30 kandydatów ubiega się o 15 mandatów Rady Gminy Czorsztyn. W gminie zarejestrowano dwa komitety wyborcze - Związek Podhalan w Ludźmierzu i Gmina Czorsztyn - Wspólne Dobro. Oba zgłosiły kandydatów na wójta.
Kandydatem pierwszego komitetu jest 40-letni Tadeusz Wach, drugiego - obecnie urzędujący wójt Waldemar Wojtaszek.
KWW Związek Podhalan w Ludźmierzu zarejestrował 15 kandydatów:
Okręg nr 1 (Maniowy, Huba):
1 Janczy Kazimierz 34 Maniowy
2 Jandura Rafał Tadeusz 29 Maniowy
3 Szczurek Krzysztof Stanisław 43 Maniowy
4 Jucha Katarzyna 33 Maniowy
5 Jarząbek Franciszek 57 Maniowy
Okręg nr 2 (Mizerna):
1 Mikołajczyk Władysław 35 Mizerna
Okręg nr 3 ( Kluszkowce, Czorsztyn):
1 Bednarczyk Wojciech 55 Kluszkowce
2 Firek Dominik Łukasz 27 Kluszkowce
3 Bednarczyk Marek Wojciech 41 Kluszkowce
4 Leja Zofia 60 Czorsztyn
Okręg nr 4 (Sromowce Niżne):
1 Grywalski Adam 50 Sromowce Niżne
2 Ciężobka Albina 59 Sromowce Niżne
Okręg nr 5 (Sromowce Wyżne):
1 Chmiel Stanisław 50 Sromowce Wyżne
2 Zachara Bogumił Kazimierz 51 Sromowce Wyżne
3 Górecki Franciszek 44 Sromowce Wyżne
KWW Gmina Czorsztyn - Wspólne Dobro zarejestrował również 15 kandydatów:
Okręg nr 1:
1 Sośnicka Zofia 63 Maniowy
2 Waniczek Dorota Agata 40 Maniowy
3 Marek Artur Gabriel 37 Czorsztyn
4 Sieczka Andrzej Jan 46 Maniowy
5 Matuszek Jolanta Katarzyna 33 Mizerna
Okręg nr 2:
1 Ostachowska Irena Maria 49 Mizerna
Okręg nr 3:
1 Wróbel Tadeusz 47 Kluszkowce
2 Frankiewicz-Bednarczyk Jolanta Barbara 42 Kluszkowce
3 Chryc Andrzej 40 Kluszkowce
4 Kawalec-Chodak Wioletta Maria 31 Czorsztyn
Okręg nr 4:
1 Plewa Zofia 45 Sromowce Niżne
2 Regiec Jan 30 Sromowce Niżne
Okręg nr 5:
1 Bańkosz Andrzej 44 Sromowce Wyżne
2 Chmiel Janina Teresa 40 Sromowce Wyżne
3 Pierwoła Józef 48 Sromowce Wyżne
oprac. r/
10:45, 22 listopada 2010obcy w Maniowach
byłem pewien wyniku wyborów.Życzę sukcesów mojemu wójtowi
i moim radnym.
10:35, 22 listopada 2010qwe
BRAWO TADEK!!!
21:28, 19 listopada 2010Polak
Glosujemy na TADKA WACHA, a nie na ,Waldka kiepskiego...
19:04, 19 listopada 2010myślący i widzący
Głosujemy na Waldemara !!!!!!!!!!!!!
11:20, 18 listopada 2010obcy w Maniowach
"rodowitych Maniowianów" jest w Maniowach 10%.
Jestem "obcy, głosuję za sołtysem Jarząbkiem i panem Wachem.
Jest nas 90%.
10:12, 18 listopada 2010bezstronna
jestem na tej stronie pierwszy raz, przeczytałam wszystkie wpisy i.... faktycznie zupełny brak logigi przejawiają tutaj zwolennicy WW. Skoro uwazacie, ze Wach otoczył sie ludzmi Janczego to jakim cudem Wojtaszek ma pewne zwyciestwo w Sromowcach? Przeciez to przeczy samemu sobie. Skoro uważacie że w Sromowcach ciągle "zyje" Lech to jakim cudem nagle Ci sami ludzie popieraliby Wacha, który totalnie olał Lecha 4 lata temu. Fani WW ewidentnie pałają nieuzasadnioną nienawiścią w stosunku do TW i zupełnie jadą na wózku z plotkami. Zawsze dziwił mnie fakt ze WW jako osoba na stanowisku i "poziomie", wykształcona ciągle żyje i podpiera się plotkami i domysłami. Okazuje się że wszyscy jego zwolennicy są z tej samej beczki: plotki, wróżenie z fusów, domysły. Ludziska jesteście prymitywni. Dobrze, że chociaż jeden "zorientowany" wyszedł na ludzi i publicznie umiał przyznać się to tego że wierzył plotkom, a rzeczywistość jest zupełnie inna - prawdziwa. Gratuluję
09:05, 18 listopada 2010d
Jaki stray taki g..pi - sołtys bez wiedzy władz gminy wycina? A kto jest obecną władzą? - WW. Jakiś brak logiki w twoim wpisie.
21:52, 17 listopada 2010Stary maniowianin
Rodowici Maniowianie też popierają Wojtaszka. Widzą działania obecnego sołtysa, który tnie lasy pozostawiajac tylko polany.
21:30, 17 listopada 2010######
"Polityka kadrowa" wójta Waldemara Wojtaszka, to np. administrator hali sportowej - przyjaciel /spirytus moments-wyrzucony/ koleżanki byłej prokurator /wyrzucona/: kandydaci na zastępcę i sekretarza, to najpierw p. Barnowska-wyrzucona z Urzędu Celnego w Nowym Targu, później p. Kaczmarczyk-zwolniona z Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, p. Watycha-odrzut od Waniczka, kierownik Zakładu Komunalnego-kumpel z polecenia p. Frankiewicz: radca prawny-kumpel z banku !!!!. Super kompetentna ekipa, że hej !!! Aż strach się bać co dalej ???!!
21:07, 17 listopada 2010%%%%%
Gdzie jest oświadczenie majątkowe wójta Waldemara Wojtaszka ???!! Może ktoś wie gdzie go szukać, bo na stronie gminy go nie ma ?!!. A może ktoś odpowie za czyje pieniądze wójt Waldemar Wojtaszek kupił i przebudował dom w Maniowach, gdyż przed rozpoczęciem pracy na stanowisku wójta pracował zaledwie 3 lata oraz kilka lat prowadził nierentowną działalność gospodarczą ???!!!!
18:35, 17 listopada 2010lasowy
Do optymisty Czysto gebelsowska propaganda, daremne szczekanie prozny trud,nieprawda z daleka jest tym czym jest smrod.
15:10, 17 listopada 2010sromowianin
Optymisto- Kto ci nagadał że waldek ma Sromowce - przecież to on przez 4 lata niechciał żadnych pieniędzy przeznaczeć na Sromowce- a jak zostało z przetargu to je ZABRAŁ -na inną miejscowośćp- i za to ma mieć SROMOWCE ZA SOBĄ -CHYBA CIĘ POPIEŚCIŁO- byliśmy 5 kołem u wozu- inaczej traktowani po MACOSZEMU.
13:52, 17 listopada 2010kluszkowian
nie bądź takim optymistą - kto powiedział, że Waldek ma Kluszkowce za sobą? Dwa razy byłem świadkiem kłamstw WW oraz bardzo niekulturalnego zachowania w odniesieniu do mieszkańców. Mój głos i nie tylko mój ma Tadeusz.
08:18, 17 listopada 2010Optymista
Waldemar ma zasobą Kluszkowce, Sromowce, Czorsztyn i Mizerną, a Maniowy wybiorą 21 XI czy chcą układów z Janczym i jego Stowarzyszeniem do których należy jego dwóch kandydatów na radnych.
Powodzenia Waldek!
22:50, 16 listopada 2010zet
Radni aktualni oraz kandydaci na radnych, gratuluję braku samokrytycyzmu i braku reszty honoru oraz wstydu !!!!
22:10, 16 listopada 2010head
smenty, smenty i smenty. klasy o wysokiej liczebności to na pewno koszmar. ale takie warunki jakie mają nasze dzieciaki zafundowane to obraza naszej wsi, rodzin i dzieci. wstyd dla wójta. taka duża gmina, taka duża wieś i przez 5 lat nic nie zrobione. no i paradoks: panie wójcie przecież pan wychował się w kluszkowcach. jakie to przykre........
21:35, 16 listopada 2010maniowianin
WALDEK PRZESTAŃ WRESZCIE CYGANIĆ LUDZI
21:22, 16 listopada 2010MANIOWY
Waldek pisze głupoty w ulotkach że zmniejszył zadłużenie gminy z 60% - przecięż nigdy takiego zadłużenia nasza gmina nie miała- to on chciał aby było 60% - jak na siłe ciągnął prace przy hali - i był nawet u premiera Jarka , aby zrobił go WIELKIM KOMISARZEM- a teraz udaje że NIEPAMIĘTA
21:08, 16 listopada 2010mieszkaniec gminy
Waldek codziennie zmienia zdanie - wszystkich robi w Balona - i powołuje się na WIARĘ ,BOGA I KOŚCIÓŁ- to chyba odzwierciedlenie naszych KATOLIKÓW- ja żałuję że TAKIEGO MAMY WÓJTA- /oby TYLKO do niedzieli/- POZDRAWIAM
18:47, 16 listopada 2010wirus
Glosuj na WALDEMARA
15:28, 15 listopada 2010zorientowany
Przepraszam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pan Wach jest zmotoryzowany i ma prawko, zostałem wprowadzony w błąd i jest fachowym samorządowcem - czytałem jego stronkę internetową. Ludzie to jednak leją ploty.
21:16, 14 listopada 2010ix
Oceniając kandydata Waldemara Wojtaszka, trzeba stwierdzić, że za jego aktualnej kadencji doprowadził do tego, że cena ścieków/ około 8,-zł/, wody i śmieci sięgnęla poziomu najwyższego w Polsce!!!!, A miało być zgodnie z obietnicą wyborczą, taniej !!!!!. Nasze zarobki nie podskoczyły tak wysoko panie wójcie!!!! Może wóta tak ???!!
17:03, 14 listopada 2010zet
Moderator nie pokazuje komentarzy krytycznych w stosunku do Wademara Wojtaszka, To po co ta informacja o kandydatach ????!! . Ocena kandydata to też informacja, a wójt źle sprawujący władzę za pieniądze podatnika jest osobą publiczną i powinien być należycie oceniony, aby ktoś kto głosuje na niego miał rzetelną wiedzę o kardynalnych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Gmny Czorsztyn pod rządami Waldemara Wojtaszka !!!!!
Nie. Moderator nie pokazuje komentarzy, które naruszają regulamin. Przypominam:
Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd.
Moderator
19:08, 13 listopada 2010...
Do urny nigdy. Co do działalności wielkich tej gminy to trochę pokory. Władza po studiach przyrodniczych a w Kluszkowcach w rezerwacie, który ma chronić drzewostam modrzewiowy więcej dróg porobionych niż w niejednej wiosce. O ile wiem celem utworzenia rezerwatu było utrzymanie drzewostamu modrzewiowego a nie jego zagospodarowanie. Zamiast wydawać pieniądze na tablice dla analfabetów przyrodniczych władza jako biegła w tych sprawach powinna zadbać o przygotowanie planu ochrony tego rezerwatu. Wiem, że to wszystko za zgodą Urzędu Wojewódzkiego jednak litości dla natury. Modrzewie nie są rezerwatem krajobrazowym i nigdy nie bądą Białą Wodą czy Homolami. Nie sprowadzajcie tam ludzi na siłę, temu drzewostanowi to nie jest do niczego potrzebne a rezerwat utworzono dla modrzewi a nie dla ludzi. Rozumiem, że dla przeciętnego mieszkańca gminy to kontrowersyjna wypowiedz jednak taka działalność władz to brak szacunku dla natury. Czy ktoś zapytał czy chcemy labiryntu nowych dróg w Modrzewiach, pomalowanych oznaczeniami szlaków drzew? Wszystkie informatory mówią o Modrzewiach jako drzewostanie modrzewia polskiego naturalnego pochodzenia jednak trudno w to teraz uwierzyć. Do lasu ucieka się od cywilizacji, a tu ktoś na siłę pcha cywilizację do lasu. A za nią śmieci i płoszące wszystko pociechy na smyczy.
07:38, 12 listopada 2010Podhalanka
Do Polaka
Twoje posty są jakimś bełkotem
23:14, 11 listopada 2010Polak
Bez gadania ja glosuje 100% na TADKA!!!
23:01, 11 listopada 2010Polak
A co Waldek Ty od razu artysta byles ,gdzie mieszkasz , a moze
masz Wille ino gdzie ,a dzieci to bociany Ci przyniosly....
22:51, 11 listopada 2010Polak
Waldek do KIEPSKICH ,a nie na wojta bo umie wyciagac z dolka.
Koniec rarytasow ,szukaj czapki niewidki ,to ?????.
21:17, 11 listopada 2010Kazek
Nie mogę pojąć jak na listach Związku Podhalan są agenci SB. Panie Motor gdzie Wy brniecie.
Jak mozna dopuścić aby dwóch kandydatów na Wójta było członkami ZP i jeden z nich startował z Komitetu ZP. To jest działanie na szkodę ZP.
20:26, 11 listopada 2010ociec
A co do szkoły to nie doczekałem się i nie doczekam sensownego argumentu co do decyzji WW, więc nie będę dalej polemizował z obrońcami WW, którzy piszą, żeby tylko pisać.
Dziękuję. M
20:25, 11 listopada 2010agent Tomek
lepiej, żeby Szczurek kłamał, tak? Takie były czasy i już.
20:23, 11 listopada 2010hd
Najpierw do moderatora: jak to nasza dyskusja nie dotyczy artykułu skoro poruszamy temat decyzji obecnego, a kandydującego wójta?
Powtarzam. Tekst dotyczy kandydatów, z tego co widzę nie ma w nim słowa na temat decyzji wójta odnośnie szkoły. Regulamin jest jasny. Moja rola też. Moderator
18:52, 11 listopada 2010agent
W OBWIESZCZENIU GMINNEJ KOMISJI WYBORCZEJ W CZORSZTYNIE o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Gminy Czorsztyn
Komisja Wyborcza w Czorsztynie podała informację o zarejestrowanych listach. Jednocześnie, zgodnie z art. 13 ustawy z 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów?, Gminna Komisja podała treść oświadczenia lustracyjnego kandydata (zarejestrowanego w okręgu wyborczym nr 1 na liście nr 19, pozycja 3) stwierdzającego fakt jego pracy, służby w organach bezpieczeństwa lub współpracy z nimi.
Okręg Wyborczy Nr 1
Lista nr 19 ? KW ZWIĄZEK PODHALAN W LUDŹMIERZU
3. SZCZUREK Krzysztof Stanisław, lat 43, zam. Maniowy
zło?ył następujące oświadczenie:
pracowałem i pełniłem służbę w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu art. 2 i 3a powołanej ustawy
18:46, 11 listopada 2010bulek
kochane społeczeństwo , choćbyście się jak wysilali to nie przekonacie obecnego wójta WW bo w jego przypadku ma bliziutko do pracy , pensja którą by nie jeden z mieszkańców chciał , wozi się skodą którą mu kupił poprzednik , czarną robotę wykonuje pani skarbnik i jego zastepca , on stara się lawirować jak może , żeby się jakoś utrzymać na stanowisku. Co szkól i nauczycieli , to jego żona nie przychodzi zmęczona , bo z tego co wiem , to w klasie nie miała więcej niż dziesieciu uczniów (szkola w szlembarku) teraz została jej dyrektorem.Co do dróg fajnie wyasfaltowanych w naszej gminie , to dzięki środkom powodziowym (która nas dzięki bogu ominęła) a srodki własne na to wszystko pochodza z kredytu , który w ostatnim czasie zaciągneła gmina , proszę o zdrowy rozsądek i mądry wybór 21 listopada.
18:37, 11 listopada 2010szczerydobólu
Do ojciec
Mam znajomą, która uczy w szkole i miała w swojej klasie grupkę dzieci, byli to szóstoklasisci i po egaminie kończąym SP wypadły bardzo nisko - mimo, że naprawdę z nimi pracowała - ponieważ wszystkie byly małozdolne i tak żalowała że nie miała klasy liczniejszej powieważ w takiej klasie liczniejszej zawsze znajdą się dzieci, które są bystrzakami i podciągnęły by choć trochę klasę. Więc nie mów mi, że poświęcanie dzieciakom mniej zdolnym więcej czasu przyniesie większe efekty. Jak widzisz, że Twoje dziecko sobie nie radzi to pomóż mu sam, a nie licz aż Ci samo przyjdzie - kosztem podatnika.
Proszę skończyć tę dyskusję. Nie dotyczy tematu artykułu. Moderator
17:58, 11 listopada 2010maj
no bo gadacie takie głupoty.. może przesadziłam z tą szkołą prywatną.. ale nienawidzę jak ludzie tak strasznie wymyślają - wszystko jest źle i wszystko jest nie tak jak być powinno, zastanawiam się tylko, czego Wam ludzie brakuje???? macie co jeść, gdzie mieszkać, a myśleliście o ludziach, którzy nawet tego nie mają??? wielki problem, bo klasy zostały połączone. Ciesz się, że Towje dziecko w ogóle ma możliwoś się uczyc i ma dostęp do wiedzy, bo niektóre i tego nie mają!!!
p.s.hf, czy jakoś tak, sam se spadaj.. z wachem !!! i stać mnie na to, żeby moje dziecko chodziło do szkoły prywatnej !!!
12:58, 11 listopada 2010ociec
do maj: ja nie potrzebuję ani twoich w rodzinnych sprawach, a ty zamiast doradzać podaj argument, że połączenie klas to była słuszna decyzja. potrafisz? Tylko nie pisz mi tu o oszczędnościach
12:54, 11 listopada 2010zainteresowany
Z ciekawości-gdzie najbliżej od Kluszkowiec jest prywatna szkoła?
12:47, 11 listopada 2010hf
Jeśli cię stać na szkołę prywatną to tam dziecko poślij, mnie na to nie stać. I co, niepotrzebnie robię problem? Spadaj razem z WW
11:21, 11 listopada 2010syn
KAZIMIERZ ŁAPCZYŃSKI kandydatem do RADY POWIATU NOWOTARSKIEGO,POZYCJA NR 3,okręg nr 2.KWW Związku Podhalan w Ludźmierzu.
Podziały na PiS i PO zostawiamy Warszawie.Dajemy im przykład mądrości i budujemy swoją Małą Ojczyznę w oparciu o sprawdzonego kandydata!
10:35, 11 listopada 2010maj
co Ty w ogóle gadasz..? jakie większe pieniądze..? co jak co, ale pensji sobie na bank nie podniósł, więc nie pier... głupot !!! a co do szkoły to Ty myślisz, że tak szybko da sią taką sprawę załatwić? Pieniądze i plany już są i Kluszkowce będą miały szkołe !!! Jest masa formalności, które przeciągają się w czasie!!! Jak Ci nie pasowało, że dziecko musi się uczyć w dwudziesto siedmioosobowej klasie to trzeba było je wysłąć do szkoły prywatnej... nie potrzebnie robisz problem !!! pozdrawiam !
08:28, 11 listopada 2010d
Kiedy w 2007 podczas festynu szkolnego ówczesny dyrektor SP w Kluszkowcach "podgadał" wójta o budowę szkoły, ten stwierdził, że nie może nic obiecać - a przed wyborami obiecywał.
21:48, 10 listopada 2010zet
Co do walącej się szkoły w Kluszkowcach, to przecież wójt Waldemar Wojtaszek ze swoimi radnymi /wróbel i frankiewicz -obcy nie mieszkańcy Kluszkowiec/ stale obiecywał, że zbuduje szkołę, a tu nic klapa, następne kłamstwo wyborcze. Lepiej zmniejszyć wydatki w oświacie /zabrać z subwencji MEN/, a podnieść sobie pensję, bo przecież własny interes ważniejszy niż cudzy i do tego publiczny.Słaby uczeń, mści się na Szkole, w której zupełnie inni nauczyciele chcieli usilnie go czegoś nauczyć. Wstyd wójcie !!!!
20:21, 10 listopada 2010ociec
szczerydobólu: jak wójt jedziesz tu z przepisami nie podając żadnego sensownego argumentu, który świadczyłby o słuszności tej decyzji - złej decyzji.
15:52, 10 listopada 2010maj
A to nie chodzi o to, że Szkoła Podstawowa w Kluszkowcach się rozwala i trzeba było zamknąć sale..? A co do cofnięcia koncesji na alkohol to w sumie to się zgadzam.. Pracowałam w sklepie i jeżeli nie była pewna wieku mojego klienta to prosiłam o dowód.. i sama jestem przeciwna sprzedawaniu alkoholu DZIECIOM !!! dla przykładu dla innych - dobrze zrobił !!!
15:18, 10 listopada 2010szczerydobólu
O ile mi wiadomo to ile dzieci w klasie może się uczyć razem określa s a m o r z ą d - czyli rada gminy i wójt - to nie wiń za to tylko wójta, ale wszystkich radnych z ubiegajacej kadencji bo oni przecież głosują za czy przeciw; a na zdrowy rozsądek 27 osób w klasie to naprawdę nie jest tragedia - znam liczniejsze klasy.
13:42, 10 listopada 2010zet
Wyjaśniam. W kl. I-III były dwie klasy/ z jednym uczniem o indywidualnym toku nauczania/, ale w IV klasie, wójt Wademar Wojtaszek, genialny strateg, pedagog, wychowawca i rodzic /patrz incydent z pijanym synem nad jeziorem,wójt cofnął zezwolenie na sprzedaż alkoholu właścicielowi sklepu !!!/ bez kosultacji z Radą Pedagogiczną i Radą Rodziców połaczyl w/w klasy w jedną!!! Proste, genialne i dobre dla wójta , ale gdzie dobro dzieci ???!!!!
12:52, 10 listopada 2010xyz
Większość kandydatów na radnych i obaj na wójta, są członkami lub sympatykami PIS-u oraz wielbicielami poglądów posłanki Anny Paluch i Jarosława Kaczyńskiego. O zgrozo !!!. Boże ratuj Gminę Czorsztyn przed taką władzą !!!
12:45, 10 listopada 2010xyz
Proszę sprawdzić prawdziwość oświadczeń majątkowych wójta i jego radnych, to będziecie znać szczerość ich intencji !!!
12:25, 10 listopada 2010maj
aleeee o co chodzi z tymi łączonymi klasami..? czy może mi ktoś to wytłumaczy..???
09:41, 10 listopada 2010ociec
Poza tym sprawdź sobie - wszystkie klasy są rozdzielone prócz właśnie czwartej - a na pismo podpisane przez wszystkich rodziców WW odpowiedział bardzo zdawkowo powołując się wyłącznie na przepisy, może trzeba było zorganizować spotkanie z rodzicami, zamiast podejmować decyzję nie pytając nikogo o zdanie? Ot cały WW - twój idol.
09:36, 10 listopada 2010ociec
szczery do bólu: wyrównawcze były wcześniej też. chodzi właśnie o te dzieci mniej zdolne, którym nauczyciel nie poświęci tyle czasu ile potrzeba z uwagi na zbyt liczną grupę. Więc jeśli twierdzisz, że to była dobra decyzja, to po prostu piep..sz głupoty. Gdyby WW powiedział, że trawa ma kolor czerwony to też byś znalazł argument za - taki z ciebie typ. Wytłumacz jeszcze do czego był tekst o poprawianiu kartkówek, bo ja nauczycielem nie jestem - widzisz podpis?
21:55, 9 listopada 2010szczerydobólu
Do ojciec
Bardzo dobrze, że połączył klasy - dziecko zdolne poradzi sobie, a dla tych mniej zdolnych są powadzone zajęcia wyrównawcze, a dyrektor może premiować nauczycieli za prowadzenie klas liczniejszych. Nie chce się Wam sprawdzać więcej zeszycików i kartkóweczek?
13:49, 9 listopada 2010klara
czyżby Pan Wójt pojechał na zaległy urlop?? skoro go niema?? to dobrze bo przynajmniej postępuje zgodnie z prawem :)
12:56, 9 listopada 2010Wyborca
Kolorowy
Zgazam się z tobą - wybierzmy radnych kompetentnych, a wójta takiego który nie będzie obiecywał, a ma sprecyzowane plany dla każdej miejscowości- będzie zarządzał zasobami ludzkimi w gmimie takie jakie są- Ale z debat chyba nici bo jeden kandydat na wóta nieobecny.
09:09, 9 listopada 2010kolorowy
do objektywny:
masz taka dziwna populistyczną gadkę jakbys nie mial swojego zdania. przeczytaj jeszcze raz swojego posta bo jest totalnie bez sensu.
rozumiem ze niektorzy stawiają listonoszy i pani w sklepie (z calym szacunkiem dla obu) na rowni z przyszlym gminnymii decydentami, ale nie ja.
a wybory samorzadowe są właśnie od tego żeby coś zmienić!
07:23, 9 listopada 2010Wyborca
12 dni do wyborów - a o debatach nic nie słychać - my chcemy wiedzieć jakie plany rozbudowy naszej gminy mają nasi młodzi ambitni kandydaci, jak będą pozyskiwać środki unijne?
22:31, 8 listopada 2010objektywny
Do kolorowy
taaak, idąc twoim tokiem rozumowania to trzeba by było też zmienić księdza,doktora,listonosza,a może i panie w sklepach, lecz to nie mają być zmiany, a wybory i to samorządowe. Każdy według własnego sumienia powinien oddać swój głos na konkretnych kandydatów, a nie publicznie oczerniać przeciwnika swojego kandydata. Niech wygra lepszy, a jego obietnice przedwyborcze zostaną rozliczone przy następnych wyborach.
22:20, 8 listopada 2010d
Z drugiej strony powiatu - zostań gdzie jesteś
21:31, 8 listopada 2010z drugiej strony powiatu
Po kilku dniach ponownie zajrzałem na komentarze i zdębiałem.Co za zmanierowana gmina ,co za wymagajacy wyborcy.Nic i nikt sie wam nie podoba.Macie dwóch młodych ,z doswiadczeniem kandydatów na wójta i jednego również młodego i o ogromnych szansach kandydata do województwa.Kandydaci marzenie.Gdyby taki wybór mieli w iinnych gminach to byliby bardzo szczęśliwi.Popatrzcie jaki wybór mają w Szaflarach,Gminie Nowy Targ,Czarny Dunajec-może wtedy przestaniecie narzekac.
21:05, 8 listopada 2010kolorowy
do maniowianka
troszke jestem za stary na mlodego radnego :)
ale przykro mi widzac caly czas te same twarze, soltysowie, policjanci..
czy nie myslicie ze gmina potrzebuje "mlodej krwi" ?
19:36, 8 listopada 2010Kibic
E co już koniec
a może jednak
może jeszcze jest komuś dokopać
19:10, 8 listopada 2010ociec prać? prać
WW "genialnie" szuka oszczędności - mam na myśli połączenie klas IV w SP w Kluszkowcach, kiedy dzieci od I klasy były rozdzielone na dwie grupy - cóż z tego Wójcie, że to zgodne z przepisami, żeby klasa liczyła 27 osób, czy ograniczenie etatu uratowało sytuację finansową gminy, albo w jakim stopniu ją podreperowało? I przede wszystkim czyim kosztem? Tylko naszych dzieci. Dziękujemy, pamiętamy.
11:59, 8 listopada 2010maniowianka
Do kolorowego:
Nie starujesz na przypadkiem jako ten niby młody radny?
11:40, 8 listopada 2010Stary Maniowianin
Prawda jest taka - za wachem stoją amerykańce, którzy siedzą w Ameryce i chcą sterować gminą zza oceanu - ciąlge ważne są tylko układy, a nie my mieszkańcy gminy, my tutaj żyjemy i tu płacimy podatki -nikt nami nie będzie sterował z ameryki
11:39, 8 listopada 2010maj
re: oj tam od razu jad.. po prostu moim kandydatem jest WW, więc nie życzę sobie, żeby TW wisiał na moim płocie..
no Wachu miał okazję się wykazać.. był przez pół roku zastępcą.. i zawiódł zaufanie Wojtaszka.. po tym co zrobił nie dziwię się, że wyleciał..
10:31, 8 listopada 2010kolorowy
Bardzo smutne jest to ze zaden z kandydatow nie ma w radzie żadnego młodego człowieka. Honor ratuje Firek(27) i Jandura(29).
Czyżby obaj panowie nie liczyli sie z młodzieżą?
przynajmniej Tadek Wach próbuje nawiązać jakiekolwiek stosunki z nimi..
10:22, 8 listopada 2010test
Jaki stary taki g..pi: daj mu szansę to będą CZYNY
10:21, 8 listopada 2010re
do maj: no i jad jednak płynie
09:03, 8 listopada 2010maj
re z przyjemnością Wacha wrzuciłam do kosza.. do Waniczka nic nie mam.. i wkurza mnie to, że bez mojej wiedzy ktoś to powiesił na moim płocie..
08:44, 8 listopada 2010Stary Maniowianin
Hasło wyborcze pana Wacha mówi wszysto "Liczy się czyn nie słowa" - Ja się pytam jakiego do tej pory CZYNU dla gminy Czorsztyn - dokonał pan Wach?
08:09, 8 listopada 2010niewdzięczny mieszkaniec gminy
dzięki panu Waldemarowi są miejsca pracy? Były, ale cięcia etatów.
Dobrze pamiętam i nie oddam na niego głosu.Przedsiębiorcy liczą sami na siebie. Miejsca pracy stworzył obcym firmom.
21:50, 7 listopada 2010An
ja osobiście wybiorę pana Waldemara za wzorowa współpracę z samorządami oraz pomoc lokalnym przedsiębiorcom , którzy tak wiele mu zawdzięczają . Tak wiele inwestycji w naszej gminie dało przecież możliwość stworzenia wielu nowych miejsc pracy i rozwoju małej przedsiębiorczości.
18:59, 7 listopada 2010re
No to ładnie, czy z przyjemnością dla tego, że to był dobry uczynek, czy dlatego że to Wach i Waniczek?
18:49, 7 listopada 2010maj
re oczywiście, że wrzuciłam do kosza i zrobiłam to z ogromną przyjemnością.. :D po co śmieci mają mi się plątać koło domu !
17:50, 7 listopada 2010re
do maj: potknęłaś się, zatem plakaty na ziemi leżały i nie spełniały już swojej funkcji. Czy zatem podniosłaś i wrzuciłaś do kosza jak przystało na wzorowego mieszkańca?
15:07, 7 listopada 2010maj
re, wiadomo, że jakaś tam kampania wyborcza musi być.. ale bez przesady.. 4 lata temu wszędzie najwięcej było Janczego.. świetny sposób na odchudzanie, bo bałam się lodówki otworzyć, żeby go tam nie zastać.. był dosłownie wszędzie.. dzisiaj rano kilka razy potknęłam się o plakat Wacha.. i oczywiście Waniczka..:p
14:58, 7 listopada 2010nie ma nadziei
Pytanie, kiedy jakieś spotkania z kandydatami? Czasem czas nie pozwala uczestniczyć, myślę że kandydaci ślędzą na bieżąco wpisy na podhale24, może cos się wypowiedzą? Chociażby na wspomnianą przez mnie sprawę?
14:53, 7 listopada 2010re
do maja: tak, 4 lata temu też nie inwestował:)))
14:51, 7 listopada 2010nie ma nadziei
Ludzie, ludziska, nie łudźcie się, że wybrani będą wasze interesy reprezentować i słuchać waszych racji, o czym mieli ostatnio okazję przekonać się niektórzy mieszkańcy Kluszkowiec. Jedyny, który to robił to Jakub P. ale niestety nie ma go wśród kandydatów. Szkoda.
14:27, 7 listopada 2010p
Dobrze że choć Piątkowa ze S.W. nie kandyduje, a do powiatu się nie dostanie, oj nie nie
13:58, 7 listopada 2010maj
No właśnie ten co wisi wszędzie.. i z resztą nie tylko on.. ciekawa jestem kto posprząta te wszystkie plakaty jak już będzie po wyborach..?
+ dla WW za to, że nie inwestuje w te "śmieci" ...
12:29, 7 listopada 2010wyborca
Czy Robert Waniczek to ten co wisi na moście w Krościenku notabene Dyrektor PZD na moście Starostwa
No niezła kampania z tą pomocą w debacie
a może Pan zorganizuje swoją debatę jako kandydat do sejmiku
bo do tej pory to wizerunek pan swój wywiesza i to na moście powiatowym
Ponoć Gawęda chciał ale mu nie dalo tam misieć
11:17, 7 listopada 2010maj
Zgadzam się !!! Przeprowadźmy debaty. Wtedy wszystkie plotki i ploteczki można by było wyjaśnić...
09:22, 7 listopada 2010Wyważony
Bardzo dobry pomysł z debatą. Popieram Bo o to właśnie chodzi, żeby każdy miał okazje skonfrontować swoje poglądy Mam nadzieje ,ze każda miejscowość gminy oznacza również Niżne Sromowce, bo one jakby zostały zapomniane (to tylko tak dla upewnienia się)
22:06, 6 listopada 2010Pozdro
Na tym "czacie" wpisów co nie miara. Kreują się z lewej i z prawej. Widać że większości kandydujących obecnych radnych i sołtysów nie w smak rządzący wójt. Pytanie tylko czy mają uwagi do jakości zarządzania gminą, czy po prostu koryto niektórym powiązanym z nim biznes...om... się urwało. A co do obietnic i paktów wyborczych to ... i małżeństwa się rozpadają, a co dopiero jakiś dziwny pakt: ja cię poprę a ty dasz mi stołek. Pozdro. p.s. A tak w ogóle to odrobina autorefleksji nad sobą nikomu nie zaszkodzi.. szczególnie tym wypisującym głupoty.
21:46, 6 listopada 2010...
Wszystkie komentarze przeczytałem. W gminie od dzieciństwa jestem, piękno jej kocham jednak do urny za skarby nie podejdę.
20:02, 6 listopada 2010Robert Waniczek
Apeluję o zaprzestanie obrzucania sie personalnymi zarzutami. Mamy 2 tygodnie do wyborów. Proponuję zorganizować w każdej miejscowości gminy debatę obydwu kandydatów o programie dla danej miejscowości. Zaczynamy od Maniów kończymy na Mizernej.
Debaty mógłby poprowadzić dobry niezależny lokalny dziennikarz. Każdą debate dzielimy na 3 części:
1. Pytania do kandydatów przygotowane przez prowadzącego
2. Pytania wyborców
3. Pytania kandydat do kandydata.
Jesli nie oprzemy tej kampanii o merytoryczną dyskusję o przyszłości naszej gminy to wszystko sprowadzimy do przescigania sie w formułowaniu personalnych zarzutów.
Jestem otwarty w pomoc w zorganizowaniu tych debat.
19:40, 6 listopada 2010vb
Pogódźmy towarzystwo, był Waldek 4 lata, dajmy szansę Tadkowi, w 2014 wybór pomiędzy tymi dwoma będzie łatwiejsszy
15:07, 6 listopada 2010Wyważony
Głos rozsądku
Radnych wybiera sobie każda wieś Ludzie w wyborach samorządowych głosują na osobę a nie na ugrupowanie Jeśli Ci się nie podoba ten czy inny radny po prostu na niego nie głosuj. Nie bywam na sesjach zbyt często, więc nie wiem, kto jak długo na nich siedzi. Myślę tez, ze nie ma co zmieniać faktów, bo niebezpieczeństwo zarządu komisarycznego nie ma związku z osobą T. tylko spadkiem po poprzednich rządach. Już pisałem w czym jest problem z W- nie z tym co się mu (czasem przypadkiem) udało, ale z tym czego nie zrobił, choć mógł. Wystarczy popatrzeć na gminy ościenne. Kilku rzeczy nie można mu zapomnieć. Chodzi o tłamszenie inicjatywy, zrażanie do siebie mieszkańców, straszenie pracowników i kompletny brak dbałości o zasoby ludzkie gminy. Jeśli masz pojęcie o zarządzaniu to są to niewybaczalne wręcz błędy każdego, kto piastuje jakiekolwiek stanowisko kierownicze. Jeżeli byśmy wzięli pierwsze półrocze rządów W (tyle możemy porównywać z T, chociaż to wójt powinien był określić zakres czynności zastępcy, czego chyba nie zrobił) to za ten czas niewiele mu się udało poza zrażeniem do siebie dyrektorów szkół, którzy wręcz masowo zrezygnowali ze stanowisk. Poza tym nie przypominam sobie jakichś jego osobistych sukcesów, bo o pracy wójta nie miał bladego pojęcia
14:16, 6 listopada 2010sromowianin
sołtysom mówimy NIE
14:05, 6 listopada 2010Rozważna
Do wyważonego: nikt nikomu nie może rozkazywać na kogo ma głosować. A w-ce wójtowanie to nie stołek dożywotni jak się nie wykazujesz, nie bieżesz do roboty to dowidzenia. I dobrze mówi glos rozsądku jak i wielu innych piepierających Waldemara Wojtaszka - uczciwy w niego gość i tyle.
13:43, 6 listopada 2010zatrwożony
do głos rozsądku
głos rozsądku to samo co obecny wójt
bo kto tak dokładnie wie co się dzieje na sesjach i komisji rewizyjnej
12:48, 6 listopada 2010srom owce
Dentystom mówimy NIE
12:19, 6 listopada 2010Głos Rosądku
Do wyważonego z innej beczki pociagniemy
2006 stworzony tandem wojtaszek-wach rozjeżdża sie w dwie inne strony gminie grozi komisarz i co robi dobry gospodarz WW, zwalnia Wacha powołuje na w-ce wójta Grzegorza Watychę i dziś gmina się rozwija. Wójtem może zostać prosty chłop ale taki, który ma głowę na karku, jest ambitny potrafi dobrze zarządzać na swoim podwórku.
Co do radnych z upływajacej kabencji - radna z manstelu która przychodziła na poczatek sesji po to aby zainkasować 130 zł a za chwilę się zmyć zniej radny policjant działajacy w komisji rewizyjnej ciagle szkukajacy przestępstw urzedników gminy. Ot i cała prawda.
11:48, 6 listopada 2010Wyważony
młoda maniowianko
dla Twojej wiadomości- nie jestem i nie ubiegam się o stanowisko radnego, chociaż nie ukrywam, coś w tej gminie znaczę Więc nie uogólniaj
00:28, 6 listopada 2010młoda maniowianka
hm.......
dzisiaj po południu, czyli w trakcie trwanie sesji Rady Gminy Czorsztyn wyraźnie spadło natężenie wpisów, co świadczy o tym, że udział w dyskusji biorą głównie radni...kompromitacja.
Apel do mieszkańców gminy: uczmy się na własnych błędach, nie wybierzmy ich po raz drugi! Jeżeli tak jak ta dyskusja wyglądają posiedzenia rady to ja tracą wiarę w samorząd.
00:00, 6 listopada 2010Rozważna
Do Górala
Według mnie baner - 1,5m x 4,00m płachta rozwieszona np. nad drogą a ja jak narazie takiej nie widziałam. Może Ci się to przyśniło Góral to nie jest sen to jawa.
23:46, 5 listopada 2010górol spod Pienin
Maniowianka
Fakt, niezbyt wiele. 119 kontra 5. Ale nikt nikomu nie zabrania głosowania. Swoją drogą może pokusisz się o wymienienie tych 119 osób z rodziny ?
23:29, 5 listopada 2010Maniowianka
I te 96% to rodzina pana sołtysa. Na wybory sołtysa Maniów chodzi garstka ludzi.
23:09, 5 listopada 2010górol spod Pienin
Maniowianka
W ostatnich wyborach na sołtysa wsi Maniowy Franciszek Jarząbek uzyskał 96% poparcia.
Rozważna
Jak nie rozróżniasz plakatu od banera to już Twój problem. Osobną sprawą jest kultura mieszkańców naszej gminy. Też widziałem zniszczone plakaty T.Wacha i R.Waniczka.
wiem ;)
Zagapiłem się i zapomniałem wcześniej odnieść do wypowiedzi.
Skoro tak super układa się współpraca pracowników UG z wójtem to po co za czasów jego kadencji zawiązano związki zawodowe ?
22:48, 5 listopada 2010Wyważony
Zorientowany, rzeczywiście masz rację co do EFS, chociaż przy okazji inwestowania w zasoby ludzkie, można zyskać trochę kasy na inne cele- też o tym chyba wiesz Z przyzwyczajenia tak mi się wpisało- chodzi oczywiście o wychwalane tu przez niektórych strugi pieniędzy, jakie do nas napłynęły z funduszy europejskich, transgranicznych itd w związku ze staraniem W.
Rozważna nie chce mi się rozwijać wątku związanego z samochodem, bo to po prostu głupie. Nie będę też opowiadać o zasługach T- przyjdź na spotkanie wyborcze i zapytaj go o to. Właśnie teraz jest na to czas- zanim postawisz krzyżyk przy którymś z kandydatów
22:39, 5 listopada 2010bulek
Rozważ to Rozważna: plakaty i plakaciki moim zdaniem sa w porządku. Wiatr je roznosi po płotach- to wina aury. Mam nadzieję, że nie chuliganów. Obłudy tu nie widzę. Ludzie na wsi mówią, że w tamtym komitecie jeszcze sobie zdjęć nie zrobili.
22:32, 5 listopada 2010górol spod Pienin
Wybory samorządowe 2006
1 Janczy Lech 866 głosów tj. 33,95%
2 Wach Tadeusz 746 głosów tj. 29,24%
3 Wojtaszek Waldemar 939 głosów tj. 36,81%
Żaden kandydat nie uzyskuje ponad 50% więc potrzebna jest druga tura wyborów. Kandydaci, którzy przeszli do drugiej tury ( L.Janczy i W. Wojtaszek ) zabiegają więc o poparcie dla siebie u trzeciego kandydata ( T.Wacha ). T.Wach udziela poparcia i prosi swój elektorat o głosowanie na W.Wojtaszka
II tura
1 Janczy Lech 956 głosów tj. 39,00%
2 Wojtaszek Waldemar 1495 głosów tj. 61,00%
W II turze część wyborców ( 5,05% ) nie posłuchała T. Wacha i zagłosowała na L. Janczego dlatego jego wynik był nieco lepszy niż w I turze.
To, że W. Wojtaszek został wybrany wójtem zawdzięcza T.Wachowi i jego elektoratowi.
Ciekawostką jest to, że podobna sytuacja miała wtedy miejsce w gminie Łapsze Niżne. Z tą różnicą że Antoni Sowa, który poparł Pawła Dziubana do tej pory jest zastępcą wójta.
To przykre, ale nieraz będąc poza naszą gminą na hasło "gmina Czorsztyn" padają słowa "To tam gdzie wójt wydudkał swojego zastępcę, który go poparł w wyborach ? " lub "E wy to tam macie, jak nie afery to facet, który nie wywiązuje się z dżentelmeńskiej umowy".
22:27, 5 listopada 2010z drugiej strony powiatu
Ze zdumieniem odkryłem ogromną ilość komentarzy na temat kandydatów na wójta Gminy Czorsztyn.Miałem okazje poznać osobiście obydwóch.Tak naprawdę wpisy zarówno o jednym jak i o drugim są dosyć bliskie prawdy.Mnie jednak najbardziej przekonywuje fakt,że prawie wszyscy obecni radni chcą iść do wyborów z kandydatem ,który na razie pracował daleko.Musi coś z obecnym wójtem być nie tak ,że nikt z nim nie chce współpracować .Gminą nie rządzi jedna osoba to musi być zespół ,drużyna.Na tym polega s a m o r z ą d.I w tym (na podstawie waszych opinii) widzę przewagę T.W.A 21 listopada sami zdecydujecie.Pamietajcie też ,że T.W. wystawia organizacja o ponad 90-letniej tradycji,doświadczeniu.Organizacja ,która dała Polsce wielu niezwykle utalentowanych ludzi ,samorządowcow,posłów,senatorów.
22:05, 5 listopada 2010...
Tego co ktoś wymyśli nigdy nie odgadniecie. Dlatego zapewniam was, że błądzicie.
21:52, 5 listopada 2010zorientowany
Hej wyważony gdzieś dzwonią ale chyba nie bardzo wiesz , w którym kościele. Z tego cytowanego przez ciebie EFS to raczej na inwestycje nic nie wyciągniesz ponieważ EFS - Europejski Fundusz Społeczny "iinwestuje w zasoby ludzkie poprzez poprawę perspektyw ludzi na rynku pracy oraz podnoszenie ich kwalifikacji zawodowych. Wspiera finansowo m.in działania skierowane na zapobieganie bezrobociu i jego zwalczanie". itp, itd
Jeżeli wiedza wywoływanych tu przez ciebie radnych jest na twoim poziomie to zaiste dużo sie od nich dowiemy.
21:28, 5 listopada 2010Rozważna
Wyważony ja osobiście sprawdzałam oświadczenie majatkowe Pana TW na stronie bipu K. Pomorskiego i samochodu tam na 1000% nie ma jest mieszkanie o pow. 45m2 i kredyt mieszkaniowy na 240 tyś.
Może sobie od kwietnia 2010r. kupił samochód i zrobił prawo jazdy - to byłby rzeczywicie jego sukces. Ale ja ciagle czekam, aż mi coś opowiesz o jego sukcesach zawodowych oprócz burmistrzowania - bo ten stołek to ja wiem kto mu załatwił.
21:18, 5 listopada 2010Rozważna
widzialam plakacik poszarpany na płocie pana TW i jego ekipy - według bulka piękne banery - i tu już widać wielką obłudę
20:43, 5 listopada 2010Wyważony
Rozważna, zapomniałem się odnieść do Twojej insynuacji, ze T nie ma samochodu i prawa jazdy, chociaż szczerze mówiąc w tym względzie powinnaś pozostać w nieświadomości, bo sprowadzasz poziom dyskusji do parteru (a nawet piwnicy). Skoro jest to dla Ciebie tak ważne i uważasz, ze wójt musi być zmotoryzowany to wyjaśniam, ze T jest właścicielem całkiem ładnego auta i dobrze sobie radzi za kółkiem- wiem, bo mnie podwoził. Nie przesadzajcie też z chwaleniem ostatnich inwestycji, bo źródło finansowania w wielu przypadkach nie ma nic wspólnego z pozyskiwaniem środków z EFS, ale jest związane z odszkodowaniami po wiosennych deszczach. Zapytajcie radnych- będzie okazja na spotkaniach wyborczych- przecież większość z nich kandyduje.
20:41, 5 listopada 2010miki
Nie chce przerywać państwa dyskusji
ale moim zdaniem przesadzacie
Mam wrażenie, iż opluwa się garstka osób (nie wykluszone, że obecni kandydaci na radnych)
A ja tylko dołoże do pieca
Co będzie jak nasi wszyscy sołtysi zostaną radnymi
i każdy będzie się starał wykazać
to raczej wójt będzie nam niepotrzebny
20:33, 5 listopada 2010lasowy
Nie pomoga klamcy ani zaden janczy wybierzemy madrze. Nie pomoze takze malowana swadka, glosujemy wszyscy na naszego Tadka.
20:25, 5 listopada 2010r
Oj ludzie, ludzie... Czy nie widzicie tego, że plotki i staszenie o zatrudnieniu Janczego jakimś dziwnym "trafem" i niby "przypadkiem" wychodzą tylko i WYŁĄCZNIE od ludzi popierających Waldemara? Dlaczego bawicie się w brudną politykę? Jesteście ciekawi? Zapytajcie samego Wacha. Boicie się? Zapytajcie ludzi, którzy go popierają. Przestańcie się wreszcie bawić w domysły i szerzenie dezinformacji
20:17, 5 listopada 2010Wyważony
Rozważna, nie masz jednak solidnej wiedzy. Wypowiedź po powinna być opatrzona drobnym drukiem "reklama" ale oczywiście zgadzam się z bulkiem i wielki szacunek dla p. Skarbnik i G. Watychy. Rolę p.Sekretarz wolę przemilczeć. Przypominam tylko, ze to nie oni startują w wyborach
19:59, 5 listopada 2010Rozważna
Świetnie dyskusja trwa. Jeżeli kandydat zdecydowal na start w wyborach to jednocześnie musi się liczyć z tym że będzie atakowany z każdej strony i na chwile staje się osobą "publiczną". Każdy kandydat w swojej ulotce się przedstawia i zazwyczaj mówi o swojej rodzinie, o swoim pochodzeniu, wykształceniu, dotychczasowej pracy i nie wstydzi się opowiadać co do tej pory zdziałał. I nikt się jakoś nie obraża. Za rządów Waldemara w Kluszkowcach mamy nową drogę do kościoła, do wyciagu, do modrzeni, remont trwa innych ulic, mamy do Sromowiec piękną drogę, troszeczke wyremontowane uliczki w Maniowach wykończoną hale sportową itd........ Ale T. Wach jak ma to zobaczyć jak nie ma prawa jazdy, a busy po takich uliczkach nie jeżdżą. A co do budżetu to poczytaj wypowiedź po stawiam 2 buteleczki Johnny Wallker Blue Label, że jest prawdziwa. Podaj nr konta ...itd.
19:33, 5 listopada 2010sd
Miałem i z jednym i z drugim kontakt, kultura osobista Tadka, umiejętność słuchania drugiej osoby są na takim poziomie, o którym Waldek chyba może tylko pomarzyć. Nieprawdą jest też to że urzędnicy narzekali na współpracę z wicewójtem, od niektórych wiem, że bardzo sobie chwalili.
19:29, 5 listopada 2010bulek
Drodzy zwolennicy pana Tadeusza Wacha i przeciwnicy Waldemara Wojtaszka! Chwalić to trzeba panią skarbnik Gminy Czorsztyn - Małgorzatę Grywalską. Kobietę, która praktycznie trzymała w ryzach całe finanse gminy. Na uznanie zasługuje również Grzegorz Watycha - zastępca wójta. Prowadził w gminie wszystkie inwestycje. Nie sposób zapomnieć o przewodniczącym rady gminy, który w mistrzowski sposób łagodził wszelkie spory i nienegannie prowadził sesje. Jak również pani sekretarz, która starała się inteligentnie wybrnąć z każdej opresji. To dało się odczuć na spotkaniu po ostatniej sesji. Wszystkim, którzy przysłużyli się do rozwoju naszej gminy życzę wszystkiego dobrego.
19:17, 5 listopada 2010ropucha
Rozważna
a gdzie i jak długo wykorzystał swoje wykształcenie leśnik ?
19:16, 5 listopada 2010Przeciwniczka Waldemara
Maniowianka: Ja tam wiem czemu zmienił zdanie. Może wpierw należy zadać sobie pytanie czy aby T. Wach już mu podziękował za tą "owocną" współpracę.
19:03, 5 listopada 2010Znudzona krytykującymi
Ludzie chociaż raz zachowajcie się, jak cywilizowani ludzie i przestańcie obsmarowywać ludzi, jeżeli nie macie podstaw. A wszystkim tym, którzy widzą dookoł układy powiem jedno: ta choroba nazywa się schizofrenią. Powiem krótko; moim kandydatem jest T.W i jego radni. Jednak wszystkim życzę spokojnej kampanii. Niech wygra lepszy.
18:55, 5 listopada 2010Wyważony
m
Nie rozśmieszaj.Na zdrowy rozum, jaką korzyść miałby T. z układów z Lechem, jeśli ten ostatni nie ma w naszym rejonie poparcia. Z tego co wiem nie mógł skompletować nawet swojego komitetu (to akurat może być plotka z góry uprzedzam), ale prawda jest taka, ze poparcia nie znalazł. Nawet w swojej rodzinnej miejscowości.
18:42, 5 listopada 2010maniowianka
A widzisz przeciwniczko waldemara i tu się głęboko mylisz. W 2006 roku tenże radny startował na radnego z komitetu Wacha. Jak myślisz czemu zmienił zdanie?
18:28, 5 listopada 2010Wyważony
Rozważna! Rzeczywiście jest problem !!!! T. Wach nie został na uczelni tylko chce pracować na rzecz miejsca, które jest mu bliskie !!!! Strasznie to dziwne !!! Faktycznie. Jeśli już taki atak: to jakoś sobie nie przypominam, aby ministerstwo, w którym rzekomo pracował W. nie mogło się pozbierać po jego odejściu. Przyjdź na spotkanie wyborcze, zapytaj dlaczego T.nie chce być asystentem na uczelni i co zdziałał w miejscu, w którym pracował. Dowiesz się na pewno. Jak już wspominałem T nie uzna tego za atak personalny (chociaż Twoja wypowiedź nim jest) i nie będzie Cię straszył sądem. Idź też na spotkanie z W. i zapytaj, ile kosztują ostatnie "inwestycje przedwyborcze" i ile brakuje kasy, by zamknąć budżet gminy na ten rok.
18:18, 5 listopada 2010m
jak wygra wachu to dostaniemy gratis janczego i stocha jeszcze...;/
14:30, 5 listopada 2010Rozważna
Przeważnie ludzie z doktoratem zostają na uczelni i tam działają - dlaczego Pana Wacha nie poprosiła uczelnia o dalszą współpracę?
Dalej - iżynier buduje-nadzoruje-projektuje domy, mosty, dobry nauczyciel może sie pochwalić ile jego wychowanków dostało się na studia, dobry lekaarz pochwalic ile postawił trafnych diagnoz, rolnik - ile ton ziarna zebrał z roli - a pan Wach co może powiedzieć o sobie - co zdziałał dla dobra społeczeństwa?
14:22, 5 listopada 2010Przeciwniczka Waldemara
Do Maniowianki: Nie wiedziałam, że sołtys ma taką dużą rodzinę w Maniowach, czyżbyś do niej należała? Zaś co się tyczy poparcia radnego który startuje do sejmiku wojewódzkiego to o ile wiem obaj są dobrymi kolegami, chodzili razem do jednej klasy, to znają się jak łyse konie, to chyba samo przez się rozumie na kogo odda głos.
13:35, 5 listopada 2010Wyważony
Góralu spod Pienin - Prota odpowiedź na pytanie dlaczego T. został zwolniony- tylko kompleks niższości i niekompetencja W. za tym stoi, bo merytorycznych przesłanek nie było żadnych. Przykro to stwierdzić, ale Watycha też był zagrożony z tego samego powodu- rzeczywiscie bez niego ani tyle w gminie by sie nie udało. Myślę, że takiego człowieka nikt się pozbywał nie będzie.
Nie twierdzę, ze wszystko w kadencji W. byo do kitu, ale za tym co dobre przede wszystkim stoi Watycha. Szkoda, że nie mogę opisac kulisów budowy drogi i chodników w Sromowcach ( zresztą to droga powiatowa, co często podkreślał W by wykpić się z odpowiedzialności za poprawe jej stanu) (to do Sromowianina), "inwestycji" w szkołach i ogólnego marazmu, jaki wszelkim działaniom z udziałem W towarzyszył. Proszę zapytać kierowników jst i róznych organizacji, z kim rozmawiali, jeśli chcieli coś zrobić dla społeczności. Zaręczam, ze nie był to W.
Droga Ceperko nie masz pojęcia o promocji naszej gminy w rejonie i udziale W w tej sprawie. Nie raz przyszlo się wstydzić za zachowanie W. Wójt to wizytówka gminy i człowiek z wizją, a nie osoba nieustannie uganiajaca się za wyimaginowanymi przeciwnikami i zajmujaca się plotkami, podsłuchująca pod drzwiami własnych urzędników. Myślę, ze warto na spotkaniach wyborczych zapytać T. ile środków unijnych udało się pozyskać w Kaliszu Pomorkim i porównać z naszą gminą. Cały problem w kandydaturze W nie polega na tym ile zrobił , bo coś w gminie dziać się musiało, ale ile mogło być zrobione, gdyby nie marnotrawienie energii i pomysłów ludzi, którzy chcieli coś dla regionu zrobić i mieli ku temu możliwości i zapał. Ciągły lęk przed nową inwestycją, brak odwagi w podejmowaniu decyzji albo bezpodstawne upieranie sie przy nieprzemyślanie podjętych to cechy, których gospodarz gminy mieć nie może. To paraliżuje wszelką inicjatywę.
Jeszcze jedna uwaga- T. Wach nie jest osobą obcą dla naszej gminy (Maniowy chyba leżą w gminie Czorsztyn- to dla tych, którzy uważaja , ze T wyskoczył z kapelusza) a doświadczenie i wykształcenie musiał zdobywać poza jej rejonem, bo uczelni wyższych tu nie mamy
13:06, 5 listopada 2010Maniowianka
Do górala spod Pienin
Sołtys wsi maniowy został wybrany przez swoją rodzinkę w Maniowach i nie wiem co się tak uczepiłeś aktualnych radnych, kto popiera, kto nie popiera - obecny radny, który startuje do sejmiku wojewódzkiego popiera w 100 % Wojtaszka.
13:01, 5 listopada 2010Przeciwniczka Waldemara
A wiesz że ciekawość "CIEKAWA" to pierszy stopień do piekła.
11:56, 5 listopada 2010górol spod Pienin
Gdyby obecnie panujący był godnym reelekcji to miałby całkiem inną listę kandydatów na radnych. Trzeba być ślepym, żeby nie widzieć że miażdżąca większość Jego współpracowników samorządowych powiedziała mu NIE. Nikt nie wspomniał o dobrej pracy Pana Grzegorza Watychy - zastępcy wójta, który w ogromnej mierze przyczynił się do obecnego rozwoju. To osoba kompetenta, inteligentna i szanowana wśród mieszkańców naszej gminy. Podobnie jak T.Wach solidnie pracował poza miejscem swojego zamieszkania i również chce obecnie działać dla dobra swojej rodzinnej miejscowości. Pan Watycha startuje w wyborach do Rady Miasta Nowy Targ. Życzę mu wygranej.Osobiście powiem, że gdyby to On kandydował na wójta Gminy Czorsztyn miałby ogromną szansę na wygraną. Dwóch obecnych radnych startuje w wyborach samorządowych na innym szczeblu ( jeden do powiatu, jeden do województwa). Dwóch radnych postanowiło nie ubiegać się ponownie o mandat. Dwóch chce dalej współpracować z wójtem a aż dziewięciu widzi na stanowisku wójta Tadeusza Wacha, startując w wyborach z jego listy. Na liście T. Wacha jest rówież czterech obecnych sołtysów największych sołectw naszej gminy, na liście W. Wojtaszka - żadnego. Rozwój gminy nie jest zasługą tylko jednej osoby - to niewykonalne. To efekt pracy wielu samorządowców. To najbliższe otoczenie wójta wie jakim jest On człowiekiem. To oni użerali się z nim przez 4 lata. Nie dziwi mnie że na liście kandydatów na radnych w okręgu r 1 ( Maniowy ) z listy W. Wojtaszka są dwie osoby nie mieszkające w Maniowach. Gdyby obecnie panujący był godnym ponownego wybrania to kandydaci na radnych z Maniów pchali by się na Jego listę dzwiami i oknami. Niestety, tak jak tu już wspominano - MANIOWY PAMIĘTAJĄ. Tam wyborcom przed drugą turą w 2006 r. W. Wojtaszek obiecał, że jeśli poprą go w wyborach i zostanie wójtem to na zastępcę powoła T.Wacha. Tak też zrobił, ale w krótkim czasie zwolnił go. Dlaczego ? Do tej pory nie ma oficjalnej odpowiedzi na to pytanie. Wyborca nie lubi być lekceważony.
11:41, 5 listopada 2010maj
miejscowy wszyscy o tym wiedzą, że wach siał zamęt w gminie i robił waldkowi koło tyłka...
10:41, 5 listopada 2010miejscowy
ceperka, od kogo wiesz , że tak było?
08:27, 5 listopada 2010Ceperka
Do wyważonego
Nasza gmina już jest wypromowana ze względu na położenie, kulturę - naszej gminie potrzebny jest wójt który potafi pozyskiwać środki unijne, pieniądze jest dobrym gospodarzem na własnym podwórku jak i dobrym gospodarzem w Gminie, zna potrzeby ludzi - i takim dobrym gospodarzem jest Waldemar Wojtaszek - Kontrkadydat miał swoją szansę bedąc w-ce wótem przez pół roku - siejąc zament
08:17, 5 listopada 2010Ciekawa
Czy ktoś wie jak to się stało, że ni z gruszki ni z pietruszki Wach został w-ce wojtem Kalisza Pomorskiego?
23:41, 4 listopada 2010gość
ludzie wyluzujcie i tak komentatorzy z P24 stanowią mniej niż wynosi błąd statystyczny, do wyborów idą przedewszystkim ludzie starsi, grzecznie prosto z kościółka i zagłosują po uważaniu jak im ostatnie lata minęły, a że pójdą po wyremontowanych drogach to zagłosują że chcą jeszcze. Kto zaryzykuje głos na nieznanego z dokonań kandydata? chyba tylko stare panny, bo one już nic nie mają do stracenia...
23:13, 4 listopada 2010bulek
Zauważyliście, że pojawiły się piękne banery w naszej gminie?
Czyżby drugi komitet przysypiał? Brawo Tadziu, Ty masz dobry zespół! Twoi kandydaci na radnych to sprawdzeni samorządowcy
22:09, 4 listopada 2010górol spod Pienin
Nie ukrywam, że podoba mi się wypowiedź Wyważonego. Poruszył sprawę charakteru i osobowości naszych kandydatów na wójta. Wyważony - zgadzam się z Twoją obiektywną oceną. Nie tylko zresztą ja. To jest klucz do rozwiązania zagadki z listami kandydatów na radnych. Dłużej już nie chce współpracować z obecnym wójtem większość radnych i sołtysów, dlatego startują z listy Wacha. Jest ogromna rzesza ludzi, którzy boją się głośno mówić tego co myślą w obawie przed zemstą. 21 listopada przy urnach te obawy znikną.
21:37, 4 listopada 2010jogurt
Jeden młody i drugi, więc obaj mają plusa. Wojtaszek wiele rzeczy w gminie zrobił, Wach nie miał okazji bo nie był Wójtem, ale pytanie jest czy gdyby był to tak wiele by zrobił.... chyba nie. Jednak na tym stanowisku trzeba wiedzieć co zrobić żeby dostać dofinansowanie na inwestycje (a gmina dużo kasy nie ma). Jedno jest pewne wygra młody i jego nazwisko zaczyna się na W...
21:25, 4 listopada 2010xxx
Ależ ja Was wszystkich bardzo dobrze rozumiem.
Wiem, że liczy się dla Was to co zostało zrobione, jakie profity czerpiecie z tego, że Pan Wojtaszek jest wójtem.
Oczywiście ważne jest (o ile nie najważniejsze) to jak zmienił się standard życia mieszkańców Gminy, że w jednej miejscowości są lepsze drogi, darmowe przedszkole itp. itd.
Przecież na tym nam wszystkim zależy- aby żyło się lepiej.
Ale wszystko ma swoje 2 strony medalu... Czy już zapomnieliśmy ile problemów mieliśmy? Jaką drogą wszystko było wykonywane, ile złości, nienawiści?
Z resztą nie wolno nam patrzeć na pojedyńcze sprawy (bo mam nową drogę, albo szkołę. przecież przez te kilka lat musiał coś zrobić, i wcale to nie wymagało wielkiego wysiłku!) tylko na całokształt!
Kimże ludzie jesteście by móc w ogóle wypowiadać się na ten temat, nie mając o tym bladego pojęcia oraz nawet nie przemyśliwując i podsumowując całego okresu "rządów" Pana Wojtaszka.
Może czasem najlepszą rzeczą którą można zrobić, to dać szansę komuś innemu, świeżemu? Może Pan Wach ma lepsze pomysły, może zrobi więcej niż obecny wójt. Nie można ograniczać się tylko do jednej osoby (a bo akurat zjawił się taki człowiek na tym stanowisku, który jest duzo lepszy od Pana Janczego więc trzymajmy go jak najdłużej).
Ludzie! przecież wszyscy jesteśmy mądrymi ludźmi... Ja wierze w was, i wasze racjonalne myślenie.
Przecież nie jesteśmy tutaj by osądzać, i kontynuować co to jest, tylko to jest właśnie czas na zmiany, i z pewnością na lepsze.
Ludziom daje się szanse, więc dlaczego tym razem nie może jej dostać Pan Wach? Wydaje mi się że będzie zdecydowanie lepszym kandydatem, ponieważ potrafi rozmawiać z ludźmi, jest dobrym człowiekiem, otwartym na nowe pomysły, chętnym do współpracy, który potrafi wspólpracować z dziećmi i przede wszyskim młodzieżą!!- wspierać ich zainteresowania, a tym samym może zorganizować im czas (chyba każdy wie jak ważne to jest, bo przecież oni są przyszłością!). Pan Wach ma doświadczenie, widział jak to jest w innym miejscu, wprowadzał tam zmiany, więc z pewnością wie jak wypromować naszą gminę- co jej potrzeba, a czego nie. Gdzie pieniądze lokować, na co, czego ludziom potrzeba itd.
Nie bądźmy ograniczeni, zycie nie koncentruje się tylko w okół naszych 4 ścian i naszej osoby.... Przecież chodzi o dobro dla całej gminy, wszystkich ludzi.... weźcie to pod uwagę.
Tak więc zadajmy sobie pytanie jakiego tak naprawdę chcemy mieć wójta?
20:52, 4 listopada 2010Przeciwniczka Waldemara
Ludziska, już zapomnieliście jak składał obietnice, że gdy wygra to Wach zostanie jego zastępcą? Cały lektorat Wacha oddał głosy na Waldemara, a ten co zrobił jak wygrał? Nie minęło pół roku- zwolnił go. Tak oto postępuje wasz kochany wójt w którego jesteście, przykro przyznać, ale ślepo zapatrzeni, jak tylko nie po jego myśli idzie próbuje człowieka zniszczyć. Mam tylko nadzieję, że was nie omamił i na wyborach sobie o tym przypomnicie.
20:41, 4 listopada 2010Wyważony
Rzeczywiście poziom dyskusji jest żenujący. Nie bardzo rozumiem, jaki związek ma stan cywilny czy majątkowy kandydata z tym, jakim ma być wójtem. Nie oczekuję po wójcie, by robił pokazówę, ze ma limuzynę i pałac. Ma/ nie ma rodziny- jego sprawa. Nie pytam go o to idąc do urzędu. Od wójta oczekuję kompetencji, opanowania, umiejętności dialogu, godnego reprezentowania gminy na zewnątrz i dążenia do jej rozwoju.
Znam dobrze obydwu kandydatów i to co piszę, nie jest ani plotką, ani domysłem a rzetelną i obiektywną oceną faktów.
Z obecnym wójtem miałem okazję współpracować i powiem szczerze, ze nie chcę dłużej. Dlaczego? przykro to stwierdzić, ale nie posiada żadnej z w/ w cech. Do tego dochodzi mania doszukiwania się w każdej sprawie drugiego dna i kontekstu politycznego. Nie podoba mi się również to, ze zwyczajnym kłamstwem próbuje zdyskredytować swojego kontrkandydata, udając przy tym wielkiego katolika. Jeśli ktoś chce wiedzieć o planach T. Wacha ( co do osoby L. Janczego) niech go po prostu zapyta. Na pewno będzie okazja na spotkaniach przedwyborczych- informacje trzeba czerpać ze źródła (zaprzeczanie tu na niewiele się zda). T. z pewnością odpowie, bo jest osobą otwartą, bez kompleksów i dojrzałą. Sprawdził się na wielu stanowiskach (dla tych, którzy nie wiedzą- to jemu je proponowano, a nie on o nie zabiegał) i w wielu sytuacjach- prywatnych i służbowych. Ta gmina nie miała zbyt wielu dobrych gospodarzy, ale teraz jest ku temu okazja i starajmy się jej nie zmarnować opierając swój wybór na plotkach.
PS. ( Do górola spod Pienin)
Ponieważ wiem, ze zostanie Ci butelka "Jaśka" możemy ją razem obalić :)
20:29, 4 listopada 2010lulu
Pierwsze mądre słowa zorientowanego - "Ja tam nie wiem" hahahha
20:15, 4 listopada 2010mieszkaniec Sromowiec
Ludzie szczeże to mam to w du... czy Wójt jest miły dla ludzi ,jakie ma wyksztalcenie albo czy ma samochód . Dla mnie waże jest natomiast to że mogę dojechać do domu po nowej drodze, moje 9 - letnie dziecko może samo iśc i wrocić ze szkoły bo idzie po szerokim bezpiecznym chodniku, a najmłodszy szkrab już 2 rok chodzi do bezpłatnego przedszkola gdzie ma darmowy obiad, naukę języka angielskiego oraz rytmikę a ostatnio było nawet na wycieczce w Rabce. Radziłbym więc aby każdy się spokojnie rozejżał dookoła i zobaczył ile się podczas tych ostatnich 4 a dokładniej 2 lat zmieniło, a według mnie zmienilo się i to dużo a wtedy niech zaglosuje jak mu zdrowy rozsądek każe. Nie przepadam za obecnym Wójtem ale na Boga
Wójt nie ma być koleżką ani kumplem ma robić swoją robotę. Obecny Wojt tę robotę wykonał i dlatego ma mój głos
20:00, 4 listopada 2010zorientowany
Niektórzy dają sobie uciąć rękę, albo stawiają Jasia Wędrowniczka że nie ma żadnego ukladu Pana Wacha i Pana Janczego. Ja tam nie wiem może i nie ma .Ale podobno jest zarejestrowane w KRS Stowarzyszenie Pienińsko Gorczańska Wspólnota Samorządowa z Prezem Lechem J na czele. Zapytajcie radnych Pana W.B oraz B.Z coś pewnnie o tym wiedzą bo są podobno członkami tegoż Stowarzyszenia . Wgląda to conajmniej dziwnie prawda?????
18:15, 4 listopada 2010bulek
krótka gadka - głosuj na Tadka
18:05, 4 listopada 2010Ojejjjj
Zapoznałem się z całością komentarzy i odnoszę wrażenie ,czy aby sfrustrowany "zorientowany" nie jest jednym z kandydatów.
17:56, 4 listopada 2010head
Tadek, Tadek i jeszcze raz Tadek. Niech wygra mądrość, kultura i inteligencja. Za dużo tych marionetek. Z ludżmi trzeba się liczyć, umieć dogadać, jednak zawsze trzeba mieć własne zdanie i go bronić. Ten facet na takiego wygląda. powodzenia!!!!!
16:59, 4 listopada 2010tylko W
samochód i prawo jazdy też miałem wsadzić do kategorii LUDZIE? Tak? Ej puknij się a mocno.
16:47, 4 listopada 2010z Maniów
Jako mieszkaniec Maniów jestem zażenowany stylem Państa komentarzy
16:23, 4 listopada 2010zorientowany
Sprawdziłem - oświadczenie majątkowe - mieszkanie 45 m2 i kredyt na 240 tyś. samochodu jednak brak - zatrudnimy w gminie kierowce?
Za chwile poczytam o budżecie gminy i ile pieniązków zdobyli z poza tego co im państwo dało:-)
16:06, 4 listopada 2010zorientowany
dzieci i żona to nie są rzeczy - tylko LUDZIE!!!!
Podziekowali już za pracę w-ce burmistrzowi w Kaliszu Pomorskim? jescze przed wyborami?
15:36, 4 listopada 2010górol spod Pienin
zorientowany
Wolny, niebieski ptak skończył studia, zrobił doktorat, skończył studia podyplomowe, jest współzałożycielem i prezesem Związku Podhalan oddział Maniowy, ostatnio pracował na stanowisku zastępcy burmistrza Kalisza Pomorskiego. Bije na głowę kontrkandydata pod względem wykształcenia, doświadczenia zawodowego i pracy społecznej.
Kulturalny człowiek nie wnika w czyjeś życie osobiste
po
"Związek Podhalan złapał sie poprzedniego topiącego gminę układu, który reprezentują wszyscy sołtysi startujący z Wachem"
Obecni sołtysi zostali wybrani w demokratycznych wyborach przez mieszkańców swoich sołectw w 2007 roku, czyli już po odsunięciu Lecha Janczego od władzy. Co ważne: zostali wybrani miażdzącą przewagą głosów. Czy sugerujesz, że do tego mitycznego gminnego układu należy prawie 90% mieszkanców gminy ?
Reasumując: trafiacie kulą w płot
15:06, 4 listopada 2010neutralny
Jeśli zorientowany jest tak ślepo zapatrzony w WW to niechże wychwala tu jego czyny, a nie opiera się wyłącznie na krytykowaniu TW, który jeszcze nawet nie miał okazji, żeby zacząć działać. Równie dobrze możesz krytykować Izydora ze Sromowiec, albo i Edytę Górniak, bo ani jeden ani drugi wójtami gminy nie byli.
14:58, 4 listopada 2010mgd
Tak niewiele trzeba, żeby poszukać w bipie Kalisza Pomorskiego, a potem pisać.
14:55, 4 listopada 2010tylko Tadek
"Niekoniecznie potrzebne rzeczy" to nie to samo co "niepotrzebne rzeczy". Czytaj ze zrozumieniem. O moją emeryturę się nie martw, bo jeśli do niej dożyję, to uwierz że ma kto na nią pracować. A jeśli ktoś wybiera życie singla, to ja to szanuję. Może wytkniesz bezdzietnym małżeństwom brak dzieci nie znając powodu? Co?
14:46, 4 listopada 2010s
Zorientowany - najpierw piszesz, że jest we świecie, a potem że mieszka u mamusi. No to się zdecyduj, ale najpierw zorientuj.
13:46, 4 listopada 2010zorientowany
"Żona i dzieci to to niepotrzebene rzeczy?" - Ciekawe kto zarobi na Twoją przyszłą emeryturę. Najlepiej byc singlem - nie mieć żadnego poczucia odpowiedzialności za kogoś. I chcecie żeby rządził Gminą ktoś taki kto nie wie jakie są problemy w utrzymaniu rodziny, byciu odpowiedzialnym za nią. Gmina to "prawie" jak takie małe gospodarstwo domowe. Masz dzieci w szkole w przedszkolu - wiesz z jakimi problemami boryka się szkoła, przeszkole, masz samochód- wiesz po jakich drogach w gminie jeździsz. płacisz za wodę i ścieki w swoim domu - wiesz jaka jest droga. A jak mieszkasz u mamusi mając 40 lat - to ja dziękuję za takiego Wójta.
12:55, 4 listopada 2010Wiem
Do zorientowanego
Z tego co wiem to ma prawo jazdy ,samochód lepszy od obecnego Wójta i piękne mieszkanie w Krakowie
12:53, 4 listopada 2010górol spod Pienin
zorientowany
Jesteś raczej niezorientowany lub kłamczuch.
Propozycja podobna do tej, którą dałem mai z gp:
Jeśli prawdą jest że T. Wach nie ma prawa jazdy, samochodu, mieszkania ( stan na dzisiaj tj. 4 listopada 2010 ) to postawię Ci butelkę Johnny Walker Blue Label 0,7l lub przekażę równowartość ( 850zł ) na wskazane przez Ciebie konto . Kontakt przez podany przez Ciebie adres e-mail.
Nieładnie jest rozpowszechniać kłamstwa. Widzę, że zwolennicy obecnie panującego posiłkują się plotkami i kłamstwami. Tonący brzytwy się chwyta ?
12:39, 4 listopada 2010strażok
Wach pracował " u swoich " zanim w nieelegancko sposób został usunięty mimo wcześniejszych, powiedzmy ustaleń. Maniowy pamiętają!
12:10, 4 listopada 2010zorientowany
Podaj osiągnięcia osobite pana Wacha. Znam ludzi, którzy mają rodzinę i udzielają sie społecznie. Poprostu są dobrze zorganizowani, maja głowę na karku i takich ludzi nam potrzeba, a nie - powtarzam wolnych niebieskich ptaków.
11:29, 4 listopada 2010tylko Wach
Jeszcze co do pracy w świecie - widocznie ktoś uznał, że ten góral bez samochodu i żony jest godnym zaufania człowiekiem i wiele może dla samorządu zrobić - a swoi jak zwykle nie doceniają. A propos, czy Waldemar przed jesienią 2006 też nie pracował poza regionem? Czy było mu to zarzucone?
11:25, 4 listopada 2010tylko Tadek
Nie ma żony, samochodu, prawa jazdy - widocznie jeśli obiera jakiś cel, który zamierza zrealizować nie zaprząta sobie głowy innymi, niekoniecznie potrzebnymi rzeczami i w pełni się temu poświęca. Jeśli ktoś uważa że brak żony, czy samochodu to minus, to jest po prosty śmieszny. Założę się, że niejedna decyzja wójtowska powstaje w zaciszu domowym za radą, jak to zwykle bywa, wszechwiedzącej małżonki. Co do samochodu, gdyby nie konieczność dojazdu do pracy, do lekarza itp. sam bym się swojego pozbył mimo że jazda sprawia mi wielką przyjemność. Podreperowałoby to mój domowy budżet o ok. 6.000 zł rocznie.
08:50, 4 listopada 2010zorientowany
Do Maryśki, Kasy i Górala spod Pienin
Co możemy powiedzieć o kandydacie panu Wachu: facet 40 lat, nie ma prawa jazdy, samochodu, żony, dzieci i własnego mieszkania - wolny niebieski ptak, Proszę mi powiedzieć jakie ma w swoim dotychczsowym życiu osiagnięcia oprócz naukowych. Aktualnie nie pracuje na Podhalu tylko gdzieś w świecie i niech tam pozostanie.
07:35, 4 listopada 2010f
Nie chodzi o Kazka J. tylko Lecha J. A co do paktu Wach-Janczy to wymysł pewnie ludzi obecnie panującego, żeby odebrać Tadeuszowi głosy.
00:19, 4 listopada 2010górol spod Pienin
maja z gp
"w każdej plotce jest trochę prawdy, bo z kosmosu się one nie biorą "
W plotce, o której piszesz prawdą jest, że T. Wach kandyduje na wójta Gminy Czorsztyn.
Zresztą najpierw piszesz "Z tego co mi wiadomo" a potem się okazuje, że to tylko plotki :)
To nieładnie wprowadzać wyborców w błąd rozsiewając plotki.
23:59, 3 listopada 2010TW OLEK
Prawda jest taka, że Wojtaszek rozwalił ciągnący na dno gmine układ.
Dlatego jest przez pewne grupy interesów w gminie zwalczany.
Trzymaj się Waldek!
23:56, 3 listopada 2010po
Podwojony budżet gminy, zadłużenie najniższe w powiecie nowotarskim, wydatki na inwestycje w 2010 6 mln. zł. Na poczatku kadencji zadłużenie prawie 60 %, na inwestycje nie dało się wysupłać 200 tys zł. Trezba przyznać obiektywnie to głównie zasługa Wójta Wojtaszka i jego zastepcy Grzegorza Watychy. 90 % z radnych nie miała zielonego pojęcia ile trzeba włożyć pracy żeby to tak dobrze wyglądało. Jak ktoś mówi, że to zasługa rady, to jest tak zorientowany jak tych 90 % radnych. Związek Podhalan złapał sie poprzedniego topiącego gminę układu, który reprezentują wszyscy sołtysi startujący z Wachem. To jest zespół wzajemnej adoracji. A cztery lata temu Pan Wach głośno krzyczał precz z układami w gminie, a teraz mu już to nie przeszkadza, byle do władzy.
23:52, 3 listopada 2010górol spod Pienin
maja z gp
"w żadnym wypadku nie uważam, że Rada Gminy, czy Pani Skarbnik nie przyczynili się do rozwoju naszej gminy i wielkie im dzięki za to !!! po prostu potrafią razem współpracować i bardzo mnie to cieszy"
I efektem tej współpracy jest to, że dziewięciu radnych startuje z listy Wacha, a tylko dwóch z listy Wojtaszka ? Jakoś trzech sołtysów również nie zaufało obecnie panującemu.
23:14, 3 listopada 2010maja z gp
kasa w każdej plotce jest trochę prawdy, bo z kosmosu się one nie biorą !!! sugerujesz, że Wojtaszek nie jest kompetentny ? w żadnym wypadku nie uważam, że Rada Gminy, czy Pani Skarbnik nie przyczynili się do rozwoju naszej gminy i wielkie im dzięki za to !!! po prostu potrafią razem współpracować i bardzo mnie to cieszy. Co do L. to może mam Ci konkretne nazwiska podać..? !!!
23:08, 3 listopada 2010górol spod Pienin
maja z gp
postawię Ci butelkę Johnny Walker Blue Label 0,7l lub przekażę równowartość ( 850zł ) na wskazane przez Ciebie konto jeśli po wyborach wygranych przez T. Wacha mianuje on swoim zastępcą Lecha Janczego. Kontakt przez podany przez Ciebie adres e-mail.
21:53, 3 listopada 2010kasa
do "maja z gp" bidulo gdzie Ty żyjesz?? bo wiadomości z pewnością czerpiesz od obecnego wojta, który właśnie wymyslił sobie idiotyczny pakt wach-janczy i próbuje tym straszyć, bo biedak nie wie co ze sobą zrobic. Nie graj jak WW i podaj konkrety jesli juz jestes taka pewna tej współpracy. A a'propos dołka finansowego proponuje abys sie troszkę douczyła i doinformowała. Bo jeśli już mamy mówic o wyciąganiu z niego to z pewnością nie jest to zasługa Wojtaszka tylko kompetentnej Pani Skarbnik i Radzie, która uchwala budzet i podejmuje zmiany budzetowe i z pewnością ma o wiele większą wiedzę finansową i ekonomiczną niż sam włodarze, czego niestety ten nie może znieść......
a wiec przestan zyc plotkami
21:24, 3 listopada 2010mielizna
Wojtaszek TAK ale juz bez nieudacznego zastępcy, któremu już podziękował.
19:45, 3 listopada 2010maja z gp
Z tego co mi wiadomo to Wach i Janczy działają razem. Janczy tylko czeka, aż Wachu wygra wybory i mianuje go zastępcą wójta. Ja nie chcę tutaj widzieć tego oszusta i zakłamanego dziada. Wójtem powinien zostać ten, który wyciągnął naszą gminę z dołka finansowego, czyli Wojtaszek.. facet się starał i bardzo dużo zdziałał. Janczy po aferze z ZZW nie powinien się już nigdzie pchać.
18:52, 3 listopada 2010m.k/ARIZONA/
Zofia Leja -kompetentna, inteligentna, odpowiedzialna ,UCZCIWA do bolu.POLECAM wyborcom jesli cos chcecie zmienic w gminie.....
18:07, 3 listopada 2010dd
Czy Pani Waniczek jest spokrewniona z Panem Waniczkiem z PZD?
17:21, 3 listopada 2010Maryśka
do ,d"
Taka pewna bym nie była,ze to tak dobrze,że Janczego nie ma!bo co niby teraz jest lepiej?z czym?nic sie nie rusza do przodu tak jak to było obiecane przez obecnego wójta...ino zeby się do stołków dopchać...
16:00, 3 listopada 2010wiem ;)
Wybór kandydatów na wójta taki jak w ostatnich prezydenckich, czyli loteria "dżuma czy cholera?"
Jak sobie porozmawiałem z pracownikami gminy, to wychodzi na to, że obecny wójt przynajmniej ich normalnie traktuje a rządy jego kontrkandydata (był chwilowo wicewójtem) wspominają raczej niezbyt pochlebnie.
13:49, 3 listopada 2010kasa
a kto to są "ludzie janczego" i jakiego "Janczego"? To, że Kazek Janczy otwiera całą listę kandydatów na radnych ZP to nie znaczy, że pozostała 14-stka jest jego własnością ;)
Większość kandydatów na radnych z KW ZP to sołtysi i radni kończącej się kadencji, którzy w poprzednich wyborach zostali wybrani przez mieszkańców Gminy zdobywając największą liczbę głosów
13:17, 3 listopada 2010górol spod Pienin
Co wy z tym Janczym tak wyskakujecie ? Odsuniętym od władzy w gminie, odsuniętym z Platformy Obywatelskiej będziecie jeszcze może wnuki straszyć ? A może ktoś chce odwrócić uwagę od listy kandydatów na radnych KWW Gmina Czorsztyn - Wspólne Dobro ( kandydat na wójta zdołal do siebie przekonać tylko dwóch radnych mimo piastowania urzędu prze ostatnie cztery lata; w okręgu nr 1 startuje 2 kandydatów niezamieszkałych w tym okręgu - wstyd i hańba, policzek dla wyborców z tego okręgu )
12:22, 3 listopada 2010d
Jakiego Janczego????? Nie ma go już dawno w tej gminie i bardzo dobrze. Tadek - Twój czas!
12:01, 3 listopada 2010observatore
Ludzie Lecha Janczego ramię w ramię ze Zwiazkiem Podhalan w imię .... a no właśnie czego?
Jeszcze nie tak dawno ZP przedstawiało LJ jako zagrożenie dla demokracji w Pieninach....
Klikając "zgadzam się" lub zamykając to okno wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie przez Podhalański Portal Informacyjny podhale24.pl i jego partnerów, w tym Google (https://policies.google.com/technologies/partner-sites) danych osobowych zwianych z Państwa aktywnością na stronie www.podhale24.pl, oraz na umieszczanie znaczników internetowych w formie plików "cookies".
Powyższe dane wykorzystywane są przez nas i naszego partnera firmę Google między innymi do pomiarów ruchu na stronie, dostosowanie i personalizacji reklam i treści, oraz badania wydajności zamieszczanych treści. Wszelkie podane w formularzach dostępnych na stronie (m. in. w formularzach kontaktowych, ogłoszeniach czy katalogu firm) dane przetwarzane są tylko w zakresie niezbędnych do wykonania dotyczących ich usług.
Działając w zgodzie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO informujemy, że Podhalański Portal Informacyjny Podhale24.pl wydawany jest przez Grupa Medio Sp. z.o. z siedzibą w Nowym Targu ul. Krzywa 9 bedącą jednocześnie Administratorem Danych Osobowych. Udzieloną zgodę można wycofać, można też żądać dostępu do swoich danych, ich korekty, sprostowania, usunięcia czy ograniczenia przetwarzania. Przysługuje też Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa U.O.D.O.
Możliwość korzystania przez nas z plików "cookies" możecie modyfikować Państwo w ustawieniach przeglądarki z której korzystacie.