Jury w składzie Jakub Cudzic, Maria Wnęk, Beata Szewczyk i Józefa Kuchta przesłuchało 58 wykonawców z 17 szkół: z Dębna, Obidowej, Gronkowa, Morawczyny, Krauszowa, Lasku, Harklowej, Klikuszowej, Rogoźnika, Ostrowska, Waksmundu, Knurowa, Nowej Białej, Krempach, Szlembarku, Dursztyna, Ludźmierza oraz z Wiejskiego Domu Kultury w Krempachach. Uczestnicy wykonali 46 piosenki w 3 kategoriach wiekowych.
Wyniki:
Kategoria I: klasy 0 – III
Soliści:
I miejsce: Gabriela Skalany – SP Harklowa
II miejsce: Maria Ciężobka – SP Nowa Biała
Michał Bańka – SP Gronków
Zuzanna Cudzich – SP Dursztyn
Karolina Macioł – SP Krauszów
III miejsce: Karol Kaczmarczyk – SP Dursztyn
Weronika Walasik – SP Knurów
Anna Golak – SP Ludźmierz
Wyróżnienie: Joanna Kowal – SP Klikuszowa
Kamila Klimowska – SP Ostrowsko
Duety:
I miejsce: nie przyznano
II miejsce: nie przyznano
III miejsce: nie przyznano
Wyróżnienie: Emilia Szlembarska i Nikola Ptaszek – SP Szlembark
Kategoria I: klasy IV-VI
Soliści:
I miejsce: nie przyznano
II miejsce: Jan Tylka – SP Rogoźnik
Maria Bryja – SP Gronków
Julia Domalik – SP Waksmund
III miejsce: Natalia Ciężobka – SP Nowa Biała
Roksana Zygmund – SP Ostrowsko
Paulina Moś – WDK Krempachy
Duety:
I miejsce: Gabriela Truty i Hubert Żółtek – SP Ludźmierz
II miejsce: nie przyznano
III miejsce: Karolina Dziąba i Dominika Bury – SP Krauszów
Klaudia Cyrwus i Patrycja Waksmundzka – SP Waksmund
Wyróżnienie: Wiktoria Bańka i Zuzanna Siuta – SP Gronków
Kategoria I: klasy VII – VIII
Soliści:
I miejsce: Jadwiga Bednarz – SP Obidowa
Roksana Pietraszek – SP Krempachy
II miejsce: Anna Sobolak – WDK Krempachy
Sylwia Hudoba – SP Lasek
III miejsce: Oliwia Żółtek – SP Lasek
Wyróżnienie: Emilia Skałuba – SP Ostrowsko
Duety:
I miejsce: Gabriela Michalak i Aleksandra Bryja – SP Morawczyna
II miejsce: Agnieszka Kapłoniak i Milena Karkula – SP Harklowa
III miejsce: nie przyznano
Jury chciało również zwrócić uwagę uczestnikom jak i nauczycielom przygotowującym dzieci aby:
- piosenki dobierać do możliwości wokalnych dzieci, a treść piosenek adekwatnie do wieku dziecka oraz płci.
- popracować nad obyciem scenicznym, naturalnością zachowania się na scenie oraz pracy z mikrofonem.
- teksty śpiewanych piosenek były opanowane pamięciowo, ewentualnie kartki z tekstem czy nutami były ustawione na pulpicie.
- popracować nad dykcją i emisją strumienia powietrza co stanowi o czystej intonacji.
w miarę możliwości akompaniament realizować na instrumentach akustycznych. Uwrażliwi to dzieci na naturalne brzmienie instrumentów muzycznych oraz potęguje przeżycia muzyczno-artystyczne i uatrakcyjni pracę zespołową.
Źródło: GOK Łopuszna, oprac. r/
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas