Są pierwsze ustalenia w sprawie śmierci strażaka z Białego Dunajca - podhale24.pl
Czwartek, 21 listopada
Imieniny: Janusza, Marii, Konrada
Szczawnica
Clouds
Wiatr: 15.84 km/h Wilgotność: 74 %
Snow
-0°
Wiatr: 17.388 km/h Wilgotność: 74 %
Snow
Wiatr: 16.272 km/h Wilgotność: 71 %
Snow
Wiatr: 16.128 km/h Wilgotność: 70 %
Snow
Wiatr: 11.844 km/h Wilgotność: 64 %
Snow
-0°
Wiatr: 10.476 km/h Wilgotność: 72 %
15.11.2024, 14:06 | czytano: 20899

Są pierwsze ustalenia w sprawie śmierci strażaka z Białego Dunajca

Z opinii biegłych wynika, że uraz, który spowodował śmierć 25-letniego strażaka z Białego Dunajca powstał w wyniku uderzenia o twarde podłoże. Jak informuje prokuratura - wykluczono, by mężczyznę uderzono twardym przedmiotem w głowę.

Pogrzeb młodego strażaka w Białym Dunajcu/ zdj. M. Szkodziński
Pogrzeb młodego strażaka w Białym Dunajcu/ zdj. M. Szkodziński
W rozmowie z Radiem Alex rzecznik Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu Justyna Rataj-Mykietyn mówi, iż według biegłych do urazu doszło w "sposób bierny" czyli w wyniku uderzenia o twarde podłoże.

Przypomnijmy, do tragicznego zdarzenia doszło w nocy z 1 na 2 sierpnia br. 25-letni Paweł uczestniczył w bójce w remizie strażackiej. Został przez jednego ze strażaków przyprowadzony do domu, ale potem wrócił do remizy. Znaleziono go po kilku godzinach nieprzytomnego na chodniku. Po kilku dniach zmarł w nowotarskim szpitalu.

Rodzina od początku twierdziła, że zna sprawcę śmierci ich syna.

Tymczasem prokuratura nadal bada przebieg zdarzenia. Nikomu nie postawiono zarzutów w tej sprawie.

Radio Alex, s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
1
Prawnik12:08, 19 listopada 2024
Do Rych :
W policji jest obecnie ponad 16 tysięcy wakatów i tzw psia grypa.
Dlatego sprawa czy dopełniono procedur i jakie podjęto kroki w celu wyjaśnienia musi być również bacznie obserwowana przez dobrego PRAWNIKA.
2
Rych07:16, 19 listopada 2024
Prawnik@
Skupię się na meritum, które wkoncu i Ty napisałeś, a o którym ja tu od poczatku piszę i piszę, tj.: "No a kto mógł być zatrzymany ? Nie wiem, bo postępowanie przygotowawcze należy w pierwszym etapie do POLICJ". I na tym zakończmy. Zostawcie sprawę policji i prokuraturze.
0
Prawnik19:00, 18 listopada 2024
Do Rych :
No cóż widzę, że jesteś człowiekiem wierzącym naiwnie w prawidłowość każdego działania organów ścigania i nie podchodzisz do tego krytycznie. Już ci tłumaczę kto mógł zostać i na jakiej podstawie zatrzymany. Skoro lekarze z Nowego Targu napisali, ze jest pobicie z prawdopodobnym użyciem niebezpiecznego narzędzia w kartotece no to istniało uzasadnione podejrzenie o popełnieniu przestepstwa co daje możliwość zastosowania aresztu tymczasowego. O opinii biegłych oczywiście nie było wtedy mowy, bo widzisz młody strażak jeszcze wtedy walczył o życie. Opinia wg wypowiedzi rzecznik prokuratury miała być za miesiąc, a dotarła za ponad 3 miesiące. No a kto mógł być zatrzymany ? Nie wiem, bo postępowanie przygotowawcze należy w pierwszym etapie do POLICJI. Podrzucę ci tylko na jakiej podstawie, wiemy z kim pił i kto rzucił się na niego NA REMIZIE - nie znamy motywu tego, bo być może to zmarły wskrzesił bójkę - wiemy do kogo wrócił na podwórko i z kim miał kontakt po raz ostatni. Czy w pobliżu były jeszcze inne osoby ? To moznaby wykluczyć na podstawie ściągniętych nagrań z monitoringu z okolic. To należało do policji. Wątpliwość pojawiła by sie gdyby ktoś inny przechodził w międzyczasie w pobliżu pomiędzy domem tego o którego prosisz ksywę a miejscem gdzie go odnaleziono.
3
Rych18:00, 18 listopada 2024
Prawnik i antyrych@ odpisze obu w jednym poście bo czasu szkoda na powtarzanie tego samego kolejny raz.
Raz - Ależ oczywiscie że można podważyć czy obalić wiele rzeczy i ja temu nie zaprzeczam. W sumie nie wiem do czego to rozwinięcie. Dwa: Po to sa adwokaci by bronili. Co do kolejnych podawanych nazwisk ludzi ktorzy juz nie zyją - możecie nawet 10 nadtepnych przykladow podac- tylko po co ? Zaden nie tyczy sie tego co ja pisalem-obalacie jakies teorie o ktorych ja nic nie wspominam. Ja pisze prosto i klarownie : (moze tym razem drukowanymi)NIE MA WYROKU ? NIE MA ZARZUTÓW? SIEDZI KTOŚ W AŚ LUB ZK ? NIE. I od poczatku ja o tym piszę. I na tym się skupcie to nie bedziemy spojlerowac tematu. Trzy - Ja nigdzie nie napisałem że chłopak sam się pobił - kolejny z czapy post jak wiekszosc w temacie. Cztery - Ja nikogo nie bronię bo też nikt z imienia czy nazwiska nie jest podany, więc kogo mam niby bronić??? Chyba że chodzi wam o strażaków OSP? Jak tak to oczywiście że bronię bo nie stosuje się odpowiedzialności zbiorowej czy też nie każe się kogoś beż dowodów...Ale pisze o tym kolejny raz, a to się dla mnie juz mija z celem. Ja rządam rzetelności i widzę, że to się wielu nie podoba:D i w sumie niech się nie podoba, co mnie to. Kończąc zapytam merytorycznie: kto w takim razie jest winny ? lub kto powinien być zatrzymany ??? Lub komu powinno sie stawic zarzuty?? Podajcie ksywkę, imię lub nazwisko i przynajmniej w minimalnym stopniu uzasadnijcie czemu tak sądzicie. Czekam ale Odpowiem tylko na konkrety, nie na bajdurzenie. Szanujmy swój czas.
0
antyRych06:24, 18 listopada 2024
Nick Rych
Gorliwy obrońco pytanie kogo lub czego?
Chłopak sam się pobił, sam się połamał, sam się zmasakrował.
Wdziałeś zdjęcia ze szpitala kiedyś w sierpniu publikowane w internecie
Nie broń czegoś co jest nie do obrony.
0
Prawnik02:33, 18 listopada 2024
Do Rych :
Ogólnie rzecz biorąc unieważnić obecną opinię biegłych będzie łatwo jeśli ona nie opisuje całościowo obrażeń a prokurator nie zadał pytania co do powiązania z pozostałymi. W latach osiemdziesiątych profesor Widacki rozwiązał zagadkę Wampira z Bytomia i już wówczas biegli z ZMS byli w stanie ocenić czy i jakiego rodzaju narzędzie zbrodni zostało użyte. Na podstawie pomiarów uszkodzonych tkanek. Hmm mówisz Lepper domysły, Barbara Bilda domysły ? Gen. Petelicki domysły ? Wymieniać dalej ? To są do dziś niewyjaśnione sprawy tak naprawdę gdzie nie można przyjąć za pewnik jednej wersji. Oczywiście ta opinia która zostałaby ewentualnie unieważniona z takich jak powyżej powodów nie jest równoznaczne z tym, że kolejna przyniesie potwierdzona w stu procentach wersje, że użyto jednak tego narzędzia. Kolejna opinia też może być poprostu wątpliwa i niejednoznaczna. Wówczas odpada pobicie ze skutkiem śmiertelnym a zabójstwo to odpadło już tak naprawdę w chwili kiedy przyjechała karetka pogotowia i stwierdziła czynności życiowe. Inne obrażenia mogły nie przyczynić się bezpośrednio do zgonu, ale również powstać w wyniku pobicia co spowodowałoby rozstrój ciała powyżej 7 dni, no chyba, że złamane żebra i ręka zrastają się jakby jedząc Mandragory w Harrym Potterze. Taką wiedzę też jednak posiadam z mediów, ale raczej reporterzy z TVNu wiedzieli co prezentują w swoim programie.
3
Rych21:59, 17 listopada 2024
Prawnik@
Publikacja nagrań czy też innych materiałów do publicznej wiadomości raczej nie jest podawana na takim etapie śledztwa. Chyba że nagranie lub inny materiał zawiera np wizerunek/znak szczególny ubioru itp sprawcy. I jest potrzeba jego rozpoznania. Podkreślę jednak słowo: SPRAWCY, lub osob mogacych miec infornacje w sprawie lub tez osoby podejrzanej.Ja pisałem o T.Komendzie, nie o Lepperze. Jeżeli masz jakikolwiek dowod na to, że ktoś przyczynił się do jego śmierci to podziel się nim. Przy Komendzie są fakty, przy Lepperze są domysły. To są różnice i zrozumcie to ludzie. Jak nie ma twardego dowodu to byle student prawa wybroni taką osobę z jakichś śmiesznych zarzutów. Po to trwa śledztwo i po to się ten materiał dowodowy zbiera. Ludzie tego nie rozumieją. Dają swoje łapki w dół bo nawet niezbyt wiedzą co by merytorycznie odpisac bo im się kontrargument, którego nie mogą podważyć lub zanegować ligicznie niepodoba. To czy ktoś komuś zabrał chwilowo telefon, to czy ktos się z kimś pobił, to czy ktos pił alkohol w miejscu niedozwolonym to są inne paragrafy. Nie zabójstwo albo pobicie ze skutkiem śmiertelnym. Doszło do tragedii. Zginął mlody człowiek. Ale to w jakich okolicznościach do tego doszło trzeba ustalić i jak jest wyjście na sprawce to do Sądu z nim! I niech Sąd skazuje!! Jestem za.I dopiero wtedy mamy przestępcę! Wtedy wieszajcie po nim psy, kamieniujcie. Bo zasluzyl i wiadomo ze to on. A co z tą podduszoną dziewczyną z okolic la Playa? Niech się Ci co ich policja na świadków wzywała pochwalą co mówili. Coż taka dziwna cisza?? A wyrok na internecie dawno wydany. Zarówno tam jak i tu. Tyle. Dawać kolejne łapki w dół,nie zmieni to faktów jakie podaję.
2
Mieszkaniec gminy Szaflary16:47, 17 listopada 2024
No coz wom powiem moja corka za rok ryktuwala wesele zieciu jest z Dunajca i mieli zamowiac sale na remizie. Odradzilek im !!!
1
Troglodyta16:43, 17 listopada 2024
Do JJ - no co ci powiem wladza zamiast stanac po stronie zwyklego szarego człowieka to z butami wjeżdża do domow swoich przeciwników politycznych nie bacząc na żadne prawo. Super super sprawa głosuj dalej na uśmiechniętą Polskę
0
Prawnik16:17, 17 listopada 2024
Do Rych : tak oczywiście masz rację, skoro jednak śledczy twierdzą iż nagrania jakie posiadają nie są wystarczające do postawienia zarzutów to niech ujawnia je publicznie do mediów skoro z godzinami kiedy to się miało wydarzyć. Oczywiście nie ma na co patrzeć i nikt tego nie zrobi. Raczej prawnik ofiary ma moc by wystąpić o udostępnienie dowodów, dokumentację medyczną i ponowną ekspertyzę w celu oceny sytuacji i stanu faktycznego jakie były zlecone badania jeśli jest jakieś uchybienie ze strony prokuratury i coś zostało pominięte to opinia może zostać wówczas unieważniona. Skoro znasz sprawę Tomasza K to ciekawe czy wierzysz w samobója Andrzeja Leppera. Jeśli doszło do większej bójki, szarpaniny to analiza w jakim miejscu na ciele padały uderzenia ze strony agresora na podstawie nagrań. Zmarły nie był całkiem bez winy no, ale jak rzecznik prokuratury zastanawia się czy doszło do bójki na remizie po nagraniu jakie ukazało się w mediach? proszę cię. Ktoś przyzwolił na libacje w budynku użyteczności publicznej, kto wydał polecenie czyszczenia wozów ? Kto zabrał i przetrzymywał telefon zmarłego, by się z nim droczyć ? Być może nieumyślnie, ale jest tam człowiek który sprowokował chłopaka. Natomiast w artykule raczej jest błąd, bo ekspertyza jaka dotychczas wykonał ZMS - NIE WYKLUCZA, ale sugeruje, że najprawdopodobniej do urazu doszło w wyniku nieszczęśliwego upadku. Jest naprawdę wiele czynników które są istotne podczas wykonywania czynności pracy biegłych, czy wzięto pod uwagę pozycję w jakiej znaleziono pokrzywdzonego? Czy są zeznania świadków tzn rodziny która go znalazła i czy są zeznania zespołu ratownictwa Medycznego który przyjechał na miejsce ? No właśnie na tej podstawie pracują biegli, ja znów nie wiem czy opinia jest finalnie prawidłowo wykonana czy nie, bo jestem radcą prawnym nie mam takiej wiedzy specjalistycznej wiem tyle co ze studiów jakie pytania powinien zadać prokurator.
15
Rych14:13, 17 listopada 2024
Jakieś 90% komentujących zna sprawę tylko z mediów. Kolejnych 7-8 procent wie więcej tyle co im znajomi z B.Dunajca przekazali (plotki). Ogólnie nie macie pojęcia co się stało, jak chłopak zginął. Nie macie wiedzy od czego zginął. Pier....e tylko po internetach żeby wypełnić lukę w czasie z którym nie macie co zrobić. Przypomnijcie sobie sprawę T. Komendy. Też były tylko przypuszczenia. Tam jednak chłopak miał pecha bo zgubił czapkę na miejscu zdarzenia. Jak się okazało zgubienie czapki kosztowało go 20 ileś lat w pace choć dziewczyny nie tknął.. dobrze ze nie byliście sędziami w jego sprawie bo nie nacieszyłby się nawet tą chwilą wolności tylko zawislby następnego dnia na szubiebicy. Są tacy co nawołują żeby wszystkim co byli na imprezie stawiać zarzuty. Metody już nawet nie z Białorusi a z Korei Północnej. Nie zdziwiłbym się gdyby takie głosy pochodziły od osób co do niedawna darły mordę o łamaniu konstytucji i praw człowieka. Sprawą zajmuje się policja , prokurator a nie sklepikarz, rolnik czy kasjerka i inni którzy się tu wypowiadają. Z całym szacunkiem dla wymienionych zawodów. Wypowiedział się biegły- poczytajcie sobie ile się trzeba kształcić by zdobyć taki tytuł. Zapewne na jednym biegłym się nie skończy. Ale nie - Janusz i Grażyna co w d... byli i g.... widzieli wiedzą więcej. Oni już swój wyrok wydali. Na szczęście wasz głos taj jak i mój rozmyje się w odmętach internetu. Możliwe że dzięki temu jakiś niewinny chłopak nie siedzi już w AS w Krakowie gnębiony przez recydywę tylko dlatego że był na imprezie lub (o zgrozo) bil się wcześniej. Ale nie zabił. Lecz wy wiecie lepiej. Żal
1
Taka prawda13:50, 17 listopada 2024
Strażacy z OSP Biały Dunajec nie powinni nimi być. Brak honoru. Zlikwidować tę jednostkę. Mała strata. Jak oni w kwestii tajemniczej śmierci druha z ich jednostki tak postępują to co od nich na przyszłość oczekiwać?
1
P.13:03, 17 listopada 2024
Według organów ścigania i pijących strażaków chłopak pobił się na śmierć sam.
7
Człowiek znikad09:53, 17 listopada 2024
Wnioski. Młody strażak nie był w remizie bo nie ustalono monitoringu, był siarczysty mróz, wyszedł z dom, upadł na twarde podłoże. Smutne to wszystko, sprawca jakby miał sumienie to sam był się przyznał. Nie ma znaczenia kto rządzi tak samo działa. Pytanie za ile?
2
Prawnik01:52, 17 listopada 2024
Prowadzę swoją kancelarię prawną i od początku w mojej ocenie popełniono tu masakryczne błędy. Nie było nawet aresztu tymczasowego dla zamieszanych w sprawę. Prokuratura prowadzi śledztwo na tory przyjazne dla strażaków. No cóż wstyd wszystkim? Sprawę chce się zatuszować od początku zważywszy na fakt iż media dowiedziały się o tym dopiero od mieszkańców 6 dni później i ani policja ani prokuratura nie chciała nawet wysłać notatki prasowej. Poprostu zbyt wielu niby ważnych osób na stanowiskach moze za to odpowiadać więc trzeba zrobić z nieżyjącego chlopaka najgorsze zło. Spójrzmy na sprawę obiektywnie, bo on też nie był święty, ale wszystkie organy albo milczą albo podają do wiadomości coś co nie trzyma się kupy. Opinia jest w mojej ocenie bardzo łatwa do unieważnienia, jeśli są tak bardzo pewni iż nie użyto narzędzia zbrodni to jak to uzasadniono ?
0
Gadzina20:04, 16 listopada 2024
Najlepiej wypowiedziała się jednak pani rzecznik prasowy nowosądeckiej prokuratury dla tvn24 ?policja nie potwierdza doniesień aby doszło do bójki w remizie? no tak filmik jaki puszczono w mediach odgrywał się moze w filharmonii narodowej i ?nie informuję czy doszło do innych obrażeń ciała?, bo tak właśnie napisano opinie no przeciez ? mnie strzela tak wygląda wg nich człowiek który się przewrócił przecież to są jakiej jaja !! Na tyle to my wszyscy już wiemy, ze klamia, bo przecież to zostało puszczone oficjalnie w mediach. Wiemy, że zostal pobity, bo po raz drugi wrocil na podwórko do domniemanego sprawcy który miał jego telefon. Przenosić sprawę do innej prokuratury i wytknąć rażące błędy tych pomyleńców i nieudaczników !
6
JJ19:12, 16 listopada 2024
Do troglodyty : walnij się w łeb. Najlepiej rozpedź mocno i baranka w bramę.
0
genialne19:05, 16 listopada 2024
@genialne
Dziękuję za trafną ocenę mojego wpisu, bo jak widzę, niewielu go zrozumiało.
10
Siwy17:58, 16 listopada 2024
Tak działa prokuratura Tuska
1
Rydzyk15:57, 16 listopada 2024
Bierność w tej sprawie , jest porażająca - najpierw nie zadzwonili , potem nie pobili , a sekundanci zglewioki nie patrzyli...potem biernie policja i prokuratura zajęła się sprawą... Szczerze opinia biegłego - mistrzostwo świata - po co było na nią czekać 3 miesiące ?? jak taką opinię wydali zglewioki ?? za darmo :)Sprawę natychmiastowo , nie biernie a czynnie - przenieść do innej prokuratury. Wystąpić o opinię do innego Zakładu Medycyny Sądowej , poprosić o opinię Krajowego konsultanta w dziedzinie neurologii , neurochirurgii...Teraz już chyba nikt nie ma wątpliwości , że sprawę chcą ukręcić jak przed laty.
17
Troglodyta15:38, 16 listopada 2024
Macie sprawiedliwość jaka chcieliście POpaprańcy głosujcie dalej na uśmiechniętą Polskę to takich spraw będzie, ale tylko więcej ?
1
Członek rodziny Pawła15:35, 16 listopada 2024
Prokuratorzy z wyższych instancji będą mieli możliwość się wykazać, opinia biegłego jest niekompletna nie opisuje całości obrażeń ciała oraz nie ma tam argumentów na upadek ani zapytania prokuratora o powiązania pozostałych uszkodzeń z tymże
9
pałą gazem i ustawą12:34, 16 listopada 2024
chcieliście Polski "uśmiechniętej" to teraz nie płaczcie?
4
yamakay11:05, 16 listopada 2024
ale grubymi nicmi to szyte...
2
Podhale09:43, 16 listopada 2024
Wniosek nasuwa się sam. Sprawca ma się za co bronić. Czyli sprawa do umożenia. Polska sprawiedliwość.
3
Zadbana szprycha08:28, 16 listopada 2024
Mieszkaniec gminy .....masz rację . Odrazu powinni być wszyscy zamknięci na 48 a po przesłuchaniu jeden na dożywocie .
1
@genialne08:19, 16 listopada 2024
Łapka w górę za sarkazm bo jak inaczej to skomentować
3
odeon02:32, 16 listopada 2024
Skandal panie biegły - dziennikarze i tak ustalą kim pan jest, czyj pan jest do 7 pokolenia i skąd pan jest (na Pana z dużej litery to trzeba sobie zasłużyć).
A Tak się zapytam - czy nie można przenieść tego postępowania z Zakładu Medycyny Sądowej w Krakowie i Prokuratury w Nowym Sączu na przykład do Szczecina albo Białegostoku. Tam nie będzie szwagra cioci Marysi i kuzynki fryzjerki z pensjonatu pod lasem (sarkazm).
Przedawnienie za tą zbrodnię to 30 lat, ale może sprawiedliwość będzie wcześniej . Przeklęty leśny za moją mamę wisiał już po trzech latach.
27
genialne21:35, 15 listopada 2024
Zapomnieliście jaki potężny był mróz tamtej nocy, jak cholernie było ślisko. To oczywiste, że chłopak się poślizgnął i stało się nieszczęście.
3
cienki bolek20:34, 15 listopada 2024
Chłopak sam się pobił po głowie tępym narzędziem. Omerta na całego.
5
Góral20:27, 15 listopada 2024
Prokuratora g... warta wszędzie tylko kłamstwo ten kto go zabił kiedyś za to zapłaci wróci do niego z nawiązką prędzej czy później.
Wstyd dla druchów którzy tam byli jeden drugiego kryje.Wstyd dla całej wsi tacy honorowi pokazują co to nie oni a wszystko zamiatają pod dywan.
4
swojak19:51, 15 listopada 2024
Jest oczywiste,że uderzył się centralnie głową w obuch siekiery leżącej w krzakach i tak sześć razy,obracając przy tym głowę.Znane są również przypadki samobójcze gdzie samobójca nawet trzykrotnie strzelał sobie w plecy z łuku
5
SKINHEADS 6919:23, 15 listopada 2024
Nie moge zrozumiec,jak wies ktora wie kto to zrobil dalej toleruje zabojce.
4
Osiol18:47, 15 listopada 2024
No to teraz nieda się ustalić kto spowodował upadek i który upadek był przyczyną pierwszy drugi trzeci może czwarty
Postępowanie utknie na lata swietlne
6
Mad Max18:15, 15 listopada 2024
Ksiądz z rodzinnej miejscowości powiedział że boi się że sprawa zostanie zamieciona pod dywan jak przed laty z jego chrzestnym.Bialg Dunajec to stan umysłu!Wstyd dla całej społeczności!Wstyd dla prokuratury!Wstyd,wstyd,wstyd
4
Mieszkaniec gminy17:53, 15 listopada 2024
Postawić zarzuty wszystkim którzy byli na żebraniu może któryś zmięknie
41
zbooj16:40, 15 listopada 2024
I tak ma być!
3
Nowotarżanka16:04, 15 listopada 2024
Nic dodać, nic ująć, bez komentarza
2
bez podpisu16:01, 15 listopada 2024
Koszmar!
Tyle dni trwało dochodzenie?
Winnych BRAK?
3
Beti15:54, 15 listopada 2024
Chłopak nie żyje a winnego dalej nie ma wiadome o co chodzi
3
Broda15:31, 15 listopada 2024
Czyli dalej wiemy że nic nie wiemy. Wracamy do początku, albo stwierdzamy że pobił się sam.
6
biernie i czynnie15:31, 15 listopada 2024
po dalszych czynnościach mogą dojść do wniosku,że śmierć nastąpiła s powodu skoku na główkę z okna remizy?
3
Zadbana trzydziestka15:00, 15 listopada 2024
Bardzo ciekawe stwierdzenie . A burgery kto zamawiał ?
4
Zniesmaczenie14:25, 15 listopada 2024
To jest straszne...po prostu straszne...
9
O7 zglos sie14:22, 15 listopada 2024
Prokuratura chce wybielic zabójce?
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
08
12.2024
Nie przegap!
06
01.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas