Komitety Garbacza i Tokarza zwarły szeregi - podhale24.pl
Niedziela, 22 grudnia
Imieniny: Honoraty, Zenona, Franciszki
Zakopane
Clouds
Wiatr: 15.48 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
-0°
Wiatr: 19.296 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 10.98 km/h Wilgotność: 69 %
Clouds
Wiatr: 14.904 km/h Wilgotność: 56 %
Clouds
Wiatr: 12.564 km/h Wilgotność: 61 %
Clouds
-1°
Wiatr: 16.884 km/h Wilgotność: 87 %
Jakość powietrza
30 %
Nowy Targ
4 %
Zakopane
4 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 15 | 30 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 2 | 4 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 2 | 4 %
11.04.2024, 09:44 | czytano: 21274

Komitety Garbacza i Tokarza zwarły szeregi

NOWY TARG. Bartłomiej Garbacz dokonał wyboru. Przyznał, że zawarł porozumienie z Maciejem Tokarzem. Lider Razem dla Nowego Targu spotkał się z oboma kandydatami, którzy przeszli do drugiej tury wyborów.

zdj. Podhale24
zdj. Podhale24
Po niedzielnych wyborach do drugiej tury walki o fotel burmistrza przeszli Grzegorz Watycha i Maciej Tokarz. W kilka godzin po ogłoszeniu wyników Tokarz ogłosił, że będą prowadzone rozmowy koalicyjne z Bartłomiejem Garbaczem, czyli trzecim kandydatem, który odpadł. Grzegorz Watycha ostrożnie podszedł do tematu, sprawdzając czy Garbacz otwarty jest na rozmowy. Był. 

Na pytanie jak się czuje jako piękna panna z ogromnym posagiem, odpowiedział ze śmiechem: - A jak się ma czuć taka "panna", kiedy dwóch o nią walczy? To bardzo ciekawe doświadczenie, może trochę nie męskie, aczkolwiek podobno każdy ma w sobie jakiś pierwiastek kobiecości i właśnie ten pierwiastek dochodzi teraz do głosu. 

Lider Razem dla Nowego Targu spotkał się z oboma kandydatami, którzy przeszli do drugiej tury wyborów. Zapytany jakie postawił im warunki, odparł: - Podstawowym warunkiem jest to, żebyśmy porozmawiali o realizacji naszego programu. Wszystko pozostałe co komitety chcą oferować - traktujemy jako bonus. Zrobiłem sondę wśród osób z komitetu. Niemal wszyscy powiedzieli: "koalicja z każdym, kto zadeklaruje, że zrealizujemy nasz program". Przypomnę, że nasz program składał się z pomysłów mieszkańców, a nasi kandydaci mieli je realizować. Ten ideał się nie zmienił, więc chcemy bardzo, by to zostało zrealizowane. Niewątpliwie, wybierając którąkolwiek z opcji stanę się celem ataku. 

Sytuacja dla Bartłomieja Garbacza nie była komfortowa, bo wybór obarczony był ryzykiem. Obaj potencjalni koalicjanci w przeszłości pokazali, że nie są skorzy do współpracy. O jednym Bartłomiej Garbacz mówi, że przez całe lata jako radny z opozycji (podobnie jak jego koledzy z klubu) był lekceważony, pomysły były odrzucane i nawet nie brane pod uwagę. Drugi - odszedł z jego komitetu zakładając własny i budując program na kanwie pomysłów, które wcześniej wspólnie omawiali oraz na ankiecie, w której zadawano pytania o potrzeby i oczekiwania mieszkańców.

Bartłomiej Garbacz dokonał wyboru, przyznając, że zawarł porozumienie z Maciejem Tokarzem. Ma to zostać potwierdzone podczas dzisiejszej, popołudniowej konferencji prasowej.

Komentarz:
Nie wiem czy stała koalicja to dobry wybór. Radni z komitetów obu kandydatów są ewidentnie w opozycji, co oznacza, że dla zasady będą przeciwni wzajemnym wnioskom i pomysłom. W tej sytuacji pozostający jako niezwiązani z nikim umową koalicyjną radni Bartłomieja Garbacza mogliby z dystansu oceniać propozycje i zagłosować zgodnie z własną oceną i złożonymi swoim wyborcom obietnicami. Zaś w momencie głosowania - ważnej dla danego klubu sprawy - przypominać o swoich postulatach na zasadzie: "poprzemy wasz pomysł, jeśli wejdzie pod obrady ten element naszego programu". W ten sposób przez 5 lat to Garbacz mógłby rozdawać karty i trzymać przez całą kadencję burmistrza w szachu - ktokolwiek nim będzie.

Sabina Palka
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
super wybór16:35, 18 kwietnia 2024
Jeżeli Grzegorz przegra , to jedynie na własne widzi mi się i tylko przez w w s t ą ż e c z k i kolorowe .
0
c a m b e k16:30, 18 kwietnia 2024
Ta koalicja wróży powrót do polityki znajomości , nepotyzmu i marazmu przypominająca wręcz rządy Marka Fryźlewicz/Wieczny odpoczynek racz Mu dać Panie/. To powrót do czasów Piotrków , Krzysztofów i jeszcze kilku im podobnych "urzędników", rzeczników i bermudów jako strojów urzędowych w magistracie . Aż się boję tego cambeku .
0
a ja mogę13:06, 13 kwietnia 2024
Dziwnym trafem widywałem Pana Macieja codziennie od wielu lat w Zakopcu. Ale może to był inny Pan Maciej Tokarz. Zbieżność nazwisk przypadkowa. Zdarza się. Ten nowotarski to widać Nowotarżanin z dziada pradziada bez dwóch zdań, po oczach widać że nie kłamie. A ten zakopiański to taki trochę po układach, niedowartościowany, z przerośniętym ego i tak jakby został właśnie na lodzie. Słaby radca bo nawet mamie nie potrafił doradzić jak zgodnie z prawem wypłacać premie lekarzom na kontraktach. Nie mówiąc o wielu zaskarżanych decyzjach urzędu miasta Zakopane. Zarówno przez mieszkańców jak organy kontrolne i odwoławcze. No nic taki układ. Który właśnie się kończy.
0
Marek14:46, 12 kwietnia 2024
Nie podoba mi się to. Jeszcze nikt nie wygrał a już sią partyjniactwo robi. U Garbacza byli fajni co po niektórzy radni oczywiście nie wygrali, u Tokarza dramat kogo miał na listach. Nie przekonuje mnie ten duet a raczej tercet. Jak Watycha mądrze dobierze zastępców bo wiemy że Waldek i Joana już dali sobie spokój to może być ciekawie.
0
Wybory11:20, 12 kwietnia 2024
Tokarz na Burmistrza a Garbacz na v-ce i pomysły obu będą zrealizowane.
0
Wyborca10:17, 12 kwietnia 2024
Zgoda buduje. Gratuluje mądrej decyzji.
0
z miasta10:00, 12 kwietnia 2024
Wczoraj było Watychy. Dziś jest Watychy. Jutro będzie Wasze. Powodzenia działaniu dla zmian. Niech Wasza praca przyniesie upragnione owoce.
0
Darek09:23, 12 kwietnia 2024
Michalska tyle krzywdy wyrządziła wychowankom klubu MMKS, tyle pieniędzy przewalonych na 1 drużynę kosztem MMKS. Do dzisiaj mamy tego efekty. Jak synowie się bawili w hokej to ona dewastowało hokej w mieście. W 2014 roku podczas remontu szatni pierwszej drużyny zlikwidowała kanał wentylacyjny wszystkich szatni MMKS. Efekty były oczywiste, wilgoć grzyb i choroby płuc. Lista jest długa.
I ona ma teraz zostać dyrektorką MCSiR? Już wolę Łapsę i jego krzywe akcje. Ręka mi uschnie jak podpiszę się pod czymkolwiek z nią związaną.
0
Robert09:09, 12 kwietnia 2024
Taka koalicja to dla mnie porażka. To jest najzwyklejsze łapanie się brzytwy i walka o stołek. Popierałem Tokarza ale w tej sytuacji nie pójdę na wybory. Nowy Targ potrzebuje silnego gospodarza a nie chorągiewki. Po wyborach się okaże że jeszcze są z PO i już wg miasto będzie miało pozamiatane.
0
Robert09:09, 12 kwietnia 2024
Taka koalicja to dla mnie porażka. To jest najzwyklejsze łapanie się brzytwy i walka o stołek. Popierałem Tokarza ale w tej sytuacji nie pójdę na wybory. Nowy Targ potrzebuje silnego gospodarza a nie chorągiewki. Po wyborach się okaże że jeszcze są z PO i już wg miasto będzie miało pozamiatane.
0
Kolo08:24, 12 kwietnia 2024
Watycha przegiął pałę dodając w kampanii hasło ?burmistrz z Nowego Targu.? Chwyt poniżej pasa! Kto na to pozwolił? No ale tonący brzytwy się chwyta. Nieładnie o nim świadczy. Bardzo do złośliwe. Tokarz i Garbacz pokazali klasę.
0
Ula08:19, 12 kwietnia 2024
Gratuluję. Jest nadzieja na zmianę. Fajnie, że tak to rozegrali. Wspólnie podniosą to miasto. Połączą programy i ruszy to miasto do przodu. Powodzenia
0
Najlepsza decyzja08:08, 12 kwietnia 2024
Dobre wieści. RAZEM DLA MIESZKAŃCÓW. Działajcie teraz wspólnie. A pozostali patrzcie i uczcie się. Nie ma darcia kotów, jest współpraca, podanie ręki, kultura. Tylko tak można coś osiągnąć. Trzymamy kciuki.
0
Bolek08:05, 12 kwietnia 2024
Ani jeden lider ani drugi nie uzgadniali ze swoimi komitetami żadnych decyzji poparcia. Jesteście pewni, że wszyscy udzielili by poparcia tej decyzji, nieśmiało aczkolwiek zdenerwowany pytam.
0
Niwotarżanin07:44, 12 kwietnia 2024
Popieram zachowanie obu Panów. Klasa. Szacun. Oby się udało. Teraz można działać razem. Wszystkich w końcu łączy wspólny cel doprowadzić do obalenia Watychy i stagnacji w Nowym Targu.
0
ładny gest07:38, 12 kwietnia 2024
Brawo. Super decyzja. Bardzo dobrze zrobili. Połączyli siły, są ponad podziałami. Łączy ich chęć zmiany tego co jest na lepsze i o to chodzi. Co miał Garbacz połączyć się z Watychą? Obecnie urzędującym? Kiedy zarówno Tokarz i Garbacz reprezentują zmianę. To by nie miało sensu. Podoba mi się. POWODZENIA
0
Czas na zmianę07:28, 12 kwietnia 2024
Ludzie co Wy z tym Zakopanem? Człowiek rodem z NT, tu się urodził, mieszka, chce działać. Ile można patrzeć na marazm, nijakość, kolesiostwo i mamrotanie Watychy. Mamy przez kolejne lata na wstecznym jechać. Zaściankowe myślenie, że lepsza pewna nijakość. Przy takim nastawieniu społeczeństwa nic by nie osiągnęły, stały by w miejscu. ZMIANA POTRZEBNA.
0
taxi bus06:48, 12 kwietnia 2024
Obwodnica zgodnie z planem! Jak najszybciej!
0
Słychać wycie?00:29, 12 kwietnia 2024
Znakomicie!
0
#DobraZmiana23:30, 11 kwietnia 2024
Trolle Watychy się uruchomiły. Ludzie mają dość wstążek i nijakości. To miasto stoi w miejscu bo statyczny jest burmistrz. Zero pomysłu na cokolwiek. Czas na zmianę
0
@Smoła23:11, 11 kwietnia 2024
Smoła = Klomuś?
Ale to plotki od ciotki czy prawda poznana przez Ciebie?
0
Smoła23:04, 11 kwietnia 2024
Wiedziałam, że jak napiszę o dobrych zarobkach w UM To ruszycie z zaprzeczeniem, bo ja wiem jakie są płace w UM, natomiast co jest atrakcyjnego tam właśnie, ze jest paru panów i pań którzy o niczym innym nie marzą. Gdzie jest miodzik?
0
ciekawski22:18, 11 kwietnia 2024
@pierwszy koniuszy miasta nowego targu
Myślałem, że Twoja wypowiedź dotyczy radnego na rowerku, bo jemu to dobitnie zależy na " Chodzi tylko o to żeby ... utrzymał standard życia na dobrze płatnych stanowiskach ..." diety radnego, za nic mając własne deklaracje - oświadczenia i brak honoru, bo liczy się ...
0
Do Smoła22:15, 11 kwietnia 2024
Jak w urzędzie stanowiska kierownicze są dobrze płatne to se popatrz jak...zapewniamy Cię, że wszyscy ci tam co stoją z tyłu teraz pewnie lepiej zarabiają niźli na tych super, urzędowych kierowniczych stanowiskach...
0
nizioł22:00, 11 kwietnia 2024
Patrząc na wpisy. Strach ma wielkie oczy. Panie Grzegorzu..miał pan czas pokazać jak działasz dla mieszkańców - spłacanie długów wyborczych wzięło chyba górę. Jeżeli boi się pan ludzi to nie wart pan być burmistrzem.
0
OCz21:56, 11 kwietnia 2024
Ja też zagłosuje na obecnego Burmistrza .
0
SMOŁA21:52, 11 kwietnia 2024
Pinki do ciebie się zwracam jak mogłeś pozwolić na takie spalenie kariery swojego syna, żeby taki stateczny pan z dobrej nowotarskiej rodziny dał się złowić do takiej gromady amoralnych facetów? Myślą tylko o sobie, o odzyskaniu swoich stanowisk , w żadnym razie o Mieście. Napisałabym dosadnie ale jak to w okresie wyborczym bywa nie chce się po sądach włóczyć. W urzędzie nie ma stanowisk poza kierowniczymi, które były niezle płatne, a tych nie starczy dla chętnych od tych dwu przegranych , jak ci się podoba zaprzeczenie że Watycha nie z Nowego Targu bo urodził się w Krakowie? Po trzecie wreszcie nie słyszałam ani jednego złego zdania na temat Jana, co najwyżej że go nie znają. Prywatnie to byś usłyszał ode mnie takie wiadomości, że może uszy by zwiędły. Pozdrawiam jak zawsze serdecznie, i głosuj na Watychę, wiem co mówię.
0
red21:41, 11 kwietnia 2024
Głosowałem na Tokarza ale teraz na Watychę na sprzedawczyków a tu widać kupczenie na całego
0
Zenek20:52, 11 kwietnia 2024
Koniec Watychy i Wojtaszka i wieszania wstążek. Nowy Trag ma dość czas na zmianę. Burmistrz z Nowego Targu urodzony w Krakowie a zastępcę ze wsi Maniowy
0
Wyborca20:47, 11 kwietnia 2024
Do grupy Watacha Watychy nie zuważacie, że 57 procent mieszkańców chce zmian to powiem wam tylko tyle, że pycha kroczy przed upadkiem.
0
Maria20:38, 11 kwietnia 2024
Wyjaśniam, bo to arcyważne. Garbacz nie podjął sam decyzji o poparciu Tokarza. Prawda jest taka, że ?Razem ?? przegrało wybory w powiecie i miasto ma być spadochronem dla ludzi ze starostwa. Polityka to wielkie guano, w którym nie liczy się dobro mieszkańców. Mam nadzieję, że mieszkańcy Nowego Targu potrafią obronić swoją niezależność. Watycha jest jedynym urzędnikiem, który nie szuka powiązań i nie poddaje się naciskom. Burmistrz wygrywając, nie pozwoli panoszyć się i układać ludziom, którzy na to nie zapracowali i nie mają nic do zaoferowania. Chciałabym się mylić, ale za długo żyję i za dużo widziałam, żeby ryzykować. Obcy ludzie mówiący o zmianach nie wróżą nic dobrego. Ani Garbacz ani Tokarz nic nie zrobili dla tego miasta. Mieszkańcy Polany Szaflarskiej i ci, którzy kupili działki na Zadziale, rozdmuchali temat obwodnic, bo im będzie przeszkadzała droga. Mogli kupić mieszkania i działki w Waksmundzie, w Gronkowie, Pyzówce, gdziekolwiek. Taka jest prawda, że najwięcej chcą mieć do powiedzenia ci, którzy nic od siebie nie dają. Nie, to nie jest czas na zmiany, bo będzie to zmiana na gorsze. Zrozumcie to wreszcie.
0
Osiol20:34, 11 kwietnia 2024
Tolerancja spowoduje upadek, tak kolejne lata byle jakie to upadek miasta,wyliczać co upadło.... myślenie byle garnek był pełny się nie sprawdzi młodzi wyjadą, nawet świeczki nie będzie komu....o pomocy na starość nie wspominajac
0
Owieczka19:48, 11 kwietnia 2024
Watacha Watychy wyszła z nory gdzie wcześniej na swojej grupie obrażała mieszkańców w swoim gronie, teraz okupuje podhale 24 my i tak zagłosujemy na Tokarza bo on potrafi współpracować.
0
Urzędniczka19:11, 11 kwietnia 2024
A czemu właściwie Wam ten Sięka nie pasuje?
Ile razy do urzędu przyjdzie to miły komplement można usłyszeć i na ulicy też :)
0
JBS18:51, 11 kwietnia 2024
A wiecie co? Jutro o 20 jest na fb chat z Maciejem Tokarzem (strona NTdM), można zadać dowolne sensowne pytanie. Przyjdźcie i zadajcie, rozwiejcie wątpliwości, kto z kim, za ile i w ogóle... myślę, że z fikcyjnych kont też można.
Ten człowiek przynajmniej nie boi się konfrontacji i zadawania pytań.
0
Od razu poznam18:16, 11 kwietnia 2024
Rozbawione nosi to samo nazwisko wiec cóż sie dziwic :)
0
Mieszkaniec NT18:06, 11 kwietnia 2024
Moj głos został oddany w I turze na p. Tokarza, lecz zmieniam zdanie po tej informacji. Koalicja z Garbaczem - same przekręty się szykują. Wiemy z kim trzyma i jaki ma w tych wyborach interes.. Stop Garbaczowi. Ludzie jeszcze się przekonają. Z deszczu pod rynne moi mili. Watycha przynajmniej nie robil swoich biznesów pod biurkiem.
0
Kuba17:57, 11 kwietnia 2024
@ zainteresowany sprawami miasta
Spokoju w tym mieście to my mamy aż nadmiar;
Wręcz mamy zastój /o ile nas p. Watycha nie cofnoł/
Takie wioski jak Szaflary czy Poronin nam uciekły do przodu.
0
Rozbawiona komentarzem17:33, 11 kwietnia 2024
No ale wam Sięka utarł nochala. Słychać wycie? Znakomicie! Brawo,panie Janie!
0
pływaczka17:28, 11 kwietnia 2024
Ja bym na pana Tokarza zagłosowała, ale.... niestety otacza się dziwnymi ludźmi ( nie chodzi mi o pana Siękę ). Oczywiście oni go wyciągnęli z kąta i myślę, że nie będzie miał wiele do powiedzenia jak wygra. Będzie musiał spłacać długi wdzięczności za wyciągnięcie z tego kąta, bo przecież był nikomu nieznany. Tak mi się to składa.
0
pierwszy koniuszy miasta nowego targu17:27, 11 kwietnia 2024
Garbacz rozdawca kart hahahaha, czy nie może przyjąć do wiadomości, że jego szansa na kandydowanie na burmistrza przepadała w pierwszej turze?Do czego jeszcze się poniży? Na debacie zarzucał Tokarzowi, że ukradł mu pomysły a teraz będzie z nim w koalicji? Gdzie jest jakiś honor? Ludzie, nie dajcie się na nich nabrać, tu nie chodzi o dobro miasta czy nawet o te ich programy bo i tak nic diametralnie w nowym targu się nie zmieni na lepsze. Chodzi tylko o to żeby im się utrzymał standard życia na dobrze płatnych stanowiskach burmistrza i zastępcy. To jest walka o posady i o stołki, bo wisi nad nimi utrata stanowisk w macierzystych urzędach. Skok na kasę, a na szarym końcu jest realizacja obietnic wobec wyborców..
0
Zainteresowany sprawami miasta16:53, 11 kwietnia 2024
Tokarz robotę w Zakopanym straci. Garbacz w Starostwie. To zwarli szeregi. Tak naprawdę o kasę im idzie a nie rozwój miasta. Jeden chciałby być burmistrzem,drugi zastępcą a może i Sięka na trzeciego zastępcę się szykuje ?. A może Jabcoń, bo jego stanowisko na uczelni też wydaje się być zagrożone. Jest w tej grupie parę osób mocno dojściem do władzy zainteresowanym. A jak się przy tym będą podgryzać. Teraz się miłują a tuż przed wyborami pokłócili się zdrowo. Teraz się lubią bo inego wyjścia nie ma. Niech już lepiej Watycha wygra. Pezynajmniej będzie spokój. Oni będą mogli powarczeć tylko na sesjach rady. I sprzymierzeńcy będą to robić przy pomocy Lejów zapewne.
0
Jan Sięka16:31, 11 kwietnia 2024
@Ania: Nie jestem zainteresowany stanowiskiem wiceburmistrza. Mam dobrą pracę i świetną płacę. Nie muszę, ale chcę działać w radzie miasta na rzecz i w imieniu Mieszkańców.

Pozdrawiam,

Jan Sięka
0
jo do Ani16:11, 11 kwietnia 2024
A może p. Sięka nie będzie rozwieszał wstążek?
0
Ehhh16:02, 11 kwietnia 2024
Gdyby nie to że Pan Tokarz wziął pod skrzydła skompromitowanego urzędnika, który na Uczelni rozpoczął swój ekonomiczny rozwój to bym na niego zagłosował - w obecnej sytuacji to już wolę znane niż gdy miastem rządzić będą wątpliwi etycznie ludzie, a ten Pan urzędnik może stać się doradcą Pana Tokarza
0
kuba15:56, 11 kwietnia 2024
@ Ania:
a w czym gorszy p.Sięka od Wojtaszka??
0
Wyborca z dawnego 2115:42, 11 kwietnia 2024
W sondażu podhale24 aż 57% ankietowanych oceniło Watychę źle lub bardzo źle. Wyborcy potwierdzili ten wynik. Watycha 33%. Tokarz z Garbaczem 57%. Nowotarżanie chcą zmiany. Takie są fakty.
0
Jasiek15:38, 11 kwietnia 2024
bardzo dobry komentarz. w pełni popieram.
0
@Ania15:30, 11 kwietnia 2024
Sięka vice? To ciekawa opcja! Zaryzykuję ????
0
J15:21, 11 kwietnia 2024
Niestety, nie mogę poprzeć pomysłu p. Garbacza, bo to się wiąże z wprowadzeniem do Rady kolejnego zwolennika PiS-u... chyba nie o to chodziło.
0
Kadrowy15:19, 11 kwietnia 2024
Romek zrozum jedno, w urzędzie pracuje może mniej niż pół procenta populacji mieszkańców Miasta. Zakładając , że wszyscy to rodzina i znajomi obecnaego burmistrza , to zostaje jeszcze te 99,5% tych , którzy i tak i tak nie znależli i nie znajdą tam pracy , bez względu na kto będzie burmistrzem .
0
Wyborca15:09, 11 kwietnia 2024
Dość Watychy i jego niszczenia miasta ,sprzedajnych obietnic . Strzałem w kolano dla Tokarza jest Liszka . Zakłamany lizus z PiS .
0
Pinki15:06, 11 kwietnia 2024
Aniu! Nie wiem na czym opierasz swoje przekonanie , że Sięka będzie Vice Burmistrzem. Stawiam dolary przeciw guzikom, że nie będzie, chociaż byłby dobry na tym stanowisku.
0
czytelnik czytelniczki15:04, 11 kwietnia 2024
"Czytelniczka" potwierdziła, że Tokarz nie jest z Nowego Targu: "Co wy ludzie macie za problem z tym, że burmistrz musi być z Nowego Targu? To zaściankowe i śmieszne". Nowotarżanie wybierzcie tego kto na sprawach miasta doskonale się zna. Tutaj mieszka. Z tym miejscem jest związany. Wybierajcie Watychę.
0
Ciekawski15:02, 11 kwietnia 2024
~do niepis
Kaśka latająca na komisje rady miasta i po urzędzie z ciasteczkami? Po moim trupie! Wolę 100 razy bardziej merytorycznego Liszkę!
0
Spostrzegawczy14:58, 11 kwietnia 2024
Ej urzędasy i zwolennicy Watychy. Według was pan Garbacz miał zawrzeć porozumienie z Watychą, do którego jest radnym opozycyjnym? Dobrze się czujecie hejterzy?
0
Podatnik14:56, 11 kwietnia 2024
Czyli wybieramy obwodnicę teraz albo za 50 lat.
0
Tylko małą uwaga14:48, 11 kwietnia 2024
Panie Bartku proszę przemyśleć decyzję. Czy konsultował Pan swoją decyzję z całym swoim Klubem, oni też powinni wypowiedzieć się w tej sprawie
0
Xiądz14:32, 11 kwietnia 2024
@czytelniczka , dokładnie to co napisałaś jest zaściankowe i śmieszne , ani jeden ani drugi kandydat, stety niestety,nie dorównuje obecnemu burmistrzowi więc postanowili we własnym tylko i wyłącznie interesie połączyć się na chwile po to , aby wygryźć Grzegorza ,jest to małostkowe, żenujące i godne pogardy , nie byłem głosować w pierwszej turze bo mnie to średnio interesuje jeżeli gra się fair, teraz biorę całą rodziną i namawiam znajomych i głosujemy na Grzegorza,nie dlatego że jest jakiś strasznie dobry,tylko dlatego żeby utrzeć nosa oponentom którzy nie mają wiele do zaoferowania nawet we dwóch
0
Edi14:17, 11 kwietnia 2024
@Karol
przed wyborami poszły premie i awanse dla swoich. Czas na zmiany
0
Ania14:09, 11 kwietnia 2024
Tylko nie Tokarz bo wtedy Sięka będzie vi-ce i ten od felietonów drugim. Porażka.
0
Staen.14:07, 11 kwietnia 2024
Bardzo nie Honorowo. Dwóch na jednego. Przegraliście. P.Watycha ma klasę.
0
Nowy Targ14:07, 11 kwietnia 2024
Dzisiaj mowili w tvp ze obwodnicy Nowego Targu nie bedzie ze wzgledu na protesty muedzkancow ufff super!
0
Obwodnica musi być.14:05, 11 kwietnia 2024
Głos na Watychę.
W przyszłym roku będzie oddana nowa zakopianka, bo w tym pewnie nie zdążą.Nowa obwodnica uratuje miasto przed korkami i zatorem.Budować jak najszybciej.
0
Karol13:52, 11 kwietnia 2024
Padłam. Urzędnicy Watychy premie dostali za komentowanie. Tylko styl i ortografia ich gubi.
0
pnioczek13:48, 11 kwietnia 2024
Dobrze, że się porozumieli, bo 57% głosów pokazało, że ludzie chcą zmiany i to porozumienie jest kontynuacją drogi do zmiany władzy na lepsze. Watycha miał 9 lat na zrealizowanie obietnic wyborczych. Lista jego zaniedbań jest bardzo długa i wskazuje, że trzeba zmienić burmistrza.
0
Obwodnicafan13:40, 11 kwietnia 2024
No mamy czeski remis? szkoda głosu na watyche ale tokarz przez podejście do obwodnicy to gorszy wybór
0
miejski13:35, 11 kwietnia 2024
Trzymam kciuki, Watycha to nic innego jak obietnice, smog, miejskie inwestycje które się rozlatują, stołki, stołeczki itd. Czas przewietrzyć urząd miasta
0
Takmyślę13:35, 11 kwietnia 2024
Mieszkańcy Nowego Targu są mądrzy wybiorą Watychę
0
czytelniczka13:29, 11 kwietnia 2024
Co wy ludzie macie za problem z tym, że burmistrz musi być z Nowego Targu? To zaściankowe i śmieszne. Do tej pory mieliście tylko nowotarżan i co z tego wyszło. Miasto w marazmie, zakopcone, burmistrz nas okłamuje i dba tylko o swoje interesy. Może czas to zmienić. Obecnego burmistrza znamy, dajcie szansę nowemu, nie mamy nic do stracenia a tylko możemy jako mieszkańcy zyskać.
0
Z Miasta13:26, 11 kwietnia 2024
Nowy Targ dla Nowotarżan ! Głos na Watychę.
0
niepis13:24, 11 kwietnia 2024
Liszka w radzie. Po moim trupie. Głosuję na Watychę
0
PasterzPPP13:16, 11 kwietnia 2024
Głosowałem w I turze na Garbacza, w II turze zamierzam bezwzględnie na Tokarza. To że Panowie się oficjalnie poparli to tylko dobrze dla miasta, mój wybór z góry był jasny.
0
Klich13:12, 11 kwietnia 2024
Jeden stracił na tym , że jest kojarzony z jedną znaną rodziną z Grela. Drugi bo wziął jednego felietonistę do zespołu. Dwa strzały w kolano. Ale jak istotne.
0
goska13:02, 11 kwietnia 2024
No to się Garbacz popisał. Opowiedział się po stronie tego, który go wykolegował i ukradł mu pomysły. To dużo o nim mówi, ale jeszcze więcej mówi to o Tokarzu. Może Watycha nie jest superhero ale lepszy na pewno niż Tokarz.
0
Iglopulo13:02, 11 kwietnia 2024
Byłem za Garbaczem, jestem z Watychą.
0
...13:00, 11 kwietnia 2024
I bardzo dobrze, czas Watyche pogonić bo miasto stoi w miejscu
0
Wacław13:00, 11 kwietnia 2024
Panie się od początku wspólnie fotografowali. Pan Tokarz sprawami Miasta kiedy się zainteresował? Ole miesięcy temu? Czy wielkości życia nie związany z Zakopanem i Kościeliskiem? I ma rządzić Nowym Targiem taka osoba?
0
Marcin12:56, 11 kwietnia 2024
Głosowałem na Garbacza. W drugiej zagłosuje za Watycha. Nie dla ludzi antypatycznych i nieszczerych.
0
Klm12:55, 11 kwietnia 2024
Pisiory precz
0
Jan12:53, 11 kwietnia 2024
Bartek popełniasz błąd nie idż ta drogą
0
tevi12:41, 11 kwietnia 2024
No bo ja już się gubię. Tokarz burmistrzem a Leja Naczelnikiem drogownictwa czy wydziału gospodarki nieruchomościami?
0
Tak tak12:38, 11 kwietnia 2024
Zarzut ze komentarze piszą urzędnicy podlegli miastu nietrafiony bo pisany podejrzewam przez osoby czekające na te właśnie stanowiska? i co szach mat?
0
Dzialajmy12:31, 11 kwietnia 2024
Najważniejsza jest współpraca. Nie można podchodzić do tematu ze ktoś karty rozdaje . Tak nic się nie zbuduje. Radni, mieszkańcy chca rozmow i dzialan dla dobra całego miasta. Nie można przekładać interesów jednych A resztę pozostawić samym.sobie .tylko wspolne dzialanie da efekty pozytywne. Jest szansa na zmiany tej obecnej stagnacji i działania dla wybrańców. Zmienmy to.
0
wyborca12:27, 11 kwietnia 2024
Burmistrz z Nowego Targu
0
Zgroza12:19, 11 kwietnia 2024
U Tokarza same pisiory i goście z Ordo, naprawdę chcecie, żeby pis przejeło władzę?
0
olo żwirski12:18, 11 kwietnia 2024
Miałem nadzieję ze Pan M. Tokarz jest bardziej szlachetniejszy. Szkoda
0
Ehhh...12:16, 11 kwietnia 2024
Jak odbierać to powyżej?
Jako felieton czy rzetelną informację?

Bardzo dobra decyzja, jako wyborca Pana Garbacza, który chce zmian innej nie przewidywałem.
0
wojtek12:00, 11 kwietnia 2024
głosowałem na Garbacza ale teraz muszę na Watychę bo byłem przeciw Tokarzowi no i gdyby wygrał PiSowski szkodnik Liszka wszedłby do Rady Miasta a to nie mieści się w mojej głowie
0
Zagadka11:51, 11 kwietnia 2024
To z filmu,,brevcheart''... umowa z kłamcą nie jest wiazaca
0
Xiądz11:47, 11 kwietnia 2024
Władza i stołki kuszą, nawet wrogowie za pieniądze i władze się zjednoczą, obojętne mi było to , kto zostanie burmistrzem ale po tym co robią dwaj przegrani życzę Grzegorzowi zwycięstwa w cuglach!!!! Zazdrość i pycha to domena katolika
0
Osiol11:45, 11 kwietnia 2024
Z drugiej strony wyobraźnia podpowiada mi zwarte szeregi urzędników i ich rodzin którzy poświęcili,, tyle''by być tam gdzie są
Zbiorowa ich ślepota lub wyrachowanie nie pozwoli
zmienić,,strony''i oddać wladzy
Ogólnie to świat się stoczył ludzie żyją tylko dla pieniędzy i władzy poza tym nie mają po co żyć.
0
avitat11:24, 11 kwietnia 2024
Ale się z hejtem uruchomili wszelkiej maści urzędnicy i rodziny popierające nieudolnego burmistrza Watychę! Każdy komu leży na sercu dobro naszego miasta powinien wybrać Pana Tokarza! A wmawianie w kółko, że Pan Tokarz to Zakopane, jest już naprawdę żenujące i świadczy tylko o totalnym chamstwie tzw. popierających Watychę!
0
32111:24, 11 kwietnia 2024
P.Grabacz i Tpkarz to swieza krew razem moga wiele zdzialac a nie tylko obiecywac. Ale w tej dogrywce pokazcie ostro bez uprzejmosci jakie bledy popelnial Watycha co obiecywal a czego nie zrobil , jak rozdawal stolki wlasnie swoim jak nie liczyl sie z glosem mieszkancow jak doprowadzil ze miasto spadlo o ponad dwiescie pozycji w rankingu samorzadow.
0
Szymon11:17, 11 kwietnia 2024
Mój głos oddam na obecnego burmistrza.
0
:)11:17, 11 kwietnia 2024
Panie Sekretarzu... Brak współpracy rujnuje? skoro zawsze patrzy Pan z tych 360 stopni na problem to trzeba jeszcze zwiać pod uwagę, że żeby go zobaczyć wypada się obrócić i to nie plecami do niego... A szukać rozwiązania tam gdzie wygodniej nie sztuka.
0
JA11:16, 11 kwietnia 2024
Paru blokosi znowu sapie :) obwodnica będzie czy wam to się podoba czy nie . Widzialy gały co brały i trzeba było sprawdzić w planie zagospodarowania co gdzie jest planowane.
0
gumis11:13, 11 kwietnia 2024
No i wyszlo szydlo z wora , mialo byc pieknie a sie rozlalo....
0
janiemogę11:12, 11 kwietnia 2024
Przestańcie już pisać o Zakopanem!!!!!. Tu jest Nowy Targ. A Pan Maciej nie jest z Zakopanego. Ile można!
0
góral z NT11:10, 11 kwietnia 2024
Koniec z obecnym układem. Pan Watycha będzie teraz miał ostatnią kadencję. Więc będzie pchał pod siebie i nie będzie musiał nic robić. Zresztą ostatnie 10 lat za jego rządów wygląda kiepsko
0
szambo-lot11:09, 11 kwietnia 2024
Nie głosowałem ale w takiej sytuacji tylko Watycha , burmistrz ma być z dziada pradziada nowotarżaninem .
0
Romek11:03, 11 kwietnia 2024
Bardzo dobre rozwiązanie. Dla nas mieszkańców, tych spoza układu i nie pracujących rodzinami w urzędzie miasta to dobre. Nawet nie macie świadomości kto jest zatrudnionym w urzędzie, całe rodziny. Dla nich zmiana burmistrza oznacza jedno, utratę świetnego dochodu. Dlatego ta koalicja jest najlepszym rozwiązaniem dla mieszkańców. Jak ktoś jest uczciwy nie ma się czego bać. Burmistrz Watycha jest kiepskim zarządzającym, nie ma poszanowania dla ludzi i spraw mieszkańców. jeżeli wiarygodność i uczciwość burmistrza musi poświadczać żona na stronie na fb to chyba cos nie halo jest.
0
Wróg swój ale wlasny11:01, 11 kwietnia 2024
Nic pan Tokarz nie zrobi z obwodnicą Nowego Targu BO DECYZJA JUZ ZAPADŁA W KRAKOWIE PRZEZ GDDKIA A CO NAJWYZEJ SPRYWATYZUJE PÓŁ MIASTA NIE DLA CZŁOWIEKA Z ZAKOPANEGO
0
Kowaniec Rules11:00, 11 kwietnia 2024
Garbacz jako przegrany to sobie może wchodzić w układy:) Chyba raczej Tokarz zawarł porozumienie.
0
kuba z Ludźmierskiej10:49, 11 kwietnia 2024
Panie B.Garbacz -pełny szacun !!!
nie jest to najkorzystniejszy osobiście dla Pana wybór
ale jak najbardziej honorowy.
0
Spięty10:47, 11 kwietnia 2024
Najpierw do siebie skaczą a później popierają. Nie lubię wiatrakowania dla korzyści. Tokarz straciłeś mój głos.
0
o ironio10:46, 11 kwietnia 2024
Można wnioskować, że największym wygranym tych wyborów to właśnie komitet pana Garbacza...
0
Jan z Szaflarskiej10:46, 11 kwietnia 2024
A i żeby była jasność większość ludzi jest absolutnie za obwodnica. Mieszkam tutaj i wiem ze zarówno mieszkańcy Szaflarskiej, Al. Tysiąclecia, Św. Anny i innych ulic dość maja stojących w korkach aut. To ze tylko ta obwodnica rozwiąże ten problem to fakt. Oprócz części Polany Szaflarskiej (z premedytacja pisze części bo drugiej części to nie dotyczy) wyobraźcie sobie Państwo jest jeszcze całe wielkie Miasto Nowy Targ, który dzięki temu nie będzie musiał dusić sie w spalinach aut. Nie pozwólmy decydować wbrew logice i swoim przekonaniom. Tylko aktualny burmistrz.
0
Monika bez stanika10:45, 11 kwietnia 2024
Czas na zmiany. Watycha miał 9 lat. Rankingi pokazują, że miasto spadło o kilkaset pozycji i zostało wypromowane na Europejską Stolicę Smogu. To główna zasługa Watychy, który najpierw postawił stacje monitoringu w złym miejscu a potem sam ją przeniósł żeby sztucznie poprawić wyniki. Niestety informacja poszła w świat i miasto uchodzi za zdegradowane. O wycinaniu drzew nie wspomnę bo za jego kadencji wycięto ich więcej niż za kadencji poprzedników przez 30 lat. Koniec wieszania wstążek, balów burmistrza, kolesiostwa i zastoju. Czas na zmiany.
0
Tomek10:42, 11 kwietnia 2024
Zakopane będzie się panoszyć po Mieście katastrofa
0
Spięty10:41, 11 kwietnia 2024
Z tego wychodzi ze tokarz już oszukał Garbacza i zalozyl swój własny komitet przed wyborami. Chyba gościowi brakuje kręgosłupa moralnego. A garbzacz jak PSL nie ważne gdzie byle by się zahaczyć, swoje za uszami ma w tym swoim starostwie. Także rozdawanie stołków się zaczęło.
0
Tylko dwie kadencje.10:32, 11 kwietnia 2024
W pierwszej turze nie głosowałem a teraz idę głosować.
Dwie kadencje i musi być zmiana.
0
mądry10:29, 11 kwietnia 2024
Nowotarżanie są mądrzy i na cwaniaczków nie będą głosować. Tylko Watycha gwarantuje rozwój Nowego Targu. Reszta chciała tylko i wyłącznie zasiąść na stołkach.
0
Jo10:24, 11 kwietnia 2024
Super wiadomość. Jestem za.
0
Maja10:22, 11 kwietnia 2024
Watycha myśli ze to jego miasto na własność i z nikim się nie liczy.
0
Obwodnica stop!10:17, 11 kwietnia 2024
Najwyższy czas na zmiany w miescie.Oddaje glos na Tokarza!
0
Jasiek10:17, 11 kwietnia 2024
Grzegorz, po wyborach tych dwóch chłopców posadź do ostatniej ławy na radzie miasta, daj im kolorowanki i kredki a Yokozuna niech ich pilnuje żeby nie wychodzili za kreski.
0
:(10:15, 11 kwietnia 2024
Oj. Zaskoczyła mnie nierzetelność tego artykułu.. dużo w nim błędów merytorycznych.
Chyba jednak ktoś tutaj kogoś nie lubi i zamiast rzetelnych informacji dostajemy cudze przemyślenia.
0
Mamusiu ratuj10:14, 11 kwietnia 2024
Tak 3 mac glosowalem na Pana Tokarza!Watycha zastal Nowy Targ zielony a zostawi betonowy.Dosc juz pisu w rzadach miasta,czas na normalne i przyjazne miasto.
0
POmywacz10:14, 11 kwietnia 2024
To było do przewidzenia, obecny burmistrz powinien zmobilizować wyborców bo jest szansa na wygraną.
0
Figa10:05, 11 kwietnia 2024
wszystko tylko nie Watycha ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Banda Łysego10:05, 11 kwietnia 2024
chcą iść dwóch na jednego
0
Justyna10:03, 11 kwietnia 2024
wiadomo stołki , funkcje, kasa, miasto w bardzo dobrej kondycji finansowej to trzeba wykorzystać i porozdawać a wyborcy dalej naiwni
0
Już Wiem Wszytko09:58, 11 kwietnia 2024
Aha To Już Wiem Wszytko Bo Czekałam Na To Dlatego Oddam Swój Mały Głos na Burmistrza z Nowego Targu
0
Kinga K.09:56, 11 kwietnia 2024
Brawo Pani Sabino bardzo trafnie oceniła Pani ta sytuacje? tylko tak należy ja interpretować? niestety Pan Garbacz stracił tym oto ruchem mój głos na rzecz Pana Watychy? a mógł zachować się odrobine bardziej powściągliwie? ale przecież o tym układzie i metodzie działania mówiło się już w internecie od samego początku?
0
Rena09:54, 11 kwietnia 2024
Dość już Pisiorów u władzy!
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
22
12.2024
Nie przegap!
31
12.2024
Nie przegap!
27
12.2024
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas