Organizatorem konkursu jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Hasło przewodnie I edycji brzmi „Kompetencje społeczne kluczem do profesjonalnej obsługi gościa”. Do pierwszego etapu – szkolnego - przystąpiło około 2300 uczniów ze 134 szkół z całej Polski. Do etapu okręgowego przeszło po dwóch uczniów z każdej szkoły, podczas którego wyłoniono najlepsze 35 osób, które wzięły udział w etapie centralnym. Finałowe zawody praktyczne odbywały się w hotelu Ibis Reduta na warszawskiej Ochocie.
Trzydniowe zmagania nie były łatwe: test eliminacyjny, 4 konkurencje dotyczące obsługi gościa w języku angielskim na różnych stanowiskach w hotelu wymagały od uczestników ogromnej wiedzy, umiejętności, wytrwałości i odporności na stres. Wiktoria poradziła sobie wyśmienicie. Wysiłek opłacił się – za uzyskanie tytułu laureata i pierwsze miejsce zdobyła atrakcyjne nagrody, m.in.: rejs promem do Szwecji, laptopa oraz płatną praktykę w hotelach grupy Orbis.
źródło: szkoła
Skontaktuj się z nami
+48 796 024 024
+48 18 52 11 355redakcja@podhale24.pl
m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas