Szokujące sceny w Sromowcach Wyżnych. Psy rozszarpują małego pieska (video) - podhale24.pl
Piątek, 29 marca
Imieniny: Wiktoryna, Helmuta, Ostapa
Szczawnica
Clouds
11°
Wiatr: 15.12 km/h Wilgotność: 64 %
Clouds
12°
Wiatr: 16.272 km/h Wilgotność: 63 %
Clouds
14°
Wiatr: 12.42 km/h Wilgotność: 58 %
Clouds
13°
Wiatr: 12.996 km/h Wilgotność: 56 %
Clouds
15°
Wiatr: 17.712 km/h Wilgotność: 59 %
Clouds
12°
Wiatr: 16.632 km/h Wilgotność: 73 %
Jakość powietrza
10 %
Nowy Targ
16 %
Zakopane
24 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 12 | 24 %
18.12.2021, 19:30 | czytano: 30391

Szokujące sceny w Sromowcach Wyżnych. Psy rozszarpują małego pieska (video)

Mieszkańcy tej miejscowości skarżą się na biegające wolno, agresywne psy. Jeden z naszych czytelników udostępnił nam nagranie z monitoringu, na którym widać, jak psy rozszarpują małego pieska. Uwaga - drastyczne sceny.

Kadr z nagrania
Kadr z nagrania
- W Sromowcach Wyżnych trzy psy grasują i atakują ludzi i zagryzają mniejsze psy. Właściciel nic sobie nie robi z tego i dalej je wypuszcza same. Może by Państwo mogli to troszkę nagłośnić u siebie? Może to coś da, bo właściciel tych psów nic sobie nie robi z tego, że sprawa jest zgłaszana na policję. A może w końcu dojść do tragedii - napisał do na czytelnik, od którego otrzymaliśmy nagrania z monitoringu, na których widać jak agresywne psy atakują małego pieska na jego własnym podwórku.



oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Mała17:46, 20 grudnia 2021
Ten kundel skakał do każdego przechodnia czy szedl czy jechal na rowerem osiedle ogrodzene to po co bramka otwarta żeby mógł wychodzic jak taki agresywny. Złe trafił trudno tyłki pies. JESTEM 100% PEWNY że psy pasterskie nie zaatakują człowieka.
Fidel11:13, 20 grudnia 2021
mieszkaniec@
Zapowiedź wizyty w moim domu miałem prawo odebrać jako groźbę. Przyznaję zarazem, że może zbyt żartobliwie do tematu podszedłem. Znam przytoczone przez Ciebie artykuły. Jednak temat psów "przerabiałem " już w mojej miejscowości, gdzie jeden baca notorycznie puszczał swoje owczarki luzem, psy biegały po osiedlu. Przyjechał dzielnicowy, dał mu mandat i był pół roku spokój. Potem wszystko wróciło. Przypomnieć należy opisywaną na tym portalu sprawę z psem Kilerem z Nowego Targu. Przypominam - pies w miejscu publicznym w obecności właściciela zagryzł innego psiaka. Tu też skończyło się tylko na mandacie co też było opisane. Nie wiem jak sprawa wyglądała z wyrównaniem strat. Tu jednak znam przykład mojego dziadka, któremu pies sąsiada zagryzł 3kury. Nie mogli się dogadać i też przyjechała policja. Skończyło się chyba na jakimś upomnieniu, ale sąsiad za kury zapłacił. Gdyby tego nie zrobił to dziadek mógł iść z tym do sądu, a wiadomo jak to wygląda w praktyce i ile się ciągnie. O przypadkach odebrania psa i ich uśpienia znam z TV i działo się to wyłącznie po ataku na człowieka. Stąd podkreślałem że wypowiadam się stricte na temat tego co widzę na nagraniu że Sromowiec. Nie widać na nim czy psy są agresywne wobec ludzi itp. Przyznaje, że z psami jest problem, a ich właściciele często bagatelizują problem twierdząc, że "mój pies" nikomu krzywdy nie zrobi. Problem jest też z bezpańskimi psami, które atakują inwentarz , zwierzynę łowną, a gminy tylko rozkładają ręce, choć to ich obowiązkiem jest schwytanie takich kundli. Wiele z naszych przepisów prawa pozostaje przepisami w teorii. Niestety.
Pozdrawiam.
bleble09:22, 20 grudnia 2021
Wszystko pięknie i ładnie ale kto mieszka na Wygonie, kto przechodził koło placówki ten wie jaki był ten mały, rudy agresywny. Czy szło się piechotą, czy jechało na rowerze, nie mówię już o motocyklu czy samochodzie to zawsze wyskakiwał z zębami. Tak samo plątał się po osiedlu więc jego właściciel także powinien uderzyć się w pierś - tym bardziej, że były zgłoszenia na policji, że jest agresywny. Właściciel to wiedział i nie reagował. Rudy był na tyle cwany, że potrafił sam otwierać furtkę więc także powinien przebywać na łańcuchu lub w kojcu.
Nie bronię tu właściciela tych dużych, są to psy pasterskie, 3/4 roku przebywają na pastwiskach i dla nich każdy inny pies jest potencjalnym zagrożeniem więc powinny być zamknięte i kropka.
Mieszkaniec01:22, 20 grudnia 2021
@Fidel,
Z tym straszeniem to chyba nie do mnie, bo ja nikogo nie straszyłem. I nic mi nie skacze:-). Oczywiście, że nie można karać za czyny niepopełnione. Przyznaję, że w świetle obowiązującego prawa z pozbawieniem wolności przesadziłem, ale ograniczenie wolności i grzywna są jak najbardziej realne (art. 77 Dziennika Ustaw):

§ 1. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1000 złotych albo karze nagany.
§ 2. Kto dopuszcza się czynu określonego w § 1 przy trzymaniu zwierzęcia, które swoim zachowaniem stwarza niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia człowieka, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.

Do zwykłych środków ostrożności należy między innymi "spełnienie warunku panowania nad zwierzęciem w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo publiczne". Czy takie środki ostrożności zostały zachowane? Myślę, że nie, czego dowodem jest udostępnione nagranie. Jeśli okaże się, że psy są agresywne w stosunku do obcych, to wydaje mi się że także uśpienie wchodzi w grę (nie jestem prawnikiem, tutaj powinny zostać włączone odpowiednie instytucje, niech one decydują).

Jestem mieszkańcem, nie wiem czyje to psy, opinię wyraziłem z obawy o bezpieczeństwo swoje i bliskich. Nie rozumiem, dlaczego Cię to bawi? Zachęcam do doczytania o owczarkach podhalańskich (bo to najprawdopodobniej ta rasa), to są potężne psy, nierzadko agresywne w stosunku do obcych, szczególnie jeśli źle wychowane. Dzisiaj trafiło na psa, jutro może trafić na moje dziecko. Ktoś mi zagwarantuje, że tak się nie stanie? Może Ty, skoro Ciebie ta sytuacja bawi?
Swoją drogą, polecam czasami użyć wyobraźni. Prawo się zmienia a obywatele mają wpływ na jego tworzenie. Osobiście uważam, że kary dla właścicieli psów, które dotkliwie pogryzły człowieka lub inne zwierzę powinny być poważniejsze. Każda osoba kupująca pistolet musi znać zasady bezpiecznego obchodzenia się z bronią (+ spełnić wiele innych wymagań). Dlaczego nie wymagać podobnego - umiejętności i wiedzy - od właścicieli psów? Tutaj chodzi o bezpieczeństwo i życie ludzi, także o dobro samych psów.
Billy00:08, 20 grudnia 2021
każdego kundla wolno biegającego do utylizacji, nie potrafisz upilnować to nie powinieneś mieć
HJ22:33, 19 grudnia 2021
W Ludzmierzu po ulicy chodzą wolno dwa pitbulle.
Fidel19:42, 19 grudnia 2021
@mieszkaniec
Klasykiem : nie strasz, nie strasz bo się ze...sz.
Jeżeli wymagasz imienia i nazwiska to przedstaw swoje. Ja nie mam takiej potrzeby ale chętnie się dowiem, komu tak gul skacze od internetów. Bo jedyne po co mógłbyś do mnie przyjść to powiedzieć grzecznie dzień dobry. Ale wracając do meritum i abstrahując, który twój post mnie rozbawił bardziej : pierwszy czy drugi, to za poprawę nastroje w niedzielę odpowiem mniej żartobliwie niż ostatnio. Zatem przyjmij do wiadomości drogi mieszkańcu, że nie można nikogo ukarać za to co stać by się mogło, a się nie stało. Gdyby tak było to pijany kierowca nie byłby skazywany za jazdę po pijaku tylko za zabicie przechodnia w którego teoretycznie mógłby po pijaku wjechać. Nie można ukarać człowieka, który groził pobiciem - za pobicie, tylko można go ukarać za groźby karalne. To samo w tym przypadku. Wobec właścicieli psów można zastosować środki przewidziane prawem. Ty jeżeli jesteś mieszkańcem Sromowiec( a takie można odnieść wrażenie po znajomości tematyki związanej z tymi czworonogami) i wiesz czyje psy tam biegają to powinieneś powiadomić odpowiednie służby, aby te się tym problemem zajęły. Bo ja nie neguje tego, że właścicieli trzeba ukarać, ale to, że kara odebrania zwierząt+więzienia+wysokie grzywny+ uśpienie tych psów nie mają w tym konkretnym przypadku podstaw do ich zastosowania. Chyba, że okoliczności są inne niż niezachowanie ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia takie jak szczucie nim, wywoływanie agresji itp. Ale tego już na tym filmie nie widać.
Flisok16:08, 19 grudnia 2021
@888
Jak ty się zaliczasz do tych normalnych ludzi ze wsi takimi wpisami to tylko pogratulować..... ręce opadają. Nie mówię o zamkniętym osiedlu tylko o zwykłym stosowaniu się do przepisów prawa które wyraźnie mówią że pies ma być trzymany na ogrodzonej posesji lub łańcuchu a nie gonić gdzie popadnie!!!! Ciekawe czy byłbyś taki wyszczekany gdyby to twoje dziecko pogryzły zamiast tego kundla... wieś to nie dziki zachód gdzie można robić co się chce. Rzeczywiście normalni też tam żyją!!!!
Mieszkaniec15:50, 19 grudnia 2021
@Fidel,
Nieźle Ci się pod kopułą poodklejało, widać że kompletnie nie rozumiesz o co w tej sprawie chodzi. Tu nie chodzi o to, że się psy pogryzły, bo to jest sprawa drugorzędna. Sprawą pierwszorzędną jest fakt, że 3 potwory gonią niepilnowane i bez kagańca po wsi, a jak już ktoś wcześniej napisał takie psy w grupie potrafią być nieobliczalne i niebezpieczne. I coś z tym trzeba zrobić, zanim dojdzie do tragedii. Podpisz się z imienia pod kolejnym swoim wysrywem, chciałbym wiedzieć do kogo się przejść jak mi te kundle kogoś bliskiego z rodziny pogryzą.
Fidel14:27, 19 grudnia 2021
Mieszkaniec @
Za to że się jakieś brudne siersciuchy pogryzły ma się je usypiać, właściciel ma placic grube odszkodowanie i jeszcze iść do więzienia. Hehe dobre. Dodalbym jeszcze publiczną chłostę dla przestrogi, a jego rodzinę po pierwszej lini wykluczyć społecznie, rodzinie po drugiej linii dać zakaz trzymania psów i kotów( tak tak, kot też może drapać) , a na miejsce powinien przyjechać Wojewoda i powołać sztab kryzysowy! Psy które gryzły się winne być po uśpieniu wypchane i na słupie przed wjazdem do wsi wieszane by każdy widział , że do prawego miejsca przybył. Wcześniej oczywiście ksiądz je kropidłem skropi by źle duchy na wilki nie przeszły. Bo będzie problem z wilkołakami. Kim Dzong Un i Baćka Łukaszenka byliby dumni z naszych pomysłów.
88814:16, 19 grudnia 2021
@flisok
To se załóż zamknięte osiedle agro bo normalni mieszkancy wsi nie trawią chołoty....
@mieszkaniec wsi Maniowy czy coś tam...to se załóż płot w końcu a nie jojcz jaki ty biedny bo w końcu tobie ktoś w mordę da a nie jak ty rozpisujesz na FB bo każdy wie o kogo chodzi i ludzie mają cię już dość.... Zwróć uwagę jak meliniarze ci leją po posesji idąc z melanżu i masz ich za kolegów....
Florek14:07, 19 grudnia 2021
Wszędzie takie rzeczy się dzieją.
Nie dalej jak trzy tygodnie temu, jak jeszcze nie było śniegu, jechałem rowerem ścieżką koło Dunajca od Nowego Targu do Sromowiec Niżnych. Albo to była Łopuszna albo Harklowa już. Też stadko psów zaatakowało pojedynczego. Na szczęście ten był dość duży i jakoś się wybronił.
W KAŻDEJ miejscowości latają luzem psy i w KAŻDEJ atakują rowerzystów. A już najlepiej jest nad jeziorem (Kluszkowce, Maniowy, Huba) i w Sromowcach Niżnych. Gdzie ludzie spacerują z małymi pieskami (yorko - podobne). Większość lata luzem i do każdego szczeka. Czasem są na smyczy, ale jak szczeka, to właściciel i tak go nie uspokaja. Tylko nieliczne są prowadzone w jakimś porządku.
Proponuję policjantom co jakiś czas przejechać się rowerami po ścieżce. Wystawią tyle mandatów w jeden dzień, że na radar nie nałapią przez miesiąc.
Flisok13:45, 19 grudnia 2021
@888
Kiedyś tak było pamiętam ale czasy się bardzo bardzo zmieniły. Przede wszystkim wieś to nie tylko gazdówka i krowy świnie itp.ale głównie agroturystyka pokoje pensjonaty i turyści.... Jakoś ciężko sobie wyobrazić żeby to nadal miało być normą że zwierzęta gonią swobodnie po wsi.....nie tędy droga.
Sromowce13:37, 19 grudnia 2021
Jak widać na filmie pies tego pana też chodził wolno po ulicy. Też atakował ludzi a teraz robi wielką aferę że mu pieska zagryzło.
Mieszkaniec12:22, 19 grudnia 2021
Wstrząsające nagranie! Psy powinny być od razu zabrane i uśpione, zanim dojdzie do tragedii i rzucą się na dziecko! Właściciel powinien płacić grube odszkodowanie i trafić na jakiś czas za kraty - może odechce się ... trzymania psów, a zdecydowanie się do tego nie nadaje.
sromowcon12:06, 19 grudnia 2021
Do Piotr! sołtys i gmina ma obowiązek zająć się psami bezdomnymi, a te psy biegające po Sromowcach to mają właścicieli i tymi właścicielami obowiązek ma się zająć policja i prokuratura. Ty wiedząc o takiej sytuacji masz obowiązek zgłosić na policji .
Psy na podwórkach!12:00, 19 grudnia 2021
W Maniowach to samo. Wszędzie pełno psów się błąka. Zarówno tych które mają właścicieli jak i tych bezpańskich. Wystarczy, że ktoś raz z dobroci serca nakarmi bezpańskiego psa, a nie da się potem przejść obok domu bo psy pilnują swojego "Pana". Wszystkie te psy biegające luzem powinny być zabrane w odpowiednie miejsce. To niedopuszczalne, żeby człowiek musiał zmieniać trasę do domu po zobaczeniu przed sobą psa, który jest panem i władcą ulicy.
miescon11:51, 19 grudnia 2021
miałem pare lat temu psa nauczyłem go że jak chce latać luzem to w kagańcu inaczej sam progu nie przekroczył a wszystkie bez powinien psiarczyk odławiać
Montesa 300rr11:26, 19 grudnia 2021
Ale macie problem,nie pomagają zgłoszenia to proponuję dobrą wiatrówkę albo pistolet na kulki i po problemie...ani jednego agresywnego psa na wsi by nie było..
Bąk11:16, 19 grudnia 2021
Winę, a co za tym idzie i odpowiedzialność w tej sytuacji ponoszą właściciele wszystkich psów będących na nagraniu. Zarówno pies zaatakowany, jak i te atakujące chodziły luzem po ulicy. O ile ten mniejszy może i nie stwarzał większego zagrożenia dla osób postronnych( a może i stwarzal ) o tyle te większe na pewno już takie zagrożenie stwarzają. Właściciele do ukarania. Oczywiście w większym stopniu ten od dużych psin. Pytanie czy to był incydent, czy jest to norma w tej miejscowości. Jeżeli incydent to grzywna powinna nauczyć właścicieli trzymania psów w zamkniętym obejściu. Jeżeli to nie pierwszy raz to dziwię się mieszkańcom/ sąsiadom. Takie luzem biegające psy to duże zagrożenie dla waszych dzieci i inwentarza. To wy wiecie do kogo należy dany pies. To wy widzicie co się dzieje i nie reagujecie. Inna sprawa , że prawo mamy kulawe jeżeli chodzi o kwestie związane z walesajacymi się psami. Kto nie przerabiał tematu ten nie wie , że hycel psa z ulicy nie złapie. My musimy takiego psa złapać i mu przekazac. Chore. Niestety psy nie biegają w swetrach z widocznym napisem imienia i nazwiska właściciela zwierzęcia i jego adresem... Więc i policjant, który widzi takie stworzenie , a nie jest z tej miejscowości nie wie, czyj pies to biega. Ale jak już mu ktoś wskaże to będzie wiedział. Może pouczyć, dać mandat, lub sprawa do Sądu. Tu sprawa bez problemu do wygrania bo mamy nagrania. Sołtys też mógłby zaingerować i wskazać. Ale z soltysami często jest tak że nie chcą nikomu zaszkodzić, żeby mieć poparcie w następnych wyborach. Ogólnie wszystko w rękach ludu.
Miejscowa11:10, 19 grudnia 2021
Apel do sołtysa i mieszkańców Zróbcie coś wreszcie z tymi wałęsających się psami, tak dalej nie może być A potem za ich przykładem niech idą inne miejscowości w gminie
Mieszkanka11:00, 19 grudnia 2021
Mam nadzieję że po tym filmie i nagłośnieniu sprawy wreszcie zaczną się jakieś działania w tej sprawie w Sromowcach . I to nie chodzi o te 3 psy na filmie, tam notorycznie dzień w dzień latają luzem grupy innych psów wszelakiej maści i wielkości i tak od wielu wielu lat. Dzieci boją się iść ze szkoły do domu, jak muszą mijać watahy psów. I choć większości te psy nic nikomu nie robią to nie mają prawa same się włóczyć choćby najłagodniejszy to byl pies. Dziwię się jak to jest że mimo tego że bylo to zgłaszane od lat do gminy i na policję nadal nikt z tym nic nie robi. Nie wiem na co się czeka na tragedię ?
Sromowian10:41, 19 grudnia 2021
Niech właściciel zagryzionego psa udostępni też video, jak jego pies skakał i gryzł przechodniów
Manowianin10:25, 19 grudnia 2021
Problem nie dotyczy tylko Sromowiec W. w tej gminie ale i pozostałych miejscowości, ktoś wreszcie musi być pogryzipny aby władza coś zrobiła
88810:20, 19 grudnia 2021
@flisok
Wieś to wieś i na wsi zawsze luzem chodziły psy,koty,kury, gęsi,świnie a nawet bydło.Pewnie nie pamiętasz tych czasów....a jak pies był agresywny to siedział na łańcuchu,a gdy kogoś ugryzł to siekierą w łeb i do gnoja...takie były czasy,proste.....
Flisok09:38, 19 grudnia 2021
Jasiek masz 100%racji wina właścicieli ale nie tylko dużych pasterskich ale i tych kundli...... żaden pies nie ma prawa biegać swobodnie po wsi no jakieś chore!!! Bo nawet ten mały może narobić sporych szkód choćby dziecku wracajacemu ze szkoły. Sołtys ty też się obudź i działaj!!!
Do DOG AND DOG09:33, 19 grudnia 2021
Do DOGA AND DOG.
Przeczytałeś artykuł czy tylko filmik oglądnąć i komentować. Jest napisane że psy nie są dzikie,mają właściciela ale on ma to w d...
Wygon09:25, 19 grudnia 2021
A to nie ten "biedny" piesek, który gryzł przechodniów i policja interweniowala??
Psy powinny być zamknięte, jak widać nie były (wszystkie).
TANGO09:17, 19 grudnia 2021
Zabrać psy bo właściciel nie jest wstanie ich kontrolować a psy które atakują w grupie , zaatakują dzieci,zwierzęta i dorosłych.Karać zanim dojdzie do tragedii
przetrwa mocniejszy09:13, 19 grudnia 2021
Wilki też atakują wataha słabsze zwierzęta,jakoś wtedy nikt nie zgłasza na policję...????????????
.09:11, 19 grudnia 2021
W Polsce na każdym kroku łamie się prawo i nikt z tym nic nie robi. Zamiast napisać zawiadomienie do prokuratury, to ludzie piszą do mediów i myślą, że ktoś to zrobi za nich, bo przecież na sąsiada "donosić" nie wypada. Sprawa jest prosta. Zawiadomienie do prokuratury o niedopilnowanie psów, drugie na brak reakcji policji i trzecie na opieszałość sołtysa.
Maniek08:42, 19 grudnia 2021
Karę powinni ponieść właściciele wszystkich psów, szkoda tego małego jednak on też nie był pilnowany przez właściciela bo biegał samopasem.
88807:54, 19 grudnia 2021
@Mieszkaniec
Zgadzam się, najciemniej pod latarnią a najwięcej do powiedzenia ma ten co nic nie wie....Mnie tam pojedyncze pieski na luzie nie przeszkadzają.Obawiam się jak widzę jak chodzą w bandach bo wiem że są wtedy niepoczytalne.A jeśli komuś przeszkadzać że obce psy chodzą po posesji i sikają po krzaczkach to niech se ogrodzi i będziemy miał spokój a nie jojdać i narzekać...
obiektywny07:30, 19 grudnia 2021
Do sąsiad zmień lekarza albo przynajmniej tabletki.
Zyczliwa07:29, 19 grudnia 2021
Widać że ten piesek też chodził samopas po wsi na początku nagrania.
Psiarcyk04:07, 19 grudnia 2021
Lego , ale je.....nąłeś wpis !!! Polski poseł na sejm ma pilnować psów we wsi .
Zatroskany mieszkaniec02:41, 19 grudnia 2021
SZOK!!! Jak to jest możliwe, że takie bestie gonią luzem, bez opiekuna, bez kagańca? Wpadły na cudzą posesję jak do siebie i od razu zaatakowały, coś takiego jest niedopuszczalne i powinno być srogo karane! Szczęście w nieszczęściu, że trafiło na pieska, a co gdyby tam było małe dziecko? Włos się na głowie jeży! Mam nadzieję, że właściciel dostanie najwyższy możliwy wymiar kary - *** powinien płacić grube odszkodowanie i zadośćuczynienie, a rozważyłbym nawet karę pozbawienia wolności, może skłoniłoby go to do refleksji nad niebezpieczeństwem, jakie spowodował swoją bezmyślnością. Oczywiście o dożywotnim zakazie posiadania psów nawet nie wspominam. A psy do uśpienia, to już nie są szczeniaki, braku wychowania się nie naprawi, zawsze będą agresywne i niebezpieczne. Właścicielom rozszarpanego pieska współczuje - sam mam zwierzaka i ciężko mi wyobrazić sobie jakie to uczucie stracić w tak brutalny sposób zwierzę, które się kocha i które jest jak członek rodziny...

Zatroskany mieszkaniec
Lego00:20, 19 grudnia 2021
a od czego jest policja i pani paluch
Lego00:18, 19 grudnia 2021
a jak było by to dziecko ludzie włącz cie mózg! masaka
Jasiek23:06, 18 grudnia 2021
To nie wina psów tylko właścicieli .
Właściciel Wilczura23:00, 18 grudnia 2021
Nie każdy powinien mieć psa. Pies to poświęcenie, trzeba wychować jak dziecko.
Stas22:59, 18 grudnia 2021
Masakra. Biedny mały piesek. Szkoda, że bramka była otwarta.
Sasiad22:52, 18 grudnia 2021
Następnym razem furtkę trzeba zamykać i psa trzymać na ogródku.
szuser22:42, 18 grudnia 2021
Kto jest właścicielem tych psów?
Broda22:10, 18 grudnia 2021
Dobrze ze zamiast tego psa nie było dziecka. Szukać tych pseudo właścicieli i karać!! Bo ludzie napewno wiedzą czyje to bydlaki biegają luzem po wsi! To jest plaga po wsiach! A późnej wielcy obrońcy zwierzątek swoje żale wylewają jak ktoś przytepi taka dzika watahę. Masz psa to za niego odpowiadasz! Ale najczęściej dużo psów ma patologia, która później nie ma za co tego wykarmić i puszcza luzem niech leci coś zagryźć. Powtarzam raz jeszcze, że macie k... szczęście, że dziecko nie trafiło na tę bydlaki!
antyPO21:59, 18 grudnia 2021
Właściciel tych agresywnych psów, winien odpowiadać karnie za ten barbarzyński atak na tego biednego pieska, ciekawe czy przeżył ?
A gdyby to było dziecko ?
DOG AND DOG21:41, 18 grudnia 2021
Dzikie psy po prostu trzeba eliminowac!Sa zagrozeniem do naszych domowych pieskow,co widac na video...
Mieszkaniec21:21, 18 grudnia 2021
Jestem mieszkańcem danej miejscowości i ten kundel to dopiero skakał do nóg mieszkańców w tym małych dzieci, psy zrobiły porządek. Bo nie raz właściciel widział i nie zareagował... A co do psów pasterskich pierwsze słyszę że atakują ludzi niech ktoś nie p... głupot, /.../
ciap21:17, 18 grudnia 2021
Gaz pieprzowy i po sprawie. Jeżeli właściciel psa by fikał to jemu też. W Polsce jest przyzwolenie a ci co opuszczają głowę to okazują słabość. Podobnie jest w polityce.
masakra21:16, 18 grudnia 2021
przecież doszło do tragedii kara bez względnego wieźienia kto mógł tak wychować ?ciagle im gadał bierz go...
ciekawy21:03, 18 grudnia 2021
Pies jak raz poczuje krew, do będzie dalej atakował - nie wykluczam ataku na małe dziecko. Takie psy tylko do uśpienia
mieszkaniec20:40, 18 grudnia 2021
strzelba i odstrzelic i po kłopocie a włascicielowi kare zeby sie nie pozbierał jak pojda dzieci ze szkoły i spotka je to samo co tego małego psa to co bedzie pytam odpowiednie słuzby ktore sie tym powinny zajac a nie chca badz nie widza problemu co wtedy gdy dojdzie do tragedii
Czytelniczka20:38, 18 grudnia 2021
We wyżnych to non stop psy po wsi się platają samopas. Najwyższa pora żeby sołtys się zainteresował!! Tutaj powinno zainteresować się towarzystwo opieki nad zwierzętami.
Janek20:35, 18 grudnia 2021
Na policję nic nie da .trzeba właścicielowi zrobić sprawę do sądu to dopiero wtedy zrozumie
P.20:19, 18 grudnia 2021
Psy odebrać! Właścicielowi kaganiec i zamknąć w kojcu z kratami na 10lat! Pewnie po tych 10 latach dalej miałby pusto pod skorupą bo szybciej agresywnego psa nauczyć pokory, bo mają rozum w odróżnieniu do pana.
Piotr20:13, 18 grudnia 2021
psy chodzace po sromowcach to już norma sołtys nic w tym kierunku nie robi władze w gminie też nie reaguja na plątajace sie psy na terenie gminy
sw Mikołaj20:13, 18 grudnia 2021
tak, w Ludźmierzu to samo, ścieżka rowerowa a pieski na Kamieńcu biegają i to rasa agresywna, dziwne, że jeszcze nikt się za to nie wziął, tylko czekać aż będzie tragedia
Def20:06, 18 grudnia 2021
A jest tam jakiś sołtys? Mają ludzie telefony? Następne będzie dziecko?
Czytelnik19:56, 18 grudnia 2021
Własciciel tych białych powinien dostać takie kolegium zeby się nie pozbierał . Osioł powinien mieć takie duze psy zamkniete na podwórku, bez mozliwości wyjscia poza ogrodzenie
Osiol19:55, 18 grudnia 2021
Wyłapać wyeksportować do Chin
swojak19:46, 18 grudnia 2021
Gdzie właściciele tych psów ?? Gdzie Policja ?? Kary takie dowalić zeby sie już nigdy im psa nie zachciało mieć ,jak nie umieją sie nim zaopiekować.
Anka19:45, 18 grudnia 2021
Dosłownie masakra! Niestety znając polskie realia g...o właścicielowi tych trzech psów zrobią.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas