O Zakopanem dużo się pisze i mówi w kraju - podhale24.pl
Sobota, 4 maja
Imieniny: Floriana, Moniki, Grzegorza
Szczawnica
Clouds
18°
Wiatr: 11.232 km/h Wilgotność: 38 %
Clouds
19°
Wiatr: 12.096 km/h Wilgotność: 57 %
Clouds
19°
Wiatr: 12.096 km/h Wilgotność: 39 %
Clouds
19°
Wiatr: 11.628 km/h Wilgotność: 41 %
Clouds
21°
Wiatr: 11.772 km/h Wilgotność: 46 %
Clouds
19°
Wiatr: 10.044 km/h Wilgotność: 37 %
Jakość powietrza
80 %
Nowy Targ
92 %
Zakopane
48 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 40 | 80 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 46 | 92 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 24 | 48 %
12.10.2016, 18:20 | czytano: 3051

O Zakopanem dużo się pisze i mówi w kraju

Informacje na temat Zakopanego, jakie w ciągu wakacji pojawiły się w polskich mediach, wyceniono na 8 milionów złotych. To łączna wartość relacji telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych, obliczona tak, jakby to była płatna reklama miasta.

- To jest wartość informacji prasowych, oczywiście bez płatnych reklam, bilbordów i bez wyścigu Tour de Pologne. Promocja, jaką dostarcza miastu ta impreza, wyceniona jest przez Czesława Langa na 800 tysięcy złotych – mówi Beata Majcher, dyrektorka Zakopiańskiego Centrum Kultury. – Taką wartość, czyli to 8 mln zł, osiągnęliśmy podczas dwóch miesięcy sezonu wakacyjnego z informacji, jakie płynęły z Zakopanego. Łącznie wywiadów, relacji i artykułów prasowych było ok. 4 tys.

Jak tłumaczy Majcher, Instytut Monitorowania Mediów wylicza wartość takich materiałów prasowych na podstawie tzw. ekwiwalentu reklamowego. Czyli odnośnikiem jest tutaj cennik i cena, jaką musiałoby zapłacić miasto, jeśli chciałoby w danym medium wykupić odpłatnie reklamę. W wyliczeniach brana jest pod uwagę chociażby liczba odwiedzin na stronach internetowych, wielkość materiału prasowego i czas antenowy, w którym pojawia się m.in. nazwa Zakopane, Tatry, a nawet nazwisko burmistrza.

js/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
edek12:35, 13 października 2016
Najlepszą reklamą są padające konie na drodze do morskiego oka tak trzymać TVN robi dobra reklamę
ela209:52, 13 października 2016
Nie ważne co piszą dobrze czy źle byleby tylko pisali. Na tym polega reklama.
.....07:51, 13 października 2016
To tyle co ekwiwalent reklamowy klubu Podhale Nowy Targ.
Wkurzony Zakopian.22:51, 12 października 2016
Na pierwszym miejscu dojazd do Zakopanego (wątpliwa reklama) ceny za pare frytek, drożej jak w Londynie, most w Białym Dunajcu, miliony w świecie fociek i oscypki z mleka wełnianych krów.(łącznie wywiadów, relacji i artykułów prasowych było ok. 4 tys. OK. a ile pozytywnych?).
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas