Pijany mężczyzna na oczach 10-latka wrzucił psa do rzeki - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Zakopane
Clear
Wiatr: 2.952 km/h Wilgotność: 75 %
Clear
Wiatr: 3.6 km/h Wilgotność: 73 %
Clear
Wiatr: 3.024 km/h Wilgotność: 78 %
Clear
Wiatr: 4.608 km/h Wilgotność: 73 %
Clear
Wiatr: 5.148 km/h Wilgotność: 79 %
Clear
Wiatr: 4.032 km/h Wilgotność: 75 %
Jakość powietrza
70 %
Nowy Targ
22 %
Zakopane
14 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 35 | 70 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 11 | 22 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 7 | 14 %
10.06.2019, 13:00 | czytano: 9068

Pijany mężczyzna na oczach 10-latka wrzucił psa do rzeki

NOWY TARG. Zdarzenie to miało miejsce wczoraj po południu nad Dunajcem. Pies zniknął w odmętach wody i ślad po nim zaginął. O sprawie została powiadomiona policja.

Świadkiem dramatycznych scen była nowotarżanka, pani Kinga. "Pijany mężczyzna wrzucił prosto do wiru pod tamą nie swojego, jak się okazało, półtora rocznego psa! Pies walczył, ale nie udało mu się z niego wydostać, bo był za mocny! (...) Rodzina pieska zadzwoniła po straż pożarną, a sprawca śmiał się, że pies i tak nie żyje i po co nurkowie! Właścicielka psa tłumaczyła, że to żywe stworzenie, że to członek ich rodziny i chce go chociaż godnie pochować" - tak zrelacjonowała całą sytuację na Facebooku.

Rzeczywiście, na miejsce przyjechali strażacy, ale psa już nie było. Jednak sprawą bestialskiego zachowania mężczyzny zajęła się policja. - Około godz. 17.40 otrzymaliśmy informację, że mężczyzna wrzucił psa do rzeki. Kiedy policjanci dojechali na miejsce okazało się, że znajomy właścicielki pieska wziął go nagle na ręce i wrzucił do rzeki przy progu. Świadkiem tej sytuacji był jej 10-letni syn. Mężczyzna kiedy zorientował się, co się stało, jeszcze przed przyjazdem policjantów oddalił się z miejsca. Jego dokładne dane są ustalane i będziemy prowadzić w tej sprawie postępowanie w związku z art 35 ustawy o ochronie zwierząt - informuje mł. asp. Dorota Garbacz z Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Życie19:19, 12 czerwca 2019
Znaleziono dziś martwego psa więc jest dowód w sprawie. Mam nadzieję, że to nie ucichnie tylko sprawca zostanie surowo ukarany.
Życie19:55, 11 czerwca 2019
Do Adam
Jeśli to prawda, że chciała psa oddać, bo ją wkurzał, to wygląda na to, że to patologia i powinna się opieka przyjrzeć czy dziecko jest bezpieczne, bo za jakiś czas się okaże, że dziecko ją wkurzało i strach pomyśleć co wtedy zrobi. Nie rozumiem hasła pies mnie wkurza. Jeśli nie lubię zwierząt, to ich nie biorę do domu, przecież nikt ją nie zmuszał do brania psa. Jeśli bierzesz to ponosisz za niego wszelką odpowiedzialność.
24/716:07, 11 czerwca 2019
ERGOsum, tyle tylko że psy są bardziej "ludzkie" jeśli chodzi o uczucia niż niektórzy ludzie...Ale jesteś za bardzo zadufany w sobie żeby to zrozumieć...
...16:02, 11 czerwca 2019
Anty kundel...szczególnie logiczne jest sprzątanie z trawnika(gdzie przy pierwszym deszczu g..na nie ma) i zabieranie tego do foliowego woreczka który będzie się rozkładał kilkadziesiąt lat...logika level hard :DDD
do ergosum11:53, 11 czerwca 2019
Sadysta pozostanie sadystą. Bez znaczenia czy znęca się nad dzieckiem czy szczeniakiem. Wieś .....meny wskoczyli w nie swoje buty i usiłują świat przestawiać. A to miejsce psa jest na podwórku a miejsce kretyna według ciebie zapewne na Krecie? Obyśmy doczekali takiej emigracji .Tylko czy Grecy zniosą taki kaliber emigracyjnych mędrków.
Nowotażanin09:08, 11 czerwca 2019
ERGOSUM- masz rację
Radek motocyklista z 28 letnim stażem09:06, 11 czerwca 2019
Jak to był jej konkubent i go kobieta znała to dlaczego nie powie policji jak sie nazywa tylko policja musi tacic czas i ustalać jego dane , Paranoja .Razem spacerowali a dla Policji zagatka .Ehhh
przecz przemocy i wyrzucania psów, zwierząt08:49, 11 czerwca 2019
maksymalny wymiar kary dla tego co robi krzywdę zwierzętom: bez jedzenia i picia i do kopalni takich
Człowiek08:29, 11 czerwca 2019
Ja tak przypomnę że aborcja to też morderstwo.
Podhalanin08:15, 11 czerwca 2019
Pokazac tego goscia zdjecie. niech kazdy sie dowie o takim s....
masakra co za bestie nie ludzie
Adam06:55, 11 czerwca 2019
Wiecie co nie dawno ta kobiet chciała pasa oddać bo ja wkurzał klęka mu a facet to jej znała go bo byli razem a teraz tyle ceregieli puknijcie się w głowę
@doG @naklejka23:53, 10 czerwca 2019
Według ustawy: jeśli pies jest kontrolowany przez właściciela i oznakowany, na takim terenie jak nad Dunajcem nie musi być na smyczy.
bul23:35, 10 czerwca 2019
10 Lat ????
jaga222:31, 10 czerwca 2019
Pokazać gębę żeby wiedzieć kto to taki. Pijanego psy się boją więc psina szczekała więc luzak nie miał litości
Smok22:24, 10 czerwca 2019
No to Jaga zakładaj skafander i hop siup do dunajca szukać truchła a nie narażać życie strażaków, żeby ktoś se mógł kundla pochować.
jacek21:26, 10 czerwca 2019
ale się kuźwa niektórzy nudzą
Anty kundel21:19, 10 czerwca 2019
Do ergosum
Wszyscy cię popierany w komentarzach, oby takich odważnych ludzi w Nowym Targu było jak najwięcej to nasze miasto będzie czystsze i bezpieczniejsze od psów i ich chorych właścicieli, którym nawet nie chce się posprzątać po swoich pociechach.
Elektryk21:14, 10 czerwca 2019
"A ja osobiście popieram zdanie obu Panów".
?!21:14, 10 czerwca 2019
Do ?
Najlepiej puknij się w swój pusty łeb, i nie próbuj udawać że myślisz bo ci to średnio wychodzi.
Idź lepiej ze swoim kudłatym kundlem na spacer.
ERGOsum21:09, 10 czerwca 2019
Ergosum
W 100% masz moje poparcie w swojej tezie.
Zadufani chorzy właściwie swoich psiaków niech zejdą na ziemie i zrozumieją że ?pies nie człowiek?.
Jaga20:03, 10 czerwca 2019
Ergosum

A co ci przeszkadza czyjś pies ,który w domu właściciela leży na kanapie lub fotelu? Przecież to nie u ciebie? Co chcesz zbawiać świat? Podporządkować pod swoje widzi mi się? To może trzeba pomocy psychologa? Bo to chore jest. A może ty z tych co to psa widzisz chętnie na łańcuchu, najlepiej przykrótkim, karmionego kośćmi samymi, czasem spragnionego wody o która nikt nie zadbał aby dać psu.
Uważasz, że życie stworzenia jest mało ważne? Można je narazić na cierpienie, strach i przerażenie? Ufne do człowieka stworzenie nagle jest przez tego człowieka skrzywdzone i to wg ciebie jest w porządku bo to tylko zwierzę? Można też skrzywdzić dziecko , zmusić je by patrzyło jak przyjaciel traci życie i nie można mu pomóc?
Zastanów się człowieku nad swoimi słowami i swoimi poglądami a potem pouczaj innych.
ergosum18:51, 10 czerwca 2019
alez fala hejtu. czyn pana pod wplywem godny potepienia, natomiast sa ludzie ktorzy chca pogrzeb psa odprawiac... komu potrzeba specjalisty i tabletek... prosze czytac ze zrozumieniem
Ewa18:46, 10 czerwca 2019
Ręce opadają jak się czyta niektóre komentarze w stylu: "to nie człowiek, to tylko pies" czy też "bronią psa, a człowieka by nie bronili". Niektórzy to chyba nie zasługują, aby być nazywani ludźmi.
Klara17:57, 10 czerwca 2019
Do wszystkich którzy uważają, że teraz zwierzęta mają większe prawa i jest to bez sensu, bo to tylko zwierzę którego miejsce jest na podwórku:

Ogromna ilość morderców i ludzi znęcającymi się nad innymi ludźmi, często zaczyna od znęcania się nad zwierzętami. W pewnym momencie granice zaczynają się im przesuwać, zacierać i nie ma dla nich różnicy czy podpalili psa czy jakieś dziecko. Między innymi dlatego lepiej karać za takie "drobne" wykroczenia, zanim przejdą do "poważnych".
Vb17:29, 10 czerwca 2019
Ciężko to skomentować... Zachowania pijanego żula nic nie tłumaczy i takich zwyrodnialców należy izolować ze społeczeństwa. Miejmy nadzieje, że prokuratura szybko zajmie się delikwentem i zamkną menela.
@Ergosum ? na mojej kanapie jest zawsze miejsce dla psa. Dla kogoś takiego jak ty nie ma nawet na wycieraczce przed domem. Wiec pozwól, że mój piesek będzie się wylegiwał na skórach przed telewizorem a ty grzej dalej ławkę pod blokiem z piwem w ręku.
Św. Franciszek17:14, 10 czerwca 2019
Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
Ww17:03, 10 czerwca 2019
Najmniej trzy lata odsiadki dla takiego idioty, rowniez dla tych którzy męczą psy na łańcuchach bez żarcia, wody i schronienia! Gdzie straż gminna, ze sie tym nie zajmie!?
Temida17:00, 10 czerwca 2019
Bezwzględne więzienie!!! Niech się ten zaścianek nauczy wreszcie szacunku do zwierząt!
Zwierzęta są lepsze od ludzi16:54, 10 czerwca 2019
W odniesieniu do takiej patologii nie działają na mnie #stopnienawiści i #stopprzemocy. Gdybym napisał, co myślę o tym zwyrodnialcu bez uczuć wyższych, moderator na pewno by tego nie opublikował.
naklejka16:54, 10 czerwca 2019
Pierwsza sprawa to sprawca powinien zostać surowo ukarany.

Druga sprawa - gdyby pies był na smyczy jak nakazują przepisy, które nie są egzekwowane przez Policję to by tragedii nie było. Pies byłby wtedy odpowiednio pilnowany przez właściciela.

Trzecia sprawa - ciekawe czy ta sytuacja spowoduje surowe traktowanie takich zwyrodnialców, a do tego właścicieli psów, którzy zapomnieli co to smycz i kaganiec jak i sprzątanie po psie.
?16:45, 10 czerwca 2019
jbg.. mówisz? Ty to może ja cię wrzucę i utopię - tylko napisz w oświadczeniu żeby jak dostanę więcej niż 3lata to mam być uwolniony bo ty się zgodziłeś a ja poddałem cię eutanazji ok?
ten16:42, 10 czerwca 2019
Bracia nasi mniejsi to także zwierzęta...każdy kto krzywdzi zwierze, zapomina podać miskę żarcia czy wody, powoduje bol i cierpienie zwierzęcia, nie zasługuje na miano człowieka i kiedyś będzie cierpiał jak jego spragniony wody pies przy budzie
marylka16:34, 10 czerwca 2019
@ergosum, coś ci sie pomyliło. To twoje miejsce jest na fotelu. U dobrego psychiatry.
Do @ergosum16:28, 10 czerwca 2019
Gdybyś umiejętnie milczał, wydałbyś się mądrzejszym, a tak widać, ze jesteś tylko (ergo sum)... bezmyślny... Twój nick to traf w dziesiątkę, g***
Do ergosum16:09, 10 czerwca 2019
Twój pseudonim jak rozumiem to fragment Cogito ergo sum, czyli myślę więc jestem. W mojej ocenie jesteś myślącym "inaczej" i nie mam słów by opisać ten bezdennnie hmmm. niemądry wniosek. Rozumiem, że jak miałbyś psa trzymałbyś go na łańcuchu, przy budzie obitej bkachą, na upale bez wody, bo tam jest miejsce psa?! Szkoda gadać.. Wolę psy niż takich myślących..
janusz16:01, 10 czerwca 2019
Do ergosum. Najgorszym zwierzęciem są ludzie i ty zapewne do nich się zaliczasz!!!!!!Sam się przywiąż do łańcucha albo bądź pasterskim psem!!!!!!.
pies z kanapy15:40, 10 czerwca 2019
ergosum jak to wszystko to znikaj bo takich komentarzy tu nie trzeba
Witaj15:08, 10 czerwca 2019
ergosum leki ci się skończyły, czy co?
:(15:00, 10 czerwca 2019
do ergosum...jesteś żałosny i to nie wiesz jak bardzo:((((
wojtek14:56, 10 czerwca 2019
Do ergosum: Ta mądrość przychodzi człowiekowi dopiero z wiekiem: Nie każdy pies - psem. Nie każdy człowiek - człowiekiem. - Jan Sztautynger
RiddickSPQR14:55, 10 czerwca 2019
Do @Ergosum
Chlopie... Pijany typ rzuca na oczach 10 latka psa do rzeki, a Ty karzesz sie zastanowic nad "naszym postepowaniem" ? A co z Twoim ? A co z jego postepowaniem ? W ogole pomyslales co piszesz ? Tym bardziej ze zrobil to przy dziecku. Dobrze ze nie trafil wtedy na mnie nad Dunajcem, bo bym mu pokazal co to znaczy "kregoslup moralny"
Wmp14:48, 10 czerwca 2019
Do ergosum!!! Czasami lepiej posadzić psa w fotelu jak człowieka. Zapamiętaj!!!! Jestem podejrzliwy wobec ludzi, którzy nie lubią psów. Ale ufam psu, który nie lubi jakiegoś człowieka.
Do ERGOSUM14:41, 10 czerwca 2019
To w związku z tym trzeba go utopić? Jesteś walnięty, brak słów!
do ergosum14:32, 10 czerwca 2019
Chcesz powiedzieć że pijaczyna postąpił słusznie? Skoro tak ,to gdzie według ciebie jest miejsce kogoś o takim stopniu nasilenia znieczulicy jak u ciebie. Cierpienie zwierząt jest ci obojętne i uważasz się z tego powodu za lepszego człowieka? Kolego. To tobie się coś pomyliło. Porozmawiaj z lekarzem zanim nie jest za późno i człowiek nie pomylił ci się z psem. Kto cię wychował?
Skała14:18, 10 czerwca 2019
do @ ergosum
jesteś *** po prostu. Tyle w temacie. A sprawca zamordowania psa powinien dostać pokazowy wyrok + grzywna na stowarzyszenie chroniące zwierzęta.
AzorZKanapy13:58, 10 czerwca 2019
ergosum, co tam słychać w XIX wieku? Wyobraź sobie, że niektórzy mają w sobie tyle empatii, że są zarówno dobrzy dla ludzi jak i zwierząt... Raczej dziwne jest, gdy to nie idzie w parze i ktoś, kto jest szczerze dobry dla ludzi dla zwierząt dobrym nie jest.
Ba, można popatrzeć nawet odwrotnie! Psa zawsze chętnie przywitam na kanapie w moim domu. Niektórych ludzi - jak tego *** z artykułu - nie wpuściłbym na podwórko.
doG13:52, 10 czerwca 2019
Może właściciele "swoich czworonogów" nauczą się że psy mają być na smyczy, nieważne czy biegają pod blokiem czy nad Dunajcem.
Pies ani żadne inne zwierze nie jest i nigdy nie będzie ważniejsze od ludzkiego życia, pomimo oburzenia Pani Kingi z artykułu. Inna sprawa że człowiek musi szanować życie np. psa.
Marek z Nowego Targu13:41, 10 czerwca 2019
Do "ergosum" jesteś wyzutym z jakichkolwiek uczuć , każdy ma prawo żyć i mieć pieska, a ty popierasz takie takie zachowanie, czyli jesteś takim samym bestią i pewno tak traktujesz zwierzęta. Wstyd, że tacy jak "ergosum" chodzą po ziemi. Zastanów się czy ty zasługujesz na miano człowieka. Tego zwyrodnialca i pijaka należy przykładnie ukarać i niech posiedzi że 3 lata za bestialskie znęcanie się nad biednym pieskiem jeszcze na oczach dzieci.
Moje zdanie13:38, 10 czerwca 2019
Ergosum
Po pierwsze mieszkanie i kanapa jest moja więc ja decyduję kto lub co będzie na niej. Po drugie pies spacerował, że swoją właścicielką i nikt nie miał prawa robić mu krzywdy. Ja uważam, że miejsce maneli nie jest w mieszkaniu w bloku, bo wyrządzają więcej szkód niż zwierzęta.
avivat13:36, 10 czerwca 2019
~do ergosum
Sum znaczy jestem. Ty nie do końca jak widać jesteś człowiekiem. Musisz skorzystać koniecznie z opieki odpowiedniego specjalisty. Dziwię się reakcji właścicielki. Gdyby to na mnie i mojego psa padło...byłby problem. Liczę na wyrok bezwzględnego pozbawienia wolności! Dla przykładu dla takich jak ergosum!
jbg13:21, 10 czerwca 2019
W tych czasach piesek ma większe prawa od człowieka.
ja13:07, 10 czerwca 2019
oby dostał 3 lata bezwzględnego więzienia .
ergosum13:04, 10 czerwca 2019
Dla wszystkich którym pies myli się z człowiekiem: Zastanówcie się nad swoim postępowaniem, czy jesteście tak dobrotliwi dla ludzi czy dla zwierząt na pokaz ? Miejsce psa jest na podwórku ew do zadań pasterskich a nie na kanapie/fotelu w bloku
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas