Radny Liszka proponuje, by Muzeum Podhalańskie było otwarte w niedzielę - podhale24.pl
Środa, 24 kwietnia
Imieniny: Aleksandra, Horacego, Grzegorza
Zakopane
Rain
Wiatr: 5.148 km/h Wilgotność: 98 %
Rain
Wiatr: 4.86 km/h Wilgotność: 97 %
Rain
Wiatr: 4.068 km/h Wilgotność: 97 %
Rain
Wiatr: 2.232 km/h Wilgotność: 94 %
Rain
Wiatr: 8.28 km/h Wilgotność: 86 %
Rain
Wiatr: 5.112 km/h Wilgotność: 100 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
16 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
11.04.2019, 19:34 | czytano: 4357

Radny Liszka proponuje, by Muzeum Podhalańskie było otwarte w niedzielę

NOWY TARG. - W niedziele na rynku jest rzesza mieszkańców i turystów, którzy są jednocześnie potencjalnymi klientami Muzeum Podhalańskiego. Myślę, że bardzo chętnie zobaczą przygotowane wystawy, zawierające niejednokrotnie cenne i ciekawe eksponaty - tłumaczy Paweł Liszka. Burmistrz odpowiada radnemu, że to nie jest takie proste, bowiem wiąże się z m. in. "z zatrudnieniem osób do oprowadzania po ekspozycji".

zdj. Szymon Pyzowski
zdj. Szymon Pyzowski
Dialog pomiędzy radnym, a burmistrzem na temat Muzeum Podhalańskiego rozpoczął się od stwierdzenia burmistrza, że "jak się okazuje, mimo ponad 50-letniej działalności nadal znaczna część mieszkańców nie wie o istnieniu w stolicy Podhala placówki Muzeum Podhalańskiego".

W reakcji Paweł Liszka przypomniał, że kiedyś już zaproponował, by muzeum było otwarte w niedziele, a - wzorem wielu innych placówek tego typu - zamknięte w poniedziałki. - Czemu tego nie zrobiono? - dociekał radny.

- Bo to wymaga wzmocnienia kadrowego placówki. Jest to związane z koniecznością zatrudnienia osób do oprowadzania po ekspozycji. Pracujemy nad powołaniem instytucji muzealnej, co wiązać się będzie z wyodrębnieniem placówki ze struktur MOK. Wtedy ten system pracy będzie mógł być wdrożony - wyjaśniał Grzegorz Watycha.

Radny nie ustępował - najpierw podkreślił, że to burmistrz jako pracodawca wyznacza czas pracy swoich podwładnych poprzez stosowny regulamin, a potem złożył interpelację. Oto jej treść:

"W nawiązaniu do Pana wypowiedzi dotyczącej niskiej rozpoznawalności i braku wiedzy Mieszkańców na temat istnienia i funkcjonowania Muzeum Podhalańskiego, ponownie zwracam się do Pana Burmistrza z wnioskiem o dokonanie zmian organizacyjnych w działalności Muzeum Podhalańskiego w Nowym Targu.

Burmistrz Miasta jest organem, któremu podlega Muzeum Podhalańskie, jak również jest pracodawcą dla dyrektora, który zarządza Muzeum Podhalańskim. Jako organ prowadzący ma Pan wpływ na działalność Muzeum i to od jednej Pana decyzji zależy, w jaki sposób Muzeum Podhalańskie będzie funkcjonować.

Z zaniepokojeniem przyjąłem wypowiedź Pana Burmistrza, z której można było zrozumieć, że jest problem z oprowadzaniem chętnych po wystawach przygotowanych przez Muzeum.

W niedziele na naszym nowotarskim rynku jest rzesza Mieszkańców i turystów odwiedzających nasze Miasto, którzy są jednocześnie potencjalnymi Klientami Muzeum Podhalańskiego. Myślę, że bardzo chętnie zobaczą przygotowane wystawy, zawierające niejednokrotnie cenne i ciekawe eksponaty.

W związku z powyższym wnioskuję do Pana Burmistrza o zmianę organizacyjną działalności Muzeum Podhalańskiego, tak aby Muzeum Podhalańskie było czynne w niedzielę, kiedy to na nowotarskim rynku jest mnóstwo potencjalnych zainteresowanych osób mogących obejrzeć przygotowane wystawy. W zamian za to, Muzeum będzie zamknięte w poniedziałki – tak jak większość muzeów.

Aby zachować 40-sto godzinny tydzień pracy dla pracowników wystarczy np. zmienić czas pracy na równoważny czas pracy, który dopuszcza Kodeks Pracy i jest to forma zatrudnienia wykorzystywana w wielu podmiotach. Jestem przekonany, że taka zmiana przyczyni się do wzrostu przychodów Muzeum Podhalańskiego, jak również jego rozpoznawalności. Proszę o informację, kiedy proponowane zmiany zostaną wprowadzone? Jeżeli nie zostaną wprowadzone, to proszę o konkretne uzasadnienie."

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
amator11:59, 16 kwietnia 2019
Wojtku cieszę się, że tak się stało. Bardzo ją lubię, jest miła, uczynna i piękna. Ma szerokie horyzonty i można z Nią porozmawiać o wielu sprawach. Jak każdy muszę pracować, a przychodził bym tam często i dlatego cieszę się na myśl o otwarciu muzeum w niedzielę bo będę mógł bywać częściej w muzeum Drukarstwa.
Wojtek18:21, 15 kwietnia 2019
z tego co wiem w Muzeum Podhalańskim współpracuje Pani Basia, pani Wiktoria już dawno z nimi nie współpracuje, teraz działa odrębnie w Muzeum Drukarstwa. Macie wieści nie na czasie!
Alpaka21:39, 14 kwietnia 2019
Ktos tu myli chyba fakty. Zabrania się handlu w niedzielę w sklepach wielkopowierzchniowych. Muzea są czynne w soboty i niedziele. Wystarczy przesledzić strony innych muzeów. Jesli jest potrzeba i ludzie chcą zwiedzać muzeum podhalańskie i muzeum drukarstwa to czemu ich nie otworzyć dla chętnych. Pracować się nie chce?
Anna19:01, 14 kwietnia 2019
Pan Robert i Pani Wiktoria tworzą świetny duet w Muzeum. To kwestia czasu jak przyniesie to owoce. Trzeba czasu. Przestańcie gderać.
Piotr17:46, 13 kwietnia 2019
Ja często widuję pana Tomasza w Muzeum druku. To rzetelny pracownik, muzeum na tym na pewno zyska.
Taka prawda14:34, 13 kwietnia 2019
Kowalski jest konfliktowy i nie umie współpracować
Tg11:11, 13 kwietnia 2019
Panie Liszka pana partia dąży do zrobienia wszystkich niedziel wolnych, a pan startował w wyborach dobrej zmiany, więc czegoś tu nie rozumiem. Kogo pan reprezentuje. Kogo pan chcesz obdarzyć żeby pracować w świętą niedzielę. Czy to jest aż tak potrzebne. Czy to ma być służba pierwszej potrzeby ? Troszeczkę by się pan pochamował ze swoimi wypowiedziami na RM , wymądrzasz się tam na każdym kroku, chcesz pan zaimponować, ale niestety są to często nie trafione wypowiedzi, siejesz niepotrzebny zamęt.
Orawa11:06, 13 kwietnia 2019
@galaktyka nowotarska słusznie prawisz, zgadzam się
@fan gabriela10:58, 13 kwietnia 2019
Straszenie paragrafem dla prześladowania określa Twoje miejsce w społeczeństwie nawet bez podawania imienia i nazwiska. Niestety nawet zaproponowane Dżo-anie działanie celem wyeliminowania patologii nie przyniosłoby prawdopodobnie żadnego skutku. Udowadniano by Dżo-anie, że Ziemia jest płaska. Niestety tak już jest w pewnych, zawsze bezpiecznych kręgach. Stan faktyczny nie ma żadnego znaczenia, jak i dobro NT.
Tadeusz Morawa syn żołnierza AK-WiN09:36, 13 kwietnia 2019
Mało kto w Nowym Targu dysponuje wiedzą historyczną jak dyrektor Muzeum Robert Kowalski. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
galaktyka nowotarska08:14, 13 kwietnia 2019
Tak właśnie wygląda układ ludzi nieporadnych, zawistnych i pazernych, którzy właśnie uwłaszczają się na majątku miasta. Ciepłe posadki bez odpowiedzialności, arogancja, ignorancja i zakłamanie. Kropka i czarna dziura z fruwającą wstążką. Łubudubu...
Rodowity pniok21:49, 12 kwietnia 2019
@ zatroskany. Są wykształceni, są na miejscu tylko Maniowy, Radomsko i Lublin ich nie zauważa
Xygregzet20:44, 12 kwietnia 2019
@fan gabriela zajmij się pracą
Miłośniczka M20:21, 12 kwietnia 2019
Głupoty piszecie. Kierownik muzeum to miły mężczyzna.Zwlaszcza dla kobiet. Zawsze się dobrze wypowiada o swoich pracownicach. Zawsze używa zdrobniale ich imion. W ciepłych słowach z uczuciem opisuje ich zachowania w pracy. Caly czas o nich mówi. Nieraz wpadnie na kawę do Muzeum drukarstwa, do punktu informacji, żyje muzeum, pilnuje porządku. To jego świat, o którym zawsze marzył. To wybitny człowiek, ambitny, nieprzeciętny. Panie z muzeum za nim stoją murem i bardzo go szanują i to widać po owocach ich współpracy. Jesteście zazdrośnikami i pewnie głównie kobiety piszą głupoty bo same chcą pracować z doktorem nauk historii. Zostaje im pisać zazdrośnie obelgi. Zapraszam na wystawę znaczków bo warto. Każdy patriota powinien ją zobaczyć. Szkoda że mój dziadzio nie żyje ho też zbierał.
Zatroskany20:15, 12 kwietnia 2019
Przeczytałam wszystkie wpisy, większość jest przeciw Panu Liszce jako osobie i nie chodzi o jego propozycję, skądinąd bardzo słuszną ale przeciwko jego osobie. To zwyczajnie chamstwo. Jak nie kocham Pana Pawła tak uważam,że nie zasłużył na takie traktowanie. Nowotarżanie zastanówcie się nad sobą. Co do pana Kowalskiego i Bary obaj to totalna porażka i tak Pan Burmistrz jak i Pani Stegowa grają głupa, a coś z tym należy zrobić.Pani Vice przywlokła skądś Pana Barę, nie pokazała mu jego miejsca w szeregu, pozwoliła rządzić tej jego gwieździe- żenada . Powinna wcześniej mu się przyglądnąć. Czy w Nowym Targu nie ma osób
wykształconych?
orb20:07, 12 kwietnia 2019
DO ela:Ja wiem,była nie wygodna...
rudyrydz19:55, 12 kwietnia 2019
Ela ty też jesteś świetna. Słodko że tak mówisz, to dobrze świadczy o tobie, jesteś słodka i miła. Pewnie bierzesz te same tabletki co Dyrektor
ela16:10, 12 kwietnia 2019
pani Basia z muzeum jest super, miła i kompetentna, i fajnie byłoby, jakby została dyrektorem muzeum, jak już będzie osobną jednostką. jest miła dla ludzi. pani, która wcześniej pracowała też była świetna - ktoś wie, dlaczego nie pracuje? taka brunetka.
Zbych14:51, 12 kwietnia 2019
Super. W tygodniu ciężko znaleźć czas. A niedziela .. rodzinnie, lody pyszne u Pani Jarkiewicz a pozniej zobaczyć co w tym muzeum jest.
fan gabriela14:03, 12 kwietnia 2019
do dżo-ana
to jeszcze raz. pomówienia są karalne, a jeśli masz dowody to idź do dyrektora mok albo burmistrza i powiedz o całej sprawie. aha tylko wtedy trzeba być pod swoim imieniem i nazwiskiem. a nie tak poprostu oskarżać. i to żeby jeszcze pisał tak kolega z pracy...
franek13:32, 12 kwietnia 2019
dla kogo są te placowki? tylko dla dzieci i mlodziezy szkolnej? dorosli nie maja szans na ich zwiedzanie. Pomyslcie troche ludzie. Tyle kasy na to poszlo i co z tego jest?
Bacha13:32, 12 kwietnia 2019
Maria, mówisz to co trzy czwarte Nowego Targu chce powiedzieć i nie jest to ustawka.A w radzie zasiadają osoby związane z kulturą,widocznie nie widzą tego i nie czują...żal bo kiedyś społeczeństwo ich rozliczy.
Krokus12:51, 12 kwietnia 2019
Nareszcie się ktoś upomniał o ofertę kulturalną. Oczywiście został opluty hejtem, zszargany, wbity do szeregu, bo odważył się stwierdzić niewygodne fakty. Słomiane inwestycje za miliony. Faktem jest upadek kulturalny NT, i nie pomogą tu remonty, dotacje jeśli nie ma miejsca i warunków do pracy dla kompetentnych ludzi z pasją, nie ma klimatu dla istnienia czy rozwoju. Frazesy włodarzy ubrane w polityczną propagandę niestety nie wystarczą. Uważam, że proponowane w notatce rozwiązanie jest optymalne i powinno być jak najszybciej wprowadzone w życie, aby skutecznie wzbogacić marną ofertę stolicy Podhala.
dżo-ana12:10, 12 kwietnia 2019
co tu o niedzieli mówić w Muzeum Podhalańskim jak Muzeum Drukarstwa nie jest czynne ani w sobotę ani nawet w godzinach w których zadeklarowano bo pracownica prawie codziennie się spóźnia lub wychodzi wcześniej. O wieży wodnej nie wspominając bo jest zwyczajnie zamknięta. Słusznie Pan Liszka zwrócił na to uwagę bo jak się chce mieć turystów to trzeba to dobrze zorganizować a nie w kulki lecieć
Karol11:54, 12 kwietnia 2019
Eee. No jak to? W niedzielę? Toż jegomość z organistą by ich z parafii wytentegolili.
Maria11:50, 12 kwietnia 2019
Jestem wierząca i miłuje bliźniego jak potrafię. Chodzę na salony i wystawy choć tych od 2 lat malutko ich, prawie w ogóle ich nie ma, nie to co kiedyś. Znam pracowników, od wielu lat uczestniczę w wydarzeniach kulturalnych naszego Miasta. Jacyś tacy dziwni , stłamszeni,mniej uśmiechnięci, mniej ich widać. Zastanawia mnie jeden fakt czemu Pan Dyrektor MOK-u afiszujący się swa dobrocią, miłością do ludzi, dialogiem i gorącą wiarą pozwala na zachowania swojego podwładnego z Muzeum o którym już w środowisku coraz głośniej. Dlaczego złorzeczy po mieście na swoich pracowników? Przecież to wbrew temu czym afiszuje się w swych poglądach Dyrektor. Ale ptaszki ćwierkają, że gabinet prawdziwego dyrektora jest w UM na piętrze u Pani, którą rzadko widuje na wydarzeniach kulturalnych.
koza09:52, 12 kwietnia 2019
Ja problemu nie widzę. Zamknąć w poniedziałek , w niedziele otworzyć Tu nikogo dodatkowo zatrudniać nie trzeba.
K.M.09:36, 12 kwietnia 2019
Mnie również szokuje grubiańskie zachowanie kierownika muzeum
Pijak09:00, 12 kwietnia 2019
Zaś ten radny Liszka może tak dla przykładu osobiście od najbliższej niedzieli i wszystkie święta będzie otwierał muzeum od godz 10 rano dla rzeszy mieszkańców a zwłaszcza wielkie tłumy turystów witał chlebem i solą oprowadzał po muzeum i zamykał o godz 18 po południu poniedziałki wolne od pracy
drukarz08:49, 12 kwietnia 2019
Pan Paweł niech sobie posiedzi z panem Kowalskim w tym muzeóm w niedzielę, najlepiej w cieple przy zamkniętym oknie w góralskich pantoflach i białych rękawiczkach będą sobie razem oglądać klepsydry z 1947. Odkąd dyrektorem kulturalnym jest taneczny partner vice z balu u burmistrza to kultura spadła w Nowym Targu na wysokość krawężnika discopolo. W muzeóm podobno zapanował niemiły klimat zwalczania ludzi i populistycznej propagandy. Panie dyrektorze, jest Pan o tego żeby umiejętnie dobierać ludzi wrażliwych na kulturę a nie oporządzać temat murarzami i rekonstrorami niszczącymi współpracowników.
nauczycielka08:36, 12 kwietnia 2019
Wszyscy wiedzą z p. Barą włącznie że nie pomoże ani otwarcie w niedzielę ani nawet 500+ dla każdego kto odwiedzi muzeum dopóki będzie tam ten odpychający typek
miescon08:28, 12 kwietnia 2019
Pan Liszka niech zajmie się dotacją od swoich w Wa-wie na remont ul. Szaflarskiej a nie wymyśla jakieś dyrdymały.
alik08:17, 12 kwietnia 2019
A gdzie wolna niedziela? Pewnie radny chce dorobić.
adeks08:15, 12 kwietnia 2019
Kiedy Pan Liszka usunie banery wyborcze? Czy przypadkiem za to nie grozi jakaś kara ? Tyle czasu od wyborów minęło a ciągle widać banery. To pokazuje jakim jest Pan człowiekiem." Posprzątać po sobie też trzeba umieć." Bardzo złą tym opinie Pan sobie wystawia, jestem zawiedziony.
obiektwyny08:13, 12 kwietnia 2019
Czyli Pan Liszka w niedziele posiedzi z rodziną, a kogoś wysle do roboty ? ( P.S Panie Liszka ile Pańskie reklamy bedą zabrudzać to miasto i Szaflary ? To jest chore )
Czepliwy08:02, 12 kwietnia 2019
@ej, czepliwy
Masz rację. Na na swoją obronę mam to, że to był zwykły obywatelski atak a nie oficjalne pismo.
Andrzejx4807:35, 12 kwietnia 2019
Panie Liszka nie widzę żadnego problemu z otwarciem przecież zawsze może pan w czynie społecznym w każdą niedzielę pracować w tym muzeum
Wojtek05:58, 12 kwietnia 2019
Liszka ściągnij te swoje bohomazy z ulic.
ej, Czepliwy01:40, 12 kwietnia 2019
Ale wiesz, że sam walnąłeś trzy bambole w swojej epistole?
1/ Dlaczeg
2/ w polsce
3/ 35 tyś

Wyjaśnię, bom grzeczny:
1/ zabrakło jednej litery
2/ nazwa własna - Polska z dużej litery winna być pisana
3/ skrót od słowa "tysiąc" to tys. - a nie tyś
zygf23:38, 11 kwietnia 2019
Chłopak z PiS-u i chce pracować w Niedzielę, a możne chce dorobić bo mu zmienili stopy procentowe.
Grażka23:17, 11 kwietnia 2019
Zmiana była by dobra. Jeszcze bym mściwego kierownika wymienił i było by cycuś glancuś
Czepliwy22:48, 11 kwietnia 2019
1. zanim radny Liszka zorganizuje cokolwiek innym może posprząta swój (mocno przeterminowany plakat wyborczy na Szaflarskiej koło jednego z wielkopowierzchniowych sklepów)
2. Dlaczego radny Liszka pisze "Mieszkańcy" i "turyści" . Czy mieszkańcy to nazwa wlasna, a turyści to coś pospolitego?
3. O Klientach litościwie nie wspomnę
4. Dlaczeg radny Liszka sądzi, że rzesza powinna zmuszać do pracy akurat pracowników muzeum, skoro jego partia chce, żeby rzesza poszla w niedzielę do kościoła (małą literą, bo chodzi o popularną w polsce formę budowli)
5. Czy radny Liszka sądzi, że bilety do muzeum są wystarczająco drogie, żeby opłacało się przyjmować rzeszę (mieszkanców i Turystów - pisze Turystów dużą literą z grzeczności:):):)
I proszę nie traktować mojego zwykłego, obywatelskiego ataku na radnego Liszkę jako aktu poparcia dla burmistrza Watychy.
Obu panów szanuję w równym stopniu.
Z poważaniem
obywatel miasta Nowego Targu (obywatel miasta pisane mała literą, bo 35 tyś obywateli czyni nas dośc pospolitymi)
romek nie atomek22:46, 11 kwietnia 2019
Oczywista -oczywistość. Czynne w niedzielę , a nie czynne w poniedziałek , jak na całym świecie .
Mnich22:40, 11 kwietnia 2019
Dwa spostrzeżenia:
1. Panie Pawle ludzie na lody przychodzą a nie do muzeum.
2. Panie Pawle w tygodniu Pan nie uswiadczy zwiedzających w muzeum a pan mówisz o niedzieli.
xxx22:32, 11 kwietnia 2019
Liszce /.../, jak dobrze pamietą to on z partii popierającej zakaz handlu w niedziele, wiec jak tak bardzo chce niech sobie sam siedzi w muzeum i wejściówki sprzedaje :)
Kcmphx22:13, 11 kwietnia 2019
Niech Pan Liszka sam sobie tam siedzi.
matka kultury miejskiej21:49, 11 kwietnia 2019
@Lekliwy - nie, nie, wcale się nie boi podejmować własnych decyzji. Podejmuje, ale tylko te, które wcześniej zostały zaakceptowane w ośrodku decyzyjnym pani wiceburmistrz. Tak podaje wieść gminna. I śmiesznie nie jest ponieważ szefowa znana jest z dość luźnego traktowania prawa i kaprysów w zarządzaniu miastem. Życie lubi zaskakiwać ...
czas coś z tym zrobić21:35, 11 kwietnia 2019
Co racja to racja. Jak się myśli i mówi poważnie o muzeum od to trzeba być bardziej konsekwentnym a mniej obłudnym. Sam Watycha już zapomniał co obiecywał cztery lata temu? Jakie snuł wizje? No i dalej pracuje nad tematem? I ani rusz do przodu? A to ciekawe. Niestety słowa i pozoranctwo niczego nie załatwią, tak jak uprawiana polityka kolesiostwa. Albo rybka, albo akwarium. Zresztą ludzie z towarzystwa potwierdzają, że sam burmistrz wychodzi z założenia jakoby ludziom co innego trzeba mówić, a co innego trzeba robić. No i tak robi z dobrą miną do złej gry. Tam w muzeum jednak potrzeba pasjonatów, a nie urzędniczych karierowiczów. Tam obowiązkowo pracuje się w niedzielę i nie tłumaczy, że są jakieś przeszkody, bo takie same były gdy pan Kowalski pana burmistrza bałamucił. Wieża zamknięta chyba do odwołania, w Ratuszu króluje niezadowolenie i święty spokój, w muzeum druku wieje pustką - znaczy się same sukcesy w kulturze. A radni nie pytają ile ten bajzel kosztuje? A ile będzie kosztował jak zrzuci się z pokładu MOKu? Jak w tym dowcipie z przed lat: panie majster tutaj jest taki zap..., że nie ma kiedy taczek załadować.
Lękliwy21:28, 11 kwietnia 2019
Czyżby Burmistrz Watycha znowu bał się podjąć decyzji? Czy wie, że jest na stanowisku kierowniczym? Jak się boi podejmować decyzji, to niech się zastanowi czy jest na właściwym miejscu.
r21:14, 11 kwietnia 2019
człowieku daj sobie -nawt portk bukow ci niepomogą
z21:12, 11 kwietnia 2019
niech sam tam siedzi
Doxa21:03, 11 kwietnia 2019
Przecież wszyscy wiedzą że muzeum jest dla kierownika nie dla ludzi. Np to drukarstwa stało pół roku puste
ja20:49, 11 kwietnia 2019
Przecież to P . Liszki partia zakazuje pracy w niedzielę .
audi20:45, 11 kwietnia 2019
Jedyne co to parking pod magistratem pana dyrektora mercedesem bez uprawnień
LudzikUSA20:43, 11 kwietnia 2019
panie liszka kiedy usunie pan swoje podobizny z ul. szaflarskiej.Strasza mieszkancow Nowego Targu jak ludzi odwiedzajacych Podhale
Joanna20:06, 11 kwietnia 2019
Byłam jako opiekunka z dziećmi, które w ramach szkolnego projektu odwiedziły to muzeum. Powiem tylko, że ze zdumieniem patrzyłam jak niegrzecznie obszedł się ze zwiedzającymi dyrektor tej placówki. Wiem jedno - więcej się tak nie pojawię. Żadne atrakcyjne eksponaty nie są warte oglądania gdy się człowieka na wejściu traktuje jak śmiecia.
dd19:59, 11 kwietnia 2019
Zróbie coś z tym dyrektorem...
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas