Koszmar z ulicy Kolejowej. Czy Nowy Targ wprowadzi nocną prohibicję? Ważna deklaracja burmistrza - podhale24.pl
Niedziela, 5 maja
Imieniny: Ireny, Waldemara, Piusa
Nowy Targ
Clouds
12°
Wiatr: 5.256 km/h Wilgotność: 85 %
Clouds
12°
Wiatr: 5.544 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
13°
Wiatr: 4.752 km/h Wilgotność: 88 %
Clouds
13°
Wiatr: 6.732 km/h Wilgotność: 83 %
Clouds
Wiatr: 6.192 km/h Wilgotność: 81 %
Clouds
Wiatr: 6.732 km/h Wilgotność: 79 %
Jakość powietrza
66 %
Nowy Targ
44 %
Zakopane
24 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 33 | 66 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 22 | 44 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 12 | 24 %
01.07.2023, 11:33 | czytano: 12308

Koszmar z ulicy Kolejowej. Czy Nowy Targ wprowadzi nocną prohibicję? Ważna deklaracja burmistrza

7 interwencji policyjnych od początku maja obok sklepu nocnego przy ul. Kolejowej. Krzyki, wulgaryzmy, odchody w pobliskiej bramie, a niedawno - goły mężczyzna, klęczący przed wejściem do sklepu. Sąsiedzi mają dość, burmistrz zapowiada kontrole, będzie też dyskusja o wprowadzeniu w mieście nocnej prohibicji, a być może i o przywróceniu straży miejskiej.

Archiwum prywatne
Archiwum prywatne
Jak poinformowała nas podkomisarz Dorota Garbacz, rzeczniczka Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu, tylko od początku maja policja w rejonie sklepu nocnego przy ul. Kolejowej odnotowała 6 zgłoszeń, głównie anonimowych, „dotyczących m.in. spożywania alkoholu lub zakłócania spoczynku nocnego”. To dane przekazane nam we wtorek, wraz z opisem zajścia, które miało miejsce w nocy z soboty na niedzielę. Funkcjonariusze zatrzymali wówczas dwóch młodych ludzi, wśród nich agresywnego 25-latka, który rozebrał się do naga i klęknął przed wejściem do sklepu, a potem groził pozbawieniem życia klientom i stawiał opór policjantom. Szczegółowo o tym wydarzeniu pisaliśmy o tym w artykule "Nagi mężczyzna klęczał przed sklepem monopolowym"

Dane te nie są już aktualne, w nocy ze środy na czwartek - kolejna interwencja. W przesłanej nam przez Dorotę Garbacz informacji czytamy: „Około godziny 2 w nocy policjanci otrzymali zgłoszenie o leżącym mężczyźnie na chodniku przy ulicy Kolejowej w Nowym Targu w rejonie sklepu monopolowego. 34-latek z województwa śląskiego był pod wyraźnym wpływem alkoholu. Leżał w wymiocinach, zachowywał się wulgarnie, a swoim zachowaniem wywołał zgorszenie w miejscu publicznym, nie chciał podać policjantom również swoich danych. Został więc doprowadzony do wytrzeźwienia i noc spędził w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych w nowotarskiej komendzie. Za popełnione wykroczenia został ukarany mandatami karnymi”.



Żądam natychmiastowego zamknięcia sklepu!

Mieszkająca na co dzień w Londynie Weronika Pyzowska jest - wraz z mężem - właścicielką Iconic Properties Group - firmy zajmującej się kupnem, remontowaniem, sprzedażą i wynajmem długoterminowym oraz turystycznym. W kamienicy sąsiadującej ze sklepem posiada 7 luksusowych apartamentów na długoterminowy wynajem oraz jeden luksusowy apartament Spa - na wynajem krótkoterminowy, gdzie - jak pisze - gości turystów z całego świata. W listach do burmistrza, przesłanych również naszej redakcji, domaga się natychmiastowego zamknięcia sklepu, lub odebrania mu koncesji na sprzedaż alkoholu. Żądanie to podpiera licznymi zdjęciami i filmami, pokazującymi ostatnie zajścia.

- Czy tak ma wyglądać każdy weekend w centrum Nowego Targu? Patologia, chamstwo, wulgaryzm, wandalizm? Czy tak burmistrz zamierza promować miasto? Jako miasto patologii? - pyta m.in. miejskiego włodarza. - Tracimy klientów z powodu melanżu, jaki odbywa się na naszej pięknej ulicy. To, co wydarzyło się przez ostatnie kilka dni, przeważyło szalę - pisze dalej, motywując swoje żądanie.

- Nasza firma będzie żądać od miasta odszkodowania. Nie wiem doprawdy, na co państwo czekają - na tragedię? Aby ktoś stracił życie, tak jak pod jednym sklepem monopolowym w Zakopanem, kiedy ktoś został pobity, upadł, i tak uderzył głową, że zmarł? Miasto będzie mieć wtedy krew na rękach - czytamy w innym piśmie, a w kolejnym - po ostatnich incydentach, Pyzowska informuje burmistrza o wejściu na drogę sądową w najbliższych dniach.

Skargi na działalność sklepu potwierdza w rozmowie z dziennikarzem Podhale24. Mówi o wrzaskach, zaśmiecaniu ulicy przez jego klientów, o włamywaniu się do kamienicy, załatwianiu potrzeb fizjologicznych, spaniu w klatce schodowej, o konieczności codziennego sprzątania butelek po wódce, petów i odchodów. - Moi lokatorzy nie mogą spać po nocach, dwóch z nich niedawno zrezygnowało z najmu. Wszyscy na Kolejowej mają tego dość, mogę dostarczyć burmistrzowi - jeśli zechce - ich podpisy pod żądaniem odebrania koncesji - mówi. - A właściciel sklepu nie reaguje na moje prośby, aby zrobił coś z tą sytuacją. Usłyszałam od niego wprost, że jeśli mamy jakiś problem, to mamy dzwonić na policję, bo oni są od tego. Nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności.

Sam właściciel sklepu, Jarosław Jaskierski, na razie wiele mówić nie chce. W krótkiej rozmowie z Podhale24 zaznacza, że nie ma jeszcze żadnych oficjalnych pism ani informacji od Miasta ani policji, więc nie może się do sprawy ustosunkować. - Sklep działa od 10 lat. Zawsze był spokój, nie było wybryków. Sprzedajemy nie tylko alkohol, to jest również sklep spożywczy dla tych, którzy późno kończą pracę. W ostatnich tygodniach faktycznie były interwencje, nie wiem, z czym to jest związane, być może ze zbliżającymi się wakacjami - mówi krótko.



Rozwiązaniem - nocna prohibicja?

Słowom Jaskierskiego Weronika Pyzowska zaprzecza, twierdzi, że problemy na Kolejowej trwają od dawna, a ostatnie wydarzenia tylko przelały czarę. Podsuwa też inne rozwiązanie. - Coraz więcej miast w Polsce wprowadza w sklepach nocną prohibicję. Obowiązuje ona już w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, a w Małopolsce np. w Zakopanem, Skawinie, od 1 lipca będzie obowiązywała w Krakowie - mówi, i proponuje by Nowy Targ poszedł śladem tych miast. A burmistrz Grzegorz Watycha niczego nie wyklucza.

Najpierw jednak - o samym sklepie przy Kolejowej. Co do odebrania mu koncesji na sprzedaż alkoholu, nowotarski włodarz podkreśla, że do rozpatrzenia są dwie kwestie.

- Pierwsza to zakłócanie porządku i ciszy nocnej oraz spożywania alkoholu w miejscu publicznym, co jest kompetencją policji - mówi. - Jeśli policja zwróci się do nas, to oczywiście udostępnimy jej nagrania z monitoringu. Poza tym rozmawiałem już z komendantem, zasygnalizowałem mu sprawę. Druga kwestia to odebranie koncesji. Są przepisy, które takie działanie precyzyjnie regulują, główne przesłanki to sprzedaż alkoholu nieletnim i nietrzeźwym. Ten temat był już przez nas bardzo wnikliwie przerabiany przy okazji podobnej sprawy, ze sklepem przy ul. Szaflarskiej. Koncesja została odebrana, ale właściciel odwołał się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, z tego, co wiem, to sprawa chyba nadal się toczy. Mogę jednak zapewnić, że sprawą sklepu przy ul. Kolejowej zajmie się teraz Komisja Profilaktyki Rady Miasta, która przeprowadzi w nim kontrole, przeanalizuje zebrany materiał, będzie sprawdzać, czy zaszły przesłanki, by koncesję cofnąć. To jednak nie jest łatwe postępowanie, trzeba zebrać twarde dowody.



Co się zaś tyczy propozycji wprowadzenia nocnej prohibicji dla nowotarskich sklepów, to burmistrz zapowiada zajęcie się sprawą jeszcze przed lipcową sesją i jej przedstawienie do rozważenia na komisjach rady miasta. Podkreśla, że decyzja należy do rady, ale uważa, że - wzorem Krakowa - powinno się ją poprzedzić konsultacjami społecznymi.

- Niech mieszkańcy najpierw się wypowiedzą, czy chcą tzw. nocnej prohibicji - mówi Watycha. - Na pewno w lipcu skieruję tę sprawę pod opinię komisji. A jeżeli otrzymamy też stanowisko w sprawie wariantów obwodnicy Nowego Targu od GDDKiA, to można by mieszkańców od razu zapytać o obie sprawy, a może i o trzecią, bo pojawiają się głosy, czy nie przywrócić straży miejskiej.

Wiążących deklaracji Watycha na razie nie składa, mówi, że trzeba zastanowić się nad terminem ewentualnych konsultacji, a także nad ich kosztami, bo rada musi zabezpieczyć na nie pieniądze w budżecie, niemniej obiecuje, że wszystkie te problemy trafią w lipcu na posiedzenia miejskich rajców.

Piotr Dobosz

Ankieta
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Ofka19:37, 24 lipca 2023
Przecież straz miejska i tak pracuje 8 h, więc nocą cięzko by było. Swego czasu dzwoniłam do nich, bo facet mył auto w rzece, niestety 2 godziny to było za krótko żeby zdązyli dojechac
NIE09:09, 23 lipca 2023
Tylko nie straż miejska nigdy
NIE08:59, 23 lipca 2023
Tylko nie straż miejska nigdy
LyYjjOZEcf10:32, 15 lipca 2023
EYeQvdJz6FkYiaRh5NqqIJNKAzGQhneHpQ1HXSRCNUgrYgCpDB4CcKiHkXIssz2F1Iqmh0CPoYKRUl
EMCEKWADRAT21:07, 7 lipca 2023
Zamiast na MAKU to tam powinien stać cała noc radiowóz i wszyscy będą zadowoleni to za to Ci ludzie biorą kasę to ich wina że tam jest burdel !
Tadek z Londynu20:47, 4 lipca 2023
Moim zdaniem władze powinny zrobić osobne wejście do luksusowego pensjonatu Pani Weroniki wejście do sklepu odgrodzić słupkami i siatka z drutu kolczastego i wtedy wtedy byłby porządek . Klienci menele mieli by swoje wejście a turyści (światowe gwiazdy ) mieli by swoje wejście i nie musieli by się bać że zostaną obrzygani czy obsikani czy jescze coś gorszego .
jj11:47, 4 lipca 2023
Utrzymywanie spokoju w mieście, to zadanie Policji, a nie właścicieli sklepów, pubów czy innych miejsc publicznych. Od dawna jest z tym problem. Według mnie, nie zakazy i ograniczenia , a lepsza praca służb. Nie jesteśmy kurortem z dwustu tysięcznym tłumem turystów. Niemal sami swoi.
Karol09:52, 4 lipca 2023
Po otwarciu la playi to samo, wczoraj facet nawalony pewnie woda mineralna wychodził
Mieszkaniec Kolejowa 601:32, 4 lipca 2023
Mieszkam na tej ulicy od kilku lat i czasem strach wyjsc po godz. 22 z domu, bo ciągle tam stoją pijani wandale i gó..iarze, na moich oczach pobili i okradli człowieka, pod kamerami, nikt nic sobie z tego nie robi. Kolejny raz widziałam jak w klient sklepu Monopolowego wyszedl z niego i poszedl zrobic kupę w bramie po drugiej stronie ulicy. Kolejny raz widziałam jak pracownicy w tej samej bramie sprzątali kolejna kupę. Wiec ludzie, którzy się wypowiadają a nie mieszkają w tym miejscu, zamknijcie m...y. Ciekawa jestem czy któremuś z was chciało by się sprzątać czyjeś g..., siki, butelki i pety, czy wtedy byście tak bronili tego sklepu. /.../ Szkoda gadac, wprowadzić zakaz sprzedaży Alko po godz 21 najlepiej!!!
Stefanek12:10, 3 lipca 2023
Był tam kiedyś adidas i był spokój. Ale na alkoholu są najłatwiejsze pieniądze.
A że ludność durna to leci po procenty.
Miejscowy23:44, 2 lipca 2023
Zapraszamy do apartamentuw na kokoszkow tu miło cicho i wesoło
szkoda słów23:36, 2 lipca 2023
Pani najprawdopodniej,robi promocje swoich apartamentów w sposób niewłaściwy oraz nieudolny.
moje zdanie22:47, 2 lipca 2023
Na pewno nie powinno się wprowadzać nocnej prohibicji tylko w sklepach, bo wtedy cały problem przeniesie się w okolice knajp. A te są już teraz bardzo uciążliwe, zwłaszcza latem, kiedy klienci drą japy w ogródkach i to do późnej nocy. A po zamknięciu jeszcze się pętają po okolicy i głośno zachowują. Więc jeśli prohibicja by miała być - to na całego. I w sklepach i w knajpach.
Mieszkaniec miasta22:18, 2 lipca 2023
Śmiech na sali. Najlepiej zamknijmy wszystkie sklepy puby i kluby w naszym mieście żeby pani Weronika nie dostała przypadkiem telefonu z narzekaniem klienta. W końcu komu potrzebna jakakolwiek rozrywka. Poza tym od kiedy właściciele sklepu mają odpowiadać za wybryki pojedynczych osobników. Może mężczyzna który się rozebrał to pani lokator??????
Kruc***20:54, 2 lipca 2023
Najbardziej przeszkadza tej, której na miejscu nie ma. Dobrze, ze przedstawia się z imienia i nazwiska przynajmniej kiedy została by wprowadzona prohibicja będziemy mieli komu podziękować. Pani Weronika o wszystko problem potrafi zrobić, szkoda że przez takie jej zachowanie pewne osoby mogą stracić prace. Niech się pierwsze popatrzy na siebie bo świętą też nie jest.
Miastowy20:08, 2 lipca 2023
Czy owa Weronika z Londynu ma pozwolenia budowlane na zmianę sposobu użytkowania na wynajem pokoi mieszkalnych. Czy lokal spełnia przepisy przeciwpożarowe i jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Niech zajmie się swoim podwórkiem.
Z centrum18:59, 2 lipca 2023
Burmistrz powinien w takich sytuacjach reagować tu i teraz. No ale mamy burmistrza, który wszystko obieca, a potem niewiele zrobi. Grzegorz Porażka
cba18:36, 2 lipca 2023
Orlen już się cieszy!
janko juhas16:44, 2 lipca 2023
To nie wina sklepu. To wina policji, która ewidentnie sobie nie potrafi powadzić nawet z podchmielonymi imprezowiczami. Oj słaby jej obraz... Zakazy nic nie dadzą, zawsze się kupi a od porządku jest Policja!
janko juhas16:44, 2 lipca 2023
To nie wina sklepu. To wina policji, która ewidentnie sobie nie potrafi powadzić nawet z podchmielonymi imprezowiczami. Oj słaby jej obraz... Zakazy nic nie dadzą, zawsze się kupi a od porządku jest Policja!
zombie13:58, 2 lipca 2023
Fajna reklama apartamentów. Zabrakło mi tylko cennika i zdjęć, bo może bym się skusił na ten apartament SPA :)
Ola13:46, 2 lipca 2023
Pan Watycha ma wystarczająco dużo argumentów żeby zabrać licencję na alkohol. Ale czy coś zrobi? Pewnie tak jak ze wszystkim
Babcia Monitoring12:25, 2 lipca 2023
Z balkonu kiedyś widziałam że na ulicy uprawiany był seks
Kinga12:19, 2 lipca 2023
Przez tych chuliganów też mam coraz mniej klientów w moim luksusowym apartamencie na kolejowej . Też myślę pisać o odszkodowanie .
Hushud09:54, 2 lipca 2023
Może szanowna pani zamknie swoje apartamenty bo ludzie chodzący koło sklepu jej przeszkadzają bez przesady
Co ma sklep do tego co ludzie robią na ulicy
Takimi ludźmi powinno zająć miasto
Po prostu08:44, 2 lipca 2023
Po prostu lac tych pijanych lalusi w rurkach.
niedowierzajcy23:47, 1 lipca 2023
tak czytam komentarze i az mi sie wierzyc nie chce, w poziom jaki mieszkańcy miasta reprezentują w swoich wypowiedziach.... Pisza, że to zapewne turyści odwiedzający apartamenty robią burdy pod monopolowym... mimo że według artykułu, prowadzacy apartamenty skarza sie nie utratę klientów i lokatorów przez to co się dzieje na ulicy. Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem i trochę empatii na litosc boska. Niedługo będziemy jedynym miastem w polsce, w którym na rynku pod choinkami śpią pijani żule, a nocą na ulicach kręci się rozdarta, pijana patologia. Powodzenia.
Janek23:31, 1 lipca 2023
To nie tylko wina alkoholu, młodzi ćpają na potęgę a ich rodzice udają że o niczym nie wiedza, do tego wymieszają alkohol z narkotykami i robi się anarchia
Goral po reformie23:19, 1 lipca 2023
Czesto mowie ze gorale sa niereformowalni. Ciekawe czy tym razem bedzie inaczej
Mieszkaniec Kolejowej23:15, 1 lipca 2023
Czytajac niektore komentarze, stwierdzam, ze spolecznosci nowotarskiej odpowiada taka rzeczywistosc. Poziom dno. Pijanstwo, wandalizm, Przemoc? ale ktos ma czelnosc pisac, ze osobom zglaszajacym takie zachowania, sie poprostu ?nudzi? i zwyczajnie ?robia innym pod gorke? bo ?maja nudne zycie?. Ciekawe jakby te osoby czuly sie, gdyby ich dzieci musialy tych zuli widywac codziennie pod swoim domem. Wysluchiwac ich przeklenstw, ogladac jak wyciagaja swoje fujary i siuraja oraz oddaja stolce pod ich domami. Jak nie moga spac po nocach pd krzykow, bijatyk, sygnalow wozow policyjnych. Nie macie ludzie wyobraznia jak to wyglada, od czasu do czasu wstepujac tam po piwko. Wiec swoje debilne komentarze zachowajcie dla siebie
Okozaoko22:09, 1 lipca 2023
Czy tytuł tego artykułu czasem nie powinien brzmieć- KOSZMAR Z ULICY WIĄZÓW?Wszakże tam podobno meszka Freddy Kreuger...Tylko że on mieszka na starej Kolejowej...I On nie daje nam spać po nocach.I w dzień też...Od dobrych kilku lat...
Zmyślacz21:57, 1 lipca 2023
Cytuje"tak jak pod jednym sklepem monopolowym w Zakopanem, kiedy ktoś został pobity, upadł, i tak uderzył głową, że zmarł?" proszę mi przypomnieć gdzie i kiedy był taki wypadek.
Sąsiad21:20, 1 lipca 2023
Policja powinna zająć się pilnowaniem spokoju w rynku,niech zaczną robić w końcu coś pożytecznego.Jestem stałym bywalcem tego sklepu i to jedyne miejsce gdzie można kupić w nocy praktycznie wszytko.Co do pani weroniki brak słów,proponuje zająć się swoimi sprawami zamiast robić zamieszanie.
66621:18, 1 lipca 2023
Proponuję zlikwidować ławki w park i bulwary, bo tam siadać pijaki. Państwo zarabia najwiecej na sprzedaży alkoholu. Wróciły komunistyczne czasy i tzw prohibicja, ktora nic nie daje. Przez 10 lat bylo ok a teraz hakaś z Londynu ma problem. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo, ze o pieniadze. Prawda jest taka, że policja nie pilnuje porzadku i nie ma to nic wspolnego z tym sklepem. Jak ktoś nie mial maseczki, to 6 radiowozow przyjeżdżało na interwencje. Placimy podatki ale chcemy wolnosci. Niech kazdy prowadzi ile chce sklepow z alkoholem. Np we wroclawiu na rynku wszedzie mozna sorzedawac alkohol i jest porzadek. Myslicie, ze jak zamkna czlowiekowi sklep, to sie cos zmieni? Strozow prawa trzeba zmienic i burmistrza.
66621:18, 1 lipca 2023
Proponuję zlikwidować ławki w park i bulwary, bo tam siadać pijaki. Państwo zarabia najwiecej na sprzedaży alkoholu. Wróciły komunistyczne czasy i tzw prohibicja, ktora nic nie daje. Przez 10 lat bylo ok a teraz hakaś z Londynu ma problem. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo, ze o pieniadze. Prawda jest taka, że policja nie pilnuje porzadku i nie ma to nic wspolnego z tym sklepem. Jak ktoś nie mial maseczki, to 6 radiowozow przyjeżdżało na interwencje. Placimy podatki ale chcemy wolnosci. Niech kazdy prowadzi ile chce sklepow z alkoholem. Np we wroclawiu na rynku wszedzie mozna sorzedawac alkohol i jest porzadek. Myslicie, ze jak zamkna czlowiekowi sklep, to sie cos zmieni? Strozow prawa trzeba zmienic i burmistrza.
NASA Lkw20:58, 1 lipca 2023
Mam prośbe i jednocześnie żądam by Rada Miasta gdy uchwali ustawę o nocnej prohibicji, zatwierdzi także ustawę o zakazie wynajmu krótkoterminowego w budynkach wielorodzinnych gdzie ludzie mieszkają stale.
Beata19:55, 1 lipca 2023
Pyza ma racje to odszkodowanie jej się poprostu należy .
Mhm19:48, 1 lipca 2023
Najprościej zakazać...
Nie tędy droga!
Dlaczego wszyscy mają stracić możliwość zakupu alkoholu w nocy przez margines?
Ja bym proponował częstsze patrole policji i surowe kary dla osób zakłucających porządek, tak żeby świadomość nieuchronności kary na wstępie stdziła zapały.
Natomiast całkowita prohibicja jest bez sensu, gdyż wiele kulturalnych osób również ma chęć nocnych zakupów.
Co do pomysłu przywrócenia straży miejskiej - tylko przypomnę, że poprzednia straż miejska w godzinach nocnych nie pracowała, więc nic to nie da w temacie.
Zadbana trzydziestka19:22, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Zadbana trzydziestka19:22, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Zadbana trzydziestka19:22, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Zadbana trzydziestka19:22, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Zadbana trzydziestka19:22, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Zadbana trzydziestka19:22, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Zadbana trzydziestka19:22, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Zadbana trzydziestka19:22, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Zadbana trzydziestka19:22, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Zadbana trzydziestka19:21, 1 lipca 2023
Teraz alc to syf strach pić bo można wylądować na cintorinie .
Mieszkaniec19:21, 1 lipca 2023
Pani Weronika ma ewidentnie problem ze sobą , jeden z niewielu sklepów w którym po pracy można zrobić zakupy czy tez zakupić alkohol , pani mieszkająca w Londynie niech sobie zwróci uwagę jakie tam rzeczy się dzieją , a co do pojedynczych wybryków to od tego są odpowiednie służby aby takie pojedyncze jednostki odpowiednio karać .
Radziu19:01, 1 lipca 2023
Ja też popieram Panio Weronikę P. I zawsze będę popierał . Ma rację kto to widział pić alkohol jak to szkodliwe jest .
Przeciwnik alkoholu .18:53, 1 lipca 2023
Przywracać Straż miejska przez jeden sklep ....haha kogoś porypalo . Taniej wyjdzie odebrać koncesje i wszyscy będziemy zdrowsi .W ogóle to powinni zakazać sprzedaży alkoholu a już napewno na stacjach paliw .
Pikador18:52, 1 lipca 2023
Hahahaha, jak zwykle burmistrz Watycha wiążących deklaracji na razie nie składa. Ma przecież czas i z reguły nigdy nie potrafi w porę podjąć jakiejkolwiek wyprzedzającej decyzji. Katastrofa jakaś. I za to wszystko Rada daje mu wotum zaufania - Szok. Przecież gdzie by nie spojrzeć to problem. Jak nie komunikacyjny, to inwestycyjne partactwo poprawiane do skutku. Jak nie środowiskowy smog, to likwidacja wszystkiego co zielone. Jak nie szpetna architektura, to krypto wydarzenia dla wtajemniczonych (jak ostatnie Igrzyska Europejskie - to dopiero szopka!). Itd, itp, itd bujamy się od sukcesu do sukcesu.
Ja18:14, 1 lipca 2023
Czemu z publicznych pieniędzy ma być płacone odszkodowanie dla pani weroniki?to może każdemu mieszkańcowi NT zapłacicie odszkodowanie I dlaczego przez kilku awanturników ma cierpieć właściciel sklepu i klienci co u niego robią zakupy? To niech jej ci huligani płacą a nie miasto.
Osiol17:37, 1 lipca 2023
Nikt nie wini jakości alkoholu??
Sietniok17:28, 1 lipca 2023
Robić tak jak dawniej milicja robiła. Zabierali nawalonego menela na wycieczkę poza lotnisko, później robili mu aerobik a na koniec wracał menel piechotą trochę obolały i później już uważał co robił. Mój sąsiad właśnie miał taką przygodę w tamtych latach, dzięki temu przestał chodzić codziennie nawalony.
Mieszkaniec15:48, 1 lipca 2023
Służby ochrony powinny pilnować tam porządku
Irena15:43, 1 lipca 2023
Nie chce mi się wierzyć, że pan Watycha nie wie co się tam wyprawia. Jeśli tak jest to faktycznie powinien już odejść. Jako burmistrz ma wszelkie instrumenty żeby kontrolować ten sklep bo to on wydał zezwolenie na sprzedaż nocną alkoholu. Bezradność władz miasta jest widoczna na każdym kroku. Nowy Targ stał się miastem niebezpiecznym i nieprzyjaznym. Wieloletnie zaniedbania wychodzą na wierzch a będzie coraz gorzej.
Hjuwgej15:43, 1 lipca 2023
Turyści wynajmujący apartamenty z pewnością nie odwiedzają sklepu monopolowegoXD stosowanie prohibicji i walki ze sklepem monopolowym nic nie zmieni pójdą kupią gdzie indziej i wrócą.
Podatnik15:24, 1 lipca 2023
Straże miejskie nie mają uprawnień policji! Nie mogą robić tego co może policja. Areszt ma tylko policja. Policja ma ustawowy obowiązek zajmowania się bezpieczeństwem a straże nie mają takiego prawa i dlatego nie mają wcześniejszych emerytur.
Klient Rafał15:16, 1 lipca 2023
Bezczelność ludzka nie ma granic.Jestem klientem tego sklepu od ładnych kilku lat i nigdy nie wiedziałem żadnych niepokojących sytuacji.Pani Weronika ma ewidentnie nudne życie i obrała sobie za cel robienie pod górkę innym ludziom(typowa polska mentalność).Proponuje zająć się czymś pożytecznym ?.Swoją droga ciekawe od kogo pochodzi to sześć anonimowych zgłoszeń?
Nowotarżanin15:09, 1 lipca 2023
,,somsiad..."Ty wkońcu wytrzeźwiej.Jak będziesz trzeźwy i głowa Twoją normalnie będzie funkcjonować to inaczej popatrzysz na otaczający Cię świat.
Nowotarżanin15:09, 1 lipca 2023
,,somsiad..."Ty wkońcu wytrzeźwiej.Jak będziesz trzeźwy i głowa Twoją normalnie będzie funkcjonować to inaczej popatrzysz na otaczający Cię świat.
Nowotarżanin15:09, 1 lipca 2023
,,somsiad..."Ty wkońcu wytrzeźwiej.Jak będziesz trzeźwy i głowa Twoją normalnie będzie funkcjonować to inaczej popatrzysz na otaczający Cię świat.
Góral15:01, 1 lipca 2023
Często późno kończę pracę i jest to jedyne miejsce gdzie można kupić artykuły spożywcze bo oczywiście wszystkie żabki w nowym targu są do 23...
wyborca z dawnego 2114:41, 1 lipca 2023
Nakwyższy czas na zmianę burmistrza. Nowy Targ jest miastem brudu, chaosu, pijaństwa i bezchołowia. 9 lat wieszania wstążek i kolesiostwa przynosi efekty. A świat ucieka do przodu.
Wania14:11, 1 lipca 2023
Panie burmistrzu a może po prostu zabrać koncesję na alkohol? No chyba, że kolesiom nie odbieramy?
Nowotarżanin14:02, 1 lipca 2023
Popieram panią Weronikę.
Ten koszmar pijanych i rozwrzeszczanych a nieżadko biją cych się klientów sklepu monopolowego trwa od dawna.
Nikt nie kontroluje wieku i trzeźwości osób kupujących alkohol?
A sklep spożywczy ?To jakaś kpina i tłumaczenie się właściciela(chyba nie widział sklepy spożywczego)
Jak chce spożewczy to niech go wyposaży
Odebrać koncesję na alkohol i dać funkcjonować mieszkańcom ulicy
Szambo-Lot13:46, 1 lipca 2023
Straz miejska nigdy nie miała czasu na interwencje , jak zgłaszałem że mam wjzad do bramy zastawiony to kazali mi dzwonić na policję . Oni najlepiej nadaja się do sypania kwiatów na Boze ciało i obstawianie imprez koscielnych .
dziki łoś13:31, 1 lipca 2023
Ukraiński spirytus...
Obywatel X13:21, 1 lipca 2023
Jaki kraj,takie problemy... W Polsce łatwiej jest kupić wóde i browar o każdej porze dnia i nocy, niż co innego potrzebnego na już...
Emerytka13:15, 1 lipca 2023
Teraz na czas Igrzysk Europejskich przechadza się POLICJA. Proszę to ZOSTAWIĆ już na stałe. Zgadzam się z opinią tej Pani, widzę w N.Targu chamstwo, pijaństwo i wandalizm. Nie jest fajnie !!
G13:09, 1 lipca 2023
A może sami oplacacie tych bandziorów żeby robili takie rozróby w mieście żeby mieć pretekst do zwiększenia patroli i jeszcze większego zamordyzmu.
Kj 198313:00, 1 lipca 2023
Przyjeżdżają turyści z całego świata, to by tłumaczyło jak chyba dwa tygodnie temu pod tym sklepem o 5 rano stało kilku hindusów(albo coś w tym stylu) i popijali sobie kolorowe wódeczki. Sądząc po butelkach to chyba chcieli wypróbować wszystkie smaki
radykalny Benek NRŻ13:00, 1 lipca 2023
Przecież straż miejska pracowała do 21. A prohibicja - bardzo słusznie. Najlepiej od 22 do 6. W wielu miastach się to sprawdza.
leming doskonały12:59, 1 lipca 2023
Zamknięcie tego sklepu nic nie da. Jest wiele sklepów z alkoholem - całodobowych. Kto potrzebuje, ten znajdzie. Wprowadzenie prohibicji - zakazu sprzedaży alkoholu po 22.00 nic nie da (to już przerabialiśmy) rynek nie lubi pustki, "babcie meliniarki" szybko wypełnią tą pustkę, a najlepszymi nocnymi dostawcami alkoholu i papierosów, są ? taryfy - taxi - jeżdżące w nocy (na telefon) - niezawodni :)
Mieszkanka NT12:50, 1 lipca 2023
Gratuluje ?Somsiadowi? za inteligentny pomysl rozwiazania problemu pijanstwa , huliganstwa i wandalizmu w Nowym Targu :) podejrzewam ze osobnik ten ma twarz nieskalana mysla i wzrok teskniacy za rozumem. Ale, najwazniejsze ze ma w monopolowym piwko pod nosem , dostepne 24 na dobe! Hej!
Burok12:37, 1 lipca 2023
Ja tak myślę iż Radny Fatla zamiast Straży Miejskiej którą likwidował nada się po godzinach na stróża
Mieszkaniec12:28, 1 lipca 2023
Wiążących deklaracji Watycha na razie nie składa, mówi, że trzeba zastanowić się nad terminem ewentualnych konsultacji Jak zwykle Pan burmistrz czeka aż problem się sam rozwiąże a mówienie o konsultacjach to czysta hipokryzja. Najbardziej nieudolny włodarz w historii miasta!!!!
szkoda gadać12:20, 1 lipca 2023
A może to turyści z tych luksusowych apartamentów się tak zachowują? Xd
Zibi12:19, 1 lipca 2023
Przywrócenie straży miejskiej w tym kontekście jest bez sensu. Przecież oni pracowali do 15.
Somsiad koło alkoholowego12:02, 1 lipca 2023
Pani Weronika niech się zajmie sprawami w Londynie. Jak ma problem niech sprzeda. Mi sklep w niczym nie przeszkadza, nawet pomaga w mocy żebym sobie podszedł po piwko. Myślę że kilka interwencji pod sklepem w ciągu miesiąca to nic w porównaniu z tym co dzieje się w wielkim Londynie.
Opop11:40, 1 lipca 2023
Jak i w wielu innych przypadkach narzekania i tego co się dzieje w tym mieście głównie drobne zachowania huliganskie, parkowanie gdzie popadnie, burdy powinien burmistrz i radni którzy zlikwidowali straż miejska jeździć i zapobiegać takim sytuacjom. On zlikwidował straż wiec jak ma czelność teraz znowu mówić ze będzie dyskutował nad przywrócenie straży. To podobny poziom jak jego zachowanie dot bramy w Gorce, hamowania wykonawców żeby remonty dróg trwały w nieskończoność, budowy ronda do ruin galerii. Takich przykładów nieporadności tego człowieka j jego kolegów jest porażająca. Teraz będzie dyskutował. Żenada to jedno słowo określające rządy w tym mieście.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas