60 km/h i odcinkowy pomiar prędkości na nowej zakopiance? Burmistrz wystąpił już z wnioskiem do GDDKiA - podhale24.pl
Rabka Zdrój
Clouds
7°C
Clouds
7°C
Clouds
8°C
Clouds
8°C
Clouds
7°C
Clouds
4°C
Kartka z kalendarza
24.01.2025, 21:13 | czytano: 10871

60 km/h i odcinkowy pomiar prędkości na nowej zakopiance? Burmistrz wystąpił już z wnioskiem do GDDKiA

Ograniczenie miałoby obowiązywać na odcinku przebiegającym przez teren Nowego Targu.

60 km/h na nowej zakopiance?  Fot.: Józef  Figura
60 km/h na nowej zakopiance? Fot.: Józef Figura
Z takim pomysłem wystąpiła w interpelacji do burmistrza radna Ewa Pawlikowska. Z zawodu policjantka jako radna aktywnie włącza się w obronę mieszkańców os. Na Skarpie i Bór przed hałasem dochodzącym z nowootwartej drogi. Przypomnijmy, że inwestor nie zamontował tam ekranów dźwiękochłonnych, narażając mieszkańców na wzmożony hałas. Ewentualną dobudowę ekranów GDDKiA uzależnia od kolejnych analiz, które mają zostać przeprowadzone dopiero po roku użytkowania drogi.

Tymczasem - zdaniem radnej - sytuację mogłoby poprawić radykalne zmniejszenie obowiązującej prędkości ze 100 do zaledwie 60 km/h.

Warto pamiętać, że przez pierwsze miesiące, zanim drogowcy ostatecznie ukończyli prace na jezdniach, obowiązywało ograniczenie 70 km/h. Szybko się okazało, że mało kto tego ograniczenia przestrzega, co skutkowało mandatami wystawianymi przez policjantów z nieoznakowanych radiowozów.

Odpowiadając na interpelację radnej burmistrz podkreśla, że jej propozycję przesłał do GDDKiA "z prośbą o ustosunkowanie się do przedstawionej propozycji wprowadzenia ograniczenia prędkości do 60 km/h oraz zainstalowania odcinkowego pomiaru prędkości na nowo otwartej drodze krajowej nr DK 47, przebiegającej przez teren Gminy Miasto Nowy Targ".

fi/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
najlepiej oceniony
4
Postulat 21:16, 24 stycznia 2025
50 na godzinę i pasy dla pieszych a dla rowerzystów przeznaczyć jeden pas
najgorzej oceniony
53
nogaty 22:22, 24 stycznia 2025
60 km/h to przesada.80 km/h tylko w rejonie oś.Na skarpie co im pociągi nie przeszkadzały nie przeszkadzają.Przejeżdżające przest most kolejowy sygnalizujące przejazd przed każdym przejazdem.Słychać je jadące od Pyzówki aż do Szaflar w całym mieście.Przyzwyczaili się do pociągów to i z czasem przyzwyczają się do ,,autostrady,,. Co do odcinkowych pomiarów prędkości jestem za.Odrobiła by się szybciutko nowa zakopianka i na południową obwodnice N.Targu by zostało.Gdyby kasa z mandatów szła do gminy a nie wiadomo na co, gdzie jak to teraz jest.
1
Podhalanin17:43, 31 stycznia 2025
I po co budować autostrady i infrastrukturę dla usprawnienia ruchu ,jak znajdzie się taki komuch co będzie wszystko blokował bo jemu źle ... Ahh ta Polska
0
ja08:46, 28 stycznia 2025
Ktoś musi iść się leczyć na odcisko bo na głowe to już zapóżno
0
Jadzia08:31, 28 stycznia 2025
Nie dziwi mnie kolejny irracjonalny pomysł radnej. Bardzo martwi mnie natomiast Burmistrz który aprobuje takie pomysły i podpisuje się pod tym własnym nazwiskiem. Czy to nie jest akt desperacji?
0
lb07:52, 28 stycznia 2025
jak to przejdzie, to proponuję akcję społeczną taka jak francuzi zrobili z fotoradarami. bo to byłaby już solidna przesada, kiedy - parafrazując - tak niewielu zrobiło tak wiele złego dla tak wielu.
0
filip z konopi14:32, 27 stycznia 2025
do Mieszkaniec;gdzie do tego czasu byłeś,zapytałeś mieszkańców o hałas ul.Szaflarskiej, Alej,rynku, gdzie samochody od dziesięcioleci jeżdżą pod oknami a robisz się teraz taki troskliwy dla tych co mieszkają ponad 50m od zakopianki która jest posadowiona na wysokości III piętra, czyżby to byli jacyś uprzywilejowani mieszkańcy od tych powyżej,po za tym jeśli dysponujesz wiarygodnymi pomiarami to podziel się z nami , zobaczymy o ile dB przekroczona jest norma hałasu wówczas będziemy wspólnie działać? jeśli nie masz pomiarów a usłyszałeś to od przekupek to nie bij niepotrzebnie piany ?
45
Mieszkaniec12:51, 27 stycznia 2025
Wy wszyscy którzy atakujecie P.Radną i P. Burmistrza obudzcie się i zastanówcie co piszecie.Łatwo jest napusać coś o kimś anonimowo i narobić im szkody kiedy działają dla dobra ludzi. A wam jeśli to przeszkadza to przyjdzcie pomieszkać tu koło zakopianki choćiaż na tydzień to zmienicie zdanie.I przestańcie pisać głupoty których nierozumiecie.
1
koło08:10, 27 stycznia 2025
60 na dwupasmówce to moze od razu niech zamkna droge po co wlec sie tempem pedzacego zółwia
1
Free00:08, 27 stycznia 2025
Chyba ją pogięło 60 na takiej drodze może jeszcze progi zwalniające zrobić.Żenada.
1
Janka bez sianka16:47, 26 stycznia 2025
Miasto leży drodze gdzie nawet znaki nie piszą że droga prowadzi do NT w końcu z czegoś zasłynie - absurdalnego ograniczenia na 3 pasmowej drodze
0
Wiejski szwendacz07:57, 26 stycznia 2025
Ewa tak bardzo działa społecznie, że aż blokuje budowę sali gimnastycznej dzieciom opodal swojej działki. Ot społecznik. XD
0
Dobra zmiana21:17, 25 stycznia 2025
Oj pogubiła się Ewa od kiedy zaczęła występować przeciwko Markowi Fryzlewiczowi i już długo trwa w tym zagubieniu
0
mieszkaniec bloków21:16, 25 stycznia 2025
Do Mieszkaniec
"Czy pani Pawlikowska jako policjantka i radna miasta Nowy Targ" dodam jeszcze ,że członek rady nadzorczej Nowotarskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ......
0
okoliczny20:25, 25 stycznia 2025
Zero logiki. To tak jak wybudowac blok mieszkalny 15 pieter ale zakazac mieszkac powyzej parteru bo: mozna umrzec na lek przestrzeni,wypasc przez okno i sie zabic na smierc. pani niezaradna jednak w zyciu jest ze nie potrafi pani sobie poradzic z funkcja radnej. A moze jeszcze wniosek zeby postawic pani budke i usiadzie pani z radarem i bedzie trzepac kasiore tak pol na pol dla siebie?>?Czyzby stare przyslowie ze na glinie nic dobrego nie wyrosnie??
0
Olaf19:28, 25 stycznia 2025
Proszę Pani niech się Pani puknie w czoło z tą 60ką
0
Bobka18:53, 25 stycznia 2025
Gorzej jak się do tego dobierze pewna panią z Grela która by tam zrobiła próg zwalniający. Na dodatek blokuje też chociażby budowę mostu. W tym mieście sami specjaliści od dróg a korki coraz większe
1
Marusynion18:36, 25 stycznia 2025
Oby tylko pani radna nie wpadła na pomysł, który wprowadziła w życie osoba jej bliska w Maruszynie tzw "spowalniacz ruchu". Rodzinne to "spowalnianie".
0
Kosz18:21, 25 stycznia 2025
Stare dziurawe skarpetki zbyt późno do odpowiedniego kosza wyrzucohe potrafią czynić w umysłach niektórych prawdziwe spustoszenie. Pani radna "odjechała" i to szybko.
1
filip z konopi18:03, 25 stycznia 2025
mam pytanie do Pani radnej,na jakiej podstawie stwierdziła,że norma hałasu jest przekroczona,proszę podać wyniki, kto i kiedy wykonał pomiary nie interesuje mnie pomiar na aplikacje z telefonu lub jedna baba powiedziała drugiej babie bo w tych przypadkach to rzeczywiście się ośmieszyła,dobrze dała po zaworach,parcie na szkło robi swoje?
0
Jan B17:30, 25 stycznia 2025
Czy to historia o tym jak Janek z Maciusiem bawili się w piaskownicy i dołączyła do nich Ewka?
0
tom16:44, 25 stycznia 2025
Skąd się biorą te zastępy idiotów??
3
z tąd15:58, 25 stycznia 2025
Przykręcić przeźroczyste ekrany w Klikuszowej na wiadukcie i na moście, wiadukcie nad Czarnym Dunajcem.Dwa dni roboty i po ptokach.Bez kosztownych analiz trwających wieki, przewyższających koszt ekranów i ich zamontowania(i tak będą). Ale ktoś za nic (,,legalnie,,)musi zarobić.
2
łowca hemoroidów15:30, 25 stycznia 2025
Popieram "Zatrąb dla mieszkańca na wiadukcie przy os. na Skarpie, aby wyrazić solidarność z mieszkańcami!"
2
Poprawcie znaki!15:22, 25 stycznia 2025
Niech lepiej wystąpi o dobre oznakowanie bo jak koło makdonalda się pojedzie według znaków to jedzie w stronę alei tysiąclecia a nie na szaflarska!
0
Burok14:29, 25 stycznia 2025
Ja proponuję dookoła każdego niezadowolonego osiedla wybudować porządny mur wysoki na 30 m , a dla wszelkiej maści aktywistów specjalną enklawę ogrodzoną 40 m murem . Będą wszyscy mieli spokój . I ci na zewnątrz i Ci w środku . A na poważnie . Miejmy nadzieję iż w GDDKiA pracują mądrzejsi Ludzie niż ci co skłądają tam takie kretyńskie wnioski
0
cba14:23, 25 stycznia 2025
Nie dość, że hałas to jeszcze WIĘKSZY SMOG chcą mieć. To przecież opcja radnej projektowała i budowała ten odcinek zakopianki.
0
Harnaś14:17, 25 stycznia 2025
Po to wybudowano zakopiankę żeby jeździć po niej minimum 100km a nie 60 . Może burmistrz zajmie się ważniejszymi sprawami dla miasta a nie wymyśla bzdur. Po mieście jeżdżą 70 i nikomu to nie przeszkadza. Wstyd że takich ludzi się wybiera na takie stanowisko.
0
kto to wybrał13:51, 25 stycznia 2025
również u nas w mieście mamy "wybitną specjalistkę"pokroju Jachiry, Kotuli ,Bążura od kibla za 650zł,naleśnika,czy tego pana od pogłosu?
0
maniek13:13, 25 stycznia 2025
Może postawić progi zwalniające i zatoczki/wysepki takie jak na "wschodniej obwodnicy NT" (na Sikorskiego)-jeśli to coś można nazwać obwodnicą.
4
ocet poproszę13:10, 25 stycznia 2025
@Stary dziadek, za komuny żyło się lepiej???, a towarzysz oddał czerwoną książeczkę czy zostawił ją sobie na pamiątkę po to właśnie aby pamiętać i wspominać że za komuny żyło się lepiej ale nielicznym. Ja też przeżyłem komunę i mnie to wystarczy.
0
Pinki13:08, 25 stycznia 2025
Tiaa! Wybudować drogę za ileś tam pieniędzy, a potem wprowadzić ograniczenie prędkości. Znam Panią Ewę i zawsze uważałem ją za osobę roztropną, ale zmieniam zdanie, bo przypomniały mi się wszystkie kawały o milicjantach.
0
Remember12:48, 25 stycznia 2025
A zróbcie od razu do 40 km na prawie ekspresówce. Gdzie była radna w trakcie budowy nowej zakopianki? Pamiętam modernizację Chyżnianki w latach 2009-2011, to tamtejsi samorządowcy praktycznie co tydzień robili wizję na robotach drogowych, każdy zjazd i przepust był brany pod lupę. I była pełna współpraca ze strony GDDKIA, bodajże inż. Pietrusza ze strony dyrekcji brał udział w wizjach lokalnych. A w Nowym Targu sobie przypomnieli o nowej zakopiance gdy już była oddawana do użytkowania.
4
Zatrąb dla mieszkańca11:57, 25 stycznia 2025
Przypominam o akcji "Zatrąb dla mieszkańca" na wiadukcie przy os. na Skarpie, aby wyrazić solidarność z mieszkańcami!
0
mieszkaniec11:13, 25 stycznia 2025
Czy pani Pawlikowska jako policjantka i radna miasta Nowy Targ zauważyła, że ludzie nogi i ręce łamią ponieważ miasto nie jest odśnieżone, chodniki oblodzone, to nie ona czasem ma stać na straży porządku, w tym mieście, nie za to jej płacą mieszkańcy?
Zdaniem radnej- policjantki ochrona mieszkańców przed hałasem jest możliwa po przez radykalnie zmniejszenie obowiązującej prędkości ze 100 km do zaledwie 60 km/h.

Czy ta inteligentna policjantka-radna, zwróciła się do inwestora o zamontowanie ekranów dźwiękochłonnych, czy zauważyła, że jest to drga szybkiego ruchu.
Nie lepszym pomysłem byłoby, wprowadzenie nakazu zmiany kół na kwadratowe na tym odcinku, przez co znacznie została by ograniczona prędkość, nie koniecznie hałas.
Czy ta droga nie jest drogą szybkiego ruch.
Pozostawiam radnej- policjantce temat do przemyślenia, na pewno wystąpienie z taka inicjatywa na sesji miasta wyróżni panią, przecież o to chodzi, jak się nie ma nic mądrego do zaproponowania.
0
P.10:52, 25 stycznia 2025
Ta pani /.../ . Rozumiem dla bezpieczeństwa zrobić odcinkowy pomiar, przez wieś, przez miasto, to by poprawiło bezpośrednio wymierne korzyści dla ludzi. Ale nowa zakopianka to tylko przyniesie bezpieczeństwo dla kieszeni urzędasów.

Naruszenie regulaminu. Moderator.
0
Wyborca10:43, 25 stycznia 2025
Pani Ewo!!! Kompletnie nie trafiony pomysł ale radny musi się wykazać że coś robi, więc najlepiej walczyć o obwodnicę a potem blokować i ograniczać ruch samochodowy. Czy silnik samochodowy pracuje głośniej przy prędkości 60 czy 100 . Może powoła Pani biegłego w tej sprawie, ale na własny koszt. Nic mądrego jeszcze nie wprowadziła Pani (bez)Radna w swojej kadencji.
1
pp10:35, 25 stycznia 2025
Niepojete !! Wpierw byl problem z dziurawymi skarpetkami/gdzie wyrzucać/ czyli powazny problem radnej.Teraz na drodze szybkiego ruchu ograniczenie i pomiar odcinkowy!!! Pięknie, wspanialych radnych mamy .Brak słow czekamy na nastepne pomysły tej bezradne radnej z chorymi pomysłami.
27
Wio kary10:30, 25 stycznia 2025
Ktoś musiał oglądać projekt,ktoś zatwierdził przebieg,ktoś był przy odbiorze czy nikt nie kontrolował tej inwestycji?
Według mnie kolejnym niewypałem tego projektu jest brak pasa do skrętu w prawo przy Mc Donald-sie.Chcąc z Szaflerskiej jechać w kierunku.p Alej czy Krakowa trzeba odczekać aż wszyscy zjadą z ronda.Jest jeszcze miejsce by dorobić ten pas odciążający częste zatory.
Samochodów coraz więcej i utrudnień też.
.
0
Franek z Boru10:21, 25 stycznia 2025
poczekajmy jeszcze trochę i zobaczymy co tej Pani może jeszcze przyjść do głowy,już tak sobie myślę o gołębicy,oby nie?
0
ha10:10, 25 stycznia 2025
co to się dzieje z naszymi paniami.
0
tęczowy10:03, 25 stycznia 2025
no rzeczywiście radna mówiąc delikatnie odleciała w swoim pomyśle,mogła jeszcze zaproponować aby w Lasku ładować samochody na wagony kolejowe i przetaczać ręcznie aż do Szaflar no cóż taką mamy teraz "uśmiechniętą Polskę"to jest ważne aby każdemu obywatelowi zrobić po górkę?
0
Graźyna08:44, 25 stycznia 2025
Czytając ten reportaż nieźle się ubawiłam takiego burmistrza i radnej nam potrzeba. Żeby nie było że potrafię tyko krytykować przed Nowym Targiem samochody na kolej z morskiego oko ściągnąć fiakrów niech wożą turystów do Zakopanego będą rozwiązane przy okazji dwa problemy. Pozdrawiam Ewę Pawlikowską nie wiem który pomysł jest lepszy dziurawe skarpety czy ograniczenie do 60 km.
0
Sąsiad08:42, 25 stycznia 2025
Super pomysł. A może zamknąć ten odcinek drogi niech kierowcy nadal jeżdżą starą zakopianką przez Niwę. Tam ludzie nauczeni i doświadczeni przez lata nie potrzebowali ekranów a wzmożony ruch,korki i smród spalin to lokalna atrakcja i wieloletnia tradycja. Tak trzeba zrobić. Przypominają się stare jak świat dowcipy o milicjantach przy okazji wystąpień pani policjantki radnej. Sprawdzić czy rzeczywiście jest głośno a wydaje się, że niezbyt i gdyby pomiary wykazały przekroczenie norm hałasu postawić ekrany. Wprowadzanie ograniczeń prędkości na drodze szybkiego ruchu jest zwykłym idiotyzmem. Aleście wybrali w Nowym Targu radnych. Skąd ich bierzecie ?.
Reklama
0
Szambo -Lot08:23, 25 stycznia 2025
A jak by ten odcinek w nt. przykryć , zrobić taką szklarnię i na poboczach pomidory posadzić , odśnieżanie odpada i będzie cisza I spokój.
0
jam to08:18, 25 stycznia 2025
I tym sposobem przestałem popierać postulaty mieszkańców os. Na Skarpie.
0
zpodhalanskiej08:13, 25 stycznia 2025
Pani pawlikowska slynie z niedożecznych i szkodliwych pomyslow wiecie ilu dzieciom zycie zniszczyla te 20 czy 15 lat temu bo paliły jointa
0
tarżanin nowy07:49, 25 stycznia 2025
Ja mam lepszy pomysł, który całkowicie rozwiąże problem hałasu - ograniczenie prędkości do 30 km/h i postawić panią Pawlikowską z radarem, niech pilnuje w czynie społecznym, niech działa aktywnie do końca!
0
Stec07:48, 25 stycznia 2025
To po co budować takie wspaniałe drogi ipóźniej ograniczać prędkość. chore pomysły.
2
Lokalny07:28, 25 stycznia 2025
Chory pomysł! 60 km/h? To po co budować szybkie drogi a potem wprowadzać ograniczenia?. Ekrany jak najbardziej bo rzeczywiście to jest uciążliwe dla mieszkańców
0
lb07:20, 25 stycznia 2025
wpuściłbym tam - w sensie dał znak wyłączający możliwość poruszania się ciągników i kuni :) pojedzie kilka z drzewem i gnojem i ruch sam się spowolni. eh, wołać mi tu Bareję bo jest film o NT do nakręcenia :)
0
AM06:43, 25 stycznia 2025
Przy oś. Na skarpie postawić bramki autostradowe i kasować "ceprów". Ciemnogród wszystko im przeszkadza.
1
King of the Bill06:34, 25 stycznia 2025
Plan budowy z wizualizacją obwodnicy w tym miejscu był znany od 1994 roku. Sam to widziałem i czytałem w "krakoskiej" a osiedle jest zbudowane w strefie przemysłowej, więc akurat droga to najmniejsza uciążliwość.Ps. W ramach solidarności z mieszkańcami w sprawie budowy ekranów i"śpiących policjantów" propozycja z poprzedniego artykułu by im tam trąbić jest najbardziej sensowna, popieram.
0
Ppp06:19, 25 stycznia 2025
Aby było ciszej proponuje zamknąć drogę i będzie git myśląc jak oni
0
Papuga06:02, 25 stycznia 2025
NIE znam madrego policjanta .
0
Głupie to05:47, 25 stycznia 2025
60 km i mniej juz było na starej zakopiance ,może zakazać jeździć autami i nie trzeba będzie ograniczać prędkości
0
Osiol00:25, 25 stycznia 2025
A co z ilością spalin tak na 3 cim biegu?ma jeszcze ......
0
Kuba00:23, 25 stycznia 2025
Następna Ewa... która zajmuje się zbędnymi sprawami w miośce
0
Szambo -Lot00:02, 25 stycznia 2025
Jaka rada takie pomysły .
0
młody emeryt23:32, 24 stycznia 2025
Czas najwyższy na ustawową wcześniejszą emeryturkę...
21
Buła23:29, 24 stycznia 2025
Jak to w Polsce. Ktoś klepnął projekt bubla, inwestor wykonał wg. planu. A że nikt na etapie projektu nie pomyślał o ekranach, to teraz zacznie się wysyp "świetnych" pomysłów, jak owego bubla dostosować do realiów.
Czy włodarze N.Targu nie mieli wglądu do projektu budowy zanim ona ruszyła? Jeśli tak, to czy nie można było wnieść uwag do projektu i z pewnymi rozwiązaniami się nie zgodzić oraz wymusić pewne warunki (w tym ekrany)? U nas tak już jest. Najpierw się buduje, a potem patrzy jakie są tego efekty. Idealnym tego przykładem jest totalnie "spaprany" węzeł w Poroninie.
Cóż, takich mamy i mieliśmy "kompetentnych" ludzi na odpowiedzialnych stanowiskach.
1
Mieszkaniec23:27, 24 stycznia 2025
Pewnie ! Może 2 km/h Idiotyzm! Zrobili zakopianke i jest 100 , powinno być 140 Burmistrz chce zrobić jeszcze więcej korków niż było !!!!
6
www22:40, 24 stycznia 2025
Ograniczenie do 5km/h i murzyna z chorągiewką, niech idzie przed każdym samochodem. Przepraszam afroamerykanina z chorągiewką....
2
King of the Spisz22:31, 24 stycznia 2025
W GDDKiK muszą nieźle z niej drzeć łacha?. Czego to się nie zrobi żeby tylko nie zająć się istotą problemu czyli w tym przypadku skupić na budowie ekranów
5
Pts22:27, 24 stycznia 2025
To se pani wymyśliłaaaa, że hihi. Mądrego tez trzeba czasami posluchac
11
Ja22:25, 24 stycznia 2025
Do stary dziadek
Ale jeździło się gorzej
Masz jeszcze czerwoną książeczkę ???
53
nogaty22:22, 24 stycznia 2025
60 km/h to przesada.80 km/h tylko w rejonie oś.Na skarpie co im pociągi nie przeszkadzały nie przeszkadzają.Przejeżdżające przest most kolejowy sygnalizujące przejazd przed każdym przejazdem.Słychać je jadące od Pyzówki aż do Szaflar w całym mieście.Przyzwyczaili się do pociągów to i z czasem przyzwyczają się do ,,autostrady,,. Co do odcinkowych pomiarów prędkości jestem za.Odrobiła by się szybciutko nowa zakopianka i na południową obwodnice N.Targu by zostało.Gdyby kasa z mandatów szła do gminy a nie wiadomo na co, gdzie jak to teraz jest.
7
Zero myślenia22:08, 24 stycznia 2025
Całe szczęście radna Pawlikowska wystawia się tylko na ośmieszenie. Przeznaczyć miliard złotych na to by poruszać się autostradową drogą tylko 60 km/h to trzeba nie myśleć (odcinkowe pomiary to maszynka do kasy). Pani radna niech pomyśli logicznie - jeśli pojazd będzie się poruszał z prędkością 60 km/h na odcinku 0,5 km to przebycie takiego odcinka zajmie 30 sekund. Jeśli pojazd porusza się z prędkością 120 km/h to pokonanie tego odcinka zajmie 15 sekund. Jak dacie ograniczenie prędkości to hałas przez przejeżdżające pojazdy będzie generowany DŁUŻEJ w tym miejscu.
6
KTT21:58, 24 stycznia 2025
Nie jestem złośliwy ,ale niektóre pomysły są żałosne, niech zaproponuja zniszczyć nową drogę i wrócić na starą zakopiankę , /.../ dramat
6
górolalbogóral21:50, 24 stycznia 2025
Pomysł policjantki odjechany... może niech nitkę jedną zrobią dla rowerzystów i traktorów.

Zamiast upłynniać ruch na drodze szybkiego ruchu to spowodują korki (wąskie gardło). Postawienie odcinkowego pomiaru nic nie da, ponieważ nie ma miejsca zdarzenia, w którym zostało (od punktu A do B) wykonane przekroczenie prędkości - takie są przepisy.
W tunelu w Lubniu można gnać i 200, a późnej się zatrzymać na kilka minut awaryjnie i po temacie - z przymróżeniem oka oczywiście.
GDDkiA pewno zaskarży NT za zmianę celu inwestycji oraz nałoży słoneeeee kary...
5
Użytkownik21:49, 24 stycznia 2025
Po co budować takie drogi,może zrobić od razu 30 na godzinę, na tej drodze jest niesamowity ruch,a hałas jest nie do zniesienia
6
xyz21:48, 24 stycznia 2025
@Postulat
Mało, jeszcze potrzebny pas zieleni, osobny pas dla elektrycznych hulajnóg i garby przed pasami
ludzie mają pomysły 60km/h na drodze przyspieszonego ruchu, śmiech na sali
5
:)21:47, 24 stycznia 2025
A mówią że na policjantów idą bezmyślne osoby
5
Jasiek21:47, 24 stycznia 2025
40 km/h i pas dla dorożek konnych oraz deptak dla pieszych. W rejonie os. Na Skarpie zwężenie drogi i plac zabaw dla dzieci.
4
Psychiatra21:44, 24 stycznia 2025
Panią radną Pawlikowska trzeba wysłać do psychiatry. Szybką droga i ograniczenie? A po co?
5
tak pytam21:44, 24 stycznia 2025
Proponuję wyłączyć silniki w okolicach Niwy i przez Nowy targ przepchać, albo koniem przeciągać. Jp***, kto wam tych radnych wybrał? Ta paninteż od nniedoszłych burmistrzów, czy od obecnego?
3
opop21:43, 24 stycznia 2025
Miejmy nadzieje że władze miasta w tej instytucji czyli gddkia postrzegane są jako no wiadomo jak i nie zajmą się tym wnioskiem. Zresztą wpisze sie to w dotychczasowy ciąg sukcesów włodarzy tego miasta.
4
JKostka21:43, 24 stycznia 2025
Oczywiście!! Pomysł godny urzędnika!
Droga szybkiego ruchu,4 pasy,30/40 tyś aut na dobę
I 60 km/h. po prostu burmistrzu Mistrzostwo Świata!!
A na przyszłej Polanie Szaflarskiej max 40!! Kupa Śmichu....
2
Wuc21:42, 24 stycznia 2025
Może łaskawa zajmie się tym smrodem że okien nie można otworzyć ,bo wieczorem ten ..... z ceramicznej dymi jej prosto w okna ,a tego nie widzi
5
Śpiący niezaradny poli...21:42, 24 stycznia 2025
Progi zwalniające co 50m!
Tumanoza...
3
zygf21:40, 24 stycznia 2025
Kolejny złoty pomysł naszej radnej. Może jeszcze progi zwalniające???
4
Katharsis21:39, 24 stycznia 2025
Jeżeli nowo wybudowana zakopianka prowadzi obok osiedli to ograniczenie do 20 km/h.
Piesi poruszający się zakopianką z pierwszeństwem. Odcinek płatny od wjazdu do Nowego Targu z wyłączeniem opłat dla elektryków i pieszych.
Alleluja i do przodu!
5
Miotonik21:37, 24 stycznia 2025
zrobić co sto metrów garb ,dodatkowo zrobić objazd
2
Globus21:32, 24 stycznia 2025
Postulat maszvracje , ja bym jesxze dodał że co jakieś 10 km zrobić plac zabaw dla dzieci
9
Stary dziadek21:31, 24 stycznia 2025
Trza obalić tych rządzących . Żeby /.../ ciągle nas kontrolowały to jest już nie śmieszne . Przeżyłem komunę i mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć że za komuny żyło się lepiej .
6
nowy targ21:26, 24 stycznia 2025
niech sobie w pokoju u siebie zrobi ograniczenie i próg postawi
4
Postulat21:16, 24 stycznia 2025
50 na godzinę i pasy dla pieszych a dla rowerzystów przeznaczyć jeden pas
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
Trwa do 14.06.2025
Nie przegap!
14
06.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
czerwiec
10
Wtorek
Imieniny:Bogumiła, Małgorzaty, Edgara
Kliknij po więcej