Pierwszą z linii obsługiwać będzie firma transportowa Jarosz z Rabki-Zdroju, drugą firma RAFATEX z Gródka nad Dunajcem.
Trasa pierwszej linii prowadzić będzie trasą: Podsarnie – Harkabuz – Bukowina Osiedle – Harkabuz – Raba Wyżna – Rokiciny Podhalańskie – Chabówka – Rabka-Zdrój; drugiej: Szczawnica – Krościenko nad Dunajcem – Tylmanowa – Ochotnica Dolna – Ochotnica Górna – Knurów – Harklowa – Łopuszna – Ostrowsko – Waksmund – Nowy Targ. Linie mają zostać uruchomione na okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2021 roku.
Linie są współfinansowane m.in. z tzw. Funduszu Autobusowego i budżetów gmin.
oprac. r/
Skontaktuj się z nami
+48 796 024 024
+48 18 52 11 355redakcja@podhale24.pl
m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas
Przerabiane nie raz, nie w jednym miejscu, nie na jednej linii.
Nie wystarczy uruchomić linię i odtrąbić sukces. Trzeba jeszcze walczyć o nią z nieuczciwą konkurencją, która nie ponosi opłat za przystanki, zatrudnia na czarno, wozi ludzi złomami - to są konkretne pieniądze, które uczciwy, publiczny przewoźnik musi wydać a gangsterowi zostają w kieszonce. Jest jeszcze kwestia uczciwości NARODOWYCH kierowców, którzy albo będą wozić znajomych, rodzinę, pociotków "na gapę" lub inkasować za przejazd do własnej kieszeni.
A ponieważ urzędnicy uwielbiają pierdzieć w stołki i mają określoną pulę gotówki do wydania na nietrafione pomysły, to już widzę komunikat za rok lub dwa że linie przegrały z kowidem i "niewdzięcznością" pasażerów.
Ludzie, ile razy jeszcze chcecie to przerabiać? Nie macie co z pieniędzmi robić? To dajcie rodzicom dzieci niepełnosprawnych, upośledzonych, którzy naprawdę potrzebują pomocy i nie rozwalą kasy na głupoty.