Policja wyjaśnia, czy w kościele doszło do wykroczenia - podhale24.pl
Niedziela, 22 grudnia
Imieniny: Honoraty, Zenona, Franciszki
Szczawnica
Clouds
-0°
Wiatr: 8.964 km/h Wilgotność: 89 %
Clouds
-0°
Wiatr: 8.784 km/h Wilgotność: 98 %
Clouds
-1°
Wiatr: 6.624 km/h Wilgotność: 84 %
Clouds
-0°
Wiatr: 8.064 km/h Wilgotność: 79 %
Clouds
-3°
Wiatr: 11.016 km/h Wilgotność: 82 %
Clouds
-3°
Wiatr: 11.988 km/h Wilgotność: 93 %
Jakość powietrza
82 %
Nowy Targ
140 %
Zakopane
12 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 41 | 82 %
Zakopane
Umiarkowana
PM 10: 70 | 140 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
01.06.2020, 14:58 | czytano: 17490

Policja wyjaśnia, czy w kościele doszło do wykroczenia

NOWY TARG. Nie obowiązują już tak restrykcyjne ograniczenia, co do liczby osób mogących uczestniczyć w obrzędach religijnych. Ale policja prowadzi "czynności wyjaśniające w sprawie o wykroczenie". Chodzi o zgłoszenie sprzed półtora miesiąca, iż w kościele pw. Św. Jana Pawła II we mszy św. uczestniczyło zdecydowanie zbyt wielu wiernych.

zdj. Podhale24
zdj. Podhale24
Podobna sytuacja miała miejsce w Niedzielę Palmową w kościele w Sromowcach Wyżnych. Tam zgłoszenie, iż w kościele przebywało ok. 60 osób zamiast dopuszczalnych 5 - zakończyło się pouczeniem ze strony policji oraz mandatem wystawionym przez Sanepid w wysokości 10 tys zł.

O przypadku dotyczącym kościoła w Nowym Targu również zostały powiadomione obie służby. Istnienie zgłoszenia popartego zdjęciami potwierdza Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nowym Targu Jolanta Bakalarz i dodaje, że "sprawa jest w trakcie wyjaśniania, a Sanepid czeka na ustalenia policyjne".

Rzecznik Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu przyznaje, że "prowadzone są czynności wyjaśniające w sprawie o wykroczenie". - Nie zostały one jeszcze zakończone - wyjaśnia informacji asp. Dorota Garbacz.

Sanepid za niestosowanie się do zakazów lub ograniczeń może nałożyć karę pieniężną do 30 tys. złotych.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
@alik06:27, 4 czerwca 2020
Co Ty brałeś człowieku ?!
:)
0
alik21:35, 3 czerwca 2020
I przysłowie " mądry polak po szkodzie" sprawdza się . Polaczek mądrzejszy od Stolicy Apostolskiej i obowiązującego prawa dot. maseczek popartych doświadczeniami.
0
DO "Wierzący i praktykujący"14:17, 3 czerwca 2020
PROSZĘ ZGŁĘBIĆ SWOJA MAŁĄ, WRĘCZ ZNIKOMĄ WIEDZĘ :)
Nie zamierzam się wdawać z kimś, kto nie ma pojęcia o czym piszę ;)

KOŚCIÓŁ JEST PODZIELONY !!!!!
A Ty masz włączyć myślenie a nie telewizor :)

Komunia na rękę to "PROFANACJA CIAŁA CHRYSTUSA"
0
Wierzący i praktykujący12:53, 3 czerwca 2020
Do "Wierzący i praktykujący"
Co do mojej "płytkości chrześcijańskiej" oraz "profanacji ciała chrystusa" to chcę tylko zaznaczyć że dla nas chrześcian, członków KK, przewodnikami w wierze są biskupi, Episkopat, Prymas no i oczywiście Ojciec Święty, i to oni wyznaczją zasady prawa kościelnego. Skoro z ust moich przewodników duchowych słyszę że zalecają przyjmowanie komunii na rękę, to pszepraszam ale dla mnie ważny jest ich głos a nie twoja opinia czy to jest profanacja. Zresztą z ramienia Episkopatu były udostępniane w telewizji filmiki instruktarzowe jak w ten sposób należy przyjmować komunię świetą. Jeżeli się z tym nie zgadzasz to raczej z Tobą jest coś nie tak? Więc co do głupich wpisów i wprowadzania ludzi w błąd to zauważam to z Twojej strony. Ja w swoim wpisie nie zawarłem niczego czego by nie głosili w tym czasie hierarchowie kościoła w Polsce, to Ty nie zgadzasz się i nie przyjmujesz do siebie ich wskazówek.
Co do "płytkości chrześcijańskiej" to gratuluję "głębokości" tym wszystkim którzy popierają i sami tak robią, że ludze uczestnicząc w mszy, jednocześnie grzeszą, bo takim jest narażanie zdrowia innych. Nie potrafię zrozumieć jakim problemem jest założenie maseczki. Dodatkowo słyszę w kościele w ogłoszeniach na koniec mszy jak księża przypominają o obowiązku noszenia maseczki w kościele ale Wy wszyscy "głęboko wierzący" wiecie swoje, i macie to wszystko w nosie. Jak takie postepowanie ma być przykładem "głębokości chrześcijanskiej" to przyznaję się do "płytkości chrześcijańsiej"
Jak chcesz pouczać innych to podaj jakieś argumenty a nie tylko atakuj i obrzucaj hasłami o "płytkości chrześcijańskiej" itp. W moim wcześniejszym wpisie nie ma ani jednego stwierdzenia które byłoby niezgodne z tym co w tych czasach zalecali i zalecają nam hierarchowie KK w Polsce, co większość z nas mogła niejednokrotnie usłyszeć w ich licznych komunikatach. Co więcej Ja w przeciwienstwie do Ciebie nikogo nie obrażam. Tak jak wspomniałem jeżeli nie przyjmujesz tego co głoszą nam nasi biskupi i masz swoje interpretacje to może czas pomyśleć o założeniu jakiegoś swojego kościoła?? Przecież według Ciebie, nasi biskupi namawiają nas do "profanacji ciała chrystusa" i nie mają żadnej wiedzy.
0
na12:35, 3 czerwca 2020
Do, Do: weź poczytaj o historii kościoła, Ty profanacjo, to będziesz wiedział/a jak przyjmowało się komunię. Kiedyś mszę odprawiano tylko po łacinie, to tym tokiem myślenia, mszę w języku polskim również profanujemy i to Ci nie przeszkadza.
0
P.S.11:28, 3 czerwca 2020
Posłuszeństwo jest pochodną zaufania i nie powinno z automatu wyłączać zdroworozsądkowego myślenia. Samodzielnie myślący dość szybko połapali się w tym, że nie taki diabeł straszny jak go malują, choć to pewnie ten ostatni tak namieszał. Decydentom trudno jest się wycofywać z nieprzemyślanych decyzji, robią to powoli i niestety nie z każdej. A życie toczy się dalej, niekoniecznie wg ustalonego przez strategów światowej sceny scenariusza. Wierzysz w Boga, kochasz Go, ufasz Mu, to czego się boisz... Odwagi!
0
na10:59, 3 czerwca 2020
Co do przyjmowania komunii na rękę: w historii kościoła był to zwyczaj powszechnie stosowany co najmniej do X wieku, o czy wspomina św. Cyryl.
0
DO "Wierzący i praktykujący"09:15, 3 czerwca 2020
Jesteś słabo wierzący i słabo stąpający po ziemi.
Tak naprawdę "objawiłeś" w swoim komentarzu swoja "PŁYTKOŚĆ CHRZEŚCIJAŃSKĄ".
Zasięgnij wpierw wiedzy a potem się wypowiadaj. OK ?!

Komunia na rękę to "PROFANACJA CIAŁA CHRYSTUSA"
Zapamiętaj to raz na zawsze!
Swoimi głupimi wpisami wprowadzasz ludzi w błąd, za co odpowiesz w przyszłości przed Bogiem!
0
parafianka07:21, 3 czerwca 2020
Wierzący i praktykujący masz rację w 100%-tach gdyby wszyscy tak myśleli i postępowali nie byłoby problemu.
0
Wierzący i praktykujący23:45, 2 czerwca 2020
Do Jestem, Dziewczynka z parasolem i kilku im podobnym
O czym wy ludzie piszecie. Ksiądz proboszcz jak większość z nas jest członkiem Kościoła Katolickiego. Tak jak w większości organizacji tak również w KK jest określona hierarchia zwierzchnictwa. Nasz metropolita, Prymas Polski, Episkopat apelują cały czas o przestrzeganie zasad jakie nakłada na nas rząd w czasie pandemii - nas wszystkich oprócz praw boskich obowiązują też prawa "ziemskie" - a ksiądz proboszcz i nie tyczy się to tylko księdza Karlaka, ma to w nosie, bo on wie lepiej. Każdy ksiądz powinien bezwzględnie podporządkowywać się poleceniom swojego biskupa, a nie wspomnę już o Episkopacie i Prymasie. Ludzie jaki to przykład dla parafian. Żeby nie było że popieram donosicielstwo, ale takim postępowaniem dajecie pożywkę wszystkim tym, którzy są wrogo nastawieni do kościoła i tylko czekają żeby nam wszystkim "dowalić". Pomyślcie jaka była by "jazda" we wszystkich mediach, gdyby się okazało że po takiej mszy został ktoś zarażony.
Drugą kwestią jest nie przestrzeganie zasad przez "wiernych". Noszenie maseczek, zachowanie dystansu, ograniczenia w liczebności zgromadzeń - to wszystko ma na celu chronienie innych od nas samych. Nikt nie jest pewien czy nie jest nosicielem tego wirusa a nie ma żadnych objawów. Nie szanowanie czyjegoś zdrowia czy życia jest grzechem. Więc zdajcie sobie sprawę z tego, Wy wszyscy, którzy licznie zabieracie tu głos, i popieracie łamanie tych wszystkich zaleceń, że uczestniczycie w Świętej Eucharystii a jednocześnie grzeszycie.
Co do komunii "na rękę", to nie wiem skąd takie oburzenie. Jest to praktyka w Kościele Katolickim już dawno dozwolona i w wielu krajach stosowana. Dodatkowo w tych czasach zarówno Prymas jak i Episkopat zachęcali do takiej właśnie formy udzielania sakramentu komunii.
Co do stwierdzenia Dziewczynki z parasolem że potrzeba nam ludzi prawdziwie wierzących, odważnych i mających zdrowy rozsądek, potrzeba nam samodzielnie myślących autorytetów, to pragnę zauważyć , działanie proboszcza oraz "wiernych" wbrew woli i zaleceniom bezpośrednich przełożonych, nie jest żadną odwagą a zwykłym nieposłuszeństwem. W pewnych sprawach w KK nie ma miejsca na jak to nazywasz "samodzielne myślenie", ksiądz proboszcz ma bezwzględnie podporządkować się zaleceniom swojego biskupa, a nie pokazywać że on wie lepiej.
0
Dziewczynka z parasolem21:18, 2 czerwca 2020
W pewnej świątyni modlono się o deszcz z powodu suszy. Tylko jedna mała dziewczynka przyszła z parasolem. Na pytanie po co jej parasol, skoro swieci słońce odparła, że nie chce zmoknąć w drodze powrotnej do domu.
Kto z Państwa komentujących, noszących maseczki, nazywających duchownego per pan i wreszcie, kto z uczestniczących w nieobowiązkowym nabożeństwie w kościele fotografujących tam cokolwiek ma taką wiarę jak ta mała dziewczynka. Tylko ten ma moralne prawo do publicznej oceny i osądzania postawy człowieka służącego drugiemu człowiekowi w tak dziwnych czasach. Dzięki odwadze wielu chrześcijan, patriotów, w tym osób duchownych istniejemy jako naród. Potrzeba nam ludzi prawdziwie wierzących, odważnych i mających zdrowy rozsądek, potrzeba nam samodzielnie myślących autorytetów. Dziękujmy Panu Bogu za to, że jeszcze są wśród nas tacy ludzie.
0
parafianka21:10, 2 czerwca 2020
do ciekawy Jesteś nie reformowalny dlatego rozmowa z Tobą nie ma sensu,Tak naprawdę nie kumasz o co chodzi,przemyśl swoje uwagi,przestań patrzeć tylko na czubek swojego nosa.Pa
0
@stach20:22, 2 czerwca 2020
Mam wielką prośbę do Ciebie

STACHU - WYŁĄCZ TELEWIZOR I WŁĄCZ MÓZG
MOŻE ZAJMIJ SIĘ PRZESTRZEGANIEM PRAWA WŚRÓD POLITYKÓW
Bo to właśnie jest grupa, która ustanawia prawo. ale sama go nie przestrzega.
Zacznij od naczelnika PIS i po kolei - OK?!
0
ol17:13, 2 czerwca 2020
Kodziarze nowotarscy działają,niewielu ich jest ale są sprawni.
0
ciekawy16:51, 2 czerwca 2020
do : parafianki

Bóg jest wszędzie - nie tylko w kościele - idź nad Dunajec, w ciszy, w spokoju, samotnie - bez obawy, że ktoś Cię zarazi - kontempluj, pomódl się Bóg Cię też wysłucha a nie narzucaj innym, swojej nie popartej niczym - woli, bo to jest zamordyzm
0
szuser16:43, 2 czerwca 2020
Do jestem.. "Ludzie prawdziwej wiary choćby i po wężach stapali nic im nie będzie.. chyba że ich jakiś jadowity ugryzie to wtedy trzeba dzwonić po karetkę .........
0
JESTEM14:55, 2 czerwca 2020
komunia na rękę?....................."Czy jednak Syn Człowieczy znajdzie wiarę na ziemi, gdy przyjdzie?" czy Wy ludzie (zwracam się do wierzących) wierzycie jaką świętością jest Eucharystia? wierzycie w to co się dzieje podczas przeistoczenia? g*** wierzycie...w nic nie wierzycie. Wsiebie wierzycie i w pieniądz, we własne zdrowie i wygodę. To sam Bóg, który cierpiał, cierpiał tak bardzo....przed tą świetością powinniśmy paść na twarz a nie dotykac go rękami bo kogoś czymś zarazi. Boże co sie z Wami dzieje ????????????? Ludzie prawdziwej wiary choćby i po wężach stapali nic im nie będzie...Koniec już bliski.
0
JESTEM14:45, 2 czerwca 2020
Ksiedza Karlaka możla lubić lub nie ale pamiętajcie wy wszyscy. którzy podnosicie rękę na Kosciół, że ta ręką wkrótce uschnie. Każdy ksiądz i ten z dobry, i ten zły, ten którego lubimy lub ten, którego omijamy szerokim łukiem, czy nam sie to podoba czy nie to namiestnik Jezusa na ziemi.
0
szuser14:22, 2 czerwca 2020
Zgodnie z apokalipsą 1/3 Nowego Targu musi wymrzeć i już.
0
stach14:02, 2 czerwca 2020
Od 31 maja maseczki obowiązkowo w Kościołach, min 2 metrowy dystans, zgromadzenia w tym o charakterze religijnym do 150 osób. Pytanie, który proboszcz tego przestrzega??? Nawet Danuta Holecka, reprezentująca naszą kochaną telewizję publiczną w ostatnim programie TV ( 01.06.2020 ) godz. 22.20 zauważyła, że coś tu jest nie tak, Wiec proszę już zostawić proboszcza Karlaka w spokoju.
0
Jacek12:37, 2 czerwca 2020
Księdzu Mieczysławowi na Spiszu zasądzono od razu grzywnę a z Panem Karlakiem się cackacie i utrzymujecie wszystko w tajemnicy. /.../
0
hahahahaha12:31, 2 czerwca 2020
Muppet Show hahahahahahaha
0
cwani są równiejsi12:04, 2 czerwca 2020
CZy ktoś da wreszcie rady Karlakowi? Czy to jest niezniszczalny i niezatapialny gość? A wszyscy podobno są w Polsce równi wobec prawa .Tylko nie ten ...
0
parafianki11:15, 2 czerwca 2020
Do @parafianka Inaczej byś gadał gdybyś się zaraził wirusem przychodzę do Kościoła żeby się pomodlić w bezpiecznym miejscu a ty też mógłbyś zadbać o swoje zdrowie i założyć maskę bo myślę że o nie nie dbasz Jak jesteś chrześcijaninem to zadbaj też o zdrowie innych wiernych.
0
fan politycznej propagandy10:58, 2 czerwca 2020
moi drodzy, bardziej bym się bał medialnej propagandy nie jakiegoś śmiesznego psycho wirusa, do którego są potrzebni znani ludzie żeby go uwierzytelnić.

Gdybyście nie mieli w domach telewizorów i radia, nawet byście nie wiedzieli że coś takiego istnieje.

Pandemia strachu z aferami rządowymi w tle.
0
@parafianka10:46, 2 czerwca 2020
Zalecenia mają to do siebię że można je stosować lub nie
A ty jeśli przychodzisz do koscioła liczyć wiernych bez masek to lepiej zostań w domu
0
obiektywny09:24, 2 czerwca 2020
Do J23
Ale nie jestem sowieckim judaszem i nie przyjmuję inicjałów judasza :-)
0
Obserwator07:24, 2 czerwca 2020
Nic mu nie zrobią bo policja się boi.Najwyżej dadzą pouczenie i po sprawie.
0
parafianka06:57, 2 czerwca 2020
W Kościele Sw Jadwigi Królowej 34 osób bez maseczek a proboszcz ma to gdzieś,pytam gdzie jest sanepid dowalić karę to może zmieni swoje podejście i wywali nie przestrzegających zaleceń
0
Parafianka z NSPJ chodząca do JPII22:35, 1 czerwca 2020
Do gość :
Mogę i na Jasną Górę jechać. Nie ma rejonizacji haha
0
e22:32, 1 czerwca 2020
do Rudej.
Proszę nie siać zamętu. Kiedy był pogrzeb byłego Burmistrza w kościele NSPJ mogło uczestniczyć 140 osób a nie 5. W kościele była rodzina i zaproszeni goście, pozostali stali na zewnątrz.
0
f22:27, 1 czerwca 2020
sowa - nie ty będziesz zmieniał proboszcza, więc sobie daruj takie głupawe teksty.
0
zenek22:27, 1 czerwca 2020
Donosicielstwo się szerzy !!!!
Karać to powinno się DONOSICIELI !!!
Jak się boisz zarazić to siedź w domu i NIE WYCHODŹ w ogóle !!!
Wtedy się nie zarazisz.
Jak masz donosić na ludzi, którzy przyszli pomodlić się w kościele, to nie chodź do kościoła!!!!
0
Swój chłop22:14, 1 czerwca 2020
Akurat księdza proboszcza do tegorocznych świąt zbytnio nie lubiłem ale stałem się jego wielkim fanem! Kuria i część biskupów już pokazała po której jest stronie. Komunia św. na rękę? Jeśli zobaczę to w mojej parafii bd chodził gdzie indziej, są jeszcze prawdziwi kapłani. A wirus? Gdzie te przepełnione oddziały w szpitalach ? Gdzie ci chorzy? znacie osobiście choć 1 zarażoną osobę? wyłącz tv i włącz myślenie tylko samodzielne. Rząd już wie , że został oszukany w tej sprawie tylko jak teraz się wykręcić z tej głupoty!
0
Sowa22:09, 1 czerwca 2020
Pora zmienić proboszcza w tym Kościele
0
Optymista22:05, 1 czerwca 2020
Jeżeli idziesz do kościoła to się módl a nie licz ilu wlazło wiernych i kto jest w masce a kto bez. Dmuchaj na zimne, Ale nie szukaj zagrożenia tam gdzie go nie ma. Bądź wierzącym skoro chodzisz do kościoła a nie donosicielem. Chyba że pracujesz w UB
Jeżeli wyczuwasz zagrożenie to go unikasz. Więc siedź w domu z maską i oglądaj mszę w tv a nie kabluj Judaszu
0
jaś21:42, 1 czerwca 2020
Tak samo jest w Krościenku.puste opakowanie po środku dezynfekującym stoi na stole przed wejściem do kościoła. Rozwieszone koło drzwi kartki informujące, że obowiązują maseczki a w kościele może 10-12% procent wiernych co ma maseczki!!!!!!
0
ciekawy21:35, 1 czerwca 2020
Było za dużo ludzi. Proboszcz jak zobaczył że policja się kręci za drzwiami to kazał ludziom na chór uciekać. A po mszy przejściem na plebanię i po parę osob wypuszczał. A wydawało się że sprawa ucichnie.
0
J2321:34, 1 czerwca 2020
do obiektywny.
Jesteś chory i korona ci się udzieliła.
0
Siedzący w domu21:23, 1 czerwca 2020
Bo ich wiara jest lepsza niż moja
0
Ra21:21, 1 czerwca 2020
Ludzie pchają się do kaściołów gdzie przywódcy zamieszanie są w pedofilię i różne przekrętyfinansowe
Od wieków nic się nie zmieniło
0
anty peowiec20:44, 1 czerwca 2020
Taka góralska natura-jak by kogoś nie sprzedał,to by był chory.
0
Diabeł20:38, 1 czerwca 2020
Człowiek człowiekowi Judaszem
0
Pinio20:18, 1 czerwca 2020
do Miki: Zreformuj najpierw siebie,sam nie "przeszczegasz" zasad (ortografii).
0
Praktykująca20:10, 1 czerwca 2020
do Wierny:
Ukarać ...fajnie ...tylko w jaki sposób? Finansowy ??? To przecież parafianie będą musieli pokryć..więc dla kogo ta kara będzie?
Do Rudej : jeśli chodzi o pogrzeb byłego burmistrza...to masz rację
0
limba19:59, 1 czerwca 2020
Kochani wierzący i niewierzący mielecie językami. Pamiętajmy,że będziemy rozliczani przez Stwórcę z miłości.Będą rozliczane nasze myśli,słowa i uczynki.Przynajmniej wierzący powinni to wiedzieć,a niewierzący dowiedzą się w swoim czasie.
0
Twardy jak skala19:18, 1 czerwca 2020
Ale zescie wszyscy dziwni jak by sie zarazil przezyc dotyk czy mrugniecie oka juz wszyscy by my kwiotki woniali abo kichali i umierali w sklepie ekspedientka ma jedne rekawicki I oblsuguje np.100 klientow tymi samymi i jaki moral mamy z tego gowno prowda ze przezyc dotyk sie mozna zarazic chodze dzien w dzien do jednego z sklepow bez rekawic maski I zyje nie mam swiruska oby tak dalej maseczki *** daja I rekawicki
0
gość18:44, 1 czerwca 2020
Parafianie z Podhalańskiej gdzie Wasza Parafia myślę że u NSPJ a Wy chodzicie do Parafii JP
0
wierny18:24, 1 czerwca 2020
Ukarać pana karlaka niech liczy się z ludzmi
0
Ruda18:22, 1 czerwca 2020
Do praktykująca:
Do końca bym się z Tobą nie zgodziła odnośnie przestrzegania przepisów i dbania o bezpieczeństwo...a co było na mszy pogrzebowej byłego burmistrza?ani 2 m odległości,a w kościele to na pewno nie było 5 osób, a nawet nie najbliższa rodzina,co więcej nie wszyscy mieli maski, a całość transmitowana w internatach.Ja rozumiem,że wola rodziny pochować z honorami,ale sytuacja jest jaka jest i każdy powinien się dostosować.
0
takitam.18:06, 1 czerwca 2020
duzo barankow na mszy, duzo kasy na tacy... i wszystko cacy!
0
Fbb117:50, 1 czerwca 2020
Policjanci umieliscie walczyć o podwyżki z rządem Jedynie Słusznej Partii. Umiejcie też powiedzieć STOP jeśli jesteście używani do gnębienia ludzi.
Pamiętajcie jesteście na garnuszku naszym, a nie rządowym.
Władza się zmieni, a plamy na honorze zostaną.
To nie tylko tyczy się kościołów, tyczy się to także wypisywaniem głupich mandatów , czy to na ulicy czy pod sklepem, czy w parku.
Ważniejsza jest premia, kariera ?
0
Miki17:43, 1 czerwca 2020
Brawo ponoc ludzie gadaja ze w wielki piatek i sobote bylo ponad 100 ludzi na kosciele, chorze i w kaplicy dla dzieci , jestem za ukaraniem ksiedza niech przeszczega zasad a nie tylko poucza
0
parafianin17:28, 1 czerwca 2020
Tak właśnie nasz proboszcz przestrzega prawa , jak dziecko do bierzmowania , to nie można w innej parafii , zgody nie wyda bo prawo nie pozwala . Ale jak obowiązkowy limit osób w kościele to już nie przestrzega prawa , czy to nie hipokryzja Jasiu . Wygląda na to że prawo prawem ale sprawiedliwość po Jaśkowej stronie musi być . Podobnie z wydaniem zaświadczenia , zawsze problem " pan to chyba nie wierzący , bo pana w kościele nie widzę " a Jasiu to chyba jasnowidz i dane ze wszystkich parafii nowotarskich posiada i wie czy chodzę czy nie . Oj Jasieńku pasuje się troszkę zmienić .
0
antyświatło17:21, 1 czerwca 2020
Do MNich
Co do Castoramy to chyba jedyny sklep który przestrzega przepisów. Cały czas stoi ochroniarz i nakazuje dezynfekować ręce i wpuszcza tylko w maseczce. Tak więc z całym szacunkiem lepiej sprawdzić inne sklepy choćby *** gdzie podobno do spryskiwacza wodę leją bo nie ma żadnego zapachu alkoholu i każą tym ręce dezynfekować.
0
Praktykująca17:11, 1 czerwca 2020
Niestety ks. Proboszcz nie dba o bezpieczeństwo parafian...żadnych środków dezynfekujących..Widząc , ze ludzie są bez masek , powinien zwrócić uwagę. w kościele NSPJ ksiądz przypomiał o obowiązku noszenia maseczek, o zasadach bezpieczeństwa podczas spowiedzi, jest płyn dezynfekujący... Powinny być utworzone 2 kolejki do przyjmowania komunii św- dla tych , ktorzy chcą na ręke i dla pozostałych ...Mimo , że ,,przynależę" do parafii JP II ze wzgledu na bezpieczeństwo chodzę do NSPJ.
0
spod giewontu17:05, 1 czerwca 2020
Robienie z igły wideł. Co się stało? Zachorował ktoś? W sklepie ciężko się wyminąć nie ocierając się o siebie i nikt paniki nie robi. Czysta złośliwość i donosicielstwo, gorzej jak za komuny. Temu co zdjęcia zrobił należy się mandat, bo widząc, że jest więcej niż 5 osób wszedł do kościoła mimo informacji, że może znajdować się tylko 5 osób. Ci donosiciele to widzą źdźbło w oku swego brata, a belki w swoim nie widzą.
0
helen16:57, 1 czerwca 2020
do ja niezycz nikomu co tobie niemilo szybciej ty znikniesz niz kosciol
0
Jaaa16:56, 1 czerwca 2020
Mnich, no proszę "porządnej parafii"? To chyba nie miałeś doczynienia bezpośrednio z proboszczem, który jest bardzo nieuprzejmy :-(
0
gorol16:46, 1 czerwca 2020
@obiektywny
Widać lubisz być na smyczy, bo tylko po to są te maseczki.

WYŁĄCZ I WYRZUĆ TELEWIZOR I WŁĄCZ MÓZG !!!
0
Mnich16:31, 1 czerwca 2020
Dajcie już spokój Jaśkowi. I co się stało nawet jak było 5 osób więcej? Po lidlach castoramach robcie fory A nie porządnej parafi
0
tak powinno być napisane16:23, 1 czerwca 2020
"Podobna sytuacja miała miejsce w Niedzielę Palmową w kościele w Sromowcach Wyżnych" oraz w Rabce Zdr., gdzie proboszczowie zostali ukarani grzywną, a zapłacili za to i tak wierni...
0
wystraszona16:05, 1 czerwca 2020
w sklepach dzisiaj czy w sobotę bardzo duzo ludzi jest bez masek i nikt nie ma nad tym kontroli tutaj sanepid czy policja nikogo nie upomina ani nie karze
0
ja15:59, 1 czerwca 2020
I bardzo dobrze, kościół powinien z życia publicznego całkowicie zniknąć.
0
obiektywny15:58, 1 czerwca 2020
Ksiądz widząc że wierni popełniają wykroczenie(nie mają ubranych) maseczek powinien zareagować. Jest popełniony grzech a nikt na to nie reaguje. Jest to pokłosie ostatniej niedziele gdzie ludzie byli w kościele bez maseczek. Smuci mnie, że ktoś idzie do kościoła modlić się a ma gdzieś inną osobę i naraża jej zdrowie a nawet życie
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
27
12.2024
Nie przegap!
22
12.2024
Nie przegap!
31
12.2024
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas