PO promuje Bronisława Komorowskiego. Popierają go znani Podhalanie - podhale24.pl
Rabka Zdrój
Clouds
24°C
Clouds
24°C
Rain
24°C
Clouds
25°C
Rain
24°C
Clouds
22°C
Kartka z kalendarza
25.05.2010, 18:00 | czytano: 5673

PO promuje Bronisława Komorowskiego. Popierają go znani Podhalanie

NOWY TARG. Platforma Obywatelska powołała Podhalański Komitet Poparcia Kandydata na Prezydenta Bronisława Komorowskiego w powiecie nowotarskim. Na liście są znane nazwiska.

Fot. Robert Miśkowiec
Fot. Robert Miśkowiec
Nowotarscy działacze PO rozpoczęli kampanię na rzecz swojego kandydata. Powstał komitet poparcia, pojawiły się już pierwsze plakaty. O swoich poczynaniach poinformowali dziś na konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie Euroregionu Tatry w której wzięła udział Róża Thun, posłanka Europarlamentu.

Członkowie Platformy zamierzają przekonywać mieszkańców powiatu, że Komorowski to dobry kandydat na prezydenta. Dostrzegają, że górale cenią ludzi o tradycyjnych i konserwatywnych poglądach, te waśnie cechy zamierzają podkreślać u Komorowskiego.

Do wyborów zostało kilka tygodni. Mimo to szef powiatowej PO Jan Smarduch i jego zastępca Maciej Jachymiak wierzą, że przekonają górali do swojej partii i kandydata. - Nie liczymy, że górale nagle zmienią swoje upodobania. Ale obserwujemy, że z wyborów na wybory poparcie zwiększa się na korzyść PO - powiedział Jan Smarduch. Dlatego są przekonani, że także najbliższe wybory prezydenckie po raz kolejny poprawią partyjne notowania. - Liczymy na przyzwoity wynik. 40 procent poparcia, i więcej, w powiecie nowotarskim, to wynik, który by nas zadowalał - mówił Jachymiak (Donald Tusk w poprzednich wyborach prezydenckich miał 35 %).

Platforma zapowiada kilka inicjatyw - piknik wyborczy, spotkania z sympatykami czy publiczną debatę sztabów PO i PiS. Ale na razie to luźno rzucone pomysły, bo konkretnych dat i miejsc nie podano.

Na razie najważniejszą inicjatywą jest Podhalański Komitet Poparcia Kandydata na Prezydenta Bronisława Komorowskiego w powiecie nowotarskim. PO udało się namówić do poparcia swojego kandydata znane osoby. Na liście są: prof. Stanisław Hodorowicz, prof. Marian Tischner, kompozytor Jan Kanty Pawluśkiewicz, przewodniczący Euroregionu Tatry Wendelin Haber, naczelnik Grupy Podhalańskiej GOPR Mariusz Zaród, radna wojewódzka Barbara Dziwisz, poetka Wanda Szado-Kudasikowa, lekarz Wit Radwański, prezes Fundacji Rozwoju Regionu Rabka Maciej Koptytek, wójt gminy Nowy Targ Jan Smarduch, nurmistrz Szczawnicy Grzegorz Niezgoda, wójt gminy Lipnicy Wielka Mariusz Murzyniak, wójt Łapsz Niżnych Paweł Dziuban, przedsiębiorca Stanisław Jurkowski, członek Zarządu Powiatu Nowotarskiego Bogusław Waksmundzki, były burmistrz Nowego Targu Czesław Borowicz i wicestarosta nowotarski Maciej Jachymiak.

- Ci ludzie ręczą swoim nazwiskiem, że Bronisław Komorowski to dobry kandydat. I to jest ich jedyny udział w tej kampanii - mówił Maciej Jachymiak.

PO zapowiada też, że nie będzie prowadziła agresywnej kampanii skierowanej przeciwko kandydatowi PiS Jarosławowi Kaczyńskiemu.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
ok18:32, 22 kwietnia 2011
witam.prezydent analfabeta i nieuk.chyba jeszcze głupszy od elektryka.ale jaki rząd taki naród, bo nikt normalny na niego nie głosował.
0
prawda22:35, 28 maja 2010
zelek kurka jak juz czytujesz to cały kontekst a nie wyrwane jak to uczą Twoi bracia PiSowcy..w jednym cytacie mówiłem o tym co ciągle nawija PiS i m.in. Ty a w drugi mówiłem odnośnie działań PO to Ty naucz się czytac a nie zapatruj sie w Kurskiego, Bielana i Hoffmana
0
pod rozwagę11:15, 28 maja 2010
poseł PiS Marek Suski :
"Jeśli rodzina kandydata walczyła o Polskę, o niepodległość, a dziadek był w Armii Krajowej, a pradziad uczestniczył w powstaniu styczniowym, to taki ktoś daje gwarancję genetycznego patriotyzmu"
poseł Suski przewidział wynik najbliższych wyborów. Tylko Bronisław Komorowski"
0
więcej kotów19:30, 27 maja 2010
apokalipsa - ... i dlatego ma więcej dzieci niż wielu posłów PiS!!!
Przestańcie uprawiać demagogię o. dyrektora, który stwierdził - Perfumeria i Szambo PiS
0
przedszkolak19:28, 27 maja 2010
PiSowiec - zwróć uwagę co robi twój lider Marek F. !!!
Ten zszedł do przedszkoli!!!
0
weź się do roboty19:26, 27 maja 2010
Zelek idź na strone zakopiańską i daj nam spokój na Podhalu!!
Tam pisałeś dyrdymały i znudziło ci się, to weź się do roboty !!!
0
żelek6818:46, 27 maja 2010
@ Prawda

"prawda 22:14, 26 maja 2010
zelek ( ... ) i akurat nigdy nie masz konkretnych argumentów zawsze tylko STARE ŚPIEWKI nic a nic merytorycznego i PRAWDZIWEGO..ot cała filozofia narodowca.."

"prawda 08:52, 27 maja 2010
zelek to nie STARE ŚPIEWKI tylko PRAWDA i.. "

Możesz w końcu sprecyzować i jasno określić ,która wersja jest właściwa ?,, ( obie Twoje, choć sprzeczne ) .. no chyba że już sam/a się gubisz w swojej "prawdzie"
0
apokalipsa16:45, 27 maja 2010
Róża Thun, czy to ta pierwsza dama od legalizacji aborcji, eutanazji
praz innych praktyk uPOdlenia (czyt.degradacji) człowieka?
0
prawda08:52, 27 maja 2010
zelek to nie stare śpiewki tylko prawda i styl w jakim PIS i Kaczyńscy prowadzą politykę. Dla mnie nie może być tak, aby dzielić Polaków na dobrych i zomo, aby prezydent meldował premierowi wykonanie zadania, aby w publicznej telewizji wprowadzać komunistyczne metody pokazywania tylko jednej opcji i jednej drogi prawdy. I tak daldej. Rządy PiS pokazały czym grozi ponowne oddanie w ich ręce kraju- ciągłymi kłótniam, szukaniem haków, destabilizacją sytuacji finansowej Polski i znikomym wykorzystaniem funduszy UE. dlatego będę zawsze krytyczny do PiS i nie wierzę w żadne przemiany Kaczyńskiego- on widać ma chorobę władzy i pod przykrywką zmiany chce dojść do niej.
0
gazda08:22, 27 maja 2010
Do Zbyszek: Po upadku I Rzeczpospolitej utrwalił sie status własnosci gruntowej i osadnictwa rodów góralskich poszczególnych wsiach Nowotarszczyzny. Z pomoca wprowadzonych, z kodeksem Napoleona, urzedów stanu cywilnego, wykształciły sie formy brzemieniowe nazwisk uzywanych po dzis dzien, takze zwyczaj posługiwania sie przydomkami w licznych rodzinach, dla odróznienia poszczególnych gałezi tych rodów. Zapisywanie przydomków obok nazwisk w sposób urzedowy wprowadzili przymusowo Austriacy ze wzgledu na potrzeby wojskowe, tj. dla konskrypcji.
Pozdrawiam Cie chłopie.
0
jasiek00:40, 27 maja 2010
swięte słowa żelek w ostatnim zdaniu..:) i dodaj do tego siebie, nawiedzonych maryjniaków i narodowców z gestem zamawiającym "piwo"....eh zelek Ty to nic nie widzisz na świecie poza ONR i jak koniunktura idzie PiSem
0
żelek6822:39, 26 maja 2010
@ Prawda
przeczytaj swoje posty na temat PiS-u,, ( i nie tylko swoje) , przy okazji przytocz chociaż jeden fakt stosowania pod Waszym adresem przeze mnie jakichś inwektyw , czy ordynarnych epitetów,,
Stare śpiewki zaś, to nic innego, jak Wasza specjalność, :"Kaczyński siedział z kotem pod spódnicą mamy" , "Kaczyńscy dzielą Polaków" , " mohery i ciemnogród , który ma zlasowany mózg przez Radio Maryja i Pospieszalskiego" Te slogany po tysiąckrot słyszę w radiu i TV ,, Moglibyście coś od siebie oryginalnego wymyślić,, a nie bezmyślnie powtarzać Wojewódzkiego, Bartoszewskiego, itp...
Bo na razie , to zachowujecie się , jakbyście byli sterowani przez jedyną PRAWDĘ, której na imię Sanhedryn, (z siedzibą w Warszawie, przy Czerskiej 8 )

Ps. Psychopaci i nekrofile i tak zagłosują na Jarka, bo mają charyzmę,,
0
prawda22:14, 26 maja 2010
zelek ja oceniam TRwoj całokształt tzn Twoje opinie o Po za każdym razem jak się tylko pojawi coś o nich..to zaraz jazda po PO...i akurat nigdy nie masz konkretnych argumentów zawsze tylko stare śpiewki i nic a nic merytorycznego i prawdziwego..ot cała filozofia narodowca
0
żelek6822:13, 26 maja 2010
@ Wiedźma

" Bronisław Komorowski po raz kolejny walnął gafę, mianowicie podzielił Polaków na tych otwartych i szczodrych i na tych kutwów i sknerów (...). Dla sztabu ten dużo mówiący Komorowski jest pewnie męczący - podsumował Frasyniuk, dodając, że dzisiejsza konwencja jest dowodem na to, jak bardzo zaplecze Komorowskiego boi się drugiej tury wyborów. "
O inwektywach typu : "nekrofil i psychopata" już nie będę pisał...
To podaje za TVN 24. Tobie,, i podobnie Tobie jak mantra piszącym , ciągłe bzdury,, że to tylko Kaczyński dzieli Polaków,,
A przez Ciebie przytoczony artykuł GK.. który odnosi się do,, nomen omen -demokratycznych liberałów ( z wąsami a'la Piłsudski ( kto takie nosi,, obok MB Częstochowskiej w klapie marynarki ? ) ,spijającymi pianę z tradycji. której na imię Solidarność, a którą faktycznie sprowadzono do roli małego , zajadłego z.z. na usługach polityki... Kto ten ruch sprowadził do tej roli,, kto dzięki jego pozycji dostąpił godności piastowania urzędu pierwszego "demokratycznego" Prezydenta ??? ( z wąsami a'ala ... )
Jak myślisz .. kogo mam na myśli . Wałęsę i Krzaklewskiego,, czy ś.p Walentynowicz i A. Gwiazdę..
Czytaj artykuły zgodnie z ich przesłaniem,,
0
żelek6821:54, 26 maja 2010
@ Prawda,, -dopiero teraz wypowiadam sie PIERWSZY raz na temat artykułu !!!! ( wiem, że jak zwykle masz rację i wiesz lepiej, że to nie prawda -dlatego prosze zacytuj mój poprzedni post -do tego artykułu !!! ) ..Tak,że uważaj trochę ze swoimi teoriami spiskowymi,,

@ Zbyszek,, 21:07, 25 maja 2010
" ..Zbyszek
Widzę, że teraz tylko krzykacze z PISu tu ujadają, kilka dni temu apelowałem o spokój i ludzie kulturalni się dostosowali... "
Oczywiście,, nawet podam konkretne przykłady :
" Nie jestem za PiSem 19:13, 25 maja 2010
Banda nieudaczników twardo stąpa po podhalańskiej ziemi."

" bolo 19:21, 25 maja 2010
No . co pisory? Kim się kurna możecie pochwalić? MF i Skorupą? Też mi autorytety"

"Zbyszek 20:58, 25 maja 2010
Panie podhalanin, niech lepiej się Pan martwi o poparcie swoich sąsiadów i rodziny a nie straszy normalnych ludzi. A Panskie zdanie jest akurat niczym." - Ciekawe dlaczego ( to już ode mnie) , czyżbyś tylko Ty miał racje i tylko Twoje zdanie się liczyło ??? Świetne połączenie Goebbelsa z Urbanem ..

" Zbyszek 21:07, 25 maja 2010
Widzę, że teraz tylko krzykacze z PISu tu ujadają.."

" Czapati 07:45, 26 maja 2010
..Co znamienne, to ci wszyscy ujadający jak ratlerki nie znaczą nic i są nikim, ale mają czelność pouczać ludzi od siebie po prostu mądrzejszych... " Ta POKORA i szacunek , ( godny naśladowania) wobec przeciwnika, to się bierze z nadmiaru waszej mądrości Czapati, tak ???

"podhalanin 09:34, 26 maja 2010
...to jest myślenie ludzi dla których przyszłość Polski ma największe znaczenie.Ludzi którym skrajnie prawicowe media i oszołomy typu Pospieszalski nie zlasowały mózgów... "

Zbyszku,, Faktycznie ,, wszystkie te wpisy,, to ratlerki -PiSiory na siebie napisały,, twój najmądrzejszy i najbardziej wykształcony elektorat milczy jak Prezes Kaczyński,
Zdrowia życzę..
0
ja21:26, 26 maja 2010
I jeszcze jedno wiedżmo - jeśli masz tak dobre wzorce wśród PO to dlaczego przy wypowiedziach bierzesz przykład z tych złych?
0
ja21:24, 26 maja 2010
wiedżmo wszystko co napisałaś byłoby do przyjęcia choć sie z tym nie zgadzam,aż do ostatniego zdania,w którym podsumowałaś całą swoją osobę.I jak to sama napisałaś potwierdzasz swoimi słowami całą politykę PO,godnie naśladujesz pana Niesiołowskiego,Sikorskiego,Palikota i innych,może ci i wolno ale czemu czynisz z tego powodu zarzut innym,skoro sama to robisz?A ja dumny jestem,że jestem oszołomem,moherkiem,zaściankiem i kim tam mnie jeszcze nazwiesz.Pozdrawiam
0
Wiedźma20:43, 26 maja 2010
Brawo Czapati
0
Wiedźma20:37, 26 maja 2010
No widzisz nino. potwierdzasz swoimi słowami zwyczaje,politykę jaką reprezentował prezydent i cały PiS. Dzieliliście i dzielicie Polaków na patriotów, tych gorszych i lepszych Polaków. A kto wam dał do tego prawo? Czy według ciebie partiotyzm to szczucie Polaków przeciwko Polakom, napad na tych, którzy nie jednoczą się z tłumem,nie krzyczą wraz z nim? Zacytuję ci fragment felietonu Jerzego Surdykowskiego z GK pt" Patriotyzm -ma nas jednać czy dzielić" : nie potrafimy chlubić się "Solidarnością", pierwszą w dziejach świata pokojową rewolucją na tak wielką skalę, dlatego woleliśmy ją opluć i sprowadzić do roli małego, zajadłego związku zawodowego na usługach równie zajadłej polityki.Tutaj dotykamy trzeciej choroby patriotyzmu, może najstraszniejszej. Ten patriotyzm klęski jest bowiem nie tylko histeryczny, ale faryzejski. W czasach biblijnych faryzeiusze ostentacyjnymi praktykami religijnymi chcieli pokazać, że są pobożniejsi, a więc lepsi od innych. Nie raz ganił ich Chrystus. Dokładnie tak, jak wielu dzisiejszych" patriotów", którzy za miarę zaangażowania uważają ilość okolicznościowych proporców i zawieszek, wąsy a' la Piłsudski i siłę okrzyków przeciwko domniemanym zdrajcom. Taki patriotyzm zawsze jest przeciwko komuś, musi mieć wroga, by żyć" Tymczasem obywatelski patriotyzm w wolnym państwie wyraża się sensowną i twórczą pracą, płaceniem podatków, nie narzekaniem wobec obcych na kraj, lecz wskazywaniem tego co w nim najlepsze". Przestańcie żyć przeszłością i ciągle rozdzierać szaty rozpaczy nad przegranymi powstaniami, rozpamiętywąć jak bardzo i jak niegodnie świat nas opuścił. Tym się nie najemy, ani nie zbudujemy lepszej pszyszłości. Dziś świat jest inny. Młodzi chcą się uczyć i pracować w Europie, swoją pszyszłość widzą w szerokiej integracji nie tylko z Europą Zachodnią. Podejrzewam, że jesteś młodą osobą, dlatego bardzo dziwią mnie twoje słowa o sprzedaży nas w ręce Brukseli i Germańców. Chyba nie słuchasz Radia Maryja ??? Ani Pospieszalskiego. Największych oszołomów współczesnej Polski.
0
Zbyszek20:24, 26 maja 2010
gazda- czy Ty człowieku Rozumiesz co to jest przydomek, a co to jest genealogia? Normalnie bardzo mnie Ubawiłeś tym wpisem:)
Pozdrawiam Cię chłopie
0
jo19:08, 26 maja 2010
Powodzenia,moż wreszcie będzie normalnie rodowity góral.
0
BRT198616:45, 26 maja 2010
Do Andrzeja !!!
Jo jes górol i bede głosowoł na Komorowskiego i znom górali ftorym nie poprzewracało sie we łbie i nie bedo głosuwac na PIS
0
m16:08, 26 maja 2010
Góral z nizin. popieram twoj komentarz calkowicie media pokazuja tylko ich dwóch a jest 8 innych do wyboru na liscie znajdzie sie inny co na łeb ich bije
0
m16:05, 26 maja 2010
jest 8 innych kandydatów na prezydenta przecz z PO i PiSem
0
Andrzej11:23, 26 maja 2010
Platforma Obywatelska jak ją zwią "RADA PANÓW" nie może mieć prezydenta, gdyż była by to tragedia dla POLSKI. A Górale napewno nie będą głosować na na Komorowskiego. Wystarczyło tylko zobaczyć i dokonać dokladnej analizy wypowiedzi elit, które poparly Komorowskiego podczas oficjanego ropoczęcia kampanii wyborczej. SZOK!!!, SZOK!!!, SZOK!!! jeżeli Komorowski będzie takim Prezydentem Polski to naprawdę zastanówcie się na kogo głosować. Pozdrawiam wszystkich czytelników portalu PODHALE24
0
Aniu, nie gadaj, jak nie wiesz10:06, 26 maja 2010
Do "Ani": Cytat z Wikipedii nt pana Mariana Tischnera: (...)
W 1960 roku ukończył weterynarię na Akademii Rolniczej w Lublinie. Pracował jako terenowy lekarz, a następnie w Katedrze Rozrodu Zwierząt Akademii Rolniczej w Krakowie pod kierunkiem prof. Władysława Bielańskiego. Przez 25 lat był kierownikiem tej katedry. W 1976 był jednym z głównych organizatorów Światowego Kongresu Rozrodu Zwierząt w Krakowie. W latach 1981 – 1986 był prorektorem Akademii Rolniczej w Krakowie. W 1982 uzyskał tytuł naukowy profesora.

Nie gadaj, jak nie wiesz.
0
podhalanin09:34, 26 maja 2010
Tak Czapati, to jest myślenie ludzi dla których przyszłość Polski ma największe znaczenie.Ludzi którym skrajnie prawicowe media i oszołomy typu Pospieszalski nie zlasowały mózgów.A pan Kaczyński nieżle się maskuje (tylko dla celów wyborczych) i nikt w to nie wierzy że niby sie tak "zmienił".To super ściema.A jakby został prezydentem ( na szczęście nie ma szans) to wtedy by pokazał co "umie".Ciagłe kłótnie z rządem, wetowanie wszystkiego, klótnie z sasiadami Polski, byłby wstyd na cały świat.
0
leon09:31, 26 maja 2010
zdrajcy jasne kgb rządzi Polską..idzcie że wypij coś na oczyszczenie bo w głowie masz maryjne i naszo-dziennikowe płacze i głupoty się nasłuchasz i wokół gadasz bzdety...
0
Górale podhalańscy09:30, 26 maja 2010
Prawdziwy Góral nie zagłosuje na zdradliwego człowieka który zmienia wizerunek tylko do celów kampanii a takim jest Kaczyński!Nigdy prawdziwy Góral do tego nie posunie się, tylko przypudrowani górale tak robią!Górale zagłosują na Komorowskiego, Olechowskiego I Korwina Mikke na pewno nie na Kaczyńskiego!
0
giacomojp2 białka09:06, 26 maja 2010
Witam wszystkich. Na nic wasze spory. Czy wygra ten czy tamten to i tak wszystko zależy od nas. A dokładnie od naszego sposobu patrzenia na to co się aktualnie dzieje w Polsce i na świecie. Znany profesor powiedział " ludzie, wyłączcie telewizory a włączcie myślenie.' '
Wszyscy się opamiętają ale może być za pózno! A jak trwoga to do Boga wszyscy garną.
0
zdrajcy08:16, 26 maja 2010
czyli wsi i pzpr górą ?
0
gazda08:14, 26 maja 2010
Do Zbyszek . moja prababka z domu .....miala przydomek" komorowska"
0
Peło Prowda08:13, 26 maja 2010
Prawda: Ociec prać? Prać! Brawo, że autorytety poprały świetnego kandydata Komorowskiego....Niech go zpiorą z POwodu gadulstwa i nudy,i braku POmyślunku przy POwodzi...
Prawda jest taka, że Górale polscy głosują na PiS a Górale związani ze wzgórzami Golan na Peło...i telo!
Reśte mos moja Prowdo w wynikach ostatnich kilkunastu wyborów na Podhalu Spiszu i Orawie. Ja tym razem to się nie sprawdzi to chyba sie wreście stanie CUD!!!
0
Czapati07:45, 26 maja 2010
Jakoś nie zauważyłem żeby PiSowskie bojówki wściekały się równie zaciekle na Komitet Wyborczy PiS, Związek Podhalan popierający PiS, na kościół agitujący przed wyborami i księży podpowiadających na kogo byłoby słusznie zagłosować - oczywiście wyłącznie na JEDYNEGO patryjotę na świecie - Kaczyńskiego. Wydaje mi się że druga strona też ma prawo w takiej sytuacji posiłkować się głosem ludzi ważnych i zasłużonych nie tylko w naszym regionie. Co znamienne, to ci wszyscy ujadający jak ratlerki nie znaczą nic i są nikim, ale mają czelność pouczać ludzi od siebie po prostu mądrzejszych, aktywniejszych, bardziej zasłużonych o pokorze! Osobiście mam dosyć teczek, prowokacji, bezpodstawnych oskarżeń, defamacji, dzielenia ludzi na lepszych i gorszych patryjotów, na tych którzy korzystają z internetu więc są be (wy wszyscy popierający tutaj JKaczyńskiego macie chyba bardzo krótką pamięć - wasz wódz powiedział że "polski internauta ogląda porno i pociąga z butli"), i tych z rodziny radia maryja - którzy są nieskazitelni. Wasze poparcie dla JK dziwi mnie tym bardziej, że jego brat najprawdopodobniej zginął upierając się, żeby piloci lądowali gdy warunków do tego po prostu nie było. I niech tam, ale jego nieodpowiedzialność pozbawiła Polskę 94 naprawdę wartościowych ludzi. Wy chcecie, żeby jeszcze bardziej nieodpowiedzialny JK został nowym prezydentem - po co? Wiadomo, że będzie blokował wszelkie inicjatywy PO, że będzie dalej uprawiał nacjonalistyczną politykę wrogą wobec UE i Rosji, że będzie się nadal taplał w błocie historii i upajał (pseudo)hakami na swoich przeciwników. Kiedy się zastanowić, to napradę nie wiem kto przy zdrowych zmysłach może popierać tego człowieka.
0
budz07:16, 26 maja 2010
Pisowcu - nie ladnie, nie ladnie. Zastanów sie lepiej nad sobą -lewaku
0
zbyszek07:02, 26 maja 2010
bronek przynajmniej siedzioł w stanie wojennym [skazany przez kumpla kaczyńskich]a jarek u mamy pod spódnicom
Reklama
0
Neumarkter06:33, 26 maja 2010
-"Miales chamie zloty rog,ostal ci sie jeno sznur..."-no coz,wiecej nic nie da sie dodac,przyszlosc pokaze,kto wygra i mam nadzieje,ze Narod w koncu przejrzy na oczy .Oby!!!
0
meeeeeeeeeeeeeee00:46, 26 maja 2010
czy AŻ tacy znani??? jedna szwabka i reszta fuj nie wie skąd
0
kuba22:51, 25 maja 2010
I co to za ręczenie za kogoś,to są puste słowa nic nie znaczące,jak będzie źle, to wszyscy po cichutku się wycofają .Dlaczego taką ciemnotę ludziom wpieracie,czyżby nie mieli swojego rozumu i nie wiedzieli na kogo głosowac.
Nie potrzeba nam naganiaczy.
0
wróżka22:40, 25 maja 2010
Wszystkie gwiazdy na niebie wskazują jednego kandydata: na burmistrza w NT Macieja Jachymiaka a prezydentem RP będzie Bronisław Komorowski.

Czy to jeszcze kogoś dziwi?
0
ania22:27, 25 maja 2010
Od kiedy to pan Marian Tischner ma tytuł profesora?Nie róbcie z nas idiotów.Dopiszcie jeszcze profesury przed nazwiskami wszystkim,Kopytek też profesor,tak będzie dostojniej i niech wszyscy widzą,że sztab PO to sami''uczeni''.Zaczynacie kampanie od kłamstw,już na samym początku,tak jak Wasz lider i jego partia,która te wszystkie lata rządzenia okłamywała i okłamuje naród do tej pory.Zastanówcie się zanim coś kłamliwego chcecie przekazać.To nie przystoi!Trochę pokory!
0
bella22:27, 25 maja 2010
Ale się koledzy z PO postarali z tym komitetem. Co prawda nie jest to Wajda ani Bartoszewski ale o niebo lepszy komitet niż PiSowski w składzie: Faber, Wierzba, Krzak.
0
PISo wiec :)22:23, 25 maja 2010
Prawda a słyszałes podziękowanie na prezenatacji komitetu honorowego Komora podziekowanie dla zparzyjaźnionej stacji TVN czytaj Tusk Vision Network?
Przeczytaj tekst poniżej cała prawda o PO :)))

Przeciętny wyborca PO jest pracowity jak Tusk,
wykształcony jak Bartoszewski
uprzejmy jak Niesiołowski,
obiektywny jak TVN24 i GW,
prawdomówny jak Michnik,
kulturalny jak Palikot,
zorganizowany jak Pitera,
przystojny jak Ćwiąkalski,
skromny jak Wałęsa,
kochliwy jak Sawicka
PO prostu nadczłowiek =homo sovieticus
0
nina22:20, 25 maja 2010
Szkoda tylko Pawluśkiewicza,że się przefarbował.Do tej pory był patriotą a teraz nie wiem co go pchnęło do Platformy,przecież wie jaką opcję polityczną obrała,jakie ma przekęty i sprzedaje państwo w ręce Brukseli i Germańców.Chyba nie utożsamia się z takim nierządem,a może jednak? Musi mieć jakiś powód albo takim już był,tylko nie przyznawał się.
0
Wyborca22:01, 25 maja 2010
Brawo w końcu powstał komitet poparcia kandydata który jest najlepszym kandydatem na Prezydenta naszego kraju.Bardzo wielu moich znajomych nie wyobraża sobie że można głosować na kogoś innego.Komorowski jest prawdziwym patriotą walczący z komuną, internowanym.Nie będziemy się go wstydzić jako naszego przedstawiciela w świecie.Dzięki takiemu prezydentowi możemy mieć dobre stosunki z naszymi sąsiadami.Tylko zgoda prowadzi do rozwoju kraju.Jest szansa na normalność a nie podgrzewanie nastrojów antagonistycznych i dzieleniu Polaków.Tylko Komorowski !!!!!!
0
20% i tyle21:48, 25 maja 2010
Jachymiak może tylko na Podhalu Komorowskiemu zaszkodzić. Wszyscy pamiętają jak ujadał na ZP.
0
prawda21:25, 25 maja 2010
PISo wiec a czytałeś artykuł jak Kurski montował pseudo pobicie aktoreczki Kotki.. i jak sie wypiera znajomości z Nią a w 2007 roku aż piał z radośći jak dobrzę tą panią znał..jak nie czytałeś polecam najnowszy Newsweek i Dziennik Gazeta Prawna...warto warto poznać metody działania PIS i jej głownego "stratega"

Proszę nie odbiegać od tematu artykuły. Admin
0
PO rządzi21:22, 25 maja 2010
śmiechu warte te wasze pisowsko-burmistrzowskie teksty o PO, że 6 osób heheh tyle ma chyba pis z pws razem w mieście..Po ma ponad 20 aktywnych członków...w kampanii będziemy sto razy aktywniejsi niż pis w Nowym Targu który nie ma nawet porządnego szefa i ratuje się burmistrzem które czas już mija!!!!
0
prawda21:16, 25 maja 2010
brawo PO!Brawo autorytety które poprały świetnego kandydata Komorowskiego!PiS nie był w stanie przeciągnąć żadnego znanego autorytetu na Podhalu to im PO pokazało, że Górale są właśnie za PO a nie jak pisze tu jankiel, zelek i inne podobne pisowskie znawczyki...nie ma jak silne wsparcie autorytetów i inteligencji..na pewno wygramy!
0
Zbyszek21:09, 25 maja 2010
i jeszccze coś do gazda: a czy Ty Wiesz co robili Twoi przodkowie?
0
Zbyszek21:07, 25 maja 2010
Widzę, że teraz tylko krzykacze z PISu tu ujadają, kilka dni temu apelowałem o sokój i ludzie kulturalni się dostosowali.
0
pomyłka21:03, 25 maja 2010
Z chwilą przegranej Komorowskiego- wszystko na to wskazuje nastąpi "dewaluacja " nazwisk. Było się kimś a będzie się nikim !
0
CZYTELNIK21:00, 25 maja 2010
Senator Tadeusz Skorupa jest obecnie zawieszony jako członek PIS-u, może się szybko przefarbuje, da się skaperować do PO i publicznie udzieli poparcia marszałkowi Komorowskiemu. Duża szansa na częściową rehabilitację za swoje "wiatrakowe" grzechy.
0
Zbyszek20:58, 25 maja 2010
Panie podhalanin, niech lepiej się Pan martwi o poparcie swoich sąsiadów i rodziny a nie straszy normalnych ludzi. A Panskie zdanie jest akurat niczym.
P.S.
Jeśli jest Pan tak wszechmogącym jak swój góru JK, to bardzo proszę. Mój adres mailowy posida redakcja.Mogę też podać swoje dane adresowe
0
Dzianisan(po jap.wsiok)20:56, 25 maja 2010
Wpisując w wyszukiwarkę " ŚCIOS ODPYTUJE KOMOROWSKIEGO - CZĘŚĆ I " dowiemy się wiecej o tym kandydacie.Jednego tylko nie rozumiem ja też jestem ze WSI a nikt o mnie tyle nie pisze co o panu Komorowskim.Pewnie i on też jest WSIokiem tak jak i ja ale ma jeszcze coś czego mnie brakuje.Trudno jakos to przebole.
0
ja20:54, 25 maja 2010
oj Jachymiak a jak należałeś kiedyś do UPR to miałeś innego idola,ciekawe na kogo potem zmienisz?cóż za niestałość w uczuciach.....
0
~ZENEK20:45, 25 maja 2010
PO BY ŻYŁO SIE /.../

Proszę wyłączyć CapsLock. Admin
0
wrrr20:32, 25 maja 2010
co??? rycerz kolumba popiera Komorowskiego??? to kuniec świata będzie
0
szekla20:26, 25 maja 2010
Jachymiak się wystraszył że go wyleją z partii i zaczyna udawać że coś robi. Na szczęście to tylko pozory bo PO nie ma struktury (6 osób w mieście) i wybory wtopi.
0
gazda20:26, 25 maja 2010
Starosta Komorowski nie chcial dzielic sie z nikim zyskami . Dlatego tez w pierwszej kolejnosci doprowadzil do wyrugowania z ich wlasnosci szlachcicow Wiktoryna Zdanowskiego i Stanislawa CZelatynskiego posiadajacych przywileje na lokowanie wsi . Nastepnie usunal , z Nowego Targu i Szaflar miejscowych proboszczow i zaczal uszczuplac naleznosci dla klasztoru Cystersow w Szczyrzycu z parafii Ludzmierskiej.Przejal takze na wlasnosc folwarki w Szaflarach i Pyzowce ,a na przejetych i odkupionych gruntach utworzyl folwarki w C zarnym Dunajcu i Zebie
0
Góral z nizin.20:07, 25 maja 2010
Dla mnie przynależność partyjna ma niewielkie znaczenie. Liczy się kompetencja, wizja kraju choćby w perpektywie kadencji, czyli 5-iu lat. Niestety, żaden z dwóch głównych kandydatów nie spelnia takich kryteriów. Na nieszczęście media skutecznie wmówiły społeczeństwu, że mamy tylko wybór między PO i PIS. Dodatkowo powódź jest skuteczną zasłoną, by kandydatów nie pytać o program . Śmieszą mnie te Komitety Poparcia na Podhalu szermujące ogólnikami. Niech kandydaci przedstawią program, swoje rzeczywiste osiągnięcia w parlamencie, rządzie, itp.
Nie chcę dyskutować, ale np. Olechowski bije jednego i drugiego wiedzą, inteligencją o głowę. Niestety ,nie reprezentuje ani PIS, ani PO/chociaż tą ostatnią zakładał/. Kiedyś wspólpracował z wywiadem gospodarczym/ a tam raczej głupich nie brali!/.
0
PISo wiec :)20:05, 25 maja 2010
Kampania wyborcza w wydaniu PO.

Nie tak dawno portal Indymedia informował o „tajnej” instrukcji skierowanej do Młodych Demokratów, która zalecała działaczom młodzieżówki angażowanie się w pracę grupy ds. monitoringu sieci. -„Praca grupy ds. monitoringu sieci miałaby polegać na dodawaniu na kilkunastu największych polskich portalach (WP, Onet, Gazeta, Dziennik, Interia) komentarzy życzliwych PO” - można przeczytać w instrukcji.
Sugerowano, aby nie wdawać się w programowe dyskusje: – z własnych obserwacji zapewne zauważyliście, że szkoda na to czasu- napisano w instrukcji. Działacze Stowarzyszenia mieliby na taką „twórczą” działalność poświęcić około 30 minut dziennie. W zakończeniu tego dokumentu możemy przeczytać: - Sprawa jest niezwykle ważna dla Stowarzyszenia, więc oczekuję, że poruszycie wszystkie struktury i każdy Młody Demokrata zostanie poinformowany o tej inicjatywie. Proszę jednak w tym informowaniu o należytą dyskrecję.-

Co na to organizatorzy “dywersyjnej” akcji w internecie?
Jak podaje portal Indymedia, Dariusz Słodkowski zastępca Sekretarza Generalnego Stowarzyszenia Młodzi Demokraci nie potrafił ukryć zaskoczenia, kiedy przedstawiono mu dokument. Wcześniej pytany przez dziennikarzy, powiedział: „Jest to gruba przesada. Przecież to byłaby propaganda”. –

Rzeczpospolita w artykule „Czuwaj przy Komorowskim” poinformowała o kolejnej inicjatywie działaczy PO. Dziennikarze dotarli do listu skierowanego do lokalnych struktur Platformy na Mazowszu: - Prosimy także o dotarcie do stowarzyszeń działających w Państwa terenie, fundacji i innych organizacji społecznych, np. do harcerstwa, z prośbą o poparcie. Apelujemy także o motywowanie swoich członków do czynnego udziału w kampanii, a potem w wyborach.

Szczególne znaczenie ma tutaj dotarcie do organizacji harcerskich, klubów sportowych, ośrodków kultury i skłonienie ich do poparcia i czynnej pomocy młodzieży w akcji wyborczej PO” – czytamy w liście.

Elżbieta Cieśla z mazowieckiego sztabu Bronisława Komorowskiego tłumaczyła:
– Nie chcemy angażować w kampanię dzieci i młodzieży. Jednak w harcerstwie są też osoby, które mają prawo głosować i do takich właśnie osób chcemy kierować prośbę o poparcie.
* * *
Bronislawa Komorowskiego kolejny list powinien skierować do szkół podstawowych. Tam także są osoby, „które mają prawo głosować”. Trzeba tylko zadbać o zachowanie „należytej dyskrecji”.
0
jankiel019:34, 25 maja 2010
Górale zapamiętają !!!. Tych Panów i Panie popierające agęta WSI Różowego Bronka. Jak to jest możliwe że tacy światli ludziei wykształceni popierają takich szkodników jak Komorowski który jako minister Obrony Narodowej handlował bronią z róznymi mafiami i który wysprzedawał za grosze majątek i nieruchomości wojska Polskiego swoim kolesiom partyjmym i co gorsze wyszydzał publicznie Prezydenta Rzeczpospolitej Polskie j Pana prof Lecha Kaczyńskiego. Pytam sie co kieruje tych ludzi do tak haniebnych dla Polski decyzji.
0
podhalanin19:32, 25 maja 2010
Róża Thun - cóż za piękne polskobrzmiące nazwisko...
A propos nazwisk z tzw. Komitetu Poparcia - zapamiętam Was sobie! Jeśli kogokolwiek i kiedykolwiek z szanownych Państwa lubiłem lub popierałem to jest to już przeszłość. Składając podpis pod listą poparcia Komorowskiego straciliście poparcie moje i mojej rodziny.
0
bolo19:21, 25 maja 2010
No . co pisory? Kim się kurna możecie pochwalić? MF i Skorupą? Też mi autorytety
0
X-Ray19:18, 25 maja 2010
Lepszy Komorowski niż z litości Kaczyński
0
Nie jestem za PiSem19:13, 25 maja 2010
Banda nieudaczników twardo stąpa po podhalańskiej ziemi.
0
Bastek18:59, 25 maja 2010
Ojjj ale będzie flame war. ;)
0
magda18:35, 25 maja 2010
Komu w drogę-temu czas. Jesteśmy z wami. Powodzenia.
0
zbyszek18:31, 25 maja 2010
i moja skromno osoba tyz z nimi
0
abc18:24, 25 maja 2010
Wreszcie coś się dzieje , oczywiście popieram Komorowskiego na prezydenta!!!!
0
ala18:18, 25 maja 2010
I co na to powie Nowotarżanka udzielająca się w innym temacie, która twierdziła, że komitety to narzucanie jej zdania i nikt jej nie będzie dyktować jak ona ma głosować (przyp. chodziło o komitet PiS)....
A ja wam powiem- jestem zwolenniczka PiS i nic mi do tego, że są inne komitety, jest demokracja- każdy ma prawo wyboru więc niech i takie powstają. Pozdrawiam
0
tak tylko pytam18:11, 25 maja 2010
dlaczego w kazdych mediach nawet w p24 promuje sie tylko pis po i sld ??
dlaczego nie ma np zadnego art. na temat JKM ???
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
13
06.2025
Nie przegap!
02
06.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
czerwiec
1
Niedziela
Imieniny:Jakuba, Hortensji, Gracjany
Kliknij po więcej