczego Szpitala w Nowym Targu przekazywane do licznych mediów m.in. informacji cyt. z artykułu z dnia 24.08.2023 roku „O konieczności przeprowadzenia restrukturyzacji oddziału ginekologii i położnictwa, które mają spowodować zbliżenie lekarza do łóżka chorej, zwiększając podmiotowość pacjentki w procesie terapeutycznym, zapewniając jej poczucie godności, zwiększenie identyfikacji personelu ze szpitalem i zwiększenie roli lekarza prowadzącego w pracy oddziału czy też stopniowe wprowadzanie zasad pracy oddziału w systemie konsultanckim, dalej cyt. „Nowa ordynator planuje zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo pacjentek, a jej priorytetem jest odbudowa zaufania mieszkanek regionu do nowotarskiej ginekologii i położnictwa. Nie będziemy oceniać tych planów. Jednakże nasuwa się jedna refleksja - Stworzony i dobrze zorganizowany zespół lekarzy wykonał w okresie ostatnich kilku lat pracę której efektem jest kilka tysięcy nowonarodzonych zdrowych dzieci, kilka tysięcy zabiegów i operacji w tym wysoko specjalistycznych onkologicznych. Właśnie to jest efektem ogromnego zaufania i wdzięczności licznej rzeszy pacjentek. Właśnie teraz otrzymujemy liczne zapytania co dalej?, właśnie w tej chwili szpital traci zaufanie. Ogromna obawa i strach o przyszłość. Czy? warto w trudnej sytuacji szpitali pozwolić sobie na utratę wysoko wyspecjalizowanych kadr medycznych. Czy? tak naprawdę Szpital, a właściwie oddział ginekologiczno-położniczy na tym nie tylko w aspekcie ekonomicznym dużo straci. Jedno pytanie: czy równoległa praca nowej Pani Ordynator w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej i Nowym Targu (14.09.2023) jest tą właściwą restrukturyzacją i nowym „najlepszym” standardem pracy.

Panie Dyrektorze czy warto „ Iść dalej tą drogą”.

Lekarze:
Radosław Kosobucki, Jerzy Kiedziuch, Agnieszka Guja Borkowska, Agnieszka Zgoda Dyka, Michał Mleko, Maciej Widera, Marek Stychno, Andrzej Sałyk, Anna Bańkowska-Podolak, Rafał Mazur.

Stanowisko zespołu lekarzy Oddziału Ginekologii i Położnictwa Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego w Nowym Targu:

W związku ze stekiem kłamstw, które pojawiły się w mediach odnośnie „buntu” lekarzy w szpitalu, prawdopodobnie jako odpowiedź Pana Dyrektora Wierzby na pismo złożone przez personel lekarski oddziału ginekologii informujemy:

1) jedyne dwa spotkania lekarzy które odbyły się w szpitalu powstały z inicjatywy właśnie lekarzy, nie Dyrekcji. Pan Dyrektor Wierzba nie pofatygował się z żadną propozycją negocjacji.

2) W czasie jedynego spotkania z Panem Dyrektorem Wierzbą usłyszeliśmy oświadczenie, że prawem dyrektora jest odwołać ordynatora i z tego prawa nieodwołanie skorzystał. Zatem kłamstwem w artykule jest samodzielne zwolnienie się Ordynatora z funkcji (liczni świadkowie stanowiska Pana Dyrektora).

3) pismo złożone w na ręce Dyrektora bez podpisów wszystkich lekarzy wynikało ze znajomości już jego treści przez Dyrektora (otrzymał je nieoficjalnie w trakcie redagowania), a w czasie jedynego spotkania z nim nie życzył sobie składania pisma oficjalnie sygnowanego na dzienniku podawczym (liczni świadkowie stanowiska Pana Dyrektora)

4) kłamstwem jest, że w poradni pracują jedynie rezydenci. Personel lekarski to: Dr Jerzy Kiedziuch (ginekologia i położnictwo I i II stopień, ginekologia onkologiczna), lek. Radosław Kosobucki (ginekologia i położnictwo I i II stopień, ginekologia onkologiczna) dr Kasprzycka (ginekologia i położnictwo I i II stopień), Dr Michał Mleko (specjalista ginekologii i położnictwa, radiologia w trakcie specjalizacji). Jedyny rezydent jeden raz w tygodniu wykonuje USG.

5) zarzut braku chęci pracy w Poradni jako remedium Pana Dyrektora „nieprawidłową pracę w Oddziale Ginekologii i Położnictwa” lekarzy jest żałośnie śmieszny i nie wymaga komentarza.

6) JEDYNA, częściowo prawdziwa informacja zawarta w artykułach ich mirrorach to: my jako lekarze zgłosiliśmy chęć dalszej pracy w Oddziale po przywróceniu dra Wojciecha Kuberskiego w charakterze szeregowego lekarza, pod kierownictwem obecnie Pani Ordynator i zwolnienie jednego z lekarzy, który dał się poznać jako osoba leniwa, konfliktowa, źle traktująca kolegów i pacjentów, na którą były liczne skargi i pisma będące w posiadaniu Dyrekcji.

Lekarze:
Radosław Kosobucki, Jerzy Kiedziuch, Agnieszka Guja Borkowska, Agnieszka Zgoda Dyka, Michał Mleko, Maciej Widera, Marek Stychno, Andrzej Sałyk, Anna Bańkowska-Podolak, Rafał Mazur

oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
oldid16:38, 3 października 2023
Czy te punkty to cytaty z lekarzy czy samodzielna praca redaktora r/? Ktokolwiek to napisał reprezentuje tylko siebie... ale chyba można wymagać od nich jakiegoś zrozumiałego poziomu komunikacji. Agresja i "przekąs" przebija się w każdym zdaniu. Nie dziwi mnie, że rozmowy nie są skuteczne. Doktorzy weźcie sobie jakiś lek na uspokojenie i leczcie, nie wchodźcie w buty zarządu. Nic nie trwa wiecznie.
mieszkaniec08:59, 3 października 2023
Lekarz powinien pracować w szpitalu i poradni a nie jeszcze prywate jechać . jak masz prywatny gabinet to se tam siedz !!
Robert09:37, 16 września 2023
To oni jeszcze pracują ? Jakie wypowiedzenie ? Dyrektor jakby był mądry to już dawno by ich wywalił
Leniwy07:45, 16 września 2023
A ten leniwy to nie traktuje lepiej pacjentek z prywatnych gabinetów?
Piotr22:41, 15 września 2023
# obserwator : masz racje!! NIC DODAĆ NIC UJĄĆ
K.13:26, 15 września 2023
Pan Doktor Kuberski prowadził obydwie ciąże mojej żony - gdzie inni lekarze - zarówno prywatnie jak i na NFZ - nie dawali szans "zajścia" w ciążę, ani tym bardziej jej utrzymania.
Pan Doktor osobiście odebrał DWA porody, dzisiaj zawdzięczamy mu wraz z żoną dwóch zdrowych i silnych synów.

To jest proszę Państwa SKANDAL aby fachowca z doświadczeniem odsuwać na bok i wykonywać roszady kadrowe - za podstawę podając casus nieszczęśliwego przypadku.

Zawinił kowal, a cygana powiesili, ot co.
ulla10:16, 15 września 2023
prawada od wieków ryba psuje się od głowy /czas wymienić dyrekcję/zaden rodowity nowotarżanin nie korzysta z opieki szpitala w Nowym Targu
Anna08:42, 15 września 2023
Po stwierdzonej ciąży i umówionej pierwszej wizycie w poradni, otrzymałam informacje, że pani doktor NIE POPROWADZI mojej ciąży i mam szukać opieki w innym miejscu.powodem miało być brak wolnych terminów.
Pamiętam08:00, 15 września 2023
około 10 lat temu w nowotarskim szpitalu odeszli lekarze z oddziału wewnętrznego. Został zniszczony zespół współpracujących ludzi ,wtedy były nieporozumienia pomiędzy lekarzami a dyrekcją szpitala (pan Wierzba był wówczas dyrektorem tej placówki). Nie jest to pierwsza sytuacja w tym szpitalu , już to kiedyś przerabiano tylko na innym oddziale. ( ta sytuacja była także opisywana w Tygodniku podhalańskim)
najważniejsza kasa, dobro pacjenta się nie liczy, 07:21, 15 września 2023
Popieram @Renata 19:09, 14 września 2023
Zenon22:25, 14 września 2023
Prywate uprawiać to już mało jeszcze sie zwalniają :) a aaa wyp...... . Przyjdą inni młodsi i nie obiboki Albo pracować w szpitalu i poradniach albo jak sie nie podoba to do swoich gabinetów bez sprzętu ;>
ON i ONA20:22, 14 września 2023
Moją ciążę prowadził lekarz który nie pracował w szpitalu w Nowym Targu i wcale nie czułam że przez to gorzej mnie traktuje personel /.../ Kto dziś pracuje tylko 8 godz dziennie i nie dorabia jak się da? Jak chcecie by lekarz pracował tylko w jednym szpitalu to powinien 30 tys. zarabiać. Tym co wydaje się że to za dużo proponuję skończyć medycynę,zrobić specjalizacje i pracować tylko w jednym szpitalu...

Osoba wspomniana w komentarzu prosi, by nie wymieniać jej nazwiska, jeśli artykuł jej nie dotyczy. Moderator.
Anna20:18, 14 września 2023
Byłam pacjentką tego oddziału parę miesięcy temu,kierował mnie na drobny zabieg ginekolog który tam nie pracował...nie chcę nawet wspominać jak mnie potraktował lekarz operujący,chciałam w pewnym momencie zrezygnować ale już byłam przygotowana do zabiegu,powiem tylko że mają tam świetnych anestezjologów
gazda19:56, 14 września 2023
Albo praca w szpitalu lub przychodni na koszt NFZ czyli nas, albo prywatny szpital lub przychodnia lub prywatna praktyka. Takim lekarzom lub pielęgniarkom pracującym w publicznej ochronie zdrowia nie powinni nawet udzielać pozwolenna prywatną praktykę medyczną. Mogą wtedy pracować ale w innej branży np dla odpężenia.
Małpa19:54, 14 września 2023
Nie przekonuje mnie stanowisko lekarzy, patrzą tylko swojego dobra, a tutaj powinno chodzić o dobro pacjentek.
Baba19:29, 14 września 2023
Ryba psuje się od głowy...
Góra do wymiany a ginekologia do restrukturyzacji.
Lekarze wiadomo jak pracują po prywatnym... A i bez powiązania ze szpitalem stracą na ilości pacjentek...
Także niektóre położne i pielęgniarki powinny być wymienione.
I cały system ozdrowieje choć trochę...
Byłam nie raz pacjentką i jestem matką.
Iska19:23, 14 września 2023
To tu wiola. Wstydz się..
cba19:21, 14 września 2023
Wszyscy kompetentni i super, tylko ludzie umierają z błahych powodów.
Obserwator19:10, 14 września 2023
EPO masz rację.
Dokładnie tak jest .
Głównym argumentem przy wyborze lekarza jest czy i w jakim szpitalu pracuje.
Pacjentki całą ciążę chodzą i płacą mega kasę prywatnie.
Lekarze o tym bardzo dobrze wiedzą.
Oni pracą w szpitalu gardzą i robią to tylko z jednego powodu aby robić kokosy na prywatnej praktyce.
Zasada musi być jedna aby zbijac kokosy niczyje pacjentki muszą to odczuć aby Swoje pacjentki też odczuły różnice.
Teraz pytanie czy zmarła była swoja czy niczyja ?
Przepraszam z góry rodzinę za to pytanie.

Dlatego szpital zaczął ograniczać ten proceder ???
Renata19:09, 14 września 2023
Tu prawdopodobnie chodzi o inną kwestię pomijaną przez lekarzy w swoim stanowisku prezentowanym powyżej. Kompleksowa opieka nad pacjentką w ciąży od początku ciąży którą chce zagwarantować PSZS w Nowy Targu a ta przez 9 miesięcy w takiej sytuacji musi być realizowana w poradni K PSZS. A ginekolodzy tego prawdopodobnie nie chcą.Wolą najpewniej aby pacjentki korzystały z gabinetów prywatnych. Ja w tej kwestii jestem po stronie dyrekcji. To PSZS ostatecznie ponosi odpowiedzialność, ma do tego prawo aby wyznaczać własne standardy organizacji. Jest mi też przykro bo są między innymi na tej liście osoby których kompetencje zawodowe oceniam bardzo wysoko. Niemniej jednak w tej dziedzinie zawsze były pewne nazwijmy to -nieprawidłowości organizacyjne w moim przekonaniu. W przeciwieństwie do innych odziałów np. Chirurgii, Ortopedii, Kardiologii których lekarze pracują na oddziale ale również mają kontakt z pacjentem w poradni, ginekolodzy od ? zarania dziejów? swojej specjalności postępowali inaczej i widać nadal tak chcą robić, czyli prowadzić ciążę prywatnie a rodzić w oddziale. Rozwiązaniem systemowym była by zdrowa konkurencja podmiotów leczniczych, wolny wybór lekarza i zakaz łączenia pracy w publicznej i prywatnej praktyce. Ginekolodzy powinni po prostu stworzyć prywatny oddział i powiedzieć prawdę a nie owijać tego w przysłowiową bawełnę.
Do @Mela17:59, 14 września 2023
Hahaha.....:D O posadkę się trzęsiesz i stąd ta wazelinka? ;)
Sempiternideles17:52, 14 września 2023
Tak rządzą pismeni. "Po owocach ich poznacie ich"
Gulasz Juliusz Zeżarł17:50, 14 września 2023
@Legionella-cov2
Ale przecież ci lekarze zrobili dokładnie tak jak im sugerujesz - nie podoba się im i wybrali "wolną drogę". To dlaczego taki rozemocjonowany twój komentarz?
Nena17:25, 14 września 2023
Bankowska Podolak jest przyczyną min.tragedii w mojej rodzinie,jej pycha i bezczelność nie zna granic,i taka jest większość z tych lekarzy.Trzeba im patrzeć na ręce,bo jak nie,to będzie tragedia za tragedią .A zamiatanie przynajmniej na razie się skończyło.
Nena17:25, 14 września 2023
Bankowska Podolak jest przyczyną min.tragedii w mojej rodzinie,jej pycha i bezczelność nie zna granic,i taka jest większość z tych lekarzy.Trzeba im patrzeć na ręce,bo jak nie,to będzie tragedia za tragedią .A zamiatanie przynajmniej na razie się skończyło.
Nena17:25, 14 września 2023
Bankowska Podolak jest przyczyną min.tragedii w mojej rodzinie,jej pycha i bezczelność nie zna granic,i taka jest większość z tych lekarzy.Trzeba im patrzeć na ręce,bo jak nie,to będzie tragedia za tragedią .A zamiatanie przynajmniej na razie się skończyło.
Iska17:23, 14 września 2023
Tej oddziałowej to się należało kawał lenia
papuga17:16, 14 września 2023
@Zakopianka, nic im nie udowodnisz bo to pomówienia (według dyrekcji), raczej nikt tu nie napisze takiej informacji bo chociażby moderator nie puści. Ale jak podpytasz personel to się dowiesz.
sfarqr17:14, 14 września 2023
Dziwne że jak została ogłoszona nowa Pani Ordynator to posypała się lawina pozytywnych komentarzy.
Wielu z ww lekarzy powinno chyba zmienić nastawienie i przestać rzucać głupie teksty w kierunku pacjentek.
Ale skoro poprzedni ordynator był najlepszy w chamstwie i bezczelności to być może takie prowadzenie oddziału - byle jak, byle szybko i bez emocji im jak najbardziej odpowiada, więc zmiany zmianami ale tak czy siak chcą po staremu.
Zmiana oddziałowej, ordynatora to podstawa. Jest wiele wspaniałych położnych, które być może dzięki tej zmianie właśnie rozwiną skrzydła i nie będą musiały pracować pod dyktando wyższego personelu z wiedzą na poziomie lat 80-90.
księgowa17:14, 14 września 2023
Myślę że dyrektor może liczyć na nagrodę od kolegi, którego przechował w ciężkich czasach. Ostatnio było chyba ze 40 tysięcy za kowidka, może teraz 60 tysięcy za ginekologię, piechotą nie chodzi.
pacjent17:05, 14 września 2023
Dyrektor to polityczny kacyk z nadania partyjnego. Nie powierzyłbym mu nawet kiosku ruchu.
Ilda16:17, 14 września 2023
Poradnia ginekologiczna w szpitalu to jakieś nieporozumienie. Ty potrzebne są radykalne zmiany.
Ilda16:16, 14 września 2023
Poradnia ginekologiczna w szpitalu to jakieś nieporozumienie. Ty potrzebne są radykalne zmiany.
lekarz rodzinny15:28, 14 września 2023
kilka m-cy temu wszyscy lekarze ginekologii w PŁOŃSKU zagrozili odejściem. Wyleciała dyrektorka szpitala.
Rozczarowanie15:25, 14 września 2023
Niech pan Dyrektor opowie jak zwolnił oddziałową z tego oddziału?.
Ręce opadają
Lidka15:21, 14 września 2023
Oprócz lekarzy proszę wymienić położne bo są aronanckie bez serca i bez jakiejkolwiek empatii.
góral nt15:16, 14 września 2023
Tak to jest jak szpitalem rządzi mierny, bierny ale wierny " beton pisowski". Restukturyzację szpitala trzeba by zacząć od zmiany dyrekotra. Odkąd rządzi obecny dyrekotr poziom szpitala zeszedł na psy.
Zakopianka14:56, 14 września 2023
Który z lekarzy prowadził zmarłą???? Napisać proszę.
Rodziłam14:43, 14 września 2023
Zmiany polegają na tym żeby naprawić coś co było złe?. Tego jest dużo w oddziale szkoda że nie wszyscy to rozumieją.
Najbardziej na tej sytuacji cierpią Pacjentki.
Pan Dyrektor jest znany z traktowania personelu w sposób bezwzględny i karygodny to jest pierwsza osoba do wymiany w tym szpitalu.
Legionella-cov214:38, 14 września 2023
"Mają ograniczyć przyjmowanie pacjentów w prywatnych gabinetach" Bardzo dobrze! Praca 8 godzin w szpitalu i koniec tematu a po pracy odpoczynek. Człowiek przychodzi do pracy na drugi dzień pełny sił i wypoczęty a nie zryty po 24 godzinach pracy non stop.Wladza szpitala ma rację biorąc się za nich. Pacjent się liczy a nie tylko mamona z kilku etatów. Nie pasuje? Droga wolna!
Urlich von Pipke14:34, 14 września 2023
dziękuję za przekazaną informację, która nakreśla obraz sytuacji
Osiol13:57, 14 września 2023
Oświadczenie dyr po tragicznej śmierci pacjentki w pkt bodaj 15(opublikowane na p24) w ciągu dalszych faktów i wydarzeń wydaje się....
Organ nadzorujacy go pomija tematy co tam było zgodne z rzeczywistością i co po kilku miesiącach utrzymało się jako fakty...
Co do personelu medycznego dyżury nocne to nie miejsce gdzie utyrany cały dzień pacjentami prywatnymi personel przychodzi i mówi nie budzić i trzaska drzwiami, tu też się płaci a więc się nie śpi.
Można spać przy prywatnych pacjentach może będą wyrozumiali i zapłacą....
Jasia13:53, 14 września 2023
Niech się jeszcze dyrekcja chwali za jaką miskę ryżu pracują w Nowym Targu pielęgniarki. Każdy szpital uznaje wykształcenie, dyrekcja dba o personel a w Nowym Targu ani troski o personel ani troski o pacjenta.
Mela13:34, 14 września 2023
Pan Dyrektor jest znany z dobrego kontaktu z pracownikami, szacunku dla specjalistów, prawdomówności oraz dbania o najwyższy standard usług dla pacjentów....
Max13:28, 14 września 2023
Sami wspaniali i prawie święci ci lekarze , wiecznie im mało , w prywatnych gabinetach za grubą kasę -mili i empatycznie a w poradni aroganccy . Dotyczy to nie tylko ginekologów lecz wszystkich lekarzy . Konsultacje prywatne a badania na NFZ .
Marysia13:28, 14 września 2023
Salyk to od wielkiego dzwonu jest na tym oddziale...
murem za lekarzami, precz z dyrektorem13:11, 14 września 2023
Dyrektor do piachu! Oderwać od koryta! Aparatczyk, kunktator, zgred, oszust, partyjniak, knur, oszczerca, dewot, tyran, despota, głupiec,...
avitat13:09, 14 września 2023
No, to panie Wierzba mamy niezły pasztet. Tylko kto go teraz zje?
Opop13:06, 14 września 2023
Jak ma być inaczej jak kierownik myjni samochodowej zajmuje się zarządzaniem.
Magda12:48, 14 września 2023
Buntuje was wicedyrektroka? Bierzcie się do pracy a nie kombinujcie. Znam wasza prace i wiem jak wyglądała.
kuba12:44, 14 września 2023
nie interesują mnie wasze prywatne wojenki i pitu pitu..
fakty:
-ginekologia w NT leży i kwiczy
-personel nie robi co do niego należy tylko czyta biblię
-efektem są ofiary śmiertelne
-winnych brak a wręcz oburzenie i zdziwienie
-śmieją się z was w mediach w PL i za granicą
proponuję rozgonić to towarzystwo i zaorać pseudogonekologię.
w dobie spadającej dzietności zakopane i rabka wystarczy.Amen
Kryspina12:38, 14 września 2023
Akurat Ci lekarze, paru znam z wizyt u nich a jeden z nich mnie operował
są jak najbardziej w porządku i jak najbardziej kompetentni w porównaniu da Pana Wierzby.
Andrzejx4812:38, 14 września 2023
mam taką cichą nadzieje iż po wyborach skończy się panowanie Wierzby w szpitalu co dobrego zrobił Wierzba w naszym szpitalu tyle samo co jego poplecznicy z suwerennej Polski dla Polski
epo12:31, 14 września 2023
Lekarze swoje , Dyrekcja swoje , ale wiele pacjentek mówi tak ;chodzę prywatnie do XYZ lekarza , a jak mam poród idę do szpitala jest OK bo prywatnie jestem pacjentką tego czy inne , a druga grupa tylko do przychodni , potem idzie na oddziałał i jest anonimowa czy wszystko tak samo jest jak w tej pierwszej grupie ??? W ocenie bardzo wielu lekarz z oddziału tylko praca w przychodni szpitalnej za właściwą kasę z maX. ograniczeniem prywatnej praktyki , jak się nie podoba to prywatne szpitale otwierać !
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas