Od poniedziałku 29 kwietnia od godz. 7.30 do wtorku 30 kwietnia godz.17.00 trwały będą roboty i ruch odbywał się będzie wahadłowo z sygnalizacją świetlną.
Od wtorku 30 kwietnia od godz. 17.00 zlikwidowany zostanie ruch wahadłowy i wprowadzony będzie ponownie ruch dwoma pasami, czyli w każdą stronę bez przeszkód do czwartku 2 maja do godz. 7.30.
O godziny 7.30 w czwartek 2 maja ponownie zostanie wprowadzony ruch wahadłowy na czas prowadzenia prac, czyli do godz.17.00.
W czwartek 2 maja od godz. 17.00 zlikwidowany zostanie ruch wahadłowy i wprowadzony będzie ponownie ruch dwoma pasami, czyli odbywał się będzie w każdą stronę aż do 6 maja do godz. 7.30.
W poniedziałek 6 maja od godz.7.30 ponownie wprowadzony zostanie ruch wahadłowy i wznowione prace.
Zawężenie wprowadzone jest od końca mostu (okolice zjazdu do sklepu „Żabka”) do granicy zakresu rozbudowy DK47 (po stronie Zakopanego, km 32+120).
Ponowne wprowadzenie ruchu wahadłowego związane jest z robotami przy budowie:
- kanalizacji deszczowej,
- chodników,
- zatoki autobusowej,
- muru oporowego oraz rozbudowie skrzyżowań i wzmocnieniu jezdni DK47.
Ruch wahadłowy będzie już obowiązywał do zakończenia wszystkich prac czyli do 15.06.2019 r.
Prace, które jeszcze są wykonywane wchodzą do zakresu większej inwestycji, budowy mostu w Białym Dunajcu wraz z przebudową odcinka DK47
Zakres inwestycji obejmuje:
- przebudowę odcinka drogi krajowej nr 47 zgodnie z zakresem przedstawionym na planie zagospodarowania, zamieszczonym w koncepcji,
- przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z DK47,
- budowę obiektu inżynierskiego zgodnie z załączoną koncepcją ,
- budowę mostu tymczasowego dwukierunkowego wraz z dojazdami na czas budowy nowego mostu,
- rozbiórkę istniejącego mostu przez rzekę Biały Dunajec oraz rozbiórkę mostu na potoku Młynówka,
- wykonanie murów oporowych na dojazdach od strony Krakowa w celu ubezpieczenia korpusu drogowego,
- budowę systemu odwodnienia terenu, w tym urządzeń odwadniających korpus
drogowy: rowy drogowe, kanalizację deszczową, urządzenia podczyszczające,
- przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych, hydrologicznych i innych,
- budowę oświetlenia drogowego,
- wykonanie zabezpieczenia antygraffiti,
- wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego,
- wykonanie oznakowania drogi dk 47 i dróg związanych oraz wyposażyć te drogi w urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, m.in. w bariery ochronne.
13 kwietnia 2016 r. została podpisana umowa pomiędzy GDDKiA Oddziałem w Krakowie a Przedsiębiorstwem Inżynieryjnym IMB-Podbeskidzie ze Skoczowa, na zaprojektowanie i budowę nowego mostu. W marcu 2018 r. rozpoczęła się budowa mostu tymczasowego, na który przełożono ruch, rozebrano stary most i przystąpiono do budowy nowego. 21 grudnia 2018 r. nowy most przeszedł pomyślnie próby obciążenia. W sobotę 22.12.2018 r. przejechali po nim pierwsi kierowcy.
Źródło: GDDKiA, oprac. r/
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas