Od stycznia 2018 roku mieszkańcy Zakopanego korzystają z mobilnej opcji regulacji należności za transport komunikacją miejską. Dotychczas w ten sposób zostało sprzedanych blisko 19,8 tys. biletów. W aplikacji mPay dostępne są wszystkie bilety z lokalnej oferty komunikacji miejskiej. mPay podsumował pierwszy miesiąc obecności z ofertą regulowania należności za płatne parkowanie w Zakopanem. W czerwcu, za pośrednictwem aplikacji mPay, w Zakopanem zrealizowano ponad 400 transakcji, przy czym blisko 66 proc. to opłaty zrealizowane mobilnie.
- Cieszymy się, że mPay przyjął się w Zakopanem. Aplikacja stanowi duże ułatwienie dla mieszkańców i turystów odwiedzających nasze miasto i sprawia, że w czasach pandemii mogą czuć się bezpieczniej - komentuje Tomasz Filar, wiceburmistrz Miasta Zakopane.
W przypadku parkowania z mPay użytkownicy doceniają intuicyjną obsługę, wygodę oraz możliwość kontroli kosztów z poziomu telefonu, dzięki opcji start-stop. W ten sposób płacą za faktyczny czas parkowania, a nie za każdą rozpoczętą godzinę.
Dzięki aplikacji można też kupić bilet wstępu np. do Tatrzańskiego Parku Narodowego, czy bilet komunikacji miejskiej, opłacić usługę VOD, czy nadać paczkę i przekazywać środki finansowe pomiędzy użytkownikami lub na cele charytatywne. Spółka mPay wdrożyła też multiwyszukiwarkę połączeń kolejowo-autokarowych. Dzięki niej w jednym miejscu uzyskamy informację o najtańszej i najwygodniejszej formie transportu, a także sfinalizujemy transakcję zakupu, w tym nawet kilku biletów, z różnymi ulgami, ale w ramach jednej płatności.
mat. prasowy, opr. s/
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas