Strajk nauczycieli - podhale24.pl
Czwartek, 26 grudnia
Imieniny: Szczepana, Dionizego,
Jabłonka
Clouds
-2°
Wiatr: 3.456 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 1.548 km/h Wilgotność: 46 %
Clouds
-4°
Wiatr: 3.564 km/h Wilgotność: 77 %
Clouds
-3°
Wiatr: 3.132 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
-1°
Wiatr: 1.836 km/h Wilgotność: 49 %
Clouds
-1°
Wiatr: 6.012 km/h Wilgotność: 59 %
Jakość powietrza
380 %
Nowy Targ
118 %
Zakopane
174 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Zła
PM 10: 190 | 380 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 59 | 118 %
Rabka-Zdrój
Umiarkowana
PM 10: 87 | 174 %
31.03.2017, 13:18 | czytano: 6654

Strajk nauczycieli

Część nauczycieli z Podhala przyłączyło się do ogólnopolskiej akcji protestacyjnej, której organizatorem jest Związek Nauczycielstwa Polskiego.

Na terenie powiatu nowotarskiego strajkują nauczyciele z siedmiu szkół, w tatrzańskim z dwóch. Protest spowodowany jest mającą wejść od 1 września reformą systemu oświaty, która spowoduje likwidacje gimnazjów.

- Strajkują nauczyciele w Nowym Targu w Szkole Podstawowej nr 2 i Gimnazjum nr 2 oraz gimnazjach w Klikuszowej, Ludźmierzu, Krempachach i Rabie Wyżnej - poinformowała Romualda Prośniak, szefowa oddziału ZNP w powiecie nowotarskim.

W powiecie tatrzańskim na protest zdecydowało się Gimnazjum nr 1 w Zakopanem i Zespół Szkół Podstawowych i Gimnazjum w Białce Tatrzańskiej.

js/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
ja21:31, 5 kwietnia 2017
Ej Pani nauczycielko z powołania.
Nic mądrego nie wypociłaś z siebie w tym komentarzu.
Żenada, opieprzacie się i tyle. Weekendy,święta, ferie ,wakacje i reszty nie mogę się diczyć.
Opamiętajcie się.
0
Władek22:43, 3 kwietnia 2017
Przeczytałem wszystkie komentarze, jedno powiem, jak Wy się nienawidzicie to aż strach, możecie się jeszcze pozabijać i przyniesie Wam to wszystkim ulgę. Politycy napuszczają jednych na drugich a my się dajemy.
0
:D11:47, 3 kwietnia 2017
nauczycielka z powolania , a na tych studiach to języka polskiego nie uczyli ?
0
Andrzej11:45, 3 kwietnia 2017
Jędruś - nie spociłeś się za bardzo pisząc ten " esej" ? Krótko, bo nie załapałeś cyt.z ciebie "Zapomniałeś że reformę wprowadzał rząd UW i AWS (po rozpadzie PO i PiS), " - łapiesz swój błąd czy jak każdy zagorzały leming będziesz szedł w zaparte?
Co do reformy- twoja fascynacja faktem że opozycja może poprzeć reformy rządu i mówienie o tym jak by to był pomysł Kaczyńskiego i dla niego ten biedny rząd i Buzek to zrobił , jest żałosna i śmieszna zarazem - ale potwierdzająca jedno - KODofile to beton który po 8 latach lania im w twarz dalej twierdzą że to był deszcz i "na złość" Kaczyńskiemu będą bronić zdrajców, przestępców, UBecje i mafijnych układów w sądownictwie - na szczęście jesteście w opozycji i długo z niej nie wyjdziecie.
0
babcia08:02, 3 kwietnia 2017
do wszystkich krytykujących oświatę - proponuję zlikwidować oświatę. Lepiej rządzi się głupim narodem. Dołożyć pieniądze do 600+.
Zbliżają się Święta. Zajmijcie się porządkami w swoich sercach i domach.
Najlepsze życzenia z okazji Pięknych Świąt przesyła babcia
0
zzz20:23, 2 kwietnia 2017
zwolnic połowe darmozjadów z oświaty
0
Literat17:20, 2 kwietnia 2017
Do rodzic- Po co się będziesz brzydzić szkołą i nauczycielami? Jest przecież nauczanie domowe. Ucz swoich geniuszy, co zadania domowego nie potrafią zrobić, sama, w domu. Przecież już to robisz. Powodzenia. Twoje dzieci napewno zostaną profesorami. ;-) W d... się przewraca.
0
rodzic15:40, 2 kwietnia 2017
Ja też powinienem strajkować bo mam troje dzieci i codziennie nauczam ich po szkole po 4,5 godzin bo nieradzący sobie nauczyciele zadają połowę materiału do domu. Brzydzę się wami /.../.
0
nauczycielka z powolania12:27, 2 kwietnia 2017
Brak słow... Wszyscy nam tak zazdroszcza tych wakacji... Drodzy Rodzice nikt Wam nie broni zmienic kwalifikacje i zatrudnic sie w szkole. Studiowalam 8 lat ( 3 kierunki), caly czas sie szkole i wydaje na to pieniadzs. W pracy nie mam czasu nawet wypic kawy, wydaje pieniadze na pomoce, tusze, papier. Siedze codziennie w papierach po 2 h w domu ( polroczs i koniec roku to dodatkowo zarywam nocki). A Wy drodzy Rodzice zamiast wychowac dzieci poslalibyscie je do szkoly na 12 h zeby miec spokoj. Wam tez kazano tyle godzin w szkole siedziec za mlodu? Mowicie wycieczki krajoznawcze... Wierzcie mi, na wycieczke to ja wole jechac sama. Zapraszam do zostania opiekunem na wycieczce. Przekonacie sie jak milo jest pilnowac 10 dziecj na glowe. Rodzice drodzy to Wy dzieci wychowujecie a nie my... Zastanowcie sie zanim napiszecie, ze Wasze dziecj powinny siedziec w szkole 40h. Aaaaa no i zarabiam 1900 zl przy pelnym etacie... Pozdrawiam
0
!!!12:12, 2 kwietnia 2017
Do hhh to nie Dyrektor strajkuje tylko nauczyciele. Dyrektor nie ma prawa zniechecać do strajku ani mu zapobiegać. Pod karą grzywny. Wynika to z przepisów ustawy o sporach zbiorowych. Dobrej niedzieli życzę wszystkim.
0
hhh10:03, 2 kwietnia 2017
w szkole podstawowej nr 2 w Nowym Targu zmienić jak najszybciej dyrektora bo jest zacofany jak *** wszystkie szkoły nawet na małych wioskach mają dzienniki elektroniczne a nasze dzieci karty wejściowe, super do tyłu ,jeszcze się jej strajkować zachciało. To najgorszy dyrektor o powstania szkoły.
0
Andrzej22:49, 1 kwietnia 2017
okso...masz racje- uwielbiam cie **** :D (poczytaj co to jest "fil/fila") Wy wszyscy KODolubni macie iq na POziomie szympansa?
0
Jędruś22:09, 1 kwietnia 2017
@Andrzej - niestety nie rozumiem fragmentów twojego bełkotu, odniosę się do tych zrozumiałych dla ludzi cywilizowanych. Wiem, że jako przykładny pisak nie dasz sobie wmówić "że białe jest białe, a czarne jest czarne", ale i tak odpowiem na twoje pustosłowie (wciąż nie przedstawiasz faktów), bo cierpliwy ze mnie nauczyciel.

Zakładam, że oczywistym dla ciebie jest, że większość członków rządu UP+AWS weszło w skład PO, ale część tworzyła PiS i tak: Longin Komołowski - minister pracy i polityki socjalnej (przeszedł do PiS), Jan Szyszko - minister ochrony środowiska, zasobów naturalnych i leśnictwa (obecnie ta sama funkcja w PiS), Wiesław Walendziak - minister członek Rady Ministrów, szef Kancelarii Premiera (przeszedł do PiS), Ryszard Czarnecki - minister, członek Racy Ministrów (obecnie europoseł PiS), Jerzy Kropiwnicki - minister-członek Rady Ministrów, prezes Rządowego Centrum Studiów Strategicznych (przeszedł do PiS), oprócz nich, także Czesław Bielecki, Marian Goliński, Marek Kolasiński, Adam Łoziński, Zdzisław Pupa, Czesław Ryszka, Andzej Szkaradek i dziesiątki innych - zbyt wielu żeby tu cytować. Jesteś specem w zakresie wyszukiwarki Google, to sobie znajdź resztę... To oni wprowadzali gimnazja. Wygląda na to, że to jednak tobie lekarz przepisał zbyt słabe psychotropy, poproś o mocniejsze.

Nie chcę się pastwić nad osobą z deficytami mentalnymi, ale dodam tylko - bo mam wrażenie, że nie masz tej wiedzy - że rząd wprowadza w życie uchwały Sejmu. Owszem, premierem rządu był J. Buzek, ale posłem z partii opozycyjnej, głosującym za ustawą o wprowadzeniu gimnazjów był Kaczyński i reszta jego zauszników, dziś w ławach rządowych. To nie ja się mylę, ale tobie brak podstawowej wiedzy. Czyżby twój Google wyszukiwał tylko pro-pisowskie dane?

Niemieckie media może nie podadzą prawdy, ale w pisowskich też jej najwyraźniej nie znajdziesz, więc spójrz na fakty - po reformie stworzono nowe szkoły w Klikuszowej, Nowym Targu, Ludźmierzu i kilku innych ościennych gminach. Po co skoro nie było miejsc pracy dla nauczycieli? Kto miałby w nich pracować? Kto uczyć się? Głupota ma granice, u ciebie ich niestety nie stwierdzam.

Na zakończenie dodam - parafrazując żarcik - że dyskusja z tobą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nie ważne jak dobrze gram, gołąb i tak poprzewraca wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny ze swojej rzekomej wygranej. Jesteś ograniczony, jak ten gołąb, nie znasz faktów, brak ci wiedzy i kultury, ale uparcie wypowiadasz się z przekonaniem o swojej racji, której nie miałeś nawet przez chwilę. Mogę tylko współczuć, tobie aż tak niskiego intelektu, ale przede wszystkim Polsce takiego obywatela. Niestety zapewne równie ochoczo jak tutaj się udzielasz, także głosujesz w wyborach i to tobie, jak i tobie podobnym zawdzięczamy dziś ten polityczny chocholi taniec, wstyd i sromotę na skalę światową, ale także dramatyczny stan finansów państwa, a wszystko to fundują nam rządy plebsu wybrane przez plebs, przez ciebie.
0
brutala prawda18:57, 1 kwietnia 2017
Drodzy nauczyciele nie dziwcie się, że większość społeczeństwa nie popiera Waszego strajku. W Waszych postulatach obok słusznych postulatów dotyczących likwidacji gimnazjów, zmienionego programu nauczania jest również postulat o podwyżce wynagrodzeń. Pewnie dużo wyższe byłoby poparcie społeczeństwa, gdyby nie było tego ostatniego postulatu. Nie ma się co oszukiwać, że za Waszą pracę w porównaniu do innych zawodów otrzymujecie dobre wynagrodzenie. Przecież w Polsce normalnie funkcjonuje 40 godziny tygodniowy czas pracy, a zgodnie z kartą nauczyciela pensum to 18 godzin plus dwie godziny dodatkowe w ciągu tygodnia jest jednym z najniższych w Europie. Ponadto trzykrotnie dłuższy urlop niż inni pracownicy, roczny płatny urlop dla podratowania zdrowia i prawo do wcześniejszej emerytury. Jesteście państwo w grupie zawodów, które mają przywileje jeszcze z poprzedniego systemu tak, jak posłowie, senatorowie, sędziowie, prokuratorzy, górnicy czy służby mundurowe (choć tym ostatnio zmieniono prawa do wcześniejszej emerytury i w efekcie teraz szukają chętnych do pracy np. w Policji). Przecież w innych zawodach również wymagana jest odpowiedzialność, dyspozycyjność, a nieraz praca 24h na dobę. W prywatnym sektorze nie ma płatnych urlopów, nie pracujesz=nie zarabiasz. A ZUS-y i podatki trzeba płacić. Tu nie ma związków zawodowych. Po za tym niestety część nauczycieli nie potrafi uczyć, aby nauczyć dzieci. Rodzice w domu muszą uczyć dzieci, bo najłatwiej jest zadać dużo prac domowych. Nie jest to wina dzieci, że nie nauczyły się w szkole, skoro rodzic w domu potrafi wytłumaczyć dziecku, tak że zrozumie, lub inny nauczyciel na korepetycjach. Potwierdzeniem jest komentarz jednego z nauczycieli "jaka płaca, taka praca". Mam nadzieję, że karta nauczyciela zostanie zlikwidowana, a nauczyciele będą zatrudniani na podstawie swoich kompetencji, profesjonalizmu i efektów w nauczaniu dzieci i młodzieży. Tacy nauczyciele powinni być dobrze wynagradzani za swoją pracę. Niestety obecnie w większości dyrektorzy zatrudniają po układach, znajomych królika. To rodzice powinni weryfikować nauczycieli po efektach ich pracy. Wielu młodych nauczycieli idzie pracować w innych zawodach bo nie mieli przebicia, a może lepiej by uczyli niż inni, ale nie mieli takiej szansy. Dopóki to się nie zmieni nie liczcie państwo na poparcie społeczeństwa.
0
okso17:48, 1 kwietnia 2017
Dla mnie taki Andrzej to typowy tumanofil. Tłumaczy mu się łopatologicznie, ale zakodowany pisowski umysł nie puszcza. Żal, żal, żal...
0
Andrzej14:45, 1 kwietnia 2017
Jędruś...witać że jesteś wielkim fanem i słuchaczem radyjka i TVP :DD ty? zagorzały fan POlsmatu i TuskVisionNetwork? Powiadasz że rząd UW i AWS był po rozpadzie PO i PiS? Hahaha...to co bierzesz strasznie ci szkodzi - zmień lekarza bo ten cię oszukuje :D W 1999r premierem był czołowy obecnie POkemonek - Jerzy Buzek a nie Kaczyński. Ilu nauczycieli straciło pracę dokładnie po wprowadzeniu gimnazjum - wujek Google się kłania(chyba że obsługa cię przerasta) lub rocznik statystyczny - tam są dokładne informacje, których niemieckie media ci nie podadzą - i pierdzielenie że "żaden" nie stracił pracy i "żadna" szkoła nie została zlikwidowana to propaganda której "matołek" ekonomi Petru i Kim Dzong Un by się nie powstydził :DDD
0
skarga14:16, 1 kwietnia 2017
Chcą strajkować niech jadą w niedziele do Warszawy i strajkują a nie robią sobie długi weekend. Widać że tym nauczycielom nie zależy na dobru uczniów tylko swoim. Zlikwidować gimnazja a jak trzeba będzie kogoś zwolnić to w pierwszej kolejności tych co zakłócili pracę szkoły i zostawili dzieci rodzicom którzy musieli wziąć wolne w pracy. PO zlikwidowało 1146 szkół razem z nauczycielami dla czego wtedy nie strajkowali? Wprowadzali gimnazja też nie strajkowali a teraz strajkują jak komuniści każą.
0
koza09:39, 1 kwietnia 2017
I jeszcze jedno. Jak się oddaje władzę w takie ręce/ PIS jasno mówił o reformie oświaty/ to szanowni nauczyciele nie ma co teraz płakać. Przecież wielu z was/ teraz strajkujecie/ ale na PIS zagłosowaliście. To jak to było? Nie przeczytaliście programu wyborczego partii na którą oddaliście głos? Owszem to wielka tragedia ,to co się teraz dzieje. Porównywalna do kradzieży księżyca przez dwóch takich co to wiadomo że na wiele sobie pozwolą.
0
310KM07:33, 1 kwietnia 2017
115KM- tak, to dokładnie było założenie przy POWSTANIU gimnazjów. I bardzo się to udało.
0
Jędruś06:35, 1 kwietnia 2017
@Andrzej
Rzucasz wyświechtanymi powiedzonkami i cytatami z radyjka i TVPislam, a gdzie te dane, gdzie fakty? Zapomniałeś że reformę wprowadzał rząd UW i AWS (po rozpadzie PO i PiS), a za gimnazjami głosowali czołowi politycy obecnego PiS, np. Kaczyński i Macierewicz? Przedstaw dokładną liczbę bezrobotnych nauczycieli po reformie 1999/2000. Nie było takich, dzięki stworzeniu miejsc pracy w gimnazjach, które wchłonęły także nauczycieli ze szkół średnich. Zlikwidowano 1000 szkół? Podaj przykład z powiatu nowotarskiego zlikwidowanej szkoły, ale nie wliczaj tych w których miejsce powstała co najmniej jedna nowa szkoła (np. Niwa). Brak, zero... Tak właśnie znacie się *** na edukacji. Oceniasz moją znajomość ekonomii, samemu nie potrafiąc dodać dwa plus dwa: dla pana Kaczyńskiego byłeś w 1999 fundatorem reformy wprowadzającej gimnazja, a teraz jesteś dla pana Kaczyńskiego fundatorem reformy likwidującej gimnazja. To że godzisz się na to jako podatnik pokazuje jak znasz fakty i ekonomię, jakim jesteś "obywatelem". A politycy dalej cię "d***" w imię swoich partyjnych rozgrywek. Zalecam ci leczenie, niewiele więcej pomoże.
0
jaga222:48, 31 marca 2017
do co w zamian. Czy ktoś z nauczycieli upominał się o prezenty od Ciebie? Trochę kultury ! nie jestem nauczycielem ale ten wpis budzi odruch wymiotny
0
Andrzej22:46, 31 marca 2017
Jędruś, widzę że ty z tych którym jak leją w twarz z uporem maniaka będą mówić że deszcz pada :D:D:D Albo jesteś/.../ Wiem ze nie łapiesz podstaw ekonomii, ale ci przybliżę - jest reforma są wydatki /.../. Gdzie byleś jak wprowadzano gimnazja? Gdzie byleś jak za rządów PO zlikwidowano ponad 1000 szkół i pracę straciło kilkanaście tysięcy nauczycieli?
0
115KM22:37, 31 marca 2017
Problem jest głębszy. Nowa szkoła ma wytworzyć społeczeństwo, którym się łatwo manipuluje, steruje. Społeczeństwo, które wszystko "kupi", jak mawiał już jeden klasyk, które nie będzie krytycznie myślące, a więc da mu się wszystko wmówić. Elektoracie pisowski, czy nadal chcesz być nazywany "ciemnym ludem"...?
0
ehh21:48, 31 marca 2017
a ktoś mi może powiedzieć co takiego cudownego jest w tym gimnazjum jakis konkretny argument dlaczego jest takie za***? byłem 1 rocznikiem tego wymysłu, większego upokorzenia i traumy nigdy przedtem i potem nie przeżyłem toksyczne środowisko i relacje miedzy dziećmi , na 50 zidiociałych nauczycieli którzy jak mantrę wałkują bezsensowny program men ( którego to tak nie nawidza z tego co widze ) przypada 2-3 z pasja i podejściem do dzieci i zawodu , do tego trzymacie ciepłych posadek przez 20-30lat ,

a i serdeczne pozdrowienia dla /.../

dobrze ze po gimnazjum dane mi było poznać nauczycieli z prawdziwego zdarzenia
0
sokrateles21:46, 31 marca 2017
Zobaczymy za parę lat czy wszyscy też będą tak samo jak dziś jechać po nauczycielach (od leni, darmozjadów, itd.), gdy pojawi się problem że co drugie dziecko rodzi się autystyczne, a więc niezdolne do samodzielnego życia (o jakiejkolwiek pracy nie mówiąc) i musi być pod stałą opieką rodziców do końca życia. Wtedy takim rodzicom przydałaby się chwila odpoczynku od opiekowanego dziecka, ale zabraknie nauczycieli żeby na godzinkę lub dwie przejęli opiekę nad takim autystycznym dzieckiem, ale właśnie takimi komentarzami jak tutaj skutecznie zniechęcamy dzisiejszą młodzież do wyboru tego zawodu. Ta nienawiść dziś wylewana w komentarzach na nauczycieli przyniesie tragiczne skutki za parę lat gdy nie będzie komu uczyć po szkołach coraz trudniejszych do uczenia dzieci. Ten kij ma naprawdę dwa końce.
0
Jędruś21:43, 31 marca 2017
@Andrzej
Puknij się w czapkę. Takie wywody /.../. Mnie przedstaw statystyki i dowody empiryczne niemoto. Akurat ja byłem przeciwny, ale z doświadczenia widzę że rozdział dzieciaków od dojrzewającej młodzieży jest konieczny. Milczalem, jak kodofil? Człowieku, lecz się, choć i na to chyba za późno - kiedy gimnazja powstawały nie było kodu... I teraz z kodem nic mnie nie łączy. Ja bronię układów? Tępa maso bronie twoich podatków, żeby znowu nie poszły w błoto. Zajmij się pacynkami z PiS tam "układów,UBeków, zlodziei i zdrajców" znajdziesz bezliku. Jaka szkoda ze etyka zawodu nauczyciela zabrania mówić w szkole o polityce. Gdyby było inaczej może takie /.../ przestałaby istnieć a dzięki temu i ta tragedia narodowa (rząd pislamistow) nigdy by się naszej ojczyźnie nie przytrafił.
0
...21:40, 31 marca 2017
***, to nie ucz. Zmień pracę, weź kredyt, jak mawiał powiem "proekologiczny" myśliwy POmyłka Komorowski
0
niezbędny21:38, 31 marca 2017
jan a od kiedy do strajkowania potrzeba odwagi??? *** chronią ci związki zawodowe i nic ci się nie może stać. Ale w tym wypadku wykorzystanie do agitacji dzieci powinno być karalne. A dla waszej informacji lemingii popierające strajk betonu SLDowskiego odsyłam do wujka google i zdjęcia waszego strajkowrgo "przywódcy" jak strajkował przeciwko powstaniu gimnazjum :D
0
księgowy21:32, 31 marca 2017
a ile zarabiają na ręke? też chciałbym mieć tyle wolnego co dzieci w szkołach a oni mają
0
nie nauczyciel21:32, 31 marca 2017
NIektórzy zachowują się, jakby nie mieli nigdy do czynienia ze szkołą, a przecież wszyscy do niej chodzili, niektórzy mają w niej teraz dzieci. Naprawdę wierzycie ,że nauczyciel pracuje tylko 18 godz. w tygodniu? Nikt z Was nie był na wywiadówce? Na wycieczce? Dyskotece szkolnej? Nie był przygotowywany przez nauczyciela do konkursu? Nie zaliczał zaległego sprawdzianu po lekcjach? Nie dostawał poprawionych zadań z komentarzem pisemnym? Wydruków z dodatkowymi ćwiczeniami? Nie widział zestawień wyników, analiz egzaminów? Przecież to wszystko się samo nie robi!
0
tgb12121:29, 31 marca 2017
Do OBIEKTYWNY

*** naucz się pisać poprawnie, a potem pisz!
0
***20:47, 31 marca 2017
Ktoś napisał "po premii"? Jakiej ha! ha! Nie mamy premii i nigdy nie mieliśmy. Nie interesują mnie podwyżki, czy inne tego typu postulaty. Strajkowałam, bo nie chcę uczyć w takiej szkole, jaką nam szykuje MEN. Wiem, że to nic nie da, bo wszyscy nienawidzicie nauczycieli i szkoły. Zapomnieliście, że dzieci ktoś musi uczyć! Jeszcze się wam ta reforma czkawką wszystkim odbije i w podstawówkach i w liceach! Podstawy programowe i siatki godzin super "nowoczesne" i wychodzące w "przyszłość". Dziękuję, kończę karierę w takiej instytucji. Robię miejsce wszystkim, szanownym komentatorom, żeby zaznali staropolskiego "bodajbyś cudze dzieci uczył"!
0
jan20:38, 31 marca 2017
A ja podziwiam tych co strajkują-mają odwagę ! I błagam nie opluwajcie Nauczycieli bo oni wespół z wami wychowują wasze dzieci...i żeby było jasne nie jestem nauczycielem
0
Władysław20:26, 31 marca 2017
lenie z PO nieroby do pracy nawet w czasie wakacji.
0
uczeń20:14, 31 marca 2017
zwolnić takich nauczycieli zamiast uczyć dzieci w szkole to zadania daja do domu aby rodzice uczyli zwolnic i koniec do łopaty.....
0
NT20:12, 31 marca 2017
do Terka
Droga Krzyżowa jest w piątki! Czyli dziś, a nie jak Ty uważasz.
0
b20:06, 31 marca 2017
Poseł Pięta z PiSu cytat,,Jeśliby to ode mnie zależało, to wyrzuciłbym tą czerwoną lumpeninteligencję na pysk. Język typowego inteligenta PiSowskiego. Pilnujcie się nauczyciele. Dobra zmiana idzie po Was.
0
Mariola19:38, 31 marca 2017
Te Panie nauczycielki strajkujace pewnie też były na czarnym proteście .
0
Alcybiades18:56, 31 marca 2017
A jak to jest że przedsiębiorcy nie mogą strajkować .To oni tworzą miejsca pracy .Jeśli przestaną pracować Ci którzy tworzą dochód to nic nie wpłynie do budżetu i NIKT wtedy - rządzący, urzędnicy , nauczyciele nie będą mieli z czego czerpać i żądać podwyżek .Nie przeginajcie budżetowcy.
0
jpd18:38, 31 marca 2017
justyna, lemingu - ale wiesz że nauczyciele dostaną podwyżki? I te były już obiecane i zatwierdzone. Łykasz papkę propagandy jak pelikan ....
0
Andrzej18:34, 31 marca 2017
Jędruś - krótko bo to przerasta twoją "yntelygencje" - gimnazja to zło i wylęgarnia patologii - nie powinny w ogóle powstać . Wtedy też krzyczałeś o marnotrawieniu pieniędzy? Milczałeś jak każdy KODofil. który teraz broni układów,UBeków, zlodziei i zdrajców.
0
belfer18:26, 31 marca 2017
Najwięcej krzyczą ci, którzy nie mają pojęcia o uczeniu w szkole,nie znają specyfiki zawodu i myślą, że im się wszystko należy. Zapraszamy na studia!
0
A...18:22, 31 marca 2017
Po co Wam szkoły i nauczyciele jak wszystkie ''rozumy" pozjadane? Najlepiej niech uczą za darmo, wychowują za rodziców i jeszcze znoszą Wasze uwagi. Drzwi do zawodu są szeroko otwarte, niech każdy zostanie tym "nierobem'',a później pogadamy.
0
władek18:14, 31 marca 2017
@,,,rwa! A prywaciarze kiedy i gdzie mają strajkować? Wszyscy mogą ino nie my! Zusy popłać.czynsze opłać ,pracownika ,opłać dni wolne i święta opłać,urlop też! Podatki,waty,księgową. I zostaje gucio. Taki to kraj miodem i mlekiem płynący. Ukraińcy psują rynek ,robia za pół darmo bo na lewo i wszędzie ich pełno. Kto ma tylko dziurę w d...e to strajkuje. 500+wszystkie nieroby biorą i taksówkami się rozbijają po wińsko. Jak zarżniecie polskich drobnych prywaciarza .To wszyscy będziecie strajkować! U Niemca!
0
justyna17:28, 31 marca 2017
A jak strajkują pielęgniarki, lekarze, górnicy to jest dobrze ? Każdy ma prawo wykonywać zawód w którym czuje się dobrze i być godziwie wynagradzany, nauczyciel też ma rodzinę i chce godnie żyć. Hejterzy zawsze mogą zmienić profesję i też mieć " 5 miesięcy "wolnego.
0
Jędruś17:26, 31 marca 2017
Do wszystkich oburzonych strajkiem:
1. Siatki godzin, godziny pracy, pensum, itd. ustala MEN; treści nauczania ustala MEN; wakacje, ferie, wolne, ustala MEN; wynagrodzenia, stopnie awansu, ustala MEN. Wasze żale skierujcie do urzędasów z MENu, nie do nauczycieli ***! Ja np. wolałbym pracować 40 godz, mieć urlop na żądanie, bez wakacji, nie mieć trzynastki, ale zarabiać godziwie i odpowiednio do mojego wykształcenia, a nie tyle co sprzątaczka. Póki co jednak, jaka płaca, taka praca. Wykonuję wszystkie obowiązki należycie, ale ponadto nie kiwnę palcem.
2. Strajk przeciwko reformie to strajk przeciwko głupocie władz i trwonieniu publicznych środków. Ten kto popiera reformę, popiera aby kilkadziesiąt miliardów naszych pieniędzy z podatków, wydanych na stworzenie gimnazjów, teraz wyrzucić w błoto za kolejne kilkadziesiąt miliardów. Dokąd będziemy płacić za takie reformy? Niech Kaczyński za to zapłaci z własnej kieszeni! Czy w tym kraju nie można lepiej wydać kilkudziesięciu miliardów? Czy nie można reformować, zmieniać gimnazjów, ale od razu wywrócić cały system edukacji do góry nogami? Bo to w końcu nie tylko o gimnazja chodzi. Bez gimnazjów zmienia się i podstawówka i szkoły średnie!
3. Najwiecej do powiedzenia mają laicy, wiejscy mądrasie co na wszystkim się znają lepiej od praktyków i specjalistów włącznie. Jednocześnie z racji swojej ograniczonej inteligencji nie zmarnują żadnej okazji żeby przywalić nauczycielom, bo łatwo w szkole mieć nie mogli będąc tak cienkimi między uszami. Kogo obchodzą wasze bełto-wywody??? Do roboty lenie, a nie komentować to na czym znacie się jak świnie na gwiazdach!
0
Ale ya ya !!!17:23, 31 marca 2017
W Białce strajkują ??? Ale za co ? PO kiego licha im to centrum sportu gmina funduje... Lepiej dac na inne wioski, bo sie Białka łozbiegała...
0
com17:18, 31 marca 2017
@terka

Nie, nauczyciele strajkują dla siebie. I żadne mydlenie oczu niczego nie zmieni.


A wracając do tematu powinna powstać lista tych nauczycieli którzy strajkowali - byliby pierwsi do odstrzału przy zmianach kadrowych, likwidacjach kierunków itp. Może to by tych nierobów czegoś nauczyło :D
0
gocha17:09, 31 marca 2017
zlikwidować przywileje a piątek niech odrabiają,musiałam brać wolne żeby te lenie mogły strajkować o podwyżki!!!ja jakbym tak zrobiła to od razu wylot z roboty
0
senior16:47, 31 marca 2017
W powiecie tatrzańskim na protest zdecydowało się Gimnazjum nr 1 w Zakopanem i Zespół Szkół Podstawowych i Gimnazjum w Białce Tatrzański
0
...16:38, 31 marca 2017
OjDyro - to przeczytaj argumenty strajkujących , to dopiero zobaczysz co to szczyt durnoty :d
0
www16:28, 31 marca 2017
terka..ale p...tolisz - jaka ważną sprawę dla uczniów? Gwarancję zatrudnienia dla SIEBIE przez 5lat? Takie rzeczy w PL to maja sędziowie TK i Prezydent. Podwyżki? Są im obiecane/przyznane i będą - ten strajk to skowyt KODofilów którym żal d*** ściska że PiS rządzi. Jakoś *** nie strajkowały jak za rządów PO zamknięto ponad 1tys szkół i zwolniono kilkanaście tysięcy nauczycieli.
0
OjDyro16:20, 31 marca 2017
Patrząc po wpisach to PiS rządzi. Tak durnych argumentów przeciw strajkowi to dawno nie czytałem.
0
terka16:13, 31 marca 2017
Jestem oburzona komentarzami pewnie rodzicow!Nauczyciele strajkuja w waznej sprawie dla siebie,uczniow i Was!Kompletny brak szacunku do pedagogow,ktorzy ciezko pracuja aby wychowac pokolenia.Taka postawa obrazajac ich wychowujecie nierobow,bandytow dla ktorych niema zadnych swietosci.Ajutro idziecie na Droge Krzyzowa ulicami miasta!Wstyd i zenada!
0
zygf15:45, 31 marca 2017
Nieroby, jak zdawałem maturę też się, im wtedy zachciało strajkować, ale jak mówią zawsze mają na uwadze dobro uczniów, a nie swoja wygodę hahahahaha.
0
faz15:33, 31 marca 2017
do roboty lenie malo ze 5-m-cy wolnego w roku to jeszcze strajkowac siewam zachciewa wstyd
0
a co w zamian?15:26, 31 marca 2017
Jeszcze IM źle? Dwadzieścia godzin pracy w tygodniu, ferie zimowe, przerwy około świąteczne. Dodatkowe godziny w innych szkołach i w domu korepetycje. Wycieczki krajoznawcze gratis, kwiaty + upominki na Dz. Nauczyciela i na koniec roku szkolnego.
0
ciekawski15:25, 31 marca 2017
korek -najlepiej to zlikwidujmy wszystkie szkoły. Wystarczą komórki i komputery. Ale kto nauczy dzieci czytać? Ci co tutaj piszą chamskie komentarze?
0
kasia15:23, 31 marca 2017
Jak wam nie pasuje to zmiencie prace ..macie tak dobrze wakacje ferie wolne i jeszce zle
0
Obiektywny15:18, 31 marca 2017
Prawda jest niestety tak, że jak dziecko jest matołem albo po takich matołach jak tu komentarze wypisują to żadna reforma nie pomoże. Nauczyciel to najtrudniejszy zawód za marne pieniądze ale trzeba nim być żeby zrozumieć nieuki.
0
Kacper14:40, 31 marca 2017
Brawo nauczyciele z Podhala. Ten mizerny odsetek "strajkujących"czarnych owiec nie zniweczy etosu naszych wspaniałych pedagogów.
0
Korki14:29, 31 marca 2017
Lepiej weście się do roboty a nie za strajki bo narazie to rodzice w domach uczą dzieci a nie wy zrobiliście sobie filię szkoł w domach , dziecko powinno odpoczywać po szkole a nie siedzieć nad lekcjami często do 22:00 . Likwidować te gimnazja bo są nie potrzebne !
0
adamog14:21, 31 marca 2017
Protest nie dotyczy cofnięcia reformy ale przede wszystkim podwyżki płac i ochrony miejsc pracy po reformie.
0
ateista14:21, 31 marca 2017
Gimnazjum nr 1 w v Nowym Targu też strajkuje
0
mieszkanka Nowego Targu14:08, 31 marca 2017
Do roboty lenie , a nie strajkować. W jakim celu ten strajk, poprzewracało Wam się w głowach.
0
Janosik14:01, 31 marca 2017
Jak chcieli strajkować, to mają sobotę, niedzielę w którą i tak nie świętują.
Niech sobie założą swoje szkoły, ze swoim programem nauczania, będą zarabiać ile chcą i strajkować ile chcą, nauczanie to nie tylko zawód, a powołanie, służba drugiemu człowiekowi.
0
koza13:50, 31 marca 2017
Brawo za odwagę. Popieram strajkujących. Trzeba mieć jaja żeby się postawić tej PIS-owskej dobrej zmianie we wszystkich dziedzinach życia . Jeszcze trochę a powiedzą nam jak prawidłowo lizać loda.
0
belferka13:41, 31 marca 2017
Nie zapłacić im za ten dzień i pojechać jeszcze po premii, to się nauczą.Niech sobie strajkują w sobotę albo w niedziele.
I jeszcze jedno: Starosto w Rabie Wyżnej też.
0
minister edukacji narodowej13:38, 31 marca 2017
Do roboty dzieci czegoś pożytecznego uczyć a nie strajkować nieroby jedne !!!
0
iks13:30, 31 marca 2017
Strajkuje przecież jeszcze G1 w NT.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
06
01.2025
Nie przegap!
27
12.2024
Nie przegap!
31
12.2024
reklama
Pod naszym patronatem
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas