- To jest wartość informacji prasowych, oczywiście bez płatnych reklam, bilbordów i bez wyścigu Tour de Pologne. Promocja, jaką dostarcza miastu ta impreza, wyceniona jest przez Czesława Langa na 800 tysięcy złotych – mówi Beata Majcher, dyrektorka Zakopiańskiego Centrum Kultury. – Taką wartość, czyli to 8 mln zł, osiągnęliśmy podczas dwóch miesięcy sezonu wakacyjnego z informacji, jakie płynęły z Zakopanego. Łącznie wywiadów, relacji i artykułów prasowych było ok. 4 tys.
Jak tłumaczy Majcher, Instytut Monitorowania Mediów wylicza wartość takich materiałów prasowych na podstawie tzw. ekwiwalentu reklamowego. Czyli odnośnikiem jest tutaj cennik i cena, jaką musiałoby zapłacić miasto, jeśli chciałoby w danym medium wykupić odpłatnie reklamę. W wyliczeniach brana jest pod uwagę chociażby liczba odwiedzin na stronach internetowych, wielkość materiału prasowego i czas antenowy, w którym pojawia się m.in. nazwa Zakopane, Tatry, a nawet nazwisko burmistrza.
js/
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas