W planach jest, aby kierowcy mogli poruszać się po jednej jezdni w dwóch kierunkach. Czyli po pierwszym odcinku jeździlibyśmy podobnie, jak jeszcze do niedawna po odcinku S7 Chabówka - Skomielna Biała, zanim został on cały dopuszczony do użytku.
Realizacja 7,6 km pierwszego odcinka drogi ekspresowej S7 Lubień - Naprawa oprócz dwujezdniowej drogi klasy S obejmuje budowę m.in. dwóch Miejsc Obsługi Pasażerów (Lubień i Krzeczów), 10 obiektów inżynierskich oraz sześciu małych obiektów mostowych na potoku Krzywańskim. Najdłuższa estakada nad drogami dojazdowymi i ciekami w Lubniu ma 573 m długości, wiadukt w Krzeczowie 402 m, a estakada w Naprawie 396 m.
Budowa S7 od Lubnia do Rabki Zdroju rozpoczęła się w 2016 r. Koszt wszystkich prac wyniesie ponad 2 mld 105 mln zł. Zakończenie całego odcinka z Lubnia do Rabki Zdroju zaplanowane jest na 2021 rok.
oprac. r/ GDDKiA
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas
Kolejny "korek będzie" przy wyjeździe z II pasówki w Naprawie na starą drogę na "zakopiankę w Naprawie" - będą stali do Lubina .
Kolejny "korek w Skomielnej - tradycyjnie".
Kolejny "korek na patelniami k. Kościółka" zwężenie z II pasów
do I pasa.......
Czyli od grudnia 2019 wszyscy jadący z Krakowa do Nowego Targu będą stali w IV korkach co zajmie minimum 120 minut .
Gratulacje za udogodnienia .