Radny do burmistrza: "Totalnie się Pan skompromitował" - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Nowy Targ
Clouds
Wiatr: 5.148 km/h Wilgotność: 77 %
Clouds
Wiatr: 7.452 km/h Wilgotność: 75 %
Clouds
Wiatr: 1.296 km/h Wilgotność: 75 %
Clouds
Wiatr: 0.828 km/h Wilgotność: 73 %
Clouds
Wiatr: 8.784 km/h Wilgotność: 76 %
Clouds
Wiatr: 7.884 km/h Wilgotność: 86 %
Jakość powietrza
16 %
Nowy Targ
14 %
Zakopane
12 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 7 | 14 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
06.04.2014, 08:50 | czytano: 6252

Radny do burmistrza: "Totalnie się Pan skompromitował"

NOWY TARG. "Nie spodziewałem się, że jest Pan w stanie odmówić wykonania takiej prostej rzeczy mieszkańcom miasta, i to tym mieszkańcom, u których jeszcze nie tak dawno przed wyborami zabiegał Pan o głosy". Słowa te skierował radny Janusz Tarnowski pod adresem Marka Fryźlewicza.

Chodzi o wykonanie kilku metrów utwardzonego przejścia dla pieszych pomiędzy ul. Szaflarską, a Placem Evry. Piesi od lat wydeptują tam przejście. Przed miesiącem radny zaapelował o utwardzenie tego fragmentu terenu, by ludzie nie musieli "skakać z kamienia na kamień". W odpowiedzi Urząd Miasta stwierdził, że "wykonanie tam chodnika nie ma uzasadnienia". Pisaliśmy o tym w artykule - "Wygoda kontra bezpieczeństwo".

Odpowiedź władz miasta zirytowała radnego i na piątkowej sesji złożył kolejną interpelację.

"Panie Burmistrzu, miesiąc temu zwróciłem się do Pana z prośbą o utwardzenie niewielkiego fragmentu pobocza między chodnikiem, a parkingiem na placu Evry, na wysokości przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Szaflarskiej i Mikołaja Kopernika. Nie spodziewałem się, że jest Pan w stanie odmówić wykonania takiej prostej rzeczy mieszkańcom miasta, i to tym mieszkańcom, u których jeszcze nie tak dawno przed wyborami zabiegał Pan o głosy.

Przykro to mówić, ale moim zdaniem i zdaniem tych wszystkich nowotarżan, którzy codziennie korzystają z tego przejścia totalnie się Pan skompromitował uzasadniając względami rzekomego „bezpieczeństwa w ruchu pieszym” odmowę wykonania utwardzenia tego niewielkiego fragmentu wydeptanego naturalnie przejścia. Czym Pana zdaniem jest plac parkingowy? Autostradą? Drogą szybkiego ruchu? Czy uważa Pan, że kierowca lub pasażerowie wysiadający i wsiadający do samochodu nie wchodzą nigdy na płytę parkingu? Czy Pana zdaniem na ten parking nie mogą - jak to Pan ujął w odpowiedzi na moją interpelację - wchodzić ze względów bezpieczeństwa matki z małymi dziećmi, które także przyjeżdżają na zakupy samochodami? Użyte przez Pana uzasadnienie odmowy wykonania tego utwardzenia jest dobitnym dowodem na to, że nie tylko brakuje Panu chęci rozwiązywania najprostszych problemów, ale co gorsze dowiódł Pan, że często brakuje odrobiny wyobraźni.

Po przeczytaniu udzielonej mi odpowiedzi w pierwszej chwili nie dowierzałem, że można użyć tak absurdalnego uzasadnienia, po chwili jednak zrozumiałem, że powodem odmowy jest po prostu moja osoba i Pański stosunek do mnie.

Wierzę, że zrozumie Pan irracjonalizm swojej decyzji i zmieni zdanie. Przecież z tego przejścia korzystają codziennie setki osób, które nie tylko w tamtym rejonie zamieszkują, ale również inni mieszkańcy miasta, którzy udają się na zakupy do znajdującego się tam centrum handlowego i otwartego niedawno basenu pływackiego. Dlatego zwracam się po raz kolejny z prośbą o jak najszybsze wykonanie utwardzenia niniejszego przejścia. Uważam, że położenie tych kilku płytek na odpowiednio wcześniej utwardzonym gruncie - nie jest zadaniem niemożliwym do wykonania przez nasz miejski Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji i nie trzeba do jego wykonania nie wiadomo jak dużych środków finansowych".

Burmistrza Marka Fryźlewicza nie było na sesji. Odpowiedź na interpelację ma zostać przygotowana w formie pisemnej.

opr.s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
gość15:50, 7 kwietnia 2014
lucek i inni ludzie MF
skoro tak bardzo boicie się z burmistrzem o bezpieczeństwo ludzi przechodzących przez parking to dlaczego przez tyle lat waszych rządów jeszcze nie zagrodziliście tego przejścia???
jak coś się komuś stanie na placu to pierwsze zarzuty zaniedbania spadną na zarządcę parkingu bo mógł go ogrodzić! nieprawdaż?!
lucek12:10, 7 kwietnia 2014
Jak ci młodzi są tak mądrzy jak ty, to nich lepiej uciekają z tego miasta. Cześć
donżuan11:39, 7 kwietnia 2014
Ej lucuś, lucuś, kombinuj chłopie. Przez takich jak ty, strzegących głupiego prawa urzędasów z klapami na oczach miasto nie zrobi ni jednego kroku do przodu a młodzi będą z niego uciekać.
lucek11:13, 7 kwietnia 2014
A gdzie się podział mój komentarz odpowiedź do donżuana?

Trzy wpisy niżej. Moderator.
Wodziarz10:45, 7 kwietnia 2014
~do Wodziarza:
Chciałeś komuś na siłę dokopać i się skompromitowałeś. Władza ustawodawcza, w tym przypadku rada miasta, zatwierdza budżet gminy, a następnie rozlicza jego wykonanie poprzez udzielenie absolutorium władzy wykonawczej, czyż nie? Więc radni mogą realnie wpływać na działania podejmowane przez burmistrza (wystarczy odpowiedni zapis w budżecie i jego rozliczenie). Inna sprawa, że nie potrafią (lub nie chcą) tego wykorzystać. Więc nie broń nieróbstwa osób, które powinny "kształtować" działania organów wykonawczych, pisząc półprawdy. Nie każdy jest na tyle niedouczony, że da się nabrać na tego typu wywody.
mieszkaniec bloków09:49, 7 kwietnia 2014
@świr i inni podobnie myślący. A do jakiego poziomu zszedł nasz burmistrz, że wszystkich i wszystko ignoruje. Pan Tarnowski ma rację, a w jego wystąpieniu żadnych wulgaryzmów a tym bardziej populizmu nie znajduję, toż to chodzi o uporządkowanie dziadostwa w centrum miasta i załatwienie podstawowej sprawy,jakiej domagają się mieszkańcy. Jest to już kolejne wystąpienie w tej sprawie i czy ma.klękać przed burmistrzem, żeby zechciał zrobić to czego oczekują mieszkańcy? W tej interpelacji jest zawarta cala i szczera prawda p tym jak działa burmistrz w najprostszych sprawach. Panie Januszu niech Pan się nie poddaje, jest Pan chyba jedynym radnym, który ma odwagę powiedzieć Burmistrzowi to czego inni mu nie mówią. Takie właśnie komentarze jak ten świra dowodzą, że burmistrz i jego poplecznicy czują niezłego cykora.
mieszkaniec Podhalańskiej09:35, 7 kwietnia 2014
do szuwarek. To, że do tej pory nic tam się nie stało, nie jest gwarancją, że się nie stanie. Rację mają Obserwator i Lucek. Parking to to deptak.
lucek09:31, 7 kwietnia 2014
@ donżuan /.../ zastanawiam się, czy z Tobą w ogóle wchodzić w jakieś dyskusje, ale skoro wywołałeś mnie do tablicy to proszę bardzo. Po pierwsze są przepisy które zabraniają budowy przejść przez parkingi , jedynie można robić wjazdy i wyjazdy dla samochodów. Tego należy się trzymać, bo wbrew temu co się mówi przepisy nie są od tego by je łamać. Tak myśli Pan Tarnowski, który jest zupełnym laikiem w wielu sprawach, ale za to świetnym bezsensownym gadaczem pod publiczkę. Ot,zobaczył jakąś mamuśkę, która wolała taskać wózek z dzieciątkiem po kamieniach zamiast przejechać wygodnie i bezpiecznie dla niej i dla dziecka KILKA metrów dalej i pomyślał sobie: Mam , mam pomysł, czym się wykazać. Może uda uwalić się burmistrza. Jak kiedyś zostanie burmistrzem( w co wątpię) albo Ty nim będziesz , to też nie zmienicie pewnych przepisów, bo nie będzie to w Waszej gestii. Uświadomię Cię też, że Szaflarska jest drogą powiatową i to starostwo ma dbać o bezpieczeństwo na niej.Niech każdy wypełnia swoje zadania i będzie dobrze. Po drugie, czy Nowy Targ powstał dwa tygodnie temu, że pleciesz tu o jakimś plantowaniu terenu ? Nie można robić tam przejść , gdzie każdy sobie zamarzy i wydepta, bo wtedy dopiero będzie bajzel. Jak powiedział tu Obserwator parking jest placem manewrowym i kropka.
hej09:14, 7 kwietnia 2014
...." ciut dalej niż własne ambicje"...... to @świrze odnosisz do JT? Ty i twój guru walczycie o przetrwanie, bo co z wami się stanie jak będziecie musieli odejść? I to w niesławie? Jakie sa waqsze kompetencje? JT to wysokiej klasy fachowiec, a wy co z soba zrobicie? Ty obejmiesz Katedrę Bajkopisarstwa na Kokoszkowie, a twój guru może poprowadzić hodowlę owiec i baranów. Też na Kokoszkowie. To jedyna miejsce, gdzie będziecie mogli dostać państwowy etat... o ile senator załatwi. Kolasa podobno już próbuje się tam ewakuować. Ależ jesteś śmieszny
miejscowa08:46, 7 kwietnia 2014
Założyć słupki z łańcuchem i leniwi pójdą chodnikiem kampania tu nie pomoże
do szuwarka08:44, 7 kwietnia 2014
do szuwarka: Drogi szuwarku, gdy jednak kiedyś stanie się nieszczęście i cofający samochód potrąci dziecko, wtedy będziesz krzyczał, że to przez bezmyślnych urzędników, którzy umożliwili ludziom chodzenie przez parking. Sugeruję łyk zimnej wody na ochłodzenie. Serdecznie pozdrawiam
xyz08:37, 7 kwietnia 2014
świrku - wszystko łądnie napisałęś tylko że adres nie ten. Twój absurdalny atak na Tarnowskiego to wyraz waszej obawy przed jego analitycznym umysłem i bezkompromisowością. Dlaczego T. zrezygnował z przewodniczenia Komisji Rewizyjnej? Doszedł do wniosku, że nie musi się kopać z koniem, czyli waszym układem towarzyskim w magistracie. Tak sobie postanowiliście na waszej tajnej schadzce, żeby się go pozbyć. Na następnej na cel wzieliście Glonka, no i też się manewr udał . Co tam głupia ścieżka utrudniająca ludziom życie. Wy, stratedzy z bożej łaski inne macie cele niz jakieś tam pierdoły. Wy gracie ludźmi jak pionkami i w dodatku jesteście z tego dumni.

Swirku, nie licz na to, że znowu się uda, że znowu przeżyjecie 4 tłuste lata nic nie robiąc na państwowym. Te wasze numery, chocby z wystawieniem Liszki to pudło. Rozmawiam z ludźmi. Tym razem są ZDESPEROWANI, żeby was z ratusza usunąć. Raz na zawsze.
lewica08:13, 7 kwietnia 2014
Swir piszesz jak niedouczony pisowczyk na garnuszku burm.znajdziemy i ciebie rozliczymy nawrucimy
patriota i prawdziwy nowotarzanin07:46, 7 kwietnia 2014
Do - jo z runku- Panie a co Pan na tym zyskal n/a tej pieknosci która się zasmieca / lodowiskiem w zimie a latem obskurnymi budami jarmarcznymi/ no co ? A co Pan powiesz na zasypanie ponad milion kosztów renowacji ubikacji miejskich - on za to musi beknąć. A te pawilony piwne tez Panu pasuja? A gdzie się ci piwosze zalatwiaja? No chyba ze u Pana - Panie z rynku!
świr22:38, 6 kwietnia 2014
Totalna kompromitacja panie Januszu. Totalna a może nawet i absolutna, że musi pan schodzić do takiego poziomu by zaistnieć. Niby wykształcony a za każdym razem słoma z butów wyłazi. Co za rozczarowanie. Przecież w tym wszystkim nie chodzi o ciągłe powtarzanie, że Fryźlewicz musi odejść. W ten sposób rzeczywistości pan nie zaczaruje ani nie poprawi, a te pretensjonalne i żenujące wystąpienia pełne demagogii, personalnych wycieczek i inwektyw kompromitują pana, innych radnych tolerujących takie zachowanie a nade wszystko instytucję Rady Miasta w osobie przewodniczącego, który dopuszcza do takich sytuacji. To zresztą nie pierwszy przypadek ostatnich kadencji. Niestety gdy nie można wykazać się niczym innym stosuje się populizm. Gdzieś jednak w samorządzie jest miejsce na współdziałanie i dialog, które z założenia pan zamienił na totalną wojnę o własną pietruszkę. To proste rzeczy, ale trzeba mieć odrobinę dobrej woli i widzieć ciut dalej niż własne ambicje.
szuwarek22:38, 6 kwietnia 2014
do lucek i Obserwator

- większych bzdetów dawno nie czytałem. Przejście funkcjonuje dobrych kilka lat - przez plac przeszło co najmniej kilka tysięcy ludzi i czy komuś coś się stało, czy jakieś dziecko doznało tam krzywdy - zostało potrącone przez samochód ??? czy ktoś zna taki przypadek ???
ciekawski22:24, 6 kwietnia 2014
A czym według Pana , panie radny Tarnowski jest plac parkingowy? Pasażem, , deptakiem, chodnikiem czy placem zabaw??
Jasiek z bloków22:20, 6 kwietnia 2014
@lucek i obserwator -wam też Bozia resztki rozumu i wyobraźni odebrała jak naszemu Burmistrzowi? A z drugiej strony oraz od ulicy przy Biedronce nie ma wejścia na ten plac wprost z chodnika? dlaczego mamy tak upartych i nieodpowiedzialnych urzędników? Jak długo tym miastem ma rządzić burmistrz, który dla swoich wojenek wydaje chore decyzje i polecenia swoim podwładnym? Dlaczego nikt z urzędu nie ma odwagi powiedzieć mu, że się zagalopował w tej głupocie i upartości? Ludzie czas skończyć z tą niemocą. Dość tej ignorancji i prywatyzacji.
świr22:18, 6 kwietnia 2014
Haszkowski Kapitan Wagner zapewne rzekłby do pana Tarnowskiego:
"Nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które mogłyby dostatecznie obelżywie określić pańskie postępowanie".
donżuan22:09, 6 kwietnia 2014
ej lucus, lucuś - skądeś ty się wziął? W normalych państwach, po splantowaniu jakiegos terenu czekaja parę miesiecy, żeby ludzie scieżki wydeptali, po czym je utwardzają. Polska to kraj urzędników- bezmózgowców. Wy wszystko lepiej wiecie. U nas ładnie ma byc z lotu ptaka i na papierze, a my wam tylko przeszkadzamy. Przypomnę ci, że na Szaflarskiej są wypadki, ale deczko wyżej i burmistrz nic nie zrobił by im zapobiec. Bo burmistrz książkę pisze i nie ma czasu na takie pierdoły. Zacznij się żegnać z ciepłą posadką, bo przyjdą Watycha z Tarnowskim i przetrzepią wam papiery. Oj będzie się działo. Kombinujcie chłopcy, kombinujcie....hahaha
n20:57, 6 kwietnia 2014
jeden wart drugjeg0
Obserwator !20:33, 6 kwietnia 2014
Panie Tarnowski - parking, to nie jest miejsce dla spacerowiczów, to plac manewrowy gdzie wjeżdżają, cofają, wyjeżdżają samochody osobowe i dostawcze. Właśnie tam na tym Placu jest nad wyraz niebezpiecznie, kiedy piesi traktują go jako deptak nie zwracając uwagi, że nie jest to chodnik dla pieszych. To pan panie Tarnowski się kompromituje, bo chodnik był i jest wyłożony kostką brukową tam, gdzie jest jego miejsce. Ten fragment zdeptany, to ma być trawnik a nie chodnik. Pańska apelacja jest całkowicie nie trafiona. Obserwuję to dzikie przejście i aż podziw bierze, że nie doszło tam do potrącenia. Oj panie Tarnowski - ale się pan wygłupił !!!
lucek20:28, 6 kwietnia 2014
To Pan się kompromituje Panie Tarnowski.Totalnie. Oczywiście, że parking nie jest autostradą, czy drogą szybkiego ruchu. Przydomowe podwórka też nimi nie są, a jednak zdarzają się na nich przypadki potrąceń i to dzieci przez rodziców którzy cofali, wyjeżdżali z podwórka itp . Parking służyć ma jak sama nazwa wskazuje do parkowana i jakby nie było odbywa się tam ruch samochodowy, więc nie powinien być miejscem służącym jako chodnik. Szuka Pan dziury w całym, bo obok dokładne KILKA metrów dalej jest wygodne przejście. A kto będzie za to odpowiedzialny, jak jakiejś przechodzącej przez ten plac parkingowy matce wyrwie się mały brzdąc i wpadnie pod cofający samochód? Pomyślał Pan o tym? Jeżeli zrobi się tam utwardzone przejście to zwiększy się rotacja przechodniów, bo każdy będzie walił na skróty, więc może przeniesie Pan parking, bo stanie się deptakiem. Rację ma burmistrz mówiąc o bezpieczeństwie pieszych i to nie jemu ale Panu brakuje wyobraźni. Proszę też nie zarzucać mi , że jestem jakimś urzędasem, klakierem czy miłośnikiem burmistrza, bo nie jestem, ale w tym przypadku burmistrz ma rację. Nie można budować chodników tam , gdzie ludzka stopa stanęła jak napisał Staś, bo ludzie często chodzą złą drogą.
-ruch19:15, 6 kwietnia 2014
I co z tą przewiązką na os. Topolowym? Czy ktoś podejmie temat? Czy jest ktoś w stanie pomóc w tej materii ?!!
blokos19:06, 6 kwietnia 2014
gościu - popieram!!!! niech każdy choć jeden mały kamyk przyniesie - to bedzie nasz protest przeciw burmistrzowi i jego kolesi i równoczesnie zrobimy cos dobrego sami dla siebie...
Jaga18:48, 6 kwietnia 2014
To przejście będzie funkcjonować, nawet jeśli się to jakiemuś urzędnikowi nie podoba. Jest po prostu najkrótszą droga od świateł do sklepów i do postoju taksówek. Tak jest wygodniej i ludzie będą sobie skracać drogę. Więc lepiej byłoby tam tych kilka płytek położyć. A obecnie nie jest ani bezpiecznie, ani estetycznie. Trawa się tam z całą pewnością nie uchowa, a ta polepa gliniana uroku nie dodaje i jest nie sprzątana.
sw.anna17:58, 6 kwietnia 2014
Do jo z rynku , slusarz zciebie marny akible nowiutkie po remoncie za 300 tys.zasypane i turysta pielgrzymkowy dociebie w rynku chodzi? Czy nie
Gość17:33, 6 kwietnia 2014
Zaczynamy od jutra tam kamienie rzucać. Ja tam chodzę 2 razy dziennie. Szybciutko byśmy sobie utwardzili. Chłop z Alei.... popieram i jestem za.
Mieszkaniec17:26, 6 kwietnia 2014
Panie Tarnowski jechał pan ostatnio ulicą Szaflarską od Worwy do Zakopianki? MASAKRA! Miał być chodnik do McDonalda od Almy i co? Proszę o interwencję w tej sprawie. Można takich tematów wyszukać więcej. Co pan na to?
Viktor17:05, 6 kwietnia 2014
Mała rzecz, a będzie cieszyć. Brawo P. J. Tarnowski.
Dalej jest dojście do nowego basenu i tam chodnik - jak trzeba.
Burmistrz - zrób, że co z tym...
Viktor.
Ada z 8 klasy14:39, 6 kwietnia 2014
@Wolowaty ze Skrzypnego, nie strasz, nie strasz bo się z...... . Martwisz się, że za Pana Tarnowskiego pewnej grupie "urwie się" i bardzo dobrze, najwyższy czas. Urząd dla mieszkańców.
Ech, fce na burmistrza14:30, 6 kwietnia 2014
Zdaje się Tarnowski niepewny pracy...??? O Huzia na Józia, obrońca uciśnionych i nasz Orator słodkousty... Tylko czy złotymi ustami cud w mieście się stanie... trzeby by troche pokutać !!!
do Wodziarza14:08, 6 kwietnia 2014
Wodzian jak zaczniesz rozróżniać władzę ustawodawczą od wykonawczej to wtedy zabieraj głos. Rada nie jest od zlecania robót ani tym bardziej od robienia inwestycji. To rola burmistrza który wykorzystuje sytuację i wybiera sobie co jest ważniejsze i co będzie robił. Zapomina pan burmistrz, że nie tylko on został wybrany y przez ludzi. Wybraliśmy też radnych wiedeński radni mówią w imieniu mieszkańców to burmistrz powinien to uszanować.
Wodziarz13:53, 6 kwietnia 2014
Kampania ruszyła. Zaraz pewnie p. Tarnowski uraczy nas serią felietonów wytykających błędy przeciwników politycznych.
Ps. To przejście jest tam już tyle lat i nikt do tej pory z tym nie potrafił zrobić porządku. Więc zdanie: "Totalnie się Pan skompromitował" tyczy się tyle burmistrza co i pana radnego, który przez 4 lata nic w tej sprawie nie zrobił.
zdzichnt13:42, 6 kwietnia 2014
PRECZ Z NIEDORÓBAMI i !

Proponuję , aby moderator zrobił zakładkę dla czytelników, gdzie można będzie zgłosić takie miejsca jak wspomniany chodnik, a raczej jego brak.
Od lat to miejsce budzi wśród użytkowników, wiele emocji, a jednak nikt się tym nie zajął, a spychanie odpowiedzialności za to, z miasta na powiat mnie osobiście nie interesuje. Chodzi o efekt i obraz naszego miasta.
Dlatego do dzieła panie i panowie !
...13:39, 6 kwietnia 2014
Jo z rynku,
Jakia mowa taka znajomość sytuacji miasta. Zobacz ike kosztowało to upięknianie zamiast dawać kasę tam gdzie się to zwróci albo przeznaczyć ją na sprzyjamnie przedsiębiorczości. Co z tego że pĺyta rynku ładna (nic to nie daje bo dookoła obskurne budynki) skoro miasto zadłużone z tragicznym saldem migracji. 10-20 lat i Nowy Targ wróci do korzeni małego rolniczego miasteczka przy drodze
młaka13:08, 6 kwietnia 2014
@blokers - właśnie przez szacunek do zieleni należy ten fragment gruntu utwardzić i zrobić jak Bóg przykazał. Ale weterynarz lubi trzódkę wyborców po błotku przegonić.
Mieszkańcy czy wiecie jak się przygotować12:03, 6 kwietnia 2014
Burmistrz umie grać, w przedwyborcze rozgrywki. On rozdaje karty, a wyborcy się napalają, wygadują na niego i wysilają się jakby mu przyłożyć. I o to mu właśnie chodzi, żeby się nie samoorganizowali i nie zajmowali przygotowaniami do prawyborów. Niech sobie wygadują, byleby każdy z osobna jak najwięcej, aby rozproszeni nie zajmowali się wspólnymi działaniami, jak tu zorganizować w mieście prawybory. Niech tak dalej sobie wygadują, byleby nie działali, to nadal ma wygraną nową kadencję w kieszeni.
Niestety wsród rozdrobnionych jego oponentów, brakuje zrozumienia tych zasad gry i przeniesienia jej do naszego Miasta. Nie można bez prawyborów, scalających rozproszonych w jeden ruch wspólnotowy, przystępować do konkurowania z burmistrzem. Może trzeba zrobić je wpierw na osiedlach, aby po nich na miejskiej konwencji przedwyborczej, wyłonić tego, jedynego kontrkandydata. Gdy się do tego doprowadzi, gdy już taki będzie, sam burmistrz zgłosi do wyborów kilka pliszek, aby obierały głosy temu kontrkandydatowi. Dotychczasowe wybory, bez prawyborów, organizowane są urzędowo, więc łatwo burmistrz je wygrywał. Jeżeli jego rozdrobnieni oponenci, potrafią zgodzić się na zorganizowane wspólnotowo, obywatelskie prawybory i doprowadzą do miejskiej konwencji prawyborczej, poza urzędującym burmistrzem, wtedy w wyborach bezpośrednich on nie wystartuje, bo nie będzie miał już szansy na wygranie kampanii.
STAŚ11:53, 6 kwietnia 2014
Do W.S. Chodniki należy budować tam , gdzie ludzka stopa stanęła, a nie w/g widzimisię urzędnika!!!
W.S11:41, 6 kwietnia 2014
Kilka kroków dalej jest chodnik. Czy w każdym miejscu wydeptanym będziemy robić " utwardzenie" ? Ludzie opamiętajcie się !
olo11:40, 6 kwietnia 2014
A na Niwie jak obiecano przejście tak zostało. Pewnie kolejne dziecko wracając ze szkoły musi wpaść pod samochód to wtedy sobie ktoś przypomni co kiedyś obiecał.......
Brawo ?11:35, 6 kwietnia 2014
Czyli, co, wychodzi na to,że jeżeli urzędnicy i burmistrz kogoś nie lubią, to nie będą nic dla społeczeństwa robić??? Czegoś tu nie rozumiem?!!
Rodzice11:20, 6 kwietnia 2014
Podobnie jest na osiedlu Topolowym. Prawdopodobnie sprawa tzw. przewiązki, między blokiem nr 2, a blokiem nr 3, była poruszana ze 30 razy i co to dało? Po prostu jest to os. Topolowe i komu na tym zależy, czy jest to miejsce bezpieczne, albo estetyczne lub uciążliwe. Jest to miejsce do schadzek pewnej grupy małolatów ?!!
Jo z rynku11:11, 6 kwietnia 2014
ale wy jesteście *** o kawałek jakiegoś chodnika się będziecie kłócić.I tak jak dla mnie Burmistrz zasługuje na kolejną kadencję,ponieważ w ostatnim czasie bardzo dużo zrobil dla NT.Mam na myśli piękny Rynek, który od razu odżył oraz piękny Park, a to jest godne pochwały.
a10:44, 6 kwietnia 2014
czas na zmianę burmistrza !
Myszka Miki10:42, 6 kwietnia 2014
Pan Radny nie ma racji, dwa metry dalej jest bezpieczny chodnik, kampania wyborcza nabiera tempa, ale w tej kwestii nie ma Pan racji
blokers10:41, 6 kwietnia 2014
nie potrzebny jest tam żaden chodnik, po prostu ludzie są leniwi i nie chce się im chodzić chodnikiem tylko na skróty, nie szanujecie zieleni .....
Wolowaty ze Skrzypnego10:30, 6 kwietnia 2014
Bądźcie rozważni i wybierzcie odpowiednich ludzi przy następnej okazji.Żeby to nie był to wybór w stylu "zamienił stryjek siekierkę na kijek" Odnoszę wrażenie ,że ten pan gra podobnie jak i ci z PO co nam naobiecywali.
Dabliuuu10:23, 6 kwietnia 2014
Tak Radny miał racje !:) Mi to przejście nie potrzebne ale zawsze tam ludzie chodzili i będą chodzić i skoro była prośba to Mareczek powinien się zgodzić.Ale znając życie to trzeba zrobić przetarg i wycenić inwestycje na ok 30 tysięcy tak aby koryto było pełne. Dodam ze jadąc w tamtym miejscu szaflarska w stronę rynku slup światła zasłania. Czy ktoś pamięta ile wart był ten parking z kostki? coś tutaj było pisane kiedyś ze masa kasy na to poszła wiec takie przejście to powinna być pestka
Baca10:15, 6 kwietnia 2014
Popieram Pana Janusza. Pełna kompromitacja Fryzlewicza.
Mieszkaniec szaflarskiej10:10, 6 kwietnia 2014
Panie Januszu, mam nadzieje ze już niedługo zajmie Pan miejsce Pana Fryzlewicza i pokaże jak się rządzi miastem. Trzymam gorąca już dzisiaj kciuki! Ja głosuje na Pana i Pana współpracowników.
Ada z 8 klasy10:10, 6 kwietnia 2014
Zaplanujcie w tym miejscu procesję na Boże Ciało.
wróbel10:06, 6 kwietnia 2014
Popieram akcję położenia w tamtym miejscu asfaltu albo chociaż paru płyt chodnikowych.
Krzysztof09:53, 6 kwietnia 2014
Pełna zgoda, panie Tarnowski. Jeśli pan Fryźlewicz jeszcze raz zapuka do moich drzwi to obiecuję, że pogonię,i inni mieszkańcy tez tak zrobią. Takiej małej rzeczy dla nas nie zrobić, tylko dlatego, że pomysłodawcą jest znienawidzony przez niego radny to skandal. Gdyby to wymyślił Liszka, czy Mikołajski to już dawno przejście poświęcone by było przez zaprzyjaźnionego księdza.

Ciekaw jestem, czy gdybyśmy sami to zrobili to czy pan burmistrz nasłałby na nas swojego przyjaciela, prokuratora Gabrysia
jajaja09:53, 6 kwietnia 2014
tak wszyscy narzekają a znowu go wybierzecie, co za ludzie
xxx09:50, 6 kwietnia 2014
No i znów powód do wstydu!!!
Czas na zmiany i oby nie było więcej takich "pomyłek".
Jasio09:42, 6 kwietnia 2014
Nic dodać. Popieram zdanie Pana Tarnowskiego.
CHLOPzALEI09:02, 6 kwietnia 2014
Może zróbmy akcję społeczną? Każdy kto tamtędy chodzi niech chociaż raz rzuci kamyk (mniejszy - większy) na ten kawałek błota... Może po tygodniu takiej akcji udałoby się wyłożyć kamieniami ten kawałek trawy ;) I udowodnimy sobie i innym, że niestety włodarze naszego miasta są po prostu nieudolni i nawet prostej rzeczy nie potrafią dobrze zrobić... :/
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas