Po wczorajszej zadymie na meczu Podhale - Tychy lodowisko może zostać zamknięte dla kibiców - podhale24.pl
Rabka Zdrój
Clouds
2°C
Clouds
2°C
Clouds
4°C
Clouds
5°C
Clouds
4°C
Clouds
2°C
Kartka z kalendarza
03.03.2010, 11:16 | czytano: 7194

Po wczorajszej zadymie na meczu Podhale - Tychy lodowisko może zostać zamknięte dla kibiców

Nowotarska policja nie wyklucza, że wystąpi do burmistrza Nowego Targu z wnioskiem o cofnięcie pozwolenia na organizację imprez masowych na hali lodowej. To skutek wczorajszej zadymy na meczu Wojas Podhale - GKS Tychy, wywołanej przez kibiców Szarotek.

Zamieszki na hali zaczęły się pod koniec meczu, gdy ochrona próbowała wyprowadzić jednego z kibiców Podhala, który prowokował i był agresywny w stosunku do pięciu kibiców z Tych, którzy stali w klatce dla gości. Już na zewnątrz, przed halą lodową, doszło do starć policji z grupą około 150 kibiców Szarotek, którzy stanęli w obronie kolegi. W ruch poszły butelki, kamienie i kije. Jeden z policjantów został ranny - został uderzony ciężkim przedmiotem w udo. Zabrano go do szpitala. Policja zatrzymała jedną osobę, kilkanaście wylegitymowała. Dziś trwają ich przesłuchania na komendzie. Za udział w bójce policja zamierza skierować przeciwko nim wnioski ukaranie do sądu grodzkiego.

- Rozważamy też wystąpienie o zamknięcie hali - złożenie wniosku do burmistrza miasta o cofnięcie zezwolenia na organizację imprez masowych na lodowisku. Jesteśmy z nim w kontakcie, także z komendą wojewódzką i Polskim Związkiem Hokeja na lodzie. Analizujemy sprawę i dziś lub jutro podejmiemy w tej sprawie decyzje - informuje Robert Siemek, naczelnik wydziału prewencji Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu.

Urząd Miasta w Nowym Targu na razie nie zajmuje stanowiska w tej sprawie. - Na razie żaden wniosek nie wpłynął. Jak wpłynie, burmistrz podejmie decyzję w tej sprawie - mówi Piotr Rayski-Pawlik, doradca burmistrza ds. komunikacji społecznej.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
Ja12:57, 13 marca 2010
ludzie po pierwsze nie mozna urzyc gazu w pomieszczeniu zamknietym np; na hali i tu juz powinna ochrona byc ciagnieta za du**.i wtym przypadku ochrona zachowala sie jak bezmyslni idioci!!!!!!!!
0
Nieznany14:35, 5 marca 2010
To po co za przeproszeniem "kibice" zaczynają zadymy ? Potem płaczą do telewizji że ich pobili i co z tego mają ? Przyjdzie takich 5 łysych kozaków i myślą że są niewiadomo kim ... PRZYCHODZI IM STARCIE Z OCHRONĄ I WIEJĄ ... BANDA IDIOTÓW!!!
0
Kibic17:16, 4 marca 2010
A ja tam wolę Stadion Zimowy w Sosnowcu i ZAGŁĘBIE.
0
x14:12, 4 marca 2010
do bp znam bardzo dobrze to ja radze przeczytac ze zrozumieniem
0
Clin14:05, 4 marca 2010
Małolaty maja po 14,15,16,17 lat i wkręcają sobie, że z BOJÓWKI są . Jak Policja podjedzie to sr**ją w portki i sypia jak popadnie na swoich ziomali.

Moim zdaniem To nie wychowane Bandziory Pomyslcie co będzie za kilka lat jak podrosną DWA RAZY gorzej .

Więc Trzeba zrobić z wandalami porządek !
0
Partyzant11:15, 4 marca 2010
Biedni są ci kibole, oj biedni. Czepiacie sie ochrony i policji a goscie robia dobra robote. Jak sie za morde gownirzerii niweźmie to co drugi dzień będziemy słyszeć, że 16 latek zadżgał nożem policjanta. Co powiedzą obrońcy tych deb....i w szalikach jak zamiast na policjanta trafi na nich albo na kogoś z ich najbliższych?
Zamiast się tu wymądrzać zacznijcie wychowywac tych małolatów.
a tak na marginesie ci tzw stateczni 40, 50 letni panowie co przychodzą na hokej w NT to często zachowują sie jak zwykłe prostaczki co stoją przy budce z piwem !!!! Piękny dają przykład małolatom, WSTYD !!!!!
0
anty07:18, 4 marca 2010
Policja powinna lać g***iarzy bo jak nie to wszystkim na głowy powychodzą.
0
PP8002:10, 4 marca 2010
PRAWDZIWY XYZ...od kogo się nauczyli tych słów,jak myślisz???koło mnie stało 8letnie dziecko i spoglądało w górę jak stare pacany "śpiewały" "je..ć tychy...itp,itd...musiałem mu uszy zatykać.Niezły z ciebie obserwator,widzisz i słyszysz co chcesz...z pewnością kucasz...nauczycielu
0
jkl23:45, 3 marca 2010
POLICJA LUBI NADUŻYWAĆ SWOJEJ WŁADZY- co to ma znaczyć bicie pałką nastolatka który nie jest agresywny ? (5,30-5,37 widzicie ? ) widać że policjanci się nie wyżyli ...
0
jkl23:15, 3 marca 2010
jak już nie macie co napisać do do błędów się czepiacie ... jak lubicie sprawdzać błędy idźcie na nauczyciela i będziecie mogli do woli sprawdzać błędy ... Zgodzę sie z tyskim jak komuś może przeszkadzać wygląd innego człowieka lub machanie flagą przez ok 5-10 miin nie więcej
0
jkl23:10, 3 marca 2010
prawdziwy xyz nad czym on ma się zastanawiać ? kibice z czerwonych krzesełek chcą coś zorganizować np machanie flagami przez ok 5 min to zawsze jakiś idiota się znajdzie co mu się nie podoba bo nie widzi meczu ... sorry może jestem chamski ale jak coś komuś nie pasuje lub nie widzi meczu zawsze może być po drugiej stronie (tam gdzie są wejścia i wyjścia) i wtedy będzie wszystko widzieć...
0
cichociemny21:40, 3 marca 2010
do tyskie ;

naucz się najpierw poprawnie pisać bo błędy aż rażą ;d
0
wisełka10020:40, 3 marca 2010
widziałem całe zajście jaka agresja z was wychodziła ( no bo przecież gdzieś trzeba dać upust emocjom skoro w domu was matka czy żona trzyma krótko) grupa kibiców próbowała zlinczować ochronę bo mysleli że skoro jest ich 20 razy więcej to sobie spokojnie poradzą zaczeli rzucać w ochronę c zym popadło nawet koszem metalowym ...jakie było zdziwienie gdy zamiast ochrona sie cofnąć ruszyła z kontrą do ataku ...co po niektóre kozaki od nas to samim swoich przewracali żeby tylko nie dostać ....moim zdaniem powinni zamknąc halę bo z takimi kibolami to wstyd !!!!!!!!! ...pomine fakt że jeden z władców podhala próbował atakować kobietę z ochrony ...( widocznie na ochroniarzy mu jaj brakło...moze jakby wypadało 1000 chamów na gostka z ochrony to by się odważył )
0
P.B20:27, 3 marca 2010
Do wszystkich zwłaszcza do X, proszę zapoznać się z lekturą Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20.02.2009r. zwłaszcza o uprawnieniach służb porządkowych w trakcie trwania imprezy masowej.
0
Tyskie18:20, 3 marca 2010
powinno sie wpuszać malolatow z osoba dorosłą,druga sprawa, policia czy ochrona by cos zawalila zawsze zwala na kbicow,wiadamo ze znajda sie pseudo kibice ale w wiekszosci to przychodza kibice ludzie z dziecmi,wypuszczenie gazu swiadczy jakich ta firma ma pracownikow,gdzie nieraz zachowuja sie gorzej niz pseudo kibice,tak jest wszedzie,taka sytuacja mogla sie zdazyc ,w krakowie,czy tychach
pierwsze powinni sprawdzac ochrone,potem kibicow,(przyjmuja jakis psycholi co sie najedli koksu na obiad i moga szystko robic)
P.....a zawsze byla swieta,im wolna walic pala przechodnia nie paczac czy to starszy czlowiek czy dziecko i nic im nie robia,a jak jakis p... jest ranna,to zamykamy stdiony lodowiska czy Bog wie co
niech sie zajma pierwsze (ochrona stadionow kto nas ochrania zeby sie mozna bylo czuc bezpiecznie)a nie gazowac dzieci czy starszych osób
0
cichociemny18:16, 3 marca 2010
kibole odważni tylko rzucać kamieniami przy 20 krotnej przewadze liczebnej a jak ochrona zrobiła krok do przodu to uciekali gdzie pieprz rośnie ;d
0
Widz17:08, 3 marca 2010
Biedni kibice... Rozjuszony tlum. Wszyscy poszkodowani,a policja bila dzieci (mimo,ze tak naprawde byli pelnoletni). Bo jeden przypadkowo rzucal elementami drewnianymi w policjanta,a zupelnie inni nieswiadomie rzucili slupkiem parkingowym. No nie trafili,dlatego podniesli i drugim razem im sie udalo. Oj biedacy...Przeciez oni sie tylko bronili przed ochrona (ktora faktycznie nieco przeginala) i policja.
0
Prawdziwy xyz16:44, 3 marca 2010
fan:
Nie wyrywaj kawałka z całej wypowiedzi.
Czytaj ze zrozumieniem.
Opisałem sytuację, która miała miejsce w jednym z sektorów.
Nie napisałem, że flaga Podhala to szmata, tylko, że TO co oni mają tych kijach to szmaty, bo są brudne i mają dziury.
Przeczytaj całość, a doszukasz się tego o czym piszę ;)

PP80:
Flagi niestety są brudne i mają dziury.
Ale o tym już napisałem do fana i szkoda się powtarzać.

A co do tego co napisałem o przekleństwach rzucanych przez dzieci, to niestety tak było. Obok "klubu kibica(?)" stali 10-12 latkowie, którzy wykrzykiwali przekleństwa, aż się trzęsąc ze złości, która się w nich gotowała. Ta niekontrolowana agresja nie jest dobrym prognostykiem na przyszłość. Dlatego napisałem, o wstępie na lodowisko pod opieką kogoś dorosłego, kto mógłby odpowiadać za zachowanie małolata.
Bo później jak małolat "zaliczy" od współkibola lub ochroniarza czy policjanta jakiegoś kuksańca, co zważywszy na jego wątłość może się źle dla niego skończyć, to nie będzie winy jego, ani jego opiekunów, tylko Policji i ochrony.
Patrz przypadek 13-latka, który zginął podczas zamieszek pseudokibiców parę lat temu.
Burza była straszna, Policja napiętnowana, tylko nikt nie pytał co 13-to latek robił w nocy na ulicy z bandziorami.

Nie mówię, że Policja czy ochrona ma być ponad prawem, o czym świadczy to, że o zastrzeżeniach do nich też napisałem w swojej wypowiedzi. Ale "znaj umiar Mocium Panie".

jkl:
Mnie oni akurat nie przeszkadzali, bo byłem za wysoko ;)
A gościa dokładnie opisałem, żeby stojący w jego pobliżu, a bywający na stadionie "od zawsze" wiedzieli czego się po nim spodziewać.
Nie opisałem go, dlatego że mi się nie podoba jak on wygląda, tylko żeby było wiadomo, który to typek.
Poza tym może on to przeczyta i się zastanowi nad swoim zachowaniem...
Wiem, że jestem naiwny, ale czasem cuda się zdarzają :)
0
PP8016:40, 3 marca 2010
kizia,ALE TY JUŻ WIĘCEJ NIE PIJ!!!
0
TYSKIFAN7116:29, 3 marca 2010
Do prawdziwy xyz.Ty to pokazujesz jakim kibicem jestes.Flagi Ci przeszkadzaja?Wysmiewasz kolesia bo mial dlugie wlosy i opaske?A co ci tak Tyscy przeszkadzali,bo przegraliscie i w du*** Cie sciskalo z zazdrosci?a DZIEN WCZESNIEJ MOGLI BYC I JEST OK??A ochrona prowokuje od zawsze i nie tylko na waszym lodo!!Jak naj mniej takich jak ty na stadionach i lodowiskach.Kup se bilet do teatru lub kina tam nikt w niczym nie przeszkadza i jest cisza!!POLSKI HOKEJ DLA KIBICOW!!
0
Loko16:20, 3 marca 2010
::: - Władcy Podhala nie istnieją od kilku lat wiec pomyliłaś adresata. Poza tym z ochrona walczyło 150 osób jak podała policja a tyle osób na sektorze nie ma, ale najlepiej zwalić na ultrasów którzy tego nie zaczęli. Poza tym policja jak dotąd nie zainteresowała się ochrona a to ona wpuściła kibiców gości wszczęła awanturę puściła gaz. Widać ktoś tu kogoś chroni ale w tym państwie najlepiej zwalić wszystko na kibiców.
0
nieznajoma16:11, 3 marca 2010
jejku... ludzie... przecież ten chłopak nic takiego nie robił:/ no ok... może krzyczał i przeklinał ale tak się prawie co drugi dziadek zachowuje na meczu... Było pare sekund do końca a oni go zaczęli na siłę wyprowadzać... a kibice też nie byli do końca w porządku... po co pobiegli za nimi?? nie wiem... no właśnie... i jeszcze ten gaz... który normalny ochroniarz rzuca gazem na młodego chłopaka 4 sekundy do końca meczu?? ale jak zamkną halę to będzie lekka przesada.... bo tak naprawdę jest to jedyna rozrywka w nowym targu..
0
kizia15:54, 3 marca 2010
Polać Prawdziwemu xyz. Brawo! Zgadzam się w stu procentach!
0
:::15:48, 3 marca 2010
No tak Jak to ktoś napisał to Policja powinna pilnować krawężników a Kibole by się spokojnie rozeszli :> no chyba po tym jakby już skończyli zadymę z ochrona i kibicami Tych A czemu nikt nie napisze co z rannym policjantem Bo nikogo to nie interesuje ich też nie traktujecie jak Ludzi Jak Policja ma pokojowo załatwić sprawę z Kibolami?? może ktoś ma propozycje Bo np w Anglii się udało załatwić pokojowo Na zasadzie monitoring zakaz zasłaniania twarzy a jak ktoś się nie stosowała to kary pieniężne i to takie duże że zgroza No cóż u nas to nie przejdzie bo każdy się martwi o to za co biedny kibol zapłaci karę a nikt nie zwraca uwagi na to że tym co robi krzywdzi innych Bo z powodu jednego głupka mogą zamknąć Lodowisko i jak będziemy chodzić oglądać mecze A do "władców podhala" nie będę się wyrażam bo są pośmiewiskiem w świecie kiboli wszędzie ich tylko biją
0
x15:39, 3 marca 2010
HaHA policja chce zamykac hale .Panowie policjanci z calym szacunkiem dla waszej pracy ale gdzie byli panowie przez dwa lata odkad obiekt zaczol ochraniac impel. Otuz odpowiadam stali i przygladali sie panowie bezprawiu na waszych oczach lamane byly podstawowe prawa czlowieka .Staliscie panowie i przygladali sie wprowadzaniu w zycie zakazu terytorialnego (konwencja praw czlowieka )patrzyliscie panowie jak ochrona legitymuje publicznosc (ustawa o ochronie danych osobowyh,a takrze ustawa o policji art 5!)potem nieco wyzej impel rewiduje nieletnich (ustawa o nieletnich)az wczoraj uzycie gazu w pomieszcenu zamknietym (kodeks karne "kto swiadomie naraza zycie lub zdrowie......"zatem panowie gdzie byliscie przez dwa lata gdzie wniosek z waszej strony o cofniecie koncesji dla impelu
0
komandos15:36, 3 marca 2010
aha i jeszcze jedno ze ten smieszny Impel to jest fima sprzatajaca i wielki sprzatacz zalozyl ochrone hahahahaha
0
zostaw kibica15:34, 3 marca 2010
po pierwsze to zamieszki zaczela OCHRONA jesli te kaleki mozna tak nazwac mam licencje 2 stopnia jestem kobieta oni jesli nie mieli kursu (wiekszosc znam i nie miala i to nie ktakusy tylko NT) nie mieli prawa legitymowac i sily moga uzywac tylko w obronie wlasnej a jesli nie ma potrzeby zatrzymac i wezwac policje jestem kibicem bylam od pierwszego meczu panowie z ochrony zachowywali sie tak jak by bylii wladcami swiata w tym samym momencie kiedy bylo to cale zamieszanie jeden z kibicow tylko krzyczal ">>>Slaskie psy ....." nawet nie wyzywal po nazwisku podeszedl "ochroniarz" i spytal czy chce bladynka po ryju a ten odpowiedzial ze chce to mu powiedzial wyjdz na zewnatrz to cie psy nia potraktuja. wiec dla nich policja tez sie nie liczy. a pan burmistrz MF bedzie zachwycony. bo pozbedzie sie kibicow i takze druzyny. jestem w stanie przyjsc na spotkanie z moja wiedza co do prawa ochroniarzy i podzielic sie nia z nimi
0
jkl15:27, 3 marca 2010
prawdziwy xyz jak ci nie psauje ze ci machają flagą zawsze możesz iść w odludne miejsce gdzie nie bd ci nikt przeszkadzał ... po co stałeś/siedziałeś tam gdzie stoją fani podhala (kibice?) Na meczu zawsze jest dużo miejsc więc masz od wyboru do koloru ... a jak ci się nie podoba że chłopak nosi opaski damskie to nie patrz się ... wielu jest właśnie osób co mają długie włosy i opaski są im pomocne ... a gdzie masz napisane że opaski na włosy są dla dziewczyn ... ty byś chciał żeby każdy ubierał się tak samo i tak samo wyglądał ... widać ze nie szanujesz kogoś kto ma inny styl od ciebie ...
0
nowotarzanka15:09, 3 marca 2010
bylam tam ,wszystko sie dzialo obok mnie na hali i to sie zgadza z opisem innych,ale mnie zdumialo cos innego.kiedy zeszlam juz na dol ze schodow i stalam tam chwile a obok mnie ciasny kordon policji z psami tuz przy wejsciu na parking,trzech wyrostkow niosacych sterty kamieni w bluzach przeszlo obok policjantow jak gdyby nigdy nic bez zadnycch zapytan i poszli sobie ladowac ochrone kamieniami.to pytam grzecznie pana komendanta policji po co ta policja tam stala co?
0
jkl15:04, 3 marca 2010
Taka jest prawda ze ochroniarze nie są z nt tylko z krk i obstawiają mecze Cracovi i są za Cracovia wienc nie dziwcie sie ze lubią nadużywać władzy w nt
0
dorotant14:53, 3 marca 2010
ehhh pomine fakt że ochrona wyprowadziła 'kibica' i to tak młodego i wgl nie wiem po co lecieli tam chłopcy z sektorówki no ale mniejsza z tym najgorsze było to co sie działo na zewnątrz przed lodowiskiem ...
nie mówiąc o tym ze policja i ochrona biła szarpała i ogólnie strasznie nie mogła sboei poradzic na oczach wszystkich bili dwóch chłopaków pałkami i jeden z nim to jest nie pełnoletni chyba ,wszyscy stali i patrzyli starsi,młodsi (którzy się bali czy nie oberwą od agresywanej polciji ktorą ponosiło) i w końcu pan zaczął krzyczek ze policja bije dzieci !!!! na oczach wsyztkich ja osobiście nie mogłam zasnąć bo wszystko miałam przed oczami jak ich ciagneli po drodze i bili !!!!
nie rozumiem obecnosci tyskich kibiców na meczu ochrona ktora ich wpusciła sama prowokuje !!!a jak mi wiadomo ochrona była z KRK i bardzo nie lubia nowotarskich kibiców. Nie mówiac o tym nadużyciu władzy czyli gazu i pałek metalowych ktorymi moga zabic !
a co do lodowiska to nie powinni go zamykac przeciez to nie jest wina wszystkich tylo złej ochrony
0
PP8014:51, 3 marca 2010
prawdziwy xyz ,ale się wysiliłeś...nie będę się odnosił do całej twojej wypowiedzi,ale co do dziur to się grubo mylisz.Wstyd za to co napisałeś o przekleństwach ,co jak co,ale tego nie można zarzucić..Większość obelg oraz "czarnych kruków"leci z ust tych starszych"panów"co przez większość meczu dłubią w nosie i tylko jak coś nie wyjdzie jadą z łaciną..Wstyd!!!!Wielu z nich co niedziele zamiast klękać kucają w kościele żeby sobie portek nie ubrudzić.To są dla mnie psełdopajace
0
miky14:42, 3 marca 2010
ludzie ochrona grabi sobie już od kilku sezonów a wczoraj był finał tego jak zdenerwowali kibiców. byli tak wydygani że ich policja musiała po meczu eskortować. przed lodowiskiem nie byli tylko chuligani jak chce się wmówić wszystkim nieobecnym ale całe lodowisko które dopingowało tych co bili ochronę, w tym 50 i 60 letnie dziadki. niech mają szczęście że się zamknęli za kratami bo była by masakra. a co do zamykania stadionu to jest to pomysł ludzi którzy chcą uzyskać miano grabarzy nowotarskiego hokeja. jak była ochrona z nowego targu to nie było żadnych zadym i problemów bo wszyscy się znali a kolegów przecie nikt nie będzie bił. tylko te krakusy myślą że wszystkie rozumy pozjadali i się noszą. dla ich własnego dobra nie nie obstawiają więcej meczy w nowym targu bo źle się to dla nich skończy. na pewno nikt nie stanie w ich obronie
0
fan14:42, 3 marca 2010
prwadziwy xyz dla Ciebie flaga Podhala to "szmata na kiju"?? - wstyd ze chodzisz na mecze. Nikt nie chciał bic kibicow GKSu- cala akcja to prowokacja ochorny ktora juz nie pierwszy raz pokazala jaka jest
0
kibic14:41, 3 marca 2010
Ochrona to pajce ktorzy sami prowokuja !!
brawa dla chlopaka .
Podhale !!
0
Podhale12314:37, 3 marca 2010
Aha jeszcze brawa dla ochroniarki blondynki która było mocna jak zamknęli krate i lała po ludziach na schodach kawą colą itp!!
0
Paweł14:29, 3 marca 2010
niech zamkną lodowisko to już całkiem hokej zniknie na Podhalu. A tym kilku panom z ochrony i pani podziękować za gaz po oczach.
0
dekster14:24, 3 marca 2010
kto był na meczu to wie jak było a Ci co nie byli to niech nie opowiadają głupot. Zadni KIBOLE normali ludzie staneliw obronie kibica i ludzi co dostali gazem po oczach i nic nie widzieli.
ludzie pod 40stke 60tke
a policja dała popis pałujac osobe niepełno sprawna i chorą a potem zamykają do suki.
jak by nie daj Bóg zamkli hale to wtedy dopiero będzie zadyma więc burmistrzu zastanó sie dobrze...
0
kibic*14:23, 3 marca 2010
Widziałem od czego sie to zaczęło i zgadzam sie z Tomkiem. Chłopaczek cały mecz kibicował, owszem pełen energii ale nie szkodził nikomu. Jeśli kibicuje to krzyczy nazwę klubu itp, zdarzyło mu sie przeklnac ale w takiej sytuacji to wiekszość kibiców trzeba bylo wyprowadzic!! Podszedł do akwarium i krzyczał do kibiców tyskich ze tylko SZAROTKI i wtedy go ochrona postanowila wyprowadzic, a ze stanął za nim kibic(nie psełdo)to dostał gazem on i pare innych osób. Użycie gazu było nieuzasadnione, gdyż do wyprowadzenia kilku osób wystarczyła siła fizyczna!!Impelowcy stracili głowę jak zobaczyli ze ruszyli g.w.o .
Użycie gazu w drzwiach hali w stosunku do 2ch osób, to porazka. Cały gaz wiało do hali,gdzie część oglądała mecz, a część zaczęła wychodzic i tak gazem dostali przypadkowi kibice-w tym ja. Na meczu były matki z małymi dziećmi, prawdopodobnie zony hokeistów Podhala, które widząc co sie dzieje przeszły do boksu zawodników.
Kto zezwolił na wejście do akwarium kibicom tyskim?? Lodowisko nie ma monitoringu,nie ma zezwolenia na wpuszczanie kibiców drużyn przyjezdnych. Pani ze służby porządkowej-ochroniarz jak juz zamknięto kratę od schodów wylała na kibiców będących na schodach jakiś napój z butelki!!! Nerwy jej puściły i chciała sie pokazać jaka jest odważnać??porazka :(( Niech Policja rozliczy agresywnych uczestników, ale niech weźmie sie za d*** ochronie, czy mogli użyć gazu i w jaki sposób kibic zagrażał, że musieli go wyprowadzić.

Proszę bez wyzwisk i wulgaryzmów. Admin
0
Podhale12314:13, 3 marca 2010
nikt nie atakował kibiców z tych!!jeden gość ktory był moze lekko wstawiony cos krzyknął i nic więcej!! atakowana była ochrona ktora sobie nazbierała juz przez pare sezonów.Przed boksem przyjezdnych zrobić barierkę czy jakos to zaplanowac i bd spokój.
0
znzny i lubiany14:11, 3 marca 2010
jak sie co poniektórych wypowiedzi czyta to aż żal... ale owszem zdarzają się i te mądre...

apropo ochrony...

mój kolega który robi zdjęcia na meczach, podchodzi do ochroniarza i pokazuje mu akredytacje z zaznaczonym miejscem dla fotoreporterów, mówi że moze stać przy bandach i robić zdjęcia, a ten do niego z tekstem ze go nie puści bo wczoraj podpadł...

zawodnicy pokazują wejściówki i jeszcze karzą im pokazywać dowody...
ze strony ochrony też są prowokacje, już nie raz do biura klubu wpływały skargi dotyczące ochrony, poczuli władze i sie noszą...

wczorajsza akcja to prowokacja ochroniarzy... rozumiem jakby gówniarza obezwładnili i wyprowadzili nie było by sprawy...
pytanie, po co go bili? jeszcze na oczach wszystkich!!!

też bym zareagował tak jak zareagowali Ci zwykli ludzie którzy sie za nim wstawili!!!!!!!

użycie gazu... ludzie tam gdzie puscili gaz były dzieci, matki tych dzieci i inne kobiety... mądre to jest? i co? ochrona umyje rece od tego a cała wina i tak pójdzie na kibiców!!!!!

podoba mi się to że kiedy trzeba to Góral Góralowi pomoże!!!!
0
pp8414:08, 3 marca 2010
to że kpijany kibic skakał do 5 kibiców z GKS to nic,bo nikt nie poszedł jego śladem,więc prosze nie pisać że chcieliśmy bić kibiców przyjezdnych!!!

JEST JUZ POMYSŁ,ŻEBY ŚWIADKOWIE ZDARZENIA ZORGANIZOWALI SIE I SPOTKALI SIE U BURMISTRZA NA ROZMOWIE ŻEBY WYJAŚNIĆ JAK BYŁO!!POILICJA WOGÓLE NIE POWINNA SIE W TO MIESZAĆ BO NIE BYŁA PROWODEREM!!!JEŻELI LODOWISKO ZOSTANIE ZAMKNIĘTE DLA KIBICÓW TO PÓJDZIEMY PROTESTOWAĆ DO BURMISTRZA!!
JAK TAK SIE STANIE TO KIBICE BĘDĄ PAMIETAĆ PRZEZ KOGO TAK SIE STAŁO!!!!
ochrona to nie policja i niema takich uprawnien,używali tomf wysuwanych na które trzeba mieć zezwolenie,takie rzaczy to możecie sobie w krk robic,o gazie już nie wspomne!!!
0
KITU TSW13:51, 3 marca 2010
OLE WIELKIE PODHALE.... ja osobiscie nie byłem na meczu bo nie miałem jak wrócic do domu..... ACAB......... A propo skad sie własnnie wzięli kibice tych . taka organizacja jak na meczu WISŁY w bełchatowie gdzie mielismy bilety a nas nie wpuscili.... tacy oraganizatorzy to jest poprostu groza !!!!
0
kibic13:47, 3 marca 2010
Tak zamknąć halę lodową , a burmistrza MF wywieść na taczkach poza miasto , bo nawet tego nie potrafi .Tak ciężko mu utzrzymać porządek. A gdzie była jego straż miejska . Znowu zaspali.
0
Prawdziwy xyz13:43, 3 marca 2010
Ochrona to jedno, a kibole to drugie.

W strefie czerwonych krzeseł zajmowanych przez przez pożal się Boże klub kibica, gdzie siedzi banda młodocianych też doszło do bijatyki.

Problemem były flagi, którymi na złość tym siedzącym i stojącym wyżej z uporem maniaka i prowokatora machało trzech małoletnich. Dwóch pomachało trochę i składało flagi. Trzeciego już drugi sezon rajcuje jak na niego wołają, żeby flagę schował, bo nic nie widać. Nawiasem mówiąc trudno to coś, czym oni machają nazwać flagami, bo jest to brudne i dziurawe. WSTYD!!!

Po którymś kolejnym wezwaniu do złożenia flagi łysolek, który jeszcze w zeszłym sezonie nosił na długich włosach damskie opaski, rzucił tę szmatę na kiju i pobiegł bić tych, co go prosili, żeby to zniżył.

I tu niestety przydałby się monitoring.
Taki matołkokibol powinien być szybciutko wychwycony i dostać zakaz, który uniemożliwiłby mu wejście na stadion.

Nad boksem GKS Tychy też nie było wesoło.
Od samego początku wczoraj, a także w poniedziałek, kilku nadgorliwych i niewyżytych neandertalczyków w różnym wieku (od kilkunastu lat do grubo po pięćdziesiątce) wykrzykiwało przekleństwa i zniewagi, tłukło się i prowokowało hokeistów drużyny przeciwnej. Według mnie oni powinni po drugim ostrzeżeniu od ochrony wylecieć ze stadionu. Nie mieliby czasu na podgrzewanie atmosfery. Ale przecież oni są odważni, bo ochrona ich chroni, a i pleksa jest po ich stronie.

Niedawno mieliśmy igrzyska i tam na meczach siedzieli przemieszani ze sobą kibice przez duże K. Wszyscy się świetnie bawili, niezależnie od tego, co działo się na lodzie.
Ale do tego trzeba dorosnąć nie tylko fizycznie, ale przede wszystkim psychicznie.
Osoby bez opieki dorosłych nie powinny być wpuszczane na lodowisko, bo potem stoi taki 10-12 latek i wrzeszczy ile sił - całym sobą: "Sędzią Ch.j"; "Zostaw kibica, ty k...o zostaw kibica".
A cóż to za kibic, którego trzeba wyprowadzać, bo nie wie jak się zachować wśród cywilizowanych ludzi.

Kolejna sprawa to ochrona obiektu.
Na 2-3 tysiące ludzi jest około 20 ochroniarzy.
Toż to śmiech.
Oni nie maja żadnych uprawnień.
Tak naprawdę, to nie wolno im nawet sprawdzać dowodów osobistych przy wejściu na obiekt. To tylko dobra wola kibica, że im dowód pokaże.

Z przygotowaniem do tłumienia zamieszek też u nich nie bardzo.
Takie imprezy powinny być zabezpieczone przez Policję i to najlepiej z psami.
Bandyci stadionowi powinni być wyłapani i ukarani - solidnie i przykładnie.

Nie sztuką jest zamknąć stadion.
Są dziś dostępne takie rozwiązania, których wprowadzenie pozwola zabezpieczyć imprezę przez bandytami.
0
......13:31, 3 marca 2010
Winny jest klub , który olewa decyzje wojewody i wszelkich władz. Decyzja powinna zapaść już dawno bo kibice przyjezdni byli wpuszczani na lodowisko pomimo zakazu.Policja o tym wiedziała tylko zabrakło jaj żeby zrobić z tym porządek i zamknąć tą szopkę Ciekawe jak się teraz panowie oficerowie będą tłumaczyć z rannego policjanta i zadymy na imprezie masowej.
0
tytusiik(podhale)13:30, 3 marca 2010
hahhahahah ludzie wy wierzycie że on se do kibiców tch zaczynał a p zatym nie napisali co ochroiarze robili totalne ścierwo w wykonaniu ochroniarzy
0
kasia13:19, 3 marca 2010
napiszesz prawde a komentarza nie dodadzą dlaczego ?
0
PP8013:11, 3 marca 2010
Chodzę cały sezon na spotkania plh,przed każdym meczykiem z gks-em bądz cracovią sprawdzają dowody os. Pytanie do organizatora,a bardziej do firmy która obstawia obiekt..skąd ci kibice tyscy???Czyżby błąd w sztuce??!!!Nieładnie panowie,teraz normalni kibice dzięki waszej głupocie muszą czytać bzdury w brukowcach!!!
0
Kibic13:03, 3 marca 2010
co za BYDŁO w tym nowym targu atakują 5 przyjezdnych kibiców ! ale odważni są !!! tylko że w Tychach nigdy nikt ich na oczy nie widział ! tacy to odważni są.
0
PP8012:59, 3 marca 2010
Cała ta nagonka medialna,oraz wcześniejsze naganne zachowanie ochrony, która sprowokował cały ten incydent świadczą o naszym mieście i jego władzy.Nie umiecie niczego zorganizować,szkoda kasy na to na tamto a obserwatorów takich obiektywnych brak.Jak na wsi w parę wieków w stecz!!!!!!!!!!!
0
Kibic12:57, 3 marca 2010
Wielkie Podhale!!!!
0
podhalent12:56, 3 marca 2010
ta oachrona to.....lepiej nie mowiac bo i tak wykasuja to slowo tu, starszych jak tylko cos leca porzyczec traktuja jak zwierzeta jakies, odrazu taka agresja i popychanie, szarpanie, tak sie traktuje LUDZI ?? to jakies malpy chyba z tej ochrony....w poniedzialkowym meczu jeden kibic zwroci tylko uwage czy pare osob nie moglo by usiasc to glowny przewodniczacy tej bandy rzucil sie odrazu z pieciami na starsza osobe ktora mu wlasnie zwracala uwage, a kto zostal wyrzucony z hali ?? oczywiscie niewinna osoba ktora tylko pytala czy usiada a nie ten co sie rzucil do bitki.
0
ww12:52, 3 marca 2010
No to żeście się doigali. Nie dość że kasy nie ma, to jeszcze lodowisko zamkną... I co z tego że wejdziemy może do final....jak go w NT nie będzie. Tylko u nas to potrafią...i to są kibice...
0
kuba12:33, 3 marca 2010
zawsze uważałem ,że hokej to bydło.
Teraz mam pewność.
0
Ciave12:32, 3 marca 2010
Że niby co? Przeż ochronę niekompetentną ma być hala zamknieta? Kto normalny rozpyla gaz przy wyjściu gdzie wchodziły całe rodziny z dziecm? Takie wielkie chłopy a w głowach siano... Sami stwarzali zagrożenie! Porażka!
0
nowotarżanin12:28, 3 marca 2010
powiem szczerze- wczoraj moja zona z dzieciakiem-10lat(kibic podhala) uciekała z nim z lodowiska bo płakał strasznie że go oczy szczypią i ciężko się mu oddychało jak użyto gazu.
rozmawiałem z nim po meczu i zapytał mnie:
-tato czemu tak jest że prawdziwi kibice nieważne czyjej drużyny narażeni są na niebezpieczeństwo ? Co miałem odpowiedzieć? Odpowiedziałem prawdę .
-synu chodzisz na mecze bo jesteś nowotarżaninem więc teoretycznie nic ci nie grozi ale chciałem nie raz pokazac ci rózne imprezy typu mecz piłki nożnej np. Wisły, pojechalibyśmy do Krakowa, nawet wykupiłbym karnet na całą kolejkę ale się nie da bo pojedziemy tam i co nas czeka dostaniemy „ po ryju”- w aucie wybiją szyby jak będzie obca rejestracja więc nie warto zostaje nam oglądanie sportu w telewizji.
Nie mam pretensji do kiboli tylko do ustawodawcy który nie karze za tego typu zachowanie. Według mnie za takie przestępstwo powinna być kara finansowa niezależna od zarobków od 100 tysięcy złotych w górę płatna na klub. Rozumiem ze kibic nie ma na to pieniążków ale przecież kiedyś będzie chciał lub będzie musiał podjąć pracę i spłaci do końca życia lub wcześniej z odsetkami ten kredyt za głupotę i szpan - jak hipoteczny za mieszkanie.
Nie ma taryfy ulgowej jak chcemy pokazywac i propagować sport w młodym pokoleniu.
0
pp8412:23, 3 marca 2010
calą wine ponosci ochrona z CRK,jak juz myslicie o zamknieciu hali to lepiej wladze niech zmienia ochrone i nie bedzie zadnych problemow!!!policja niech lepiej pilnuje kraweznikow a nie wymysla jakies wnioski o zamkniecie hali
0
met.12:14, 3 marca 2010
Proponuje zamknąc hale lodową na 100 zasuw, niech zgnije i rozleci się jak basen :)
0
kJ12:14, 3 marca 2010
Kow@l dobrze pisał - sprawa została wyolbrzymiona. Ochrona użyła gazu i to był ich błąd. Nasi zawodnicy musieli pomóc opuścić halę kilku kobietom i dzieciom przez szatnie. Szkoda że przez jednego debila, ucierpieć mogą wszyscy kibice. I następnym razem puknijcie się w głowę zanim zaczniecie robić zadymę. Tu chodzi o hokej, naszą lokalną dumę.
0
nick12:14, 3 marca 2010
A dlaczego hala ma zezwolenie na organizację imprez masowych, skoro nie spełnia wymagań np. ; o monitoringu? Przecież wtedy nie było by problemu z ustaleniem winnych. Skoro nie spełnia wymogów, to zamknąć i poi kłopocie.
0
Kow@L12:10, 3 marca 2010
"Po wczorajszej zadymie na meczu Wojas - GKS Tychy lodowisko może zostać zamknięte dla kibiców" - nie ma takiej drużyny jak Wojas, to nie Wiesław Wojas grał z Tychami, a Wojas Podhale Nowy Targ... :/
0
Pusiu12:09, 3 marca 2010
Wszystkiemu winna ochrona!!! Tym imbecylom z Impelu ukradli kasę z pod banku a ono mają ludzi chronić jak nawet pieniędzy nie potrafili upilnować??!! Przyjeżdżają krakusy (ochrona) i legitymują nowotarżan. Przy tym są bardzo niemili i sami prowokują do agresywnych zachowań. Zamiast wyprowadzić od razu kolesia który się dziwnie zachowuje czekają nie wiadomo na co a później leją go na oczach innych kibiców. Reszta ruszyła mu na ratunek. Nie od dziś wiadomo że impelowcy mają na pieńku z nowotarskimi kibicami. I nie chodzi tu o gówniarzy ale też o facetów koło 50-tki.
0
!!!12:04, 3 marca 2010
dlaczego wszyscy obwiniają kibiców????
głównym prowoderem zadymy był żółty h** z IMPOLU
0
Ucho12:00, 3 marca 2010
Pany ochroniarze to już nieraz powinni bekać za to co robią. Dwa lata temu też tak było na meczu. Wszystkim się dostało ino nie im. A lali przy wyjściu na oślep. Reszty dokonali pod Ultrą,złapali gostka ,co się im odwinoł i .........../sami wiecie co .../ OCHRONE --karać-- nie kibica co na meczu drze gębe. Pany ochroniarze może choć raz bekną za te swoje łapska co ich ino swędzą. Masakra.
0
simi12:00, 3 marca 2010
Gdy w zeszlym roku mniej wiecej dokładnie byl mecz I ligi MMKS z Unią to tez sie kibice starli z policja przed hala. I wtedy byla mowa o jakims zamykaniu hali ?
Poprali sie sie i wszytsko sie rozeszlo. Policja czasem by zajela sie zaprowadzeniem porzadku w sposob pokojowy a nie od razu kary zamykanie hal , wnioski , areszty. Przecie jakby pewnie sie nie pojawili albo zachowali spokoj to by te mlodociany rozeszly sie po miescie i bylby spokoj.
0
KASIA11:53, 3 marca 2010
" był agresywny w stosunku do pięciu kibiców z Tych, którzy stali w klatce dla gości " pokazanie komuś środkowego palca nazywacie agresją a za przeproszeniem co robili kibice z Tychów na lodowisku w Nowym Targu skoro jest bezwzględny zakaz wpuszczania kibicow druzyn przyjezdnych po co to sprawdzanie dowodow osobistych macanie itp
Niech mi ktoś powie jaka jest roznica między tymi 5 kibicami z Tychów a np 5 kibicami z Cracovi dlaczego 5 innych nie może wejść ?
I JESZCZE JEDNO JA KOBIETA Z DZIECKIEM ZOSTALAM POTRAKTOWANA GAZEM ŁZAWIĄCYM CHCIAŁAM ZAPYTAĆ DLACZEGO ????? Jeżeli pseudoochroniarze nie umieja sobie w inny sposob poradzić z garstką rozwydrzonych kibiców tylko traktują ich oraz kobiety z dziećmi gazem łzawiącym to coś tu jest nie tak ?
0
ktos11:52, 3 marca 2010
jeden z gowniarzy ktory mial koszulke nieb. z nazwiskiem "zapala" tak sie wkurzyl ze non stop krzyczal i gestykulowal w strone boksu druzyny gosci po czym podbiekl do "akwarium " gdzie stali niczego winni tyscy kibice i zaczal rowniez im ublizac i nadmiernie gestykulowac, po tym ochroniarze chcieli go wyrzucic i za nim wstawili sie starsi panowie ktorzy stwierdzili ze zbyt brutalnie go potraktowalii i wtedy zaczela sie szamotanina a na jaj widok pospiesznie pobiegli "ultrasi' ktorzy zwietrzyli szanse bijatyki z ochrona i sie zaczelo, zgadzam sie z Kowalem sprawa wyolbrzymiona! pozostaje pytanie po co biegli ultrasi? aha i klotnia na czerwonym sektorzy oto ze flagi zaslaniaja widok nie miala z bijatyka nic wspolnego
0
nie jestem kibicem11:51, 3 marca 2010
Jeden za wszystkich wszyscy za jednego co nie??
Jak jeden kołek się wybijał to kibice go powinni wyprowadzić jeżeli zależy im na dobrym wizerunku. A tymczasem wizerunek mają jaki mają. KIBOLE
0
Tomek11:45, 3 marca 2010
Zakaz wstępu to powinni dać Impelowcom, bo tylko prowokują. Nie tak dawno widziałem, jak pewien jakże odważny ochroniarz pobiegł i skrzyczał (dobrze, że jeszcze nie pobił) małego chłopca za to, że wziął sobie krążek, który wyleciał na trybuny w trakcie meczu.

Sorry, za dwa posty pod rząd.
0
Kow@L11:43, 3 marca 2010
Właściwie wielkie G się stało. Jeden "kibic" coś zaczął "dymić" do osób w akwarium, a ochrona w PROFESJONALNY sposób go wyprowadzała z hali obkładając go na oczach kibiców... widząc to inni kibice ruszyli na "pomoc". Więc w tym czasie ochrona rzuciła gaz, na nieszczęście w miejscu gdzie siedziały postronne osoby - matki z małymi dziećmi, i się zaczęło później pod halą...
0
Tomek11:42, 3 marca 2010
Stałem tuż obok i wszystko widziałem.

Wszystko zaczęło się jakieś pół minuty przed końcem meczu, kiedy to ochroniarze postanowili wyprowadzić krzyczącego nastolatka z meczu. Pewien starszy Pan (zresztą kto chodzi na mecze to go napewno kojarzy) próbował ochroniarzy przekonać, aby chłopca zostawili bo nic nikomu nie robi, a że sobie krzyczy - normalne przecież na meczu. Nagle ochrona użyła gazu łzawiącego dosłownie na kilka sekund przed końcem meczu jak już wszyscy zaczęli wychodzić. Wtedy też ruszyli kibice z czerwonych ławek, aby obronić kibica, Pana itd. A później były tylko nerwy, ale każdy, kogo spotkałem (zwłaszcza jakiś starszy Pan, który dostał pała po plecach za to, że akurat wychodził między kibolami) potwierdzają, że ochrona zachowała się bardzo nie odpowiedzialnie. Jakby chłopaczek sobie pokrzyczał jeszcze te pół minuty to nic nikomu by się nie stało, już nie mówię o gazie w wyjściu gdzie bez zasłoniętych ust nie dało się przejść. Za to wszystko powinna odpowiedzieć ochrona jako główny prowokator. Tyle w temacie.
0
ucho11:34, 3 marca 2010
Co tam się właściwie stało? Dobiki Krakusów?
0
Kow@L11:31, 3 marca 2010
Sprawa wyolbrzymiona przez media! Jeden czy drugi gówniarz powinien odpowiedzieć za ten czyn, a nie wszyscy Kibice i drużyna! Za porządek na hali odpowiadają Impelowcy debilowcy z Krakowa
0
Loko11:27, 3 marca 2010
Może tak pierwsze ochronę za prowokacje i bezpodstawne użycie gazu w stronę całych rodzin (matek z dziećmi) zamknąć bo się krakusy panosza jak cholera i za nie wiadomo co uwazaja
0
ppp11:26, 3 marca 2010
nie zamykac, tylko wpuscic mniej ludzi na mecz
0
gosc:)11:25, 3 marca 2010
zamknac lodowisko czemu ksoro zamieszki byly pod lodowiskiem :):)
0
alex11:19, 3 marca 2010
TAK. Zamknąc hale. Doskonały pomysł. Odpowiedzialnośc powinna byc solidarna. STOP BANDYTOM !
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
19
05.2025
Nie przegap!
13
06.2025
Nie przegap!
14
06.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
maj
18
Niedziela
Imieniny:Eryka, Aleksandry, Feliksa
Kliknij po więcej