Manifestacja przed zakopiańskim sądem (zdjęcia) - podhale24.pl
Piątek, 27 grudnia
Imieniny: Jana, Żanety, Fabioli
Nowy Targ
Clouds
-0°
Wiatr: 5.292 km/h Wilgotność: 73 %
Clouds
Wiatr: 5.04 km/h Wilgotność: 60 %
Clouds
-1°
Wiatr: 3.6 km/h Wilgotność: 86 %
Clouds
-1°
Wiatr: 3.312 km/h Wilgotność: 74 %
Clouds
-3°
Wiatr: 2.844 km/h Wilgotność: 81 %
Clouds
-0°
Wiatr: 4.572 km/h Wilgotność: 83 %
Jakość powietrza
142 %
Nowy Targ
84 %
Zakopane
46 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Umiarkowana
PM 10: 71 | 142 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 42 | 84 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 23 | 46 %
18.02.2021, 16:48 | czytano: 6842

Manifestacja przed zakopiańskim sądem (zdjęcia)

ZAKOPANE. W ramach ogólnopolskiej akcji, dziś przed budynkiem sądu w Zakopane zgromadzili się przedstawiciele Podhalańskiego Strajku Kobiet i podhalańskiego KODu.

zdj. Piotr Korczak
zdj. Piotr Korczak
Według zapowiedzi - chcą okazywać wsparcie sędziom, którzy 18 dnia miesiąca nie wychodzą na wokandy, nie orzekają, tylko pracują nad aktami.

Taki dzień bez rozpraw jest formą protestu w obronie represjonowanych.

pks/ zdj. Piotr Korczak
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
mądry i skromny23:00, 24 lutego 2021
Do wiadomo kogo- i to jest Wasz pomysł na rządzenie- rozdaliście
bezsensownie pieniądze celebrytą- no ale przecież Janda też dostała. Jest problem np. z sądami- no ale za PO było gorzej i tp. Brnijmy dalej- przy przyznawaniu wsparcia dla artystów/a właściwie przedsiębiorców nie było istotne czy zatrudniają pracowników na etacie, nie było konieczności zatrudniania, a już na pewno nie było obowiązku utrzymania zatrudnienia. Szczegóły przyznawania są ogólnie dostępne- nie będę ich powtarzał. Ja w poprzednim wpisie zadałem Ci pytanie o umowę z UE. Nikt nie rozdaje pieniędzy za darmo, więc pytam jeszcze raz-co oddaliście tym razem- jakiś sektor gospodarki, kolejny kawałek niepodległości? I dlaczego w ogóle sięgacie po te pieniądze, skoro [jak mówi nasz premier] najlepiej w Europie radzimy sobie z pandemią?
0
moim_zdaniem12:31, 24 lutego 2021
Tak, Janda też dostała z tarczy dokładnie 1,8mln zł. Dostała od rządu, z tarczy, a nie jak mówisz '' też żeście dali? ''

No właśnie skąd wiesz, że zespoły zatrudniają na śmieciówkach? Byłeś przy podpisywaniu umowy? No wiadomo-nie byłeś przy podpisywaniu żadnej z tych umów, ani tych o dzieło przy koncercie, ani też nie wiesz jakie warunki są w umowach z tarczy ale strasznie dużo masz do powiedzenia w tej kwestii.
Czyli wiedza w temacie żadna ale zacietrzewienie jest i to determinuje twoje wypowiedzi.
Sądzę, że to wyczerpuje naszą dyskusję.
0
mądry i skromny21:48, 23 lutego 2021
Do wiadomo kogo- to Jandzie też żeście dali? Niby za co? Musisz zrozumieć że Bayer Fule czy Behemoty zatrudniają ludzi na umowy śmieciowe kiedy są im potrzebni, a jak koncertów nie ma, to i roboty nie ma- było o tym w mediach możesz poczytać. Co to znaczy pieniądze wydane zgodnie czy niezgodnie z przeznaczeniem- a czy ja byłem przy podpisywaniu umowy? I ciekawe czy Ci co ją podpisywali doczytali fragmenty napisane przysłowiowym małym drukiem. Co było ceną umorzenia połowy dotacji?
0
moim_zdaniem16:02, 23 lutego 2021
do mądry i skromny
Rozumiem,że nie jesteś fanem disco polo i cię to boli. Musisz zrozumieć, że jak to określiłeś Martyniuki i Bayer Fulle to tez firmy i zatrudniają te panie Kasie czy panów Waldków jako kierowców i do np.rozstawiania świateł, sprzętu, do robienia makijażu czy dbania o stroje itp.itd. Swoją drogą ciekawe czy Myslovitz albo Behemoth tez wzięli... na pewno tak. Ale oni nie są tacy medialni i są lewicowi więc im lewackie media tego nie wytkną.
To raz.
A dwa to zauważ, że ''Majdany'' i temu podobne tez wyjeżdżają na wakacje w czasie pandemii.
Tobie też nikt nie broni teraz gdzieś jechać, jeśli tylko kraj dany wpuszcza gości.

Podkreślę jeszcze tylko, że Kryśka Janda (ta sama której to rząd niby na głowę nasrał-jak to powiedziała w jednej z rozgłośni radiowych) przytuliła prawie dwa miliony.!! Też połowę z tego trzeba będzie oddać ! Ciekawe czy ta potrzepana baba wyda to zgodnie z wytycznymi?? A może zapłaciła z tej kasy za szczepienie bez kolejki...?

Nie podpieraj się tu więc takimi argumentami rodem z pudelka, bo Bayer ful z Martyniukiem pojechał na wakacje... itp.
I co to ma wg. ciebie znaczyć wydane "niezgodnie z przeznaczeniem"?
Jeśli dana firma otrzymuje pieniądze na danych warunkach takich np. jak utrzymanie zatrudnienia w wysokości jak sprzed pandemii i utrzymuje za te pieniądze wysokość zatrudnienia to gdzie tu widzisz niecelowość wydatkowania? A skoro ktoś jedzie na wakacje to należy założyć ze jedzie za prywatne, bo przecież z kasy z tarczy trzeba się rozliczyć prawda?

Na koniec mała uwaga- to, że stosuję klawisz enter pomiędzy kolejnymi wątkami w wypowiedzi celem uzyskania przejrzystości tekstu to nie znaczy, że to są wklejki.
0
mądry i skromny22:07, 22 lutego 2021
Do moim zdaniem- bo dostały Bayer Fule, Martyniuki i pojechali na wakacje w tropiki w czas pandemii, a kasę w podatkach będzie oddawała pani Kasia i pan Waldek i ich dzieci i ich wnuki. Druga i trzecią wklejkę pominę bo są bez związku. Problem zaś jest w tym, że nie można roztrwonić lekkomyślnie tych pieniędzy, bo połowę na pewno trzeba będzie oddać a jeśli będą wydawane niezgodnie z przeznaczeniem to będzie trzeba oddać wszystko z odsetkami. Rozumiem że dla Ciebie to nie jest problem.
0
moim_zdaniem19:48, 22 lutego 2021
do @ mądry i skromny
Po pierwsze nie odpowiedziałeś na moje pytanie: dlaczego twierdzisz,że dostali nie ci co powinni???

Czy może na takiej podstawie, że dwóch sąsiadów (przykładowo)wynajmowało pokoje i jeden dostał tzw. tarcze a drugi nie?
A pomyślałeś o tym że, żeby otrzymać pomoc to trzeba było wykazać straty w firmie? Ale żeby je wykazać to trzeba FISKALIZOWAĆ przychody, a nie na lewo wałki kręcić i udawać biedaka przed skarbówką.
Taki cytat mi się nasuwa z klasyki kina polskiego ''Chcieliscie wydymać Freda? To teraz Fred wydyma was..." a raczej sami się wydymali..

Po drugie, to mówienie o wybrańcach i uciśnionych w tym kontekście to zwykła lewacka demagogia.

To twoje słowa: - ..."bo połowę z tych pieniędzy trzeba będzie oddać i będą to musieli zrobić Ci którym dziś nikt nie pomaga, a wybrańcy dorabiają się na pandemii. I tu jest problem."
W czym, przepraszam jest problem, wg. ciebie? Bo chyba nie do końca rozumiem.
W tym, że kraj otrzyma np. 250mld ale musi oddać POŁOWĘ mniej?
I to jest problem??? Mam rozumieć, że jeśli pożyczyłbyś 100zł ale musisz oddać tylko 50zł to to, to jest dla ciebie problem, tak??

Meandry twojego rozumowania nadają się do rozbicia o kant czegoś krągłego na literę D.
Jak już było nadmienione- demagogia.
0
mądry i skromny14:20, 22 lutego 2021
Do moim zdaniem- bo połowę z tych pieniędzy trzeba będzie oddać i będą to musieli zrobić Ci którym dziś nikt nie pomaga, a wybrańcy dorabiają się na pandemii. I tu jest problem.
0
moim_zdaniem13:42, 22 lutego 2021
@ do mądry i skromny
Czegoś nie zrozumiałeś w mojej wypowiedzi.
Kasa od unii gdzie niby miała byś trzymana, w skarpecie? Twierdzisz, że rząd rozdał nie tym co trzeba. Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Ponadto skoro firma dostała i wpłaciła na konto firmowe zamiast wprost ze skarpety, (w której to firma wg.ciebie powinna trzymać kasę z tarczy) rozdać pracownikom od razu(ty byś tak zrobił - tak wynika z twojej wypowiedzi) to jak się ma to do twojego cytatu z pamięci o spoconej jałmużnie?
A na koniec: nikogo nie obrażam no chyba, że ktoś zasłuży mocno.
Zauważ, że jeśli chodzi o wklejanie wypowiedzi to jeśli już to robię to wklejam (robię to sporadycznie) tylko SWOJE własne słowa. Nie cudze. Nie jest to nieetyczne. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
0
moim_zdaniem10:47, 22 lutego 2021
do @ dziadek
Dokładnie tak! "wolne media" tyle mają do gadania co kot w psiej budzie!
One są takie wolne, na ile im Discovery Communications, Solorz albo jakiś inny Ringier Axel Springer łańcucha poluzuje!

Ale młodzi tego nie wiedzą, bo po co się dowiadywać jak "fejsbuk" im powie przecież co mają myśeć.
0
mądry i skromny22:02, 21 lutego 2021
No to popatrz sobie na swój komentarz- na początek coś swojego potem parę k-w ze swoich byłych komentarzy, tu bez sensu i na koniec atak na rozmówce. Odniosę się tylko do mld. a nie mil. które trafiły na konta o czy mówił A. Sośnierz, pieniądze powinny trafić do tych którzy tracą płynność finansową nie mają na wypłaty dla pracowników, na opłacenie mediów, czynszów, rat kredytów, podatków, zusów a nie tym którzy te pieniądze wpłacą sobie na konto tak na wszelki wypadek. Cytując z pamięci- niech spoci się jałmużna w ręku Twym, zanim rozeznasz, komu masz ją dać.
0
dziadeek21:34, 21 lutego 2021
@moim_zdaniem.
Do Twojego wpisu dorzucę wygłupy t.zw. "wolnych mediów".
"Wolne media" cacy bo patrzą rządzącym na ręce. Zgoda, tego wymaga demokracja.
TVP zlikwidować bo ..... patrzy opozycji na ręce. Łooo - toto już nie służy demokracji!
0
moim_zdaniem18:08, 21 lutego 2021
Nie mityczni lewacy, bo oni nie są mityczni. Lewicowe ugrupowania są jak najbardziej realne. I zrobią wszystko łącznie z kłamstwem by "być na górze".
Absolutnie nie zgadzam się z porównaniem nowobogactwa do obecnego rządu. Już raczej opozycja zachowuje się bez kultury zarzucając elektoratowi pisu braki w wykształceniu(kompletna bzdura) i to, że sprzedali się za pięćsetki. (kiedy pis doszedł do władzy nie było mowy o takich programach socjalnych typu 500+ czy 300+ które to programy w podobnej formie występowały w Niemczech od dawna!). Za to kwitło złodziejstwo, oszustwa, praca za 3,50zł była "normą" i widoki na emeryturę tuz przed "grobową deską". Dobrze wiem jak było za rządów PO PSL. Pamiętam to doskonale i pamiętam też jak moi znajomi twierdzili że jak pis dojdzie do władzy to"trzeba będzie wyjechać, bo nic nie będzie wolno, bo ONI są tacy radykalni" hahaha

Lewicowe ugrupowania to manipulatorzy pierwszej wody!
Straszą młodych ludzi tym "starym człowiekiem z kotem". No i młodzi się na to nabierają! Niestety... Bo młodzi są zbuntowani z natury i potrzebują ideałów ale wpływ fb czy instagrama czy innych socjalmediów, gdzie mają na tacy podane co mają myśleć, źle wpływa na wyrobienie własnego światopoglądu.
Przecież ten Kaczyński to wszystkiemu jest winien! Opozycja i pani Lempart tak twierdzą.
Jeszcze chwila i mu dopiszą do listy win powodzie, śnieżyce i zamach na WTC...

Musisz przyznać, że opozycja sama się kompromituje nie umiejąc zapanować nad swoimi przedstawicielami typu Nitras, Jachira czy,daleko szukać,Marczułajtis i popierając np. Martę Lempart, która to za pomocą młodych zmanipulowanych przez socjalmedia ludzi prubuje leczyć kompleksy polityczne (do sejmu nie dostała się) i teraz nie bacząc na pandemię zwołuje spędy tych dziwnych ludzi, po czym oskarża innego człowieka ---> TO TWOJA WINA, TO TY WYPROWADZIŁEŚ NAS NA ULICĘ.Następnie w imię wolności i pokoju - ogłasza - TO JEST WOJNA !

No chyba coś tu na głowie stoi...
Nadmienię jeszcze, że im zimniej tym ciszej... wojna xd.

Co do milionów na koncie. To jako ekonomiczny laik zapytam. Gdzie te miliony miałyby wylądować jak nie na koncie? W skarpecie np.?
Ponadto weź pod uwagę, że pandemia ciągle trwa i nie można wszystkiego wydać "na raz".

A na koniec... kiedy to wg. ciebie zostało cokolwiek wklejone przez mą osobę, z wypowiedzi kogoś innego bez podania choćby, że to cytat?
Odpowiem - nigdy.
Proszę mi tu, w takim razie, nie imputować. Dziękuję.
0
mądry i skromny14:44, 21 lutego 2021
Do moim zdaniem- taż uważam że Mkz i NWO to ta sama osoba bo wkleja te same teksty, od czego Ty też wolny nie jesteś[wklejania]. Ale tu przestajemy się zgadzać, bo niechęci do rządu nie tworzą jacyś mityczni lewacy tylko sami rządzący, nie wiem czy to jest celowe działanie czy nieświadome ale zachowują się jak typowi nowobogaccy którym nie wystarczy wygrać, Oni muszą jeszcze upokorzyć przegranych. Rząd sobie radzi z pandemią- czy aby na pewno? Polska ma dostać z UE [na którą ciągle plujecie] około 250 mld na walkę ze skutkami pandemii z czego połowę trzeba będzie oddać, rząd wydał już 140mld -pytanie czy były to dobrze wydane pieniądze? Chyba nie za bardzo skoro nawet wasz koalicjant-A. Sośnierz podaje że 50mld z tej sumy wylądowało na kontach bankowych, czyli nie zostały wydane na pensje pracowników, podatki, zusy, raty kredytów, a więc trafiły do tych którzy tej pomocy nie potrzebowali. Krótko mówiąc- pieniądze dostali nieliczni i nie Ci co trzeba, a kredyt spłacać będziemy wszyscy. Chyba mi nie powiesz że to jest w porządku.
0
moim_zdaniem11:08, 21 lutego 2021
do @A to, moim zdaniem
W Polsce żyję.
Nie mogę się natomiast oprzeć wrażeniu, że ty, Mkz i NWO to jedna i ta sama osoba. Piszesz, jak nawiedzony na punkcie drwalstwa i ogrodnictwa, o kijach i marchewkach potem sam(pod innym nickiem) sobie bijesz brawo jak to niby mądrze i merytorycznie jest napisane...

Z twoich wypowiedzi nic nie wynika.Bije natomiast mocno wtłoczona przez lewaków niechęć do obecnego rządu i takie typowe dla lewej strony myślenie: nieważne co potem, tylko rząd obalić bo "kaczor mały jest i brzydki" no dziecinada.
Obecny rząd, mimo iż, nie kryształowy(ale nie ma kraju na świecie w którym idealny by był) to radzi sobie w tych trudnych czasach.

Za poprzedniej władzy nie byłoby pieniędzy na tarcze,bo "pieniędzy nie ma i nie będzie", bo "taki mamy klimat" i "trzeba się było ubezpieczyć".
Popłynąłby kraj na fali covid jak z oczyszczalni Czajka. Nikt by nie uszczelnił systemu vat i dalej by kwitł handel lewymi fakturami dlatego nie można by liczyć na żaden program socjalny.
To właśnie pis wprowadził szereg pro-społecznych programów, których w powojennej Polsce nigdy nie było a możliwe się stały dzięki właśnie między innymi uszczelnieniu systemu vatowskiemu.
Totalna opozycja zafundowałaby nam niechcianych gości, którzy przypłynęli by do nas na pontonach jako wszelkiej maści specjaliści - inżynierowie od pirotechniki oraz fani broni białej i dekapitacji. Dla nich pieniądze na socjal by były?
Zastanów się. Chyba że myślenie cię boli.
0
dziadeek21:01, 20 lutego 2021
@mądry i skromny. Słusznie piszesz.
Nie jestem PiSowcem, ale obserwując to co się dzieje w tym temacie zdaje mi się, że te nieprawidłowości to są inspirowane przez tych "niezależnych" sędziów żeby hamować jakiekolwiek reformy.
Żeby było tak jak było!
0
mądry i skromny16:29, 20 lutego 2021
Do dziadeek- ale tu nie chodzi o to żeby było lepiej niż za PO, tylko o to żeby było dobrze. A dobrze nie jest czego przykładem jest proces położnej z nowotarskiego szpitala który rozpoczął sie dopiero po 11 miesiącach. Tak prosta sprawa powinna być rozstrzygnięta w kilka dni, góra tygodni. A teraz wyobraź sobie trudniejsze sprawy- spory sądowe między firmami. Przy takiej opieszałości sądów w uprzywilejowanej sytuacji jest firma większa która ma większe zasoby finansowe a mała po wielu latach procesów nawet jeśli wygra to i tak znika z rynku. A teraz weź sobie jakąś polską firmę i międzynarodowe konsorcjum z którym musi się sądzić o zaległe płatności. Wynik łatwy do przewidzenia- bankructwo polskiej firmy. Rządzicie- to rządźcie dobrze.
0
dziadeek11:35, 20 lutego 2021
@dziadek - Pisowcy tu komentujący dogłębnie rozumieją jak to sądy są "niezależne od władzy."
"Najbliższy współpracownik Donalda Tuska Paweł Graś mówi otwarcie, że bardziej opłacalna jest kradzież VAT, niż produkcja narkotyków."
Hmm -- niezależne sądy!? Co to za zwierz?
Aaa juz wiem! Sądy nie wchodzą w drogę władzy, a władza nie wtrąca się sądom w wyroki.
Dzisiaj jeszcze mi w uszach dzwoni - "sądownictwo trzeba dofinansować." "Dofinansować" - to taka łapóweczka od władzy, żeby wszystko było zgodnie z prawem.
Rozumiemy! Pamiętamy!
0
A to, moim zdaniem07:30, 20 lutego 2021
Jeżeli wolno odpowiedzieć:
@ moim_zdaniem

A ty gdzie żyjesz? Źródłem tego co pisze "Mkz" jest życie.
Dla "ciemnego ludu" jest 500 + i 13,14 emerytura, by chodził na wybory a jednocześnie jest zamordyzm tyle, że spotka on każdego w innym momencie (Grecy też mieli takie emerytury, dziś brakuje im na pierwszą).

Przeczytaj książki:
"Czwarta rewolucja przemysłowa"
"Likwidacja papierowego pieniądza"
"Wielka czwórka"
To wszystko realizuje "bankster" Morawiecki.

Paradoksalnie, wszelkie KOD-y, lewacko-lewicowo-oszołomskie
"puste macice" i "obrońcy" praw zwierząt, drzew, i zboczeń
tylko przyspieszają ten moment zagłady świata.
0
moim_zdaniem23:45, 19 lutego 2021
do @ Mkz
Jeśli wolno spytać...
Dlaczego ty nie podałeś tekstu źródłowego swojej wypowiedzi dotyczącej "eksperymentu medycznego z kijem i marchewką"?
0
klio18:44, 19 lutego 2021
Założy sobie taka pryszczata maseczkę z piorunem i już jest bohaterką.Do szkoły młoda,bo biedna przyszłość się rysuje przed Tobą!
0
Mkz16:50, 19 lutego 2021
gimBUS. Dziękuję za wywołanie mnie do dalszej dyskusji. Postawię proste pytanie i postaram się rozwinąć odpowiedź na temat kto i przeciwko czemu lub komu może protestować. Otóż 500+ oraz 13 i 14 dla emerytów to taka jest marchewka, a kijem będzie brak odmowy przyjęcia mandatu, zakaz zgromadzeń i protestowania, cenzura, zakaz używania gotówki i robota za miskę ryżu. Zamykana gospodarka. Zaraz nam się położy mały i średni biznes, czyli największa baza podatkowa w kraju. Morawiecki otwarcie mówi o nowym polskim ładzie. Polski Holding Hotelowy będący własnością Skarbu Państwa, założony niedługo przed plandemią, interesuje się będącymi przez lockdowny na skraju upadłości hotelami. Zwykły przypadek oczywiście...A społeczeństwo bierze tak de facto udział w eksperymencie medycznym. Wywołany do dyskusji medycznej chętnie ją podejmę ale proszę abyśmy wskazywali test źródłowy.
0
moim_zdaniem15:50, 19 lutego 2021
Był protest bo mróz zelżał...

To jest "wojna" uzależniona od pogody. XD
Niestety wiosna idzie, to coraz więcej robactwa z dziur powyłazi.
0
pp15:43, 19 lutego 2021
biedni ludzie pogubieni i skrzywdzeni przez los ci KODomici!
0
takdobrzeżarło13:44, 19 lutego 2021
to chyba już ostanie podrygi dinozaurów kodziarskich,widać,że Soros skąpi szekli,oj zeszli na dziady?
0
gimBUS12:46, 19 lutego 2021
@Mkz, dobrze że mamy ciebie poligloto.
0
POpapraniec12:43, 19 lutego 2021
A ja myślałem, że to reprezentacja przedstawicieli UTW Zakopanego na spartakiadę zimową w Rabce, ale ze mnie ...
0
kastowy12:17, 19 lutego 2021
najwyższy czas aby oczyścić z kluczowych stanowisk państwa,sądownictwa ,prokuratury ,sejmu senatu,bankowości,profesury i euro deputowanych itd z potomków,pociotków,współpracowników UB ,SB,PZPR itp gdyż duża część w dalszym ciągu działa niekoniecznie z Polską racją stanu?
0
Swój09:18, 19 lutego 2021
Biedni sędziowie. Straszne. Ormowcy, zomowcy muszą się za nimi postawić.
0
on08:43, 19 lutego 2021
Pani Senator Nurowska była??? :)
0
Mkz08:31, 19 lutego 2021
To jeden z onr czy pis zasiadł przed kompem czy więcej tak niespecjalnie wykształconych. Dobry komentarz to taki którego autor posługuje się językiem polskim że zrozumieniem, używa poprawnej składni zdania i itp. oraz potrafi nawiązać polemikę jeżeli nie zgadza się artykułem.
0
marcin08:22, 19 lutego 2021
Po co hejtujecie niektórzy? Lepiej wam od tego? Ego rośnie, czy kompleksy się leczą od wyśmiewania drugiego człowieka?
Żeby nie było, ja KODu nie popieram. Ale hejtu też nie.
0
POP(peł. obowiaz.pol.)06:31, 19 lutego 2021
Nie widzę wsparcia z Kościeliska, faktycznie wściekłe macice POwinny mieć jeszcze hasło z tematem eutanazji.
0
dziadek06:27, 19 lutego 2021
Pisowcy tu komentujący, czy jeszcze tego nie rozumiecie, że gdy sądy będą zależne od władzy, to w Was tez to kiedyś uderzy? Zawsze będzie ktoś ważniejszy dla władzy od Was i przegracie nawet spór "o miedzę"...
0
Urge00:55, 19 lutego 2021
Mocno wyleniale lwy prl-u i desperados grubej, schamialej wroclawianki. Co za urocza kombinacja.
0
Stefek00:37, 19 lutego 2021
Nie za bardzo liczni Ci koderaści, jak na miasto powiatowe? Pomór akiś na nich przyszedł czy co?
0
Niezależny22:20, 18 lutego 2021
Na transparencie powinno pisać "Wspieramy Naszych sędziów".
0
normal20:26, 18 lutego 2021
Sędziowie represjonowani - ha ha jakbym był kosmitą to może bym w to uwieżył
0
zdzichu20:24, 18 lutego 2021
No właśnie.Wspieramy sędziów niezależnych od was.
0
Kiel20:04, 18 lutego 2021
Frekwencja na tych niby wiecach jest odzwierciedleniem społecznego poparcia dla nich. ..
0
www19:46, 18 lutego 2021
Hahahaha
0
88819:00, 18 lutego 2021
Tak to jest jak się dziadkom nudzi i nie mają co ze sobą zrobić...
0
Rodan18:04, 18 lutego 2021
tłumy protestujących.
0
Kinga18:02, 18 lutego 2021
Rozgonić to wredne nikczemne towarzystwo ...
0
świrek17:32, 18 lutego 2021
Ciekawe czy ormowcy z KOD-u pójdą ramię w ramię z aborcjonistkami ze Strajku Motłochu,kiedy te drugie zaczną bełkotać o wprowadzeniu ustawy o eutanazji dla wszystkich ,którzy skończyli 65 lat.
0
epo17:27, 18 lutego 2021
Ludziom to się w głowach przewraca , zbyt wielki dobrobyt ,brak wartości moralnych , zainteresowań , robią coś po to, aby coś robić ,choć wiedzą że z tego pożytku nie ma - może czas najwyższy aby całą tą energie przelać na coś wartościowego, np;' praca społeczna w domach opieki i zaprosić tych nezadowolonych sędziów ?
0
Faktor17:19, 18 lutego 2021
Ale tłumy ! I te tekturowe transparenty ! Czyzby Soros odciął kasę ?
0
Jola17:10, 18 lutego 2021
Nie ma dnia bez protestu ???????
W Zakopanem to akurat taka kasta że hej.
0
Szakal16:57, 18 lutego 2021
NFZ powinien w końcu zaopiekować się tymi psychicznym osobnikami. Na wolności stanowią zagrożenie dla siebie i innych. Kaftan i pokój bez klamek.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
31
12.2024
Nie przegap!
31
12.2024
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas