Śmierć motocyklisty na "Patelniach" (zdjęcia) - podhale24.pl
Niedziela, 22 grudnia
Imieniny: Honoraty, Zenona, Franciszki
Jabłonka
Clouds
-1°
Wiatr: 7.884 km/h Wilgotność: 83 %
Clouds
-0°
Wiatr: 8.64 km/h Wilgotność: 98 %
Clouds
-1°
Wiatr: 5.652 km/h Wilgotność: 78 %
Clouds
-1°
Wiatr: 8.748 km/h Wilgotność: 80 %
Clouds
-2°
Wiatr: 11.052 km/h Wilgotność: 78 %
Clouds
-3°
Wiatr: 9.504 km/h Wilgotność: 86 %
Jakość powietrza
100 %
Nowy Targ
94 %
Zakopane
28 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 50 | 100 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 47 | 94 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 14 | 28 %
11.07.2023, 18:54 | czytano: 22456

Śmierć motocyklisty na "Patelniach" (zdjęcia)

Późnym popołudniem na serpentynach na zakopiance w Chabówce doszło do tragicznego wypadku, w którym zginął motocyklista. Zmarły to 23-latek z województwa śląskiego.

Fot. Czytelnik Dawid
Fot. Czytelnik Dawid
- Motocyklista stracił panowanie nad pojazdem, zjechał z jezdni i uderzył w bariery. Niestety pomimo reanimacji i prowadzonej akcji ratunkowej mężczyzna zmarł. Na miejscu trwają czynności oraz ustalana jest tożsamość kierowcy jednośladu - mówi podkom. Dorota Garbacz z Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu.





r/
zobacz także
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
Colombo21:09, 14 lipca 2023
Motocyklista ...powiedz mi to baryjerka uderza w kierowcę wpadając nagle na drogę czy kierowca (ze swoim pasjom ) łamiąc ograniczenie prędkości wpada na barierę niszcząc ją i słupki do których jest przymocowana .
0
Colombo21:09, 14 lipca 2023
Motocyklista ...powiedz mi to baryjerka uderza w kierowcę wpadając nagle na drogę czy kierowca (ze swoim pasjom ) łamiąc ograniczenie prędkości wpada na barierę niszcząc ją i słupki do których jest przymocowana .
0
Colombo21:08, 14 lipca 2023
Motocyklista ...powiedz mi to baryjerka uderza w kierowcę wpadając nagle na drogę czy kierowca (ze swoim pasjom ) łamiąc ograniczenie prędkości wpada na barierę niszcząc ją i słupki do których jest przymocowana .
0
MR00:42, 14 lipca 2023
najprostszym rozwiązaniem są elastyczne słupki rozdzielające pasy, jak robi się wąsko to człowiek zwalnia. Sam czasem tamtędy jadę chociaż raczej unikam tego miejsca i wolę przejechać przez Sieniawę lub Ponice "bardziej rekreacyjna trasa" Na patelni kusi żeby odkręcić bo jest szeroko i człowiek ma wrażenie że jest dość miejsca na przeszacowanie swoich możliwości, a to tylko zwykła droga. Trochę piasku i barierka przecina cię na pół. Człowiek to tylko człowiek jeden nie pomyśli drugiemu fantazja uderzy do głowy a trzeci po prostu ma pecha, ale faktem jest to że zginęło tam już tyle ludzi że policja powinna tam stać 24h na dobę i gwarantować swoją obecnością bezpieczeństwo na tym odcinku a nie chować się po krzakach tam gdzie nikomu nic nie grozi
0
Bob budowniczy21:55, 13 lipca 2023
Do motocyklista ....Ja mam steropian i i wełnę szklana z budowy , mogę oddać za darmo i będziecie owijać baryjerki żeby nie zabijały tych z pasjom.
0
Gulasz Juliusz Zeżarł10:41, 13 lipca 2023
@motocyklista

Młoda śmierć jest wielką tragedią, ale brutalna prawda jest taka, że gdyby ci chłopcy (bo to głównie chłopcy) mieli stworzone bezpieczniejsze warunki jeździliby jeszcze szybciej. Ilu z nich, ile czasu poświęciło na doskonalenie jazdy? Jest w Polsce kilka dobry szkół doskonalenia techniki dla motocyklistów - większość z tych, którzy przez nie przeszli, nabiera respektu do jazdy.
Jeżdżę motocyklem od lat i widzę, jak chłopaki nie mające bladego pojęcia o technice jazdy, na motocyklach z mocą grubo ponad 150 kM,z wielkimi cochones i móżdżkami wielkości orzeszka zap****ją na prostych a później (prawdopodobnie) modlą się szybko przez zakrętem (i przed śmiercią). Przejadą kilka razy po patelniach, wyprzedzą kilka samochodów jadących mniej więcej zgodnie z przepisami i zaczynają sądzić, że mogą przejeżdżać przez zakręty szybciej niż wyścigowe samochody, bo mają świetne motocykle. A to czysta bzdura - na zakrętach, na których liczy się maksymalna przyczepność a nie maksymalna moc/kg pojazdu (a tak jest "na patelniach") samochody mają przyczepność znacznie lepszą - dlatego rzadziej wypadają z tu z trasy niż motocykliści. Czysta fizyka, nie ma tu żadnej magii..
I na cud zakrawa, ze tak niewielu ich ginie.

A na koniec, idąc Twoją logiką, należałoby w Tatrach zrobić siatki po obu stronach wzdłuż wszystkich szlaków, bo ludzie tam co chwila spadają w przepaść i giną...
0
Zadbana czterdziestka08:39, 13 lipca 2023
Agata Ty nie wiesz co dobre
0
Grajcarek08:37, 13 lipca 2023
Trza zamontować progi zwalniające i bedo sycka zwolniać.
0
Zadbana trzydziestka08:36, 13 lipca 2023
W sumie masz rację Strachu , gąbka im nie pomorze .
0
Cyc Malina08:01, 13 lipca 2023
@Agata, "Montować dolne barierki żeby nóg nie urywało, ile razy można o tym mówić."
Jeździć zgodnie z przepisami i poszanowaniem innych użytkowników drogi, ile razy można o tym mówić? Ale nie, lepiej wymyślić durną naklejkę "MOTOCYKLIŚCI SĄ WSZĘDZIE" i myśleć, że sprawa załatwiona, taaa są wszędzie szczególnie podczas wypadku i to dosłownie jak i motocykl tak i motocyklista wtedy jest wszędzie. Szkoda ludzi ale robią to co robią na własną odpowiedzialność, tylko szkoda, że czasem pociągają za sobą bogu ducha winnych ludzi.
0
Dało by im do myślenia22:57, 12 lipca 2023
Czytam zdjęcia a zdjęć niema , powinniście ku przestrodze dla innych dodać kilka zdjęć tego motocyklisty z pasyjom z rozerwanymi portkami wtedy jeden z drugim by się zastanowił czy warto było szaleć tak przez całe życie .... Jak w tej piosence .
0
Radek Radecki22:49, 12 lipca 2023
Dopo @ trafiłeś w punkt ... Ja jechałem tamtędy że sto razy i autem i na motocyklu i ani razu mnie nie wyrzuciło
0
anna22:06, 12 lipca 2023
Do "LAdoc".Gdybyś jechał zgodnie z przepisami to raczej byś nie miał problemów z utrzymaniem trakcji.A jeśli chodzi o barierki to może zamontować takie ochrony jak na torze żużlowym.
0
Strach21:52, 12 lipca 2023
Do zadbana trzydziestka. Gąbką to trzeba owijać wyścigowe tory żeby się wyścigujacy motocykliści odbijali i nie i nie ginęli. To jest droga publiczna a nie tor wyścigowy. I gdzie by się mieli odbijać? Na jadące normalnie pojazdy? Ludzi wracających z pracy, wakacji? Gąbka nie jest lekarstwem na te problemy od lat na zakopiance...
0
Agata20:31, 12 lipca 2023
Pipke ma rację ja jeżdżę przez cz.dunajec i rogoźnik bo się boje tej patelni . I tego popisywania co na torach jadą .
0
Radek20:28, 12 lipca 2023
Maniek ..... RMF to niemieckie radio skąd oni mogo wiedzieć co się na Podhalu w Polsce dzieje .
0
Zadbana trzydziestka20:26, 12 lipca 2023
Agata ma rację , powinny być dolne barierki oviniete gąbka żeby motocyklistow odbijało i nie ginęli by tam
0
Urlich von Pipke16:33, 12 lipca 2023
do motocyklisty. Gdyby były stworzone warunki do brawurowej jazdy to strach byłoby tamtędy jeździć. Tę które są budzą respekt u wariatów którzy nie liczą się z innymi, lecz na szczęście coś podejrzewaja, że takie jakie są wyrywają nogi. A z innej strony powazanie dla linii ciągłej było by gdyby za nia znajdowal sie uskok w dół na pół mertra a za podwójnie ciągłą 2 metry. Szerokosci i rozumu bo miejsca na kolej e kaski czy koła jest wiele
0
karaluch14:45, 12 lipca 2023
Będzie kolejny do alei motocyklowych gwiazd po prawej stronie. Niedługo braknie tam miejsca na kaski
0
Prof. Nieżałuj-Śmiechowski13:51, 12 lipca 2023
Prawo Darwina: jednostki nieprzystosowane - giną!
0
Do Agata13:31, 12 lipca 2023
Nic to nie da... bo oni jeżdżą z żyłką na szyi nastawieni żeby w razie wypadku była natychmiastowa śmierć.Jedyne co to trzeba tylko chronić normalnych podróżnych przed takimi samobójcami
0
Motocyklista13:26, 12 lipca 2023
Zastanawiam się, że po tylu śmiertelnych wypadkach nie zostały założone jeszcze motocyklowe barierki, do samego dołu. To jest rozwiązanie proste, nie takie drogie i szeroko stosowane w normalnym świecie, często również w Polsce. Fakt, giną najczęściej młodociani i napaleni, szybcy i wściekli, ale któż z nas nie popełniał w młodości błędów? A cena śmierci to wysoka cena, zawyżona! Moim zdaniem rodziny ofiar powinny skarżyć zarządców drogi o zaniedbania w tym temacie. Tam wisi wiele kasków a więc wiele śmierci! A ile jest takich co nie zginęli a stracili zdrowie?
Czy odpowiedzialni za infrastukturę drogową nie czują wyrzutów sumienia, że nie zrobili wszystkiego aby zminimalizować skutki takich błędów? Kompletny wstyd na całą Polskę!!!
0
Motocyklista13:26, 12 lipca 2023
Zastanawiam się, że po tylu śmiertelnych wypadkach nie zostały założone jeszcze motocyklowe barierki, do samego dołu. To jest rozwiązanie proste, nie takie drogie i szeroko stosowane w normalnym świecie, często również w Polsce. Fakt, giną najczęściej młodociani i napaleni, szybcy i wściekli, ale któż z nas nie popełniał w młodości błędów? A cena śmierci to wysoka cena, zawyżona! Moim zdaniem rodziny ofiar powinny skarżyć zarządców drogi o zaniedbania w tym temacie. Tam wisi wiele kasków a więc wiele śmierci! A ile jest takich co nie zginęli a stracili zdrowie?
Czy odpowiedzialni za infrastukturę drogową nie czują wyrzutów sumienia, że nie zrobili wszystkiego aby zminimalizować skutki takich błędów? Kompletny wstyd na całą Polskę!!!
0
po12:48, 12 lipca 2023
do fanów barierek, wystarczy normalnie jechać i nie ma problemów....
0
Frik11:24, 12 lipca 2023
Lecz się LAdoc..
0
Agata10:20, 12 lipca 2023
Montować dolne barierki żeby nóg nie urywało, ile razy można o tym mówić.
0
Ela z Francji08:16, 12 lipca 2023
Pipke ma rację , dla motocyklistów powinny być blachy grube do samej ziemi
0
Nowy Targ05:52, 12 lipca 2023
Rece opadają,a pozniej placz.
0
Zdenek Śmietana23:40, 11 lipca 2023
Tam zamiasty baryjeryrek powinna być plastikowa albo gumowa banda żeby odbijało motocykle
0
Marta ze stringów obdarta23:08, 11 lipca 2023
Pipke masz rację powinna tam być blacha gruba bo blacha do samej ziemi o żaden kaskader by nie zginoł
0
Lubelski góral22:11, 11 lipca 2023
A prawo jazdy to miał,czy mu święty krzysztof odpusci?
0
strażak dyndu dyndu22:02, 11 lipca 2023
Nie ma się co rozczulać , życie dla tych debili jest nic nie warte .To ,że sami się eliminują to nawet korzyść dla innych uczestników ruchu . Szkoda tylko ich bliskich
0
Urlich von Pipke21:38, 11 lipca 2023
Dobre są te barierki, chronią innych
0
Harley21:27, 11 lipca 2023
Jedni jadą na wycieczkę inni szukają adrenaliny...
0
Smutna prawda20:41, 11 lipca 2023
Motocykle wszystkie na stos i spalić , tyle rodzinnych tragedii przez to dziadostwo a wakacje się dopiero zaczęły
0
baca20:39, 11 lipca 2023
Jednego gupika mniej
0
stachu20:02, 11 lipca 2023
jednego mniej nie przekaże dalej głupich genów
0
LAdoc19:28, 11 lipca 2023
Straszne, bardzo przykre. Kondolencje dla rodziny. Dzisiaj tam jechałem. Wysoka temperatura, asfalt śliski. Trudno było kontrolować trakcję mimo że u mnie jednak 4 koła.
0
Exc19:28, 11 lipca 2023
Około 17:40 przejeżdżając tzw. Patelnią jeździł gość niebieskim motocyklem prawdopodobnie Yamahą pokazując jak można lekceważyć na maxa przepisy ruchu drogowego robiąc sobie krótką pentelkę, jeżeli to on to na własne życzenie...jeżeli ktoś inny to przykra sprawa
0
Maniek19:04, 11 lipca 2023
A RMF w tej chwili nie mówi że ktoś zginął, tylko że był wypadek... Ciekawe
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
22
12.2024
Nie przegap!
06
01.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas