To już pewne - Grzegorz Watycha nadal burmistrzem Nowego Targu - podhale24.pl
Niedziela, 22 grudnia
Imieniny: Honoraty, Zenona, Franciszki
Rabka Zdrój
Clouds
Wiatr: 16.596 km/h Wilgotność: 72 %
Clouds
-0°
Wiatr: 19.296 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 10.98 km/h Wilgotność: 69 %
Clouds
Wiatr: 15.12 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 14.508 km/h Wilgotność: 64 %
Clouds
-1°
Wiatr: 16.884 km/h Wilgotność: 87 %
Jakość powietrza
28 %
Nowy Targ
80 %
Zakopane
6 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 14 | 28 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 40 | 80 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 3 | 6 %
22.04.2024, 00:02 | czytano: 18793

To już pewne - Grzegorz Watycha nadal burmistrzem Nowego Targu

NOWY TARG. 5 263 głosów zdobył w niedzielnych wyborach Grzegorz Watycha. Dało to dotychczasowemu burmistrzowi 56% poparcia.

zdj. Maciej Gębacz
zdj. Maciej Gębacz
Maciej Tokarz zebrał 4 112 głosów, co dało niespełna 44%.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
postaw na doświadczenie17:32, 23 kwietnia 2024
Najbardziej doświadczony burmistrz ale w smogu, układach, kolesiostwie, niespełnionych obietnicach, brudzie, smrodzie, braku zieleni, kiepskiej komunikacji miejskiej, braku hali lodowej i ogólnym dziadostwie. Gratuluje nowotarżanie- /.../ i tyle w temacie.
0
na żywca15:22, 23 kwietnia 2024
ktoś tu pisze wideoczat Watychy ? ktoś wie co to jest czat? ntvk to montowało a wy o wideoczacie mówicie
0
garstka14:47, 23 kwietnia 2024
1/4 wybrała go. Burmistrz garstki mieszkańców.
0
studzenie radości14:24, 23 kwietnia 2024
Panie Grzegorzu oraz jego święto! Zwyciężyć za drugim podejściem, z tak niewielką przewagą głosów , po prawie 10 latach rządów, z tak rozdmuchaną kampanią, angażowaniem dzieci, osób znanych, łażeniem po domach, żebraniem o głosy to połowiczny sukces a raczej porażka.
0
mieszkaniec Grela22:20, 22 kwietnia 2024
Leja schował taczki i zwinął banery i od razu zrobiło się miejsce na nowe rondo, a on na stanowisko naczelnika wydziału drogownictwa
0
może nastepnym razem...20:27, 22 kwietnia 2024
jak bym zatytułował przegrana p. Tokarza "klątwa państwa L." hehe
0
Ewa20:24, 22 kwietnia 2024
Nic nie pomogło rozdawanie ulotek przy wyjściu z kościoła. Martwi mnie tylko to że ksiądz proboszcz na takie zabiegi pozwala ludziom którzy tylko są święci w swoim mniemaniu. Ale na szczęście ludzie swój rozum mają :)
0
Były Piwosz20:12, 22 kwietnia 2024
Czy ktoś mi wyjaśni dlaczego wysoka pani ze skarpy na której balkonie wisiał plakat watychy przed szkołą zbierała popisy na Tokarza?
0
komuno wróć19:09, 22 kwietnia 2024
Brawo Brawo Panie Grzegorzu Brawo wszystkiego najlepszego.
0
Seniorka Maja19:06, 22 kwietnia 2024
A mnie ciekawi podsumowanie, ilu młodych nowotarżan w wieku 20 do 35 lat brało udział w głosowaniu ?. Ilu młodych rozumie swoje prawa obywatelskie i czy będzie taka analiza ?
0
Stokrotka18:04, 22 kwietnia 2024
czy ten czy inny to lepiej tak nie będzie
0
cosik16:29, 22 kwietnia 2024
Mówiły jaskółki, że niedobre spółki
0
Sierota PO platformie16:28, 22 kwietnia 2024
Gdzie się POdziewa naczelny felietonista P24, tyle tematów a on milczy.
0
Nie bój się zmiany15:56, 22 kwietnia 2024
Wybory i po wyborach. Moim zdaniem fakt, że tyle osób nie skorzystało z prawa wyboru świadczy o Tym, że jest im dobrze jak jest i zmiana burmistrza na innego nie poprawi ich jakości życia. To czego nie mona odmówić Panu Grzegorzowi to wysoka kultura osobista i duża znajomość potrzeb mieszkańców. Szkoda tylko, że w tym wszystkim brakuje sprawczości i wpływu na działanie, swoich pracowników i współpracowników. Mam duże obawy, czy Pan Garbacz i P. Burdyn to właściwe osoby na stanowisko zastępcy burmistrza. Czas pokaże.
0
obejrzyjcie koniecznie15:31, 22 kwietnia 2024
Kłamstwa nie pomogły Tokarzowi. A już mistrzostwem był ostatni wideoczat Watychy kiedy burmistrz spokojniutko wykazał parszywe gierki Tokarza, jak kłamał, jak oszukiwał ludzi.
0
Grzmot w nocniku15:29, 22 kwietnia 2024
No to wytnie nam w pień las na os Bór i las w rezerwacie na lotnisku...kto na niego głosował?/.../
0
palec15:24, 22 kwietnia 2024
To chyba zwolni się jeszcze jedno miejsce w Radzie Miasta, bo tokarz mówił, że nie będzie radnym , tylko burmistrzem, he, he
0
Maria14:46, 22 kwietnia 2024
Czytam te komentarze i nie mogę uwierzyć ile jadu jest w ludziach. Mieszkańcy zagłosowali tak, jak podpowiadało im serce. Takie ich prawo, a reszcie nic do tego!
0
mieszkanka krakowskiej14:15, 22 kwietnia 2024
Mam nadzieję że przy nowym Lewiataniem przy Krakowskiej pojawią się światła i przejścia do tego sklepu
0
MMM14:05, 22 kwietnia 2024
Brawo, szczere gratulacje!
0
wąski14:05, 22 kwietnia 2024
No to teraz chłopaki Watychy będą się bujać jak Macho po dzielni przez kolejne 5 lat
0
****** **13:41, 22 kwietnia 2024
No to zobaczycie hale lodową tak jak i paliwo po 5.19. jaki Tu Rychu jesteś naiwny .ehh. od czerwca zobaczysz prawdziwe oblicze obecnych rządzących,a od stycznia likwidacja 800+ . Byle do wyborów UE. Potem powietrza się wam oczy naiwni, ale będzie, znaczy jest już za późno.
0
Mirosław Krz.13:40, 22 kwietnia 2024
Szkoda tego miasta pod rządami Watychy. Naprawdę szkoda. Głosowało bardzo mało osób macie kolejne 5 lat dziadostwa.
0
alan13:34, 22 kwietnia 2024
do Rych
wizytówką N.Targu nie jest hokej i budowa kosztownej nowej hali lodowej dla garstki mieszkańców, ale wieczny smog i korki w całym mieście. Dlatego w pierwszej kolejności małymi kosztami należy go rozładować poprzez zrobienie wyjazdów na zakopiankę z ul.Podtatrzańskiej,Solidarności(Józefczaka),Kolejowej z obydwu stron a w następnej kolejności obwodnic: południowej ale nie tej obecnie planowanej przez miasto, ale od ronda przed Szaflarami no i drugiej północnej, Korzyści zdrowotne odniosą wszyscy mieszkańcy a nie tylko garstka zapaleńców, którzy żyją historią
niewszyscy minie
konieczne jest rozładowanie tego ruchu
0
Kasia13:21, 22 kwietnia 2024
Grzegorz powinien podziękować państwu L, dzięki ich zachowaniu grono przyszłych wyborców pana Garbacza przeszło na stronę Watychy. Dziś już sami wyjechali na tych taczkach. Jedyny zadowolony człowiek w tej układance to ich adwokat ?
0
Gulasz Juliusz Zeżarł12:52, 22 kwietnia 2024
Zagłosowałem na Watychę, bo ten kandydat daje mam 100% pewności, że nawet nie bedzie usuiłował zrealizować beznadziejnie drogich pomysłów z kampanii:):):)
0
Ania12:37, 22 kwietnia 2024
Głosowałam na Kasię Wójcik, a nie Watychę.A Liszka na plecach wspaniałych ludzi chciał wjechać do rady. Niestety jego koledzy 'pisowcy' wjechali. Tokarz niestety poszedł do niewłaściwego komitetu I popełnił błąd. Gdyby wprowadził tych wspaniałych ludzi, na których plecach wjechali,to by wygrał. Niestety w tym układzie wprowadził ludzi zbyt powiazanych z pisem, kosciołem i starymi układami sprzed Watychy.
0
somsiady12:11, 22 kwietnia 2024
buuuuuuuu!
0
Tomasz11:39, 22 kwietnia 2024
Czy poradzi sobie w tej kadencji z ośmieszającą go instalacją na wjężdzie na Grel? Zaś o przebudowie skrzyżowania to chyba w tej kadencji nie ma mowy , skoro poprzednie 9 lat spełzły na niczym. I to jest miara skuteczności burmistrza!
0
no p11:36, 22 kwietnia 2024
no to pozamiatane. w urzedzie nic nie zalatwisz,nawet jak napiszesz pismo.my jestesmy tylko od płacenia.nasze dzieci wyjeżdżają,a nasze rachunki coraz większe.będą coraz gorzej traktowani mieszkańcy osiedli.zadnej informacji,bez zasięgu .mieszkam tu ponad 45 lat i ciągle to samo.panie burmistrzu ;nie wstyd co roku otwierać spływu,i nic tam nie robić.marazm to mało powiedziane.
0
Maciej s. dowódcy11:36, 22 kwietnia 2024
Grzegorzu - szczere gratulacje.
Pozdrawiam
Maciej s. d-cy 27.Pułku Ułanów.
0
miescon11:27, 22 kwietnia 2024
Gratulacje dla Burmistrza Watychy. Panie leja wskakuj Pan na te taczki, Burmistrz wywiezie Pana w wolnej chwili.
0
Sąsiad11:11, 22 kwietnia 2024
Ech rychu naiwniaku
0
Haha11:08, 22 kwietnia 2024
Jak czytam te komentarze wyborców Jaśka to się zastanawiam czy to jeszcze głupota czy coś gorszego. Nie podoba Wam się że p. Tokarz wywalał kawe na ławe wszelkie uchybienia i układziki. Zabolało wszystkich ty co umoczeni i biegiem polecieli się ratować. Na mądrzejszych nie zasługujecie. Siedźcie w tym syfie który sobie stworzyliście. Co głupiemu po rozumie. Jak wy to mowicie? Lepsze znane jak nieznane???????????????? /.../
0
Ryś11:04, 22 kwietnia 2024
A Rych dalej wierzy. Powodzenia
0
Lucyferek3211:01, 22 kwietnia 2024
Układy wygrały a nie myśl o rozwoju miasta. Niestety. Nie poszliście głosować to macie! Kolejne obietnice, może Watycha spełni w 4 kadencji buhaha.
0
Andrzejx4810:59, 22 kwietnia 2024
wielkie brawa Panie Watycha zwyciężył zdrowy rozsądek doświadczenie a nie populizm obietnice bez pokrycia oraz kolesiostwo jeszcze raz wielkie brawa oraz szczere gratulacje
0
Osiol10:57, 22 kwietnia 2024
A wracając na ziemię to jak tam sprzedaż działek... bez nich budżetu niema są braki(czyt kredyty) na wypłaty i zusy dla urzędników, pojawił się jakiś mln-er jak koło ratunkowe?
0
Józek10:54, 22 kwietnia 2024
A na kogo było głosować?? Żaden z tej trójki, a później dwójki się nie nadawał, jeden "lepszy" od drugiego. Nie głosowałem, bo nie życzyłem sobie kogokolwiek z nich na stanowisku burmistrza.
0
Xxxx10:51, 22 kwietnia 2024
Cóż teraz pocznie rodzina Państwa L. z Grela , załamana na całego , nawet już swoje banery pościągali , a na toczkach wyjechali sami
0
Rych10:50, 22 kwietnia 2024
Panie Grzegorzu. Dostał Pan głos mój i mojej rodziny za obietnicę budowy nowej Hali lodowej. Każdy sobie zdaje sprawę jaki to ogrom inwestycyjny i ciężar finansowy dla miasta. Jednak drużyna hokejowa to odwieczna wizytówka całego regionu. Czy tego chcemy czy nie. A stan obecnej hali jest opłakany. Mamy jedno z najgorszych lodowisk w Polsce. Dlatego trzymam za słowo i wierzę że nie znajdzie Pan nowej wymówki by hala nie powstała.Bo to przy kolejnych wyborach nie bedzie juz wybaczone. Powodzenia
0
obserwator10:47, 22 kwietnia 2024
do(Konrad) dokładnie to co napisałeś miałem takie samo odczucie jego ostatni filmik w którym to mówi że wybuduje tor dla motocrossu ale na razie niema na to miejsca dopiero będzie szukał i dodał że kosztowna hala lodowa nie jest potrzebna obiecanki cacanki jak to mówią
0
Zagadka10:38, 22 kwietnia 2024
Przecież to mieszkaniec NT który spełni obietnice wyborcze, już teraz nie powie ze nie zdążył 14lat ciężkiej pracy napewno nie pójdzie w,,gwizdek''
Się przygotowywał jak skoczek na skoczni 9lat(na ławce startowej) teraz ostatnie 5 będzie po skoczni w (chciałbym napisać w górę) i zobaczymy wynik jak....... i owacje na stojaco...
0
Turysta10:38, 22 kwietnia 2024
Gratulacje dla p. Grzegorza Watychy, wygrał najlepszy. Brawo !!!
0
Tola10:12, 22 kwietnia 2024
Norbert .
Zgadzam sie z Toba pod kazdym slowem sie podpisuje ...nowotarzanie to ludzie bez potrzeb i wola sobie siedziec w brudku ,smrodzie ...przeciez teraz Watycha juz w ogoel nie musi sie starac bo to jego ostatnia kadencja bedzie trwal i popbieral kase a my bedziemy to finansowac.
0
Obiecanki310:08, 22 kwietnia 2024
Czekamy na Arenę HAHAHA
0
Pocho10:04, 22 kwietnia 2024
No to teraz czekamy ile lat na obietnice? Na trasy narciarskie, nową halę widowiskową, żłobek które wsie już dawno maja, weże widokowe, zadbanie o miasto. Watycha znowu po wyborach schowa się do gabinetu i wyjdzie z obietnicami za 5 lat?
0
Marian, mieszkaniec Podhalańskiej10:03, 22 kwietnia 2024
Cóż można jeszcze dodać. Wybory wygrane przez "zasiedzenie", dotychczasowy burmistrz posiadał lepszą pozycje w środowisku, z obserwacji wynikało że głosowało starsze pokolenie, większość młodych wykazuje ignorancje. Może jakby coś dawali przy tym ?
0
Sdsss09:45, 22 kwietnia 2024
Przynajmniej nie będzie na stanowisku osoby, która by działała na szkodę mieszkańców. Tak, blokowanie obwodnicy to działanie na szkodę mieszkańców NT i okolicznych miejscowości. Teraz nie widzicie problemu, zobaczycie go na święta i kolejne wakacje, gdy cały ruch trzymany przez klikuszowa będzie w wąskim gardle koło Mc Donalds. Całe Aleje, Sikorskiego, Szaflarska będą stały, wtedy będzie inne nastawienie do obwodnicy.
0
Janosik09:45, 22 kwietnia 2024
Nie wziąłem udziału w głosowaniu, bo nie było na kogo. Ci ludzie nic nowego nie zrobią. Przyspawali się do stołków i dalej będą robić swoje. Chodzi tylko o to, żeby dalej mieć dobrą fuchę. Nowy Targ to miasto, które ma potencjał być jednym z najbogatszych miast w Polsce. Miasto utrzymuje się z podatków, z różnych opłat. Mamy kupę turystów zawalone parkingi ,coraz więcej nowych domów i osiedli. Gdzie kasa z tych opłat (podatków od nieruchomości, opłat parkingowych, z targowicy itp.) się pytam. Odpowiedź jest jedna. Jest to przeżarte przez urzędasów i ich rodziny i znajomych pozatrudnianych w magistracie. A oni wybierają z pośród siebie. Nie ma nadziei.
0
do Konrad09:42, 22 kwietnia 2024
Mam takie same odczucia. Pan Watycha nie jest jakims nadzwyczajnym burmistrzem, ale lepszy taki po ktorym wiadomo czego sie spodziewac, niz pieniacz i pozer, bo takie wrazenie robil Pan Tokarz niestety..
0
Osiol09:39, 22 kwietnia 2024
No to zelazny elektorat dziś kawa i ciastko w magistracie stawia wygrany
0
Miastowa09:32, 22 kwietnia 2024
No dwóch na jednego, to się nigdy dobrze nie kończy.
A teraz po zmianie władzy p. Tokarz leci z urzędu w Zakopanem, podobnie jak p. Garbacz ze Starostwa. I jak żyć????
0
Roman09:31, 22 kwietnia 2024
Gratulacje!
0
MARS09:27, 22 kwietnia 2024
Jak pocałował Garbacz Tokarza to wiedziałem na kogo nie głosować.
0
Qwerty09:23, 22 kwietnia 2024
Kolejne lata kolesiostwa, bylajakości, obietnic bez pokrycia, marazmu i bycia miastem przy drodze. Kolejne lata przybijania desek, wieszania wstążek
0
podhalanin ze śląska09:19, 22 kwietnia 2024
Uważam, że Pan Watycha to dobry burmistrz i cieszę się z jego reelekcji. Mieszkałem w niedalekiej przeszłości w Chrzanowie, Libiążu i Blachowni k. Częstochowy, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że w porównaniu do powyższych Nowy Targ to miasto kwitnące, a Pan Watycha to wzór kultury i uczciwości, więc nie narzekajcie Nowotarżanie, bo sami nie wiecie co macie.
0
ziutek09:18, 22 kwietnia 2024
Do Ciemnogród: Gdyby był sensowny kontrkandydat, to miałbyś rację...
0
Pisowiec09:16, 22 kwietnia 2024
znamy juz termin rozpoczecia budowy LODOWISKA ?? procedury start nie ma co stygnac kadencja szybko sie skończy
0
tak09:14, 22 kwietnia 2024
No ale jest wyjców wygrał najlepszy..Pan Watycha
0
Taczki09:13, 22 kwietnia 2024
Norbert i Ciemnogród czy może na odwrót ?. Nie ma co płakać. Jest Burmistrz jest rada przynajmniej na początek opozycyjna jak się wydaje. Niech się wezmą do roboty. Już po kampanii. Pisanie i obrażanie wyborców działa na odwrót. Zrozumcie to wreszcie. Przegraliście złą kampanią i wystarczy. A roboty jest moc. Na początek radni Tokarz i Garbacz niech udadzą się na ulicę Grel wspólnie i załatwią sprawę państwa L. Podobno potrafią i podobno obiecali. Panowie szybko, bo złożyłem się ze szwagrem kiedy będziecie na teczkach u L. Ja jestem optymistom a swagier nie.
0
M.09:04, 22 kwietnia 2024
Gratuluję bardzo i cieszę się. Rotacja w UM i tak będzie wśród radnych, może nie znaczna, ale jest. Czy dobrze kojarzę, że wygrana P. Watychy oznacza, że p. Liszka nie zasiądzie w Radzie Miasta?
0
Justyna09:02, 22 kwietnia 2024
oj lament i żale z obozu Tokarza się wylewaja
jak to jest źle
A stołki już podzielone były...
0
Anty watycha09:00, 22 kwietnia 2024
To Grzesiu wytnie nam wszystkie drzewa!Juz widziałem plany wycinki na borze
0
gość08:57, 22 kwietnia 2024
Dobrze że wygrał ,nowy Burmistrz zaczynałby od zmian ale urzędników.Jeden pan chciałby wyciąg na Turbacz,kto by nie chciał tylko jeden taki gazda na to nie pozwoli po swoich halach hulać
0
Jo z Miasta08:52, 22 kwietnia 2024
Ludzie wybrali, nawet ci którzy nie głosowali też wybrali. Takie prawo w demokracji. Watycha mam nadzieję, że się obudzi wreszcie i po ośmiu latach zacznie działać. A Tokaż z tego co było słychać nie zyskał sympati. Hasłem blokowania obwodnicy co chciał zyskać? W sumie najlepsze w tym że Liszka nie wejdzie do rady miasta bo robił tylko niepotrzebne zamieszanie. Dla Watychy trzeba chociaż budzik kupić.
0
Wyborca08:51, 22 kwietnia 2024
Ciemnogród nowotarski ,który lubi jak szambo wybija kolejny raz. Ale jak widać ponad 5000 osobom to się podoba. Tym co nie głosowali jest obojętne szambo w którym będą teraz mieszkać i kto będzie rządził .
0
Adam_6608:43, 22 kwietnia 2024
(odpowiadam Ciemnogrodowi)
A czy myśli pan/pani, że pan Tokarz czy też pan Garbacz, zrobiliby coś lepszego? Szczerze w to wątpię. W czasie prowadzonych rozmów dowiedziałem się, że fakt, że przy Długiej Polanie, znajduje się płatny (bez względnie dla wszystkich) parking i opłaty aby wejść Bramą Gorc w nasze Gorce - to dobry pomysł. Zastanawiam się jak te płatności zachęcają Nowotarżan do górskich wędrówek?
Powiem tak, ani pan Tokarz czy wcześniejszej pan Garbacz - nie mieli i nadal nie mają lepszego, od obecnego - pomysłu na rozwój turystyki w Nowym Targu. Jedynym wspólnym pomysłem jest dalsze łupienie mieszkańców, opłatami, nowymi opłatami i podwyżkami tych opłat.
Nowy Targ, z pewnością zasługuje na zmianę, ale ta zmiana musi coś ze sobą nieść, nie tylko samą zmianę osoby. A prawda (oczywiście wg. mnie), jest taka, że kontrkandydaci pana Watychy, proponowali siebie a nie istotne zmiany dla mieszkańców.
0
Rozczarowana08:42, 22 kwietnia 2024
Nie spisali się Nowotarżanie, no cóż na zmiany będziemy musieli jeszcze poczekać.:(
0
Mieszkanka08:35, 22 kwietnia 2024
Gratulacje Panie Grzegorzu. Trudne zawody o fotel wygrane tyle upokorzenia, brak wdzięczności od mieszkańców- to jest żałosne. Teraz dużo pracy jak zawsze. Malkontenci specjaliści od nicości.Życzę powodzenia w działaniach służących rozwojowi miasta Nowego Targu w tym MZK !!!!! Pozdrawiam Pana i Pana Wyborców!!!
0
Darek08:35, 22 kwietnia 2024
Teraz pora rozliczyć Dr sportu, i wybrać godnych zastępców. Trzymam kciuki.
0
Mlodzik08:25, 22 kwietnia 2024
do P. Konrad: Mam podobne zdanie. Gratuluję! Pozdrawiam Wyborców...
0
Sąsiad D08:19, 22 kwietnia 2024
Panie Leja schowaj pan te taczki albo lepiej zjedź pan na nich do Dunajca.....
0
JA08:17, 22 kwietnia 2024
Brawo ! . Kampania Tokarza i Garbacza była zbyt agresywna , duze banery wszędzie gdzie popadnie nie znaczy lepiej no i wisienką na torcie to ta debata gdzie ci ludzie od problematycznego ronda wyskoczyli z banerami .
0
xyz08:15, 22 kwietnia 2024
Gratulacje dla Pana Grzegorza tak trzymać !!!
0
Gelmin08:13, 22 kwietnia 2024
Konrad - zgadzam się z Tobą w 100%...
0
Jadwiga08:08, 22 kwietnia 2024
Widocznie nowotarżanom odpowiada ten brud na ulicach, smród smogu i wszechobecni menele. Miasto ma potencjał niestety turystów nie widać, pracy też nie ma. Zero inwestycji. Nowy rynek, czy park, ścieżki rowerowe to sprawa drugorzędna gdy za pracą trzeba jezdzić do Zakopanego a powietrze jest tak zanieczyszczone że idąc ulicą aż oczy łzawią. Smutne
0
Adam_6608:06, 22 kwietnia 2024
(odpowiadam panu Konradowi)
Tak na prawdę, gdyby burmistrzem został kot, pies czy nawet manekin (nikogo tutaj nie obrażam), miasto byłoby w tym samym miejscu co obecnie. Jednym słowem pan Watycha nie jest tutaj żadnym 'kołem zamachowym', jeżeli chodzi o rozwój miasta. Po prostu jest i te osiągnięcia to osiągnięcia przeciętniaka.
Co do rozmów z mieszkańcami, polemizował bym. Pan Watycha nie potrafi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie za pośrednictwem komunikatora jakim jest np. Messenger.
To, że pan Watycha wygrał, jest winą (oczywiście moim zdaniem) tylko kontrkandydatów, którzy poza niczym nie popartych obietnicom, chcieli zachwycić mieszkańców. Jednak Nowotarżanie, nie są zainteresowani elektromobilnością, nie obchodzi ich to, że pomimo obietnic publiczny transport miejski, się nie rozwinie. Za to obchodzi ich to, że miasto np. nie buduje darmowych miejsc parkingowych dla mieszkańców, że za każdym razem podnosi opłaty, wprowadza różnorakie utrudnienia. Tegoroczni kontrkandydaci - proponowali jeszcze większe obciążenia dla mieszkańców. Bo prawda jest taka, że ich obietnice to przede wszystkim - wydawanie pieniędzy. A jak wiemy miasto ma i dysponuje naszymi pieniędzmi - swoich nie ma. Tak jak rząd.
Jak już wcześniej pisałem, Nowotarżanie wybrali marazm, ale marazm, który znają. Zarówno pan Tokarz, jak i Garbacz, proponowali i to jeszcze nieudolnie coś na co, w ogóle, miasto - nie ma wpływu i nie ma środków na to, żeby ich obietnice spełnić.
Teraz jedynie trzeba mieć nadzieję, że aktualny stan zaakceptują wszyscy radni, którzy zaczną pracować dla dobra, bez wyjątku, wszystkich mieszkańców.
0
Mk08:01, 22 kwietnia 2024
Jakiś alarm ? Czy to tylko wycie przegranych ?.
0
ot tak sobie08:01, 22 kwietnia 2024
Królczyk
Tkaczyk
Szewczyk
Watycha
Ratułowski
Kasprzak
Leksander
Rajca
Świder
0
Kasia07:54, 22 kwietnia 2024
Konrad zgadzam się z Tobą. Dobrze to ująłeś. Moim zdaniem Grzegorz Watycha zna Miasto, jest z Miasta, czuje je. Nie musi udawać, jest konkretny i jest dobrym Gospodarzem. Pan Tokarz może urodził się w Nowym Targu, tak jak większą część Podhala, Spisza i Orawy, to p niczym nie świadczy. Takie negowanie wszystkiego, szukanie na siłę złych stron Miasta, pseudo ankieta z odpowiedziami sugerowanymi, bez możliwości powiedzenia, że coś się podoba było bardzo nieuczciwe. Dla mnie to przykre i bardzo mnie to zabalalo jako rzeczywiście rodowitą Nowotarżankę. Nowy Targ proszę Pana nie chce być Zakopanem z hotelami, pensjonatami, my tu żyjemy od wieków z czego innego. U nas był największy zakład produkcji. Pracowało tu w czasach rozkwitu 10 tysięcy osób, dojeżdżali nawet spod Krakowa. Dziś są mniejsze zakłady, które powstały też na bazie i myśli dawnych Nowotarskich Zakładów Przemysłu Obuwniczego, my tu żyliśmy z handlu od Kazimierza Wielkiego i tak jest do dziś. A pan konkurent mówił o czymś czego nie czuję, mówił, że sklepów mamy dość i nie będzie zgody na kolejne, a przecież to do Miasta przyjeżdża całe Podhale, Spisz, Pieniny Orawa, a także Słowacy i Węgrzy na zakupy. Zakopiany w każdą sobotę okupują nowotarskie sklepy. Nowy Targ to też rzemiosło od wieków. My nigdy nie prosiliśmy, aby do nas przyjeżdżali turyści. My przetrwaliśmy w pandemii, gdy w Zakopanem rozpaczano, że nie ma turystów i nie ma z czego żyć. Grzegorz Watycha zna prawdziwe bolączki miasta, a nie wydumane pod Giewontem. Grzegorzu rozwijaj miasto i zostaw go na tej drodze na której jest od wieków.
0
Zawiedziony07:53, 22 kwietnia 2024
Witajcie ponownie w syfie i maraźmie. Gratuluję Wam. Nic tylko się zawijać z tego miasta. Poza tym tu zwyciężyły układy. I mało osób głosowało.
0
swój...07:52, 22 kwietnia 2024
Grzegorz nie jest idealny to fakt, ale konkurent wypada jeszcze słabiej... Panowie podzielili się stołkami i myśleli, że już wygrali, jednak to tak nie działa... Gratulacje dla burmistrza. Czekamy na realizację programu....
0
miastowy07:50, 22 kwietnia 2024
Myślę, że miał słabych konkurentów. Co to za nazwiska? Garbacz, nie znam! Tokarz znany ale bardziej kojarzony ze szpitalem i sportem w Zakopanem a nie Nowym Targu. Mocne nowotarskie nazwisko spokojnie by wygrało te wybory i zmotywowało mieszkańców do udziału w nich.
0
LudzikUSA07:49, 22 kwietnia 2024
Brawo Grzesiu Burmistrz jest tylko jeden GRZEGORZ WATYCHA a teraz czas zabrać się za ciężka pracę aby nasze miasto nie było miastem przy autostradzie, Nowy Targ zasługuje na coś więcej.Serdecznie pozdrawiam i życzę sukcesów w 3-ciej kadencji do roboty mój przyjacielu!!!!
0
P.07:46, 22 kwietnia 2024
No to dalej będzie ściernisko.
0
Xyz07:42, 22 kwietnia 2024
I bardzo dobrze! Gratulacje!
0
Adam_6607:41, 22 kwietnia 2024
Nowotarżanie wybrali dotychczasowy marazm. Ale czy tak w rzeczywistości mieli jakiś inny wybór. Kontrkandydaci pana Watychy, tak po prawdzie nie zaproponowali nic, tak dosłownie nic! W takim razie Nowy Targ wybrał to co znał i to co raczej nikogo nie zaskoczy. Zwyczajnie wybrali marazm. Jeżeli nic się nie zmieni, jest to ostatnia kadencja pana Watychy (ale raczej się zmieni).
Następnym razem proponuje każdemu kontrkandydatowi, żeby zaczął myśleć o konkretach, a nie mrzonkach np. o bonach autobusowych. Musi też pamiętać, że Nowy Targ, to nie tylko biznesmeni ale przede wszystkim blokowcy. Ludzie, których nie stać na wiele a którzy też mieszkają w tym mieście.
0
Maria07:40, 22 kwietnia 2024
Gratulacje dla p. Grzegorza Watychy. Zamiast krytykować, życzmy mu owocnej pracy, solidnych pracowników, dużych wpływów do budżetu, pomocy od mieszkańców. Żeby rządzić, trzeba mieć czym i z kim. Większość z nas nic dla miasta nie robi, nawet śmiecia nie podniesie, a wręcz odwrotnie. "Z próżnego nawet Salomon nie naleje"
0
Rick07:35, 22 kwietnia 2024
Do Konrad : a ty co, recenzent? Ankietę prowadzisz? Jakieś głupawe pytania typu : a wy co uważacie? .Czytaj to się dowiesz a nie pytaj jak /.../
0
nowotarżanin07:28, 22 kwietnia 2024
do ciemnogród
zapewne jesteś zagorzałym PiSowcem i powtarzacie że jest suweren więc suweren zdecydował układ Liszki się załamał a Garbacz sprzedając Nasze głosy im w tym pomógł dziękujemy
0
Abrakadabra07:25, 22 kwietnia 2024
Ciemnogród dokładnie mam takie samo zdanie !
0
Abrakadabra07:25, 22 kwietnia 2024
Ciemnogród dokładnie mam takie samo zdanie !
0
Zanussi07:23, 22 kwietnia 2024
To będzie piękne nowe 5 cio lecie dla prawdziwych nowotarzan. Tych z dziada pradziada. Najlepiej od 7 pokoleń. Nowa hala im. JP II widowiskowo sportowa na której będą odgrywane widowiska reżyserowane przez Pana Kudasika i Morawe o charakterze patriotycznym i góralskim pochodzeniu. Będą mecze na szczycie gór w których przerwy będą wypełnione tańcami i uśmiechami dwóch najwierniejszych pan Radnych Katarzyny i Ewy. Będziemy tam podążać z Grela mowa kładką w kształcie wstążki na wietrze bez smogu i pustą ludzmierską. Niezawodna telewizja nowotarska trwam ukarze nam to wszystko w pięknych ujęciach drona. Cieszmy się a nie narzekajmy.
0
Wyrocznia07:07, 22 kwietnia 2024
Kolesiostwa ciąg dalszy
0
Swojak07:05, 22 kwietnia 2024
Opadły wam kopary ...marcinki J.i inne gady syczące jadem
0
Ministrant07:03, 22 kwietnia 2024
Miałem nadzieję obudzić się w Nowym Nowym Targu a tu patrzę, że to samo czeka nas kolejne 5 lat. Jak za Marka kolejne lata przytulania, bezpieczne grzanie się w pierzynie urzędu i władzy, 3 kadencja postoju i tak do emerytury. Tylko pacierz mi został i praca poza miastem.
0
Do Konrada06:59, 22 kwietnia 2024
no rowzwinał, zawłaszcza siatkę znajomości i dał prace znajomkom. Popatrzcie na kampanie, urząd miasta, naczelnicy wydziałów, nawet prawnik zatrudniony działał. To sa naprwdę rzeczy, które powinni rozliczyć wyborcy. Rodziny pokoleniowo pracują w urzędzie. Szkoda, ze się tak stało, bo na następne 4 lata będziecie mieć mydlenie oczu i obietnice bez pokrycia.
0
Anna06:59, 22 kwietnia 2024
Ciemnogród proszę mnie nie obrażać. Nowy Targ nigdy nie żył z turystyki i nie będzie. Ja jestem rodowitą mieszkanką i nie chcę żadnych turystów w Nowym Targu. Niechaj zostaną w Lunaparku pod Giewontem, razem z tamtejszymi biznesmenami, architektami i deweloperami. Nowy Targ jest miastem z blisko 700 letnią historią i tradycją i kulturą, niekoniecznie pasterską, dlatego chwała Bogu, że burmistrz Watycha zmieni zastępczynię, co z Miasta chciała zrobić oscypkowo ze szlakiem owieczek i baranów. A konkutet niech zostanie w Zakopanem i Kościelisku w pracy, skoro taki dobry i madry. Życzę mu powodzenia, ale proszę niech zostanie u siebie pod Giewontem. Nowy Targ go nie potrzebuje, a Zakopane. !
0
Blok numer 106:54, 22 kwietnia 2024
Brawo Blokersi górą gratulacje Panie Watycha
0
Blok numer 106:53, 22 kwietnia 2024
Brawo Blokersi górą gratulacje Panie Watycha
0
Karamba06:52, 22 kwietnia 2024
No to teraz czekamy na budowę hali.lodowiskowej i rozwój naszego zacofanego miasta hahaha
0
Maniek06:46, 22 kwietnia 2024
Gratuluję burmistrzowi Grzegorzowi. Gratuluję mieszkańcom mądrości i roztropności. Nowy Targ zostanie miastem bez wpływów z zewnątrz, spod Giewontu. Dzięki Bogu
0
Josef06:44, 22 kwietnia 2024
Popieram Pana Konrada.Opinie
0
Statystyk06:30, 22 kwietnia 2024
Elektorat Garbacza nie wsparł Tokarza
0
Zaściankowy06:22, 22 kwietnia 2024
Zgadnijcie drodzy mieszkańcy co burmistrz teraz zrobi, wiedząc że czwarty raz już nie może stanąć do wyborów? Nie chciało się iść do wyborów, bo po co. Ale jak wam na odcisk władza nadepnie, to z chęcią z kosami na sztorc do urzędu pójdziecie robić rewolucję.
0
Wyborca06:16, 22 kwietnia 2024
5200 głosów widać że ludzie olewają wybory z drugiej strony co to zmienia w życiu nowotarżanina ten burmistrz czy inny . Podrawiam
0
NT06:13, 22 kwietnia 2024
Brawo Grzegorz!!! Twoim rywalom nie pomogło sztuczne i fałszywe połączenie się, może Grzegorz nie jest wybitnym burmistrzem ale pokonał śmieszne, żałosne i niepotrzebne ukladziki swoich oponentów,i tak powinno być,chcesz wygrać,to graj uczciwie
0
Kibol06:09, 22 kwietnia 2024
Zakopiańczyk przegrał bo z Garbaczem kupczyli stołkami a madry czlowiek nie lubi jak go się robi w konia ja też postawiłem teraz na Watychę dość układżików pod stołem
0
Obłęd06:06, 22 kwietnia 2024
Tragedia jakie społeczeństwo mieszka w NT. Lubicie jak was robią w ***. 9 lat nie starczyło. Jeszcze 5 trzeba. Duście się dalej smrodem, niech Was wybetonują do reszty. Ale grunt że będzie obwodnica do biedry. Waksmundziaki będą szczęśliwe a reszta niech żyje marzeniami że centrum się odkorkuje. Co głupiemu po rozumie.
0
Uff05:54, 22 kwietnia 2024
Dzięki Bogu... Tokarz i jego agresywna świta która wszystko krytykuje była by tragedia dla miasta. Miasto dopiero wtedy by podupadło, wiele instytucji zostało by zamkniętych a ciemne interesy nabrały by tepa. Dobrze ludzie wybraliście.
0
Adam05:44, 22 kwietnia 2024
Przepraszam że to napisze, ale niektórzy komentujący mają wyraźnie pustkę we łbach. Rozumiem konkrety, jeśli chodzi o krytykę burmistrza ale tu próżno ich szukać. Są jakieś bzdety o braku obwodnicy, czy zadymieniu miasta. Ktoś kto nie ma pojęcia o rządzeniu miastem, nie zdaje sobie sprawy z ustaleń trwającyh czasem latami, odwołań, procedury czy całego procesu który trwa przy tych sprawach. Zdaje się niektórym, że od burmistrza wszystko zależy, jakby nie było rady miasta i blokady wielu projektów. Piszą ci nawiedzeni głupcy, że tego nie ma czy tamtego, że miasto jest w jakimś maraźmie stagnacji, co jest nieprawdą. Nowy Targ się rozwija. A jest tylko małym 30 tysięczny miastem a nie metropolią z wielkim budżetem i możliwościami. Uważam, że Burmistrz jest uczciwym i prawym człowiekiem, i nigdy nie odmówił pomocy w żadnej sprawie, której mógł pomóc. Więc proszę uszanować wybór nowotarżan a nie pisać przykrych komentarzy tylko dlatego że popierało się kogoś innego. Przegrać też trzeba umieć.
0
A. S.05:25, 22 kwietnia 2024
No to nawiedzona rodzinka Pl z Grela następne lata będzie wieszać "banery hańby" /.../
0
Podatnik05:12, 22 kwietnia 2024
Tak jak pisałem wcześniej, 5tys urzędników zagłosowali na obecnego, tak wygląda NT. Zobaczycie hale lodową jak paliwo po 5.19 hehehhe Do Konrad,w którym urzędzie robisz? Napisz jakie korzyści ma zwykły podatnik oprócz maxymalnych podatków?
0
Wyborca04:59, 22 kwietnia 2024
Tak... frekwencja mowi sama za siebie. Uwazam ze i tak słabe poparcie dla W. Fakt wygrał-Ale taka wygrana to tylko na przetrwanie ostatniej kadencji. No cóż ludzie chcą zmian , ale nie aż tak bardzo jak widać.
0
King of the Spisz04:02, 22 kwietnia 2024
To że wygrał Pan Warzycha który nie jest wirtuozem w burmistrzowaniu świadczy raczej o tym że kontrkandydat był kiepski a tyle głosów miał tylko dla tego że pewnie znaczna część zagłosowała nie za Panem Tokarzem a przeciwko obecnemu włodarzowi
0
Ciemnogród02:55, 22 kwietnia 2024
Ktoś karmi Was mrzonkami o hali lodowej już trzeci raz
Ktoś obiecuje stacje narciarskie, wyciągi itd
Potem chowa się na całą kadencję do gabinetu
Wychodzi jedynie w okresie wyborów, niczym niedźwiedź z gawry, nagle przypomina sobie o mieszkańcach. Czy Wy ludzie jesteście ślepi i głusi? Lubicie być oszukiwani? Gratuluję wyboru, a potem płacz, że miasto nie rozwija się turystycznie, że nic się nie dzieje, że brud, że syf?miastem rządzi kasta i układ, była szansa to wreszcie skończyć. /.../
0
Norbert01:39, 22 kwietnia 2024
Dno. Burmistrz ten 8 lat /.../ nadal miasto tylko podupada, ale widocznie nowotarżanie to lubią. Gnić w swoim smrodzie i brudzie, biedni mentalnie i pod każdym innym względem. Bez perspektyw, inwestycji i nadziei. Trzeba sie cieszyć, być może znów reżimówka ogłosi wielki remont pod postacią załatania ciury smołą w 100 letnim moście i będziemy piać z zachwytu. Brawo Wy!
0
@@@01:09, 22 kwietnia 2024
Do głosowania w Nowym Targu bylo uprawnionych 25 686 tys mieszkanców poszlo zaglosowac okolo 11 tys a gdzie reszta tyłków nie ruszyła bo po co ale jojcyc i narzekac beda pierwsi nowotarscy malkontenci ja nie rozumiem tego jak w wolnym demokratycznym kraju mozna nie chodzic na wybory przeciez to powinno być obawiazkiem obywatelskim i przywilejem i dumą ze moge zagłoosowac bo kazdy glos jest wazny bo kazdy głos sie liczy nie ogarniam tego ,nie rozumiem takich ludzi co jest nie tak z tym naszym spoleczenstwem .Burmistrzowi Grzegorzowi Gratuluję wygranej?
0
Konrad00:43, 22 kwietnia 2024
Ludzie podjęli właściwą decyzję. Można p. Grzegorzowi zarzucać, że zaniedbał niektóre kwestie dot. Miasta, ale mało kto zdaje sobie sprawę, jak rozwinął się Nowy Targ podczas jego kadencji. Jest również serdecznym człowiekiem, który rozmawia z mieszkańcami. Oglądałem w internecie filmy udostępniane przez p. Tokarza. Chciałem mu dać szansę, ale odniosłem wrażenie, że ma niezbyt szczere intencje, że zamiast rozmawiać o dobru Miasta, skupiał się na wytykaniu błędów kontrkandydata, organizowaniu akcji na pokaz oraz na tworzeniu swojego wizeruku jako prawdziwego nowotarżanina, tak jakby chciał na siłę coś udowodnić. Z jego wypowiedzi dało się wyczuć kompleks. Miałem złe przeczucie wobec tego człowieka, ale także nie byłem przekonany co do jego programu wyborczego. Myślę, że p. Watycha jest bardziej rzetelną i kompetentną osobą na stanowisko burmistrza. Co Wy na ten temat uważacie?
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
27
12.2024
Nie przegap!
31
12.2024
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas