Odcinkiem Lubień - Naprawa pojedziemy jeszcze w tym roku - podhale24.pl
Czwartek, 28 marca
Imieniny: Anieli, Renaty, Kastora
Jabłonka
Clouds
Wiatr: 18.216 km/h Wilgotność: 58 %
Clouds
Wiatr: 20.376 km/h Wilgotność: 60 %
Clouds
10°
Wiatr: 16.416 km/h Wilgotność: 50 %
Clouds
Wiatr: 19.44 km/h Wilgotność: 49 %
Clouds
13°
Wiatr: 21.636 km/h Wilgotność: 60 %
Clouds
Wiatr: 15.516 km/h Wilgotność: 69 %
Jakość powietrza
52 %
Nowy Targ
10 %
Zakopane
74 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 26 | 52 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 37 | 74 %
24.10.2019, 10:21 | czytano: 9021

Odcinkiem Lubień - Naprawa pojedziemy jeszcze w tym roku

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie zapowiedziała, że trwają zintensyfikowane prace budowlane, by jeszcze w tym roku dopuścić częściowo do ruchu odcinek S7 Lubień - Naprawa.

Fot. www.s7-lubien-rabka.pl
Fot. www.s7-lubien-rabka.pl
W planach jest, aby kierowcy mogli poruszać się po jednej jezdni w dwóch kierunkach. Czyli po pierwszym odcinku jeździlibyśmy podobnie, jak jeszcze do niedawna po odcinku S7 Chabówka - Skomielna Biała, zanim został on cały dopuszczony do użytku.

Realizacja 7,6 km pierwszego odcinka drogi ekspresowej S7 Lubień - Naprawa oprócz dwujezdniowej drogi klasy S obejmuje budowę m.in. dwóch Miejsc Obsługi Pasażerów (Lubień i Krzeczów), 10 obiektów inżynierskich oraz sześciu małych obiektów mostowych na potoku Krzywańskim. Najdłuższa estakada nad drogami dojazdowymi i ciekami w Lubniu ma 573 m długości, wiadukt w Krzeczowie 402 m, a estakada w Naprawie 396 m.

Budowa S7 od Lubnia do Rabki Zdroju rozpoczęła się w 2016 r. Koszt wszystkich prac wyniesie ponad 2 mld 105 mln zł. Zakończenie całego odcinka z Lubnia do Rabki Zdroju zaplanowane jest na 2021 rok.

oprac. r/ GDDKiA
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Tadek10:52, 25 października 2019
Zamieszczone zdjęcie pokazuje " jazdę w korku od Pcimia" brak II wjazdu na estakadę w Lubniu ( z II pasów ruchu do I pasa zwężenie )
Kolejny "korek będzie" przy wyjeździe z II pasówki w Naprawie na starą drogę na "zakopiankę w Naprawie" - będą stali do Lubina .
Kolejny "korek w Skomielnej - tradycyjnie".
Kolejny "korek na patelniami k. Kościółka" zwężenie z II pasów
do I pasa.......

Czyli od grudnia 2019 wszyscy jadący z Krakowa do Nowego Targu będą stali w IV korkach co zajmie minimum 120 minut .

Gratulacje za udogodnienia .
kierowca08:31, 25 października 2019
Jeżdzę po całej Polsce i wszędzie są remonty , przebudowy i jakoś trzeba to przeżyć bo samo nic sie nie zrobi.
szuwarek22:24, 24 października 2019
wodnik następny że unia daje. Unia nic nie daje przecież ciągle wpłacamy na jej konto i to jeszcze więcej niż ci ta unia "daje"
hihihi22:20, 24 października 2019
PO 4 lata projektowało a PIS w cztery lata wybudował.
Swój17:17, 24 października 2019
Teraz na nowy h drogach się stoi i to w korkach, a nie jedzie. Zobaczymy czy pojedziemy?
wodnik17:00, 24 października 2019
loko, masz dużo racji, ale z tą winą Bieńkowskiej to można dyskutować. Unia dała większość pieniędzy, ale wkład własny z polskiej strony musiał być. I w tamtym momencie wcale nie było pewne czy ta kasa jest zagwarantowana. Zapis w budżecie to jedno, a skutki kryzysu i szukanie które wydatki przełożyć na pewniejsze czasy to drugie. Może to raczej objaw rozsądku/ostrożności aby nie wydawać kasy której nie ma. Zjawisko nieznane dzisiejszej władzy która wydaje nie patrząc na to co może być za chwilę.
bleble15:54, 24 października 2019
do krytyka
Zdaj najpierw prawko na rower, choć widzę, że może być ciężko a później wypowiadaj się w miejscach dla dorosłych. Niedzielny korek od Zaborni do Lubnia, zakorkowany nowy odcinek i stary nie wspomnę już o tych którzy stali od osiedla Witosa w NT do Klikuszkowej - biedaki nie mieli pojęcia, że zejdzie im jeszcze ładnych parę godzin do Krakowa.
Powinien być oddany cały odcinek a nie w częściach ale czego to się nie robi żeby zapewnić sobie kilku głosów w wyborach.
Loko15:19, 24 października 2019
@ Ciekawy

Narazie teoretycznie nie ma żadnego opóźnienia w budowie tunelu. Data jego ukończenia wg kontraktu to 31 grudzień 2020. Najprawdopodobniej się nie wyrobią w tym terminie, ale to inny problem.
A co do tego ze tunel będzie dwa lata później ukończony to wina Bieńkowskiej. Zamiast puścić przetarg na tunel wcześniej - pod koniec 2013 roku jak już było wiadome ze S7 dostanie kasę z unii to czekała do grudnia 2014. Oczywiście to zwlekanie zemściło się na PO w Małopolsce, bo dziś 90% społeczeństwa myśli ze dzięki PIS powstaje S7, a S7 powstaje dzięki unii europejskiej, która za nią płaci.

@Solrac
Akurat otwarcie odcinka pierwszego ma większy sens niż trzeciego. Nie będzie tak niekorzystnego konta przy połączeniu z obecna DK7 i nie będzie tam takich korków. Poza tym będziesz omijał Krzeczów i Tenczyn.
Do krytyka14:57, 24 października 2019
Zgadzam się z Tobą w pełni .
krytyk13:14, 24 października 2019
Ciekawy i Sorlac,idźcie do lekarza bo macie straszne odchylenia myślowe i psychiczne.
Ciekawy12:29, 24 października 2019
Ja jestem ciekawy kto odpowiada za dwuletnie (na razie) planowane otwarcie tunelu.? Kto poniósł karę za to opóźnienie.? Przecież bez tunelu jazda Nowym odcinkiem Zakopianki trwa dłużej niż do tej pory. !!
Solrac12:10, 24 października 2019
No to jak teraz stoimy od zjazdu na Chyżne aż do świateł w Skomielnej to na Sylwestra będziemy stać aż do Lubnia . Pomysł poroniony kompletnie, puszczenie tej drogi bez tuneli skończy się gigantycznymi korkami ...
Wojtek11:33, 24 października 2019
Dziękujemy i nadal prosimy,zwłaszcza też z Chabówki do Nowego Targu.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas