"Enjoy Reading", czyli II edycja międzyszkolnego konkursu czytelniczego w języku angielskim - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Rabka Zdrój
Clouds
11°
Wiatr: 7.02 km/h Wilgotność: 46 %
Clouds
11°
Wiatr: 10.944 km/h Wilgotność: 45 %
Clouds
12°
Wiatr: 3.852 km/h Wilgotność: 43 %
Clouds
13°
Wiatr: 5.22 km/h Wilgotność: 39 %
Clouds
12°
Wiatr: 5.328 km/h Wilgotność: 42 %
Clouds
Wiatr: 5.04 km/h Wilgotność: 53 %
Jakość powietrza
56 %
Nowy Targ
22 %
Zakopane
24 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 28 | 56 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 11 | 22 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 12 | 24 %
08.03.2019, 11:41 | czytano: 1131

"Enjoy Reading", czyli II edycja międzyszkolnego konkursu czytelniczego w języku angielskim

W Zespole Szkolno - Przedszkolnym we Frydmanie odbyła się wczoraj druga edycja konkursu czytelniczego ,,Enjoy Reading". Aż 27 uczniów z sześciu pobliskich szkół wraz z opiekunkami przybyło do frydmańskiej placówki, aby pochwalić się umiejętnościami i niemałą wiedzą z języka angielskiego.

arch. szkoły
arch. szkoły
Na podekscytowanych siódmo- i ósmoklasistów czekał niełatwy test, w którym uzyskać można było 100 punktów. Uczestnicy na dwa miesiące przed konkursem otrzymali do przeczytania dwa teksty. W tym roku był to jeden rozdział ,,Robinsona Crusoe" Daniela Defoe oraz arcyciekawy artykuł prasowy dotyczący historii jakże znanej wszystkim piosenki „Happy Birthday”. Oba teksty dostarczyły cennych i ciekawych informacji. Nastolatkowie poznali historię Robinsona i jego pierwszej podróży oraz informacje dotyczące pochodzenia piosenki. Na teście konkursowym odpowiadali na pytania dotyczące informacji z tych tekstów a także musieli wykazać się bardzo dobrą znajomością słówek oraz gramatyki.

Po skończonej części pisemnej konkursu, opiekunki zajęły się sprawdzaniem prac, a wymęczeni uczestnicy udali się na poczęstunek. Zważywszy na liczbę uczestników i wysoki poziom prezentowanych umiejętności na ogłoszenie wyników trzeba było odrobinę poczekać.

Z niesamowitą przyjemnością nauczycielom przyszło ogłosić wyniki, a prezentowały się one następująco:

1 miejsce: Aleksandra Stanek – SP Łapsze Niżne – 93 pkt.
2 miejsce: Jakub Prelich – SP Frydman – 88,5 pkt.
3 miejsce: Michael Kubasek – SP Kacwin – 88 pkt.
Wyróżnienia: Anna Szpernoga- SP Kacwin – 86,5 pkt., Julia Milaniak – SP Frydman – 86 pkt., Maria Piwowarczyk – SP Kacwin- 84,5 pkt.

Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz przypinki a zwycięzcy i wyróżnieni bardzo cenne nagrody, które zostały ufundowane przez Radę Rodziców Zespołu Szkolno- Przedszkolnego we Frydmanie.

Zarówno zwycięzcom jak i wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy, tym bardziej, iż poziom tegorocznego konkursu okazał się dużo wyższy niż podczas pierwszej edycji. Słowa wdzięczności kieruję również do opiekunów za pomoc w przygotowaniach do konkursu a także do uczniów z klasy 7 i 3 gimnazjum, którzy pomagali w organizacji przebiegu wydarzenia.

Zostaje jeszcze tylko jedno: zaprosić wszystkich zainteresowanych na kolejne edycje. See you next year!

Ewelina Jagieła - organizator konkursu, zdj. arch. szkoły
Reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas