Daniel Urbaniak: "Wstyd mi za to że jestem ambasadorem miasta" - podhale24.pl
Niedziela, 22 grudnia
Imieniny: Honoraty, Zenona, Franciszki
Nowy Targ
Clouds
Wiatr: 16.596 km/h Wilgotność: 72 %
Clouds
-0°
Wiatr: 19.296 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 10.98 km/h Wilgotność: 69 %
Clouds
Wiatr: 15.12 km/h Wilgotność: 62 %
Clouds
Wiatr: 14.508 km/h Wilgotność: 64 %
Clouds
-1°
Wiatr: 16.884 km/h Wilgotność: 87 %
Jakość powietrza
30 %
Nowy Targ
4 %
Zakopane
4 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 15 | 30 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 2 | 4 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 2 | 4 %
09.06.2024, 09:56 | czytano: 8350

Daniel Urbaniak: "Wstyd mi za to że jestem ambasadorem miasta"

NOWY TARG. Sobotni pokaz sztucznych ogni, będący końcowym akcentem dwudniowej Olimpiady Notarialnej wzbudził spore emocje. W Internecie pojawiły się wpisy typu "szkoda, że nie był to pokaz laserowy", "a co ze strefą ochrony". Są też ostrzejsze reakcje. Daniel Urbaniak uhonorowany tytułem "Ambasadora Miasta" - nazwał Nowy Targ "wielką dziurą".

arch. Podhale24
arch. Podhale24
"Wstyd mi za Miasto Nowy Targ za wasze nieodpowiedzialne decyzje. Wstyd mi za to że jestem ambasadorem miasta, za to tyle lat ciężkiej pracy wsadziłem w promowanie miasta. Radia, telewizje te olbrzymie/duże/małe/i malutkie, podcasty, gazety, wywiady, wyjazdy o Polsce i europie, za wszystkie formy promocji miasta, wstyd mi. Wszędzie tam z podniesioną głową mówiłem o tym że Nowy Targ to miasto Sów. Jest "czymś" co stworzyłem, siedząc po nocach z tymi cudownymi stworzeniami, fotografując je i filmując. Już o tym mówić nie będę, nie powiem bo wstyd mi" - napisał przyrodnik.

W emocjonalnym wpisie dodaje: "Nie mogę doczekać się sesji rady miasta, na którą z wielką przyjemnością się wybiorę. Mam już dla was miasto nowy targ, prezent i myślę że się ucieszycie. Nie tak dawno ruszyłem ze zbieraniem materiału do II części filmu "Nowy Targ miasto Sów" ale już wiem, że w moim filmie dalekim łukiem minę tę wielką dziurę, za którą jest mi tak WSTYD".


s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
rower13:39, 11 czerwca 2024
Wieloletnia mieszkanka bloków może się po prostu zestarzałaś i wszystko ci przeszkadza. /.../ Samoloty to wizytówka Nowego Targu, piękne loty widokowe na portalach społecznościowych podziwiają setki tysięcy ludzi! Daniel U. nawet Cię lubię i szanuję Twoją zajawkę , ale czy nie za bardzo EKO się zrobiłeś? Pozdro z Ubojni.

Naruszenie regulaminu. Moderator.
0
wieloletnia mieszkanka blokow.10:15, 11 czerwca 2024
Pani Igorrr. Mieszkam w Nowym Targu pewnie dłużej niż pan. Urodziłam się tutaj, a na osiedlu wychowałam dzieci i wnuki. Aeroklub był zawsze ale nigdy tak bardzo uciązliwy. Kiedys to kilka samolotow przeleciało, człowiek popatrzyl usmiechnal się i wracal do swoich spraw. Od kilku lat jest zupenie inaczej. Halas caly dzień, samolot za samolotem, jeden glosniejszy od drugiego. Nad sama glowa. W weekendy to już zupełnie. I wyzywanie od blokusow nie przystoi. Nie każdego stać na dom. Szanujmy się wzajemnie w naszym miescie.
0
mieszczuch10:05, 11 czerwca 2024
To zrezygnuj z bycia ambasadorem. W czym masz problem?
0
Kuma20:34, 10 czerwca 2024
Popieram Panią Mikołajską. Rozumiem wściekłość Daniela, bo tam gdzie bywał zawsze pozytywnie mówił o Nowym Targu. Przyznajcie, że miasto z dużym potencjałem jest zapyziałe, zacofane a nosi się jak NY. Widać to po głosowaniu politycznym , po pogardzie dla przyrody,
0
Igorrr17:02, 10 czerwca 2024
Chciałbym tylko przypomnieć blokusom, że lotnisko było wcześniej niż większość osiedli w nt. Kupowanie mieszkania na ścieżce podejścia do pasa to albo godzenie się na pewne niedogodności albo lekkomyślność. Myślę, że jakbyście latali to mielibyście nieco inne zdanie. Mi też przeszkadzają pijani kibice wracający z hokeja i jakoś się nie skarżę :-)
0
Tomasz Zubek15:00, 10 czerwca 2024
Ma Pan całkowitą rację. Od dawna mam wrażenie, że w Nowym Targu można robić wszystko czego dusza zapragnie bez patrzenia na to jak się z tym żyje jego mieszkańcom. Doskonałym przykładem jest huk samolotów nad oknami najgęściej zaludnionych osiedli - dobra zabawa dla kilku osób a cierpią mieszkańcy żyjący tutaj na co dzień. Dobrze, że sowy mają swój głos obrony w Pana osobie a czy znajdzie się także głos obrony mieszkańców przed codzienną męką?
0
Piotr14:35, 10 czerwca 2024
Wreszcie ktoś porusza sprawę hałasu w tym mieście. Huk samolotów jest z roku na rok coraz bardziej nie do zniesienia. Żadne inne miasto nie pozwoliłoby by prywatny biznes tak obniżał komfort życia mieszkańcom całych osiedli. Samoloty miały nie latać nad blokami - tak powiedział Burmistrz - niech sprawdzi jak wygląda "cisza" w weenekdy, niech zainteresuje się mieszkańcami którzy go wybrali! Ile jest przelotów nad samymi osiedlami. Nad szkołami, przedszkolami, ludziom tuż nad głowami - /.../ kolejnej uprzywilejowanej kasty.
0
Wyciąć ludzi, zostawić tylko sowy13:46, 10 czerwca 2024
Pan Urbaniak mocno odpłynął w swoim samouwielbieniu i przecenia wagę swojej osoby i swoich poczynań dla promocji Miasta. Ciężką pracę włożył w promocję, to fakt, ale siebie w pierwszej kolejności, a nie Miasta. Obrażając Miasto, a więc i jego mieszkańców wiele nie wskóra. W dodatku powód znalazł sobie mocno wątpliwy. Sowy, które żyją w Mieście, w ten czy inny sposób musiały już przywyknąć do hałasu m.in. klaksonów i karetek, samolotów i śmigłowców, czy nie? Nie na tym polega zdolność zwięrząt do przystosowania do zmieniających się warunków? Jakkolwiek nie ocenialibyśmy zachodzących zmian w otoczeniu, bicie na alarm w grubych słowach "bo jakaś sowa mogła się potencjalnie wystraszyć" jest dość komiczne. Żadnych dowodów nie ma, ale trzyba pobrylować jako "licencjonowany obrońca przyrodnik". Ciekawe czemu p. Urbaniak tak nie krzyczy przy okazji nocnych lotów wojska. Bo nikt by sobie z tego nic nie zrobił?
0
Jan13:16, 10 czerwca 2024
Oddaj im chłopie te odnczenie i się wyprowadź jak ci nie pasuje robisz się za wielki znawcę przyrody a tak naprawdę wyrosłeś z niczego i śmiesz mnie te twoje wpisy moje ukochane gorce ? od kiedy od dwóch trzech lat je tak pokochałeś
0
Puszczyk z Roztocza13:15, 10 czerwca 2024
Od razu tam Miasto sów. NIe jest nas aż tak wiele tak samo jak nie ma za wiele naszych innych ambasadorek czyli owiec. Jakis kogiel-mogiel się zrobił
0
Mieszkanka13:03, 10 czerwca 2024
Popieram pana Daniela, szanujmy zwierzęta
0
Spięty12:13, 10 czerwca 2024
Niedługo piknik lotniczy i F-16 będzie latać głośno nad lasem. Działaj Urbaniak, może zdążysz zablokować hahahhah. A tak szczerze to idziesz chłopie w jakieś totalne absurdy, pokaz był całkiem przyjemny i nie pierwszy i ostatni raz. A trzymanie sowy w niewoli i bujanie się po pokazach za piniondzem jest wiele gorsze. Obrońco!!!
0
PP12:07, 10 czerwca 2024
Bardzo piekne fajerwerki .Milo sie ogladało ,ale nie kazdemu to pasowało !! Szkoda szalenstwa ciag dalszy ! Czekam na przyszły rok na nastepne sztuczne ognie Urbaniak najlepiej jak wyjedzie z miasta !!
0
tarżanin nowy11:59, 10 czerwca 2024
Zamilcz chłopie i nie wypowiadaj się więcej publicznie bo to ty przynosisz temu Miastu największy wstyd!!! Facet chce zaistnieć i łapie się wszystkiego co się da, a najłatwiej narobić do własnego gniazda. Chyba słabo obserwował te swoje sowy bo nawet one tego nie robią, mimo że to zwierzęta.
0
Def10:41, 10 czerwca 2024
Brawo Panie Danielu, popieram Pana w 100%. W mojej ocenie to miasto (?) idzie w złym kierunku, a raczej nie idzie, tylko toczy się powoli.. Taki jakiś marazm tu jest.
0
Paula09:36, 10 czerwca 2024
Zgadzam się w 100% z Danielem Urbaniakiem! Mieszkam rzut beretem od stadionu i hałas był straszny! Zwierzęta są zależne od ludzi i winniśmy im opiekę której sami sobie nie zapewnią. Ktoś porównał te wystrzały sztucznych ogni do samolotów.. Serio? Ludzie Wy tak serio?? Jestem załamana waszym podejściem i tokiem rozumowania.
0
Spięty09:31, 10 czerwca 2024
Nie ma to jak w rzeźni, cisza i spokój.
0
Matka Natura09:12, 10 czerwca 2024
Dziękuję, Danielu, za Twoje słowa. Niestety, poziom empatii i inteligencji emocjonalnej u adresata tych uwag niewystarczający...
0
Podatnik06:03, 10 czerwca 2024
Na Buflaku na Niwie na Grelu i na Kowańcu DJ i jego muzyka był słyszany do 2 nad ranem jeśli się nie mylę. Fajerwerki w czasie wojny to naprawdę radosna rozrywka. Widocznie była to dla nich noc w której wolno odpalać fajerwerki zgodnie z miejscowym przepisem. Policja oczywiście nie ma żadnych zastrzeżeń? Notariuszom wolno.
0
Jeżu00:55, 10 czerwca 2024
Właśnie, że są osoby, co widziały sowy. Np. ja i mój znajomy. Można je też usłyszeć. Ale najwięcej "wiedzą" tacy, co wieczorki spędzają przy piwku i TV, i myślą, że jak im sowa nie wleciała do chałpy i nie siadła na stole, to nie ma w mieście sów... A jak chodzi strzelanie i wszelkie inne hałasowanie to prostacka rozrywka.
0
NN23:34, 9 czerwca 2024
Osobiście oglądałam pokaz i wcale nie było aż tak głośno.Było to raptem 5 minut,na dodatek była informacja.
O Panu Urbaniaku było cicho więc się ujawnia jak celebryta. kiedyś
0
Revi22:25, 9 czerwca 2024
Katastrofa co ten gość wypisuje. Szkoda gadać. Czy w tym mieście nic już nie można zrobić bez cyrku? Jak my mamy turystykę promować jak z dużej grupy gości, którzy pewnie za niezłą kasę przyjechali robi się jakichś oprawców. Czy wy widzieliście co równocześnie działo się w Krakowie? Ten 5 minutowy pokaz to był jakiś pikuś. Wychodzi jakby ktoś strzelał w jakimś parku narodowym. A to był pokaz przy pkp, i stadionie. Masakra z wami.
0
Antonov21:22, 9 czerwca 2024
Mieszkam niedaleko, mam psa i nawet nie zareagował na fajerwerki. Jak wam psy świrują to kupcie sobie żółwie.
0
Sowa20:43, 9 czerwca 2024
Duża przesada. Samoloty codziennie nad nami sowami latają i głośniejsze są od fajerwerków. Nie dajmy się zwariować. Nie odlatujmy jak niektórzy.
0
Avivat19:09, 9 czerwca 2024
Naprawdę są wpisy potępiające Daniela Urbaniaka, a nie burmistrza miasta Nowy Targ? Nie mogę w to uwierzyć! Ludzie wy tak poważnie?
0
Ekolog18:54, 9 czerwca 2024
Daniel masz w 100% rację. Nowy Targ pomału wymiera. I to na wszystkich płaszczyznach. Wstydzę się za tych, którzy Cię tutaj w postach obrażają. Rób dalej swoje na chwałę PRZYRODY, a tych ignorantów po prostu olej!
0
Mimi18:33, 9 czerwca 2024
Nowy Targ miasto sów... jakoś nikt tych sów nie widział, nie słyszał. Owieczki są piękne, rozmieszone w różnych częściach miasta. Sowy... dajcie spokój, widziane na starym plakacie. A mega wyróżnienie danielowi zostało nadane chyba za szybko i na wyrost. W Krakowie wczoraj było pieknie, piękna promocja miasta i nikt głupot o sowach tam nie pisze.
0
Aj em18:25, 9 czerwca 2024
Sowy ważniejsze jak promocja miasta. Nic się nie dzieje to źle, coś się dzieje to istny dramat wśród sów. Że względu na sowy odwołajmy Piknik Lotniczy, Jarmarki i Powitanie Lata. Miasto ciszy zróbmy, grobowiec taki.
0
Każdy robi co chce.18:17, 9 czerwca 2024
Psa.mozna nauczyć tolerancji fajerwerkow. Jeśli się chce to jest to możliwe. Bez jaj żeby wszyscy na palcach chodzili bo Sowa się boi. Sowy wyżerają wiewiorki i o tym się nie mówi, wcale takie wspaniałe nie są.
0
Magda17:12, 9 czerwca 2024
Zastanawiam się czy osoby piszące te komentarze to są aby z Nowego targu i zastanawia mnie fakt, ze nie odnoszą się do sytuacji tylko atakują człowieka. To jest hejt i musicie sie liczyć, ze można wasze dane namierzyć. Hejt teraz się zwalcza!
0
Lucyfer16:44, 9 czerwca 2024
Wpadaj na sesje, takich pieniaczy jest tam więcej. Łatwo się znajdziecie.
0
Prawo i sowieci16:24, 9 czerwca 2024
Nowy Targ niestety robi sie buraczany...fajerwerki to niech sobie puszczaja u siebie w urzędach.
0
Ja16:14, 9 czerwca 2024
O co kaman ? Panie Urbaniak kup pań słownik i zacznij pisać po polsku! A sowy 10 lat temu Ti się nie bały fajerwerków? Może zamknijmy się q skansenie i zwierzęta będą nami rządzić i inni ekolody
0
karaluch16:04, 9 czerwca 2024
Sorry Panie Urbaniak ale te Twoje sowy jak Yeti Wszyscy wiedza nikt nie widzioł. Nie pasuje nasze miasto wolna droga
0
Maniek15:58, 9 czerwca 2024
Bardzo dobry tekst Panie Danielu. Nowy Targ to stan świadomości.
0
Szambo -Lot15:24, 9 czerwca 2024
Teraz są okresy lęgowe i tylko .... strzelają w środku miasta.
0
Danuta Hajnos14:52, 9 czerwca 2024
Wsparcie i poparcie dla p.Urbaniaka , ma absolutnie rację.
0
Nowotarzanka14:09, 9 czerwca 2024
To my się wstydzimy, że mamy takiego ambasadora
0
muran13:46, 9 czerwca 2024
Daniel tobie już podziękujemy! Taki z ciebie ambasador jak z koziej
0
Elka12:35, 9 czerwca 2024
Chyba trzeba troszkę ostrożniej przyznawać te tytuły ambasadorów miasta, tak, żeby mieć pewność, że obdarowana osoba nie zejdzie poniżej pewnego poziomu kultury i będzie szanowała wyróżnienie. Nawet jeśli pan Daniel ma trochę racji i jest wściekły o ten pokaz, wiadomo, że kocha te ptaki, to poleciał zbyt ostro, po prostu wylał wiadro pomyj w internetach. Prostackie, populistyczne, tak do końca to nie wiadomo po co. Chyba tylko po to, żeby hejterom dać pole do popisu. A Nowy Targ Miasto Sów to zawsze było dziwne hasło jak na promocję miasta. Miasto Sów, Rowerów, Startuj tu, teraz miasto wysokich lotów. Trochę za dużo haseł, za mało spójności.
0
Rych12:01, 9 czerwca 2024
Zatem odebrać mu ten tytuł. Nie jesteś go godzien Urbaniak - i zapamiętaj to. Ja za to jestem dumny z bycia nowotarzaninem.
0
Obywatel12:01, 9 czerwca 2024
Należy nazywać rzeczy po imieniu. Obrażanie się na ludzi którzy mają cywilną odwagę mówić prawdę to kołtunerii a wczystej postaci i szczyt hipokryzji. Ja też wstydzę się za osoby w Nowy Targ które podjęły taką durną, szkodliwą i bezduszną decyzję w Nowym Targu i za tych wszystkich którzy coś takiego akceptują. Przyznajcie się do błędu i miejcie odwagę przyznać się do tej bezmyślnej decyzji nas Mieszkańców tego miasta. To może Wy powinniście opuścić nasze Miasto i przynosić mu złej sławy? Nowy Targ to miasto z ogromnym potencjałem i tradycją. Chcecie to niszczyć tak jak w np.w Zakopanem?
0
@@@11:37, 9 czerwca 2024
Ma chlopina racje wszystko zle w tym zaściankowym mieście co kollwiek by nie zrobili nie zorganizowali wszystko jest na nie miasto pielgrzymek ,marszy i procesji miał odwagę to powiedział to co myśli i za to PIONA
0
Ja11:22, 9 czerwca 2024
Przesadza. Pokaz byl super. Niech sie ekolodzy zainteresują ściankami z hotelu na lotnisku i barszczem Sosnowskiego który niegdlugo będzie pod blokami rósł? jak raz na jakiś czas puszcza fajerwerki i to w zorganizowany sposób to żaden problem.
0
swój11:09, 9 czerwca 2024
A co to za ambasador, niech zjeżdża daleko stąd.
0
NIE!11:07, 9 czerwca 2024
To co nam zafundowano wczoraj jest nie do obrony!!! Nawet w Sylwestra nie ma tak potężnych wybuchów!
0
QWERTY10:55, 9 czerwca 2024
Brawo Daniel, większość osób w mieście podziela Twoje zdanie!
0
Osiol10:50, 9 czerwca 2024
Nic tak nie oburza jak prawda.(dotyczy dziury)
0
Grażyna Mikołajska10:48, 9 czerwca 2024
Podzielam Pana zdanie . Ja jestem nawet wściekła.Gdy dowiedziałam się z internetu, że mają być puszczane fajerwerki, zadzwoniłam na policję, aby sprawdzili czy mają pozwolenie,ale pewno załatwili, tego nie wiem .Wiem, że w Sejmie mają pracować nad ustawą, która pozwalałaby gminom zakazać na ich terenie puszczania fajerweków,ale jest to w trakcie prac, niemniej jednak Miasto użyczając stadionu mogło zastrzec, żeby tego nie robili . Można było powołać się na Miasto Sów,postawić warunki, skoro do ludzi wydawałoby się mądrych, wykształconych nie dociera, że takie prymitywne zabawy płosza,a nawet zabijaja ptactwo czy zwierzynę. Przecież tam niedaleko jest bór za stacją kolejową,leśne zwierzęta,a co się musiało dziać z tymi bezdomnymi kotami, psami,to nawet nie wspomnę, skoro nawet te w domach cierpiały Trzeba działać w tym kierunku,aby na przyszłość, takie sytuacje nie miały miejsca.
0
zołza10:44, 9 czerwca 2024
Zgadzam się, ten pokaz dla grupy pijanych( widziałam ich wieczorną imprezę)
niby wykształconych łudzi, nie miał nic wspólnego z rozumem. Był tylko katorga dla wielu okolicznych zwierząt. Moje przeżyły to ciężko. Rok temu było to samo.
0
Bagik10:43, 9 czerwca 2024
A gdzie jest Pan Daniel i inni na FB krzyczący, jak idą na weselach w Nowym Targu pokazy sztucznych ogni? To nie przeszkadza? No bo to robią prywatne firmy, a tutaj okazją jest atak na Miasto?
0
Monis10:40, 9 czerwca 2024
Niech nasi ekolodzy od strzelania popatrzą na to jaki strzelali w Krakowie wczoraj ba paradzie smoków. Przez takie akcje ekologów nigdy nie będzie nigdzie jeździł bo trzeba wszystko chronić.
0
ciekawe...10:32, 9 czerwca 2024
Postuluję do władz miasta o odebranie tytułu osobie, która publicznie obraża Nowy Targ. Jak mu tak wstyd to niech odda statuetkę, ale i dofinansowanie jakie dostał.
Można się oburzyć na coś, krytykować ale Urbaniak przesadził w swoim wpisie. Sam sobie wystawia świadectwo nazywając miasto pogardliwie 'dziurą'.
Urbaniak - przeproś.
0
Igorrr10:30, 9 czerwca 2024
A tam Sowy ważne jak ubiegłoroczny śnieg. Dajcie spokój już z tą eko poprawnością? tyle lat różne ?fajerwerki? na różnych imprezach leciały i jakoś sowy nie pozdychały. Dadzą sobie radę.
0
Tola10:29, 9 czerwca 2024
To miasto stacza sie ...tutaj tylko uroczystosci religijne maja sie dobrze...np. uroczyste powitanie samochodu ktorym jezdzil papiez ...przemowy gloryfikowanie przedmiotu ,ktory powinien stac w muzeum i pewnie jeszcze zaplacono kurii za wypozyczenie z budzetu miasta .
0
wsiok z nt10:28, 9 czerwca 2024
No cóż napisał prawdę i za odwagę gościa trzeba pochwalić.
0
lol10:26, 9 czerwca 2024
Hmm..Film tego pana o sowach na YT ma ok 2 tys wyświetleń to rzeczywiście promocja...
0
Osiol10:16, 9 czerwca 2024
Dadzą radę, tyle lat zatrudniają zawodowców od promocji(utrate płotki jakoś przeżyją) no spójrz na lata ich ciężkiej wytezonej pracy(stolyca tego centrum tamtego) no wytez wzrok,dostrzeżesz też wspolprace z powiatem i resztą
0
Kl10:13, 9 czerwca 2024
Brawo
0
avr10:08, 9 czerwca 2024
Jak ci tak bardzo wstyd to wyjedz z tąd..........
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
31
12.2024
Nie przegap!
22
12.2024
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas