"Byłam w Tauronie w Zakopanem i bardzo się zdziwiłam" (list od czytelniczki) - podhale24.pl
Sobota, 27 lipca
Imieniny: Natalii, Aureliusza, Jerzego
Szczawnica
Clouds
15°
Wiatr: 2.484 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
16°
Wiatr: 2.916 km/h Wilgotność: 81 %
Clouds
16°
Wiatr: 2.736 km/h Wilgotność: 64 %
Clouds
17°
Wiatr: 4.644 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
14°
Wiatr: 5.832 km/h Wilgotność: 59 %
Clouds
12°
Wiatr: 3.888 km/h Wilgotność: 59 %
Jakość powietrza
56 %
Nowy Targ
48 %
Zakopane
32 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 28 | 56 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 24 | 48 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 16 | 32 %
20.05.2024, 15:14 | czytano: 1824

"Byłam w Tauronie w Zakopanem i bardzo się zdziwiłam" (list od czytelniczki)

"Słyszałam, że w Tauronie trzeba długo czekać na wizytę w biurze, aby coś załatwić. I umawiać się kilka tygodni wcześniej. Odwiedziłam punkt obsługi w Zakopanem, przy ulicy Małaszyńskiego i okazało się, że jest zupełnie inaczej" – pisze w liście do redakcji pani Monika.

"Powodem mojej wizyty w Tauronie było podpisanie umowy na prąd. W środę 15 maja zaczęłam szukać w internecie wolnych terminów wizyt w punkcie w Zakopanem. Okazało się, że były już w następnym dniu, o różnych godzinach, więc szybko zarezerwowałam wizytę.

Na miejscu, w biurze, trzeba pobrać bilet z numerem. Spodziewałam się długiej kolejki i wielu osób oczekujących na podejście do okienka. Tymczasem - miłe rozczarowanie. Przed budynkiem można było spokojnie zaparkować, na parkingu wiele wolnych miejsc. A w punkcie obsługi, w godzinach przedpołudniowych niemal pustki.

Na wejściu do biura przywitała mnie pani z obsługi, która zapytała w jakiej przyszłam sprawie. Podała mi odpowiednie wydruki do wypełnienia i cały czas pomagała wypełnić wniosek. Łącznie z tym, że dyktowała mi cyfry, aby ich nie pomylić. Po czym miło poinformowała, abym chwilę poczekała na podejście do okienka, gdzie podpiszę umowę. Przede mną była tylko jedna osoba.

W trakcie, gdy czekałam, do biura przyszła starsza pani. Chciała załatwić sprawę, ale niestety, jak stwierdziła – zapomniała okularów. Pracownica Tauronu również pomogła jej wypełnić pismo i krok po kroku informowała o wszystkim.

Jestem pod wrażeniem obsługi. W żadnym urzędzie nie spotkałam się dotąd z taką życzliwością. Kiedy podpisałam umowę, okazało się, że we wniosku był mój adres mailowy z drobnym błędem - literówką. Na drugi dzień pani z obsługi osobiście zadzwoniła do mnie, aby poinformować, że błąd został poprawiony i mogę się już zalogować do aplikacji Taurona."

Imię i nazwisko do wiadomości redakcji
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
Xiądz09:35, 21 maja 2024
W Nowym Targu też jest tak elegancko
0
Klient Taurona16:23, 20 maja 2024
Artykuł sponsorowany i tyle! Byłoby naprawdę fajnie jeśli właśnie tak by to wyglądało, może akurat klientka miała szczęście, że tak szybko się nią zajęli.Jak takie postępowanie Tauronu będzię normą to wtedy będzie można pisać takie artykuły i chwalić, z własnego doświadczenia wiem, że łatwo nie ma. Zmieniałem sposób rozliczenia za prąd i trwało to miesiące!!!Już miałem się poddać bo stwierdziłem,że nie ma z kim tego załatwić. W zamian nawysyłali mi jakiś ofert kompletnie ze sprawą nie związanych....jakoś się udało, ale nikt nie liczy mojego straconego czasu i nerwów.
0
pstryczek elektryczek15:50, 20 maja 2024
Już w pierwszym zdaniu jest wyjaśnienie dlaczego tak gładko poszło, bo sprawa dotyczyła podpisania umowy, czyli najprostszej czynności i jedynej, na którą pracownicy obsługi są nastawieni, od której mają premie i do której są dobrze wyszkoleni. Zapewniam Panią, że gdy zechce Pani np. zmienić poziom mocy przyłączeniowej, złożyć reklamację na zbyt wysokie/niskie napięcie panujące w sieci, czy uzyskać warunki przyłączeniowe to już tak różowo nie będzie, a sprawy będą się ciągnąć miesiącami, choć nie są to wcale sprawy skomplikowane. Piszę to jako osoba mocno doświadczona w kontaktach z OSD Tauron z racji wykonywanego zawodu.
0
as15:34, 20 maja 2024
Umówic sie na wizytę to nie problem , problemy firma robi z podłaczeniem i terminami , ja czekam już 3 rok i dalej nic. Odległosc ok 20 metrów od słupa .
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas