Dyrektor ZGZiR zastanawia się nad "pewnymi ukrytymi skłonnościami" radnego - podhale24.pl
Rabka Zdrój
Clouds
12°C
Clouds
12°C
Clouds
12°C
Clouds
13°C
Clouds
12°C
Clouds
10°C
Kartka z kalendarza
03.06.2010, 12:20 | czytano: 8885

Dyrektor ZGZiR zastanawia się nad "pewnymi ukrytymi skłonnościami" radnego

NOWY TARG. "W Pańskiej Interpelacji przewija się natrętnie wątek kochania dzieci /.../. Powstaje pytanie, czy tego typu określenie i zachowanie nie świadczą u Pana o pewnych ukrytych skłonnościach?!" - pisze Krzysztof Wojtaszek w piśmie do radnego Jerzego Wcisły.

Krzysztof Wojtaszek / zdj. Michał Adamowski
Krzysztof Wojtaszek / zdj. Michał Adamowski
Podczas poprzedniej sesji Rady Miasta, radny Wcisło zadał kilka pytań na temat funkcjonowania Miejskiej Hali Lodowej. Pytał o terminy mrożenia tafli, przywoływał przykłady administrowania podobnymi obiektami w innych rejonach kraju. Chciał też wiedzieć, czy jest możliwe przekazanie MHL - Miejskiemu Młodzieżowemu Klubowi Sportowemu. Zarzucił nowotarskiemu administratorowi, że źle się wywiązuje ze swoich obowiązków.

Na stronie ZGZiR ukazała się odpowiedź dyrektora na interpelację. Oto jej pełna treść:

Jerzy Wcisło
Radny Rady Miasta Nowy Targ


Trudna jest zadowalająca odpowiedź na Pańską Interpelację ze względu na jej obszerny charakter, mieszanie różnych wątków, wstawianie pobocznych hipotez, zapytań i pewne natręctwo myśli przebijające z jej treści.

Myślę, że jednak w odpowiedzi należy wszystkie wątki tego wystąpienia poruszyć. Lodowisko zostało wyłączone z eksploatacji 31 marca 2010, tj. w dniu ustalonym w porozumieniu z głównymi użytkownikami tj. MMKS-em i SSA Wojas potwierdzonym podpisanymi umowami.

W tym wypadku jakby słowo kryzys, które Pan tu przywołuje nie ma najmniejszego uzasadnienia, po prostu taki termin rozmrożenia został ustalony.

Co do małej gminy Łochów – w istocie piękna Hala Sportowa jest wspólnym przedsięwzięciem gminy i powiatu węgrowskiego. Samo miasto Łochów liczy 7 tysięcy mieszkańców ale w skład gminy wchodzi również 30 sołectw, a godzina wynajęcia głównej płyty w tej pięknej hali (tylko do sportów halowych) - kosztuje 70 zł.

Myślę, że to jest źródło naprawdę wzorowego utrzymania tego obiektu. W dalszej części Pańskiej Interpelacji przewija się natrętnie wątek kochania dzieci, miłości do nich, wyeksponowanej ponad zwykłą w takich wypadkach miarę.

Powstaje pytanie, czy tego typu określenie i zachowanie nie świadczą u Pana o pewnych ukrytych skłonnościach?!

Myślę, że powinniśmy w tym momencie ostrzec Zarząd MMKS, dla którego Pan pracuje jako kierowca busa uczestnicząc w wyjazdach dzieci i młodzieży.

Nie ma też żadnego powodu ani możliwości prawnych by w bliżej niesprecyzowanym trybie przekazać administrację obiektu MHL – Miejskiemu Młodzieżowemu Klubowi Sportowemu.

Również Kierownictwo MMKS na dzień dzisiejszy nie wyraża ani chęci ani gotowości do uczestnictwa w takim projekcie !

Co do zarzutów o rzekomo złym czy niewłaściwym administrowaniu przedmiotowym obiektem to pragnę tu wyrazić moją całkowitą odmienną od Pańskiej opinię.

Od kilku lat w Zakładzie panuje dobra atmosfera, znikły częste dawniej konflikty ze związkami zawodowymi i pracownicze. No może poza jednym wynikającym z niechęci do pracy radnego Gabriela Samoleja.

Wzrosła wydajność pracy, zmalało o blisko 20% zatrudnienie, wzrastają dochody z prowadzonych przez ZGZiR działalności i standardy świadczonych przez Zakład usług.

Oczywiście, że w jednostce tej następuje połączenie wielu rodzajów działalności jak utrzymanie terenów zielonych, sprzątanie, usługi komunalne, drogowe, prowadzenie obiektów sportowych – jednakże działalności te wzajemnie się uzupełniają i na pewno nie cierpią na tym obiekty sportowe a wręcz przeciwnie (ich sprzątanie, odśnieżanie, drobne remonty i naprawy odbywają się dzięki pracy sektora komunalnego ZGZiR).

Tak na marginesie koszt całomiesięcznej ochrony MHL przez firmę ochroniarską wynosi 335 zł . Co do zaangażowania władz wymienionych przez Pana obiektów to w większości wypadków musi ono jeszcze wzrosnąć bowiem pod względem osiąganych wyników pozostają daleko w tyle za Nowym Targiem, pomimo trenowania przez młodzież do 24, a może właśnie dlatego!

Remont „multikara” - jak Pan był uprzejmy nazwać kosztował 6223 zł, nie jest on jeszcze dokończony ale jest to kolejny dowód na gospodarskie podejście ZGZiR do powierzonego mu majątku.

Jak widać z powyższej treści – na lodowisku dzieje się dobrze, zdobywamy tytuły mistrzowskie we wszystkich kategoriach wiekowych, rozwija się praca z dziećmi i młodzieżą nie tylko w dyscyplinie – hokej na lodzie.

Niestety z boku stoi grupa „hamulcowych”, którzy z przyczyn zupełnie niezrozumiałych usiłują sypać piasek na ten wreszcie dobry, twardy nowotarski lód. Nie sposób tego wytłumaczyć tylko rozgrywkami politycznymi.

Myślę, że grupą tą kieruje zresztą od wielu lat chęć zawłaszczenia obiektu. Niestety tego typu wystąpieniem określił Pan swoją przynależność do tej grupy.

W tym miejscu Panie Radny posłużę się cytatem z Pańskiego wystąpienia „....musi w nas wstąpić nowa wiara i zaufanie, bo kiedy będziemy gotowi zmienić swoje iluzje na rzeczywistość, nastąpi przebudzenie.”

Tego przebudzenia właśnie Panu życzę!

Z wyrazami szacunku
mgr inż. Krzysztof Wojtaszek, dyrektor


opr. s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
gumofilc MF07:29, 14 czerwca 2010
Napiszcie ktoś , czy ten tchórz MF burmistrz wychylił glowe z piasku , czy nadal siedzi jak mysz i nie pokazuje sie publicznie, od czasu jak koleś KW "wyciął" mu ten kolejny numer. ?Liczy na to ,że mieszkańcy miasta zapomna. m te zniewagi?Na to niech MF nie liczy.Tchórzostwo to jeszcze nikomu nie wyszlo na dobre.A rzecznik PRP , też zaszyl sie w swoim wyremontowanym gabinecie?
0
wyborca10:44, 13 czerwca 2010
Ależ zadowolona mina osobnika na zdjęciu!!! Znowu burmistrz MF pokazał mieszkańcom miasta gest kozakiewicza , zwłaszcza ty co upominali się o ukaranie mnie - kolesia KW.Po raz kolejny pokazaliśmy frajerom , kto tu rządzi? Ja i tak się nie zmienię , to co to da, ze mnie kolega burmistrz napomni.Dziwi nas tylko bierność Jerzego W . radnego i kuratora sadowego. To przecież KW popsuł mu opinię. Czyżby JW na to przystał?. Tylko co na to wyborcy panie Jerzy?Zastanowił się pan?
0
Czarownica19:24, 12 czerwca 2010
A gdzież to Pan Rayski Pawlik sie podział,że się z nami nie skomunikował w tak istotnej dla dla MF sprawie? woda w buzi? czy inne ziazi.
0
Majka21:31, 11 czerwca 2010
Kolega burmistrz FM milczy jak zaklęty. Co to stracił mowę ze swoim dworem. Czy nazwisko KW stanęło mu kluską w gardle?Jest jednak MF wybitnym tchórzem i trutniem. To i tak ma przegrane.
0
ela09:14, 11 czerwca 2010
To jest w stylu Wojtaszka ale tym razem to już przebrała się miarka bo to sprawa kórą powinna się zając prokuratura
0
jan09:05, 11 czerwca 2010
Marylko. Jak się piastuje stanowisko dyrektora nie można się tłumaczyć "puszczonymi nerwami" Poza tym jak ktoś nie panuje nad swoimi emocjami to powinien się leczyć.A to co powiedział publicznie dyrektor to sprawa która nadaje się do sądu, tym bardziej kiedy takie zarzuty kieruje się pod adresem radnego wybranego przez społeczność naszego miasta, społeczność kóra utrzymuje finansowo dyrektora, bo to z naszych podatków wypłacane są pensje urzędnicze. Nasze miasto to nie prywatne ranczo dyrektora i burmistrza który rozpiął nad kolegą szeroki parasol.
0
reniferek19:02, 10 czerwca 2010
Jak tak czytam to wszystko, to jedno mi sie rzuca na język...

Listy i sugestie skierowane do redakcji proszę przesyłać na adres: redakcja@podhale24.pl. Admin
0
jeden wspaniały z 46707:28, 10 czerwca 2010
Burmistrza świętego MF uwiera odcisk w postaci kolesia KW i nie wie co ma z tym zrobić? Jest proste - jak uwiera to trzeba chirurgicznie takie bolesne miejsce usunąć. To jest najlepszy sposób. Jeszcze przed wyborami kolesia usunąć , nie tylko ze swojego otoczenia i z UM, ale w ogóle. Dobra rada i od dziada. Nie ma co za dlugo myśleć.Od myślenia boli głowa
0
pracownik urzędu21:15, 9 czerwca 2010
Dziwie sie takim mieszkańcom , powiedzmy lizusom burmistrza Mareczka , , którzy jeszcze mają czelność wypowidać sie tu na tym portalu w obronie chamstwa szefa , bo to nie dyrektor , KW z lodowiska.To do ciebie popie.....na Marylko!!. Raz już dostał o swojego kolesia burmistrza napomnienie . Teraz oczekujemy dymisji i to natychmiastowej. I wreszcie niech burmistrz który daje mu od wielu lat plecy , wyjdzie do ludzi i zajmie jakieś stanowisko , a nie chowa się w biurze UM. Trzeba mieć odwagę , a nie być tchórzem.
Bardzo bym się zdziwił, gdyby Pan Jerzy W.nie wniósł sprawy do Sadu.To wówczas jego uznałbym faktycznie za winnego pomówienia. Przecież od lat jest kuratorem , wychowawcą młodych ludzi.Jak można osobie publicznej jaka jest radny W psuć w ten sposób opinię. Niech KW popatrzy wraz z kolesiem burmistrzem MF na swoje" etyczne" zachowania , a potem wytyka komuś jego zachowania , które nie mają odbicia w rzeczywistości. Jest to karygodne i godne publicznego potępienia , a nie głaskania przez gospodarza / burmistrza / miasta.Wstyd.
0
stowarzyszenie Odnowiony Nowy Targ14:02, 9 czerwca 2010
Wojtaszek do dumisji natychmiast- jak nie okupujemy Urząd i lodowisko!koniec z chamstwem i prywatom którą od kilku lat dostarczają nam burmistrz i jego kompan Wojtaszek!
0
zwolennicy PWS- w liczbie 467 osób12:10, 9 czerwca 2010
Dyrektor i burmistrz zamkneli się w pokoju i nie maja zamiaru nic mówić...oj Panie Marku miarka się przebrała to że kolegów zatrudnia pan w urzędzie to nie ładnie, ale że swego wiernego speca od "promocji" i "zarządzania" miastem chroni i nie ukaże za tak haniebny czyn jak powyższe domniemania, to jedno powiemy panu- Konieć rządów Pana !!!!nie ma pan naszego poparcia!!
0
Szymon12:10, 9 czerwca 2010
Jeteście beznadziejni. To uwaga do tych, którzy doszukują się jakiegokolwiek usprawiedliwienia dla zachowania urzędnika.

Do AS - skoro tak bardzo Cię interesuje kwestia zamieszczania informacji na stronach - to może nam powiesz dlaczego ta skandaliczna odpowiedź na interpelację radnego pojawiła się na stronie Urzędu Miasta i zniknęła? Mam kopię tej strony - czarno na białym. Podmianki, układziki i nieszczere deklaracje - oto podsumowanie zachowania urzędników w tej sprawie.
0
Marylka21:58, 8 czerwca 2010
Odczepcie się wszyscy od dyrektora. Nawet nie macie pojęcia jak on ciężko pracuje. Zdenerwował się na ciągłe zarzuty, że źle administruje halą lodową. I puściły mu nerwy.
0
Ko17:35, 8 czerwca 2010
ftoś pederasta ci się pomylił z pedofilem Niech żyje język tolerancji
0
Kow@L16:52, 8 czerwca 2010
AS: znam dobrze CMS'a na którym jest jest strona ZGZiR i można przynajmniej na dwa łatwe sposoby cofnąć datę ;)
0
ftoś13:26, 8 czerwca 2010
Do "prawda": Dziennikarstwo nie polega na szkalowaniu, wyciąganiu tylko i wyłącznie brudów i śmieci komuś spod tyłka. Poza tym nie ma ludzi i portali obiektywnych. Wszyscy się co najwyżej do obiektywizmu zbliżają albo oddalają. A to co mamy możliwość obserwować tutaj godzi w ludzi bardzo dobrych. Mówię o Panu Wciśle.

"W dalszej części Pańskiej Interpelacji przewija się natrętnie wątek kochania dzieci, miłości do nich, wyeksponowanej ponad zwykłą w takich wypadkach miarę.

Powstaje pytanie, czy tego typu określenie i zachowanie nie świadczą u Pana o pewnych ukrytych skłonnościach?!

Myślę, że powinniśmy w tym momencie ostrzec Zarząd MMKS, dla którego Pan pracuje jako kierowca busa uczestnicząc w wyjazdach dzieci i młodzieży. "

Przecież to jest jawne oskarżenie o jakieś pedalskie skłonności! Niech się hala nawet zawali, ale jak można pisać takie brednie do człowieka, który próbuje i wyraża swoje zdanie i stanowisko na dany temat! Ludzie których on reprezentuje i ich poglądy zostali tak samo posądzeni. Może zamknijcie MMKS przecież gdyby nie rodzice i dorośli ludzie zaangażowani w to nic by z niego nie było.

A pan Wojtaszek nie ma dzieci? Czego on ich uczy? Że wszyscy zatroskani ludzie o ich dobro to pederaści i zboczeńcy? To Pan Wojtaszek nie troszczy się o swoje dzieci? To może jest...
0
cwał i bat08:12, 8 czerwca 2010
Ależ smutny tentyp na zdjeciu. Cóż to burmistrz nie chce juz dawać oslony kolesiowi na lodowisku?.Czy tylko udaje ,że nie daje pleców. Koleś Krzysiu narozrabiał już kolejny raz , a to może zaważyć na wyborze Mf na kolejna 20 letnia kadencję nic nieróbstawa .
0
prawda22:58, 6 czerwca 2010
Brawo Anna to jest pełna prawda ataków urzedników burmistrza na portal i ludzi tu piszących, bo chcą podważyć wiarygodność obiektywnego portalu, który napisze prawdę o wyczynach urzędu, a nie jak większość dziennikarzy w NT boi się napisać coś przeciwko władzy...i dlatego piszą tu AS-y i inny wierni żołnierze MF takie dyrdymałe, że szkoda mówić. Zamiast prowadzić walkę na argumenty to wyciągają daty, teczki, haki, ale cóż taki już styl ma burmistrz i jego kampania. i niestety przekonamy się w tej kampanii znów o "sile argumentów" burmistrza....
0
dziad18:47, 6 czerwca 2010
Taczki dla nuwsia KW i wywieść do zabierzowa . To dobra rada i rozwiązany problem także dla burmistrza MF.
0
xyz12:38, 6 czerwca 2010
Nostradamus - chłopie, ale masz styl. Powinieniś pisać powieści ze szczególnym akcentem na opisy przyrody.''Umiejętność streszczania się to cecha geniuszu'' -pisał onegdaj Goethe.Weż to sobie do serca - przynajmniej na tym portalu.
0
Anna23:31, 5 czerwca 2010
Święte słowa Nostradamusie. To P24 namawia Wojtaszka do chamskiego zachowania. To P24 spreparowało list i podrzuciło go na stronę Zakładu Gospodarczego i wreszcie to P24 wmawia ludziom (cytując rzecznika PRP) te wszystkie pie***ły które wygłaszają urzędnicy.

Tylko co wy tu robicie - o prawi i szlachetni? Dlaczego tu przyłazicie, prowokując ludzi swoimi głupimi wpisami do reakcji? To taka ewangelizacja prowadzona w imieniu urzędu miasta? Szkoda tylko, że wam za to płacą z moich podatków.
Boli, że portal taki popularny i bije na łeb wszystkie posłuszne wam media? Oj boli.

Panie burmistrzu! Czekam na reakcję w sprawie zachowania pana podwładnego! Ten człowiek uderzył w godność radnego!
Panie prokuratorze! Cóż to? Nie uznaje pan publicznej informacji za podstawę do wszczęcia dochodzenia?? Co z wami ludzie? W tym liście jest mowa o podejrzeniu o molestowaniu dzieci. No jasny gwint! Ludzie do roboty!!
0
Nostradamus23:04, 5 czerwca 2010
"Zwykła propaganda ma niewiele wspólnego z obiektywizmem i jeszcze mniej z prawdą" - twierdził jej "mistrz" Joseph Goebbels, minister propagandy III Rzeszy. Za nim te słowa permanentnie wypowiada jeden z radnych miejskich. Kłamstwo jako kamień węgielny otoczono nadzwyczajną, gęstą osłoną propagandową. Zdawano sobie sprawę, że nawet niewielkie przebicie prawdy grozi katastrofą.
Istotnym impulsem rozkręcania propagandowej spirali nienawiści względem osoby KW są artykuły zamieszczane na p24 i interpelacje niektórych radnych.
Ostatecznie to jednak KW okazuje się zwycięzcą, swoistym symbolem prawdy przeciwstawionej morderczej propagandzie - pozostającej na usługach sterowanych przez MJ twardogłowych usłużnych. Do dziś nie wiadomo jak skończył się zapowiadany proces MJ przeciwko LJ. Proces ten był zapowiadany jako nius przez p24 ale choć się dawno zakończył do dziś nie podano jego rozstrzygnięcia. Propaganda przegra, a wraz z nią legnie w gruzach cały system, który ją osłania.
0
mieszkaniec oswiecony15:07, 5 czerwca 2010
AS , Szarotka i te kilka ślicznotek ! Skończcie wreszcie ściemniać. Pogadajcie sobie przy kawie o pierdołach i datach. Ważne jest sedno sprawy a nie wasze bzdety. Wy o głupotach a to ważna sprawa . Naszym radnym chodzi po głowie dwór i kolesie MF . Zostawimy to tak biernie. Trzeba to dworsie kumoterskie towarzystwo rozpedzić i przepedzić, bo nic z tego miasta nie zostanie. /.../
0
szarotka13:41, 5 czerwca 2010
As też jestem piłkarzem i też codziennie wchodzę na stronę i jakoś przed 1 czerwca nie widziałem takiej informacji więc nie ściemniaj tutaj i nie udawaj że było wcześniej bo na pewno nie opublikowano w maju jak mówisz..idź lepiej potulnie do pracy w urzędzie w poniedziałek i powiedz szefowi że ukochany dyrektor nabroił i pasuje coś zrobić bo słupki lecą w dół
0
informatyk13:32, 5 czerwca 2010
AS oja da się cofnąć datę..spytaj każdego informatyka jest to bardzo proste..ale i ławte do sprawdzenia...więc Ty nie wprowadzaj ludzi w błąd...a tak wogóle to skoro jesteś piłkarzem to jest taki też As piłkarz wśród radnych od burmistrza to Ty?Andrzeju?
0
koleś MF07:57, 5 czerwca 2010
Widocznie rzecznik burmistrza MF - PRP nie ma czasu by w jego imieniu odpowiedziec sensownie gdy burmistrz chowa głowe w piasek.,jak zwykle zreszta jak chodzi o jego kolesia, górala z zabierzowa KW. Nic mu nie zrobi , jak było i po poprzedniej sprawie , gdy grał KW na nosie radnym z KR . Nie liczcie na to. To muszą załatwić wyborcy i to dosadnie. Klika sie trzyma.
0
AS23:35, 4 czerwca 2010
No tak na potwierdzenie tego o czym pisałem odezwał się (brzuszek?) i oczywiście w myśl swojego ulubionego bohatera (Gebelsa) podszył sie pode mnie.
Zacytuję tego pana:
Dobra, macie rację.Rozumiem, że wcześniej tej informacji nie było bo była powódź...
itd.
Wstyd że ktoś podszywający się pod kogoś innego wykorzystuje w tej dyskusji wątek tragicznej powodzi.
Wstyd bo np. na uczelni którą skończyłem czyli KULu inaczej wykładali.
Teraz inni wykładają się na tej wykładni.
Tonący brzydko się chwyta.
Nie chcę być nudny ale włączając się do dyskusji starałem się być obiektywny. Widzę że niestety się nie da.
0
Szymon23:25, 4 czerwca 2010
Tak tak "AS" w bardzo złe towarzystwo wpadł pan Andrzej. Przejrzyj sobie funkcje które pełni i będziesz miał obraz tej grupy.
A spisek polega na tym, że P24 namówiło dyrektora Wojtaszka do napisania tego listu? Człowieku - przerażasz mnie.
0
AS23:22, 4 czerwca 2010
Dobra, macie rację.Rozumiem, że wcześniej tej informacji nie było bo była powódź i wszyscy się skupili na wodzie. Zdawało się nam, że nikt jej nie zauważy. Nawet radny JW. Starałem się, nie wyszło. Mój dyrektor źle zrobił. Chciałem ratować sytuację. Ale ten wredny zmanipulowany portal ja wyniuchał. Co za wstyd.
0
AS23:11, 4 czerwca 2010
Nie Szymonie nie masz racji
Tej informacji nie "załatwili specjalnie na ten czas" pan Kalata i pani Dziubas, żeby tylko wszyscy zapomnieli o ich sprawie i zajęli się dyrektorem ZGZiR. Pan Kalata jest przyzwoitym człowiekiem który wpadł w złe towarzystwo.
Ta informacja pojawiła się nieprzypadkowo teraz. W jednym się z Toba zgadzam. To jest spisek.
0
wyborca23:11, 4 czerwca 2010
Polecam - na stronie Urzędu Miasta jest interpelacja radnego Jerzego Wcisło w sprawie: administrowania obiektem sportowym "lodowisko w Nowym Targu" z datą 10-05-2010. I jakoś nie ma tam odpowiedzi na nią. Wstyd panie burmistrzu za swojego podwładnego? Słusznie. Teraz trzeba wyciągnąć konsekwencje.
Nie wolno pozwalać na takie traktowanie ludzi. Podobno miał go Pan już kiedyś dyscyplinować? I co - nie poskutkowało. To zmieńże Pan metody. Co z Pana za szef, skoro toleruje Pan takie zachowanie? Bo nie wierzę, że Pan je popiera. Mam dla Pana szacunek. Dlatego czekam na reakcję.

Z poważaniem - wyborca
0
Szymon23:02, 4 czerwca 2010
Czekam na reakcję burmistrza. Tego nie można tak zostawić.

ps. AS masz rację. Tę informację "załatwili specjalnie na ten czas" pan Kalata i pani Dziubas, żeby tylko wszyscy zapomnieli o ich sprawie i zajęli się dyrektorem ZGZiR. To był przekąs. Powinieneś stary coś zrobić z tymi swoimi teoriami spiskowymi. Można to chyba leczyć ...
0
Mariusz23:00, 4 czerwca 2010
Bez dwóch zdań. Manipulowanie informacją o terminie odpowiedzi na interpelację przekroczyło wszelkie granice przyzwoitości.
0
Jadwiga22:54, 4 czerwca 2010
Bez dwóch zdań. Zachowanie dyrektora przekroczyło wszelkie granice przyzwoitości.
0
AS22:39, 4 czerwca 2010
Andrzeju Z wcześniej udawałeś pracownika ZGZiR (tusza nie puszcza) teraz znowu udajesz tym razem Andrzeja Z. Cytujesz Gebelsa który już był tu cytowany przez felietonistę ORA. I w tym wypadku podobieństwo nie jest chybione. Nie pochwalam Wojtaszka i tego co napisał.
Ja dyskutuję nad faktem manipulowania informacją którą ty co najmniej od 10 dni posiadasz (czyli p24 także) a wciskasz kit że nikt nic o tym nie wiedział. Prawda nas wyzwoli. A prawda w tym wypadku jest taka że informacja na stronie ZGZiR wisi od 25 maja czy tego chcesz czy nie. To że się ją wyciąga teraz nie jest przypadkiem.
0
koleaś MF20:25, 4 czerwca 2010
AS nie pieprz , bo przepieprzysz. Bredzisz chłopie , a wiedzy to ci brak. A czym to niby wyróżnia sie gospodarka Twojego idola KRzycha od gospodarki Kicinskiego. Obaj po jednych pieniądzach. Jak gospodaruje to wszyscy widzą . TZN . nie gospodaruje , a pracownicy wreszcie zaczynają mówić i bez bojażni . To dopiero początek . Taki sobie wstęp. I tak trzymac!!!.
0
Andrzej Z.19:57, 4 czerwca 2010
AS - daj już sobie spokój. Tylko się ośmieszasz. Odpowiedz na zadane Ci pytania i przestań ściemniać.
1. P24 podało jako pierwsze informację o dyrektorze szpitala. Więc co tu za "ukrywanie"?
2. Skoro sprawa z Wojtaszkiem i jego liścikiem do radnego jest taka stara to dlaczego nikt wczęsniej tego nie ruszył?
Daj se siana. Stosujesz metody szefa propagandy III Rzeszy - "powtarzać kłamstwa tak długo aż naiwniacy uwierzą"? Zresztą pewnie tak się upierasz przy tym rzekomym ściemnianiu przez redakcję, bo wiesz o co kaman. Sam chcesz odwrócić uwagę od tego co ważne.
A ważne jest SKANDALICZNE ZACHOWANIE dyr. Wojtaszka. Amen.
0
młokos19:22, 4 czerwca 2010
Wy wszyscy co tu bluzgacie na tego biednego czlowieka i z ta bardzo smutna mina wiedzcie ,ze on ma za sobą najwazniejsza osobę w miescie/ jeszcze do wyborów/ to napewno po raz kolejny nawet wlos Krzysiowi nie spadnie z glowy , ale za to spadnie glowa najwazniejszego goscia w miescie -burmistrza MF. To mozemy my mlodzi sportowcy wam obiecać. Nic go juz nie uratuje , bo działamy w tej chwili zgodnie.Wszyscy się doczekają i jego pracownicy i sportowcy i korzystajacy z obiektów . Wszyscy - to już przebrało swoja miarę.
0
AS19:18, 4 czerwca 2010
do pracownika ZGZiR (najpewniej byłego) nie wprowadzaj ludzi w błąd. Nie da się cofnąć daty wprowadzenia informacji, która zawisła na stronie ZGZiR 25 maja. Redakcja celowo wyjęła królika z kapelusza teraz żeby odwrócić uwagę od długu szpitala i odejścia Kicińskiego. Tak dla kontrastu że Kiciński odszedł a Wojtaszek został. Róznica między Kicińskim a Wojtaszkiem jednak to jakieś 46 milionów zł zadłużenia (tyle się przypisuje K faktyczny dług szpitala to ok. 80 mln). I to by było na tyle.
Reklama
0
Baśka18:03, 4 czerwca 2010
Kogo obchodzi od kiedy info wisi na stronie lodowiska?? Dobrze że w ogóle sprawa jest nagłośniona. Ciekawe, że nie ma tej interpelacji na stronie UM. Sprawdzone! Inne odpowiedzi są a tej wulgarnej i pełnej pomówień nie ma!
Ten radny miał mój głos. Domagam się od przełożonego pana Wojtaszka - ukarania swojego podwładnego. Albo skierowania sprawy do prokuratury. Natychmiast.
Słuchaj AS - nie wywijaj kota ogonem. Zapytaj dlaczego nikt więcej o sprawie nie napisał. To jest skandal. Usłużne burmistrzowi gazety ukrywają wpadki jego ekipy. Hańba i tyle.
0
fanka Janka P.17:49, 4 czerwca 2010
Krzysztof Wojtaszek przesadził. Powinien ponieść konsekwencje swojej impertynencji.
0
Mirek z Urzędu Miasta17:47, 4 czerwca 2010
Do Dymisji z nim! do Sądu z nim!Tępić chamstwo!!!
0
pracownik ZGZiR17:44, 4 czerwca 2010
data publikacji na stronie zakładu to 3 czerwca rano, a po tekście w podhale24 Wojtaszek nakazał zmienić daty publiakcji na stonie, aby niby jego stronnicy z urzędu miasta pisali, że podhale tak późno pisze i jest stronnicze. w zakładzie wszyscy mamy dosyć już Dyrektora i oby ten chamski, kolejny, jego występek sprawił, że przestanie być naszym szefem.
0
AS13:29, 4 czerwca 2010
Jenka informacja na stronie ZGZiR wisi od 25 maja - gram w piłkę i codziennie sprawdzam terminarz. Zobacz sobie na datę wprowadzenia (u góry) i przestań robić wodę z mózgu. Jak już łżesz to z głową.
0
Jenka12:21, 4 czerwca 2010
I jeszcze jedno - praktycznie co drugi dzień jestem na stronie ZG ZiG. Ciekawe, że wcześniej tej odpowiedzi na interpelację nie widziałam. Dopiero we wtorek 2 czerwca.
Oczywiście AS mi odpisze, że to wina wicka - który odpowiada za to, że mam słaby wzrok i nie mam dostępu do okulisty.
0
Jenka12:17, 4 czerwca 2010
SA - wybacz, ale nie chce mi się dyskutować z kimś, kto szuka sensacji, gdzie jej nie ma. Usiłujesz ukryć prawdziwą wartość informacji - o karygodnym zachowaniu dyrektora ZG.

O "sile Twoich argumentów" może świadczyć chociażby fakt, że dla Ciebie między 25 maja a 3 czerwca - minęły 2 tygodnie. Zabrakło paluszków do liczenia? A może sensownych argumentów?

I jeszcze jedno - panie radny Wcisło - jeśli Pan nie zareaguje, to znaczy, że można Panu bezkarnie pluć w twarz. A to obraża także wyborców, którzy na Pana głosowali.
0
AS11:49, 4 czerwca 2010
Jenka nie jest ważne w tym momencie zachowanie czy je pochwalasz czy też nie. Ważna jest data zamieszczenia na stronie ZGZiR (nie data pisma) a to jest 25 maja czyli dwa tygodnie temu. W przypadku Kicińskiego redakcja zareagowała natychmiast w przypadku Wojtaszaka czekała na specjalną okazję aż dwa tygodnie?
0
Jenka10:40, 4 czerwca 2010
Do AS - data na piśmie akurat jest bez znaczenia. Odpowiedź na interpelacje zawieszono w tych dniach. Poza tym - dlaczego nikt wcześniej tego nie ujawnił - skoro to taka "stara sprawa"? Słyszałeś o tej sprawie? Jakieś inne medium o tym napisało? Ja nie widzę. Podhale24 pierwsze to wyciągnęło. I też jako pierwsze napisało o odejściu dyr. szpitala. Sprawdź sobie daty a potem - udawaj oburzenie że to niby odwracanie uwagi.

I co masz z tego, że umniejszasz skandaliczne zachowanie urzędnika?? Dlaczego go bronisz? Wstydź się. Każde takie zachowanie zasługuje na potępienie.
0
kuzynMF09:36, 4 czerwca 2010
A coż to Krzychu taki smutny? Przecież burmistrz nie da mu krzywdy zrobić. No, Krzychu uśmiechnij się - będzie dobrze
0
AS09:19, 4 czerwca 2010
Na stronie ZGZiR odpowiedź na interpelację wisi już 10 dni. Dziwne że dopiero teraz ktoś to wyciąga. Widać jasny związek z odwracaniem uwagi od szpitala który stacza się po równi pochyłej.
0
koleś MF06:44, 4 czerwca 2010
Kobieto - ty takze nadajesz sie do lekarza.Łączysz dwie sprawy , ktore nic z soba nie mają wspólnego. To jest normalna procedura - dziś interpelacja - za miesiąc odpowiedz. Popieścilo cie kobieto.
0
spacerkiem po mieście22:19, 3 czerwca 2010
Do "lola-tola"
1. "Skoro taka odpowiedż, toznaczy że musiała być równie udane pytanie"....
Nic nie usprawiedliwia takiego zachowania urzędnika. Jeśli został przez radnego obrażony jego interpelacją - to powinien zareagować - występując na drogę administracyjną. A na pewno nie wolno mu się tak zachowywać w stosunku do osoby, która ma mandat społeczny do wykonywania swoich obowiązków.

2. "a ktoś z was był na sesji gdzie rajcują nasi rajcy Radni"
Tak. Bywam regularnie.

3. "Tak wszystko piszecie i mądrzy jesteście a pewnie nikt nie wie co to jest ustawa samorządowa"
A co ma ustawa samorządowa do sugerowanych przez dyrektora "chorobliwych zainteresowań" radnego"? Wspomniana ustawa ma za to pewien związek z ochrona dobrego imienia radnego. I mam nadzieję, że pan Wcisło z niej skorzysta.

Do "soni"
Nie pisz głupot. Interpelacja została zgłoszona miesiąc temu - odpowiedź na nią ukazała się TERAZ. Sprawdź może najpierw, a potem wszczynaj raban.
0
sonia22:12, 3 czerwca 2010
Sprawa sprzed miesiąca a tu nagle trach. Typowe odwracanie uwagi od problemów szpitala. 80 milionów długu to jest problem a nie jakieś dyrdymały KW
0
lola-tola21:52, 3 czerwca 2010
tak się tu wszyscy wysilacie, a ja bym chciał przeczytać co Pan Wcisło napisał. Skoro taka odpowiedż, toznaczy że musiała być równie udane pytanie. Poza tym wszyscy tak piszecie, a ktoś z was był na sesji gdzie rajcują nasi rajcy Radni. Tak wszystko piszecie i mądrzy jesteście a pewnie nikt nie wie co to jest ustawa samorządowa. Ludzie wy tylko wiecie co i jak wam nternet zaprezentuje i co zaprezentuje.
0
piotr21:26, 3 czerwca 2010
I potwierdziło się to co myślałem - Wojtaszek jest skończonym ***!!!!. Pan Wcisło powinien pozwać go do sądu za takie nieuzasadnione bzdury!!!!

Obrażanie ludzi w komentarzach też może się skończyć w sądzie. Zaryzykujesz Piotrze? Admin
0
hokeista , ole były20:39, 3 czerwca 2010
Tak tu większość z was pisze jakby to był pierwszy "występ" pana Krzycha i także pierwszy występ burmistrza MF- jego pryncypała. Nie tak dawno szły jeszcze lepsze wasze teksty ,wyrażające wasze "oburzenie" i co od tego czasu się zmieniło w zachowaniu tego ***, bo jak inaczej można nazwać te zachowania , powtarzające się co pewien czas. To świadczy o pewnej chorobie tego ojca dyrektora. Przecież takimi symptomami ta choroba się objawia.Moim zdaniem Pan Jerzy powinien sprawę oddać do Sądu i do Komisji Rewizyjnej RM , aby z urzędu wplynneła na burmistrza i doprowadziła do zdymisjonowania "ojca dyrektora" .Ale to też chyba mżonka , bo przecież
zachowanie Krzycha wobec Komisji nie tak dawno , nie bylo lepsze , a jeszcze bardziej wulgarne i MF nic nie zrobił w tej sprawie. Pozostaje kartka i urna wyborcza i to jedynie rozwiąże ten pat,bo inaczej nic nie wskuramy moi drodzy.Tak trzeba zadziałać.
0
vvv120:01, 3 czerwca 2010
A co na to Pan Przewodniczący Rady? Pewnie gdyby nie był z układu Fryźlewicza to w interesie szeroko pojętej demokracji i poszanowania prawa a nade wszystko woli społeczeństwa właśnie jako przewodniczący powinien w trybie pilnym wymóc na burmistrzu natychmiastowe zwolnienie Wojtaszka.
Mówię głośno - czas na zmiany! Ludzie otwórzcie oczy i uszy! Bo to nie jakieś PWSy, PiSy, PełO a ludzie, którzy mają kręgosłup i widzą nasze miasto w lepszej kondycji i na wyższym poziomie rozwoju niż blaszane budy i syf na targowicy. Nie wierzcie tym mędralom, którzy wmawiają nam że nie ma alternatywy i ten układ jest nie do ruszenia.
0
monika19:52, 3 czerwca 2010
Ciekawe czy Pan burmistrz nadal będzie stawał murem za Wojtaszkiem. to się nadaje do sądu
0
młody19:49, 3 czerwca 2010
kolec jeśli uważasz ze garstka ludzi korzysta lub chciałaby korzystać z lodowisku lub stadionu to jesteś w błędzie. Ale to typowe dla społeczniaków którzy oprócz telewizora w swoim domu nie widzą niczego innego. Wg Ciebie najlepiej to zaorać wszytko a ludzie niech piją i ćpają. Przynajmniej miasto będzie miało spokój z wydatkami...
0
supra19:48, 3 czerwca 2010
no to wreszcie ppr się wykaże w sytuacji ogromnego kryzysu zaufania jaki wywołał po raz kolejny pupil burmistrza ...

na lokalnej scenie kandydatów kiciński strzela w kolano jachymiaka a wojtaszek podkłada nogę swojemu przyjacielowi, który i tak się chwieje w nerwowych konwulsjach jak tu przetrwać zbliżającą się miejską burzę no i alternatywnie kalata ośmiesza pis - gdzie my żyjemy!
0
Yaro19:06, 3 czerwca 2010
Dziwię się,że takiemu marnemu fachowcowi a zwłaszcza marnemu człowiekowi powierzono tak ogromny zakres odpowiedzialności.Przeciez on się do niczego nie nadaje.mgr inż przed nazwiskiem o niczym nie świadczy. A świadczy zaś bałagan w miejskiej zieleni tzn zniszczenie tego co było np na "dróżkach" zarastające chodniki, rozjechane przez samochód zbierajacy śmieci wszystkie zieleńce, krzywe drzewa (brak podparcia) zwisające i niszczące te świeżo posadzone, a to koszty przecież.Ja rozumiem,że to nie bezpośrednio Pan Wojtaszek ale jaki pan taki kram i to on odpowiada za swoich pracownikó, a za niego Burmistrz. Zbierzmy tu wszystkie zaobserwowane mankamenty Pana Wojtaszka o chamstwie nie wspomnę bo z tym to chyba załatwi się Pan Wcisło. Chamstwo to mało powiedziane, jest to pomówienie przez urzędnika państwowego o poważne zboczenie zagrożone wysoką karą ze ścigania prokuratorskiego. Prokurator winien wytoczyć śledztwo Panu Wciśle a burmistrz wywalić Wojtaszka na zbity pysk.
0
nowotarżanin18:25, 3 czerwca 2010
Znam Pana Jureczka od ponad 20 lat. To co tu wyczytałem po prostu jest dla mnie szokujące. Człowiek, który naprawdę wiele zrobił dla młodych ludzi poświęcając swój prywatny czas nie raz pieniądze atakowany w ten sposób?
Po pierwsze ta sprawa winna znaleźć finał w sądzie, tego typu oskarzenie w dzisiejszych czasach to nie jest popularny ostatnimi czasy skrót myślowy lecz bardzo poważne oskarżenie. Po drugie ten dyrektor przecież chyba ma kogoś nad sobą. Słyszy się że jest protegowanym burmistrza. ładną wystawił mu laurkę. Zastanowię się lepiej przed tymi wyborami
0
nowotarzanie18:07, 3 czerwca 2010
Gocha to nie odwracanie tylko obowiązek radnego i chamska odpowiedz pseudo dyrektora..do dymisji jak nie zrobi tego burmistrz to my nowotarzanie juz znajdziemy sposob na obu panów
0
CZYTELNIK17:33, 3 czerwca 2010
Prostacka i chamska odpowiedź.Od osoby publicznej piastującej stanowisko dyrektora należy wymagać najwyższych standartów zachowania i postępowania, a tu masz próby zastraszania wzięte niemalże z baru piwnego. Pan Dyrektor wyznaje zasadę że najlepszą obroną jest pomówienie i atak. Marny z Pana dyrektor, poziom senatora T.S. możecie sobie Panowie podać ręce.
0
kolec16:42, 3 czerwca 2010
Ta malutkie miasto będzie otrzymywać boiska trawiaste i lodowisko. Puknijcie się w głowy, albo zacznijcie płacić uczciwie za użytkowanie to będziecie mieć remonty a nie tylko jałmużny i zniżki dla każdego a wyników jak nie było tak nie ma w polskiej piłeczce... Społeczeństwo będzie wam łożyć coby chłoptasie mogli sobie pokopać piłeczkę, wzruszające naprawdę…Lodowisko też miasto ma utrzymywać dla garstki fanatyków, na meczach tylko chamstwo i nic z tego nie ma. Basen by wreszcie zrobili, z którego każdy mieszkaniec może korzystać a nie garstka chłoptasiów.
0
Gocha16:39, 3 czerwca 2010
Typowe odwracanie uwagi przez PO od nieudolności Jachymiaka i doprowadzenia szpitala do ruiny.
0
kirk16:29, 3 czerwca 2010
haha Dyrektorze, jak zwykle brawa za trafną i dosadną odpowiedź!
0
pws-owiec16:13, 3 czerwca 2010
Wojtaszek po tych słowach do dysmisji i do sądu z nim!!!!!Burmistrzu pokaż klasę i odwołaj natychmiast osobę, która takim chamstwem się popisuje.
0
Anna15:45, 3 czerwca 2010
No to burmistrz ma teraz zagwozdkę. Dalej bronić swojego człowieka, na którego zachowanie były już liczne skargi ze strony radnych, i który po raz kolejny umiał pokazać prawdziwą "klasę", czy też pożegnać się z tym panem. Chyba bym przed wyborami wybrała to drugie, zwłaszcza że jeżeli radny Wcisło zechce, to sprawę w sądzie ma z Wojtaszkiem wygraną. Więc jak panie Marku? Szybka,odważna decyzja czy poplecznictwo chamstwa?
0
Stan15:26, 3 czerwca 2010
/.../.
Natomiast tekst który napisał kwalifikuje sie do prokuratury i będe mocno zdziwiony jeżeli tego Wcisło nie zrobi. Znam J. Wcisło 20 lat i podobne bzdury by mi do głowy nie przyszły. Myślę, że dosyć rządów tej /.../

Naruszenie regulaminu. Admin

0
xyz15:21, 3 czerwca 2010
Panu Krzysiu do twarzy jest w gumofilcach. Lakierki do niego nie pasują. Nawet takich nie ma na świecie, coby pasowały.Pan Krzysiu to prosty chłopak z prowincji. Nie mozna od pana Krzysia wymagac kindersztuby.
0
żenada14:56, 3 czerwca 2010
Pomijam oczywiste chamstwo wypowiedzi dyrektora, wmawianie skłonności pedofilskich radnemu trudno inaczej nazwać
Panie dyrektorze, nie potrafi Pan zamrozić lodu jak trzeba (większość sezonu lód jest miękki lub się rozpływa), w szatniach jest brud
Tym niech się Pan zajmie, a nie wymyślaniem złośliwości wobec radnych
Na marginesie - jak chodzi o kulturę wypowiedzi Dyr. Wojtaszek niczym nie różni się od swojego szefa Burmistrza
0
prawda14:48, 3 czerwca 2010
Pan Wojtaszek po raz kolejny raz pokazał jaki traktuje ludzi i że ma ich głęboko gdzieś. Potwierdził też swoją inteligencję. Atak na radnego, który ma wiele społecznych osiągnięć i pomógł wielu młodym ludziom jest pokazem chamstwa i prostoty stałego bywalca imprez i osoby, która nigdy nie odmawia procenicków...Panie Wojtaszek na miejscu radnego Wcisło za takie sugestie od razu bym podjął odpowiednie działania i mam nadzieję, że wreszcie ktoś da panu popalić i skończy się pana rządzenie, bo poza chamstem nie reprezntuje pan sobą nic a nic.
0
wsi_ok14:38, 3 czerwca 2010
mgr inż. Krzysztof Wojtaszek, dyrektor ...hmmmm,
dobrze, że ten Pan się podpisał bo myślałem, że taki zasób chamstwa i impertynencji byłby godny tylko ciecia od miotły po trzech klasach podstawówki i dwóch wyrokach skazujących. Cóż, życie pełnie jest niespodzianek i patologii. Rozumiem, że na takie dictum, nie pozostaje nic innego burmistrzowi jak tylko zdymisjonować niesfornego pracownika, który chcąc nie chcąc właśnie jego reprezentuje.

Panie Krzysztofie, jak mniemam jest Pan już dużym chłopcem i nie ma obowiązku zajmowania się z przymusu służbą na rzecz społeczeństwa - na prawdę, proszę mi uwierzyć. To będzie ulga. Owce czekają. A to co Pan robi to istny folwark zwierzęcy, o którym nawet Orwell nie miał pojęcia.
0
kibic14:24, 3 czerwca 2010
"na lodowisku dzieje się dobrze" - dobre sobie,większego kłamstwa dawno nie słyszałem,może należało by się spytać tych,którzy z tego lodowiska korzystają panie Wojtaszek? Termin rozmrażania lodowiska co roku jest odgórnie narzucany,niezależnie od kalendarza rozgrywek młodszych grup i nie ma zmiłuj,dobrze pan o tym wie.Nie inaczej było zresztą i w tym roku.O tym,że młodsi kąpią się po treningach w zimnej wodzie,po czym idą na lekcje to już nie wspomnę.Chwalić się trzeba mieć czym.
0
balon13:56, 3 czerwca 2010
Wojtaszek weź se na wstrzymanie i idz się chłopie lecz. Nie chwal się tyle bo raz że to nie ładnie a dwa nie jest tak wcale różowo jak piszesz.
0
won MF12:54, 3 czerwca 2010
Pan Wojtaszek to się się weźmie za remont lodowiska! stadion też powinien zostać zmodernizowany bo odkąd Podhale zaczyna grac w piłkę to coraz więcej ludzi chodzi na mecze. W czerwcu sparing gra tu Wisła, aż wstyd że będzie się on odbywał w takim dziadostwie!
0
ciężko z takimi ludźmi w mieście...12:37, 3 czerwca 2010
Pan Wojtaszek niech wspomni o hartowaniu się młodych w zimnej wodzie. O problemach z mrożeniem, syfie i brudzie na hali. A może powie o traktowaniu użytkowników stadionu przy Kolejowej? Tam piłkarze są traktowani jak intruzi chcący tylko zniszczyć piękną trawkę. Widać że pan Wojtaszek woli troszczyć się o zieleń niż o sport. Polecam zajęcie się ogrodnictwem a nie obiektami sportowymi. Tak na marginesie MOSiR powinniście dawno wyremontować bo to gorszy syf niż nasze lodowisko.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
13
06.2025
Nie przegap!
01
06.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
maj
31
Sobota
Imieniny:Anieli, Marietty, Petroneli
Kliknij po więcej