Apel wójta Szaflar o szczepienie się spotkał się z gwałtownym protestem. Pojawił się także list otwarty - podhale24.pl
Niedziela, 8 grudnia
Imieniny: Marii, Wirginii, Zenona
Czarny Dunajec
Clouds
-4°
Wiatr: 4.032 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
-3°
Wiatr: 3.528 km/h Wilgotność: 97 %
Clouds
-2°
Wiatr: 5.4 km/h Wilgotność: 92 %
Clear
-1°
Wiatr: 4.14 km/h Wilgotność: 94 %
Clouds
-3°
Wiatr: 4.176 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
-4°
Wiatr: 5.796 km/h Wilgotność: 91 %
30.06.2021, 22:08 | czytano: 14847

Apel wójta Szaflar o szczepienie się spotkał się z gwałtownym protestem. Pojawił się także list otwarty

Wójt Szaflar Rafał Szkaradziński zaapelował do mieszkańców gminy "o podjęcie słusznej decyzji i poddanie się szczepieniu przeciwko COVID-19". Takie reakcji na swój wpis na portalu społecznościowym raczej się nie spodziewał.

Serce Podhala/ FB
Serce Podhala/ FB
"W imieniu Łukasza Kmity wojewody Małopolski oraz własnym zwracam się z prośbą do mieszkańców Gminy Szaflary o podjęcie słusznej decyzji i poddanie się szczepieniu przeciwko COVID-19. Odpowiedzialna postawa pozwoli nam wszystkim uniknąć negatywnych skutków ewentualnej kolejnej fali zachorowań oraz kolejnego lockdownu. Ja sam, w trosce o bezpieczeństwo własne oraz moich bliskich, poddałem się szczepieniu. Jestem głęboko przekonany, że szczepienia znacząco poprawią sytuację zdrowotną Mieszkańców i dadzą nam wszystkim większe poczucie bezpieczeństwa oraz będą szansą na powrót do normalności" - napisał Rafał Szkaradziński.

Pod jego wpisem pojawiło się kilkadziesiąt komentarzy. Piszący są albo oburzeni postawą wójta, albo podają przykłady negatywnych skutków przyjęcia preparatu, albo powołują się na tych, którzy przestrzegają przed przyjmowaniem szczepionki.



Pojawił się także List Otwarty do wójta Gminy Szaflary. Oto on:

W odpowiedzi na pański apel do mieszkańców Gminy Szaflary dotyczący Narodowego Programu Szczepień Przeciw COVID-19 , zwracam się do pana z zapytaniem oczekując niezwłocznej odpowiedzi.

W apelu zwraca się wójt z prośbą do mieszkańców Gminy Szaflary o „podjęcie słusznej decyzji i poddanie się szczepieniu przeciwko COVID-19.” Wspomina wójt, że „ odpowiedzialna postawa pozwoli nam wszystkim uniknąć negatywnych skutków ewentualnej kolejnej fali zachorowań oraz kolejnego lockdownu.”

Należy tutaj wyraźnie podkreślić fakt, że w tym miejscu zachęca wójt do udziału mieszkańców Gminy Szaflary w eksperymencie medycznym, o którym mówią niezależni lekarze i naukowcy, w tym były wiceminister zdrowia i były Główny Inspektor Sanitarny, epidemiolog dr Hałat. Jak sam wspomina w tym przypadku mamy do czynienia z preparatem terapii genowej:

“Jeżeli chodzi o szczepionki, które ingerują w układ immunologiczny człowieka to badania zwykle trwają do 10 lat. W związku z powyższym jeśli do tego mamy jeszcze nową technologię, która właściwie jest terapią genową zmieniającą, zapewne zmieniającą nie tylko to, co jest zamierzone tzn. wyprodukowanie antygenu białka kolca wirusa SARS-Cov-2, ale być może też może to mRNA uruchomić takie ścieżki, które się będą kończyć ekspresją genów chroniących nas przed rozwojem nowotworów. Jak każdy wie, ludzie mają nieustannie procesy nowotworowe w swoim organizmie i siłami odporności te procesy zwalczają. A nie wiemy jaki jest wpływ mRNA na te wszystkie procesy. Może przyspieszać te wszystkie procesy onkologiczne. To jest jedna z tysięcy zastrzeżeń. Inne dotyczą chorób autoimmunologicznych, bo przecież wytwarza organizm na polecenie producenta szczepionek, antygen, na który mogą być zwrócone przeciwciała własne o nieznanym ukierunkowaniu, nieznanych skutkach. Nie pół godziny po szczepieniu tak zwanym, nie dwa dni , a może 10 lat.”

Badania kliniczne warunkowo dopuszczonych do użytku preparatów trwają. Wspomina wójt, że jest głęboko przekonany, że „szczepienia znacząco poprawią sytuację zdrowotną Mieszkańców i dadzą nam wszystkim większe poczucie bezpieczeństwa oraz będą szansą na powrót do normalności.”

Czy urząd Gminy Szaflary na czele z wójtem przeprowadził badania kliniczne szczepionek? Jeżeli tak, to proszę je udostępnić do wglądu swoim mieszkańcom i powiedzieć, kiedy takowe nastąpiły. Jeżeli nie, chciałbym zapytać na jakiej podstawie formułuje wójt tego typu wnioski, że szczepionki dają większe poczucie bezpieczeństwa i są szansą na powrót do normalności. Głębokie przekonanie w momencie, gdy mowa o zdrowiu i życiu mieszkańców nie jest wystarczające. Poczucie bezpieczeństwa staje się parodią, w momencie formułowania wniosków niepodpartych żadnymi dowodami.
W ostatnim czasie powstało Polskie Stowarzyszenie Niezależnych Lekarzy i Naukowców, którzy kontestują oficjalne metody walki z pandemią. Cytując lekarkę Ewelinę Gierszewską podczas konferencji prasowej Polskiego Stowarzyszenia Niezależnych Lekarzy i Naukowców, zauważa :

„Jako lekarze uważamy, że w obliczu faktu trwających badań klinicznych tych warunkowo dopuszczonych do użytku preparatów, braku pełnej informacji na temat skuteczności, a zwłaszcza bezpieczeństwa stosowania tych preparatów inżynierii genetycznej po raz pierwszy w historii medycyny testowanych na ludziach i to na tak szeroką skalę, mamy do czynienia z eksperymentem medycznym, co gorsze - bez wydania pozytywnej opinii niezależnej komisji bioetycznej, bez spełnienia wymagań określonych w ustawie, a przede wszystkim bez informowania o tym społeczeństwa czyli uczestników tego eksperymentu. Tymczasem rządowi eksperci Rady Medycznej nagminnie informują, że preparaty inżynierii genetycznej nazywane przez nich szczepionkami są przebadane i bezpieczne, bagatelizując doniesienia, które płyną do nas z całego świata o poważnych niepożądanych odczynach poszczepiennych pod postacią zakrzepicy zatok żylnych mózgu, zakrzepicy żył trzewnych i zakrzepicy tętniczej, współistniejące z małopłytkowością, zespołu Guillain-Barrego, zapaleniach mięśnia sercowego i to u młodych osób, w tym u dzieci, oraz o zgonach, które pozostają w bezpośredniej koincydencji czasowej z przyjęciem preparatu.”

Pragnę w tym miejscu zapytać o jakim większym poczuciu bezpieczeństwa i szansie na powrót do normalności według wójta mowa?

Podnosi wójt również kwestię odpowiedzialnej postawy, więc jako mieszkaniec Gminy Szaflary zapytuję, czy wójt jako inicjator apelu zachęcającego do szczepień może wziąć pełną odpowiedzialność za ewentualne niepożądane odczyny poszczepienne mieszkańców tejże gminy? Proszę objaśnić w tym miejscu kwestię odpowiedzialności odszkodowawczej. Gdzie ewentualnie w razie wystąpienia niepożądanych odczynów poszczepiennych czy zgonów ( które miały już miejsce w Polsce) zaszczepieni lub ich bliscy mogliby się zgłaszać.

Jak wspomina były wiceminister zdrowia oraz były Główny Inspektor Sanitarny – epidemiolog dr Hałat: “Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że wiele z powikłań nie wystąpi natychmiast. Mówimy również o skutkach, które są późne, odległe. Nie wiemy przecież, jak dana szczepionka wpłynie na nasze zdrowie. Zasadnicze pytania brzmią, czy nie zahamuje ona płodności, czy nie spowoduje chorób autoimmunologicznych, i wreszcie, jakie będzie miała efekty w procesie onkogenezy. (…) Mówienie, że liczba NOP-ów w Polsce jest statystycznie niewielka, nie jest zgodna z rzeczywistością. Większość przypadków, w tym ciężkich powikłań, w ogóle nie jest zgłaszanych przez lekarzy. Dlatego nie podzielam optymizmu w kwestii małej liczby niepożądanych odczynów poszczepiennych po szczepionkach przeciw COVID-19 “

Kończąc, chciałbym również podnieść kwestię najważniejszą, a mianowicie kwestię zdrowotną przyszłych pokoleń. Czy wójt Gminy Szaflary w niedalekiej przyszłości zamierza apelować również do rodziców o zaszczepienie swoich pociech? Pragnę w tym miejscu nadmienić za dr Zbigniewem Hałatem, że: „Szczepienie dzieci to zbrodnia do potęgi z uwagi na przede wszystkim rozwijający się organizm. To niewyobrażalne, żeby niszczyć układ immunologiczny, bowiem nie wiemy jak te preparaty będą zachowywać się w młodym organizmie. (…) Mamy takiego pecha, że władze nasze krajowe nie prowadzą żadnych badań w zakresie bezpieczeństwa osób, które są przymuszane do wstrzyknięcia substancji o nieznanym składzie. Można przypuszczać, że ludzie, którzy zostali poddani wyszczepianiu, roznoszą białko kolca, które jest decydujące o tym, że ktoś ma albo nie ma objawów COVID-19."

Proszę o udzielenie niezwłocznej odpowiedzi.

Z poważaniem,
Sebastian Śmietana mieszkaniec Gminy Szaflary.
współzałożyciel Polskiej Akcji Banerowej OD(SZ)CZEP SIĘ!



opr.s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
Stach08:19, 3 lipca 2021
A ja tylko zacytuję słowa Abrahama Lincolna panie wójcie: żaden człowiek nie jest dość dobry, żeby rządzić innymi bez ich zgody. Trochę pokory by się przydało.
0
Zachowuję spokój.20:58, 2 lipca 2021
Wójt Szaflar ma rację. /.../
0
Zaniepokojony20:08, 2 lipca 2021
Jeśli to takie bezpieczne to dlaczego wymagane jest podpisanie zgody na nie? A jeśli już niech ubezpieczyciel podpiszę się, że w przypadku jakichkolwiek piwikłań poszczepiennych łącznie ze zgonem zostanie tej zaszczepionej osobie wypłacone olbrzymie odszkodawanie. Wiem jednak, że nikt nie weźmie tej odpowiedzialności a jest napychanie kieszeni koncernom farmakologicznym i różnym naukowym oszołomom, którzy zbijają na tym fortunę. Osobiście nie daję wiary nikomu z tych stojących na świeczniku władzy, że tymi preparatami powodującymi zmiany genetyczne w ludzkim organiźmie się sami zaszczepili.Wielki i znany uczony z Sngli prof. Calman wypowiedział się na ten temat dosadnie i czytelnie. Wszelkie próby wymuszania lub dyskryminowania nie chcących się zaszczepić są odrażającą formą stygmatyzacji ludzi i ukrycia jak niewydolną jest w naszym państwie służba zdrowia już od lat. Statystyka umieralności utrzymuje się na takim samym poziomie w Szwecji ale tamtejszy monarcha nie brał pieniędzy i niepodpisywał np:z miliarderem Billem Gatesem,, Czaplą'' na zakup tych mocno podejrzanych specyfików, któruch nawet sam prezes Pfaizer nie uważa za bezpieczne. Dość tej propagandy jak za komunizmu i PRL-u. Należy trzymać się też art. 30 konstytucji a nie rozporządzeń Minisyra Zdrowia, które aktami prawnymi niższej rangi. Może jeszcze nie zaszczepieni ubiorą opaski z symbolizujące, że są lub nie zaszczepieni i wiele takich rasistowskich jak w RPA pomysłów.
0
pasy16:09, 2 lipca 2021
To tego komentatora pytającego o jazdy w pasach. Wprowadzono obowiązek ich używania - i moim zdaniem nie jest to dobre, ale jednak takie jest prawo.
Rozumiesz paradoks sytuacji, że zmusza się ludzi by coś robili dla swojego dobra? ZMUSZA. Jeśli coś jest dla mnie dobre, to należy mnie przekonać a nie karać za wolność decydowania o sobie.
0
Wszyscy jestescie zmanipulowani14:49, 2 lipca 2021
Zryjcie sie dalej o glupi covid. W miedzyczasie galopujaca inflacja i wciaz nowe wprowadzane ukryte podatki i podwyzszane stare wydrenuja wasze kieszenie. To sie nazywa w nowomowie "inzynieria spoleczna". A po staremu: zlodziejstwo i manipulacja.
0
nie ślepy13:03, 2 lipca 2021
I znów się tu ujawnili "popieracze" szczepień i nachalnie wylewają swoje idiotyzmy! Dyskusja z takimi @baciokami i @scypionymi, to strata czasu! A odpowiadanie ciemniakom, co innych wyzywają od płaskoziemców też jest bez sensu, bo oni mają ale płaskie mózgi! Więc mówię do was, szczepcie się podwójnie, bo jest czym i zamknijcie swoje jadaczki! Możecie sobie przy okazji hulajnogę jeszcze wylosować....!
0
To się samo komentuje10:37, 2 lipca 2021
Czytając te komentarze odnoszę wrażenie, że jest tu jeden "RZĄDOWY TROLL", a reszta "ZDROWO MYSLĄCE PODHALE"
Rząd nie może dopuścić do sytuacji, gdzie traci kontrolę, więc wrzuca tam swojego "TROLLA", aby dzielić ludzi, w tym przypadku Podhale, żeby odwrócić uwagę od tego co tak naprawdę się dzieje.

Kochani Rodacy, Podhalanie
Zróbmy rządowi na złość :)
Zacznijmy sobie pomagać, nie kłóćmy się i nie dzielmy, a JEDNOCZMY SIĘ :)
0
DO dwukrotnie_zaczipowany_majonez10:28, 2 lipca 2021
@dwukrotnie_zaczipowany_majonez

Zalecam więcej pokory!!!
Często , to ludzie prości myślą bardziej przyszłościowo niż większość nierobów w tych urzędach. Prosty człowiek w życiu sobie poradzi, a zwolnij urzędnika lub nauczyciela. To ludzie przyzwyczajeni do tego;
- że rząd da 13,
- że rząd da na to....
- że rząd da na tamto..
Ale do cholery, rząd rozdaje nasze pieniądze !!!
Stanowisk namnożyło się od groma, a my to wszystko dziadostwo musimy utrzymywać, a w podzięce mówią nam, że ludzie niewykształceni?!?! A kto sponsorował im te studia ?!?! Czy sami na to płacili ?!?! Proszę mi podać choćby jednego urzędnika, który opłacił sam sobie studia ?!?!?
Często taki urzędnik, który musiał podnieść swoje kwalifikacje, prace zlecał innym studentom, bo sam nie umiał.
0
rozsądek....10:15, 2 lipca 2021
@baciok@
Idź się zaszczep, jak nie potrafisz używać mózgu !! :)
0
DO ALIK - WYŁĄCZ TELEWIZOR, WŁĄCZ MYŚLENIE10:14, 2 lipca 2021
@alik
Piszesz
"......Należy wszystkich chorych na covid obciążyć FINANSOWA w 150 %.To docenią szczepienie !!! Wiem co to jest za g... o."

A wiesz, że większość tych, którzy umarli w tym półroczu od stycznia do czerwca na covid, była zaszczepiona ?!?!
Tak to jest, biedny bezmyślny człowieku jak się słucha telewizyjnego ścieku :)

ALIK !!!
WYŁĄCZ TELEWIZOR, WŁĄCZ MYŚLENIE !!! - Myślenie nie boli
0
rozsądek....10:06, 2 lipca 2021
@Adam Kowalczyk
Pisze Pan;
"...wiem że drugi raz nie chciałbym przechodzić tej gehenny i w pierwszym możliwym terminie się teraz zaszczepiłem..."

A kto Panu dał gwarancję, że Pan drugi raz nie zachoruje na to gó.no?!
Nawet w informacjach na stronach rządowych, nikt nie mówi, że szczepionki chronią przed powtórnym zachorowaniem !! :)
NO TO SIĘ CZŁOWIEKU NABIŁEŚ W BUTELKĘ I ........................ NAPĘCZNIAŁEŚ :)
I TERAZ NIE MASZ JUŻ ODWROTU !! :)
Wiesz o tym ?

Bierz się człowieku za rachunek sumienia
0
Henio09:06, 2 lipca 2021
Do przeciwników i zwolenników szczepień odpowiedzcie sobie następujące pytania ,jeżeli przynajmniej raz powiecie tak ,to proszę się natychmiast szczepić:
1.Czy szczepionki dają pełna oporność na covid?
2.Czy osoba zaszczepiona nie przenosi wirusa?
3.Czy znane są skutki uboczne szczepionek?

Nie jestem przeciwnikiem szczepień , ale niepodoba mi się kiedy ktoś zmuszą kogoś do czegoś co sam nie jest pewny, tym bardziej że zaszczepienie absolutnie nie gwarantuje tego że nie będę zarażał innych( pod tym warunkiem rozumiał bym nagonkę na nie zaszczepionych)W związku z tym powinienem mieć wolny wybór.
0
Do Henia08:37, 2 lipca 2021
HENIU jak ty będziesz wśód tych 117 oczekujących na śmierć przez uduszenie to z pewnością zmienisz optykę.

Dlatego zmarło tylko 117 osób bo populacja szczepi się.

Zyczę Ci abyś zmądrzał
0
do 88800:51, 2 lipca 2021
Uważaj bo ci żyłka peknie a najlepiej to wyjdz z siebie i stan obok tylko uwazaj zebys sie nie zmeczył ..Pozdrawiam
0
covid to temat zastepczy22:41, 1 lipca 2021
W tym wszystkim nie chodzi o żaden smieszny covid. Tylko o ogłupienie społeczenstwa, zeby pod byle pretekstem (pretekstem typu choroba o smiertelnosci rzedu ulamka % dotyczaca glownie ludzi starych i mocno schorowanych) ograniczyc wolnosci obywatelskie i machlojkami finansowymi okrasc spoleczenstwo w bialych rekawiczkach. Chodzi o to, zeby ludzie klocili sie o glupi covid, a nie zwracali zbytniej uwagi na galopujaca inflacje, spadek stop procentowych do zera, wprowadzane po kryjomu zamordystyczne przepisy, rosnaca inwigilacje, rozpad de facto Unii Europejskiej przez zablokowanie ludziom mozliwosci normalnego przemieszczania sie itp.
0
PIS-iorski rządzie pozwól ludziom żyć !!!!21:43, 1 lipca 2021
Gminy dostały miliony na przekonanie ludzi do szczepień!!!!!
0
ja20:07, 1 lipca 2021
WÓJT MA RACJĘ! A z oszołomami nie ma co dyskutować. Psy szczekają - karawana idzie dalej!
0
88819:02, 1 lipca 2021
PiS taki,siaki,owaki....Odpowiedzialny za zabicie tyle i tyle ludzi...Pewnie jeszcze idpowiedzialny za zgony w Indiach i USA....A przypomnę że pierwsi do szczepień polecieli tchurze z lewicy i celebryci komunistyczni.Taki pis zły a poparcie ciągle na topie.Szczury z peło już na granicy progu wyborczego zagryzaja się.PiS i tylko PiS!!!Precz z Sowietami i szwabami!!!
0
Henio18:54, 1 lipca 2021
Kilka dni temu w Wielkiej Brytanii zmarło 117 osób na covid w tym 50 po dwóch dawkach szczepionki dane oficjalne .Pozostawiam bez komentarza.
0
baca spod Warszawy16:05, 1 lipca 2021
@BEZREFLEKSYJNE PODHOLE
To dzięki decyzjom rządu PiS, ponadplanowo zmarło ok 120 000 ludzi. Jestem dziwnie przekonany, że na jesień będzie powtórka tej narodowej tragedii - nie rozumiem w czym ten PiS ma być "ukochany", przecież jak to powiedział red, Rola " to mordercy w białych rękawiczkach" Jeszcze Ci się nie rozjaśniło w Twojej głowie ?
0
ANETKA15:40, 1 lipca 2021
Ja nie ufam tym szczepionkom i nikt mnie i mojej rodziny nie zmusi do szczepienia. A na pewno nie pozwolę swoich dzieci zaszczepić. Słuchałam wielu wypowiedzi niezależnych lekarzy i naukowców i nie narażę siebie ani bliskich na zagrożenie zwiazane z wystąpieniem zakrzepicy czy innego NOP-u dla samej idei walki z "straszna" pandemia. A jeżelibym zachorowala to państwo ma obowiązek mnie leczyć bo cale życie ja i moja rodzina płacimy skladki. Pandemia trwa już ponad rok więc powinnam już dawno się gdzieś zarazić tym strasznym wirusem.
0
foliowa czapeczka14:49, 1 lipca 2021
@Ja tylko przejazdem
W dalszym ciągu czekam na źródło tych rewelacji - czytaj bzdur - którymi nas raczysz. Jest dla mnie zrozumiałe, że dane które publikujesz powstały w Twojej chorej wyobraźni i każdy, kto je kwestionuje jest przez Ciebie odsądzany od czci i wiary. Teraz już przynajmniej wiadomo, co Twoje wypowiedzi są warte. Lepiej już sobie jedź, tam skąd przybyłeś, nim ktoś wyleje na Ciebie kubeł pomyj.
0
avivat14:14, 1 lipca 2021
"Preparaty inżynierii genetycznej nazywane przez nich szczepionkami", zgadzam się z tym określeniem w 100%.
0
płaskoziemiec13:42, 1 lipca 2021
@Ja tylko przejazdem
"A TERAZ FAKTY:

Zamiast więc porównywać samochody z dziką świnię ze świnką morską, porównajmy odsetek zgonów wśród osób powyżej 50. roku życia:

wśród w pełni zaszczepionych na 3546 zakażonych zmarło 50 osób;
wśród niezaszczepionych na 976 zakażonych zmarło 38 osób."

Gdzie LOGIKA w Twojej wypowiedzi ? Jak można porównywać 3546 przypadków do 976 ? - Idąc Twoim tokiem rozumowania z liczby 3546 wybieram 500 osób w tym 50 osób, które zmarły i porównajmy teraz procentowo do 976 z których zmarło 38 osób. Widzisz głupotę swojego rozumowania - porównania? Polecam jeszcze raz przeczytać ze zrozumieniem list otwarty Pana Śmietany i uwzględnić to, że CYTUJE wypowiedzi specjalistów - ekspertów w swoich dziedzinach. Dla mnie wybitnych fachowców, którym Ty do pięt nie dorastasz, dlatego stosujesz narrację przedstawicieli rządu - kto ma odmienne zdanie niż my/ja, tego należy obrzucić wyzwiskami i dyskredytować na każdym kroku.
0
NOMEANSNO13:34, 1 lipca 2021
Ja sie zaszczepilem...
0
Kocham te foliowe czapeczki13:05, 1 lipca 2021
Polecam Wójtowi do.poduszkk lekturę Dz.U. poz.2412 z 2020r. W sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu prowadzącego eksperyment medyczny - a później Konstytucję. I kolorowych snów.
0
Ja tylko przejazdem12:55, 1 lipca 2021
@foliowa czapeczka
Poziom twojej wypowiedzi świadczy, że twoja foliowa czapeczka jest z folii do żywności zamiast aluminiowej.
Już nawt płaskoziemcy nie powielają tych bajek o nieprzydatności testów rtPCR do diagnostyki infekcji covid19.
Dlaczego akurat twoje dane wyssane z brudnego palca ruskich trolli miałyby być lepsze od danych raportowanych oficjalnie i nie kwestionowanych przez nezależne agencje naukowe ( a nie jakichś gości "banerowców", którzy medycynę czy chociażby coś pokrewnego) skonczyli chyba na nowotarskim jarmarku, bo nie na uczelni) nie ma pojecia i niespecjalnie mam zamiar cię przekonywać że się mylisz, bo mi to wisi, co tam sobie imaginujesz w tej swojej przgrzanej od folii główce.
0
Drogi Wójcie12:32, 1 lipca 2021
Nawet nie odpisujcie na te brednie - oni nie rozumieją, że najtrudniejsze decyzje trzeba podejmować z ryzykiem przy założeniu wyboru mniejszego zła. Tym ludziom się wydaje, że wybierają między czarnym i białym, absolutnym dobrem i całkowitym złem, bo nie mają odwagi podejmować ani ryzyka, ani odpowiedzialności za samych siebie nie mówiąc o zbiorowości.
0
foliowa czapeczka12:27, 1 lipca 2021
@Ja tylko przejazdem
Wszechnico wiedzy - proszę o dane źródłowe tych "rewelacji", które przedstawiłeś w swojej wypowiedzi. Tylko nie próbuj nam wmówić, że zakażonych zdiagnozowano za pomocą g..no wartych testów pcr - bo tyle też będzie warta Twoja wypowiedź.
0
BEZREFLEKSYJNE PODHOLE12:26, 1 lipca 2021
Piyrse wom PiS wyproł wase głowinki na potęge a teroz wom antysczepiency piorą mózgi. Od PiSu siy juz powoli odsuwociy a jak poru staryk stryków i ciotek wceśniyj ... od covida to siy wom przejaśni. Ino bedzie jak zwykle za póżno i bedzieciy zaś jojceć jak teroz na ukochany PiS.
0
foliowa czapeczka11:38, 1 lipca 2021
@Adam Kowalczyk
"Wybór jest wolny, ale na namawiam, aby jednak słuchac naukowców i lekarzy a nie jakiś informacji z niesprawdzonych źródeł..."

Odsyłam Pana do Deklaracji z Great Barrington której twórcami są wybitni naukowcy Dr Martin Kulldorff, profesor medycyny na Uniwersytecie Harvarda, jest biostatystykiem i epidemiologiem z doświadczeniem w wykrywaniu i monitorowaniu ognisk chorób zakaźnych oraz ocenach bezpieczeństwa szczepionek. Dr Sunetra Gupta, profesor Uniwersytetu Oksfordzkiego to epidemiolog z doświadczeniem w immunologii, opracowywaniu szczepionek i matematycznym modelowaniu chorób zakaźnych. Dr Jay Bhattacharya, profesor Stanford University Medical School jest lekarzem, epidemiologiem, ekonomistą zdrowia i ekspertem ds. polityki zdrowia publicznego zajmujący się chorobami zakaźnymi i zagrożonymi populacjami, którą to deklarację poparło - podpisało na świecie ponad 60 000 lekarzy, specjalistów epidemiologii, wirusologii itd.
Proszę przestać słuchać kłamliwej propagandy rządowej, głoszonej przez środki masowego przekazu państwowe jak i prywatne - komercyjne (nie państwowe stacje rtv - nieźle się obłowiły dotacjami rządowymi za głoszenie tych bredni i sianie paniki)
0
Absurdalny11:36, 1 lipca 2021
do j23
Szykuj sie na procesy jak kogoś zarazisz, niezaszczepieni nie są dla Ciebie zagrożeniem, ty wręcz przeciwnie.
Powiedz teraz wszystkim tym, którzy byli leczenie w szpitalach, że będą musieli za to teraz zapłacić.
0
Ja tylko przejazdem11:36, 1 lipca 2021
@Janek

Twoje opowieści z mchu i paproci oparte są na rozumowaniu, że jeżeli na oddziale kariologicznym w Nowym Targu czy Zakopanem jest 6 x więcej leczonych z powodu zawałów mieszkańców Podhala z niż przyjezdnych to znaczy, że jest 6 x więcej zawałów wśród Górali niż wśród pozostałych mieszkańców Polki.
A przecież na pierwszy rzut oka widać, że to brednia - a dokładnie takie wyciągacie wnioski z danych o zgonach w szczepieniach.

A TERAZ FAKTY:

Zamiast więc porównywać samochody z dziką świnię ze świnką morską, porównajmy odsetek zgonów wśród osób powyżej 50. roku życia:

wśród w pełni zaszczepionych na 3546 zakażonych zmarło 50 osób;
wśród niezaszczepionych na 976 zakażonych zmarło 38 osób.

Czyli wśród zaszczepionych zmarła jedna na 70, a wśród niezaszczepionych jedna na 25 osób.

Dla osób poniżej 50. roku życia te dane są jeszcze bardziej optymistyczne dla zaszczepionych, bo:

wśród w pełni zaszczepionych (ponad 3,6 tys.) nikt nie umarł;
wśród niezaszczepionych (ponad 52 tys.) zmarło sześć osób.

Zatem nie szczepcie się, kiedy nie chcecie, opieka medyczna oczywiście zgodnie z Konstytucją się wam należny, podobnie jak należy się każdej pijaczynie mimo, że wiadomo, że taki doprowadził się do swojego stanu na własne życzenie..

ALE NIE MANIPULUJCIE DANYMI i NIE GADAJCIE BREDNI ROZSIEWANYCH PRZEZ PODOBNYCH "FAHOFCUF" MEDYCZNYCH JAK PAN ŚMIETANA ET CONSORTES
0
Robotnik dobrze gada11:34, 1 lipca 2021
Do wszystkich co nie zrozumieli wypowiedzi @robotnika
Dużo komentarzy pojawiło się że w szczepionkach są micro chipy, że technologia tak szybko poszła do przodu. No to tak kurde samo z szczepionkami. Technologie się szybko rozwinęły i tak samo badania nad szczepionkami mogą się odbywać dużo szybciej niż to było 10/20 lat temu.
A ci co myślą że będą mieli micro chipy hehe, to ogarnięcie kto by chciał sterować taką głupotą? Lub oglądać przez gałki oczne jak pijecie piwsko przed tv i oglądać mecz w którym i tak przegracie.
Trochę więcej zrozumienia ludzie, a jak czegoś nie wiecie to do nauki lub buzie i paluszki na kłódkę.
0
Czytac czytac i jeszcze raz czytac11:20, 1 lipca 2021
Do ROBOTNIK Widać, że jesteś zielony jak szczypior na wiosnę nie odróżniasz szczepionki na tężec od surowicy przeciwtężcowej. Poszukaj w internecie jeśli teżec jest beztlenowcem to w jakimś środowisku ginie??? NIKT TU nie jest wybitnym lekarzem, jednak można poczytać i zacytować wybitnych lekarzy co zrobił min pan Śmietana. Zacznijmy od przesłuchania do znalezienia na cda wykładu głównego naukowca firmy Pfizer Mike Yeadona, dr Wolfganga Wodarga, dr Stefano Montanori, prof Sucharit Bhadi prof Romana Zielińskiego i tak można byłoby wymieniać jeszcze długo!!! Można się zapoznać z deklaracja z Great Barington, sa listy polskich lekarzy w sprawie pandemii. Oczywiście wszyscy oni są cenzurowani i mówienie ze sa plaskoziemcami. Kurcze cały świat o tych foliarzach i plaskoziemcach ciekawe, ze taka sama narracja w całym świecie. Do latający idiotyzm nie ma sprawy opłacę sobie prywatne ubezpieczenie pod warunkiem że państwo przetanie mi płacić przymusowa składkę zdrowotną!!!!! Idąc Twoi tokiem myślenia to powinni płacić za leczenie palący, otyli no i ci z wypadków co naruszylo przepisy drogowe. Poza tym zaczniej czytac to dowiesz z przeprowadzonych badań ze dzieci nieszczepione zdrowsze niz szczepione. Ogladnij film zaszczepieni i dziewczynkach zaszczepionych na HPV. Dowiedz się czym jest baza Vears czemu Robert de Niro musial wycofać film z festiwalu Tribeca film Vaxxed. Jak ktoś taki.madry dam zbiórki gdzie rodzice zbierają na leczenie powikłań poszczepiennych u swoich pociech. Proszę poczytać książkę Wielka rewolucja przemysłowa i Wielki Reset Klausa Schwaba , poczytać czym jest transhumanizm. NIKT tutaj nie jest ekspertem ale nikt nikomu nie zabroni czytać analizować i wyciągać wnioski. BRAWO PANIE Sebastianie. A Pana Wojta miałam za człowieka inteligentnego i przystojnego a okazal się małym człowiekiem
0
goral11:16, 1 lipca 2021
Jak mozna namawiac ludzi na te szczepienia skoro nie ma zadnej epidemii i kakzdy minimalnie myslacy to wie
0
myślący zdrowo11:14, 1 lipca 2021
do foliowa czapeczka
idąc Twoim tokiem rozumowania to żadnego leku ,preparatu nie powinno się przyjmować,ponieważ każdy lek ma SKUTKI UBOCZNE.
0
Osiol11:11, 1 lipca 2021
A co będzie jeśli szczepienie okaże się pomyłka a preparat na mutacje nie będzie działał zaszczepieni zakrzykujący tu niezaszczepionych powinni wreszcie dopuścić do siebie info ze mogą być w mniejszości która się pomyliła aby to im uświadomić..... Potężna światowa blokada naukowców uważających inaczej trwa ale już tama przecieka...... A wolność dzisiaj dają oszczędności (słowo niektórym nieznane) i brak długów dzisiaj tym wolność się mierzy popatrzcie i porównajcie się do polityków ich rodzin ich zarobków gdzie wy ubijający pianę w tym wszystkim jesteście oni około 40tki i mln oszczędności mln fortuny i Wy wierzycie ze oni się szczepią......
0
Absurdalny11:11, 1 lipca 2021
do 888
Boisz się?? Szykuj kasę :-)
Bo jak długo można płacić za coś za wspólne pieniądze??
Ja mówię NIE!!!
Jak ktoś chce się szczepić niech płaci za to.
Szczepionki niestety będą za free, na razie, ale sam koszt szczepienia już nie.
0
88810:42, 1 lipca 2021
@Absurdalny
Udowodnij że kolejne szczepionki będą płatne i będą kosztowały 129,90zl.Prosze napisać gdzie są takie informacje które tylko ty posiadasz.Chyba że Śmietana bedzie produkował i sprzedawał.Hehehe
0
spm10:35, 1 lipca 2021
j23- i tu widać że nie chciało ci się przeczytać nawet definicji szczepionki. Posłuchaj tych telewizyjnych-rządowych ekspertów, którzy mówią wprost, że zaszczepiony człowiek tak samo zakaża jak niezaszczepiony. Rozumiesz?

Twój wpis - żeby niezaszczepieni "podpisali stosowne oświadczenie, że w przypadku zachorowania na Covid rezygnują z pomocy medycznej a w przypadku udowodnionego zakażenia przez nich innej osoby, będą pociągnięci do odpowiedzialności karnej za narażenie zdrowia i życia drugiej osoby" - jest tak głupi, że nawet się go nie chce komentować.
0
j2310:02, 1 lipca 2021
Mam propozycję, aby Ci wszyscy którzy nie chcą się zaszczepić, podpisali stosowne oświadczenie, że w przypadku zachorowania na Covid rezygnują z pomocy medycznej a w przypadku udowodnionego zakażenia przez nich innej osoby, będą pociągnięci do odpowiedzialności karnej za narażenie zdrowia i życia drugiej osoby.
Brawo za odpowiedzialną postawę Wójta.
0
Adam Kowalczyk09:39, 1 lipca 2021
A kim jest ten Sebastian Śmietaną żeby ludziom robić wodę z mózgu? Powołuje się na jakiś "wykluczonych" ekspertów i wydaje mu się, że jest taki mądry, bo widocznie nie przechorował Covida, nie leżał w łóżku i nie wiedział czy dożyje do kolejnego dnia, nie trafił na oddział Covidowy. Każdy może liczyć na szcr że go ta.choroba ominie i nic mu nie będzie. Ja przechorowalem i to ciężko, wiem że drugi raz nie chciałbym przechodzić tej gehenny i w pierwszym możliwym terminie się teraz zaszczepiłem. Raczej wolę ufać światłym umysłom i setkom, tysiącom lekarzy a nie jakimś samozwańczym naukowcom i ludziom podobnym do Pana Sebastiana, którzy z nauką nie mają nic wspólnego. Oni tylko potrafią niestety wzbudzić w ludziach strach przed szczepionka, szczególnie u tych starszych, którzy niestety są bardziej narażeni. Problem jest taki że jak ktoś się nie zaszczepi i zachoruje to w konsekwencji może być już za późno. Potem będzie tylko lament i żal ... A mogłem się zaszczepić i te myśli które będą człowiekowi przez głowę przelatywać jak będą mu podłączać rurę od respiratora... Chociaż wtedy to już pewne nie będzie miał nawet świadomości i siły aby myśleć o czym kolejek. Wybór jest wolny, ale na namawiam, aby jednak słuchac naukowców i lekarzy a nie jakiś informacji z niesprawdzonych źródeł...
0
Mario09:32, 1 lipca 2021
A propos. Przynajmniej niektórzy przeciwnicy szczepień na Covid-19 nie są pseudonaukowcami.
0
Mario09:19, 1 lipca 2021
Ja się zastanawiam, skąd w góralach taki bunt do szczepionek przeciwko Covid-19. W dużych miastach wyszczepialność nawet ponad 70% a tu taki wysoki poziom wykształcenia czy mądrości ludowej? Oby nie wymierali na Covid-19 a inni przez nich. Banda pseudonaukowców się w stowarzyszenia zbiera? Powikłanie, o ile kojarzę, w postaci choroby zakrzepowo-zatorowej jest wyższe przy stosowaniu antykoncepcji niż szczepieniu przeciw Covid-19. Jak m-RNA ze szczepionki miało by do jądra komórkowego wniknąć?
0
foliowa czapeczka09:16, 1 lipca 2021
@latający idiotyzm
Faktycznie idiotyzm pasuje do Ciebie - nie przyjmujący tych preparatów mają takie samo prawo do państwowej służby zdrowia jak i Ci "zaszczepieni" bo są płatnikami składek na ZUS i korzystanie z państwowej służby zdrowia, należy im się jak psu buda.

@Stara baba co zymbów ni ma
W większości negatywne skutki przyjęcia tych preparatów, są OPISANE W ULOTKACH producentów tych preparatów. Nim przyjmiesz jakikolwiek preparat, to wpierw zapoznaj się z treścią ulotki producenta tego preparatu, byś miała świadomość na co się decydujesz, jakie mogą wystąpić u Ciebie niepożądane objawy i jaki dany preparat stwarza dla Ciebie zagrożenie. Myślenie nie boli.
0
jasiek09:05, 1 lipca 2021
Budze sie rano a tu kosmici w moim ogródku.
Mówia ,,jesteś już nas bo sie zaszczepileś szczepionką przeciw Covid"
Masz wszczepionego chipa i my ciebie kontrolujemy.
Zaczną Ci rosnąć skrzydelka i płetwy.
Ale teraz sie szykujemy do walki bo w gminie Szaflary jest partyzantka antyszczepionkowa.
Do boju antyszczepionkowców prowadzi wybitny wódzi antyszczepionkowy znawca wszelakich teorii, człowiek nieomylny w temacie szczpionek( co tam lekarze i naukowcy).
Wykrył że to światowy spisek zwolenników szczepionek, wie że Covid to wymysł światowej propagandy. Nikt nie umarł na Covida.
A imię jego......................................
A teroz do roboty.
0
Absurdalny09:05, 1 lipca 2021
Do Stara baba co zymbów ni ma
Co do tego, kto ma rację, chyba nie przekonam.
Ale kto nas zachęca do szczepień? Kto proponuje nam loterię fantową i kasę za szczepienia?
Szczepcie się, jasne, tylko że robicie to za kasę "płaskoziemców" o tym nie pomyśleliście?? Następna dawka będzie płatna, gratulujemy, a na tym pewno się nie skończy.
Chcesz uszczec się Delty, doszczep się za jedyne 129,99
Skoro te szczepionki są takie cool, potrzebne są kolejne dawki?? Poczytajcie o odporności organizmu, jak przeczytacie ze zrozumieniem, lub poprosicie rząd o wyjaśnienie albo infolinie Narodowego Programu Szczepień, dowiecie się może, że odporność się ma, każdy na innym poziomie, a skuteczność kolejnych dawek jest taka sama jak samych szczepionek - ****-owa.
Ale nikt wam nie broni, tylko dlaczego za kasę naszą, a nie waszą??
0
fan politycznej propagandy09:04, 1 lipca 2021
Brawo!
Ja mam nadzieję, że skoro wójt tak zachęca do szczepień, to potem, w razie nieodwracalnych komplikacji bądź śmierci, tak samo chętnie, wójt będzie ze swojej kieszeni wypłacał odszkodowania!
0
jo09:01, 1 lipca 2021
Nie jestem przeciw szczepieniu ani za szczepieniami tylko zastanawia mnie fakt że wszyscy chca płacić , loterie , nagrody , przywileje itp. za to że sie zaszczepisz. Ja jeszcze poczekam i zobaczę za rok co bedzie .
0
Tuff08:57, 1 lipca 2021
Przeraża mnie ilość "mylących" foliarzy jaka mnie otacza.
0
Osiol08:40, 1 lipca 2021
Brawo szaflarzany to że wójt nie ma kręgosłupa i za wypłatę i pochwalę powie i zrobi wszystko to widać niech sobie wyszczepia wszystkich w rodzinie (majątek na skarb państwa pójdzie) was jest 90proc i wójta w najbliższych wyborach może już nie być to 90proc niezaszczepionych rządzi tą władza apropo może wójt odpowie na pytania no jak namawia publicznie to niech publicznie odpowie mało tego albo odpowie albo niech w następnych wyborach nie startuje....... To piękne tak być wiekszością i się wspomagać atak i straszenie przekupywanie loterią tylko ludzi jednoczy i upewnia brawo
0
Stara baba co zymbów ni ma08:39, 1 lipca 2021
Jeśli wg płaskoziemców, badania nad szczepionkami powinny trwać 10 lat aby porządnie je opracować, to skąd ci przywoływani "niezależni lekarze i naukowcy" już na drugi dzień po ogłoszeniu szczepionek znają wszystkie "negatywne ich działania", skoro żadnych badań nie wykonali???? Mieszają aby mieszać, czy liczą na "niezależnych" pacjentów i KASĘ!!??
0
hary07:40, 1 lipca 2021
robotnik - niestety dochodzą cię informacje tylko te które szczepienie na covid wychwala w niebiosa . Mało kto mówi o skutkach ubocznych , i o tym że nikt nie bierze odpowiedzialności za to że sobie dałeś zaaplikować coś co jest jeszcze w fazie testów na człowieku do końca 23 roku .
Tak więc zostaw wybór ludziom .
0
hary07:33, 1 lipca 2021
alik- jak karać tych którzy byli zaszczepieni i chorują na covid?
tylko 100% ?
0
Elon Musk07:18, 1 lipca 2021
Scypiony to może posłuchaj ostatnie przemówienie Premiera Uk Boryska, bo wyraźnie powiedział jaką mają technologie mikrochipa wielkości krwinki , dla twojej informacji już jest coś takiego. Na świecie są tak zaawansowane technologie , że musisz się w tej kwestii doinformować. Może zainteresuj się ubezpieczeniem po szczepieniu od powikłań czy śmierci , nie ma takiego , a jak masz polisę na życie i coś ci się stanie po tym syfie , to możesz se nią tyłek podetrzeć. Tyle w temacie
0
EK12707:07, 1 lipca 2021
Bravo
Jak mozna namawiac ludzi na te szczepienia skoro nie ma zadnej epidemii i kakzdy minimalnie myslacy to wie
0
latający idiotyzm07:02, 1 lipca 2021
ja ma propozycję dla tych co nie chcą się szczepić, bo taka ich wola.
jeśli pojawią się problemy zdrowotne z powodu niezaszczepienia, to proponuję udać się do tych niezależnych lekarzy na leczenie, bo nie wyrażam zgody na to, bym opłacał z własnych podatków wasze leczenie przez państwową służbę zdrowia
0
foliowa czapeczka06:51, 1 lipca 2021
W pełni popieram wypowiedź Pana Sebastiana Śmietany. Urząd Miasta przyjął trochę inną taktykę - wysyła przez umyślnych do tej mądrzejszej części społeczeństwa, propagandowe ulotki na temat "dobrodziejstwa szczepienia" wraz z wykazem punktów, w których wykonują te "szczepienia" Moja noga na pewno tam (do "szczepienia) nie postanie.
0
żal mi was01:09, 1 lipca 2021
Staliście się ludzie szczurami laboratoryjnymi. Bezkrytycznie słuchacie nachalnej propagandy, nie zauważając braku jakiejkolwiek logiki w działaniach polityków.
Tym, którzy z taką pewnością wypowiadają się na na temat "zbawienności szczepionki" proponuję samodzielnie poszukać informacji w Internecie - ale głębiej nieco a nie poprzestawać na gotowej papce podawanej w tv.
0
Swój chłop01:09, 1 lipca 2021
Zapytajcie zapewne już byłą 28 letnią biegaczke przez płotki Karolinę Kołeczek co myśli o szczepionkach dzięki którym od kilku miesięcy choruje na zakrzepice i na olimpiadę już nie pojedzie. Nie tylko ona z polskiej kadry lekkiej atletyki ma problemy poszczepienne (taka ostatnia prosta).
Zaszczepieni nie dopuszczają do siebie myśli, że z tymi preparatami może być coś nie tak jak mówią w telewizorku dlatego kogoś kto ma wątpliwości lepiej wyśmiać.
Sebastian Śmietana wcale nie udaje medyka i znawcy - on cytuje ludzi którzy w tym temacie mają odpowiednie wykształcenie i są lekarzami, doktorami lub profesorami.
W Anglii tyle ludzi zaszczepili(80%) i co i dalej lockdown, dalej źle bo trzeba 3 dawkę wcisnąć.
Ciekawe czym wyleczyli zakonnice w Poznaniu co z Indii chore wróciły? a no AMANTADYNĄ a nie szczepionką, a czym leczą ludzi w szpitalach na Podhalu? chyba paracetamolem to nie dziwota że pod respirator idą a potem wiadomo gdzie.
0
xy00:19, 1 lipca 2021
Jak widać każdy ma swój rozum albo rozumek. Nie wiem tylko po co ta nieustanna agitacja, manipulacja ludźmi, wszechobecna propaganda szczepionkowa. Może w Brukseli w wiadomym sobie celu, obiecali wielką kasę dla nadgorliwych? Jeśli zaszczepiliście się, to czego się boicie i bijecie pianę? Dajcie żyć innym i nie posądzajcie nas - nieszczepiących się - o wszelkie zło świata. I bez naszej cegiełki będzie lock down, agenda 2030, ludzie po wypadkach zapiszą statystyki zgonów z powodu covida itd, itp. Chcecie brać udział w eksperymencie medycznych, wasza sprawa, ale uszanujcie decyzje innych.
0
do do robotnik00:17, 1 lipca 2021
zwróć uwagę , że Twoja wiedza na temat badań szczepionki przeciw np. tęzcowi i covid jest taka sama - czyli żadna!! nie powtarzaj za niezależnymi czy zależnymi lekarzami ! włącz mózg mam nadzieję.że jeszcze masz....
0
do robotnika23:58, 30 czerwca 2021
Rozumiesz różnicę między szczepionką która przeszła proces sprawdzenia jej wpływu na organizm i efektów ubocznych (jak np. ta p-tężcowa) a specyfikiem, kry nie przeszedł pełnej fazy badań? Człowieku, chciałeś być błyskotliwy a się tylko ośmieszasz.
0
tak na marginesie23:51, 30 czerwca 2021
Kolejna dobra akcja Panie Sebastianie !!!
Dziękuję Panu w imieniu swoim i mojej rodziny za to, co Pan robi dla Polaków
0
FF23:47, 30 czerwca 2021
A wójt to jest z wykształcenia medyk? Ja też czekam na głos wójta, chociaż jestem z inneg gminy.
0
dwukrotnie_zaczipowany_majonez23:22, 30 czerwca 2021
podobno pierwszym zaczipowanym już wyrastają antenki obok uszów ;D
A swoją droga to smutne, że mądry człowiek, wójt Szaflar, musi użerać się z bandą "ekspertów" od zdrowia po zawodówkach :(
0
baciok@23:20, 30 czerwca 2021
A tu Pana Wójta popieram.
Panie Sebastianie Smietano a co powiedzieć tym rodzinom z Gminy Szaflary którym zmarły najbliższe osoby na covida ?.
Tak że więcej pokory.
0
robotnik23:20, 30 czerwca 2021
Zycze Wam wszystkim piszącym zdrowia! rozumiem, że każdy z Was jest wybitnym znawcą medycyny, autorytetem niepodważalnym i oczywiście wybitnie wykształconym. Kazdy z Was ma wgląd w domumentację poszczególnych szczepionek wnikliwie je analizuje bada wysnówa wnioski ? i.td.
Mam tylko pytanie do wszyskich znawców tematu, czy po dniu ciężkiej naukowej pracy, wszechstronych badań, lektury wykładów lekarzy zależnych, niezależnych i innnych, podczas pracy w wolnej chwili walnie się kilofem lub innym narzędziem np. w nogę to pozwoli lekarzowi na przyjęcie zastrzyka przeciw tężcowi czy nie? proszę o info czy zastrzyk ten ma wpływ na układ immunologiczny np ?
0
alik23:18, 30 czerwca 2021
Należy wszystkich chorych na covid obciążyć FINANSOWA w 150 %.To docenią szczepienie !!! Wiem co to jest za g... o.
0
Andrzej23:17, 30 czerwca 2021
Teoria o płaskiej ziemi jest promowana po to aby ośmieszać wszelkie inne niezgodne z oficjalną linią poglądy - porównując tych zdrowo myślących do wariatów od płaskiej ziemi próbuje się ich perfidnie ośmieszać i kwestionować prawdę którą się dzielą.
0
Adam22:58, 30 czerwca 2021
zeby glupota latała to nie musiałby samochodem jezdzic do urzedu hehehe
0
grypa22:27, 30 czerwca 2021
Teraz piesków się nie szczepi przeciw wściekliżnie bo lisy(roznosiciele wścieklizny) pod ludzkie zagrody(szczególnie wójtów)nie podchodzą bo się boją zarazić głupotą.A na to szczepionki nigdy nie będzie.Może kiedyś jak na świrusa w trzy miesiące wynajdą?
0
scypiony22:25, 30 czerwca 2021
tak tak, banerowcy maja rację, w tych szczepionkach są mikrochipy śledzone potem przez satelity Muska, nasadził ich już ponad tysiąc, wszystkich będą śledzić, a ziemia jest płaska, hej
0
Sami Swoi22:22, 30 czerwca 2021
Niech sam się szczepi, bo ja nie.
0
Optymista22:15, 30 czerwca 2021
Myślałem, że ten wójt jest mądrzejszy. Niestety pomyliłem się jak pewnie wielu innych
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
31
12.2024
Nie przegap!
06
01.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas