W ramach kampanii Re!Generacja planowane są szerokie działania edukacyjne w formie, m.in.: serii materiałów filmowych emitowanych w mediach społecznościowych, szeregu różnorodnych materiałów edukacyjnych dystrybuowanych w miastach partnerskich, mappingu edukacyjnego wyświetlanego w Warszawie podczas Królewskiego Festiwalu Świateł w Wilanowie, ogólnopolskiej kampanii medialnej oraz działania w mediach lokalnych miast partnerskich. Osią projektu jest konkurs na piosenkę edukacyjną, skierowany do osób w wieku 10-25 lat, którą zaśpiewają z Pauliną Przybysz, piosenkarce, której od lat bliskie są problemy środowiskowe. Autor lub autorzy najlepszego utworu nie tylko nagrają swój tekst razem z gwiazdą, która wcześniej skomponuje do niego muzykę, ale będą też mieli możliwość wystąpić w teledysku promującym zwycięski utwór.
- W tym roku podjęliśmy się realizacji kampanii w nieco zmienionej formule w stosunku do pięciu poprzednich edycji. Ze względu na wyjątkową sytuację epidemiczną nie zorganizowaliśmy w wybranym mieście naszego zwyczajowego pikniku ekologicznego, a przygotowaliśmy kompleksowe działania, w których może wziąć udział każdy Polak ze swojego domu – mówi Guillaume Latourrette, Dyrektor Zarządzający Tetra Pak w Polsce. – W tym wyjątkowym okresie zmiany przychodzą naturalnie, mamy większą wrażliwość i refleksję nad światem. W Tetra Pak wierzymy, że działając wspólnie ze wszystkimi interesariuszami, przedstawicielami miast oraz samymi mieszkańcami w tego typu projektach przyczyniamy się do podniesienia poziomu selektywnej zbiórki i recyklingu odpadów w Polsce – dodaje Latourrette.
Organizatorem kampanii jest firma Tetra Pak, producent kartonów do płynnej żywności. Firma od lat działa na rzecz podniesienia poziomu selektywnej zbiórki i recyklingu tego typu opakowań w Polsce realizując pogłębione działania edukacyjne w wybranych miastach.
Więcej informacji na temat projektu i kampanii można znaleźć w serwisie www.akcja-regeneracja.pl oraz w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do końca roku, natomiast do konkursu na ekopiosenkę można zgłaszać do 10 listopada.
mat. pras., s/